2409 - The redundancy valve for front axle has open circuit 7364 - Data transfer to brake CAN Bus is faulty
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Jak hamulec twardy to może śmierdzi przegrzany hamulec. Uszkodzona pompa sama powoli dociąga. Sprawdzałeś temperaturę hamulców (felg ) po zatrzymaniu ?
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Ja kupiłem te uszczelkę serwa na alle i wymieniłem nurkując pod kierownicę. Bez zaglądania pod maskę. Wciśnięcie nowe uszczelki wydaje się niemożliwe bez jej uszkodzenia, ale dałem radę po 2 nieudanych próbach i kupowaniu nowej uszczelki. Jeśli ktoś ciekaw hintów to służę. ... po 11 latach ! Skoro jednak zabierasz głos, to zamieść wskazówki dla wszystkich....
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Witam. Zafira a 1.8 16v. Pedał hamulca twardy. Ledwo hamuje. Przy zbiorniku z płynem hamulcowy słychać jak syczy powietrze. Jeszcze nie znalazłem skąd. Mam wrażenie że z okolic wtyczki z przewodem. Od tego jest pedał twardy?
Tak powinno być.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Wyglada na dobre
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Prawidlowo hamulec powinny być twardy i nie wpadać w podłoge, układ najprawdopodobniej zapowietrzony, wracaj do tego mechanika i niech poprawia, bo zagrazasz sobie i innym.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Nie ale hamulec twardy jak kamienny, przejechałem żeby się załączył ABS
Popatrz gdzie syczy
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
Witam mam problem z hamulcami w oktavi 1 1.6mpi raz na jakiś czas pedał hamulca jest twardy i nie da rady go wcisnąć dopiero po 3 razie wraca do normy i chodzi normalnie co może być przyczyną ???
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Witam. Ten efekt to działanie hill holder lub Hill Hold Control (HHC) to nic innego, jak "podtrzymanie" przez centralkę ABS ciśnienia w układzie hamowania jeszcze przez kilka sekund po puszczeniu pedału hamulca ale niezwłocznie po naciśnięciu pedału gazu. Pozdrawiam.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Uszkodzony przewód nie skręca się tylko wymienia, ewentualnie wstaw w miejscu uszkodzenia złączkę. Ten przewód nie może być zatkany, zagięty itp. bo hamulec będzie właśnie taki twardy.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Witam wszystkich. Mam problem z blokującym się hamulcem w Ursusie 912. Blokuje mi się lewe koło, głównie odczuwalne jest to przy cofaniu, prawy pedał jest twardy, tłoczek z cylinderka wypchnięty i nie można go cofnąć nawet na siłę, cofa się dopiero gdy popuszczę odpowietrznik i wyleci płyn. Proszę o pomoc.
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
No i nie dowiedziałem się co było przyczyną twardego hamulca. Zacznie temat i nie kończy ,a mnie by się akurat przydało aby nie zapuszczać nowego posta.
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
Pedał hamulca twardy,moim zdaniem padło serwo
Jak hamulec twardy to masz powietrze układzie trzeba by odpowietrzyć ukal hamulcowy i tłoczek sprzęgła potem sprawdzić wąż podciśnienia serwa do przepustnicy jeśli są objawy jak kolega powyżej pisze..
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
A jak na postoju szybko pompujesz to zawsze jest tak samo miękki? Jak się zachowuje silnik? Przy uszkodzonym serwie potrafi nieźle spaść z obrotów po wciśnięciu hamulca.
Wymieniłem zawór z powodu błędu zbr 00597 08 myślałem z to jego wina.niemam już pomysłu co jest i skad te błędy ebs.Czasami caly dzień nic sie nie dzieje a jak mu cos odbije to co chwile zapala sie usterka sterowania hamulca i komputera. Pedał hamulca twardy .po wyłaczeniu zaplonu chwile jest znowu ok.I w pamięci błedy jak wyżej. Bez przyczepy to samo.
Witaj, szczerze ci powiem, że podciśnienia nie sprawdzałem i zaworka też nie... Powiedz mi, jakie wartości podciśnienia by musiały być... Pedał hamulca jest twardy... EGR zaślepiony...
Witam. Mam problem z moim lacetti. Losowo podczas jazdy, gdy wciskam hamulec, hamulec robi się twardy, jakby blokuje się po naciśnięciu 20% zakresu ruchu i trze dosyć podobnie jakby się ABS odpalil, ale hamowanie wtedy jest bardzo słabe. Po około sekundzie lub dwóch ta blokada odpuszcza i samochód hamuje normalnie, ale zapala się kontrolka ABS. Byłem...
Odświeżam temat. Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę.... Co z tym da się zrobić???
Dodam tylko , że na wyłączonym silniku pedał hamulca jest twardy ( nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ) . Teraz przeczytaj jeszcze brąz to co napisałem.
Najpierw sprawdził bym przewody podciśnienia, te gumowe ok.6 mm średnicy, jeżeli chodzi o twardy hamulec. Mógł któryś sparcieć, pęknąć i nawet się zsunąć z jakiegoś króćca.
Doprowadź ten rozmiar kół do porządku. Na prostej ABS widzi różne prędkości osi i on może powodować chęć wyrównania prędkości kół. Niewyważenie objawia się tylko w danym zakresie prędkości, powiedzmy między 80 a 100 km/h i występuje niezależnie od hamowania. Usterka serwa lub pęknięty delikatnie wężyk podciśnienia objawia się tym że pierwsze wciśnięcie...
Widzę, że kolega z mojej rodzinnej miejscowości :) Spodziewałem się nieszczelności, ale - po pierwsze nie mogę jej zlokalizować - po drugie, jak silnik się rozgrzeje (~5 min) praca hamulców już jest prawidłowo aż do ostygnięcia silnika. I to chyba wyklucza nieszczelność (?). P.S. Jest servo i vacu pompa czy jak to się tam nazywa, nie jestem specjalistą.
Jak pedał hamulca twardy to pewnie problem z vacum pompą- pompą podcisnienia, uszkodzona lub nieszczelność na połączeniach. Nie wiem jak w tym mercedesie, ale w starych dzwignia gaszenia byla sterowane za pomocą podcisnienia, takżę oba problemy mogą wynikać z jednej usterki pompy podcisnienia
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie jest to układ dwu obwodowy i w pompie są dwa tłoczki jeden za drugim czyli dwie sekcje . Jedna sekcja puszcza i pedał opada kilka...
przy pedale hamulca jest śruba regulacyjna która idzie do serwa wyreguluj luz pedału powinno pomoc Raczej mało prawdopodobne żeby się sam rozregulował. Spotkałem się z takim przypadkiem że wężyk gumowy rozwarstwił się w środku i robił za zawór zwrotny. Spróbuj popuścić odpowietrznik przy kole które najmocniej trzyma, jeśli siknie płynem i hamulec puści...
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
Witam. Mam problem z hamulcami w Peugot 106. Ostatnio wymieniłem cylinderek w bębnie z tyłu. I od tego czasu te koło nie hamuje . Układ jest odpowietrzony . A pedał hamulca twardy . Co może być przyczyną tego że nie ma hamulca w tym kole . Pozostałe koła hamują bardzo dobrze. I nie wiem co dalej robić .
Witam .Załóż bęben odpowietrz cylinderki ,jak będziesz miał już pedał hamulca twardy sprawdź czy dalej się obciera?
Witam, Panowie. Master 2008 rok. Też mam problem z hamulcami. Podczas jazdy przez jakiś czas jest dobrze, powiedzmy około 10 km, potem pedał hamulca robi się twardy jak na zgaszonym silniku i ciężko jest hamować. Pomoże ktoś zanim wymienię serwo?
Oczywiście, można zmierzyć podciśnienie w układzie wakuometrem
golf 4 1.9 tdi brak mocy i twardy pedał hamulca po wymianie skrzyni. czego mogłem nie podlaczyc albo co się mogło odłączyć?
Rozmawiałem z paroma znajomymi mechanikami i z ASO. Powiedzieli, że to normalne przy tych temperaturach, że po godzinie czy nocy pedał hamulca jest twardy. Ważne, że w momencie odpalenia silnika od razu zaczyna działać wspomaganie - powiedzieli, że być może jest jakaś mikro nieszczelność ale, żebym się tym nie przejmował. Jeden powiedział, że pompa...
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Jeżeli hamulec twardy ,to sprawdź pompę serwa lub połączenia z serwem.kontrolki oleju to inna sprawa jak koledzy napisali wcześniej.
Vacum pompa jest ok za to pompa paliwa bardzo długo pompuje paliwo po przekręceniu kluczyka. Objawy twardego hamulca są cały czas .Sprawdzałem przewody paliwowe może to uszkodzenie wtrysku?
Witam jak w temacie dziś rano na trasie wyświetla taki komunikat j/w z kodem 03038-03 pedał hamulca twardy, wskaźnik procentowy klocków nie widzi tylnej osi doradźcie coś
Sprawdzałeś szczelność wszystkich podciśnień? Twardy hamulec to nie koniecznie uwalone serwo! Pierwsze co, to test wszystkich podciśnień z zaworami i egr który też ma membranę podciśnieniową!
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Witam, pomocy, raptem dojeżdżajac do świateł poczułem twardy pedal hamulca i auto słabo hamuje. Wcześniej było dobrze. Gdzie szukać błędu i co robić?
Vacum pompuje mi do 0.9 Bara ,po podłączeniu vakuometru do zaworki zwrotnego ,między vacum a serwo napompowaniu i zgaszeniu motoru podciśnienie trzyma się ,lecz pedał hamulca twardy Jeśli chodzi o samo serwo ,jak można je zdemontować ?
Zasrosowalem zestaw zaprawdzy do zacisku i pompy hamulcowej, kurcze ja luzowalem przy zacisku zeby odpuscil , dziwne jest to iz motocykl stal i hamulec sam zlapal , rozumiem iz przewody moga byc uszkodzone i blokowac plyn ale w jaki sposob on sie sam blokuje , przeciez tam nie wytworzy sie cisnienie. Teraz go naciskam tysiac razy i nie lapie dziala...
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
Witam Mam problem w volvie fh 12 2004r. Pedał hamulca zrobił się twardy. Co możę być przyczyną? Podaj odczyt błędów z ECU hamulców.Sprawdź ciśnienie na zbiornikach powietrza.Bez tego ani rusz...
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Tak robi się twardy lecz po chwili spada dalej ze wspomaganiem hamulca a po odłączeniu wspomagania hamulca pedał jest ciągle twardy . Za pierwszym razem jest twardy, czy jak kilka razy naciśniesz na pedał hamulca, robi się twardy. Bez wspomagania za pierwszym razem od naciśnięcia pedału hamulca ma być twardy, a jeśli tak nie jest to, w dalszym ciągu...
Witam ponownie po Przerwie długiej. Otóż miesiąc temu wziąłem się za remont silnika s301d. Wymieniłem Uszczelki na nowe zakupione w andorii. Wszystko dokładnie wyczyscilem z brudu i syfu. Kąt wtrysku ustawiłem tak jak wyczytałem na forum na 5,4 mm i pali do strzału, założyłem na ramę i po Przejechaniu się zauważyłem ze jest coś słaby. Myślałem że jak...
-0,3MPa to praktycznie brak podciśnienia, albo skończyła się vacupompa albo w układzie podciśnieniowym jest jakaś nieszczelność. nie wiem czy w serwisie VW dokładnie zdiagnozują mi problem, bo za diagnozę mogę zapłacić ale z nadzieją że będzie to trafna diagnoza! Zapewne zdiagnozują ale ta diagnoza może Cię kosztować więcej niż cała naprawa w nieautoryzowanym...
Tak gdy zaciągnę hamulec ręczny to pedał jest twardszy
A mam pytanie co do vacu da się ją sprawdzić? a jak jest uszkodzona można ją naprawić ? czy tylko wymiana.
Hej, Zaglądnąłem do zbiorniczka i tłoczek pompki chodzi ładnie. Robi pełne ruchy równo z ruchem klamki hamulca. Przechyliłem motor i nagle wypłynęło powietrze z okolic pompki. Układ się odpowietrzył i hamulec jest odpowiednio twardy, ale nadal hamulec lekko trzyma.
Witam Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Automatyczna skrzynia biegów BMP6. Świeci mi się serwis i engine. Rano zmianę biegów mogę wykonać tylko po zagrzaniu silnika. Usterkę jednoczesny pedał i hamulec - usunąłem. Twardy hamulec tę usterkę usunąłem - był pęknięty wężyk podciśnienia. Wszystkie parametry w normie- wtryski też. Proszę o...
Witam wszystkich mam problem z hamulcami pedał hamulca jest twardy i słabo auto hamuje , wymieniłem serwo , odpowietrzyłem hamulce i nadal jest ten sam problem po naciśnięciu hamulca 2/3 razy robi się bardzo twardy jakby wspomaganie nie działało i nie hamuje
Nadal morduje sie z tym tematem a wiec jak rano uruchomienie to hamulec twardy i muszę dusić żeby np. cofać itp. pojeździ trochę i juz hamulce miękkie i hamuje, jakby ssanie silnika bylo za małe i jak wyjdzie na obroty to zassie tylko dlaczego? Silnik ma uszkodzony regolator faz ale chyba nie ma to nic z tym wspolnego.
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Ma wpadać przy odkręceniu odpowietrznika, jeżeli odpowietrzyłeś układ tak jak wyżej pisałem to spróbuj nacisnąć na hamulec a druga osoba niech zaobserwuje czy z odpowietrzników lub na złączach przewodów nie wylatuje płyn .
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Przewód od serwa , lub samo serwo. Aby przekonać sie o sprawności wspomagania hamulca , naduś kilka razy i przytrzymaj , włącz silnik i zobacz czy pedał zejdzie.
Wymyj silnik myjką ciśnieniową tylko zakryj chłodnicę.
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
Wymieniona przepustnica a adaptacja przeprowadzona? Pompa podciśnienia? Pedał hamulca twardy? Nie odczułeś ze słabiej hamuje? A kiedy ta usterka nastąpiła? Po regeneracji skrzyni czy głowicy. Czy wszystkie te naprawy były ze względu na falujące obroty. Mało danych, musiał byś wszystko po kolei opisać wraz z dokumentacją fotograficzną co było robione...
Witam. Potrzebuję pomocy ponieważ mam golfa 2 z elektryczną pompą abs i podczas jazdy zapaliła się kontrolka od hamulca póxniej od abs i twardy pedał tak jakby pompa wyłączyła dopływ płynu do kół okazał się wyphnięty cylinderek wszystko naprawiłem odpowietrzyłem choć z tyłu nie chciał leciec płyn ale pokombinowałem z regulatorem siły hamowania i poleciał....
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
Na pewno pęknięty przewód przy servie. Wspomaganie hamulca tam dochodzi taki sztywny przewód. Tu gdzie pompa hamulca. Sprawdź ciągłość tego przewodu aż do wakopompy (pompy podciśnienia) po drodze pewnie się rozgałęzia ten przewód do czujników itd. sprawdzić szczelność tych przewodów.
witam, odnawiam wątek, bo mam podobny problem, czyli co jakiś czas zdarza się ze naciskam pedał hamulca i odczuwam opór pod stopą, po mocniejszym nacisnięciu hamuje, ale droga się wydłuża. Zauważyłem, że dzieje się to zimą, gdy temperatura spada w okolice 0 stopni lub poniżej. Audi A4 1.9 TDI 116 KM, silnik AJM pozdrawiam dd
ABS jest, ale nie działa od dawna - któryś z czujników przy kołach jest uszkodzony więc nie działał przed opisaną awarią hamulców.
Nie, pompa ta nie spowoduje żadnych usterek w silniku, ewentualnie dżwignia hamulca nożnego (pedał), zrobi się twardy. A co do tego czujnika lużnego, to napewno piszesz o czujniku ciśnienia doładowania i on ma być zamontowany SZCZELNIE! Jeśli nie to i mocy nie będzie silnik osiągał w pełni... http://obrazki.elektroda.pl/8128536900_1... To...
A nieumisz napisać normalnie co to za vectra i jaki silnik?
hamulec twardy pedał pedał hamulec twardy gaśnie twardy hamulec
wyciąć otwór szkło ustawić temperatura klimatyzacja rozdrabniarka gałąź
marantz sr7005 mikrokomputer cobra1
Hitachi ZX210 EX210 – lokalizacja głównego zaworu przelewowego, rysunek, serwis hydrauliki Bezpieczniki świateł pozycyjnych VW Fox 1.2 F20 F21 F11 F12 lokalizacja i numeracja