System Dual Honda/Acura stosowała od wczesnych lat 90-tych i stosuje do dzisiaj, a konstrukcja niewiele się zmieniła (jako nieliczni stosują zasadę, jeśli coś jest niezawodne i działa - to tego nie zmienia się): [url=]Honda's Dual-Mode Charging System
czy to może być problemem To jest problem tylko ze sprężarką a nie z tym wahaniem napięcia, wygląda na alternator...
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
L (D+) - lampka alternatora-sygnał wejściowo /wyjściowy; Fr -sygnał wyjściowy informujący o obciążeniu alternatora(field report) G- jak IG, w niektórych rozwiązaniach służy do wyłączenia alternatora
Moim zdaniem nie jest to hałas od alternatora. Może on pochodzić od łożysk rolek, napinacza paska rozrządu, pompy wodnej lub pompy wspomagania (jeśli auto posiada).
Musisz na alternatorze osiągnąć obroty około 5000 obr /min a następnie zbudować część instalacji oraz podłączyć akumulator do wzbudzenia tego alternatora poprzez regulator napięcia. Dodano po 1 Musisz na alternatorze osiągnąć obroty około 5000 obr /min a następnie zbudować część instalacji oraz podłączyć akumulator do wzbudzenia tego alternatora poprzez...
W skrzynce bezpiecznikowej jest bezpiecznik 100A od zasilania alternatora więc od tego trzeba zacząć.P
Oba łozyska takie same.
Masz sprawdzać po to by być pewnym że nstalacja w aucie jest ok. Pojedziesz do chłopa i co mu powiesz? Panie alternator żeście zepsuli a nie naprawili. A potem się okaże że bezp spalony.
Tak jest tam olej, cały alternator oraz magneto w nim pływa, domniemam że z racji chłodzenia.
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Jakie napięcie masz w hondzie.Jeżeli 6Vto z Trabanta 12V z Fiata oba po około 20,-zetów.Pod warunkiem że masz alternator ale Honda zawsze miała najnowsze rozwiązania.
Niestety, uszkodzenie mostka prostowniczego. Konstrukcja modułu nie pozwala na naprawę, więc pozostaje wymiana na nowy. Przed podłączeniem nowego upewnij się czy alternator na silniku nie jest uszkodzony, wizualnie czy nie widać śladów przegrzania. Elektrycznie trudniej go sprawdzić.
Ach ta Honda i te jej mieszanie w osprzęcie ;) Niby fabrycznie tam jest alternator 60A. Mniejsza o to, co do klimy... zazwyczaj samochody wyposażone w klimę mają mocniejsze alternatory, możesz pójść w tym kierunku, szukać czegoś Plug&Play i mieć 90A, jak mówisz, za 250zł. Albo znaleźć dużo mocniejszy alternator za tą samą cenę i poświęcić 50zł dla jakiegoś...
Kolego odłączenie akumulatora na pracującym silniku, jest niedopuszczalne. Mogłeś uszkodzić diody albo regulator. Stary alternator mogłeś sprawdzić odłączając od niego przewód "+" na noc, czy tam na ile mogłeś.
alternator 3 fazowy,wytwarza napięcie min 17V max 60V. Czyli typowo. Zastosowałem regulator od Motocykla Honda VFR napięcie niby 14.6V Też typowo, ale czy w całym zakresie obrotów ? I pytanie ? Z alternatora wychodzi 3 czy 5 przewodów, innymi słowy czy to alternator z magnesami trwałymi czy też ze wzbudzeniem zewnętrznym?
(at)zorro37 P0600 HONDA Possible Causes Faulty Engine control Module (ECM) Engine control Module(ECM) harness is open or shorted Engine control Module (ECM) cicuit poor electricl connection (zabrudzone zlacza (?) Low battery voltage - Troche niskie to napiecie u Ciebie (!) *** P0563 HONDA Possible Causes Battery defective Loose or missing alternator...
Lepiej nie bo jak ci sie omsknie przewod to spalisz regulator.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Można to pominąć. Sterownik silnika ingeruje w alternator z chwilą, gdy zwiększa się zapotrzebowanie na prąd (np praca elektrowentylatora, grzana szyba tylna).
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Mój skuter ma alternator i rozrusznik w jednym urządzeniu. Nie magazynuje energii w kondensatorze. Wykorzystuje to do systemu start-stop. Nie pamiętam czy nawet uzwojenia nie są te same? Honda PCX. Ze schematu wynika że to prawdopodobnie te same uzwojenia.
Motocykl posiada elektrostarter i akumulator, czy tylko i wyłącznie kopstarter? To jest oryginalne EC, czy SM, czy może EC przerobione na SM? W zależności od wersji i od tego czy pojazd posiada rozrusznik elektryczny zależy też jaką posiada instalację elektryczną, alternator i regulator napięcia, a czasem także i moduł zapłonowy. Stator wygląda na wersję...
witaj kolego i jak rozwiazales sprawe z alternatorem bo mam taka sama sprawe ta sama sytuacja
alternator rozebrać ,obejrzeć wewnątrz,sprawdzić stan pierścieni i szczotek dzięki za radę - przynajmniej wiem gdzie szukać. Dziś popukałem lekko drewnianym trzonkiem młotka w obudowę alternatora - kontrolka zgasła. Mam chwilę spokoju ale jak najszybciej muszę sprawdzić alternator
Witam... Pacjent 2.2 dtci 2006r.. Kilka razy rozładowanie akumulatora... Po pierwszym razie wymiana regulatora napięcia.. Miesiąc spokoju.. Następnie padł całkowicie alternator.. Po wymianie (sprawdzony na stole - sprawny) po miesiącu znów rozładowany aku.. Mechanik podczas sprawdzania doszedł do takiego wniosku... Wszystko jest dobrze do momentu kiedy...
Witam wszystkich pacjent to honda cr-v 2.0i 2000r problem z ładowaniem alternator klient wstawił inny po sprawdzeniu 100% sprawny, do alternatora wchodzi wtyczka 3 piny, z tego co pamiętam w Japończykach powinno iść +12v po zapłonie ,na kontrolkę licznika i chyba ecu. W skrzynce bezpiecznik od alternatora jest ok lecz brak tego zasilania na alternatorze....
Zależy pewnie od konstrukcji myjki, jeśli uzwojenia silnika również pracują w oleju to różne dodatki z nowoczesnych olejów mogą powodować degradację izolacji uzwojeń , np honda dla silników motocyklowych w których alternator pracuje w oleju silnikowym stanowczo zabrania wszystkich nowoczesnych olejów z dodatkami.
Witam Chcę zrobić własny agregat prądotwórczy. Moim pomysłem był silnik honda i alternator samochodowy lecz dowiedziałem się że alternator potrzebuje około 12000rpm do wywożenia prądu jaki oczekuje myślałem nad przekładnią a silnik produkuje tylko 3000rpm myślałem nad przekładnią 1:3. Pomoże mi ktoś rozwiązać ten problem?
Witam wszytskich ma nastepujacy problem z alternatorem ktory siedzi w hondzie civic IVgen tylko ze jest to zamiennik i alternator widze ze jest toyoty wyciągałem go i podlaczylem krecac wskazuje lądowanie lecz gdy obruce go w reku to przestaje czasami jak dobrze go na ziemi położę to będzie wytwarzał prad typu 11V tak jakby nie zawsze łączyło coś w...
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Cześć! Poszukuję schematu z wartościami układu elektrycznego motocykla Honda CRF450R 2011. Informacji o pojemności kondensatora, napięciu alternatora. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Jarek
Witam, dokładnie ustal źródło problemu, mam dokładnie taką Hondę i miałem kiedyś uszkodzoną sondę lambda i nigdy nie wiązało się to z problemami z zapłonem i gaszeniem silnika. Problem gaszenia silnika wystąpił raz, gdy miałem uszkodzony alternator i błąd ładowania akumulatora, czyli akumulator permanentnie niedoładowany i w efekcie napięcia sporo poniżej...
Tam jest zastosowany tzw system pomiaru poboru prądu przez auto-ELD jeśli komputer silnika zadecyduje,że potrzeba więcej prądu to zwiększa wydajność alternatora.Odłączając sygnał sterujący powodujesz,że alternator zaczyna pracować z pełną mocą
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
Honda CRV 2005 Diesel Problem z ładowaniem. Podłączę się pod ten temat, gdyż mam podobny problem z ładowaniem. Akumulator "na zimno 12,6 V" Alternator ładuje na zimnym silniku do 14,3 V, ale po nagrzaniu silnika, po przejechaniu 50-100 km, przestaje ładować i napięcie na akumulatorze spada poniżej 12 V, mimo że był ładowany przez 100 km. Kontrolka ładowania...
Kolejna wpadka totalna, wyjmij alternator Honda Civic bodajze 7 gen. 1,7 cdti silnik opel by isuzu.... Z góry sprężarka od klimy z dołu sanki. Odkręcić bez problemu ale pokonać nim zakręt żeby wylazł przez nadkole pod zderzakiem to dopiero sztuka. Ostatecznie wyciągnięty w następujący sposób- jeden się z nim szamocze a drugi kawałem rury i łapką ciągnie...
Mam taki problem: gdy podłącze alternator w hondzie civic bez osłony od strony gniazda kontrolka ładowania gaśnie, a gdy z osłoną nie gaśnie???
Pomiary robiłem na DC. Do autora tematu - jest problem z aku czy to test nowo zakupionymi cęgami ? Generalnie aku ma 3 lata i ostatnio nie odpalił, przy -18. To jest aku OEM Honda. Ale auto jeździ na krótkich dystansach (2-6km), ma 6-10 startów dziennie a do tego Honda ma inteligente ładowanie, czyli w sumie brak pełnego ładowania jeśli nie ma włączonych...
To trzeba znaleźć przyczynę braku świateł „ze silnika”. Jeżeli alternator jest uszkodzony (co rzadko się zdarza) to w ogóle nie będziesz miał ładowania. Zwykle uszkodzeniu ulega regulator napięcia, jest zwarcie na przewodzie zasilania świateł AC, albo przerwa w instalacji (rozłączona wtyczka alternatora). Nawet jeśli obecnie masz ładowanie, to będzie...
Coś za coś. Kupujesz oryginał Hondy i praktycznie nie masz żadnych problemów. Wymieniasz jedynie olej i co jakiś czas sprawdzasz filtr powietrza i świecę. Kupujesz chińczyka i już od początku masz jakieś problemy. Jak trafisz to gaźnik na początek do wymiany, bo silnik źle pracuje, zalewa lub przerywa, gaźnik źle dobrany do silnika. Silnik nie wiadomo...
Alternator motocyklowy przy biegu jałowym ma znikomą wydajność. Napięcie na wyjściu często jest zbyt niskie aby ładować akumulator, jeżeli jest wyższe, to obciążenie w postaci świateł sprawia, że akumulator jest rozładowywany. Silnik musiałby się kręcić na wyższych obrotach, co wiąże się z trudnościami. Poza tym sprawność takiego rozwiązania jest niska,...
Bardzo ciekawym, malutkim dieselkiem jest Yanmar L70, lub L100. Są jednocylindrowe, palone z szarpaka lub rozrusznika. Miałem agregat na takim silniku i sprawował się dobrze. Tańszym zamiennikiem jest Kama lub Kipor. Praktycznie identyczne silniki. Co do wojskowego agregatu- jak dobrze poszukać wyjdzie ze 3 stówki drożej niż Honda plus alternator, ale...
Witam, mam problem jak w temacie, Honda civic sedan 2003r. Alternator daje poprawne napięcie ponad 14v przy obciążeniu, ale nawet przy długiej trasie - 400km nie jest w stanie naładować akumulatora. Akumulator na prostowniku się naładował prądem ok 4A przez kilka godzin. Akumulator ZAP z kontrolką pokazującą stan aku więc stąd czerpie informację czy...
Witam. Jestem nowy. Mam taki problem. Alternator mi się spalił. Otóż zaczął dymić i rozładował mi akumulator. Odłączyłem kable od alternatora, naładowałem akumulator i na szczęście nic nie dymiło. Odpalił bez problemu tylko, że wskaźnik paliwa spadł mi na sam dół na prawo, znacznie za wskaźnik. Zauważyłem, że wskaźnik temperatury znacznie wzrósł. I...
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
Musisz wylutować uzwojenia przynajmniej 2 koncówki. Prostym miernikiem z testerem diod sprawdzi. W jedną stronę wskazuje 3 cyfry w drugą wskazuje 1. Sprawdz tak wszystkie 9 diod . Alternator Delco Czy inny?
Przecież w DT jest seryjnie regulator napięcia. Nie pamiętam już czy tam są światła z akumulatora czy alternatora. Honda MTX 80 ma alternator przystosowany do świateł z alternatora, więc tylko kwestia połączenia dwóch przewodów. Jak podłączyłeś bezpośrednio do alternatora oświetlenie to się nie dziw że się żarówki spaliły, bez regulatora wystarczy jedno...
Witam Szukam pomocy z lodowaniem w samochodzie Honda cr-v 2.4. Problem polega na tym że po wymianie alternatora świeci mi się kontrolka ładowania. Alternator podobno po regeneracji. Co ciekawe stary wariował i pokazywał dziwne napięcia ładowania. Raz 12v raz 14 a innym razem 13 albo wcale. Podobno stojan i regulator padł plus łożyska do wymiany bo głośny...
alternator honda schemat alternator honda kostek alternator honda
makro excel wyszukaj pionowo migomat aluminium unifon urmet czerwono
kabel brake radio radio makita
Prasa termotransferowa nie podnosi płyty - przyczyny i rozwiązania Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG – cienkie przewody emulatora, zasilanie radia eM Navi Plus