Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Witam Ma ktoś może schemat i podzieli się jak są robione światła przednie w Hondzie Accord z 2004 roku? Skąd to idzie, jak jest sterowane, jakiś moduł ? Mam zagwozdkę w aucie kolegi ze światłem mijania w prawej lampie: - żarówka sprawna - bezpieczniki sprawne - pozostałe światła w porządku - kontrolki na desce wszystkie prawidłowo - brak błędów w aucie...
Hmm ... wzbudzenie powiadasz .... tylko dla czego P i Y idzie do regulatora/prostownika z którego później wychodzi na resztę instalacji. Z kolei W/Y idzie do drugiego regulatora AC. Czy to nie jest alternator samowzbudny ?
Witam, przekleję swój post z forum hondy, tam niestety jedyną odpowiedzią było poszukanie okolicznego elektryka samochodowego... "Witam, od dłuższego już czasu mam problem z hanką żony ej9 1.4. Po odpaleniu rano, może nie od razu bo po dodaniu gazu zaczyna falować natężenie prądu skutkujące miganiem świateł obrotów itp, oraz nie działa prędkościomierz....
Witam. Mam problem z Hondą accord 2004r. z silnikiem 2.0. Pali nr. 18 w skrzynce wewnątrz kabiny. Przestaje ładować alternator i zaświeca kontrolkę silnika i abs. Według autodaty ten bezpiecznik obsługuje alternator, cruise control i ecm. Potrzebuję schemat instalacji tego auta. Alternator jest OK. , cruise control nie jest wbudowany w ABS, a silnik...
Schemat alternatora Mitsubishi w Hondzie.zał1. W drugim zał.jest wtyk w alternatorze,gdzie : IG-to + po stacyjce B -do kontrolki ładowania C-wolny E-masa do obudowy Moje pytanie.Na wyjętym alternatorze z auta do IG podłączam "+" (czyli tak jak po włączeniu zapłonu) ,masę na E(obudowa),to czy na B powinien być "-".Zaznaczmy że alternator jeszcze nie...
Ale cudujecie. W Goldwingu wzbudzenie "IG" idzie bezpośrednio ze stacyjki. Prosty numer - wystarczy wpiąć w ten przewód szeregowo żaróweczkę bodaj 4W i Voila - dopóki alternator czerpie prąd z akumulatora, żarówka się świeci. Gdy altek się wzbudzi wystaczająco, żarówka gaśnie. Przetestowane w praktyce, właściciel motocykla do tej pory reklamacji nie...
Witam. jeżdżę czymś takim jak Fiat 126p - w miejskich korkach i na światłach spala ten potwór około 15l/100km, jak było jeżdżenie bez świateł, to spalał do 8l dwukrotnie miałem przyjemność stanąć w korku i prosić przechodniów o pchnięcie, bo skończył się prąd w akumulatorze, pomimo częstych przygazówek i takiego puszczania z dymem paliwa, akumulator...
Jaki rocznik motocykla? Pięćsetka i znamionowe napięcie cewek 6V ??? Skąd ta informacja? Znajdź i zmieść schemat elektryczny. Będzie łatwiej dyskutować. Wg. mnie powinien być tam alternator trójfazowy z wzbudzeniem od magnesów trwałych i instalacja 12 V znamionowe. Zrobienie regulatora to nie jest jakiś wielki problem. Jednak trzeba obciążyć alternator!...
Witam Potrzebuje pomocy. mianowicie mam schemat nie do końca uzupełniony regulatora napięcia do motocykla Honda VFR 800 Vtec, orginał spalił mi sie niedawno, a zamiennik kosztuje ponad 5 stówek. Tego oryginału nie da sie rozebrac bo jest zalany jakas żywica czy coś. Schemat znalazłem na internecie jak ma to wyglądac i potrzebuje fachowca do tego. Moto...
powiedzcie lepiej mi dlaczego przy sprawdzaniu voltomierzem przewodów, które dochodzą do regulatora jest -12V, a jak zamienię przewody + na - to pokazuje +12V A powiedz jak Ty to mierzysz ? z odłączonym akumulatorem i regulatorem ? i na jakich obrotach silnika ? moze mierzysz tylko akumulator skoro jest te + 12V lub -12V ? Odłącz wszystko od elektryki...
Aha czyli mimo wszystko powinna stacyjka gasić silnik?? no ok sprawdzę wszystko jeszcze raz. A możesz mi wytłumaczyć jak działa przekaźnik rozrusznika?? na takiej samej zasadzie jak każdy inny przekaźnik samochodowy??. Myślę że chyba w tym miejscu mam błąd ponieważ mój przekaźnik ma tylko dwa wejścia na konektory "dziewczynki" i dwa gniazda te na grube...
Jeżeli schemat jest adekwatny do sytuacji, to: 1. Zapłon jest CDI i jest zupełnie niezależny od ładowania i świateł - osobna cewka impulsator. 2. Ładowanie aku i inne obwody prądu stałego zasilane są z kolejnej osobnej cewki. Tam prawdopodobnie masz problem. 3. Światła to osobna cewka i osobny bardzo prostacki regulator równoległy. Czyli zwierający...
no nic w takim razie chyba zostaje odesłać i kupić inny. I co nie masz zamiaru nic sprawdzać ? Czy na wtyczce są napięcia jakie powinny być itp? Rozumisz co z tego schematu?
Jakie napięcie masz w hondzie.Jeżeli 6Vto z Trabanta 12V z Fiata oba po około 20,-zetów.Pod warunkiem że masz alternator ale Honda zawsze miała najnowsze rozwiązania.
Uszkodzony sterownik silnika plus brak zasilania po zapłonie na alternatorze
Schemat z postu nr.14 nie ma prawa poprawnie pracować. To przecież schemat zwykłego obcowzbudnego alternatora szesciodiodowego, wiec czemu nie miałby poprawnie pracować?
Mój skuter ma alternator i rozrusznik w jednym urządzeniu. Nie magazynuje energii w kondensatorze. Wykorzystuje to do systemu start-stop. Nie pamiętam czy nawet uzwojenia nie są te same? Honda PCX. Ze schematu wynika że to prawdopodobnie te same uzwojenia.
Cześć! Poszukuję schematu z wartościami układu elektrycznego motocykla Honda CRF450R 2011. Informacji o pojemności kondensatora, napięciu alternatora. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Jarek
O zdjęciach raczej zapomnij. Trzeba nauczyć się czytać schematy elektryczne. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Znalezione w internecie: Szczegółowa analiza schematu okablowania fabrycznego i motocykla pokazuje: Jedna cewka z alternatora do zapłonu bezpośredniego Jedna cewka od alternatora do regulatora/odbiornika ładująca akumulator,...
Jeśli już - to przyjrzałbym się modułowi/czujnikowi obciążenia elektrycznego ELD, bo on najprawdopodobniej miesza :). (at)Megawe dziękuję za schemat.
Sprawdź masę modułu zapłonowego, ew. masę między modułem a alternatorem.
Rezystancja cewki wzbudnicy alternatora biały-niebieski to 18.3 kOm z zakresu 9-25 kOm więc OK Chyba w Ω a nie kΩ. Sprawdź czy nie ma przebicia do masy. Akurat w crossie najlepiej odkręcić pokrywę i obejrzeć uzwojenie pod kątem przypalenia. Biorąc pod uwagę konstrukcję zapłonu, bardziej obstawiałbym uszkodzenie modułu zapłonowego.
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
mógłbys wyjaśnić trochę dokładniej lub podpiąć jakiś schemat na download?! Pozdrawiam
podaj schemat mechaniczny przewodów wychodzących z alternatora ,może coś poradzę
Jak umiejętnie otworzysz i masz doświadczenie w naprawie tego typu hybryd, to próbuj... Możesz kupić jakiś zamiennik, uniwersalny lub samemu zrobić. Schematy są na forum. Jednak nadal uważałbym z nowym regulatorem. Sprawdź uzwojenia, bo regulatory będą ci się palić, jak suche siano.
Cześć! Mam mały problem ze starą Hondą. W załączniku umieściłem schemat elektryczny. Czerwoną strzałką zaznaczyłem alternator. Regulator napięcia to ten kwadrat z 3 nóżkami na schemacie. Środkowa nóżka idzie do aku i na instalację jako +, na środku jest śruba do masy (ramy). Pozostałe 2 nóżki powinny przyjmować energię z cewek. Oryginalnie był to regulator...
trzeci przewód we wtyczce idzie do ECU czyli wg. schematu FR drugi to lampka pierwszy + po stacyjce. Po odłączeniu kostki od alternatora i włączonym zapłonie mam następujące napięcia: FR 5,05V wht/red L 11,23 blue/wht IG 11,21 blk/yel http://obrazki.elektroda.net/74_12241932... Dodano po 3 W końcu po wielu bojach udało się odkryć przyczynę...
Witam ponownie, temat muszę odświeżyć, trochę się doinformowałem, i myślę że zadam bardziej odpowiednie pytania niż ostatnio :) od początku. samochód mazda RX8 ze swapem silnika z hondy civic type R K20z4 w maździe alternator jest typu P - D - wtyczka posiada dwa kable które idą bezpośrednio do ECU, jeden służy do sterowania alternatora i jest sygnałem...
Od paru lat jeżdżę Hondą PC800, ale temat generalnie powinien obejmować chyba każdy starszy motocykl nieposiadający kopki startowej. W swojej Hondzie mam, jak można w necie zobaczyć, piękny bagażnik z tyłu, co bardzo kusi mnie do sprawdzenia zasadności zmiany układu elektrycznego na zasilanie z dwojga akumulatorów. I tu stary, ale jeszcze nigdy nie...
Witam mam problem z ładowaniem w motocyklu honda cbr600rr pc40 i to poważny. Wymieniłem akumulator wymieniłem regulator wymieniłem stator i nic wszystkie te części zostały sprawdzone i sa dobre a łądowania dalej nie ma. Zrobiłem próbe z pominieciem instalacji motocykla i prosto z regulatora + i - podłączyłem do akumualtora a drugim akumulatorem zasiliłem...
Przerwa w przewodach, przepalone bezpieczniki. Wymieniasz elementy bez diagnostyki, to jest działanie bez sensu. Problem z ładowaniem, a cewka wymieniona? Motocykl odpala/ kręci rozrusznik? Z Twojego nijakiego opisu wynika, że którąś wiązkę naruszyłeś i jakiś kabelek ma przerwę, Dodano po 1 Urządzenie: wystarczy multimetr. Dodano po 2 https://motormania.com.pl/porady/warszta...
Większość włączników sterowana jest sygnałem z alternatora ale słyszałem żę w hondzie świeci się kontrolka ładowania jak owy włącznik się zamontuje. Może ktoś posiada jakieś schematy? Kolaga zastosował diode zenera 13V na masie zamiast podłączać sie pod alternator.
To się robi na prostownikach sterowanych. Czyli zamiast diod masz tyrystory. Schematy ogólnodostępne. W tym układzie, przy napięciu międzyfazowym sięgającym kilkudziesięciu, a nawet poda stu wolt, żaden regulator liniowy nie zbije ci tego do 14V bez zagotowania się.
Witam Zamieściłem tutaj schemat ładowania - co prawda od Hondy, ale może się przyda??? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Pozdrawiam
Nie znalazłem schematu do 600RR. Jednak zakładając typowy układ ładowania z alternatorem 3F i regulatorem stratnym oraz filtrując przez niepowodzenia MalinaMM1 należy ... zadać kolejne pytania :D : 1. Czy próbowałeś przejechać te 6 km na samym aku? Pewnie nie, bo należałoby zupełnie wypiąć regulator napięcia! Na aku powinieneś zrobić 60 km a nie 6 km......
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Jedyne możliwości moim zdaniem to: - wadliwe połączenie wyjścia alternatora z akumulatorem (spadek napięcia). Nie znam na pamięć schematu tego motorka ale przy tych objawach to możliwe tylko gdyby ten woltomierz mierzył napięcie bliżej alternatora, przed miejscem spadku. Mierzyłes napięcie bezpośrednio na aku w czasie jazdy ? - wadliwy akumulator
Witam, auto z klimatyzacją wersja amerykańska coupe/sport czy coś takiego Wstyd się przyznać, ale nie mogę wymyślić układu taśmy, może ktoś poratuje schematem Wał, klimatyzacja, pompa "wody", wspomaganie, alternator i rolka Pompa wody i rolka gładkie reszta rowkowe
rezystor anody zenerki zostawił bym 1k natomiast ten drugi przy kondensatorze zmniejszył bym o połowę gdyż wartośc kondensatora jest dwa razy większa czyli 1.2k co przyśpieszy pracę tranzystora i zmniejszy wahania napięć lub wstawił kondensator 10uf i rezystor 2.3k tak jak na schemacie Burgmana. To nie jest takie proste jak ci się wydaje. Zmniejszając...
Panowie, Trochę mnie nie było. Olśniło mnie, tylko nie wiem czy prawidłowo. Wg schematu wynika, że 3 cewki połączone są równolegle, a alternator jest 1 fazowy. Jakby je tak połączyć w gwiazdkę uczyniwszy 3 fazowy i podłączyć zwykły regulator motocyklowy z 5 pinami. Ktoś robił takie zmiany? Szymek
A więc sprawa ma się tak: Łożyska są firmy NSK - stwierdziłem, że jak ma to polatać, to nie będe kładł polskich zamienników. Tej tulejki na wałku po której chodzą szczotki nie szlifowałem, bo nie było na niej żadnych skaz, równa powierzchnia. Przy kręceniu bez paska nie słychać zadnych niepokojących dzwięków, wirnik obraca się swobodnie. Co do tego...
Coś masz mocno pogrzmocone! Przerwij te próby bo zniszczysz akumulator! Skąd ci się wzięło 28VAC na akumulatorze??? Czy tyrystory są na radiatorze i czy są one od niego odizolowane? Regulator ma wg. schematu pracować jako równoległy czyli stratny! Po prostu zwiera prądy alternatora do masy po przekroczeniu określonego napięcia. Nadmiar mocy jest wydzielany...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj schematy instalacji motocyklowych gdzie alternator jest...
Ze schematu wynika, że ten regulator dostarcza jedynie napięcia dla zegarów (jakieś napięcie referencyjne), by nie zakłamywały wskazań. Za niezapalanie motocykla nie odpowiada żaden regulator, ani ten "średniowoltowy" , ani alternatora. Moduł zapłonowy ma własne cewki zasilające. Jedyne połączenie z instalacją, to przewód czarno - biały (Bl/W) który...
Rozepnij uzwojenia i mierz je pojedynczo. niestety miernikiem nie zmierzysz tak małej oporności. Wartość mierzona jest mniejsza niż wielkość błędu miernika. Tu mógłby pomóc tylko dokładny mostek pomiarowy. Uzwojenia mogą nie mieć przebić do masy ale mogą mieć zwarcia między zwojowe (dość częste w starszych maszynach). I wtedy też nieciekawie. Zastanawiające...
Witam Serdecznie. Posiadam motocykl honda hornet 600 (98 rok) Miałem problemy z akumulatorem. Stary nie "trzymał" prądu. Wymieniłem na nowy. Pół roku podziałał i znowu to samo... Zrobiłem pomiary i napięcie skacze mi czasem nawet do 16V. A na wolnych obrotach czasami jest za małe ledwo 13V. Dodatkowo dodając gazu światła świecą mi mocniej :( Więc akumulator...
Czy robiłeś pomiary samego alternatora obciążonego solidnie żarówkami? Czy regulatory które masz da się "otworzyć" aby jest sprawdzić i naprawić? Ten drugi możesz próbować oddać na gwarancji, ale po upewnieniu sie że jest uszkodzony. Czytałeś temat z linku? Co sądzisz na o takim regulatorze? Jeśli chodzi o masę to nie wiem wymaga to rozkopania wiązek...
ooo.....Paweł! Walczę z tematem jak podłączyć obrotomierz od ciebie :-) Kolega jest uprzejmy z kimś mnie pomylić. Tu ma Kolega np, Yamaha. Hondy numeru nie mam. Przewód biały i żółty do zielonego i zielonego z paskiem, kolejność dowolna, czarny z oczkiem do masy, czerwony przez bezpiecznik 15A do akumulatora, drugi czerwony zostaje wolny. W załączniku...
Jak sobie zepsułem to i naprawie. Alternator jest ok Pomocne były by podpowiedzi, jeżeli ktoś miał styczność z tak ubitą hondą. Nie wiem co, nie wiem jak, nie mam czym - ale zrobię! Może zacznij budować latający talerz od razu? Po pierwsze - skąd wiadomo że alternator jest dobry? Bo ładnie wygląda, czy był wyjmowany i sprawdzany na stanowisku pomiarowym?...
Witam wszystkich!!! :D Mam problem z moim autem. Jest to Honda Civic 5-tej generacji. Silnik D13B2. A mianowicie przepalił mi się bezpiecznik (numer ze skrzynki to 15) i ni jak nie mogę znaleźć przyczyny... Na pewno odpowiedzialny on jest za wskazania prędkościomierza, obrotomierza, niektórych lampek na kokpicie, zegarka oraz kierunkowskazów (chociaż...
Ale problem pracy lodówki wynikał z nie wyrabiania mocy na jednej fazie czy bardziej z charakterystyki sinusoidy na wyjściu agregatu? Też planuje wykonanie podobnego agregatu. Mam do dyspozycji silnik hondy gx160. I nie wiem czy go spiąć z silnikiem 3fazowym 2,2kw lub 3kw jak Kolega , czy z alternatorem 140a 12v i do tego przetwornica z pełnym sinusem...
jak wychodzi 5 kabli to: 1 to jest masa 2 to prądowy na regulator i światła 3 to pradowy do cewki na świece 4 to prądowy podający impuls na tyrystor żeby był przeskok iskry 5 do regulatora na ładowanie akumulatora ten zapłon działa na zasadzie otwierania i zamykania tyrystora ,bez modułu nie pojedziesz regulator do jazdy nie jest potrzebny ,tylko do...
sebosss - hondy VFR miały jedną przykrą przypadłość - alternatory w nich dostawały zwarć międzyzwojowych i wtedy każdy regulator palił się w nich, jak suche siano. To standardowa usterka w nich. Przećwiczyłem to w dwóch egzemplarzach. Uratuje cię w zasadzie tylko wymiana uzwojeń. Chyba, że ktoś ci to ładnie przewinie... W tej Gilerze na 99% będzie "przerośnięte...
No to bylem przy maszynie, a do tego udało mi się dopaść akcesoryjną prądnice. Oto co mamy u pacjenta: http://obrazki.elektroda.pl/4337822000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6421730500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8147453200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6461377300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5967641400_1...
Zależy co oznacza prawidłowo ładował - bez kontrolki ładowania, sugerując się, lub nie, kontrolką paska. Alternator może być uszkodzony, przeładowywać akumulator, bo chyba napięcia z niego autor nie sprawdzał ? Dobrze że wreszcie zdobył się na własną żarówkę, nie te obecne z traktora, nie będące od ładowania. Apropo, w "moim" przypadku, internetowo...
Przegrzebałem bardzo dużo for internetowych. No i tam piszą, że najlepiej jest kupić wiązkę i alternator. A nie lepiej kupić cały nowy motor??? Jeżeli chcesz kupować nową wiązkę, to podejrzewam że ta w motorze jest ... mocno "zużyta". ??? Czyli zniszczona przez ciebie lub poprzedników. Napisz jak jest na prawdę. Łatwiej będzie doradzać. Regulator napięcia...
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Witam Na wstępie przepraszam, jeśli post zamieściłem w niewłaściwym dziale. Zawsze mam problemy z "topografią" na tak rozbudowanych stronach, ale... do rzeczy: moje auto, to Honda City z 2009 roku http://obrazki.elektroda.pl/4471504700_1... , zbudowana na płycie podłogowej Hondy Jazz. Niestety, mimo dość "młodej" konstrukcji, (chociaż...
Ehh w złym świetle na to patrzyłem i zielony wyglądał jak niebieski ;) Sorry za wprowadzenie w błąd. Odkręciłem, poświeciłem i sprawa wygląda tak: 3 żółte wychodzą z alternatora i wchodzą do regulatora. 5 kabli wychodzi z regulatora: 2 czerwone, 2 zielone i 1 czarny (najcieńszy). Idą wiązka gdzieś wgłąb motocykla. Niebieskiego nie ma. Z tego co widzę...
dzieki Jack63- wskazany w linku topik przeczytalem juz wczesniej, bardzo duzo w nim konkretnych informacji. I podoba mi sie tam twoja rola profesora :D wlasnie wygrzebalem na elektrodzie takie przebiegi (od nyemi): http://obrazki.elektroda.pl/8300864400_1...
Kolego trzeba znaleźć przyczyne palenia regulatorów. Coś w tym jest. W linkowanym temacie było troche na ten temat. Na 100% te tropy trzeba sprawdzić. Dodatkowo stojan i połączenia faz do sprawdzenia. Stojan pasowało by oejrzeć na okoliczność przegrzań. Był ostatnio temat z BMW. Ciekawy! Czekam na pomoc Jack63. A ja czekam na pytania nasuwające sie...
http://obrazki.elektroda.pl/8316529800_1... Autor, będąc posiadaczem Hondy Civic z 1999r., nadał swojemu pojazdowi kilka cech znanych z nowoczesnych aut. W poniższym projekcie zrealizowano następujące funkcje: 1.Sterowanie klimatyzacją (wliczając zarządzanie obciążeniem silnika podczas jazdy na pełnym gazie). 2.Kontrolowanie oświetlenia...
Zabrałem się za montaż tempomatu do starego Espaca. Mam popularny tempomat z Opla Omegi wraz z manetką oraz krańcówką sprzęgła. Wszytsko podłączyłem według schematów. Czyli jest czujnik przy pedale sprzęgła i sygnał od "stopu"-hamulca. Wiedziałem że największy problem będę miał z czujnikiem prędkości. Opel bierze sygnał z czujnika ABS - minimum 17 impulsów...
Witam szanownych kolegów, Pacjent to Honda Accord '06 z fabrycznym audio Premium Sound System, a celem jest wyprowadzenie na zewnątrz wyjść RCA (zasilanie suba). Schemat blokowy jest na rysunku - udało mi się dotrzeć do sygnału między modułem audio, a fabrycznym wzmacniaczem. Jednak próby podłączenia jak na razie idą średnio ;-) Próba podłączenia kabelka...
Witam!! Jestem posiadaczem Hondy CBR600 F2 z 1992 roku. Jakieś 2 dni temu spalił mi się regulator napięcia , tym samym przeładował mi akumulator. Przeczytałem sporo postów na elektordzie i sprawdziłem ze jest taki niemiecki schemat 3 fazowego regulatora napiecia do poskladania, wyczytalem ze sa tez specjalisci ktorzy sprzedaja swoje uniwersalne regulatory...
Niedawno wpadłem na pomysł by przy pomocy silnika od kosiarki stworzyc napęd do 3 alternatorów samochodowych które będą ładowały akumulator o poj np 250 Ah.Z akumulatora prąd byłby przetwarzany przez przetwornice z 12V na 220 do sprzętu agd.Pomysł wydaje się prosty przez wykonanie potrójnego koła pasowego na miejscu noża tnącego i w obudownie umieszczenie...
schemat alternator honda alternator honda honda alternator
motorola blokada telefonu wydruk czarne kartki pilot chassis
toshiba 40l2433 ruter ustawienia
Migające zielone strzałki na routerze Connect Box UPC How to Test Car Battery Voltage with a Multimeter: AGM, EFB, Lead-Acid, Lithium, Common Faults