Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
Nie możliwe, że wszystko się zgadza i autko nie pali. Jak sprawdziłeś rozrząd? I na jakiej podstawie wiesz, że paliwo dochodzi? Być może jest za małe ciśnienie paliwa.
ale jak to wygląda w czasie jazdy, pierwszy moment ma dziure (przydusi sie) ? może sprawdz na jaką pozycje idzie w tym momencie sonda lambda, moze ma zbyt niskie ciśnienie paliwa
Bo ten ELM , którym diagnozowałeś to kicha. Sprawdź ciśnienie paliwa.
Czujnik spalania stukowego spełnia inną funkcję. Nie wykrywa wypadających zapłonów. Świece były zakładane nowe oryginalne. Ciśnienie paliwa - w normie.
Sprawdz ciśnienie paliwa i wydajność pompy paliwowej.
Ja bym jeszcze sprawdził świece i zmierzył ciśnienie paliwa może przylewać jak za niskie
Jarro,piszesz że ciśnienie paliwa jest ok.to znaczy ile barów?
A tam masz elektryczną pompkę w Baku bo to wskazuje na niskie ciśnienie albo zapowietrzanie układu
A ciśnienie paliwa mierzyłeś? Dodano po 1 A ciśnienie paliwa mierzyłeś? Jaką widzi temp. silnika komp. w momencie rozruchu?
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Ani jeden ani drugi sposób. Zobaczyć czemu nie dostaje paliwa. Ciśnienie na pompce i co ważniejsze, przyjrzeć się aparatowi zapłonowemu. Tam będzie błąd.
Czyli tylko podobno, a to już wątpliwośc co było wcześniej odpal na plaku lub autostarcie na próbę to raz sprawdź ciśnienie paliwa to dwa oraz eleektronikę czy coś nie odcina zasilania wtrysków
ciśnienie w układzie paliwa powinno być 3 atmosfery .Tak myślę że instalację gazową masz 2 generacji ,to przyczyną może być przycieranie się wtryskiwaczy
Koniecznie sprawdź ciśnienie paliwa na listwie.Jeżeli ok to sprawdź czy wtryski są sterowane stały plus i kluczowanie masą.Możliwe uszkodzenie emulatora wtryskiwaczy w komputerze gazu. Oczywiście sekwencja?
Wiem że temat jest stary, ale może moja wypowiedź się komuś przyda: Nalej trochę paliwa do gaźnika i zobacz czy odpali. Jeśli tak, to najprawdopodobniej masz pompę paliwa do wymiany. Może pompować, ale być może daje za małe ciśnienie... i auta nie odpalisz.
Właśnie zauważyłem. Ciśnienie jest chyba regulowane na pompie. Z braniem paliwa z listwy wtryskowej nie będę ryzykował bo mi jeszcze błędy w komputerze wyskoczą, a nie mam jak skasować. Trzeba będzie jednak szlauchem…
Pasek rozrządu i napinacz wymieniony, bez zmian - tyle że silnik jakoś lepiej i ciszej chodzi, stary rzeczywiście miał duży luz. Przy okazji mechanicy obejrzeli wałek rozrządu, tak jak myślałem jest ok. Posłuchali silnika, ich i moim zdaniem niczego niepokojącego nie słychać. Wygląda, że to nie jest problem mechaniczny :/ Środek STP do wtrysków nic...
co nalezy zrobic jako pierwsze impulsy możesz sprawdzić np diodą LED Napewno co trzeba sprawdzić to ciśnienie paliwa bo niewiadomo w jakim jest stanie pompa oraz czy regulator ciśnienia paliwa nie jest uszkodzony lub przyblokowany... Wiele rzeczy do sprawdzenia ale zacznij od tego i nie pisz że wydaje ci się że ciśnienie ok tylko napisz ile pompuje......
Witam, jest mały problem. Honda civic V HB z roku 93. Silnik to d15b7 czyli 1,5 na wielopukncie. Problem objawia się bardzo cięzkim zapalaniem zazwyczaj gdy autko dłużej postoi. Czyli np. rano lub pod wieczór. W momencie kręcenia załapie na chwilke i pusci. Następne kręcenie zapali chodzi chwileczke i zgaśnie. Kolejne również zapali ale dołożenie gazu...
Ciśnienie jest dobre, ponieważ samochód normalnie się zachowuje podczas jazdy. I słychać jest że dopiero za drugim lub trzecim przekręceniem kluczyka, pompa zaciąga paliwo.
ciezko wrozyc sprawdz zaplon, cisnienie paliwa, cisnienie na tlokach
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
Po dłuższej próbie odpalania auta na benzynie wykręć świece i sprawdź czy są zalane paliem. Jeśli będą zalane to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Kiedyś miałem taki przypadek w Hondzie Civic w ktorej zamontowany był gaz, że na zaworach pojawił się duży nagar, który zablokował rozrząd. Muszą być spełnione trzy warunki aby nastąpił zapłon - musi...
Cisnienie paliwa sprawdz.
Witam ponownie!!! Po zmostkowaniu kostki diagnostycznej lampka daje takie sygnały: 2 razy długi i 6 razy krótki i znowu 2 razy długi i 6 razy krótki.I tak w kółko co to za kod usterki?? Dodano po 1 Ciśnienie paliwa w normie. Ciśnienie sprężania na ciepłym silniku dobre. zawory dobrze ustawione. I dalej nie chce palić na gorącym silniku. Może mi ktoś...
Pamiętaj że impulsy wtryskiwaczy benzynowych są potrzebne aby działała sekwencja, pewnie coś przy tym rozłączaniu dodatkowo rozłaczyłeś. Odłącz pompę paliwa i zrób test drogowy z dużym obciążeniem, tak jak pisałem. Aby wykryć problem diagnostyką musisz wiedzieć na co patrzeć - ciśnienie gazu i też pod obciążniem., jeżeliw szystko chodiz ok to czasami...
Podłączyłem komputer OBDII w salonie Hondy i wyszło, że mieszanka za uboga. Skasowali błąd. Na gazie nie dało się jechać. Więc uderzyłem z powrotem do stacji od gazu. Podobno spadło ciśnienie na reduktorze (poprawił) oraz wzbogacił mieszankę. Wszystko wyglądało super. Auto znowu stało się żywe. Parę dni bez problemu. Ale w długiej trasie przy zapaleniu...
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
Honda Civic hatchback 5d, 1998, 1.5 (D15Z8). Dzwoniłem do 3 i byłem w 3 innych (największych) warsztatach w Bydgoszczy i nigdzie nie mieli sprzętu, żeby zmierzyć ciśnienie paliwa :| <tu miało być pewne zdanie na temat tego, w jaki sposób mechanicy podchodzą do klienta i do naprawy czegoś innego niż Golf i Polonez, ale że bardzo szanuję widzę kilku...
Witam mam zamontowaną sekwencje Stag 4, wtryskiwacze magicjet osobno, reduktor scorpion mini. Po autoregulacji i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów włącza się check engine, błąd- zła dawka paliwa. za 2 dni jadę na regulacje, zna ktoś sprawdzoną konfigurację dla tego silnika? średnica dysz, czas wtrysku, ciśnienie, tak abym mógł od tego zacząć dokładną...
Konfig: Honda civic 93r. eg4 d15b2(seria) bez gazu Od zawsze miałęm problem że po dłuższym przestoju rano jak odpalałem silnik to przez chwile nie równo pracował ale potem normalnie. Potem miałem sytuacje że pewnego ranka odpaliłem Hania mi prychała gasła i szarpała.... na drugi dzień problem sam zniknął. Teraz od tygodnia pewnego dnia odpaliłem auto...
plak=samostart. popieram sprawdzenie ciśnienia paliwa ,( może czujnik wału coś nie halo)
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . Wtryski podają paliwo.
Sprawdzałem wszystko jest ok nie ma przebicia ani nic. Przypuszczam ze może to być wina pompki paliwa i nie daje dobrego ciśnienia...
kolego ja mam akurat aparat z jedną kostką. wszystko już było suszone itd. a chall jak by padł to by iskry wogóle nie było, więc napewno nie to. Mam podejrzenia co do cewki, oporności niby sie zgadzają ale po podaniu napięcia nie ma swojej sprawności i iskra jest ale za słaba i pod wpływem wtrysku paliwa oraz ciśnienia ginie.
Tak, sorry - oczywiście IV gen. Gaziarz twierdzi że pompę sprawdzał i ciśnienie jest OK. Zwrócił tylko uwagę, że czujnik temperatury podaje na ECU stale 35 stopni a nie faktyczną ale nie był pewien w 100% czy ma rację bo używał jakiegoś uniwersalnego interfejsu a nie dedykowanego dla Hondy. Reduktor Silver, jaka jest średnica dysz to nie wiem, musiałbym...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Tak rozrząd sprawdzony i ok. Silnik nawet nie kichnie po prostu można kręcić i kręcić i nic. Dziś dzwoniłem jeszcze do Hondy i mechanik powiedział że może być cewka walnięta, niby daje iskrę ale pod wpływem wtrysku paliwa i ciśnienia może ginąć bo będzie za słaba. Cewkę zamówiłem i zobaczymy co się będzie działo.
Sprawdzilem to i nic z tymi kablami nie jest,ale dla pewnosci przeczyscilem i po kilku dniach znowu to samo.Czym moze byc spowodowane ze na druga przepustnice podawane jest paliwo ktore mi zalewa silnik.Z tego co mi wiadomo to druga przepustnica powinna sie uruchamiac przy okolo 4.5 tyz. obrotow.Pewien mechanik mi powiedzial ze wracajace paliwo do baku...
To jest pompa paliwa. Nie ma tam dużego ciśnienia, więc można dać do pospawania, jeśli masz tę rurkę. Z drugiej strony to benzyna, niedaleko przewodów zapłonowych. Chyba lepiej nie ryzykować i wymienić.
Chyba masz to samo co większość z nas , tzn właścicieli diesli - niewłaściwe paliwo - u mnie podobnie ,błąd ciśnienia na listwie ( w CR) za gęste paliwo , wszystko to przez to ,że połaszczyłem się na tańsze paliwo u konkurencji .
A co ma komputer do kontrolki oleju? Ja jeszcze nie widziałem żeby się silnik zatarł od nadmiaru oleju. No chyba że ten olej składa się z większości z paliwa a może się tak dziać : jak silnik nie spala paliwa w cylindrze. Przyczyną awarii był brak ciśnienia i o tym Cię informowała kontrolka.
Witam wpadły przez ten czas nowe świece, wtryski podmieniłem, tak samo listwa paliwowa i regulator ciśnienia paliwa - wynik bez zmian.. więc to nie to. Pozostało do sprawdzenia: -katalizator -czujnik położenia przepustnicy -komputer generalnie nie mam już siły ani pomysłu co jest nie tak.
Dzisiaj miałem chwilkę czasu na testy. A więc w dziale Przełączanie nie mam tak ułożonego manu. Mam coś o maxymalnych obrotach przy których ma przełączyć, ale jest tam wpisane 0. Jeżeli chce zmienić ten parametr i zapisać zmiany wywala go na czerwono i nic nie mogę zrobić. Ponawiam pytanie-który parametr informuje nas o ciśnieniu na listwie? Co do zmiany...
Problem : zaświeca sie kontrolka check engine podczas jazdy pod roznym obciazeniem (na wolnych nigdy). Sterownik mruga kodem 1 czyli sonda lambda ale sonda pracuje ok w zakresie wartosci 0-1V. Sprawdzilem ponadto : czujnik temperatury , impulsy z aparatu GMP, predkosci obrotowej , energie iskry , TPS , cisnienie sprezania , kat wyprzedzenia zaplonu...
Witam. Problemem jest Honda Civic V 1.5 16v v-tec, co mogłem już sprawdziłem ciśnienie : ok 11,6bar na każdym, Paliwo dochodzi, rozrząd w porządku, (świece, kable, moduł, kopułka, palec nowe) a autko nic nawet nie próbuje załapać próbowałem już nawet na placku i nic :( Auto chodziło bez żadnych problemów odpalało na dotyk i ni z tond ni z owond zgasło...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
4 - zawór podciśnienia. 5 - czujnik temperatury powietrza. 6 - regulator ciśnienia paliwa. 7 - Nie znam fachowej polskiej nazwy, prawdopodobnie Zbiorniczek Podciśnienia. Canister Assy. Nadal uważam, że masz winowajcę pod kierownicą. Rozkręć dolną pokrywę i sprawdź, czy nie ma tam dodatkowych modułów - pozostałości po alarmie lub innym zabezpieczeniu...
Skoro nie pali na jednym, a świeca w porządku, to problem jest w zasilaniu paliwem, czyli padnięty wtryskiwacz, ew wbudowany w niego filtr paliwa (jeśli jest) jest zatkany. Tak ale na gazie jest ten sam problem. Jesli chodzi o pomiar ciśnienia na cylindrze to w tej chwili nie mamy czym. Ale pomiar powinien wyjaśnić czy to zawory. Czy jeszcze cos mozna...
gTr87 dzięki Ci bardzo za objaśnienie skrótów. Sondę lambda, kondycję silnika, brak ciśnienia w cylindrach, przewody, świece, cewki, pompkę paliwa raczej wykluczam, bo samochód narazie spala normalne ilości gazu, jeszcze sprawdzam (więc sonda chyba dobra i nie zapala się check engine), silnik pracuję dobrze poza tymi obrotami na luzie, nie strzela,...
Witam wszystkich fanów forda oraz tuningu mechanicznego. Na wstępie powiem że auto nie ma wyglądać tylko jeździć a tuningowane auta nie muszą się kojarzyć tylko z kupą plastyku i kilogramami kitu. "Nie ważne czym jeździsz, ważne że wykorzystujesz moc auta na 100%" Postanowiłem napisać ten temat, aby pomódz osobą wejść w świat tuningu, oraz podzielić...
witam i jak kolego uporałeś się z problemem bo mam podobny bardzo przypadek ale z honda civic 1.7 ctdi ma identyczne objawy co ty od razu mogę ci powiedzieć ze czujnik wysokiego ciśnienia w pompie cr nie jest przyczyna tego typu problemów ja dpf-a nie mam wiec tez go można wykluczyć jak byłem na diagnozie to cisnienie paliwa strasznie skakało i wtedy...
honda civic 1.4 96 trudności z odpaleniem. Muszę długo kręcić rozrusznikiem aby odpalił po dłuższym postoju. Usterka nastąpiła nagle. Immo gaśnie, ma się wrażenie że nie dochodzi paliwo ale ciśnienie na listwie jest od razu po włączeniu zapłonu. Iskra jest, choć na świecach niezbyt równa /świece 6 miesięcy/. Czy brakuje sterowania wtryskami? Odnalazłem...
Po za kupie auta kontroluj wszystko przez parę miesięcy Właśnie, może nie tak zdecydowanie przez parę miesięcy, lecz jak po miesiącu od zakupu wcięło z litr oleju, to sprawdzaj poziom oleju przed i po planowanej dłuższej, czy szybszej jeździe. Co dzień, tydzień, jak lubisz zresztą i się przyzwyczaisz. Może zdarzył Ci się silnik biorący olej, i oprócz...
Mam identyczny problem. Honda Civic VI gen. 1998, 5D, 1.5 VTEC-E D15Z8. Sprawdzałem już wiele rzeczy, nowa kupułka, palec, filtr paliwa i powietrza, świece, wyregulowane luzy zaworowe, nowy pasek rozrządu z napinaczem, sprawdzony wałek rozrządu, kompresja nie najgorsza - różnica w ciśnieniach sprężania między najwyższym a najniższym jakieś 6%. W silniku...
Mam pytanie do kolegów co do kasowania błędu. A mianowicie czujnik wymieniony więc chciałem kasować błąd wedle podanej procedury jednak lampka ABS'u nadal sygnalizuje jedynie błąd 48 i sprawdziłem błędy check i jest 17 to wydaje się logiczne zgłasza ten sam błąd. Na jaką kontrolkę mam zwracać uwagę aby zrealizować kasowanie błędu. Czy przy przypadkiem...
Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach powinna przestać świecić.. Jeśli lampka zaświeci...
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
http://obrazki.elektroda.pl/8316529800_1... Autor, będąc posiadaczem Hondy Civic z 1999r., nadał swojemu pojazdowi kilka cech znanych z nowoczesnych aut. W poniższym projekcie zrealizowano następujące funkcje: 1.Sterowanie klimatyzacją (wliczając zarządzanie obciążeniem silnika podczas jazdy na pełnym gazie). 2.Kontrolowanie oświetlenia...
silnik nie palliBrak iskry, brak ciśnienia paliwa. Skaner x-431 - nie czyta danych ze złącza diagnostycznego. Sprawdzenie aparatu zapłonowego. Trzy uzwojenia sensorów pozycji wałka - OK. Wyjście z modułu do ECU - po przyłączeniu próbnika z żarówką przeskok iskry. Sprawdzenie przekaźnika pompy paliwa (sterowany z modułu) - OK Sprawdzenie ECU - Zasilania...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
honda civic ciśnienie honda civic paliwa honda ciśnienie paliwa
zamiennik rozrusznika uszczelniacze zaworowe przesunięcia bitowe
maszyna minerva śmieszne obrazki
Mercedes W210 – brak strzałki zmiany biegu na zegarach, wskaźnik shift, manual Skuter 80cc 4T GY6 – gaźnik 18 mm czy 16 mm? Keihin, Moretti, Naraku, dobór przepustnicy