Pewnie, że zakładać. Zgodnie z przepisami każdy produkt musi mieć określoną datę przydatności, nawet jeżeli jest to szklana kulka, która wytrzyma milion lat, to jej data jest określona na max 5 lat.
Założyłem uszczelniacze zaworowe od jakiegoś perkinsa bo luzy na trzonkach były ale jeszcze nie kwalifikowały się do remontu wg zakładu, trochę byłem na zakład zły bo nie wymienili prowadnic a chciałem mieć na tip top. Te uszczelniacze to bardziej zgarniacze ale coś na pewno pomogą. kapturki zmieściły się w sprężyny bez problemu, na prowadnicę trzeba...
Uszczelniacze zaworowe puszczają.
albo odmą pluje, odłącz rurkę odmy od gaźnika i zobacz czy będzie puszczał chmurki czy też nie albo dużo mniej z mojego doświadczenia z briggsami to pierścienie, ale ja mam doświadczenia z dolniakami, jeśli to ohv to chgw może i uszczelniacze zaworowe
Z tego co widać uszczelniacz zaworowy jest tylko na zaworze ssącym. https://obrazki.elektroda.pl/3959294400_...
Wyjaśnijcie proszę w jaki to sposób silnik autora tematu spala olej poprzez uszczelniacze zaworowe? Uważasz że przez uszczelniacze zaworowe olej nie dostaje się do wylotu albo dolotu ? Panewki pomijam bo do spalania nie maja nic, natomiast dużo do układu smarowania i dużo można z tego wywnioskować o sposobie eksploatacji samochodu. Najważniejsza przyczyną...
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Ja znam jeszcze dwa inne,prostsze sposoby. Swoją droga przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Nie pamietam jak to jest dokładnie w polo ale sprawdz odme czy nie jest gdzies zatkana oraz czy poziom oleju nie jest za wysoki, jeśli zalewa świece olejem to albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie olejowe na tłokach albo jedno i drugie czy awaria powstała nagle czy autko od dawna brało olej i sie tak zachowywało napisz nam.
Ta "dziurka" to raczej pozostałość po tłoku który jest pewnie do wymiany (dla potwierdzenia prosiłbym o zdjęcie tłoka) i jestem pewien że stało się to w wyniku przegrzania, cylinder wymaga usunieciu delikatnie tej aluminiowej zaleginy i przeszlifowaniu drobnoziarnistym papierem ściernym gładzi cylindra choć nie wiem czy opłaca się ta zabawa bo zestaw...
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
poogladaj czujnik polozenia przepustnicy taki maly czerwony czesto izolacja odpada i robi sie zwarcie(to ten kod48 wedlug moich danych). 28 to za bogata za uboga mieszanka czasem map sie potrafil zepsut. Pozostale kody sie zgadzaja posprawdzaj 0`C 90000ohm 20`C 38000ohm 40`C 16000ohm 60`C 7800ohm 100`C 2200ohm Te same wartosci dla obu czujnikow. A to...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Plantować to można skarpę. Uszczelniacze w tym silniku można wymienić bez ściągania głowicy, trzeba sobie zrobić przyrząd ze starej świecy i kawałka rurki stalowej
Wszystkie vw (te starsze) maja problem z klepiącymi zaworami, jak sie silnik zagrzeje to jest ciszej, ale nie zawsze a spowodowane jest to tym ze ludziska za zadko wymienija olej !!!!w 90% przypadków wystarczy wyjąć wałek, szklanki i pożądnie to wyczyscic powinno przestac. Jest to gdzies opisane nawet jak to samemu zrobic chyba na jakiejs stronie klubu...
Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
Uszczelniacze zaworowe będą odpowiedzialne za zwiększone zużycie oleju, ale nie będą odpowiedzialne za niską kopresję. Ja oprócz pierścieni, sprawdziłbym głowice. Najprawdopodobniej massz powypalane gniazda zaworowe. Jeśli już masz zdjętą głowicę, to nalej do kanałó ssących i wylotowych po trochę nafty i odstaw głowicę na jakiś czas. Następnie odwróć...
Chciałbym tym samochodem pojeździć bo zrobiłem w nim na prawdę sporo rzeczy mechanicznych takich jak :wymiana świec ,przewodów zapłonowych, rozrusznika ,paska klinowego ,paska rozrządu z pompą , oczywiście olej termostat jak powyżej wymieniłem wszystkie filtry oraz został cały pomalowany heh zależy mi na tym aucie . Remont silnika mniej więcej jaka...
Samo sprężone powietrze nie da rady. Ustawiasz tłok w GMP i blokujesz wał i dopiero wtedy pompujesz powietrze. Inaczej sprężone powietrze zepchnie tłok w dół i możesz mieć problem jak zawór wpadnie do cylindra. Inna sprawa taka, że sprężone powietrze utrzyma zawór przy montażu, a przy demontażu może bycym problem - zakleszczone zamki. Wtedy najlepiej...
to jest silnik bez turbiny..
Witam szanownych kolegów. Zabieram się za wymianę uszczelniaczy zaworowych w swoim Crafterku bez ściągania głowicy. Objawy były takie że na wolnych obrotach wydobywał się niebieski gryzący dymek z rury wydechowej z wielu forów dowiedziałem się ze na 90 % są to uszczelniacze zaworowe (przebieg auta 320 tyś). Zacząłem rozbierać samochód ale jestem w punkcie...
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Jezeli nie ma widocznych wycieków to przy takim apetycie na oleum zapewne dymi jak"Batory".Skoro mierzyłeś kompresję i jak twierdzisz jest w normie to pozostają uszczelniacze zaworowe. Dodano po 3 zaczyna dymić na wysokich obrotach, i jak schodzi z obrotów...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Uszczelniacze zaworowe , pierścienie zastane opcji wiele , to że była regenerowana też jej nie wyklucza .
Czyli nic innego nie zostaje jak uszczelniacze zaworowe lub pierścienie na tłokach. Ewentualnie Forte Valvcliner 😆
Dlaczego uważa że to może być uszczelniacz wałka rozrządu? Kolega raczej pomylił się z tym uszczelniaczem bo simmeringi uszczelniające wałki nie mają kompletnie nic do konsumpcji oleju, wyciek tak ale nie spalanie oleju. Uszczelniacze zaworowe puszczające olej będzie widać podczas porannego rozruchu, silnik z twardymi uszczelniaczami zaraz po uruchomieniu...
Pierścienie czy uszczelniacze zaworowe? A uszczelniacze zaworowe (zużyte) wpływają na kompresję? 🤔 Czy to pierścienie czy też zawory i tak prawdopodobnie skończy się to rozebraniem silnika.
Jak wymienisz świece, wtryski, uszczelniacze zaworowe i pewnie katalizator to efekt będzie już niezauważalny. Także, da się, ale uzasadnienia ekonomicznego nie ma.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Ja kupuje zawsze słupek, remont się nie opłaca w tym roczniku toż to 20l toczydła. I wymień sobie rure odmy a nie izoluj . ...tak tylko zachodzi pytanie-czy znaleziony słupek będzie lepszy od posiadanego?Wymieniasz pierścienie na jednoczęściowe do tego uszczelniacze zaworowe i masz praktycznie nowy silnik-a nawet lepszy bo pozbawiony wady fabrycznej
Witam , mam problem z silnikiem Vw t4 2,5 tdi Acv 102 km., auto odpala bez problemów, trzyma równo obroty ale po chwili pracy zaczyna kopcić na niebiesko, od czasu do czasu na chwilę przestaje i wyrzuca większy obłok , dodanie gazu powoduje chmurę niebiesko szarych spalin, zapach przypomina nie spaloną ropę ,po wykręceniu korka wlewu oleju i wyjęciu...
Hej. Zapewne wymieniałeś uszczelniacze zaworowe z powodu poboru oleju, I co pomogło cos?
rozebralem w koncu silnik. Wymiary zarówno tłoka jak i cylindra nie pokrywaja się z żadna cyferka z tej rozpiski, ale.... tłoka ze szczelinomierzem 0,05nie da się włozyć do cylindra (na wszystkich garkach) 0,04 wchodzi pewnie. Zlożyłem silnik do kupy i problem dymienia ustąpił bo winowajca były pierscienie olejowe. Zablokowały sie równo z krawędzią...
Dzień dobry. Chcę zamontować uszczelniacze zaworowe do ursusa 2812 czy są ku temu jakieś przeciwskazania czy mogę na spokojnie montować ???
Witam. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i rozrząd w Bmw e91 318i N46B20B i po odpaleniu silnik drga jak by nie chodził na wszystkie gary. Sprawdziłem na kompie ze jest błąd 2A61 Valvetrinic. Usunąłem stare ustawienia i przeprowadziłem kalibrację na nowo. Komp pokazał ze kalibracja się powiodła i faktycznie jest lepiej ale ma jeszcze delikatne falowanie...
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Uszczelniacze zaworowe mogą być do wymiany. Żeby usunąć nagar dolej do paliwa Lucas https://obrazki.elektroda.pl/9317886900_...
Silnik na filmie za równo pracuje ja na tak niski wynik kompresji. Wynik 4/0/8/3 to już mega problemy z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach (telepanie/wypadanie zapłonu). Tu wygląda na kompresję co najmniej 9 na wszystkich cylindrach. Bardziej z tym olejem to oplowski problem skończonych pierścienie olejowych lub rys na cylindrach. Niestety wymiana...
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
głównym składnikiem płukanki jest po prostu nafta. Od zawsze się robiło tak, że jak był strasznie zanagarzony silnik np w maluchu czy dużym Fiacie, to się świece wykręcało, tłoki wałem kręcąc ustawiało w miarę w połowie wszystkie, wlewało tej nafty do pełna do cylindrów i zostawiało na noc, a jeszcze lepiej na weekend. a potem się judłało rozrusznikiem...
Niestety to jest objaw nieszczelności tłok/cylinder,lub uszczelniaczy zaworów . Olej po zgaszeniu sączy się po trzonkach ,a potem zalega w kanałach.Po odpaleniu jest spalany od razu w całości więc widać dym. Podczas pracy oleju przedostaje się mniej,a ten niezgarnięty przez uszczelniacz jest w małej ilości i nie dymi. Nie chcę tutaj rozpętać nowej burzy...
Co jeszcze kolega "naprawił". Uszczelniacze zaworowe w 4T odpowiadają tylko za zużycie oleju.
Uszczelniacze zaworowe praktycznie już nie istnieją. Zrób jeszcze dla pewności próbę olejową.
Katalizatory są prawie że wiecznie. A ty masz zużyte uszczelniacze zaworowe lubi sama głowica z prowadnicami jest zużyta.
olej nie pali się na niebiesko. A na jako ? na czerwono ? :D Przy starcie nie spala oleju napędowego dla tego dymi na niebiesko Brawo ,brawo i jeszcze raz brawo. I Ty się nazywasz mechanikiem ? Jeśli jest olej w dolocie to może turbina puszczać, mechanik miał rację. Dymienie po dłuższym postoju i przez chwile, to często uszczelniacze zaworowe do wymiany....
Uszczelniacze zaworowe można zmienić bez ściągania głowicy silnika. Natomiast w przypadku Twojego silnika zazwyczaj oprócz uszczelniaczy potrafią być zużyte prowadnice zaworowe oraz zapieczone pierścienie.
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Najlepiej jakieś hd z serii 5/ lub 6/ ale za tysiaka będzie problem z czymś sensownym tak uszczelniacze to część kosztów, pozostają zawory, korki zaworowe i zawór regulacji ciśnienia. A jak trafisz na używkę z pękniętą głowicą bo w aukcji pisało że brak osprzętu i sprzedający nie ma jak sprawdzić - przykład klienta z przed 3 tygodni.
to rozrząd może być przestawiony o 1 ząbek, przez co jeden zawór nie pracuje równo i raz na jakiś czas skapnie tam oleju i wypali go Nie ma takiej opcji, przestawienie rozrządu nie dotyczy jednego zaworu a wszystkich. Najprawdopodobniej silnik zaczyna powoli brać olej i widać to po dymieniu,te silniki lubiły szybko zużywać uszczelniacze zaworowe
Standardowo uszczelniacze zaworowe i/lub turbo. W 2.4 idzie około 2 litrów na wymianę i uważam to za coś normalnego.
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Jak śruba regulacyjna już jest prawie cała wkręcona, regulacja zaworów na długo nie wystarcza i klepie to pewnie wałek do wymiany. Ciężko mi powiedzieć czy do wymiany jak go nie słyszę :) Ale jak zdejmiesz głowicę to go zobaczysz gdzieś tam w głębi ;) Powiem Ci tak. Jak masz gdzie i czym i masz troszkę zmysły technicznego w głowie to głowice na spokojnie...
Pomiar kompresji nic Ci nie da. Nawet podniesie wynik, gdyz olej na pierscieniach doszczelni powierzchnie styku pierscien-cylinder. Uszczelniacze zaworowe pewnie juz stracily swoja elastycznosc albo pierscienie. Auto kopci delikatnie rano po odpaleniu ?
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
Jeśli zgasisz gorący silnik na ok 1min i po odpaleniu puści chmurę niebieskiego dymu, to uszczelniacze zaworowe do wymiany
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Litr oleju na 6 tysięcy przebiegu to chyba nie jest norma. Pewnie że nie. No norma to 1l na 1000km. Więc ma zapas. A w tym silniku często uszczelniacze zaworowe przy 180 tysiącach mają już dość.
Tak jak w temacie, gdzie dostanę uszczelniacze zaworowe do silnika Kawasaki Fh580v 19km v2? Muszę je wymienić bo silnik dymi na niebiesko i widać że są zużyte. Pozdrawiam.
Częściej problemem są uszczelniacze zaworowe które można wymienić bez ściągania głowicy.Z tego co zauważyłem problemem nie jest silnik- ale w jaki sposób jest eksplatowany i serwisowany.Golf 4 rocznik 2000 salonowy-114tys przebiegu od nowości na syntetyku Motul 5w40 od wymiany do wymiany(co 15 tys) bierze jakieś 2-3 mm na bagnecie.Kumpel ma Octawię...
- EGR zaślepiony - silnik rozebrany : * tłoki stoją równo (korbowody proste) * pierścienie ok (zgarniające też ) * uszczelniacze zaworowe ok ( i wymieniono przy okazji na nowe) Pożyczyłem od kolegi audi a3 1,9 tdi tylko że na przepływce BOSCH z zamiarem że przełożę piny od sterownika i sterownik i sprawdzę w ten sposób . Kolega jeździ autem ponad rok...
Nie znam konkretnie tego silnika ale oleju na świecy nie powinno być. Jak jest olej pewnie kopci. Może uszczelniacze zaworowe puszczają.
Wymieniłem tłok pierscienie uszczelki dotarłem zawory wymieniłem uszczelniacze zaworowe wypiaskowałem i wyszlifowałem cylinder wszystko działa idealnie 😉
Witam, mam pytanie do znawców diesli. Co może być przyczyną, że autko po tygodniowym postoju zapaliło elegancko i zaraz po zdjęciu nogi z gazu wpadło w niekontrolowane spalanie oleju silnikowego rozpędzając się do bardzo wysokich obrotów. Na szczęście, to żona odpalała a ja stałem przy otwartej masce. Żona krzyczy, że nie może zgasić, to ja szybko rękawicą...
ile to ma lat ??? jak 20 to wymień uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy - tanio i łatwo i efekt murowany. Płukanki to ściema - jak Ci sinik dobrze chodzi to nic nie ruszaj - jak chcesz silnik płukać to olej częściej zmieniaj np. co 6000 !!! ludzie oleju nie zmieniają na czas i potem zdziwienie że silnik od środka zawalony smołą :( ja mam auto...
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Czyli do wymiany uszczelniacze zaworowe tak?
Chodzi mi o to że mechanik mi wymieniał uszczelniacze zaworowe w z20net i po złożeniu zrobił przejażdzkę i było wszystko ok aż zgasł. Mówi że kompresja jest, od strony silnika to na pewno nie jest błąd. Że albo przepustnica padła albo ecu. Podmienił przepustnicę i dalej to samo. Więc szukam teraz EXU na podmianę i znalazłem taki o nr 55353231 (ale nie...
cześć moje tico po zerwaniu paska rozrządu okropnie dymi i bierze olej w pierwszej głowicy zostały wymienione pogięte zawory i uszczelniacze lecz nadal dymiło i brało olej teraz została wymieniona głowica i zostały założone nowe uszczelniacze zaworowe i na tej głowicy tez dymi cała reszta silnika jest sprana tylko cały czas jest coś z tymi głowicami...
Pierwszy raz będę coś takiego robić jeszcze upg będę wymieniać, teraz chciałem na starym wszystko ładnie ustawić później rozpiąć pasek i bez przestawiania rozrządu zdjąć głowice do zmiany upg, wiedzę mam bardzo małą ale strasznie chce spróbować zrobić to wszystko samemu, kupiłem już specialnie kobylki i lewarek żaba, na dniach dojdzie klucz dynamo,...
Pompa na znaki zakręcamy po regeneracji i nic więcej przy niej nie trzeba ustawić zakręcić i ma być Druga sprawa będę ustawiał luzy zaworowe i chciałbym przy okazji wymienić uszczelniacze zaworowe jeśli się da i czy jest dużo problemu z tym da radę wymienić bez wyciągania zaworów i ściągania głowicy ( tłok do góry żeby zawory nie wpadły do środka ściągam...
Zrobiłem logi na spalanie stukowe, zapłonów nie cofa same zera czyli wtryskiczanie są ok, wygląda na to że to uszczelniacze zaworowe puszczają olej, ale póki co nie mam zamiaru nic z tym robić dopóki zasłona dymna nie będzie się za mną ciągnąć, a konsumpcja oleju jest na poziomie 1.5l między wymianami więc nie jest źle.
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Witam mój Saab 9-3 1.8 122 km prawdopodobnie zaczyna spalać olej, wycieków nie ma żadnych trochę kopci na zimnym ale jak się rozgrzeje to już nie kopci, ostatnio dolałem ponad prawie 0,7l oleju na 1500 km podejrzewam uszczelniacze zaworowe czy mogę mieć rację? i w takim razie ile może wynosić koszt naprawy i wymiany takich uszczelniaczy?
Dzień dobry, Pacjent Peugeot 306, 1,4 benzyna KFX. Czy niewyregulowane zawory mogą być przyczyną braku mocy? Samochód jedzie maksymalnie 100-110km/h Samochód miał robiona uszczelkę pod głowicą, ale nie za mojej kadencji. Na fakturze są jeszcze uszczelniacze zaworowe wymienione. Podejrzewam jeszcze źle ustawiony rozrząd, bądź sprzęgło. Błędów pod komputerem...
Utrudnione. Jest dolna osłona silnika. Użytkownik musiałby zdjąć. Przy takim ubytku powinno lecieć z tej osłony, a nie widzieliśmy śladów. Jednak dzięki za podpowiedź, zwrócę na to uwagę. Ze stron z forum Volvo było ileś tematów poświęconych temu problemowi. Generalnie padała podpowiedź - remont silnika, pierścienie olejowe. Czyli od razu planowanie...
Uszczelniacze zaworowe da się wymienić bez demontażu głowicy! Wszystko zależy od Twojej, bądź mechanika wiedzy i sprytu! Kilka tematów na ten temat jest już na naszym Forum, więc wysil się troszeczkę ;)
Z tego co wiem od swojego mechanika to bez ruszania niczego to można za pomocą czegoś takiego wymienić jedynie uszczelniacze zaworowe żeby wymienić popychacze głowicy nie trzeba zdejmować wystarczy zdemontować wałek rozrządu ale w oplu żeby do wałka się dostać to i tak trzeba głowicę odkręcić ,przynajmniej ja tak mam w mojej asterce chociaż to Diesel...
Witam. Na dniach będę wymieniał uszczelniacze zaworowe w 1.9 tdi. Jak Wpuszczacie powietrze do cylindra? Wiadomo, odkręcamy świece, ale czy jest jakaś specjalna końcówka do gwintu od świec, żeby ze sprężarki leciało nieustannie powietrze do cylindra? Dodatkowo chcę obracać wałem, żeby w razie czego zawór oparł się na tłoku. Gdy dam na cylinder ok. 7...
Głowica zdjęta, to wyjąć misę i odkręcić korbowód, wyjąć tłok,chyba najlepszy sposób na obejrzenie pierścieni.Od razu uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Ceramizer używałem - wg mnie żadnej poprawy, choć owszem silnik się nie zatarł do końca mimo jazdy z gazem w podłodze prawie cały czas (Astra 1.4) ale i tak silnik poszedł na złom bo UPG wywalił parę razy a w końcu wypalił się zawór i wymieniłem silnik na 1.6 8V Ostatnio używam Ceratec Liqui Moly (w Zafirze 1.8 16v i Astrze 1.6 16v) i jestem zadowolony...
Splanowanie spowodowało ze ubyło lekko pojemości, a czy pierścienie były sprawdzane? Jeżeli głowica była planowa to była zdejmowana, uszczelniacze zaworowe były wymieniane pewnie na nowe.
Witam. Jeżeli rzeczywiście brak wycieków to raczej tanio nie będzie. Sprawdź czy nie masz oleju w płynie chłodzącym. Możesz mieć też zużyte uszczelniacze zaworowe lub pierścienie zgarniające. W żadnym z tych przypadków bez wizyty u mechanika się raczej nie obejdzie.
Jest możliwe,bez problemu.
Sporo, może nawet 1l Pierscienie i uszczelniacze zaworowe do roboty. Po swiecy widac, ze jest spalany olej. Zadne sondy i inne cuda nie pomoga.
Przez uszczelniacze zaworowe może ci się dostawać olej do komory spalania. Lub przez pierścienie. Docierać przydałoby się delikatnie.
uszczelniacze zaworowe do wymiany
Kolega uszczelniacze zaworowe powinny być jeszcze w miarę- to nie pada w jednym momencie tylko jest stopniowo coraz gorzej. Ponieważ jest masło w oleju (i to jest ta ważna informacja) to raczej trzeba szukać w uszczelce pod głowicą na 4 cylindrze. Na pęknięcia głowicy ten silnik jest dość odporny ale też trzeba sprawdzić. Planować głowicę jak wygryzło...
A katalizator jest? Jego brak może potęgować zjawisko wydobywania się pary wodnej z wydechu. Nie ubywa płynu chłodzącego i nie ma CO2 w układzie to nie będzie UPG. Są możliwe inne przyczyny dymienia typu uszkodzone turbo, uszczelniacze zaworowe itp. No i przy "spalaniu" płynu nie czuł byś samych spalin tak samo jak przy oleju.
Przez uszczelniacze zaworowe nie brałby Ci tyle oleju, poza tym, pokopciłby na zimnym silniku do zagrzania. Najbardziej miarodajnym będzie pomiar kompresji moim zdaniem, skoro twierdzisz, że nie ma żadnych wycieków... Nic nie lej, "nie zaleczaj".
Miałem na myśli uszczelniacze zaworowe, nie te pod wtryski.
To mnie bardziej przekonuje. Wcześniej miałem zatkaną odmę od odpowietrzania dołu silnika, więc być może trochę uszczelniacze zaworowe przedmuchało. Jest taka opcja, że przez uszczelniacze zaworowe dmucha? Dzięki za pomoc :D
Wymień uszczelniacze zaworowe
Może uszczelniacze zaworowe puszczają już olej ?
uszczelniacze zaworowe wymiana prowadnice zaworowe gumki zaworowe
kocioł gazowy naprawa elektronika dysku seagate arctic cooling
obudowa lutownicy transformatorowej podgrzewacz przerobic
Oprogramowanie do adaptacji przepustnicy Multidiag Pro+ Lokalizacja termostatu w piekarniku Amica