przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
sprawdź czy jest iskra
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
mam pytanie !!!! mam honde civic 1.5 16v na jednym walku !!!! ostatnio pekł mi pasek rozrzadu :( ale wszystko jest ok ;) oprócz tego ze iskra zgineła ? czego to moze byc przyczyna ?????prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
No to wygląda że immo robi bałagan a podstawy sprawdzałeś (bezp.zasilania..)
Zobacz czy jest wtrysk i iskra.
A co ma wstrząsówka do braku iskry?
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
Problemem bylo uszkodzone ECU.
Witam Sprawdż wyłącznik uderzeniowy który znajduje się nad pedałem gazu, odcina on iskrę.
może banalne pytanie ale pomocne, jak sprawdzić aparat zapłonowy?
Witam. Mam Hondę Civic coupe rok95. Zalałem kopułkę płynem chłodniczym i teraz nie mam iskry w żadnej ze świec. Co mogło się stać?
Najczęściej jednak padała cewka. Koszt zamiennika ok 100zł. Po odkręceniu palca i ściągnięciu plastikowej osłony ukażą się dwie śrubki, które trzymają dwa przewody. Na jednym ma być napięcie akumulatora na drugi przychodzą ujemne impulsy do sprawdzenia np kontrolką z diody led. Obudowa aparatu musi mieć masę.
Ale jakby hall byl walniety to iskry by nie bylo a iskra jest.:)
Do aparatu dochodzą 2 przewody (wtyczka okrągła), niebieski i czarny z paskiem, odepnij wtyczkę podłącz próbnik diodowy w oba piny, kręć silnikiem jeśli dioda miga szukaj w aparacie usterki mechanicznej, jeśli OK, moduł padnięty.
to był moduł
Lezy aparat
Sprawdzałeś masę?
I na takim i na takim nie ma iskry i tyle samochód nie pali
Pompka działa ? Iskra?
1 foto - sterownik centralnego zamka 2 foto-sterownik immobilisera A tak przy okazji, to co z tymi prądami na przekażniku do pompy, są czy niema?
Witam. Gdy podjechałem pod dom i chciałem jeszcze troche cofnąć Honda zgasła i juz nie chciała sie odpalić. Sprawdziłem ze nie ma iskry na świecach i wymieniłem palec bo był w niezbyt stanie, jednak nadal nie chciała zapalić lecz po paru próbach sie udało odpalic raz ale potem znowu juz nie chciala odpalic. Po sprawdzeniu czy jest iskra bezpośrednio...
no i co z tym Hodanem (Hondą) chodzi czy nie, jest ta iskra czy nie...
na początek sprawdź pasek rozrządu i iskrę
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
A jak silnik nie chce odpalić ma iskrę ??
Sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pompy paliwa. Obok prawej nogi kierowcy za osłoną środkowej konsoli.
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Wyłącznik wstrząsowy wbij.
Sprawdz naped (palca)rozdzielacza iskry elektrycznej
Zamiast cewki podłącz żarówkę 10W zakręć i zobacz, jak miga (a iskry nie ma) to uszkodzona cewka, jak nie to moduł albo impulsator
moze po prostu cewka siadla to normalka w hondach
Sprawdz też moduł.
Zmierz ciśnienie sprężania jeszcze. Pompa się załącza? Iskra jest?
Popatrzeć najpierw w schemat! Iskra będzie zawsze, niezależnie od immo. Uszkodzony jest prawdopodobnie aparat zapłonowy a dokładniej czujnik w nim zamontowany.
no właśnie a na przyszłość żeby uniknąć marnotrawienia czasu na poszukiwania podobnych uszkodzeń skonstruowałem sobie przyrząd do oglądania iskry w czasie pracy motorowni
No , nie ! To jest niewłaściwy schemat do tego motoru?
mam problem z hondą civic 1,4 benzyna 2001 nie odpala iskra na wszystkich cewkach jest paliwo też w momencie rozruchu próbuje zaskakiwać ale nie uruchamia się pompa paliwa pracuje ikona immobilajzera gaśnie. jeśli ktoś z kolegów ma jakiś sensowny pomysł proszę o info z góry dziękuję.
Co było sprawdzone? Iskra jest? Paliwo dostaje?
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Iskra i kable ok.
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Witam mam problem z moją honda chciałem sprawdzić kompresję sprawdziłem jest około 12 . Wyczyscilem świece kopulke i złożyłem odpalił na chwilę i zgasł zniknęła iskra. Pompka paliwa chodzi żadne kontrolki nie swieca. Proszę o pomoc
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
Na początek wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie, czy jest iskra gdy silnik odmawia współpracy.
Iskra jest?Pompa paliwo pompuje?
za kazdym razem nie chciał odpalic, nie było iskry
A jaki tam sterownik siedzi? Chyba w tych starszych to z okienkiem i diodą był. Teraz nie pamiętam. Możliwe, że jest kostka dwupinowa robisz zworkę i miga kontrolka silnika. A czemu nie pali na jednym cylindrze? Kompresje sprawdź, iskrę.
najlepiej zmierzyć ciśnienie na cylindrach
Witam. Mam pytanie co do wylacznika tego. Mam honde po uderzeniu i nie chce mi palic (nie ma iskry na swiecach) co to moze byc?
a mozliwe że immo sam coś zablokował ??? Do tego zostało stworzone żeby coś blokować (iskrę lub wtryski).
Mam problem , otóż w mojej hondzie pojawia się kontrolka "Check engine i samochód nie odpala , mam hondę civic z rocznika 95 6generacji Hatchback 5d .. dodam że nie ma iskry ale aparat zapłonowy był wymieniany 4dni temu .. moim zdaniem to coś z elektroniką , gdzie szukać ? Pomocy !! :D Pozdrawiam i dziękuje za pomoc .
witam Wszystkich, wlasnie zapisalem sie na forum. mam problem z moja nowo zakupiona HONDĄ CIVIC VIII generacji z silnikien 1.4. Problem siedzi w tym ze nie mam iskry i chcialbym sie dowiedziec gdzie jest modul zaplonowy. Z gury dziekuje za pomoc pozdrawiam
wymieniłem komputer i imoo ,wszystko działa koszt 300zl
No ale się pytam skąd takie przypuszczenie?? Brak Iskry...?? Jakie objawy??
Tak iskra jest i kontrolka immo gaśnie
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
Witam. Wie ktos moze jak sprawdzic modul IGNITER w aparacie zaplonowym hondy civic sohc 1.6? Brak iskry , pojawia sie pojedynca iskra po wylaczeniu zaplonu.
Może paliwo, po dłuższym postoju sie cofa. Sprawdzałeś.?
Filtr powietrza był wymieniany. Świece wymienione 3 miesiące temu na NGK. Instalacja I generacji, parownik Tomasetto At 07 chyba. Regulacja na parowniku (są tam 2 śruby). Wstępnie sprawdzone przewody w nocy nie świeciły, iskry się nie pojawiały.
Czy jest iskra? Wtryski podają? to na początek sprawdz.Jak wtryski podają a nie ma iskry to padł moduł w aparacie.Typowa usterka hondy.
A sproboj kolego jak masz mozliwosc podmienic cewke na inna pewna,ja kiedys tak mialem z honda civic 1.4 ze iskra byla ,a gdy sie wkrecilo swiece to gasilo ja cisnienie,pewnie zapytacie jak ja wszedlem do cylindra:)ale sprawdzian jest prosty,trzeba miec lampe strobo do ustawiania zaplonu i gdy mruga podczas krecenia na wyjetej swiecy a nie mruga gdy...
co mam zrobić, kontrolki świecą się, akumulator działa, światło w kabinie przestało działać, samochód nie chce odpalić, nie ma iskry na świecach. Co mogło się stać?
Co sprawdziłeś? Jest iskra? Jak chcesz kręcić silnikiem z wyjętymi świecami zapłonowymi to odepnij sterownie cewek i/lub czujnik wału (to "załatwi" też brak impulsów na wtryskiwacze). Jak nie masz wpiętych i "umasowanych" świec to gdzieś ta iskra jednak musi przeskoczyć.
https://obrazki.elektroda.pl/5462654700_... Cześć. Pacjent Honda Civic ufo 1.8 2007 Chciałem dostać się do śruby trzymającej sterownik wspomagania. Odpiąłem przez to 3 wtyki w szarej skrzynce rozdzielczej i 3 następne nad tymi wtykami. Po podpięciu z powrotem odpaliłem auto, pochodziło trochę i zgasło. Już zapalić nie chce. Wtyczki...
https://obrazki.elektroda.pl/5462654700_... Cześć. Pacjent Honda Civic ufo 1.8 2007 Chciałem dostać się do śruby trzymającej sterownik wspomagania. Odpiąłem przez to 3 wtyki w szarej skrzynce rozdzielczej i 3 następne nad tymi wtykami. Po podpięciu z powrotem odpaliłem auto, pochodziło trochę i zgasło. Już zapalić nie chce. Wtyczki...
Gdy nie chce zapalić iskra jest? Paliwem może śmierdzieć bo go zalewa.
ja miałem taki problem i przyczyną okazał się moduł w aparacie Moduł odpada bo iskra jest,ale dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
Pinokio , a iskra jest , obrotomierz w czasie kręcenia dzwiga się?
mam problem ze swoim samochodzikiem, honda civic 1.4 16v 96r, problem to auto kręci, nie zapala, brak iskry, sterowanie na wtryski nie działa, pompa nie podaje paliwa, aparat zapłonowy jest dobry, immo gaśnie, bezpieczniki, przekaźniki ok. proszę o radę jeżeli ktoś się już z tym spotkał, z góry dziękuję
Siemka. Akurat chciałem napisac bo problem powrocil i to z dwojona sila. Dzis podczas jazdy na rozgrzanym silniku po wcisnieciu sprzegla znow obroty spadaly ponizej 500obr/min w tym 2 razy zdechł. To juz sie robi irytujace. Tylko ze problem pojawia sie na pb i lpg. Niezaleznie na czym jade to potrafi przygasnac. Jakie moga byc wspolne mianowniki procz...
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
mam problem ze swoim samochodzikiem, honda civic 1.4 16v 96r, problem to auto kręci, nie zapala, brak iskry, sterowanie na wtryski nie działa, pompa nie podaje paliwa, aparat zapłonowy jest dobry, immo gaśnie, bezpieczniki, przekaźniki ok. proszę o radę jeżeli ktoś się już z tym spotkał, z góry dziękuję
Sprecyzuj dokładniej co się stało, czy rozrusznik kręci, czy kontrolki świecą? W hondach lubią cewki wysokiego napięcia sie psuć dlatego sprawdź iskrę. Jeśli nie ma to raczej na pewno cewka.
Witam, podepnę się tutaj, zgubiłem kiedyś transporder od kluczyka do Honda Civic VI gen. 114 KM 3d. Koszt dorobienia nowego kluczyka ponad 1000 zł, auto już chyba nie jest tyle warte :) więc chciałbym obejść immo. Czytałem trochę w sieci jak to zrobić i rozkręciłem obudowę pod kierownicą i znalazłem taki mały czarny box (foto), zewnętrzne immo ? po...
dziś rano odpaliłem auto za 1 razem ujechałem 1 km i nie moglem zapalić po odczekaniu 1 minuty zaczekałem kręcić i odpaliła honda już nie mam pojęcia co może być podejrzewam iż może być coś z iskrą podczas czyszczenia kopułki odpadły jakby śniedź a sam palec był przyrdzewiały
Kolego, trzeba zobaczyć czy dostaje paliwo/ gaz. Moim zdaniem to wydech, dokładniej katalizator masz zapchany. Nie pali tylko na benzynie czy i na gazie? Iskra jest? Mało mamy danych żeby podpowiedzieć dokładniej.
Witam, Poszukuje schematu podłączenia modułu silnika. Podejrzewam uszkodzenie modułu. Nie można połączyć się testerem diagnostycznym z modułem, przy czym np. z poduszkami nie ma problemu. Silnik nie odpala nie podaje paliwa ani nie ma iskry. Bardzo pomocny będzie schemat! Wszystkim z góry dziękuje za pomoc.
Tak ci powiem że w zasadzie układ zapłonowy jest dość łatwy w diagnozie sterownik -moduł-cewka. Zmień mechanika bo oba silniki jakie występowały są dość proste sprawdzasz czy jest paliwo na wtryskach, iskra ,musi działać. Ciekawe gdzie dokładnie mieszkasz .
Zbyt mało informacji. Są jakieś dodatkowe zabezpieczenia (alarm, immobiliser)? Wpięte wszystkie bezpieczniki? Żaden nie spalony? Jakieś kontrolki się zapalają? Nie odpala bo nie ma iskry, zasilania pompy czy nie kręci rozrusznik. Przyczyn może być wiele ale za mało konkretny opis.
Sprawdź czy masz iskrę kiedy nie chce zapalić. Takie objawy daje również czujnik optotroniczny w aparacie zapłonowym.
Witam, żeby ci pomóc musiałbyś mieć odrobinę podstawowej wiedzy w temacie, ale z opisu problemu wnioskuje, że jej nie masz. Oddaj auto komuś kumatemu , byle mechanik wstępną diagnozę postawi w 5min (iskra lub paliwo), a dopiero później można drążyć temat. pzdr
T5 wytłumacz mi prosze swój tok myślenia. jakim sposobem mogłem je zalać? na innej świecy iskra jest. dla pewności wykręce i sprawdze czy zalane ale coś czuje że immobilizer blokuje pompe paliwa i dlatego nie chechła. Świece suche dla pewności wytarłem z sadzy. na każdej jest iskra. Może ten immobilizer jakoś blokuje napiecie do świec i iskra jest nierównomierna....
Mój problem polega na tym że wracajac do domu auto zaczeło strasznie szarpać po czym zgasło i juz nie odpaliło.Pierwsza myśl aparat zapłonowy i szybka wymiana dalej nic.Pompka paliwa pracuje paliwo dochodzi do gaznika jest iskra na swiecach,rozrzad na znakach.Co może byc przyczyna???
Witam!! Ten skok ujemnego napięcia jest spowodowany przez kondensator wpięty w układ zapłonowy. Dzięki niemu otrzymujemy impulsowe bardzo duże napięcie. jedst on potrzebny też dla tego, żeby zabezpieczyć przerywacz przed wypaleniem styków /cewka bardzo nie lubi przerywania i zachowuje ciągłość płynięcia prądu/. Ten moment skoku napięcia będzie spowodowany...
sprawdzałeś czy po długim kręceniu rozrusznikiem świece są mokre czy suche. Jeżeli jest iskra (ale jaka niebieska i wyrażna?) i paliwo dochodzi to powinien zaskoczyć, chyba, że brak kompresji.
Auto nie odpala, znalazłem uszkodzony przewód zapłonowy, był uszkodzony w miejscu gdzie wchodzi do aparatu. Zaizolowałem ale jest to samo. Bezpieczniki też są całe Dodano po 4 Chciałbym się dowiedzieć czy jest wgl iskra ale nie chcę kręcić rozrusznikiem bo całkiem się spali ta instalacja. Dziwne jest to że nie spali bezpiecznika tylko jara się kabel
Witam wszystkich jestem użytkownikiem Honda Civic 1,3 IMA Hybrid mam problem z wypadającym zapłonem .wymieniłem świece , wymieniłem cewki przeczyściłem przepustnicę ale problem jest nadal . Dodam że problem jest na rozgrzanym silniku i znika w momencie kiegy chec engin migni kilka razy i wtedy auto pracuje normalnie tylko brak jest start Stop na postoju...
hej mam problem z drugim cylindrem jeset iskra swieca tez jeset dobra ale nie chodzi na drugim cyleindrze czy mozliwa jest jakas usterka elektryczna ale przed tym robiłem klakoson i miałem spiecie po którym odpaliłem samochód i nie chodzil mi na drugim garze. Jest to honda civic 1.5 KAT 16v rocznik 1993 czy to moza byc przyczyna elektroniczna. Przed...
Może zapomniało się przykręcić masę na swoje miejsce ?
witam mam dziwny problem. mam coś takiego jak honda civic 1997rok 1.4 na wtrysku kod silnika D14A4. jest coś takiego immo gaśnie iskra jest rozrusznik kręci a nie chce zapalić na wtryskiwacze prąd jest na 2pinach. paliwo do listwy wtryskowej dochodzi pompka chodzi a wtryskiwacze nie sikają wymieniłem wszystkie 4 wtryski i dalej to samo samochód był...
Podepnę się pod temat - podobny efekt jak w temacie -honda civic 1.4 98r - zgasła i nie pali kontrolka silnika nie świeci, immobiliser nie świeci - wszystko wyglada dobrze zdiagnozowane - iskra jest ale brak sterowania na wtryskach - nie wiem co może powodować taki błąd. Jak włączę na chwilę wtrysk (na krótko) auto zapala na moment bo mam paliwo układ...
Witam! należy sprawdzić czy podczas kręcenia pojawia się iskra na świece i czy pompa podaje paliwo. A dalej to musisz się zająć w szczególności albo zasilaniem paliwa albo zasilaniem wysokiego napięcia
Auto stało aż padł akumulator na amen, po wymianie akumulatora świeci się na stałe kontrolka zielonego kluczyka, kontrolka silnika i srs gaśnie. Nie chce kręcić rozrusznikiem, po odłączeniu klemy "-" przy włączonym zapłonie i próbie uruchomienia rozrusznik kręci, słychac pompę paliwa, iskra jest ale nadal nie odpala. Jak zdiagnozować problem. Bardzo...
Znalazłem coś takiego, http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthr... czy to poprawny sposób sprawdzenia ? nie zrobię jakiegoś zwarcia ? Nie chce uszkodzić elektryki..... dobrze to niech mi ktoś chociaż wyśle te kody błędów jak mam patrzeć na migające lampki? Nie mogę tego znaleźć niestety..... Dodano po 5 Witam! Po...
Problem : zaświeca sie kontrolka check engine podczas jazdy pod roznym obciazeniem (na wolnych nigdy). Sterownik mruga kodem 1 czyli sonda lambda ale sonda pracuje ok w zakresie wartosci 0-1V. Sprawdzilem ponadto : czujnik temperatury , impulsy z aparatu GMP, predkosci obrotowej , energie iskry , TPS , cisnienie sprezania , kat wyprzedzenia zaplonu...
Witam mam problem z honda VII 2001 ostatnio było robione uszczelka pod głowicą i rozrząd przed ta naprawa silnik chodził rowno miał mała kompresję oraz komputer wskazywal czujnik położenia walka rozrządu po tej naprawie auto z trudnością odpalił długo trzeba było kręcić zgasilem i już nie mogę zapalić gdy przekrecam stacyjke kręci ale nie może zapalić...
iskry honda civic civic iskry iskry honda
rozruchowy danfoss odkurzacz electrolux obudowa discman wyłącza
lutownica arduino lutownica arduino
Różnice między piłami spalinowymi NAC CTS 45-40-01 i CTS 45-40-02 Niedziałające przyciski 2-9 w pilocie WIWA MAXX H.265