Dotyczy Honda Civic 2008 4D sedan 1.8. Mam takie uszkodzenie: nie chowa się jedno lusterko od strony kierowcy. Jest zasilanie z przekaźnika i accu. Jest sprawny: silnik wewnętrzny lusterka odpowiedzialny za obrót lusterka. Jest uszkodzony: moduł sterujący sinikiem obracający lusterkiem. Moduł znajduje się wewnątrz lusterka i udało mi się go wymontować....
Do czyszczenia silnik krokowy ,przepustnica i potem programowanie wolnych obrotów
Witam. Moja Honda niemiała w drzwiach kierowcy siłownika tylko styki reagujące na obrót kluczyka(zamykanie/otwieranie) a resztą sterowała centralka zabudowana w tychże drzwiach. Centralaka sterowana jest (-) tj. dwoma (-) jeden na otwieranie a drugi na zamykanie. Pozdrawiam
I co zrobiłeś reduktor? Ja w swoim monowtrysku podłączyłem TPS i auto odżyło. Wkręciłem śrubę o obrót i spadło spalanie. Wcześniej max 140km/h a teraz na autostradzie spokojnie można 160km/h a zmierzyłem max 182km/h No ale to stożek + wydech przelotowy oraz remont generalny silnika :)
Mi też by nie przeszkadzało... ale założyłem sobie do mojego autka auto alarm porządny full opcja z funkcją zdalnego odpalania z pilota - dobra sprawa na zimę. Siedzę w domu odpalę sobie samochód na zazbrojonym alarmie...wsiadam już do rozgrzanego;-)super sprawa, tylko musi potrafić odpalać bez dotknięcia gazu...i odpala...ale gdy silnik jest wychłodzony...
Sygnał prędkości jest podawany z impulsatora który jest w skrzyni biegów lub jak w BMW w tylnym moście. Jest to czujnik, który posiada trzy wyprowadzenia, dwa to zasilanie, a jeden z nich to wygnał impulsów. Często na jeden obrót ma od 4-8 impulsów co daje np. jak u kolegi 7000imp. na km. Ja właśnie zacząłem budować sobie taki komputer, bo zdałem maturke...
cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
Mialem podobny problem, wina byl walniety stojan na alternatorze, napiecie spadalo ponizej 12V i takie podawalo na komputer. Miernik cegowy tez pokazal bardzo niski prad ladowania.
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
zaznaczony na czerwono
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Sprawdzić zasilanie. Sprawdzić impulsy z cewki/modułu. Sprawdzić obrotomierz na zewnętrznym generatorze (można zrobić nawet z transformatora - przy 50 Hz daje to 3 tysiące obrotów na minutę).
Tu będzie problem z krokowym lub z takimi wężykami z płynem chłodniczym przy przepustnicy
Witam, Płukanka - kupujesz preparat np.Liqui moly lub TEC 2000 te są najbardziej popularne. Dolewasz płukankę do oleju proporcjonalnie do tego ile wchodzi w Twoim samochodzie. Zostawisz samochód na biegu jałowym na ok 10min chyba że producent zaleca inaczej. Potem spuszczasz stary olej razem z płukanką a zalewasz świeży i filtr oleju też wymieniasz...
Turbo raczej nie raczej strona wtryskowa. Filtry paliwa?
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
ile mozna z tym jeszcze bezpiecznie jezdzic? Ja "obstawiam" trzy miesiące.
Zakładam, że jest to autko na wtrysku. Sprawdzałeś silnik krokowy wolnych obrotów?
Hej. Zakładam, że termostat i same czujniki sprawdzałeś i są ok... Sprawdź przy czujnikach temperatury czy któryś kabel nie jest luźny albo nie dotyka masy. Z podobnym przypadkiem spotkałem się w golfie z tym że obroty podskakiwały prawie na max...
Witam !!! Mam pytanko. Przy uruchomionym silniku na biegu jałowym mam około 800 obrotów po zapaleniu świateł mijania obroty spadają drastycznie w dół na 200. Po wyłączeniu świateł obroty wracają do normy. Co może być przyczyną takiego obciążenia. Posiadam zwykle żarówki navara h4. Samochód honda civic.
Jakie obroty rozrusznika ?
honda civic 1 3 gaśnie gdy jest ćiepła
Dzisiaj sie cos pogorszylo bo nawet jeslij silnik byz zagrzany to nadal obroty falowaly... obroty sie wachaja tylko jesli auto stoi na niskich obrotach
hej! wymień silniczek wolnych obrotów
masz uszkodzony czujnik obrotów. Pozrawiam
przyczyn może być sporo-nie napisałeś jaka instalacja czy z silniczkiem krokowym czy starego typu...a może wtrysk:)?Obroty spadają na postoju czy w czasie jazdy? nie zapala się kontrolka "engine"?Napisz coś więcej na pewno ktoś pomoże.
witam mam problem. nierówne obroty silnika honda civic 1.4i 97rok. jak jest zimny to ma równe obroty ,a jak złapie temperatury to zaczyna skakać w górę i w dół. jeśli ktoś by wiedział co to może być to był bym wdzięczny za pomoc.
co może być przyczyną gaśniecia samochodu na wolnych obrotach(nie za każdym razem) dotyczy: Hondy Civic 1992rok 16V gażnik model EG 3 Czy może to być np regulator obrotów? prosze o porade dziękuje
Drut oporowy i tak musisz znaleźć, więc znajdź. Potem do jednego końca przypnij przewód szeregowo podłączony do dmuchawy a drugim końcem jeździj po drucie aż do uzyskania pożądanych obrotów. Wynik doświadczenia zapisz w cm bierzących.
No a jak kręci i nie odpala to ECU widzi obroty silnika?
CZy wie ktoś może co oznaczają w hondzie civic 1.4 16v benzyna następujące kody. P0108 P0122 P0113 P0443
Witam. Mam pytanie, jakie rozwiązanie. Mam ten sam problem.
Falują bo walnięty jest silniczek krokowy.
Witam panowie, czy ktoś ma jakiś trop w tej sytuacji?
Witam, Postaram się opisać co mi się przytrafiło. Jadąc jakiś 1 msc temu autem zapaliła mi się kontrolka ładowania, zdziwiony dodałem lekko gazu i kontrolka zgasła. Niestety jakiś tydzień temu kontrolka znów się zapaliła. Zauważyłem, że po dodaniu gazu (obroty powyżej 5-6 000 rpm) kontrolka ładowania gaśnie. Odstawiłem auto na parking. Trochę popadało...
honda civic 93r. d15b2 [1.5]
jeśli uważasz ,że elektronika jest dobra to sprawdź czy podłaczenie pod sygnał obrotów pod cewkę zaplonową nie jest uszkodzone. bo jak nie czyta komp obrotow to nie przełączy na gaz.
no to fajnie i wszysko ok obroty itp?
Pomorzcie bo niewiem co mam jeszcze wymienic.. Pomocne będzie skorzystanie z warsztatu,sprawdzenie przyczyny usterki będzie wiele tańsze niż walizka pełna zbytecznych części zamiennych. Ps. Przed dotychczasową wymianą części ,sprawdziłeś jak wygląda to co pod kopułką? Zakłócenia są na jednym cylindrze czy przypadkowe wypadanie zapłonów na wszystkich,jak...
Witam ja mam jakby podobny problem, u mnie działają dwa największe biegi wentylatora, pierwsze dwa nie chodzą, sprawdzałem przekaźnik, bezpieczniki i przełącznik, na biegi nie działające nie dochodzi napięcie. Czy to może być właśnie regulator obrotów wentylatora? Proszę o pomoc
Czujnik obrotów
Witam.Samochod to honda civic 98 1.4 wolne obroty faluja.Zmienilem map sensor nic nie dalo wymienile czujnik temperatury to samo.Dodam ze jak jest zimny to jest idealnie,po kilku minutach lipa.
Witam kolego jeśli chodzi o to zdanie "jak obroty będą mieściły się w wymaganym zakresie trzeba je rozregulować i ustawić z komputerem ponowie" Mianowicie obroty mogą się aktualnie mieścić w wymaganym zakresie a pomimo tego trzeba je ustawić przy pomocy diaga by problem ustal
Witam Rozwiązałeś problem? Mam tak samo ale w accordzie :(
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
Czy twój Civic też ma instalację gazową?
Kolego polecam sprawdzić zapłon, może się spóźniać
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Jakie są korekty ?. Błędu EGR nie ma,ale może jest nieszczelny. Obroty nie falują? Wskazania temperatur są realne? Sprawdź rano czy pokazują mniej więcej to samo (odchyłka kilku stopni nie ma znaczenia) Przemyj na początek przepływkę jakimś zmywaczem (nie dmuchaj powietrzem). zbiornik jest wyraźnie „zasysany” Tak ma być.
Silnik krokowy odpowiada za wolne obroty, w Twoim przypadku sprawdziłbym przepływomierz...
Taśmą sie nie zajmujmy . Pytałem czy przez przypadek nie obróciłeś czujnika kąta o jeden obrót. Ale jak nie oddzielałeś go to chyba nie tak?
Żarówka się nie rozbłyskuje na wyższych obrotach.
Kup sobie na Allegro moduł OBD2 bluetooth za 20zł, ściągnij na smartfona Torque i będziesz miał obroty i nie tylko.
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
Witam. Mam taki problem kupiłem honde civic VI 1.4i 75km autko zanim kupiłem stało dobre 3msc bez ruchu dziś zaczęły skakać obroty od 1000 do prawie 2000 tyś i to tylko na biegu jałowym. Podczas jazdy ma moc i nie ma żadnego problemu dopóki oczywiście nie wciśniemy sprzęgła. Dopóki się nie rozgrzeje i jest na ssaniu wszystko jest dobrze.. Dodam że przewody...
Za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy i zaczalbym od niego ogledziny twojego samochodu. Pozdrawiam.
Hondą trzeba się nauczyć jeździć. Jeśli jazda ma byc efektowna to biegi zmieniaj pomiedzy 4 a 6tyś obrotów.
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
Jeśli byłby problem z zasilaniem , instalacją komputer wyrzuci błąd. Jeśli synchronizacja z czujnikiem wałka rozrządu, raczej też. Jeżeli nie było nic robione z rozrządem to raczej wina czujnika najprościej sprawdzić na innym.
starym numerem w starych hondkach przy odpalaniu na gorącym silniku był przekaźnik pompy paliwa- trzeba poprawić zimne luty tegoż
oki sprawdze w sumie bylem u mechanika to stwierdzil mi ze ma nieszczelna uszczelke przy swiecy zaplonu ???? niby cos tam zadzialal i bach znowu .niby swiece tez wymienil ....ale cos kreci widocznie bo na temat pompki nic nie mowil ...mowil za to o podcisnieniach ale nie chcial nic dzialac bo pozno i jutro wolne ma ...
witam, w mojej hondzie przy szarpaniu przy stałych obrotach pomogło zaślepienie czujnika egr. Pozdrawiam.
Jest jest jeszcze silnik krokowy który się czyści (jak jest sprawny)
Witam sprawdzilem wezyk nr 3 oraz nr6 i wszystko jest ok wiec co jeszcze moze byc tylko chodzi o slabe ssanie ze jest niskie po czasie rosna obroty
Oszczędzę Tobie nerwów Elektrit. Zamykam
Bez podejrzenia parametrów w programie niewiele się zdziała. Powodów może być wiele - złe zestrojenie, uszkodzony reduktor itp. Zaistnienie usterki wraz z mrozami może być tylko zbiegiem okoliczności. Jeśli czujesz się na siłach, to wykonaj/kup interfejs, jeśli nie - odwiedź innego gazownika.
Witam mam pytanie odnośnie hondy civic rok 92 nowy model 1300 poj gaźnik 16v na wolnych obrotach gaśnie mi ale jest to zjawisko które objawia sie co jakiś czas, nie wiem zabardzo dlaczego, niektórzy sie wypowiadają że jest to regulator obrotów dziękuje za cenne informacje na ten temat
dzieki
jakie jest ładowanie :?: :?: :?:
Spróbuj przeczyscić silniczek krokowy
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
W tym typie silnika zastosowany jest wtrysk paliwa PGM-FI,z układem obejściowym by-pas regulacji wolnych obrotów.
sprawdź szczelność serwo hamulcowego
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Nigdy nie ściągaj klemy na pracującym silniku!!! Bo większość co "włączone" wyleci w powietrze! Alternator także może się uszkodzić (diody)
Skoro problem powrócił, a mechanik zgrywa jakiegoś tajemniczego gościa, to jedź do niego i zażądaj naprawy w ramach gwarancji za wykonaną usługę. A jak nie, to niech oda pieniądze. W końcu to nie jest jakiś pan łaskawca, co to ci auto z litości zrobił... A niestety ElpigazN ma rację. Bez znajomości instalacji i wiedzy w zagadnieniu, sam raczej niewiele...
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Niestety nie.
Widze ze nikt;/
Może to Ci pomoże
Gdyby były takie obroty silnik wypadłby z ramy. Albo obrotomierz szwankuje albo pomyliłaś się o jedno zero. Tak czy inaczej auto na diagnostykę.
subbler moim zdaniem to jest uszczelka pod glowica skoro tak sie dzieje.. moze sie myle ale sprawdz.. skoro ci dymi ale moze to tez byc inna przyczyna.. napewno jedz do mechanika i niech zajrzy i oceni i wyreguluje obroty
świece przewody moim zdaniem do wymiany oraz filtr powietrza
czujnik temp. plynu chlodzacego
juz z płynem jest ok wymieniłem uszczelke pod korkiem na chłodnicy. Ale gaśnie sam po ssaniu nie trzyma obrotów i na gazie nie jeździ.
Jest to sprężynka odśrodkowego przyspieszacza/regulatora zapłonu.
Witam. Na wolnych obrotach skacza jej wolne obroty. Wymieniłem swiece i przewody wysokiego napiecia lecz to nic nie pomogło.
Tak przygadałem jeszcze z mechanikiem dzisiaj (tylko pogadałem bo najbliższy możliwy termin naprawy za 3 tygodnie) i wspominał ze możliwe że uszkodzona jest sonda lambda. O co dokładnie chodzi z tą sondą ? Dodano po 2 A co do gazu to chce dodać że czy jeżdze na gazie czy na benzynie to nie ma wpływu na skoki obrotów.
Witam.Proszę sprawdż wszystkie masy i zasilania w instalacji tego samochodu.
Problem z serwem-nieelektryczny
Hmm witam też jestem posiadaczem takiej hondy i również mam identyczny problem i nie mam pojęcia czemu tak jest prosił bym o pomoc...
Powiedzcie mi jak to obejść aby nie odcinalo tych obrotów. Jak oszukać sterownik żeby widział ciśnienie oleju?
Odłączenie kompa LPG od napięcia nie powoduje jego rozprogramowania. Wydaje mi się, że żle podłączyłeś przełącznik (opcja przełączania na LPG w zależności od obrotów).
Witam Mam problem z niskimi obrotami w Hondzie Civic. Przy odpalaniu na zimnym silniku obroty falują i silnik gaśnie. Po rozgrzaniu silnika jest już ok, ale obroty i tak są bardzo niskie - przy włączonych światłach spadają poniżej 500obr/min. W warsztacie powiedzieli mi, że jest to wina regulatora niskich obrotów i nic z tym nie zrobią(muszę wymienić...
silnik 8 zaworowy zacięty zawór ERG
Nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi Blicek. Wyje, tzn. ma bardzo wysokie obroty (jakie?), czy coś w nim wyje?
obrót honda civic honda civic wysoki obrót czujnik obrót honda civic
przyciski dotykowe pralka fender schemat transformatora zwalnia zasoby
nawigacje samochodowe nawigacje samochodowe
Citroën C4 Picasso: Tylni spryskiwacz uruchamia przedni Siła dokręcania zbiornika pralki Bosch - wartości Nm