Witam. Mam taki mały problem związany z centralką w samochodzie. Chodzi o to, że centralka (sterownik centralki) pobiera za dużo prądu. Latem nie było z tym problemu dopiero teraz gdy przyszły mrozy akumulator co chwilę rozładowuje się do zera! Pobór prądu na wyłączonym silniku wynosi 0,35A. Podejrzewam że centralka została źle podłączona. Elektryk...
A bluetooth jest na 100% w module telefonu? Zazwyczaj to jest osobny odbiornik. Czy jak odłączyłeś moduł pobór prądu masz ok? Podobnie jest mitsubishi, uszkadza się bluetooth który jest nad schowkiem.
Sprawdź amperomierzem na spoczynku jaki masz pobór prądu,może alarm z odcięciem paliwa.
Sprawdzić pobór prądu przez dmuchawę. Sprawdzić dmuchawę, czy coś co kilka dni nie blokuje wirnika (kawałek filtra, przegrzane łożysko).
Napisał mi ktoś w komentarzu, że ma tak samo w Civic "W Civicu IX mam podobny pobór między 10-20mA. Na tym grubym kablu też cęgi pokazują mi jakieś dziwne wartości i myślę że tutaj przekłamuje."
Musisz zasilić 4 i 7 stałym napięciem. Jak tak zrobisz to zmierz pobór prądu na postoju (odłączasz klemę - a przerwę łączysz amperomierzem).
witam radio grało bez problemu latem gdy było ciepło natomiast gdy przyszło zimno zaczęły się problemy aż do dzisiaj.Mam Hondę Civic 2.0 TDI być może problem tkwi przy poborze prądu przez rozrusznik?
Znalazłem gdzieś taki wpis: Silnik od wycieraczek z Hondy Civic na śrutowaniu (czyli pod bardzo dużym obciążeniem_ brał 9-12 A. Silnik od wycieraczek z maluszka bierze przy zwykłej pracy bierze ok 4A, przy blokadzie trzeba liczyć pewnie z 3x więcej. Daje to mniej więcej jakieś pojęcie o poborze prądu.
Tam jest zastosowany tzw system pomiaru poboru prądu przez auto-ELD jeśli komputer silnika zadecyduje,że potrzeba więcej prądu to zwiększa wydajność alternatora.Odłączając sygnał sterujący powodujesz,że alternator zaczyna pracować z pełną mocą
Witam , problem z prądem w hondzie , jakieś 2 miesiące temu po nocce w samochodzie zero prądu , odpiąłem na następną nockę aku , po zapięciu odpala normalnie czyli wina auta , po podpięciu miernika pobór prądu dopuszczalny, i nastal cud , samochód sam się naprawił az do teraz , ta sama sytuacja to samo zrobione ale tym razem wszystko elegancko podpięte...
czy ma wylaczniki krancowe etc. Nie ma, elektronika wykrywa koniec ruchu na podstawie zwiększonego poboru prądu przez silnik. Pewnie masz wyłamany ogranicznik i lusterko jeździ prawie wkoło.
Jeśli szczotki wytarte to kontrolki by nie przygasały ( mały pobór prądu ). Miałem tak kiedyś w VW. Jeśli odpalałeś na sprawnym aku. i kontrolki gasły to może być zwarcie na uzwojeniach. Zobacz czy kable się nie grzeją.
Hej; "Przygasa", a bardziej fachowo masz większy spadek napięcia, ze względu: -słaby akumulator (zużyty charakteryzujący się większą rezystancja wewnętrzną) -słaby alternator (zużyty) -większym poborem prądu przez system, aniżeli alternator jest w stanie wyprodukować podczas jałowych obrotów silnika. 300W przy 14,4V daje około 20A poboru prądu, do tego...
Potrzebuję często podładowywać akumulator bo jeżdźę na krótkich odcinkach no i niestety akumulator cały czas jest "na wyczerpaniu". Ceny akumulatorów poszly w gore (w moim przypadku w dwa lata ze 160zl na 300zl) więc byłoby super jakby wytrzymał więcej niż 2 lata :| Samochód to honda civic 98rok. ładowanie 14,2V więc ok. Pobór prądu na postoju to 90mA...
Od dłuższego czasu szukam fachowej odpowiedzi na pytanie - Czy faktycznie jazda na włączonych światłach mijania zwiększa zużycie paliwa. Na przeróżnych forach internetowych powiela się to stwierdzenie. Uważam, że alternator ma stały opór na pasku klinowym bez względu na obciążenie elektryczne. W jaki niby sposób pobór prądu ma wpływ na zwiększenie się...
Czyli zwykły sygnał nawet z poloneza bd działać Nie sygnał czyli klakson, tylko syrenka dedykowana do systemów alarmowych. Klakson "z Poloneza" ma zbyt duży pobór prądu - możesz go podłączyć do alarmu, ale przez dodatkowy przekaźnik. Tylko czy warto "rzeźbić" ? Syrenka kosztuje kilkadziesiąt złotych.
To raczej nie wina "oczka" bo rozrusznik bardzo słabo kręcił, no i po tym doładowaniu prostownikiem jest lepiej a oczko się minimalnie "zazieleniło". W serwisie sprawdzali mi także prąd upływu na postoju i wyszło jakieś 0,09A - podobno to dużo za dużo i z tego powodu akumulator szybko stracił żywotność? Sprawdzę jeszcze pobór prądu przy wyłączonym alarmie,...
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Witam. W mojej Hani na wyposażeniu jest centralny zamek otwierany kluczykiem od strony kierowcy. Dodatkowo zamontowane został siłowniki/siłownik (nie wiem ile i jakie) do sterowania centralnym z pilota i to wszystko podłączone zostało do alarmu o nieco mylącej nazwie TOP. (raczej nie TOP SYSTEM od Quasar). Alarm już leciwy ale do niedawna wszystko było...
Witam forumowiczow! Mam nastepujacy problem z honda civic, bardzo szybko rozladowuje mi sie akumulator nawet teraz jak jest cieplo wiec postanowilem sprawdzic ladowanie ale okazuje sie ze jest ok, nastepnym krokiem bylo sprawdzenie poboru wiec wstawilem w szeregu do + aku amperomierz i myslalem ze mi oczy wyszkocza pobor :1,5A!!!!! wyciagnalem wszystkie...
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
civic pobór prądu honda civic pobór prąd honda prądu
konwerter poziomów agregat chłodniczy sprężarka prosty wzmacniacz mikrofonowy
pralka haier talerz magnetofon szpulowy
Moduł alarmu i syrena w Mercedesie W211: lokalizacja i typowe usterki Stabilizator napięcia SVEN 320W - czas włączenia