Tam jest zastosowany tzw system pomiaru poboru prądu przez auto-ELD jeśli komputer silnika zadecyduje,że potrzeba więcej prądu to zwiększa wydajność alternatora.Odłączając sygnał sterujący powodujesz,że alternator zaczyna pracować z pełną mocą
Sprawdź amperomierzem na spoczynku jaki masz pobór prądu,może alarm z odcięciem paliwa.
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód...
Czyli zwykły sygnał nawet z poloneza bd działać Nie sygnał czyli klakson, tylko syrenka dedykowana do systemów alarmowych. Klakson "z Poloneza" ma zbyt duży pobór prądu - możesz go podłączyć do alarmu, ale przez dodatkowy przekaźnik. Tylko czy warto "rzeźbić" ? Syrenka kosztuje kilkadziesiąt złotych.
Jeśli szczotki wytarte to kontrolki by nie przygasały ( mały pobór prądu ). Miałem tak kiedyś w VW. Jeśli odpalałeś na sprawnym aku. i kontrolki gasły to może być zwarcie na uzwojeniach. Zobacz czy kable się nie grzeją.
Witam. W mojej Hani na wyposażeniu jest centralny zamek otwierany kluczykiem od strony kierowcy. Dodatkowo zamontowane został siłowniki/siłownik (nie wiem ile i jakie) do sterowania centralnym z pilota i to wszystko podłączone zostało do alarmu o nieco mylącej nazwie TOP. (raczej nie TOP SYSTEM od...
czy ma wylaczniki krancowe etc. Nie ma, elektronika wykrywa koniec ruchu na podstawie zwiększonego poboru prądu przez silnik. Pewnie masz wyłamany ogranicznik i lusterko jeździ prawie wkoło.
Pojechać do innego elektryka aby podłączył dobrze, z rachunkiem odwiedzić tego poprzedniego. Szyba kierowcy nie ma prawa działać bez zapłonu bo jej sterownik(szyba jest sterowana impulsowo) pobiera ciągle prąd i tu masz problem
Witam , problem z prądem w hondzie , jakieś 2 miesiące temu po nocce w samochodzie zero prądu , odpiąłem na następną nockę aku , po zapięciu odpala normalnie czyli wina auta , po podpięciu miernika pobór prądu dopuszczalny, i nastal cud , samochód sam się naprawił az do teraz , ta sama sytuacja to samo...
Znalazłem gdzieś taki wpis: Silnik od wycieraczek z Hondy Civic na śrutowaniu (czyli pod bardzo dużym obciążeniem_ brał 9-12 A. Silnik od wycieraczek z maluszka bierze przy zwykłej pracy bierze ok 4A, przy blokadzie trzeba liczyć pewnie z 3x więcej. Daje to mniej więcej jakieś pojęcie o poborze...
Potrzebuję często podładowywać akumulator bo jeżdźę na krótkich odcinkach no i niestety akumulator cały czas jest "na wyczerpaniu". Ceny akumulatorów poszly w gore (w moim przypadku w dwa lata ze 160zl na 300zl) więc byłoby super jakby wytrzymał więcej niż 2 lata :| Samochód to honda civic 98rok. ładowanie...
witam radio grało bez problemu latem gdy było ciepło natomiast gdy przyszło zimno zaczęły się problemy aż do dzisiaj.Mam Hondę Civic 2.0 TDI być może problem tkwi przy poborze prądu przez rozrusznik?