A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Termostat sprawdź.
Na prośbę autora temat otwieram ponownie.
Jest przykręcony do bloku silnika.
Jaka jest rzeczywista temperatura silnika?
czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Nie tak do końca. Oba paliwa inaczej się spalają. Co nie zmienia faktu, że świece trzeba wymieniać. Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Więc sprawdź (podmień) czujnik temperatury silnika.
3 minuty szukania, nr katalogowy zamiennika FAE32350
Czasem niespodzianką staje się po wymianie płynu termostat. Obserwowaleś temperaturę silnika?
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Może być uszkodzenie czujnika temperatury silnika
Głowica na szczelność sprawdzona ?
Sprawdz czujnik temperatury silnika.
Z czujnikiem temperatury? Tym przy termostacie? Wymieniałem termostat i ten czujnik jakiś rok temu. Olej i filtr oleju wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Teraz wymieniłem komplet rozrządu, wszystkie paski no i oczywiście pompę wody i płyn chłodniczy. Objaw ustąpił przy normalnej jeździe, silnik osiąga temperaturę 90 stopni (wskazówka dochodzi do połowy),...
Pseudo mechanik nie dokręcił masy między silnikiem a karoserią. Przyjrzyj się komorze silnika po stronie kierowcy od przodu, pewnie będzie gdzieś luźny kabel z oczkiem który był dokręcony do pokrywy zaworów silnika.
Witam serdecznie. Proszę o pomoc. Posiadam Hondę Civic VIII z silnikiem 2.2. Kupiłem ją z nieoryginalnym radiem, brakuje nawiewu powietrza oraz sterowania radiem z kierownicy. Wyświetlacz LCD od temperatury nie działa. Czy mogę jakoś obejść to?
Może być to czujnik temperatury
Na moje oko termostat jest spoko, sprawdź sobie czujnik temperatury.
Po pierwsze czy wskazania temperatury silnika są w normie?
Miałem wymieniany silniczek krokowy ale objawy wciąż są te same aż do momentu gdy silnik nie złapie temperatury wtedy trzyma obroty na benzynie na gazie i działa bez zarzutow
czy jazdy z niedomykającym się zaworem (zbyt duży luz) Raczej podpartym. Źle wyregulowany gaz (ubogo i temperatura) wykończył zawory.
i jeszcze kontrolka komputera gaśnie jakieś 10 sekund po odpaleniu a powinła przed odpaleniem zgasnąć a ona sie świeci dopuki nie odpali silnik
Mój bład problemem był rozrusznik ale i też akumulator. Po wymianie akumulatora kręci normalnie, jednak nie rozwiązałem jeszcze problemu szarpania. Pisaliście o przestawieniu rozrządu, jednak skoro byłaby to wina rozrządu jak miałoby się to do tego że na zimnym silniku autko chodzi bez problemu? Nie szarpie ani troszkę, dopiero po złapaniu odpowiedniej...
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
a czujnik temperatury?
W konsekwencji wymienilem reduktor wraz z komputerem, wedlug ludzi zajmujacych sie instalacja blad tkwil gdzies w sterowaniu silnikiem krokowym scalonym z reduktorem.
Wiatm a moze czujnik temperatury skoro tylko na ciepłym silniku tak się dzieje??
Honda Civic, 94 rok, model silnika D15B2 1.5 16V 90km.
a posłuchałeś może w jakim rejonie silnika to stuka ? jezeli w pobliżu głowicy to odpowiedź jest prosta "zawory" Civic miały takie niedomagania z tymi zaworami przy niskich temperaturach. Być może będzie to samo.
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Czujnik temperatury może oszukuje. Wygląda jakby miał za ubogo paliwa przy zimnym silniku.
Cześć, niedawno kupiłem Hondę civic z 2000 roku i silnikiem 1.4 90 KM. Podczas powrotu do domu zauważyłem, że wskazówka od temperatury silnika nie drgnie nawet o centymetr, pierwsze co to przyjrzałem się elementom układu chłodzenia, dodam, że ogrzewanie działało słabo więc postanowiłem wymienić termostat, wskazówka zaczęła się podnosić ale po dłuższej...
Witam Mam pytanie dla posiadaczy Hondy Civic 5G do rocznika 95, otóż czy ktoś może powiedzieć w jakim położeniu powinna być wskazówka temperatury silnika przy normalnej eksploatacji? Mam wrażenie że za słabo się dogrzewa silnik gdyż wskazówka podnosi się tylko jakieś 5mm nad kreskę minimum. Zastanawiam się czy temperatura nie powinna osiągnąć połowy...
Witam. Jestem nowym posiadaczem wyzej opisanej Hani. Otóż mam problem z temperatura. Gdy zagrzeje motor i włacze grzanie na max to temperatura silnika gwałtownie spada do takiej temp ze załącza sie ssanie, ktore jest moim drugim problemem. zaraz po uruchomieniu silnika 1800obr/min a po zagrzaniu 1000.
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Generalnie to jestem kobietą ;p więc nie mam pojęcia o samochodach itd. Nie wiem gdzie co się sprawdza, wiem tylko jakie są objawy ;) znajomy powiedział mi, że może zalewać świece i że problem jest z czujnikiem temperatury. Mogą być jakieś inne opcje? I gdzie w ogóle znajdę ten czujnik temperatury?
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
Więc jeżeli sonda całkiem padła to może być problem z rozruchem silnika tak? Bo gdzieś czytałem że ona załącza się dopiero przy jakiejś tam temperaturze.
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
witam wszystkich na forum jestem posiadaczka hondy civic 1.7 diesel 2003 , problem w moim aucie polega na tym ze po dojsciu do prawidlowej temperatury silnika brak jest mocy, nie ma reakcji pedala gazu, nawet jesli wciskam do oporu, musze w takiej chwili zmieniac bieg na 2 to jakos potrzesie i potoczy sie do przodu( bo jazda bym tego nie nazwala). Najlepszym...
Witam, Jeżeli jest to układ wtryskowy to powinien być piąty wtrysk w kolektorze. Pomaga przy rozruchy zimnego silnika. Sprawdź czy on podaje paliwo. Również sprawdź czujnik temperatury płynu bo to z niego powinien być sygnał kiedy ten wtrysk ma pracować a kiedy nie.
w wiekszosci wypadkow to czujnik temperatury - jezeli rozrusznik kreci. jezeli nie to wieksze 'badanie'. byc moze lozyska rozrusznika... ale to juz ciezko bez ogladniecia. pzdr. wmr
Po przeczytaniu dokładniejszej instrukcji przed uruchomieniem w ostatnim kroku jest napisane że pojazd musi stać na luzie itd. tak jak napisałeś kolego, tylko czy regeneracja na postoju nie jest troche ryzykowna przecież to wszystko nagrzewa się do ogromnych temperatur i nie jest zapewniony dobry przepływ powietrza przy filtrze jak i przez komore silnika.
1 zdjęcie to elektrozawór benzynowy,2 na czerwono to elektrozawór-otwieracz gazu reduktora.Może być gorący bo reduktor jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia więc osiąga taką samą temperaturę jak blok silnika.Cewka nagrzewa się od reduktora,gdyby jej temperatura pochodziła od wewnętrznego przebicia na jej uzwojeniu to ulegnie przepaleniu i nie będzie...
Jeśli nie ma błędów w sterowniku to może złe wskazania czujnika temperatury silnika - podaj inną temperaturę - niższą niż rzeczywista co jest podstawą do określenia dawki paliwa. Sonda lambda oscyluje bogato/ubogo? termostat silnika nie jest uszkodzony? Nie otwarty cały czas?
To co pokazuje na wskażniku jest z czujnika temperatury jednopinowego . Czujnik temperatury z dwoma pinami podaje informację do sterownika silnika, który w zależności od m.in. jego rezystancji zmieniającej się w zależności od temperatury (NTC) odpowiednio steruje dawką paliwa z pompy wtryskowej.
a to ten czujnik co pokazuje temperaturę silnika?? czy jest jakiś jeszcze jeden?? od tego czujnika chyba tez zależą wolne obroty na zimnym silniku "ssanie" prawda czy się mylę.
Auto głównie do pracy , odcinek około 6km w jedna stronę . Na mrozie raczej nie sprawdzę , bo jestem i chce kupić auto w Anglii gdzie w chwili obecnej temperatura wynosi 10 stopni na plusie . Auto przed zakupem chce oczywiście zabrać na stacje diagnostyczna . A jakie rzeczy mogę sprawdzić gołym okiem przy zakupie ?
Witam wszystkich forumowiczów.. również witam Cię kolego ! Mam problem z wentylatorem od chłodnicy.. Nie załącza się.. Przez przypadek jezdziłem z otwartym korkiem od chłodnicy przez tydzien.. Co moze byc przyczyną... niestety nie pisałeś wiele na forum więc nie wiem na ile ogarniasz sterowanie osprzętu silnika a wentylator nie załącza się zbyt często,...
Ech... Przekaźnik pompy jak nie odpala samochód. Albo musi się pokręcić trochę żeby zapalił. Co do modułu nie spotkałem się z tym a cewka dosyć często się psuła. Czujniki jakie? Np mi osobiście siadł czujnik temperatury powietrza dolotowego. Ale spotkałem się z uwalonymi "czujnikami" sensor mapy.
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
To co zaznaczyłeś na czerwono, to podciśnieniowy regulator dopływu ciepłego powietrza. Prościej mówiąc, jest to taka przepustnica, która otwiera się pobierając ciepło z kolektora wydechowego. Wraz ze wzrostem temperatury silnika , podciśnienie tej przepustnicy/klapki słabnie, przepustnica zamyka się otwierając kanał doprowadzający zimne powietrze z...
czy to możliwe żeby kręciła do aż 9tyś obrotów???, Nie jest to możliwe w seryjnym silniku. czy możliwe jest że został sciągniety ogranicznik drugiej przepustnicy???czy też mogą byc inne mody np wałek rozrządu??? Do podkręcania silnika, jest dużo ciekawych miejsc (zbyt dużo, aby je tutaj wymieniać), dlatego i wałek i wiele innych elementów jest dostępnych...
P0171 czujnik 02. Ten błąd może się pojawić z bardzo wielu powodów np.nieszczelności kolektora ssącego, uszkodzenie czujnika temperatury silnika czy też zabrudzonej przepustnicy. Poproś swego zaufanego mechanika by skasował błąd, pojeździj trochę na samej benzynie wtedy mechanik będzie wiedział czy błędu nie powoduje instalacja gazowa.
witam, mam problem związany z moją hondą, pierwszy problem jest taki ze bardzo długo chodzi na ssaniu czasem nawet 10 minut,gdy już silnik się rozgrzeje, wskazówka od temperatury się podniesie wszystko jest ok, i drugi problem jest taki że pali mi jak smok 11l/100 km co radzicie??:(
Do rzeczy. Planuje zakup samochodu(mazda323f, mitsubishi lancer, honda civic). Całosc kwoty która chcę przeznaczyć na samochód będe miał w okolicy grudnia. Zima... czy kupno auta zimą może nieśc za soba jakieś przykre konsekwencje??? Zmiana charakterystyki pracy silnika przez niska temperaturę zewnętrzną, rdzawki ukryte pod brudem na karoserii. Bardzo...
Moim zdaniem wskazówka powinna być na 1/3. U mnie i u kolegi w civicu zawsze była na 1/3 a jak podnosiła sie do 1/2 to oznaczało, że sie przegrzewa silnik. Wielokrotnie grzebałem w układzie chłodzenia, spuszczałem i ponownie nalewałem płyn i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzaniem sie układu. Tak, że nie szukaj sztucznych problemów tylko na zimnym...
Sprawdż czujniki temperatury na silniku i sprawdż elementy sterujące pracą układu paliwowego. U mnie w VW passat ,,fachowcy" rok czasu walczyli, wymienili w efekcie parownik, sterownik, przepływomierz, filtry ,pompę paliwa, czytanie błedów i diabli wiedżą co jeszcze . Wiele wizyt mojej Żony w warsztatach pseudo mechanikerów. Sprawdziłem elementy mające...
No tam tych korekt do dzielenia będzie pewnie więcej, bo i temperatura i ciśnienie jeszcze. Ale wychodzi mi że 128 = x1.0 W każdym razie najbardziej dziwi tu, że tak dużo przykładowych map które znajduję w internecie (również będących wynikiem automatycznej kalibracji) zawierają z założenia zapętlenie, czyli czas wtrysku gazu po korekcji będzie dłuższy...
Doprecyzuj tylko, ile tego oleju paliła wcześniej, a ile obecnie. Auto ma turbinę? Jaki silnik, jak moc? Na podstawie obecnie podanych danych, można napisać że raczej już nie. Teraz znajdź mechanika, ponieważ przebieg jest słuszny. Ewentualnie, gdy nie ma turbiny i nie zamierzasz posiadać te auto za długo to 15W40. Wymaga dobrego akumulatora, rozrusznika...
Jaki tam siedzi silnik (symbol)? Uszkodzenie może być proste. Sprawdź kable masy przykręcone w okolicach termostatu. Mogą być poobrywane, lub źle przykręcone (obluzowane) - jeden z nich jest podłączony do aparatu zapłonowego. Sam w ten sposób "strzeliłem sobie ostatnio w kolano"... Może to być również czujnik temperatury płynu chłodzącego (ten z dwoma...
Nie wiem czy mechanik nie robi mnie na szaro więc mam kilka pytań: Grzeje mi się silnik, płyn chłodniczy albo znika jak amfora albo wrze jednak jest klarowny (układ szczelny sprawdzałem) a po odpaleniu samochodu po jakimś czasie mam spaliny w chłodnicy (po jakimś czasie zanim zacznie rosnąć temperatura czuć zapach podobny do spalin), przewody doprowadzające...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Witam posiadam ww samochod. Nabylem go w sumie niedawno bo 10 stycznia bieżącego roku. Przez miesiac samochodzik chodził super. Wkręcał się na obroty jak dziki, naprawde mozna było nim poszalec. Od jakis 2 tygodni zaczął mi sie "mulic". Wolno wkreca sie na obroty, silnik zaczął pracowac o wiele głośniej a spalanie ze srednio 9 litrów wzrosło do 11,5....
Ale nie o "sąd nad hybrydą" mi tu chodzilo, a raczej o to jak takie cudo sprawdzi się w naszych warunkach. Kolega napisal o USA - ciekaw jestem jak w Kanadzie. Cala sprawa oparla sie o ceny oleju napedowego na kontynencie amerykanskim. Jak wiemy cena "ropy" byla przecietnie o 1,5 dolara wyzsza od ceny benzyny w USA (nie tak jak w Polsce - tansza) ....
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia, korzystam, płace za te aktualizacje i przyjezdza klient starym bmw e36 m3 i prosi mnie nie o odczyt błędów nie o kasowanie, tylko o głupią pierdółke jaką jest podanie temperatury silnika jaką odczytuje komputer i co: i świece oczami i przepraszam bo w tym dziadostwie pokazuje mi w rubryce...
Cześć, mam problem z moją Hondą Civic, mianowicie, jadąc w sobotę rano do pracy nagle przestała działać deska rozdzielcza, samochód tak jakby stracił moc. Zgasiłem go, i nie chciał już ponownie odpalić. Po przekręceniu kluczyka nie działają kontrolki od oleju, akumulatora, srs, hamulca ręcznego, dodatkowo prędkościomierz, oraz wskaźnik temperatury nie...
Witam, jestem na etapie budowy baterii wysokonapięciowej do układu zespołu silnika elektrycznego w aucie Honda Civic 2008r. Oryginalna bateria składa się z 11 pakietów po 2 laski w których skład jednej laski wchodzi 6 ogniw połączonych szeregowo, są to ogniwa Panasonic 1,2V 6500mAh. Cała bateria generuję napięcie 158V. oraz pojemność 6,5 Ah. Potrzebuję...
Witam. Prawdopodobnie usunąłem usterke. Podczas ściągania gaźnika natknąłem się na delikatnie pęknięty wężyk. Pisałem ze gdy silnik zimny i na ssaniu pracował to nie gasł, jednak gdy temperatura silnika podnosiła się pęknięcie powiekszało się i obroty spadały. W tej chwili pojeździłem troche po mieście i autko ani raz nie zgasło. Jeśli nadal niskie...
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Woda jednak poszła do cylindrów. Olej zrobił się z czarnego (ciemnego) na taki koloru kawy z mlekiem. http://obrazki.elektroda.pl/9867159600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7939864300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1233294700_1... Do tego chyba uszczelka między przepustnicą i kolektorem jest do wymiany...
Witam, mechanik wymienial, mam do niego zaufanie, raczej nie uzywany gdyz u mnie nie regeneruje sie takich rzeczy, powiedzial ze nowy. Jak wspomnialem przy zimnym (stojacym cala noc przy < -10C) samochodzie po przekreceniu kluczyka jest klick (zapewne zalacza sie przekaznik) czesto towazyszy mu jakby proba obrocenia rozrosznika, czalosc trwa moze...
4 - zawór podciśnienia. 5 - czujnik temperatury powietrza. 6 - regulator ciśnienia paliwa. 7 - Nie znam fachowej polskiej nazwy, prawdopodobnie Zbiorniczek Podciśnienia. Canister Assy. Nadal uważam, że masz winowajcę pod kierownicą. Rozkręć dolną pokrywę i sprawdź, czy nie ma tam dodatkowych modułów - pozostałości po alarmie lub innym zabezpieczeniu...
Byłem przy badaniu sondy i sam widziałem że wszystko jest ok. Z drugiej jednak strony badanie przy mnie było na ciepłym silniku, czyli wtedy gdy samochód jeździ dobrze. Później zostawiłem na tydzień auto u mechanika i on stwierdził że na 99% to wina czujnika temperatury. Jak się okazało jednak nie miał on racji.
Mam ten sam problem, civic 93r, silnik D15b2 z instalacją gazową. Odpalam na benzynie i na ssaniu chodzi równo, jak się zagrzeje do temperatury przy której przełącza się na gaz, obroty falują aż silnik gaśnie. Tak się dzieje na benzynie bo na gazie chodzi równiutko. I identyczna sytuacja, po skasowaniu pamięci komputera problem ustępuje, po przejechaniu...
Witam, mam Honde Civic VI 1.4is, 99 r, silnik D14Z2 i mam z nią kłopoty. Nie chce zapalić. Próbuje coś tam załapać, ale nie chodzi. Czasem załapie i wtedy jest dobrze. Na kompie (w momencie, gdy nie chciał po raz kolejny odpalić) odczytał tylko kłopoty z napięciem na sondzie. Iskra jest, wtryskiwacze działaja, pompa pracuje, przekaźniki tykają aż miło,...
Co do ssania to ma za duże obroty na nim tak myśle że czasem to ok 2000 RPM gdy jade na ssaniu przy zmianie biegów i wraz ze wzrostem temperatury silnika to zanika i nie zawsze tak jest temu też chce zlokalizować cały ten układ od ssania może coś się zawiesza może ten cały bimetal się wyrobił no chce to sprawdzić.
Problem banalny: wymian żarówek w panelu sterowania ogrzewaniem w hondzie (dwudrzwiowa). Panel to dwa suwaki: sterowanie silnikiem dmuchawy i temperaturą oraz przyciski do sterowania kierunkiem nawiewu. I trzeba wymienić żaróweczki. Udało mi sie dobrać do wszystkich tych w tym panelu. Może ktoś ma przepis, jak się do nich dostać?
Witam kolegow co do ogrzewania niejestem pewny co do zaworu nagrzewnicy bo nieznam dokladnego rocznika auta .ale najczestsze przyczyny slabego ogrzewania to zacinajacy sie zawo, zatkana czesciowo nagrzewnica, z kolego ktory powiedzial ze systemu sie nieodpowietrza absolutnie sie niezgadzam.Niektore samochody maja nagrzewnice wyzej niz poziom wlewu cieczy...
Witam, posiadam samochód Honda Civic z silnikiem D16Y8. Ostatnio wracając do domu samochód nagle stracił moc- zaczął się wkręcać tylko do 4000obrotów, strzela w wydech i nie mam już pomysłu co może być. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdziłem rozrząd, nie jest przestawiony, ciśnienie na cylindrach jest prawidłowe. Co zostało podmienione na...
Załączanie zaworów dodatkowych sterowane jest przez komputer silnika. ECU podaje napięcie na cewkę elektrozaworu VTECa otwierając dopływ oleju do tłoczków wsprzegających dźwignie zaworowe dodatkowych zaworów. Wtedy zaczynają działać wszystkie zawory. Aby ECU włączył VTEC muszą być spełnione różne warunki, słyszałem, że jednym z warunków jest odpowiednio...
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
A więc tak auto po zapaleniu silnika załącza się wentylator silnika i klimy,sprawdziłem komputerem temperatury czujników 1 i 2 niby ok. drugi po otwarciu termostatu podnosi temp do około 80 stopni.Klima wyłączona więc nie startuje wentylatorów sprężarka też stoi,sam climatronic sprawny działa.Więc moje pytanie co może jeszcze sterować przekaźnikami...
Witam, Poniewaz mialem problemy z klimatyzacja (nie zalaczala sie ani sprezarka ani wiatrak) postanowielm dzis sprawdzic co moze byc przyczyna i zaczalem od nabijania gazu. Pojechal do sklepu, kupilem gaz i za dodatkowa oplata pracownik sklepu napelnil mi uklad. Pan kazal wlaczyyc silnik, zalaczyn klime na full, podpial "pistolet" ze wskaznikiem i z...
Witam Koledzy odgrzewam stary temat ponieważ borykam się z tym problemem od ok pół roku. Mam instalację Prins VSI w Hondzie Civic Ufo z 2008 roku z silnikiem 1.4. Pół roku temu samochód gasł mi przy przełączaniu na LPG. Po nocy zawsze gasł i zawsze gdy silnik wystygł całkowicie. Przełączał sie automatycznie na LPG na przejechaniu ok 20 km. Wtedy pojechałem...
Odgrzewam temat bo mam identyczny problem rożnica tylko taka że jest to honda civic 1998r z silnikiem 2.0 TDI (20T2N) oraz z klimatyzacją. Silnik się rozgrzewa, chłodnica także gorąca a wiatraki nie chcą się załączyć. Po włączeniu klimy wiatraki załączają się. Wypadałoby sprawdzić przekaźniki - problem tkwi w tym że nie mogę zlokalizować przekaźnika...
Witam , posiadam hondę civic 98r 1,6 auto gaśnie i nie odpala od razu dopiero za którymś razem odpali usterka występuje nawet podczas jazdy , nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły , gdy auto gaśnie gasną tez wszystkie kontrolki , rozrusznik kręci , przewody , świece , kopułka , palec rozdzielacza wymieniony , czujniki temperatury dobre ,...
Mam problem od 3 lat z obrotami silnika a zaczęło się od kiedy mi grzebali w silniku i zrobili planowanie silnika. Od tamtej chwili obroty na jałowym czasami falują i kiedy zrzucam z biegu na jałowy mam 1,5 tysiąca a potem spada dopiero do 1 tysiąca. Dzisiaj odpiąłem ok 10 złącz elektryczych w silniku w tym czujnik temperatury przepustnicy, kostkę lambda...
Witam. Jakiś czas temu włożyłem silnik B16A1 do Hondy Civic ED6 (4gen). Wiązkę kabinową przerabiałem sam pod ten silnik, komputer to PW0 na mapie z PR3. Teraz opis problemu, przy pierwszej próbie odpalaniu silnik chodził normalnie, dwa błędy na kompie, od zaworu Vtec'a i czujnika wału korbowego. Na drugi dzień chciałem to naprawić, zacząłem szukać problemu...
sprawdzę:) na razie dzięki.. zobaczymy co wyjdzie... Dodano po 2 a więc.. po zmostkowaniu złącza diagnostyczego kontrolka świeciła.. czyli brak błędów w pamięci ECU może nie byłoby to takie dziwne ale zaczę liśmy odłaczać różne rzeczy żeby srawdzić czy wyłapuje wogóle jakieś błędy. Ecu nie widziało że ma odłączony aparat zapłonowy, czujnik temperatury...
witajcie borykam się z problemem odpalania auta na zimnym silniku problem się pogłębia z temperaturą im zimniejszy tym większy problem z odpaleniem gorący pali na pół obrotu wału sprawdziłem pompę paliwa pompuje 4 bary wymieniłem świece przewody kopułkę przy czyszczeniu wtryskiwaczy dostrzegłem że nie zawsze działa wtrysk paliwa autko to honda civic...
Witam Posiadam auto Honda Civic V 94r. 1.3 16V Problem: obroty spadają do 0 i gaśnie Opis: Auto posiadam 3 lata. Przebiego 130tyś. km. Do tej pory nie miałem problemów z tym autem. Ale dzisiaj coś się wydarzyło i nie mogę dojść co to może być. Czytałem dużo na forach na ten temat ale tak naprawdę nigdzie nie ma odpowiedzi na to. Otóż jadąc autem i redukując...
Jak w temacie. Problem pojawia się gdy samochód jedzie na LPG wówczas, tak przy 2500-3000 obrotów, słychać charakterystyczne dzwonienie. Wydaje się, że intensyfikuje się wraz ze wzrostem temperatury silnika. Przy samochodzie zrobiłem: -wymiana uszczelki pod głowicą ( pękła chyba przez to spalanie ) -wczoraj założyłem nową instalacje gazową tj. sterownik,...
Dzięki za odpowiedź, dziś dopiero mogłem sprawdzić czujnik temperatury silnika. Robiłem to według instrukcji podanej w manualu do civica: http://images50.fotosik.pl/1017/4c2a66a7... http://images49.fotosik.pl/997/b1341151e... Czujnik przy zimnym silniku ma oporność 2500-3000Ω , wentylator włącza się gdy czujnik ma oporność około...
Miałem Meganke 97 , pierwsze opinie - wsadzisz gaz , to będą dopiero problemy. A prawde mowiac auto mialem 5 lat przez ten czas zrobiłem 130 tysiecy na gazie, ........ Zero jakich kolwiek napraw, jak pojechałem na wymianę filtrów od gazu to gazownik za głowe się łapał, że reduktor i wstryski tak dobrze pracują To przebiję to. Mam megankę z 99 r. z...
Z tego co sie dowiedzialem z zagranicznych witryn, ten tranzystor odpowiada za zawór odpowietrzania zbiornika paliwa - evap. Pali się on właśnie po zamianie wtyczek evap z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego. Do tej pory głowie się co za bystry inżynier zaprojektował 3 identyczne wtyczki obok siebie! (ok ok moja nieuwaga, powinienem zaznaczyć.)....
Tak, sorry - oczywiście IV gen. Gaziarz twierdzi że pompę sprawdzał i ciśnienie jest OK. Zwrócił tylko uwagę, że czujnik temperatury podaje na ECU stale 35 stopni a nie faktyczną ale nie był pewien w 100% czy ma rację bo używał jakiegoś uniwersalnego interfejsu a nie dedykowanego dla Hondy. Reduktor Silver, jaka jest średnica dysz to nie wiem, musiałbym...
temperatura honda civic honda civic temperatura czujnik temperatura silnik honda civic
fujitsu siemens wymiana procesora lodówka naprawa rozmrażanie parownika stycznik temperatury
pompa paliwa master3 ogniwo lifepo4
Lenco DVP-1064BK - Ekran zatrzymuje się na logo Instrukcja obsługi podgrzewacza Siemens DH 1800 - gdzie znaleźć?