Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte?
Przykładowo....i nie jest to czujnik, tylko zawór.... 7.21903.36 7.21903.39 7.02814.00
Witam Po nabiciu klimy układ zachowuje się jakby sprężarka nie miała co zasysać. Podobno jest zapchany osuszacz lub zawór rozprężny. I teraz pytanie jak można sprawdzić zawór rozprężny? Dodam że jest to klima do hondy civic 93. Zawór jest cały wykręcony, był troche brudny ale nie mam pojęcia jak powinien działać. A nie uśmiecha mi sie go zakładać z...
Sprawdź wtryski i zawór.
Wymieniłem zawór i od razu wali mi check. Jaki zawór?
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Cermaizer nie pomoże jak podpalone są gniazda/zawory niestety.
może sprężania nie ma dziurawy zawór tłok.
Zdjęcie jest kiepskiej jakości i trudno ocenić, ale też mi się wydaję że to są stare zawory.
silnik 8 zaworowy zacięty zawór ERG
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
dzieki wielki, teraz tylko chwilke czasu potrzebuje i pobawie sie, wyreguluje tez zawory
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
No nie pomogłeś. A jak ci można pomóc jak sie nie znasz?Dobra,sprawdź czy sztanga zaciąga i czy kierownice pracują lekko w całym zakresie.Potem sprawdź podciśnienie i zawór sterujący gruchą.Jeszcze zostaje do kontroli zawór egr.
Misiek , to mruczenie , tylko dobry pies. Poważnie: cykanie , to może zaworki, wróć do fachowca ,gdzie robiłeś zawory , on na pewno to oceni. Pozdrawiam. Po przesłuchaniu , radzę szybko jechać to tego mechanika , który "robił" zawory.
Witam dużo ludzi mówi że są silniki bezkolizyjne i kolizyjne a ja twierdze że wszystko zależy od tego przy jakich obrotach sypie się rozrząd nie raz spotkałem się z silnikiem który miał być bezkolizyjny a okazało się że zawór skrzywiony.
Gaz odłączysz, zamykając zawór na butli z gazem
no właśnie na rozgrzanym silniku problem także występuje mało tego pogłębia się.... nieraz jak na wolnych obrotach dodam gaz do dechy to tak go muli że aż gaśnie. Zaczęła mi strzelać w kolektor dolotowy(choć nie posiadam LPG).... martwię się czy to oby nie wypalone gniazda lub zawory....
Jedyne co przychodzi do głowy to zawieszone zawory, ale na wszystkich cylindrach?
Jeżeli silnik ma zawory regulowane to sprawdź czy jest prawidłowa szczelina na wszystkich zaworach.
Zostaw to w spokoju, pracuje zawór systemu EVAP i tak ma być.
a jaki jest stan silnika tzn. zawory , zapłon itd.
Mój znajomy miał coś podobnego i co się okazało, że był strasznie zawalony zawór. Przeczyściliśmy go i problem się nie ponawiał.
luzy zaworowe sa ok . Gdyby byly za male mialbym problem przy zimnym silniku a nie przy mocno , podkreslam mocno nagrzanym !! Jest dokladnie na odwrot. Zimny silnik - grzybki krotkie - zawory szczelne. Cieply silnik - grzybki sie wydluzaja - zawory nie domkniete.
Witam!! Honda civic 1.4 75km na elpigazie Stella. Na zimnym silniku zawór na butli klika z 10 razy bardzo szybko zanim przełączy się na LPG. Potem jeszcze z 2 razy i chodzi na LPG. To jakaś usterka, czy tak ma byc?
witam mam taki problem z moja honda jechalem i nagle zgasla i jak ja zapaliłem to cos stuka na malych i na duzych obrotach .co to moze sie dziac ?to slychac tak jak były by to zawory ale to nie sa zawory . pomozecie? bardzo prosze
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
podobno mineralny w hondzie to zabojstwo silnika i tylko syntetyk,
grzebacz -bo coś widzi mi się że mamy doczynienia z typową usterką japońców zawory... <= Co miałeś na myśli??
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Honda Civic mk5 94r. silnik 1.3 D13B2 na gaźniku Keihin ED33A. Potrzebny konkretnie zawór nr 25 na rysunku. Dostępne nowe czy trzeba kombinować? http://obrazki.elektroda.pl/8581375000_1...
Alternator sprawdzałem miernikiem i jest na pewno sprawny. Zawór EACV też już czyściłem w benzynie ekstrakcyjnej tyle tylko dało, że podczas jazdy na gazie falowały mi obroty a teraz są już ustabilizowane. Ale jak mogę sprawdzić czy ten zawór jest sprawny ? Jest jakaś metoda ?
no ok ale np widziałęm ze wtrysk benzynowy jest na dwa zawoty czyli na srodku a gaz był montowany po jednej stronie wiec niby jeden zawór nie jest chłodzony czy to nie ma wpływu?
Po wymianie membran w parowniku powinno byc ok. Nie zaszkodzi tez od razu wyregulować zawory, w hondzie jest to bardzo ważne.
A jak to jest z tym filtrem do elektrozaworu Podobno trzeba założyć bo po pewnym czasie zawór możę się nie domykać Jeśli tak to jaki filtr należy założyc
Witam ponownie !! Mam pytanie,czy reguluje się zawory w tym modelu i co ile 1,4 90kM 2000 r
Nie ma silniczka krokowego. Jest zawór powietrzny biegu jałowego pod przepustnica. Jeżeli masz problem z wolnymi obrotami to trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych ewentualna regulacja. Potem czyścić zawór powietrzny. Powtórzę jeszcze raz w tym silnikiu nie ma silnika krokowego nie znajdziesz go.
w Hondach jest MAP sensor a nie przepływka. Bardzo pomocne w diagnostyce jest komputer z logerem. a najczesciej problemy wynikaja z tego ,że "mechanicy" nakreca srubkami przy przepustnicy itd... a i zawory warto ustawić.
a posłuchałeś może w jakim rejonie silnika to stuka ? jezeli w pobliżu głowicy to odpowiedź jest prosta "zawory" Civic miały takie niedomagania z tymi zaworami przy niskich temperaturach. Być może będzie to samo.
Trochę zeszło, ale wydmuchana była uszczelka pod głowicą i przy okazji wyregulowałem zawory i okazało się, że były za ciasne. Teraz jak ręką odjął.
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Ja miałem dokładnie taki sam objaw. Jadąc np 40 albo 120, nieważne czy w mieście czy na trasie, nagle, bez jakichkolwiek objawów auto gasło tak jakbym przekręcił kluczyk. Brak hamulców i wspomagania. Zero prądu w kabinie. Po poszukiwaniach podejrzenie padło na kostkę stacyjki . Zadzwoniłem do ASO i okazało się, że jest na to akcja serwisowa (bezterminowa)....
Kiedy regulowano luzy na zaworach?
Między silnikiem a nagrzewnicą jest zawór sterowany linką, sprawdź czy po ustawieniu pokrętła na zimne on jest zamknięty(wąż za nim powininen być chłodny) tak to wygląda http://nagrzewnice.biz.pl/p/2013/12/hond...
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
Masz błąd na zasilaniu napięciem: ciągle otwarty zawór zamykający dopływ gazu. Prawdopodobnie uszkodzona centralka ,lub masz zwarty sygnał obrotów,warunkujący otwarcie tego zaworu.
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
Daj mu podciśnienie "na krótko" i sprawdzaj sygnał z czujnika. Ja miałem dwa razy wywalony zawór, ale wtedy nie miał mocy ,numeru błędu nie pamiętam (Otwarł się przelot podciśnienia i zawór był uchylony cały czas) Podciśnienia i lokalizacja elektrozaworów w tym aucie to jakaś porażka.
Po pierwsze zaopatrz się w manuał do regulacji gaźnika, jest w sieci i bardzo łatwo odnaleźć. Jeśli zastosujesz się do wszystkich jego punktów, wszystko dobrze wyregulujesz. Proponuje sprawdzić tak, że czujniki temperatury, jeden jest dla wskaźnika na desce rozdzielczej a drugi dla ECU. Po za tym do kontroli wężyki podciśnień, oraz zawór w puszce podciśnień....
zawór kupiłem nowy i to samo... już nie powiem co mnie strzela.... wiem, że ten zawór jest sterowany masą. ale w ramach prób podłączyłem go do akumulatora i sztanga zaczęła chodzić. ale to nie rozwiązanie. szukam dalej kable itd też sprawdzone.
sprawdz luzy na zaworach
Od przyrządu którym zakłada się sprężyny zaworowe.
szpak - zero kompresji ? rotfl, moze nie trzymały zawory ? bo nie sądze że po planowaniu byłby brak kompresji.. mozna sprawdzic bylo czy sa szczelne zawory (czy sie domykaja, czy nie trzeba dotrzeć_
Pytanie - Jak pracuje silnik, jakie ma objawy jeżeli są wypalone zawory. Po czym to rozpoznać? Bo mnie mechanik straszy i nie wiem czy mu wierzyć.
Witam. Sprawdziłem tą pierwszą metodę z zapłonem i nic nie pomogło. dzisiaj rano musiałem troche pokręcić. przejechałem może z 500 metrów do apteki tam zgasiłem i kupiłem leki i jak wyszedłem to odpaliła normalnie. czyli raczej temp. silnika tu nie ma znaczenia. może to ta druga metoda. bedę dzisiaj robić trasę to przelecę na benzynie a potem wyłącze...
Przy przepustnicy jest zawór regulacji powietrza z dwoma rurkami przez które płynie płyn chłodzący podgrzewając przepustnice i otwierając ten zawór. Gdy te przewody są niedrożne nie otwiera się zawór w przepustnicy i tak właśnie się dzieje. Sprawdz czy przepustnica jest ciepła przy tych przewodach i czy płynie nimi płyn chłodzący. Pozdrawiam
Zawory ustawia się bardzo prosto.Wypalone nie będą skoro na zimnym ciśnienie masz dobre. Rozgrzej,postaw na lekkiej górce na biegu,zgaś i puść hebel. Od razu będziesz czuł czy wszystkie cylindry trzymają ciśnienie po równo kiedy będzie się staczał.
Ja na barracude lub ac w03/031. Reduktor kme tur. Jak braknie paliwa to można dolać a tak to uważam za zbędne bo jak mają lecieć zawory to kilka % benzyny nie pomoże zbytnio - za mały udział. Nie liczył bym na to, że ktoś to dobrze wystroi.
Witam !!! Mam pytanie czy u was też się tak dzieje jak u mnie? Samochód na zimnym silników na biegu jałowym chodzi dobrze czyli obroty w granicach 800-1000, lecz gdy tylko silnik się nagrzeje obroty spadają do 100 lub 200 i samochód zachowuje się jakby chciał zgasnąć a i nieraz mu się zdarzy. Czym może to być spowodowane ? Czyściłem już zawór EACV,zrobiłem...
Wszędzie szukałem, ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Problem: Honda Civic VII 1.4, słabo grzeje niezależnie od położenia pokrętła "grzanie/zimne". Wszystkie linki sterujące są na miejscu, zawór przy grodzi reaguje na linkę. Poziom płynu chłodzącego w normie. Lepiej grzeje na zamkniętym obiegu powietrza, ale niestety wszystko paruje nawet na klimie....
Tak jak napisał toku74 wlanie oleju zmniejsza pojemność czynną komory spalania i im więcej oleju się wleje tym bardziej ciśnienie skoczy do góry. Próba przy tej samej ilości wlanej do poszczególnych cylindrów daje porównianie ich kondycji. Ja na podstawie tych wyników w cyvicu stawiałbym na nieszczelne zawory na 3 i 4 cylindrze.
Mam zainstalowaną instalację: Reduktor: 54821 Emmegas Elektrozawór gazu: Lovato Wielozawór: Tomasetto H180/30 Obudowa wielozaworu: Stako Zawór tankowania: Tomasetto Zbiornik: Stako 34 l Komputer: Stag 300 Listwa wtryskowa: Rak Jeśli można zapytać to co oznacza skrót ECU ?
Mi się kiedyś zdarzyło jak pojechałem tankować że do całkowicie pustej butli weszło więcej niż wskazywała by na to jej pojemność. Butla miała pojemność 60l weszło 63 i kazałem mu wyłączyć. Poszedłem do tej budy kierowniczej zrobić awanturę że kantują a tam jakiś pseudo właściciel się zarzeka, że nie, napewno nie oni, te liczniki maja atesty itd. Podeszliśmy...
Nie wiem jaką Hondą jeździsz. Ja mam 1,5 Vtec na wtrysku (1995). Silnik /a dokładnie rozrząd/ ma specyficzną budowę. Nacisk na zawory przenoszony jest za pomocą rolek. Jeśli luzy zaworowe są za małe (a tak miałem) to gęsty olej nie dawał się wycisną spomiędzy rolek i krzywek zaworów. Efekt - zawory na zimnym silniku się nie domykały i auto przerywało,...
Warstwa oporowa w tym zakresie najczęściej używanym zużywa się, to jasne, pytanie tylko w jakim zaresie jest u Ciebie.Można spróbować pokombinować.Nie zapomnij też o wymyciu krokówki, bo jak jest zabrudzony zawór to oczywiście przepływ dodatkowego powietrza jest zakłucony, więc i też będzie szaleć od tego na wolnych, bo w końcu krokówka jest tylko do...
Wiedza to rzecz nabyta. Ważniejsze od wiedzy jest chęć jej zdobycia i logiczne myślenie, czego mi nie brakuje :). Wracając do tematu: W końcu podłączyłem oscyloskop i znalazłem przyczynę. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że brak jest impulsów z czujników wału itp (CKP, CYP, TDC) pomimo że czujniki są sprawne. Przyczyna okazała się mechaniczna a nie...
wilczek91 , no właśnie u mnie jest trochę inna zabawa, układ chłodzący mam odpowietrzony, a w mojej HR-V zamiast silnika krokowego mam zawór powietrza biegu jałowego elektromagnes z zaworem dawkującym powietrze przez obejście przepustnicy. Fajnie, że rozwiązałeś swój problem dzięki temu tematowi.. A co do przydławienia proponuję umyć i dokładnie wyczyścić...
W sumie masz racje jeśli chodzi o LO tylko powiedz mi czemu na benzynie nie dzwonią zawory? Może chodzi o temp. spalania, z drugiej jednak strony słyszałem że to zjawisko jest częste w przypadku ubogiej mieszanki gazu
Problem z zaworami w swoim właśnie rozwiązałem w 100%. Problem 1 i 4 cylindra to standard jak zauważyłem. Można to poprawić bez lubry która wydechu nie ochroni. Wystarczy grzebnac w zapłonie i działa. Dziwne ze focus miał miękkie zawory bo najczęściej ten problem dotyczy toyoty.
do tak dużej mocy nie wystarczy jeden reduktor, potrzeba dwa i odpowieni zawór wieloczerpalny , czy przewód gazowy. Podświetlone na szaro opcje nie są obsługiwane dla firmware , które obsługuje Twój silnik . Poczytaj instrukcję , zagadnienia przełączania na benzynę są szczegółowo opisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
witam jestem nowym posiadaczem hondy civic i mam problem ... jestem lakiernikiem ale wiem co robie odnosnie silnika .;] tak wiec zrobiłem cały remont silnika ponieważ miał przedmuchy wymieniłem pierscienie nadwymiarowe uszczelniacze remont całej glowicy rozrząd świece przewody kopułka palec wkręce sie w obroty idealnie zrywa asfalt na 1 i tylko to co...
po roku sam doszedłem do przyczyny dla tych co mają problemy z obrotami na gazie PROSZE USTAWIĆ ZAWORY !!!!!!!! ja jeżdziłem od mechaników gaziarzy elektryków i nic po ustawieniu zaworów auto przestało gasnąć na gazie a na będzynie nie zgaśnie bo ma więcej oktanów
Skoro nie pali na jednym, a świeca w porządku, to problem jest w zasilaniu paliwem, czyli padnięty wtryskiwacz, ew wbudowany w niego filtr paliwa (jeśli jest) jest zatkany. Tak ale na gazie jest ten sam problem. Jesli chodzi o pomiar ciśnienia na cylindrze to w tej chwili nie mamy czym. Ale pomiar powinien wyjaśnić czy to zawory. Czy jeszcze cos mozna...
Po pierwsze zrób samodiagnostykę, jeśli nie będzie błędów, to najbardziej prawdopodobnymi "zamulaczami" będą: wydech(katalizator, lub któryś z tłumików się rozsypał i blokuje przepływ spalin)nie regulowane, lub źle wyregulowane zawory, trzymające hamulce, zapchany filtr powietrza, padający osprzęt silnika(alternator, wspomaganie, klima), to chyba najczęściej...
Witam. Mam duży problem z moją Hondą. Posiadam hondę civic 1.4 16v 1990r, jechałem w trasę i nagle jakbym nie mógł dodać gazu i autko zgasło. Holowałem auto i w dzień zobaczyłem, że pasek rozrządu był pęknięty. Dzwoniłem do mechanika i powiedział mi, że do wymiany będą rolki, pasek, simeringi, czyszczenie głowicy, zawory itp. I cena będzie wynosić 1500zł....
4 - zawór podciśnienia. 5 - czujnik temperatury powietrza. 6 - regulator ciśnienia paliwa. 7 - Nie znam fachowej polskiej nazwy, prawdopodobnie Zbiorniczek Podciśnienia. Canister Assy. Nadal uważam, że masz winowajcę pod kierownicą. Rozkręć dolną pokrywę i sprawdź, czy nie ma tam dodatkowych modułów - pozostałości po alarmie lub innym zabezpieczeniu...
Zawory sprawdzone, wszystko jest ok. Prawdopodobnie był to problem paliwa... Od kiedy zmieniłem stację paliwową problem ustąpił... Auto przy tych mrozach (-15 stopni) odpala bez problemów. Polecam jednak tankować się na stacjach patronackich a nie no name "prywaciarz" (nawet jeśli to wasz znajomy). Pozdrawiam
Witam. Posiadam Hondę Civic 1.6 z lpg 2 generacji z reduktorem OMVL i emulatorem wtrysku Stefanelli. Jest z tym problem gdyż autko szarpie, nie przyśpiesza i strzela z tłumika. Na benzynie wszystko jest dobrze. Byłem u kilku gazowników ale ich regulacje przynosiły efekty na maksymalnie 200km. Wczoraj zawitałem do mechanika/gazownika i powiedział że...
Kolego na pewno odczytałeś prawidłowo kod błędu? Jeżeli masz złącze 5 pinowe to parujesz 1 i 3 pin. Włączasz zapłon i miga kontrolka. Kod błędu - Możliwa(e) przyczyna(y) 11, Czujnik szybkości obrotowej przód prawe Obwód elektryczny odłączony / zwarty 12, Czujnik szybkości obrotowej przód prawe Błąd sygnału 13, Czujnik szybkości obrotów koła przód lewe...
Witam. Mój samochód to Honda Civic 5gen sedan 1994 rok. Aktualnie w samochodzie jest silnik D15b2 (wtrysk dwypunktowy), wiązka Obd0. Z racji iż silnik pada, chciałbym zainstalować silnik D15z8 z Hondy Civic Mb9, 1999 rok, wersja angielska, wiązka i system Obd1 (katalogi mówią o systemie Obd2b). Wypiszę, co mam do D15z8 i o co mi chodzi dokładnie. Mam:...
do samej awarii samochód chodził bezbłędnie.Żadna z tych objaw nie występowała,płyn uszczelka.ok Naładowałem Akumulator i nic, kolega pomagał mi przez zalanie gaźnika benzynom Tylko były wystrzały.ale nie odpalił.Powiedział mi ze prawdopodobnie pasek rozrządu przeskoczył o kilka Ząbków i ze zawory mogły mi pójść na 2 cylindrach ale jest nie pewny.Dlatego...
Dzieki za podpowiedzi ale zawory na butli i parowniku dzialaja gaz dochodzi po sprawdzalen na krotko czy zawory otwieraja i gaz leci wiec moze jakies ustawienia w samym programie zobacze jeszcze rurke od gazu chodz nie podejrzewam tego bo gaz chodzil na zwyklej instalacji a teraz jest sekwecja
Hm. Myślałem o tym. Właściwie pasek wydaje mi się za luźny, bo moge poruszać dolnym kołem pasowym (wału) o kilka-kilkanaście stopni, a górne koło (rozrządu) się nie porusza. Widać to na filmikach z pierwszego posta. Ale na forum Civic Klub Polska jedna osoba napisała mi, że jak wymieniała rozrząd według instrukcji, to też wyszły jej takie luzy i tak...
Witam mam problem. Wyskoczył mi błąd P0401 (Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ) błąd się zapala tylko i wyłącznie jak przekroczę 80km/h. EGR został wyciągnięty i wyczyściłem zawór w nafcie a kanaliki miałem czyszczone przy wymianie upg ze 3 miesiące temu. Naj prawdopodobniej będę musiał kupić nowy zawór albo używany na próbę....
Kod błędu - Możliwa(e) przyczyna(y) 11, Czujnik szybkości obrotowej przód prawe Obwód elektryczny odłączony / zwarty 12, Czujnik szybkości obrotowej przód prawe Błąd sygnału 13, Czujnik szybkości obrotów koła przód lewe Obwód elektryczny odłączony / zwarty 14, Czujnik szybkości obrotów koła przód lewe Błąd sygnału 15, Czujnik szybkości obrotowej koła...
Wskaźnik kodu błędu: 1: Połączyć ze sobą oba kołki wtyku diagnostycznego. (Niebieski wtyk 2 pinowy) 2: Włączyć zapłon (nie dotykać pedału hamulca). 3. Kody błędów są wyświetlane na lampce ABS na tablicy przyrządów. Kasowanie: 1: Wyłączyć zapłon. 2: Połączyć ze sobą oba kołki wtyku diagnostycznego. 3: Wcisnąć pedał hamulca. 4: W czasie wciśnięcia pedału...
Zdemontowalem zawór oleju razem z czujnikiem i zglupialem. W zaworze trochę brudu, ale w głowicy po odkreceniu zaworu nie ma nic. Żadnych otworów którymi dostawał by się olej. Jak to możliwe? http://obrazki.elektroda.pl/4161355100_1... http://obrazki.elektroda.pl/7361437300_1...
więc tak , ten przełącznik to jest osobny moduł, który odpowiada za przełączenie przy ustawionych obrotach na gaz. http://obrazki.elektroda.net/70_12423712... Wtedy on podaje 12 V na zawory na gazowe i na reduktor, odcina obwód oryginalnego wtrysku benzyny i podaje zasilanie na wspomniany moduł AL600 ktry odpowiada tylko za częściową regulację...
Witam, Ja tez tak miałem w honda element 2.4 . Wystarczy podjechać do dobrego swojego mechanika i ustawić zawory. od razu po ustawieniu inne auto. Instalacja gazowa ma to do tego ze trzeba kontrolować ustawienie zaworów co jakieś 20000 km. jeżeli potrzebuje pani części z USA tez służę pomocą,
Dwa przewody. Na czujniku bez ciśnienia oporność zerowa. Jakbym wiedział jaka oporność csujnika powinna być może bym wstawił taki rezystor
Witam. Układ chłodzenia nie był zapowietrzony. Sterowanie ilością powietrza odbywa się tutaj poprzez zawór obejściowy i rezystancja tego zaworu (silniczka) jest inna niż podają tablice dot. tego typu silnika. Trochę posiedziałem przy tym i nie mogę ustawić niższych obrotów poprzez regulację dyszą powietrzną wolnych obrotów. Prawdopodobnie tu jest przyczyna...
Witam wszystkich jestem tu nowa mam problem ze swoją czerwoną perełką ale do rzeczy posiadam Honda Civic VII 1.6 V-Tec 2003 B+G i od pewnego czasu wyskoczył mi błąd check był to system recyrkulacji spalin P0401.Oddałam samochód do mechanika przeczyścił egr kolektor ssący ale po przejechaniu paru kilometrów błąd wyskoczył po podpięciu dalej ten sam problem...
Gdy jest ciepły odpala bez problemu, bez żadnych zadławień, tylko gdy jest zimny nie może odpalić, świece wymieniałem we wrześniu (NGK) instalacje mam AG tzn AutoGaz Centrum co do instalacji: parownik/reduktor- LOVATO zawór odcinający - LOVATO wielozawór- TOMASETTO obudowa wielozaworu - STAKO Przewody elastyczne - FAGUMIT to pisze na homologacji od...
Czy to autko na pewno ma gaźnik? Honda '93 ? Sprawdź proszę czy masz sondę lambda za kolektorem wydechowym lub w samym kolektorze. Jeżeli to autko faktycznie jest na gaźniku i masz założoną instalację I generacji to kanały dolotowe od miksera do gaźnika muszą być dość długie że się tak zalewa tym gazem. Sprawdź jaki masz dokładnie silnik, co ten gazownik...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Poniżej 3000zł nawet nie montuj bo będą problemy, nie wiem jak 1,8 cierpi na zawory a jeśli cierpi to pasuje i ten problem opanować. Ja za 3k nie zamontuję i nie polecam poniżej tej kwoty (moje zdanie jest takie LPG nie jest jak VW - dla ludu). Pozdrawiam
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Jakbyś czytał ze zrozumieniem to wyczytałbyś że wymienił uszczelniacze, i oczyścił zawory i głowicę bo całe były zawalone syfem. Jak zobaczył takie coś to logiczne chyba też że myślał że to właśnie było przyczyną. Ale wychodzi na to ze będzie trzeba jeszcze raz rozebrać i wymienić pierścienie. Chodziło mi o to czy może być jeszcze jakaś inna tego przyczyna...
Z tego co sie dowiedzialem z zagranicznych witryn, ten tranzystor odpowiada za zawór odpowietrzania zbiornika paliwa - evap. Pali się on właśnie po zamianie wtyczek evap z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego. Do tej pory głowie się co za bystry inżynier zaprojektował 3 identyczne wtyczki obok siebie! (ok ok moja nieuwaga, powinienem zaznaczyć.)....
witam, mam problem z honda civic 1.4 199r, a mianowicie co zaobserwowałem, 1- wzrosło zużycie paliwa, 2- po odpaleniu utrzymują sie wyższe obroty około 1,8-2,2 tyś. 3- silnik delikatnie nie równo pracuje, 4- odzywają sie zawory, po regulacji obroty oscylowały 0,5-1,5tyś na ciepłym silniku, (auto bez gazu, przewody WN świece oraz rozdzielacz nowe, Może...
honda civic civic hatchback ogrzewanie honda civic honda civic gaśnie
drugi pilot samochodu skuter bassa gramofon technics cicho
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Opel Astra 1.7 CDTI 2008 – gaśnięcie silnika i kontrolka EML, przyczyny, DENSO, SCV, CKP Viessmann agregat chłodniczy – nie uruchamia się, diagnostyka, typowe usterki, kody błędów