Rozumiem że wykręconą świece obudową lub gwintem dotknąłeś do głowicy albo innego elementu obudowy i przy kreceniu nie przeskakiwała iskra pomiędzy elektrodami. Może być uszkodzona świeca ale na początek dobrze ja wyczyść. Elektrody i ile się da w środku. Jeżeli dalej nie będzie iskry to spróbuj wymienić.
Miałem też podobny problem iskra była a nie palił.Przyczyna odkręć kopułkę i zerknij na nią u siebie miałem wodę,wytarłem i po problemie.:idea:
Dokręć klemy na akumulatorze.
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
NGK jak do Japończyka.
sprawdzałem napięcie żarówką 12V to nie świeciła jasno tylko robiła się czerwona Jeśli tak, to podaj plusa do pompy i zobacz czy pomogło. Jak tak to przekaźnik do sprawdzenia na początek.
Czerwonym dopiszesz czarne.Mogę pomóc na pw.
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
Lepiej trochę benzyny wstrzyknąć. Tak. Jak odpali to problem z paliwem. Gaźnik,bak,wężyk,filterek jak jest.
może być jeszcze przyczyna kopułki lub palca rozdzielacza jeśli taki jest w tym modelu. Ewidentnie jest gdzieś przebicie wysokiego napięcia. Sprawdź po ciemku co widać pod maską podczas odpalania.
Honda stała rok w garażu Gaźnik do czyszczenia ale zachowuje się jakby nie miała sprzęgła Olej do wymiany, w Hodzie sprzęgło jest "mokre" możliwe ze coś się posklejało w koszu z tarczami i sama wymiana oleju nie pomoże, ale spróbuj jeszcze z regulacjo sprzęgła, linka nie może być za słabo naciągnięta jak i za mocno.
Daj równolegle z przekaźnikiem diodę. to mi wygląda na "trzepanie" styków przekaźnika.Na pewno podłączyłeś w miejsce gdzie jest po kluczyku 12V? Może być tak, że tam jest napięcie ale tak skacze jak skuter chodzi.
Gaźnik na 100% nie jest sprawny, silnik powinien odpalać, albo przynajmniej zalewać świecę, gaźnik do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej. Lub do wymiany. Pozdrawiam
Ja dalej stawiam na gaźnik, wykręcałeś z niego dysze? Wpust na kole sprawdzony?
Namierz przekaźnik sprawdź w instrukcji od czego on jest jak od pompy podaj mu stałe 12v, i spróbuj. W scenicu urwała się masa silnika (sterownika) i pykał przekaźnik pompy paliwa.
Świeca albo cewka to na początek sam gaśnie czy po zgaszeniu nie odpala
Trzeba rozbierać silnik, a konkretnie zdjąć pokrywę boczną. Sprawdź też, dla pewności, klin koła zamachowego.
Witam pod kierownicą przy bezpiecznikach cztery kable dochodzą dwa musisz zmostkować
rozrusznik kręci?
Zobacz w Google zbiornik paliwa civic 6. Masz zdjęcia
A tak w ogóle to tłok jest nowy. Ale cylinder stary! Cylinder mierzy się śednicówką, czyli czujnikiem mikrometrycznym i mierzy odchyłki w wymiarze rzędu setnych części mm. Jak cylinder zużyty, to czego byś nie włożył, nie poprawisz. Najpierw napraw silnik, później pytaj o ulepszanie. tłok dokładnie taki sam? Wszystkie wymiary zachowane?
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
Ja miałem podobne objawy w hondzie accord ten sam rocznik, winnym okazał się przekaźnik pompy, niestety nie podpowiem ci gdzie on się znajduje w twojej hondzie. Winna też może być kostka stacyjki.
Raczej wtryskiwacze przelewają.
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Poproś kolegę, sąsiada czy kogo innego żeby pomógł Ci odpalić auto z kabli rozruchowych, jak odpali to akumulator szrot, jak nie to trzeba szukać dalej
Tak jak mówi kolega lub w górnym lewym rogu schowka.
Połącz ze sobą te dwa grube czarne kable wychodzące z centralki i wywal alarm na stałe
Do sprawdzenia przekaźnik rozrusznika.
Pytanie czy jest iskra. Potem sam fakt że jest to też nie wszystko. Żeby podzielić problem na pół, wykluczyć zapłon i niskie sprężanie można psikać plak w dolot z wyjętym filtrem powietrza na czas kręcenia. W ten sposób "paliwo" dostarczamy wraz z powietrzem. Jeśli zagada choćby na chwilę, wiadomo że chodzi o dopływ paliwa / gaźnik.
Honda Pantheon 150 2T nie odpala. Czy jest jakaś przepustnica w wydechu, która mogła się zaciąć?
Fakt, nie zwróciłem uwagi na symbol silnika. W tej sytuacji pozostaje tylko przeglądnąć gaźnik (oczyścić wnętrze i dysze udrożnić) a następnie dokładnie go zamontować z "dobrą" uszczelką. Sprawdź filtr powietrza i paliwa.
Witaj. Myślę że, sam sobie dałeś odpowiedz na swoje pytanie. Skoro po podaniu bezpośrednio pod świecę benzyny silnik odpalił, to wina tkwi w gaźniku. Coś gdzieś musi być jeszcze zapchane. Musisz jeszcze raz dokładnie sprawdzić gaźnik. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem i zalać świeżym paliwem. Nic mądrzejszego nie wymyślę. Pozdrawiam.
Sprawdź przekazanik pompy paliwa
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
Cześć mam ten sam problem, udało Ci się to rozwiązać? Na obd2 pojawia mi sie błąd p0339
Generalnie wygląda na uszkodzenie elektryczne być może sterownik, ale stawiam ze w gdy nie pali brakuje zasilania na sterownik silnika (stąd zapalają się w/w kontrolki). Często też siadaja tam przekaźniki pod maską - poszukaj tych z oznaczeniem a`la check engine. Możesz podmienić na dowolny przekaźnik mini ze szrotu. Wykluczysz tanim kosztem tą przyczynę.
No i jeszcze do kompletu regulacja luzów zaworów.
Właśnie to chyba tez nie to bo kompresje ma odpala doslownie z ręki
Immo zablokowane,a może nie umiejęntna korekta licznika,to są moje sugestję.
Pykanie słychać przy próbie rozruchu
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
Do instrukcji użytkownika zaglądałeś? – recharge battery (if the problem continues, consult your Dealer) – check the 15 A fuse (if the problem continues, consult your Dealer) – check connections – check that the blade is disengaged (if the problem continues, check relevant micro-switch) – put the gear (mechanical) or the...
Witam, udało się rozwiązać problem? Mam takie same objawy w bf 50! Dodano po 40 Witam, udało się rozwiązać problem? Mam takie same objawy w bf 50!
Iskra jest jak najbardziej.
Nad modułem BT w kokpicie jest awaryjny wyłącznik. Może się zdarzyć (tak jak mi), że dobierając się do BT, za mocno puknąłeś w jego okolicach i wyskoczył ;-) I dlatego auto nie odpala.
Poszedlem sprobowac jeszcze raz go odpalic i odpalil normalnie bez najmniejszego problemu... nie rozumiem tego.
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Czesc. Posiadam honde civic 1.6 1992r i od pewnego momentu zaczely sie dziac cuda. Chodzi o to iz kiedy pojezdze troche autkiem i silnik zdazy sie rozgrzac to przy probie ponownego jego uruchomienia autko nie chce odpalic . Dodam ze nie jest to reguła.Po ostygnieciu (tak okolo 5-10 minut) honda odpala bezproblemowo. Dodatkowo zapala sie lampka od motoru...
Witam mam podobny problem z moją hondą ,odpala za pierwszym razem , ale gdy zbliżam się do świateł i zaczynam chamować zapalają się kontrolki od akumulatora i oleju zaczyna gasnąć ,ale gdy puszcze hamulec i dam więcej gazu szarpnie i jedzie dalej .
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Po pierwsze "Norki" to podobno bardzo ekologiczny kraj, więc nie powinno być na rynku nowych rozruszników a regenerowane, ale regenerowane przez firmy Valeo, Bosch. Co do tych "zająknięć" rozrusznika to może być : -zbyt gęsty smar, zbyt duży opór w "przekaźniku" rozrusznika. Gdy jest zimno metalowy trzpień ma duże opory ruchu i nie napiera odpowiednio...
Witam. Od dłuższego czasu mam taki problem jednak w ostatnim czasie zdarza się nawet 3x w tygodniu. Problem polega na tym że rano przy próbie odpalenia auta silnik nie chce zaskoczyć. Tzn akumulator kręci, słychać że pompa paliwa się włącza jednak auto nie odpala. Akumulator jest napewno w porządku gdyż był sprawdzany inny i dalej byk ten sam problem....
Oglądasz aparat zapłonowy, naprawiasz/oddajesz do naprawy i cieszysz się sprawnym autem.
To ile ma tej kompresji?
Wtrysk nie tegens był :P
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
Komputer silnika sterujacy wtryskiem i zapłonem.
Nie wiem jak w Sanoku, ale w Prelude BB9 (2.0) 97-00 była złączka 2 pin oraz 3pin do testera. gdybyś miał jakieś sprawy związane z Preluda, pisz śmiało na pw. Złączki w niebieskiej wsuwce: http://obrazki.elektroda.pl/7697774900_1...
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
Można odłączyć całkiem, można zsynchronizować piloty, można na kilka sposobów, ale musisz znaleźć centralkę i wstawić jej opis lub zdjęcia. Takie coś wycina się w pół godziny.
a masz jakieś błędy w sterowniku???
Który rocznik? Czy zakręcasz kranik na dłuższy postój? Sprawdź przewody paliwowe i kranik.
Za panelem środkowym(radio, regulacja ogrzewania)jest czujnik uderzeniowy -dostęp po wymontowaniu schowka lub radia (jak masz szczupłą rękę ).
Jedź do gazownika.
Witam, zakupiłem Hondę jak w tytule cb 400 t z 1989 r. Koleżka mówił że trzeba zsynchronizować i ustawić gaźniki. Honda odpala tylko na ssaniu i kopci no i ma problem z mocą, jak chce ruszyć to z 5000 obr i gaśnie. Czy to wina tych gaźników, czy może pierścienie? Aha i jeszcze strzela w gaźnik.
A ten silnik odpala??
Dlatego zapytałem o ten pierwszy czyli przyklejony. Czemu nie odpalasz z niego? a jak go odkleisz to z drugiego i trzeciego odpala?
Witam kolego lupa i sprawdz impulstor na wale :) Dodano po 7 policz zęby .... jazzy z 2002 -2003 miały inny impulsator na wale. Byc może masz problem z tym tematem
koło zamachowe jest założone na przekładnie olejową z początku myślałem że to tłok albo korbowód odmówił pracy a i jeszcze jak próbowałem po tym jak zgasł to jakiś dym koło świecy był tak słabo widoczny tylko nie wiem z czego był ten dym http://obrazki.elektroda.pl/7604541600_1...
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
Cujnik temp.powietrza to jeszcze jeden ,ale ten nie powinien mieć wpływu na odpalanie.
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
O ile temat jeszcze aktualny to najpewniej czujniki w aparacie zapłonowym (jest kilka)...
Witam, moja Honda CBR 125 JC39 nie odpala. Sprawdziłem świece, iskra jest. Filtr powietrza sprawdzony. Wtrysk też działa. Nie wiem, co mam robić. Proszę o pomoc.
Naprawiłem taką hondę wymieniając cały komplet (cewki, impulsator, moduł i koło magnesowe) Takie pomysły mi przychodzą do głowy: źle poskładany wał i wali iskrą nie tam gdzie trzeba, uszkodzone koło magnesowe, uszkodzony gasik (nie wiem czy zwiera zasilanie, czy impulsator)... Taką hondę odpalałem ze 3 tygodnie, po wymianie całego zapłonu okazało się,...
każda honda z tym sterownikiem i wyłączonym immo będzie tak odpalać.
Właśnie w tym rzecz, że nie ma pompy w zbiorniku paliwa, jest tam tylko pływak.
jest to niestety przypadłosc cx opisywana wiele razy przez użytkowników , po prostu wysycha paliwo w komorze gaznika i zanim znów sie napełni akumulator zdaży zdechnąc niestety ten typ gazników stosowany w tym motocyklu wymaga dostarczenia podcisnienia aby napełnic komory , ja po kilku dniach postoju odkrecam sruby na kanałach gaznika są takie dwie...
Honda Bali 50 2t odpala i gaśnie, co może jej dolegać? I czy ma ktoś podrzucić schemat podłączenia gaźnika, chodzi o przewody wszystkie i jak mu wyregulować gaźnik?
i jak roziązałeś ten problem ?\
Nie rozwiązałem problemu
Interfejs obd2 Delphi
masz może też pilota do zdalnego odpalania?
Dam znać.
Sprawdź czy przypadkiem nie masz skorodowanych lub urwanych przewodów "masy", które idą do aparatu zapłonowego. Powinny być przy bloku silnika po stronie rozdzielacza. O ile się nie mylę, to do aparatu zapłonowego dochodzą dwie masy i na jednej może być przerwa. Ja w swoim wozie (tyle że D14A8) już chciałem cały aparat zapłonowy wymieniać bo zachowywał...
Skoro nowy to reklamuj. Może świecą, może gaźnik.
Honda przed odpadłem ma luz zaworowy 0,12 po odpalaniu i po rozgrzaniu Honda ma 0,04 a po postoju do zimnego silnika ma 0,06 co ją boli chodzi o zawory ssące
Okazało się że trzeba zrobić gniazda zaworowe i zawory .
Hmm...musisz być pewny że powodem nie odpalania jest brak iskry/paliwa, sprawdź jak NIE ODPALA.
Hej, mam pytanie czy coś może źle być podłączone do akumulatora. Chodzi o to, ze po serwisie blacharskim i wymianie akumulatora, po przekręceniu kluczyka odpala, ale trwa to jakieś 4-5 sek, a czasami odrazu. Jak stoi dłużej (2 godziny) to sprawa wygląda tak jak napisałem, gdy krotko, odpala normalnie. Wcześniej coś takiego mi sie nie zdarzało, odpalał...
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
temat mozna zamknać, honda została sprzedana.
zaczęły się problemy gdy akumulator jest naładowany Ile lat ma akumulator? Mierzyłeś napięcie akumulatora w momencie rozruchu?
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem Honda XL500. Czy jest ktoś na forum, kto by pomógł mi ustalić, jak powinna wyglądać elektryka: cewka, moduł, regulator i akumulator, jak to wszystko można odpowiednio podłączyć i czy można czymś zastąpić starą instalację? Proszę o pomoc, bo jestem zielony z tego tematu, z góry dziękuję. AI: Z którego roku jest...
ale jak te luzy wyregulować???
A to nie było by tak że jak by było coś źle połączone to by nie odpalał nawet z kabli ? czy jak ?
co nalezy zrobic jako pierwsze impulsy możesz sprawdzić np diodą LED Napewno co trzeba sprawdzić to ciśnienie paliwa bo niewiadomo w jakim jest stanie pompa oraz czy regulator ciśnienia paliwa nie jest uszkodzony lub przyblokowany... Wiele rzeczy do sprawdzenia ale zacznij od tego i nie pisz że wydaje ci się że ciśnienie ok tylko napisz ile pompuje......
Na pb, w ogóle nie odpala. Tylko raz odpaliła, a później nic.
Witam. Posiadam skuter Honda SFX 50 r.97. Skuter nie odpala, rozrusznik kręci, ale nie chcę załapać. Iskra jest. Paliwo dochodzi. Proszę o pomoc.
honda civic odpala honda odpala gaśnie termet odpala gaśnie odpala
licznik przestawić pomiar prąd hallotron huawei e3372
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Arduino Uno – efekt powolnego wygaszania LED PWM, kod, podłączenie, gamma, millis Renault Megane 3 licznik wsad EEPROM 24C16 K4M848 manual – gdzie znaleźć, jak odczytać