https://obrazki.elektroda.pl/9769404300_...
Zmierz rezystancje między na wyjściu stojana. Wyeliminujesz przerwę w cewkach.
Świeca powinna być NGK BPR6ES z przerwą na elektrodach 0,76 mm
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
w załączniku wszystko co potrzeba
Kabelki lub wtyczki w obu sprawdź (dociśnij).
Witam kolegów odgrzewam kotleta honda po przerwie w końcu wyciągłem ją z krzaków. Jak pisałem wcześniej iskra jest ,pompa paliwa po zapłonie przez chwilę chodzi ale już podczas kręcenia rozrusznikiem nie chodzi ,okazało się także że brak sterowania wtryskiwaczy zasilanie wtryskiwaczy jest.Po podaniu na krótko paliwa nie zapala .
Witam! dołączam się do tematu, mam też problem ze swoją hondą, problem z przerwami mocy podczas przyśpieszania, stabilizacja obrotów po zdjęciu nogi z gazu szwankuje, nie wkręca się od razu na obroty, przydławi się, podejrzewam sondę , mierzyłem napięcie i jest przy rozgrzanym silniku dużo ponad
Przerwa w obwodzie (kostka)
Jaka powinna być przerwa od czujnika??
W niepodłączonym przekaźniku między A i B powinna być przerwa. Po zasileniu C i D pomiędzy wyjściami A i B powinno być przejście.
Jak jest na wybrzuszeniu powina być przerwa na platynkach jak nie ma wybrzuszenia to nie ma byc przerwy.
To sobie możesz przecież dogiąć elektrode a przerwę zmierzysz szczelinomierzem.
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Jak niebieski odepniesz od następnego elementu układu to musi być. Jeśli nie ma to jest przerwa, czyli do wymiany.
Co do wymiany płynów to patrz post #2. A jeżeli chodzi o te drgania to być może wcześniej ich nie zauważyłeś, bo używałeś auta na co dzień, a teraz po jakiejś tam przerwie wsiadłeś do samochodu, i masz samochód drży. Albo między czasie używałeś innego samochodu który niemiał takich objawów.
W linku znajduje się opis sprawdzenia przekażnika: http://img529.imageshack.us/img529/5360/... Po podłaczeniu + i - tak jak pisze w opisie skąd będę wiedział czy obwód jest bez przerw?
Jeżeli słychać świst to łożysko oporowe. Może nie zostało zabezpieczone i łapki nie odciągają je od docisku i bez przerwy pracuje.
Witam. W mojej 929 postanowiłem wreszcie naprawić zawór exhaust który nie działał odkąd ją posiadam. W silniczku była zerwana przekładnia do tego uzwojenie wirnika było czarne a cięgna ktoś zdemontował całkowicie. Zakupiłem sprawny silniczek ale po jego podłączeniu okazało się ze kręci się bez przerwy w jednym kierunku i nie reaguje na zmianę obrotów...
Tak 5v, a obecność tego napięcia świadczy o tym że sterownik zasila czujnik i przewód do kompa jest ok. Masa też jest brana z kompa ale jak podasz zewnętrzną to nie zaszkodzi. Dlatego diagnoza tego powinna trwać 5 min z przerwą na fajkę w tycz czasie.
A miałbyś może do hondy shuttle 96 silnik 2.2 skrzynia automat schemat bo pilnie bym potrzebował nie chce odpalić A błąd wyskakuje 1 długi 3 krótkie 7 krótkich 8 krótkich przerwa i 2 krótkie pomocy
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Sprawdź czy teraz wyrzuca dokładnie ten sam błąd. Grzałka raczej od razu zapala check, nie po minucie. Lepiej się upewnić. Tak samo przerwa w obwodzie grzałki zapaliła by check od razu - więc to akurat można wykluczyć. Edit: Skreśliłem to co wprowadza w błąd. Po ostatnim poście chyba już wszystko jasne.
Witam, miałem ten sam problem z mazdą 323f a elektryka jest podobna do hondy civic, u mnie za podtrzymanie pamięci odpowiedzialny jest przewód niebieski z czerwonym paskiem i zasila on również zegarek, po wstępnych pomiarach miernikiem okazało się ze jest gdzieś przerwa w obwodzie więc rozebralem wszystkie plastiki pod kierownicą, rozizolowałem całą...
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Do sprawdzenia: uszkodzony zamek i nie sygnalizuje zamknięcia, albo przerwa na kostce , albo uszkodzona wiązka (podobno hondy na to cierpią).
Witam, mam ten sam problem, oczyściłem styki kostki i osuszyłem i nadal nie działa. Zastanawia mnie fakt że do kostki są doprowadzone trzy przewody ale w kostce tylko dwa styki, czy tak ma być? I czy mógł by mi ktoś napisać jak działa impulsator? Tzn. czy na stykach impulsatora pojawia się napięcie jeśli tak to jakie czy ewentualnie pojawiają się zwarcia...
Musisz zasilić 4 i 7 stałym napięciem. Jak tak zrobisz to zmierz pobór prądu na postoju (odłączasz klemę - a przerwę łączysz amperomierzem).
To mały silniczek. Pewnie da się po przerwie wziąć z dzisiejszych podróbek hondy.
spróbuj wymienić przewody i zmniejszyć przerwę na świecach do 0,7
Tak jak w temacie: od startu (ok 3k obrotów) cbrka się dławi, kręci do max 5k obrotów i momentalnie obroty spadają do ok 1k, robi kangurki i tak jakby dostaje troszeczkę gazu przerwa i znowu troszeczkę gazu przy full manetce. Co może być ww. problemu przyczyną?
Jeżeli chodzi o zbyt wczesny zapłon, to możliwe że jest uszkodzony klin kola zamachowego, lub moduł zapłonowy. Spróbuj, zwiększyć przerwę na świecy.
sprawdzałeś przerwę na zamku pierścieni? tłumik nie jest czasem zatkany?
Słychać specyficzny świst a filtr od gazu zmienił ? W świece miały ustawioną przerwę czy kupione i wstawione ?
Przyczyną była za duża przerwa na swiecy i dlatego ciężko zapalała zmniejszyłem i wszyjie objawy ustały.
Z opisanych objawów wygląda na to, że zawiódł układ elektryczny. Prawdopodobnie gdzieś powstała przerwa w zasilaniu całego układu. Sprawdzić: łączenia kabli, bezpieczniki.
Witam agregat był sprawny i nagle znikło napięcie 230V rozebrałem stojan , bo myślałem że któreś uzwojenie się przepaliło, ale wzrokowo nic nie widać pomierzyłem przejście na uzwojeniach i tu mam pytanko , bo są cztery przewody grubsze na których jest przejście, i są dwa przewody cieńsze na których nie ma przejścia tak jak by była przerwa , w sumie...
Mam problem ze swoją CRV-ką. Napięcie akumulatora przy wyłączonym silniku wynosi 12.4V, w czasie pracy silnika na biegu jałowym wzrasta do 14.1V a po chwili spada do 12.5V. Gdy to się dzieje, słychać różnicę w dźwięku pracy silnika. Po chwili napięcie wraca do poziomu 14.1V. Po włączeniu wszelkich możliwych odbiorników (światła długie, ogrzewanie szyby,...
Nie wiem na jaka jest przerwa na świecach, ale dla spokoju, gdyby to był mój silnik, to zmniejszyłbym ją do 0.7 mm.
powiem tylko że jeżeli zostały odczytane tak jak jest napisane to koledzy interpretują je źle i nie jest to na pewno:20,26, ani 6. krótkie błyski oznaczją cyfry od 1-9 a długie dziesiątki więc niby jak je należy interpretować? w sumie to mogło by być jeszcze długi, długa przerwa, długi, 6 krótkich czyli 10 i 16 musisz się dokładnie przyjrzeć przerwom...
Problem już rozwiązany. Przyczyną były właśnie przerwy w masowaniu. Przy okazji, jestem w posiadaniu katalogu części zamiennych do tego silnika /Honda GXV 390/ - PDF. Jeśli by ktoś potrzebował to służę pomocą.
tosti77 u mnie oba złącza są koloru szarego chyba to nie robi różnicy . Mógłbyś podać jakiś dokładniejszy opis chodzi mi o odczyt jakie są przerwy między kodami itp
i cały czas działało. Przy przerwach do 48 godzin to się sprawdza i prawie wystarcza. Więc dwukrotne powiększenie magazynu powinno sprawę załatwić. Uzyskasz w ten sposób podtrzymanie mniej więcej na dwukrotnie dłuższy okres. Agregat, dobra Honda to ok 6 tys wydatek i poza awariami to będzie stał bezużyteczny, paliwo i potrzeba obsługi dodatkowy minus....
Przerwa w obwodzie czujnika położenia wału korbowego , sprawdź okablowanie ewentualnie wymiana czujnika .
Agregat miałby pracować około 12-18 godzin na dobę z przerwą na tankowanie. Z Hondą też miałem kontakt i mam pozytywne wspomnienia, lecz nie ukrywam, że sporą rolę gra też tutaj budżet, a Honda raczej napewno go przekroczy. Dzięki za odpowiedź :) i czekam dalsze propozycje.
Mnie tak zrywało u Laguny sprawdzane wszystko a to była za mała przerwa na jednej ze świec. Sprawdź może to właśnie to.
I jak zwykle brak danych auta. Może zostawmy to . Rozwiń ten peszel i szukaj korozji /przerwy. Wyjmij wtyczkę pompy jak dostęp jest i tam mierz. Bo skąd wiesz czy no ster nie padł?
Musisz ustalić czy wina jest po stronie paliwa czy iskry. Silnik na wtrysku trudniej zdiagnozować na wyczucie. Zmniejsz przerwy na świecach na 0,5 mm i sprawdź czy jest jakaś zmiana.
Witam, przyczyna moze byc wrecz 'banalna' - woda z deszczu mogla sie dostac do wnetrza korka paliwa / przez otworek odpowietrzenia i zatyka go na tyle szczelnie, ze paliwo bardzo powoli splywa do gaznika, tak 'ledwo - ledwo cieknie, kapie' i wtedy silniki pracuja tylko na 'wolnych obrotach', bo do pelnej mocy - brakuje doplywu paliwa do gaznika w wiekszej...
Znalezione na forum Hondy: Błąd: P0341: Okresowe przerwy w obwodzie czujnika prędkości wałka rozrządu. (przyczyny: brak komunikacji elektrycznej między czujnikiem a ECU, możliwa usterka czujnika objawiająca się tym że ciężko odpala na zimnym, po uruchomieniu pracuje normalnie) Zamiast wymieniać to, co opisałeś trzeba posprawdzać czujnik.
miałem taki przypadek,w samochodżie wszystko było OK. Okazało się że klijent pokonuje dziennie około 6 km jadąc do pracy - 3km wjedną strone, przerwa 8 gdź. i 3 km zpowrotem. Samochód spalał około 12 L na 100 [latem] Przy takim urzytkowaniu jest to normalne[niedogrzany silnik,dłuzszy czas wtrysku itp] Może u ciebie jest podobnie
Jeśli przez 8 godzin i więcej bez przerwy to raczej nie inwerter, ponieważ paliwa na Eco-throttle (ograniczona moc) wystarcza na max 8 godzin użytkowania (wg producenta) a w rzeczywistości na mniej, a przed dolaniem paliwa silnik powinien ostygnąć. Inaczej ryzykujesz małym pożarem. Także przy normalnym obciążeniu co kilka godzin dolewka i przerwa w...
Sprawa wygląda tak: do czujnika położenia wału dochodzi 12V zasilania , a na przewodzie sygnałowym 4.6V,a w położeniu gdy na kółku jest przerwa nie ma zębów około 0.1 V
Witaj, Najlepiej zadzwonić do kogoś kto ma sprzęt i zsynchronizuje Ci na nowo kluczyk. Wygląda na to, że immo się rozjechało.
Cewkę najlepiej podmienić na chwile z dobrego auta ale przed !,----proszę sprawdzić przerwę na świecach i ustawić wszystkie równo według katalogu (wyczyścić)
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
Biorę miernik i od otworu do otworu bez przerywacza jest zwarcie. Jeden silnik i zwarcie jest na obudowie. Sam przerywacz jak mam skręcony na stole z cewką i kondensatorem nie ma zwarcia. Jak dam przewód od śruby którym go mocuje do samego przerywacza -masy oraz do cewki/kondensatora drugi przewód zwarcie się pojawia poprzez korpus silnika. Więc uszkodzone...
w hondzie civic 13000 z 1995 roku wskaźnik paliwa jest maksymalnie w górze i nie wskazuje stanu paliwa słyszałemże jak wyjmie się kluczyk to tak jest ale on nie opada po włączeniu kluczyka czy ktoś miał podobną usterkę i udało sie to usunąć??? nie wiem gdzie zacząć szukać usterki... czy to będzie instalacja jakaś przerwa w niej czy moze pływak a może...
I jeszcze jedno, raczej nie czekałbym z tym zmniejszeniem przerwy, aż znowu cewka padnie, jak w poprzednim moim poście napisałem.
Sprawdź zasilania (5V) na potencjometr przepustnicy , a następnie ścieżkę oporowa tegoż na przerwę! Mam nadzieje ,ze wiesz jak to zrobić.
Witam mam problem z rozruchem mojej hondzi! 1,3 94' Samochód posiadam od 2 miesięcy i do tej pory nie miałem z nim problemów, ale przez ostatnie cztery dnia zaczęło dziać się z nim coś dziwnego mianowicie: Wstaje rano odpalam - wszystko super! Przejadę nim powiedzmy 20km gaszę, odpalam ponownie za 10 minut, lecz bez skutecznie, nie raz uda sie odpalić...
Zapewniam, że potrafię znacznie więcej niźli tylko obsługa kleszczyków i śrubokręta, tak więc aluzja była zupełnie nie na miejscu. Co do usterki, przyczyną była przerwa w obwodzie masy modułu (cewki) immo przy stacyjce. Problem rozwiązany, temat uważam za zamknięty.
Oczywiście. Od ciepłego silnika szczelina będzie się powiększała i powstanie gdzieś przerwa w obwodzie. Poza tym mogą powstawać przeskoki wysokiego napięcia w okolicach cewki. DO WYMIANY
Witaj, Odpowiadając na pytanie, minus, (masa) jest zwykle na obudowie czujnika, gwincie wkręconym w silnik, ramę -masę (pojazdu) Poszukaj serwisówki, przyda się w przyszłości na pewno nie raz. Odnośnie sprawdzenia usterki proponuję wypiąć kabel dochodzący do czujnika i zewrzeć go do masy - jeśli włączy się wiatrak - uszkodzony czujnik, jeśli nie - czujnik...
Witam, Posiadam 3 przetwornicę SINUSPRO-1000W (12V/230V/1000W) z akumulatorami 110ah. Pełnią rolę UPS do zasilania komputerów, szafy rack, telefonów. Niestety przez budowę wielkiego zakładu obok naszej działki musimy się zabezpieczyć na wypadek przerwy w zasilaniu (już urwali przewód 6kV w kilku miejscach, przerwa 30 godzinna). Nasz stary agregat Hondy...
ja planuje wystep ok 2.5 godziny z jakas przerwa, tez mysle, ze da rade jets dobrze wyregulowany olej tez niedawno wymieniony.
Kierunkowskaz świeci światłem ciągłym ponieważ sygnalizuje przepalenie żarówki. Przerywacz jest sprawny. Brak zasilania na żarówce oznacza przerwę w obwodzie, albo na którymś złączu (kostce) albo przerwanie przewodu we wiązce.
Dzień dobry Podczas cofania bardzo wolno, zderzyłem się zderzakiem z drzewem jadąc wolno lecz uderzenie przeszło przez cały wóz. Zewnętrznie nic się nie stało oprócz delikatnego wgniecenia na plastiku, niestety po tym incydencie przestały działać rzeczy wymienione w tytule. - Wszystkie bezpieczniki są sprawne. - Wszystkie żarówki itd tak samo. Co mogę...
Cewka padła. To że ma 17 k o niczym nie świadczy. Cewka w tych accordach pada jak nie czyścisz rozdzielacza lub nie wymieniasz na czas świec. Zbyt duża przerwa na tych elementach powoduje przebicie cewki ale omomierz wcale nie musi go wykazać.
na kazdym z uzwojen alternator napiecie przy 1000-2500rmp wynosi 10 - 18 v ale po przekroczeniu progu 2500rmp calkowicie zanika Albo ci miernik przekracza skalę albo urwane przewody i od drgań się robi przerwa. Alternator bez wzbudzenia na zwykłym magnecie, regulator stratny.
Przesłuchałem film, nieładnie to brzmi, ale to mi przypomina trochę historię z Mazur (ten hałas), o której wyżej pisałem. Tylko wtedy to grzechotanie było intensywniejsze i przez cały czas oraz narastało ze wzrostem obrotów i obciążenia. Skłaniałbym się do teorii, że nie regularnie pracują cylindry (wypadają zapłony), być może z tego powodu o czym wyżej...
Masa z akumulatora jest połączona z silnikiem i karoserią. Może zaniknąć jak przerwie się kabel (bardzo rzadko), straci on kontakt jak zaśniedzieje, lub akumulator wyzionie ducha.
Witam! No i mamy efekt końcowy :) Honda pali na dotyk! Wymiana przewodów i świec była nieunikniona. Prawdopodobnie z racji tej że przewody wysokiego napięcia były już twarde od starości podczas demontażu związanego z wymianą uszczelki pokrywy zaworów jeden z nich uległ uszkodzeniu. Pewnie wystarczyła by sama wymiana przewodów ale zainwestowałem i wymieniłem...
lekko zabrudzone czarnym osadem i zwiększyłem minimalnie odstęp na swiecy. Odwrotnie proponuje zrobić, na gazie się zmniejsza przerwę albo kupuje gotowe świece z fabrycznie zmniejszoną.
Jeśli pompka wpływa na pracę obrotomierza, to możliwe zwarcie lub przerwa w obwodzie, w tym od strony masy. Spróbuj podłączyć na bypassach i obserwuj.
Witam w końcu po długiej przerwie w pracy nad moim nowy rowerem z silnikiem Honda GX35 udało mi się zagospodarować trochę czasu na odpalenie silnika. Silnik został zalany olejem i benzyną .Silnik z początku nie chciał odpalić już mnie nerwy brały potem linka z gazu pierdykła raz dobrze raczka z gazu odbijała a raz wogóle . Proszę powiedzcie mi ja ma...
Ten system samodiagnostyki wyświetla kody w sposób bezpośredni np:jedno mignięcie przerwa 2,5s oznacza kod 1. 12mignięć przerwa 2,5s kod dwanaście itd Kody emitowane są rosnąco.Kod 1 oznacza usterkę układu zapłonowego.
generalnie glownym powodem problemow w pracy silnika hondy to glownie wlasciciel czyli niechec do robienia corocznycznych przegladów lub zbyt ciezka noga,moga to byc kable jako jedna z wielu rzeczy a kable sprawdza sie wlewajac wode do pojemnika po plynie do szyb i psikajac przez kilka minut po kablach,kopolce na pracujacym silniku,jezeli nie przerwie...
To trzeba zmierzyc rezystancje cewki od strony wpiecia do modułu.-aby nie była mniejsza. Skoro dobrze odpalał na tak małej przerwie na elektrodach swiecy, to ewidentnie za małe napiecie dostaje swieca.
Koniec- uszkodzona wtyczka wchodząca do licznika - a dokładnie pin z sygnałem z czujnika.
Zmartwię cię oloolo. Tak samo. Altek jest w zbiorniku oleju, który to jest z boku, bo to silnik z suchą miską olejową. To standard w japoniach. Olej ma chłodzić alternator, choć sam jest gorący. Z ciekawszych usterek, to miałem urwany przewód z cewki zasilania modułu z dr biga. Wibracje w tym singlu spowodowały rozerwanie przewodu, który urwał się tworząc...
Jest to usterka związana z przerwą w obwodzie czujnik>zegary. Nie wykluczałbym czujnika. Mam jednak podejrzenia związane z poprzednią usterką. Gubienie masy.
Wydaje mi się że to nie jest wina gazu. Tylko jakiejś części wspólnej dla LPG i benzyny. Nie chce cię straszyć, bo ciężko diagnozować takie problemy przez fora(najlepiej jest coś takiego zobaczyć usłyszeć itp.) ale moim zdaniem może to być kwestia ustawienia zapłonu, może to być czujnik położenia wału, może cewka, kopułka itp. Ale tak jak mówię ciężko...
witam mam pytanie odnosnie hondy Concerto 93r. 1.5 16v problem tkwi w tym ze pala sie bez przerwy cewki zaplonowe,obecnie spaleniu ulegly juz 3 cewki na nowej cewce nie jezdze dluzej jak 3 m-ce....nie wiem za bardzo od czego zaczac,prosze o pomoc pozdrawiam
Witam Mam nietypowy problem w samochodzie żony (honda jazz) a mianowicie: Przy zapalonych światłach cy to podzas jazdy czy przy postoju na swiatłach występuje od czasu do czasu powtarzające się mignięcie (jak by przerwa) w ułamku sekundy i swiatła dalej świecą i ta się to powtarza. Czy wie ktoś z Was gdzie może leżeć przyczyna takiego zachowywania się...
Witam. Nie wiem, czy to najlepsze miejsce, lecz nie znalazłem działu stricte jednośladowego. Kwestia dotyczy Hondy CB450S 1986r. Mianowicie, przedni hamulec (ten od strony klamki sprzęgła) bez przerwy trze, co zauważyłem dziś wstawiając moto do garażu. Ruch klocków jest niewyczuwalny palcem, podczas gdy w drugim owszem. Koło bardzo ciężko obraca się...
To co napisałem aktualne = wyjąłeś czujnik, poruszałeś kablami i na chwile pomogło. Teraz ponownie zrobiło się zwarcie (ewentualnie przerwa) na przewodach i problem. Sprawdź wiązkę, najlepiej od samego czujnika do samego modułu ABS, pod kątem zwarcia do masy i przejścia.
Bylem sprawdzic to miganie diody po wlonczeniu zaplonu mignela raz przerwa i 16 razy jutro sprubuje zresteowac to minusem od akumulatora chyba ze masz inny pomysl z gory Dziekuje za wszystko
To trzeba znaleźć przyczynę braku świateł „ze silnika”. Jeżeli alternator jest uszkodzony (co rzadko się zdarza) to w ogóle nie będziesz miał ładowania. Zwykle uszkodzeniu ulega regulator napięcia, jest zwarcie na przewodzie zasilania świateł AC, albo przerwa w instalacji (rozłączona wtyczka alternatora). Nawet jeśli obecnie masz ładowanie, to będzie...
Zwiększenie przerwy na świecy (powinna być 1.0 - 1.1 mm), minimalnie opóźnia zapłon. Wyrywanie sznurka może być przyczyną zbyt wczesnego zapłonu.
Faktycznie. Przytknąłem kabel do masy akumulatora i do oprawki żarówki - wszystko pięknie się świeci łącznie ze światłami STOP (oczywiście jak nacisnę) więc było by okej. Jutro będę dalej szukał dokładnie miejsca gdzie jest przerwa, a jeżeli nie znajdę po prostu z oprawek żarówek pociągnę krótki kabelek to masy motocykla i tyle ;)
Witam. Chcemy kupić z żoną nowy agregat nasz stary Honda eu20i padła przez złą benzynę. Jak w temacie agregat ma być po prostu dobry i minimum 3kW i taki który może chodzić kilkadziesiąt godzin bez przerwy jak to było w przypadku naszego poprzednika który działał 3 dni bez żadnych przerw i wszystko śmigało. Nie znam się na agregatach dla tego szukamy...
Wiązke wykluczyłem bo gdyby miał przerwe w obwodzie to by wyrzucał bład czujnika -zwarcie lub przerwa w obwodzie. czujnik jest sprawny. sprawdze jeszcze raz dokladnie ustawienie rozrzadu moze i przeskoczył tylko teraz istnieje ryzyko uszkodzenia zaworów. Zmierzę ciśnienia na cylindrach i bedzie wiecej wiadomo
Jeśli oporność cewki 130 Ohm (raczej wątpię) to napięcie musiałoby być większe i to sporo. A skąd taki wniosek??? Napięcie jest na 100% za niskie. Cewka ma zwarcia lub przerwy. Do przewinięcia. To z reguły sporo zwojów, niestety :cry: Są na to też inne sposoby.
Ewidentnie sprawa przerwy zasilaniu. Jak dysponujesz schematem zdubluj zasilanie np.z bezpiecznika po zapłonie.Ew. masy do sprawdzenia ale w japońcu mało prawdopodobne.
Przerwa w przewodach, przepalone bezpieczniki. Wymieniasz elementy bez diagnostyki, to jest działanie bez sensu. Problem z ładowaniem, a cewka wymieniona? Motocykl odpala/ kręci rozrusznik? Z Twojego nijakiego opisu wynika, że którąś wiązkę naruszyłeś i jakiś kabelek ma przerwę, Dodano po 1 Urządzenie: wystarczy multimetr. Dodano po 2 https://motormania.com.pl/porady/warszta...
Miałem podobny przypadek w Skodzie , też osobna cewka na każdy cylinder , zmniejszenie przerwy na elektrodach świec usunęło podobne objawy. W tym przypadku sprawdziłbym na oscyloskopie jeszcze sygnał z czujnika wału.
Witam, rozwiązał ktoś ten problem?? U mnie po naciśnięciu przycisku centralny zamek działa, i zamyka auto ale alarm nie zazbraja. Dioda sygnalizuje 3 błyski następnie przerwę i 3 błyski.... Moje auto to VW Polo 2004.....
Bardzo dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi. W moim przypadku stary KARCHER 4000PSI 17L/min , silnik Honda gx390 mam już wymienione tłoki , wszystkie uszczelnienia no i wychodzi na to że zostały nieszczęsne zaworki bo max ciśnienie na manometrze to 150bar przy dyszy 040. Jeśli chodzi o dyszę rotacyjną też 040 , to pompa nie wydala i pracuje z przerwami...
Witam, po krótkiej przerwie znowu usiadłem do tej hondy i tak ; porozłączałem alarm chociasz jak się okazało i tak niczego nie odcinał, był tylko tak podpięty żeby pikać i włączał motor z pilota ( bez sensu) . Imobilajsera motor nie ma bo jest to amerykańska wersja i nie ma żadnej kontrolki HISS i poza tym byłem zobaczyć inną Hondę z imobilaiserem i...
honda przerwa świeca stm32 przerwa przerwa przerwa swiecach
halogenowy transformator podtrzymać sekunda pasek rozrząd citroen
odciąć immobilizer bojler elektryczny
Wymiary zdejmowanego blatu pralki Electrolux Dlaczego kosa spalinowa ma wysokie obroty?