a nie pokręciłeś sobie przy rozkęcaniu/skręcaniu/czyszczeniu śrubeczką od regulacji maxymalnych obrotów?
Temat rozwiązany. Gaźnik jest dobry.. Przyczyna usterki był pasek na rozrządzie-przeskoczył ( wytarte zęby na kole pompy wody). Temat zamykam
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
..jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach ?..
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
Witam, Dołączam się do tematu. mam ten sam problem z BF60LRTU
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
bede potrzebowal do tego jakiegos specjalnego narzedzia ?
Odpalasz na ssaniu?
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
Witam! Koledzy mam problem z silnikiem Hondy GXV160, a mianowicie, kosiarka po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach, a ten samo-regulator nie przybliża manetki gazu ku zamknięciu. Jednak jest tam połączona z cięgnem na dole taka sprężynka, po jej zdjęciu samo-regulator działa. Wydaje mi się ze jest zbyt sztywna. Jakieś rady? PS. Czy jeśli mam zdjęty...
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Trochę mało. Potrzebujesz dostarczyć takie sygnały - - prędkość pojazdu, - obroty silnika, - obciążenie silnika. jak będziesz bazować na samych obrotach, to nawet stojąc i przegazowując układ będzie przełączał w górę. Sterownik musi widzieć prędkość pojazdu, obroty silnika, by na tej podstawie dobrać przełożenie, a do tego znać aktualne obciążenie silnika...
honda CBR125 jc34 2006 ten motel jest na gaźniku i nie ma luzu na manetce
W ten sposób to nie pokażesz nic. Rozgrzej auto i jedź porządnie, a nie na PSJ jak na filmie. To co pokazałeś to typowa jazda, a nie na pomiar 0-100 kmh. Silnik w tym aucie bardzo lubi wysokie obroty.
Witam, spotykam się z problemem. Przy spokojnej jeździe przez chwilę brak reakcji na gaz, ciężko odpala jak zgaśnie podczas jazdy oraz wysokimi obrotami przy rozgrzanym silniku. Chcę, żeby obyło się to najlepiej bez mechanika, lecz nie wiem jaka może być to przyczyna model jc34 2005 silnik po remoncie 2 miesiące.
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Zgadza się, to zachowanie normalne w silnikach dwusuwowych. Większość motocykli Honda z takim silnikiem mają układy zapłonowe z opóźnieniem kąta wyprzedzenia na wysokich obrotach. Także inne osiemdziesiątki mają podobnie, ale to po części zasługa przepisów.
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania.
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
A ja mam taki problem w GCV 135 ze silnik pracuje na "zajacu" normalnie, a po przelaczeniu na "zolwia" obroty bardzo skacza, tzn sa raz wyższe raz nizsze, taka amplituda. Da się to jakos wyregulować czy tak ma być?
Cuda jakieś.Musi się pojawiać impuls zbyt wysokiego napięcia,może ten cyfrowy miernik tego nie wychwytuje.Odłącz wzmacniacz na razie,podłącz w gniazdo zapalniczki jakąś małą żarówkę i obserwuj czy nie rozbłyskuje mocniej na wyższych obrotach silnika
Witam, jak w temacie mam problem z gx160. Mianowicie rozchodzi się o to, że silnik ma wysokie obroty zaraz po odpaleniu, problem leży w regulatorze obrotów ponieważ cięgno na starcie otwiera przepustnice a sprężynka odciągająca jest cały czas napięta.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Brak odpowietrzania baku ? Jak dawno pełna obsługa gaźnika ? Dodano po 2 Coś podobnego miałem nie tyle przy napie... szybko, ale przy bardzo długim podjeździe w górę (w sumie podobne warunki dla silnika)
Witam. Potrzebuje schemat zeby podlaczyc te wszystkie wezyki od podcisnienia... wymienialem silnik i niestety cos zle podlaczylem obroty sa za wysokie silnik nie pracuje rowno itp bede bardzo wdzieczny
Glebogryzarka MTD PRO T/410 - problem z odpaleniem. Dzień dobry. Dostałem do użytku glebogryzarkę MTD PRO T/410 z silnikiem Honda GX 160. Mam problem z jej dopaleniem. Niby za którymś pociągnięciem linki silnik odpala ale po około 4 sekundach gaśnie, wyższe obroty niestety nie powodują że silnik pracuje ale nadal gaśnie. Czy może ktoś miał podobny objaw....
witam ponownie silnik złożony ale po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty na zdjęciu jest pokazana dźwignia przepustnicy i sprężyna jak cofnę dźwignie w kierunku strzałki obroty spadają ,poluźniłem sprężynę ale nadal są wysokie obroty ,jak można ustawić obroty .Silnik pracuje z agregatem prądotwórczym
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Witam Wymieniłem silnik i skrzynie w hondzie shuttle 2.3 automat . Mam problem teraz zostali ,A mianowicie silnik skręca się do 3tys obrotów i tak jak by miał odcinka. Na wstępnie zaznaczę że uszkodzony mam czujnik spalania stukowego. Który jutro przyjdzie nowy .przeglądałem cały kolektor ssący z czujnikami ,egr, vteca, silnik zalany olejem na Maxa....
Autko to Honda Accord 2l silnik F20A3 rocznik 94.
Od kilku dni mam problem z moją Hondą głównie na zimnym silniku. Przy zmianie biegów w momencie kiedy wciskam sprzęgło obroty gwałtownie rosną do około 3000. Zaraz po zmianie biegów samochód sam przyspiesza bez wciśnięcia gazu. Gdy silnik jest rozgrzany obroty już tak nie skaczą znacznie ale przy każdym naciśnięciu sprzęgła słychać rzężenie. Proszę...
Witam:) Chciałbym zwiekszyć moc w swojej hondzie accord 1.8.Kod silnika to F18A3 . Czy są jakieś przyzwoite sposoby żeby podnieś moc w tym silniku? Zamiana kolektorow,turbo,walki,zmiana tlokow, itp. Czy cos z tych rzeczy... Chcialbym przeznaczyć na to 2500zl. Posiadam dostem do warsztatu:)Takze koszty roboty sie nie licza:) Na początek chcialbym osiagnać...
Witam panowie mam kłopot z obrotami. Tzn jak zapale autko i silnik jest zimny to wolne obroty sięgają 2 tyś.Po odczekaniu 10min spadną na jakieś 1.5tys a czasami na 1tyś lecz samochód nie bardzo chce jechac tzn po gwałtownym dodaniu gazu przumula się. I czasami obroty znów wracają na 2 tyś. Nawet dobrze nagżany nie chce dynamicznie przyśpieszać.Jedynie...
witam...czy to normalne ze gdy auto chodzi na jałowym i wcisne hamulec to obroty rosna???gdy nacisne z 5 razy pod rzad wtedy obroty zaczynaja rosnac tak do 1,5 tys i zaczynaja falowac az do momentu gdy przestane pompowac.tak ma byc??przewód podcisnienia z serva do kolektora jest dobry.napomkne ze te falowanie moze byc przez silniczek krokowy bo chyba...
Witam jestem posiadaczem Hondy Civic 1.5 V-Tec coupe. Honda wkręca mi się do jakichś 6.5tyś obrotów a mogła by do 9 czy dało by radę jakoś to zmienić zwiększyć jej moment obrotowy. Dodam że Hondę na benzynie odcina przy 90km/h na drugim biegu a na Gazie na drugim biegu odcięcie jest przy 100km/h Proszę o jakieś podpowiedzi co można zrobić aby się lepiej...
Szanowny Panie Moderatorze.Ten sam alternator zabudowany w samochodzie pracuje z przedziałem prędkości do około 5000 obr/min w zależności od obrotów silnika.Regulator wpięty szeregowo w uzwojenie wirnika ma za zadanie utrzymać określone parametry i utrzymać odpowiedni poziom magnetyczny wirnika aby napięcie na akumulatorze nie było wyższe od 14.5V Alternator...
Witam Wymieniłem silnik i skrzynie w hondzie shuttle 2.3 automat . Mam problem teraz zostali ,A mianowicie silnik skręca się do 3tys obrotów i tak jak by miał odcinka. Na wstępnie zaznaczę że uszkodzony mam czujnik spalania stukowego. Który jutro przyjdzie nowy .przeglądałem cały kolektor ssący z czujnikami ,egr, vteca, silnik zalany olejem na Maxa....
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
witam posiadam od niedawna honde accord v 1997r 2,2 16v coupe w gazie, i problem polega na tym że jak silnik zimny i auto normalnie odpala lecz falują obroty (prawie od zera gdzieś do 3 tys.) i wydaje mi się że to dopóki moim zdaniem nie wyłączy się ssanie (tzn trwa to parę minut) gdy się silnik trochę nagrzeje ale na gaz się jeszcze nie przełącza....
Witam, robię adaptację silnika Hondy do nowego podwozia ze względu na to, że oryginalne się nie nadaje. Wszystko spasowało i wszystko odpaliło bezproblemowo. Mam jedynie problem z napędem. Nie wiem jakiej firmy jest ten napęd ale ciągnie tylko prawe koło. Dlaczego? Dodam, że podwozie kupiłem na szrocie, wydawało się ok ale zastanawia mnie jeden dziwny...
Mam autko z fajnym silniczkiem, bo V-Tec. (160) KM Silnik ten ma zmienne fazy rozrządu, które włanczają się dopiero po przekroczeniu 7 tyś obr. Ostatnio jechałem i przy wyprzedzaniu depnąłem do dechy. Jednak silnik nie chciał się dalej bujać zatrzymał się na tych 7 tyś obr. i już dalej się nie wkręcał. Co jest grane? Dlaczego tak się stało. Czy ktoś...
Witam Dziś ruszając motorem cbr600rr pc40 na 2 lub 3 biegu, już teraz sam nie wiem, moto nagle samo zwiększyło obroty i trzymało przez chwilę. Było to trochę niebezpiecznie, bo przede mną facet autem na mój pas się wbijał. Jest to w ogóle możliwe? Manetka normalnie chodzi.
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
sienka ,,, rozmawiałem z ludzmi co posiadaja hondy i powiedzieli mi ze ten typ tak ma ,,, i jak jest zimny to wyje....poczytaj głębiej na temat tego silnika... to jest ak seryjnie zrobione
Auto do audi 80 b3. Silnik benzynowy, wolnossący 113KM. Zdaję sobie sprawę, że dużo zależy od rodzaju silnika (Hondy lubią wysokie obroty to wiem), ale skoro mój silnik osiąga max moment przy ok 3000obr to myślę, że jazda nawet ciągła około tej wartości nie będzie szkodziła silnikowi. Poza tym auto na niższym biegu bardzo wydajnie hamuje silnikiem (wydaje...
Witam, mam problem z glebogryzarką jw. Po odpaleniu chodzi normalnie po zwiększeniu obrotów do ok 50% zaczyna pracować nierówno, aż do zgaśnięcia. Gaźnik czyszczony. Po zatkaniu filtra powietrza da się silnik wkręcić na większe obroty.
Witam mam problem z silnikiem hondy model gx 340. Silnik pracuje dobrze na wolnych obrotach natomiast na wysokich i pod obciążeniem wydaje mi się iż brakuje mu siły, i jakby się chciał zadusić. Pojawił się tez problem z ilością oleju w misce. Po jego wymianie za jakiś czas ilość oleju wzrosła i da się w nim wyczuć benzynę. Proszę o pomoc, co może być...
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Witam mam problem z moją honda hm 70 2006. Po jeździe w deszczu moto zaciągnęło wodę. Silnik przepłukałem benzyna, gaznik wyczyściłem złożyłem wszystko i pojawił się problem. Moto chodzi elegancko na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu w ogóle nie wchodzi w rezonans i nie ma wysokich obrotów. Dam gazu i zaczyna się dławić przerywać i strzelać z tlumika....
Nie no nie szukam serwisu 😉 powalczę z nim - przetestuję na gaźniku z innego silnika (sprawnego). Za dużo paliwa z czegoś innego raczej nie moze wynikać racja?
Poza tym takie układy nie bardzo mnie interesują, w fabrycznych agregatach inwertorowych jest to zastosowane, mam taki i właśnie wkurzało mnie że nawet przy niskim poborze są wysokie obroty i hałas. Muszą być wysokie i stabilne, żeby utrzymać 50 Hz na wyjściu agregatu.
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
Motorower 50ccm wchodzi na wysokie obroty robi buuuu i znów wchodzi jak trzymam manetke do oporu Jawa robby 50 silnik 139fmb na licencji hondy , Gdy dam gazu do oporu,wchodzi na wysokie obroty,spada do połowy i wchodzi na wysokie obroty itd .. Gaźnik wyregulowany filtr powietrza nowy świeca nowa cewka sprawdzona Jeśli zły temat proszę o przeniesienie...
Witam serdecznie. Mam problem z nowo zakupionym zamiennikiem silnika Honda GX 160 z Allegro. Chodzi o regulację gaźnika. Jak to zrobić? W jakim położeniu powinna być ta złota śrubka? Pytam, bo silnik słabo odpala i cały czas pracuje na wysokich obrotach, a pierwszego dnia chodził pięknie, postanowiłem trochę podregulować i zrobiłem jeszcze gorzej, wiec...
wysoki obrót honda honda wysoki obrót honda civic wysoki obrót
filtr przeciwzakłóceniowy polar sterownik poduszka fabia ghost sterownik
podnośnik koszowy podnośnik koszowy
Lokalizacja wlewu oleju w New Holland TL70 Instrukcja obsługi prostownika Powermat PM-CD-50RWL