Norma - przecież gdy dajesz więcej gazu to obroty rosną, a więc i zapotrzebowanie na olej. Hondy są z natury odporne na złe traktowanie dlatego buntowała się dopiero gdy obroty były wysokie.
Warto też sprawdzić luzy zaworowe. Zazwyczaj gdy jest zawór uchylony to są problemy z odpaleniem.
Bałem się, że wykończę silnik czymś takim i się skończy rumakowanie… Jeśli to nie szkodliwe to jutro nagram próbę mocy jak kręcę do wyższych obrotów.
Konieczne było zmniejszenie obrotów
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
Żarówka się nie rozbłyskuje na wyższych obrotach.
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Witam, Dołączam się do tematu. mam ten sam problem z BF60LRTU
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Witam. Nie jestem ekspertem w sprawie tego silnika, ale jeśli stuka wał to lęk jest jak najbardziej uzasadniony. Bynajmniej w moim nic nie stuka ani na niskich ani na wysokich obrotach.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
bede potrzebowal do tego jakiegos specjalnego narzedzia ?
a nie pokręciłeś sobie przy rozkęcaniu/skręcaniu/czyszczeniu śrubeczką od regulacji maxymalnych obrotów?
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Proste zmierzyć napięcie na cewkach 20-80V generuja w zalezności obrotów.
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
Odpalasz na ssaniu?
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
Witam, mam problem z honda CBR jc34 na gaźniku podczas jazdy motorem motor na 4,5,6, biegu przy wysokich obrotach czuć spadek mocy a następnie chwilowy brak reakcji na gaz. po 4 sekundach motor jedzie normalnie przez kilka minut a następnie to samo. Występuje jeszcze słyszalne stukanie w baku oraz dziwny dźwięk przy 4/5 tys obrotów jakby paliwo z powietrzem...
Mam problem z silnikiem GX100 4-suv przy stopie wibracyjnej, po odpaleniu dostaje wysokich obrotów i gaśnie. Gaźnik czysty, podmieniłem gaźnik z innego i to samo.
..jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach ?..
witam przepraszam za nie aktywność. Zmieniłem cewkomodul, przewod WN, fajke i gaznik na stary. Sprawdziłem zawor membranowy wydaje się dobry, prześwitów nie ma. Nie zmieniło się nic nadal strzela i się nie wkreca na wysokie. Pomocy
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Dzięki bardzo ;) ustawiłem już obroty, zalogowałem się na forum motocyklowym i pomogli mi znaleźć magiczna śrubę ;) ale dzięki bardzo za zainteresowanie.
Witam, właśnie wszystko było czyszczone i przetkane
Witam! Koledzy mam problem z silnikiem Hondy GXV160, a mianowicie, kosiarka po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach, a ten samo-regulator nie przybliża manetki gazu ku zamknięciu. Jednak jest tam połączona z cięgnem na dole taka sprężynka, po jej zdjęciu samo-regulator działa. Wydaje mi się ze jest zbyt sztywna. Jakieś rady? PS. Czy jeśli mam zdjęty...
Zgadza się, to zachowanie normalne w silnikach dwusuwowych. Większość motocykli Honda z takim silnikiem mają układy zapłonowe z opóźnieniem kąta wyprzedzenia na wysokich obrotach. Także inne osiemdziesiątki mają podobnie, ale to po części zasługa przepisów.
Kup nowy aku, zapnij amperomierz na wyłączonym i zmierz pobór, zapnij woltomierz i zmierz ładowanie po odpaleniu. Na jałowych i wysokich obrotach.
honda CBR 125 jc34 2005 na gaźniku motor trzyma wysokie obroty jednak gdy wyjmie się przewód podciśnieniowy do kranika od baku wracają spowrotem ale wolno opadają co to mogłoby być?
Temat rozwiązany. Gaźnik jest dobry.. Przyczyna usterki był pasek na rozrządzie-przeskoczył ( wytarte zęby na kole pompy wody). Temat zamykam
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania.
Sprawdź jeszcze bardzo dokładnie połączenia masy. Kable złączki kabeloczka itp. Nistety wygląda na regulator. :D Czy był ori czy jakaś podróba? Co z masą regulatora ? Musi byc przesolidna! Co z chłodzeniem reg. ? Jeżeli nie było dobrego styku na złącze alternatora to reg mógł paść z nierównomiernego rozpływu prądów. Osobiście nie kupowałbym reg tylko...
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Oszczędzę Tobie nerwów Elektrit. Zamykam
honda CBR125 jc34 2006 ten motel jest na gaźniku i nie ma luzu na manetce
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
Poprosić osobe która popatrzy na miejscu pod maske samochodu bo jest wiele punktów mających związek a można to ustalić bez wydatków .Powodzenia
Może przypadkowo wygiąłeś ten pręt ze sprężynką.
Problem rozwiązałem może kiedyś komuś pomoże : Z uwagi na uszkodzoną obudowę filtra powietrza był założony stożkowy filtr "pseudo sportowy" Okazało się, że motor dostawał za dużo powietrza pomogło doświadczalne zaklejenie ponad połowy filtra taśmą izolacyjną pięknie kręci do 11.000 obr. !
Witam mam problem z moją hondą mbx 80 silnik HC04E, mianowicie wyciąga tylko 60 i przerywa na wyższych obrotach, na biegu jałowym to wogóle na obroty nie chce wchodzić na każdym innym forum piszą że to wina zapłonu cały zapłon przestawić w prawo, a u mnie w ogóle tak nie zapala tylko strzela w wydech i kopci dopiero zapali jak zapłon przestawie w lewo,...
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
W szeregu nie jest ale sygnał jest do sterownika także
Tak. Jest potrzebny układ, który na podstawie tych parametrów pracy będzie dobierał przełożenie. Jest możliwe zrobienie tego "na piechotę" lub dużo prościej z użyciem procesora. Algorytm jest taki - sterownik sprawdza obroty i prędkość i jeżeli wyniki pozwalają na przełączenia na wyższy bieg, to sprawdza jeszcze obciążenie silnika. Jeśli to jest małe,...
Problem tkwił w elektryce. Temat uważam za zamknięty.
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
honda wysoki obrót honda civic wysoki obrót honda wysoki obrót silnik
ustawic kanaly przez zdalny pulpit kolumny ścianie kolumny scianie
analizator widma lodowkie samsunga
Audi A4 B7 2007 – korozja, typowe miejsca, zabezpieczenie, naprawa, ocynkowanie Samsung UE43NU7092U 24C512 EEPROM Dump: File Structure, Programming, and Board Compatibility