Warto też sprawdzić luzy zaworowe. Zazwyczaj gdy jest zawór uchylony to są problemy z odpaleniem.
Norma - przecież gdy dajesz więcej gazu to obroty rosną, a więc i zapotrzebowanie na olej. Hondy są z natury odporne na złe traktowanie dlatego buntowała się dopiero gdy obroty były wysokie.
Konieczne było zmniejszenie obrotów
Witam, Dołączam się do tematu. mam ten sam problem z BF60LRTU
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
bede potrzebowal do tego jakiegos specjalnego narzedzia ?
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
Problem rozwiązany okazało się że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
a nie pokręciłeś sobie przy rozkęcaniu/skręcaniu/czyszczeniu śrubeczką od regulacji maxymalnych obrotów?
Witam, mam problem z honda CBR jc34 na gaźniku podczas jazdy motorem motor na 4,5,6, biegu przy wysokich obrotach czuć spadek mocy a następnie chwilowy brak reakcji na gaz. po 4 sekundach motor jedzie normalnie przez kilka minut a następnie to samo. Występuje jeszcze słyszalne stukanie w baku oraz dziwny dźwięk przy 4/5 tys obrotów jakby paliwo z powietrzem...
Proste zmierzyć napięcie na cewkach 20-80V generuja w zalezności obrotów.
Bałem się, że wykończę silnik czymś takim i się skończy rumakowanie… Jeśli to nie szkodliwe to jutro nagram próbę mocy jak kręcę do wyższych obrotów.
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
Dzięki bardzo ;) ustawiłem już obroty, zalogowałem się na forum motocyklowym i pomogli mi znaleźć magiczna śrubę ;) ale dzięki bardzo za zainteresowanie.
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Sprawdź jeszcze bardzo dokładnie połączenia masy. Kable złączki kabeloczka itp. Nistety wygląda na regulator. :D Czy był ori czy jakaś podróba? Co z masą regulatora ? Musi byc przesolidna! Co z chłodzeniem reg. ? Jeżeli nie było dobrego styku na złącze alternatora to reg mógł paść z nierównomiernego rozpływu prądów. Osobiście nie kupowałbym reg tylko...
witam przepraszam za nie aktywność. Zmieniłem cewkomodul, przewod WN, fajke i gaznik na stary. Sprawdziłem zawor membranowy wydaje się dobry, prześwitów nie ma. Nie zmieniło się nic nadal strzela i się nie wkreca na wysokie. Pomocy
Witam, właśnie wszystko było czyszczone i przetkane
Witam! Koledzy mam problem z silnikiem Hondy GXV160, a mianowicie, kosiarka po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach, a ten samo-regulator nie przybliża manetki gazu ku zamknięciu. Jednak jest tam połączona z cięgnem na dole taka sprężynka, po jej zdjęciu samo-regulator działa. Wydaje mi się ze jest zbyt sztywna. Jakieś rady? PS. Czy jeśli mam zdjęty...
Żarówka się nie rozbłyskuje na wyższych obrotach.
Temat rozwiązany. Gaźnik jest dobry.. Przyczyna usterki był pasek na rozrządzie-przeskoczył ( wytarte zęby na kole pompy wody). Temat zamykam
honda CBR 125 jc34 2005 na gaźniku motor trzyma wysokie obroty jednak gdy wyjmie się przewód podciśnieniowy do kranika od baku wracają spowrotem ale wolno opadają co to mogłoby być?
Oszczędzę Tobie nerwów Elektrit. Zamykam
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Licznik działa? Jak tak to instalacja ecu czujnik. Co do obrotów to po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów co się dzieje? Co do Abs czujnik vss nie idzie do sterownika ABS
Poprosić osobe która popatrzy na miejscu pod maske samochodu bo jest wiele punktów mających związek a można to ustalić bez wydatków .Powodzenia
Co Ty ... napewno nie chodzi o jazde... Hondy lubia wysokie obroty, biegi zmieniam nie wcześniej niż po 3000 obrotów, a jak się rozpędzam gdzieś ze świateł to 4-5 tys. I mi pali niecałe 11l Ktoś w innym poście miał to samo, czyli też mu paliła 17-18l pisali tam coś o uszczelce w mikserze...
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Witam mam problem z moją hondą mbx 80 silnik HC04E, mianowicie wyciąga tylko 60 i przerywa na wyższych obrotach, na biegu jałowym to wogóle na obroty nie chce wchodzić na każdym innym forum piszą że to wina zapłonu cały zapłon przestawić w prawo, a u mnie w ogóle tak nie zapala tylko strzela w wydech i kopci dopiero zapali jak zapłon przestawie w lewo,...
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Problem rozwiązałem może kiedyś komuś pomoże : Z uwagi na uszkodzoną obudowę filtra powietrza był założony stożkowy filtr "pseudo sportowy" Okazało się, że motor dostawał za dużo powietrza pomogło doświadczalne zaklejenie ponad połowy filtra taśmą izolacyjną pięknie kręci do 11.000 obr. !
Zgadza się, to zachowanie normalne w silnikach dwusuwowych. Większość motocykli Honda z takim silnikiem mają układy zapłonowe z opóźnieniem kąta wyprzedzenia na wysokich obrotach. Także inne osiemdziesiątki mają podobnie, ale to po części zasługa przepisów.
Może przypadkowo wygiąłeś ten pręt ze sprężynką.
honda CBR125 jc34 2006 ten motel jest na gaźniku i nie ma luzu na manetce
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Ja mieszkam w Republice Dominikany. Problem rozwiązałem częściowo. Kupiłem żarówkę o ogromnej rezystancji. I póki co się nie pali :) Regulator napięcia nie jest podpięty w żadnym z miejscowych motorów. Praktycznie wszyscy mają wyciągnięty akumulator. Jednakże większości się nie pali, a niektórym się żarówki palą. Pozdrawiam
Problem tkwił w elektryce. Temat uważam za zamknięty.
Witam. Nie jestem ekspertem w sprawie tego silnika, ale jeśli stuka wał to lęk jest jak najbardziej uzasadniony. Bynajmniej w moim nic nie stuka ani na niskich ani na wysokich obrotach.
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Kup nowy aku, zapnij amperomierz na wyłączonym i zmierz pobór, zapnij woltomierz i zmierz ładowanie po odpaleniu. Na jałowych i wysokich obrotach.
V-Tec włącza się u mnie przy 7 tyś. Przecież wiem, bo jeżdżę tym autem pół roku. Odcięcie zapłony jest u mnie przy 9 tyś. W sumie jeśli mowa o 5 tyś to nawet chciałbym żeby przy tych obrotach ten V-Tec się włączał, ale włancza się przy 7miu (niestety) i nic z tym nie zrobię, ale to tak na marginesie. Tylko dlaczego nie chce się dalej wkręcać powyżej...
wysoki obrót honda honda civic wysoki obrót honda wysoki obrót silnik
drukarka epson pasek komputer rejestrator monitoring pulsować napiąć
miernik linbox opinie power saver
Peugeot 308 T9 2016 – słaby odbiór radia FM/AM, usterka anteny dachowej, wzmacniacz Hörmann RotaMatic 2 – błąd 2.1, fotokomórki SE1, diagnostyka i naprawa