Vtec bez vtec-a :) Głowica widocznie inna
Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... Ten i kolejny post.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Nie wiem który masz rok cbr ale przeważnie jest tam zapłon DC CDI potrzebujący akumulatora.
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Witam Wszystkich serdecznie. Posiadam w/w skuterek z silnikiem 150 4T (wtrysk)2003r-niestety nie odpala! Iskra mocna, wtrysk podaje paliwo i nic, jedynie czasem słaby zapłon i ogień w dolocie. Ciśnienie idealne, rozrząd sprawdzany, świeca zmieniona, podmieniony komp, zmienione paliwo, podmieniona cewka. Podobno po podmianie ECU zapaliła na kilka sekund,...
smar to normalne w tej wtyczce i z pewnoscią nie on jest powodem problemu , kod 13 wybłyskany przez ciebie to uszkodzenie w obwodzie lewego przedniego sensora , po naprawieniu uszkodzenia bład skasujesz przekrecając 20x kluczyk w pozycje zapłon ale w większosci przypadków jesli wszystko bedzie ok to kontrolka sama zgasnie
Ustawiasz palec aparatu na pierwszy cylinder i po kolei zapłon 1-3-4-2
kontrolka na desce będzie do ciebie mrugać, ty tylko zwierasz kawałkiem drutu piny 3 i 5 http://obrazki.elektroda.net/50_11857194... -zwierasz -włączasz zapłon -lampka powinna mrugać kod błędu dłuższe świecenie to dzięsiątki a krótkie to jedności, dla przykładu kod 12 jeden dłuższy błysk i dwa krótkie http://obrazki.elektroda.net/60_11857196...
"- zapłon ustawiony maksymalnie w stronę chłodnicy auta (gdy go cofnę szarpie jeszcze bardziej) " Po tym wnioskuję że masz przestawiony rozrząd o ząb, aparat powinien być mniejwiecej na środku ustawiony.
Zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA ----------------------------------------... UWAGA: Nie wciskać pedału hamulca. 1-Ustawić samochód na równej nawierzchni. 2-Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie...
Czy sprawdzając bezpieczniki wyjmowałeś je z gniazd? Jeżeli tak, to czy przy ponownym ich wkładaniu nie pomyliłeś przypadkiem miejsca - włożenie do nieczynnego obok, a właściwe pozostawione puste.
No to ładne zamieszanie ;-) Nie pamiętam jak wygląda twoje autko i korzystam z opisów wg komputera i jeśli emeryt ma racje to wielkie sorki :-) jeśli rzeczywiście cewka jest w aparacie i moduł jest sterowany cewką magnetyczną to na pewno można wypiąć piny od czujnika i zainicjować zapłon zwykłą próbówką. tz. na jeden pin modułu krokodylek próbówki a...
A może łatwiej kiedy wiadomo byłoby w jakich okolicznościach to zaczęło się dziać?
Jak można ci pomóc jak nie wiemy jaka to honda jaki rocznik jaki kod silnika .
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Są też te silniki z elektrycznym rozruchem, posiadaj układ ładowania akumulatora. Możesz poszukać takiej cewki i ją zmontować, silnik jest przystosowany do jej założenia. Zapłon w tym silniku, to całkowicie oddzielny układ i nie można go wykorzystać do tych celów. Na rysunku jest schemat takiej instalacji. W silnikach GX 240 jest cewka i dająca 10 A....
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
A dlaczego? LPG wymaga tylko częstszej wymiany i przeglądów z racji wyższej energii/napięcia przeskoku iskry. Można delikatnie zmniejszyć odstęp elektrod o 0,1 mm. Ale obecnie przy elektronicznych układach zapłonowych fabryczny zapłon powinien sobie spokojnie radzić. Tym bardziej że to silnik wolnossący. Można by założyć zwykłe tańsze świece a nie te...
Witam, mam problem z hondą civic sport 1.6 rocznik 2005..Kilka dni temu czyszczac gniazdo zapalniczki srubokretem zrobilam zwarcie, nie moglam znalesc bezpiecznika od zapalniczki pod maską (w skrzynce bezpiecznikow)więc sprawdzalam wszystkie po kolei, pozniej okazalo sie ze ten bezpiecznik jest pod kierownicą.Natomiast problem polega na tym ze samochod...
Mam zagwostkę w temacie instalacja elektryczna w motocyklu Honda magna. Regularnie psuje świece zapłonowe. Po kilku minutach pracy świece do wymiany. Bardzo dziwne, że usterka instalacji elektrycznej / układu zapłonowego, powoduje niszczenie świec zapłonowych w czasie kilku minut. Nie mogę sobie wyobrazić, co od tej strony mogłoby to powodować. Natomiast...
Witam No i sprawa została finalnie zakończona !! Winny był transformator WN . Było na nim malutkie pęknięcie i tam uciekała iskra . Gdy silnik sie nagrzewał padała iskra lecz nie do końca . Dzieki za pomoc i zwracam uwagę na to zeby sprawdzać jakość iskry a nie tylko jej istnienie . Pozdrawiam
Witam Otórz kolega ma nastepujący problem, zkupił niedawno honde accord 96r z fabrycznym alarmem i immo. Jego kolega znawca od siedmiu boleści stwierdził ze trzeba sprawdzić dziłałanie układów anty włamaniowych. Uruchomił alarm nastepnie auto zostało zamkniete i na drugi dzień sie okazało ze nie zapala. Ów mondry kolega stwierdził ze trzeba kluczem...
Elektroniczny zapłon robi się po to, żeby pominąć opornośc styków. Każdy impulsator spełnia więc zadanie. Może bezwładność miałaby tu znaczenie, ale jeżeli jest to impulsator do iskry to na pewno zda egzamin.
Taką procedurę znalazłem w swoich notatkach: 1. Włączyć zapłon (Pozycja II). 2. Nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie. 3. Wyłączyć zapłon. 4. Włączyć zapłon (Pozycja II). 5. Nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie. 6. Wyłączyć zapłon. 7. Włączyć zapłon (Pozycja II). 8. Nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania...
Stator jest pod zapłon DC-CDI. Jaki to kod modelu?
Witam, gdzie znajdę jakieś znaki żeby ustawić poprawnie zapłon w 1.4 is honda Civic vi 98r. Oraz jakie wartości mają być przy regulacji zaworów na sąccym jak i na wydechowym. Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Witam posiadam hondę FR-V z 2006r 2.2 diesel. Problem jest taki ze nie można zgasić auta bo nie reaguje na przekręcenie stacyjki na 0. Zachowuje się tak jakby zapłon był cały czas włączony. Zdemontowałem cala stacyjkę łącznie z immo, wtyczki odpięte ale dalej kontrolki na liczniku się zapalają po podłączeniu akumulatora tak jak by był przekręcony kluczyk...
Pokaż zdjęcie modułu aby wiedzieć o co chodzi. Układ zapłonowy w tym modelu (NSR 50 F '89) ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, 19° przy 1400 RPM, 10° przy 8000 RPM. Stosując nieodpowiedni moduł, albo inny nawet podobny zamiennik możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. Wymiana modułu zapłonowego w motorach Honda serii MB/MT/MBX/MTX/NSR 50/75/80...
Cewka która jest u mnie i widnieje na niej napis CDI 20. Czyżby upchali do środka moduł cdi? Co o tym sądzicie? W nowszym zapłonie jest cewka identycznie wyglądająca (ale w opisie pisze że nie pasuje do zapłonu z przerywaczem), jest osobno moduł CDI i do tego jest czujnik położenia wału. Niestety z nowszego silnika kompletny zapłon będzie kosztował...
Nie jestem znawcą silników spalinowych , lecz to wygląda mi na to że zapłon nie jest w fazie z pracą tłoka .
Lekka zmiana koncepcji nastąpiła ze względu że montuję inny zapłon i mam możliwość rozłączyć cewkę od masy motocykla czyli w tym wypadku mam oba końce cewki do wykorzystania i wtedy mostek graetza ma sens? Wtedy po prostu przerobił bym całą instalację na zasilanie stabilizowane i na normalne ładowanie. Tylko pytanie jak działają te układy stabilizujące?...
Zapłon ma tam jakiś czujnik temperatury? Jeśli ma to sprawny?
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Witam, Poniższa instrukcja pokazuje jak odczytać kody usterek DTC w Hondzie CIVIC VIII gen. tzw. UFO (5D). http://obrazki.elektroda.pl/3212468300_1... Normalnie potrzebny jest do tego sprzęt tzw HDS (Honda Diagnostic System), ale okazuje się, że nie trzeba mieć tego urządzenia aby odczytać kody błędów. W skrzynce bezpieczników nad nogami...
Włączyłem światła, zapłon i wskazuje napięcie 12,8V i spada powoli. Załączyłem moto i wskazuje na klemach aku 13,6V
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
Po pierwsze długość iskry z samego przewodu WN. Musiałbyś mieć lampę stroboskopową do zapłonu żeby sprawdzić jak zachowuje się zapłon i kąt wyprzedzenia zapłonu podczas pracy silnika. Jednakże w przypadku gdy przyczyną jest gaźnik, to mogą wyjść błędne wyniki, bo przeskok iskry może być opóźniany (strzelanie w wydech, gaźnik) lub iskra nie przeskoczy....
Proponuję sprawdzić wyłącznik zapłonu na prawej manetce, czy dochodzi do niego zasilanie (ze skrzynki bezpieczników). Po wyłączniku zasilany jest zapłon oraz obwód rozruchu.
po pierwsze oleju nie jest za mało?? Hondy mają często pływak który odcina zapłon jak jest za mało oleju żeby nie rozwalić silnika poza tym możesz od cewki zapłonowej odłączyć taki cienki kabelek i wtedy odpalić to nie powinien gasnąć, bo ten kabelek to gaszenie (zwieraniem do masy) jeśli i tak gaśnie to paliwa nie dostaje - sprawdzić czy leci paliwo...
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
Skoro są trzy kable to prawdopodobnie strzelam bo nie patrzyłem w schemat. Na jednym będzie pewnie plus na drugim zapłon a na trzecim rozrusznik. Po przekręceniu stacyjki plus łączy się z zapłonem i dalej chwilowo z rozrusznikiem. To tylko teoria. Warto sprawdzić. Jak stacyjka ma 5 pinów to trzeba sprawdzić który z którym się łączy. Pierwsze sprawdź...
Pytanie czy jest iskra. Potem sam fakt że jest to też nie wszystko. Żeby podzielić problem na pół, wykluczyć zapłon i niskie sprężanie można psikać plak w dolot z wyjętym filtrem powietrza na czas kręcenia. W ten sposób "paliwo" dostarczamy wraz z powietrzem. Jeśli zagada choćby na chwilę, wiadomo że chodzi o dopływ paliwa / gaźnik.
Gaźnik ustawiłem po czyszczeniu tak jak zawsze wykręciłem 2.5 obrotu śrubę od mieszanki.Rok temu jak tak ustawiłem było dobrze.A co masz na myśli zapłon że się przestawił?
a tam jest wtrysk czy gaźnik? jak gaźnik to sam zapłon to np nanoplex od malucha/cc 700 jest bardzo prostym zapłonem elektronicznym https://obrazki.elektroda.pl/34_12635615... tylko trzeba by koło pasowe maluchowe/cieniasowe przykręcić jakoś na wał silnika
Rozrzad ustawiony na znaki A zapłon także? Może jest za wczesny i przy rozruchu próbuje odpalić w przeciwna stronę.
Napisałem co ma sprawdzić ,to nie sprawdza. Po co pytać jak nie ma się zamiaru nic robić. Błąd jest obecny czy zapamiętany? To co masz to jest usterka dodatkowa i pewnie nie ma wpływu na to że trzymając hebel auto działa. Ten czujnik ma dwa niezależne obwody pomiaru położenia. To jest ze względów bezpieczeństwa,żeby na wypadek awarii samochód nie zaczął...
zapłon honda honda accord zapłon honda prelude zapłon
seicento glosniki attiny zablokowana wyświetlacz 10pin
webasto thermo90st webasto thermo90st
Teka IR 641 Induction Cooktop F4 Error on Left Burners Moment dokręcania głowicy Kia Picanto 1.0 G3LA