Gdy nowy pierścień się dotrze, to powinno ustąpić.
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
Po pierwsze gaźnik do całkowitego czyszczenia. Trzeba do rozkręcić po całości. Po drugie wymień filtr paliwa. Ja obstawiam zabrudzony gaźnik. Sitko w gaźniku musi być drożne.
Sprawdź też membrany i szczelność gaźnika.
Nie masz na zewnątrz primera (pompki paliwa) ? Może w twoim modelu nie ma. Odpowietrznik już sprawdziłeś? Mógł też uszkodzić się przewód paliwa, i brud który nim się dostał do gaźnika przytkał sitko.
Odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdzałeś? Gaźnik czyściłeś?
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
Jest w tym sprzęcie pompa paliwa czy paliwo do gaźnika płynie grawitacyjnie.
Tak jak napisałem, trzeba odkręcić tłumik i zobaczyć w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścienie. Rozumiem że kosy nie można odpalić, iskra jest a co z paliwem, dochodzi? Proszę wlać troszkę paliwa, bezpośrednio do cylindra, jeżeli odpali na chwilę to, problem jest w gaźniku.
Patrząc na zdjęcia tłok jest w stanie idealnym, szukaj nieszczelności na uszczelniaczach lub gaźnik. Żaden zamiennik cylindra nie zdaje egzaminu. Takk na marginesie ciężko "żarżnąć" tę piłę nie lejąc "czystego" paliwa. Nie ma żadnej uszczelki tylko pasta np: dirko.
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Witam. Jeżeli wężyki z baku do gaźnika są całe. To skończył się gaźnik. I do weryfikacji połączenie na odcinku gaźnik/silnik- czy jest szczelne. Pozdrawiam.
Wężyk paliwowy sprawdzałeś cały czy tylko tam gdzie widać, poza zbiornikiem. Często pęka w zbiorniku paliwa.
Gaźnik, wężyki i filtr paliwa do sprawdzenia.
Można spróbować minimalnie podnieć poziom paliwa w gaźniku W jaki sposób mam to uczynić? Domyślam się że podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej?
No teraz już wiem :)
Sprawdziłbym odpowietrznik zbiornika paliwa.
Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu to napisz jaki masz gaźnik albo wrzuć zdjęcie. Silnik prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa i nie daje rady przepalić. Coś musiałeś źle ustawić w gaźniku.
Jaki tam masz gaźnik ZAMA ?
Gaźnik do czyszczenia i sprawdzenia.
Witam jeżeli odpowietrznikiem jest rurka średnicy ~~wkładu od długopisu występująca na zewnątrz nieopodal gaźnika i się "poci" to jest ok.
Ja bym zaczął od tych 3 rzeczy: 1. Sprawdzenie stanu przewodziku impulsowego (bardzo często pękają w tych Husqvarnach). 2. Sprawdzenie przewodu od paliwa, czy gdzieś nie pękł. 3. Sprawdzenie stanu membran w gaźniku.
Sprawdź układ paliwowy kranik jeśli występuje, filtr paliwa lub przeczyść gaźnik.
Witam Jeżeli paliwo jest, iskra też jest, to ja dla mnie zostało właściwie ustawienie, o ile jest możliwość złego ustawienia tego silnika, to pierwsza myśl. Druga myśl, że silnik jest zalany, znaczy za dużo paliwa.
Witam serdecznie i przechodzę do rzeczy. Od pewnego czasu mam problem z kosą Husqvarna 240R. Kosa zapali i po chwili gaśnie. Przedmuchałem filtr paliwa, wymieniłem membrany w gaźniku i pochodziła wypalając 2 zbiorniki - po czym znowu wrócił problem. Gdzie szukać przyczyny? Pozdrowienia
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
A taki żartowniś jestem , więc czasem się zagalopuje ;-) Skoro w okolice gaźnika to może być (trojan - nie zjedz mnie ;-) ) przewód powrotny paliwa lub też odpowietrzenie zbiornika paliwa
Nie chodzi o filierek, tylko o otworek zapobiegający powstaniu podciśnienia w zbiorniku paliwa. Gdy silnik zacznie szwankować, odkręć lekko korek paliwa, jeżeli będzie poprawa, to znaczy że zatkane jest odpowietrzenie. Gdy zgaśnie, to jest wtedy iskra na świecy? To jest wersja z pompką paliwa (primer) do napełniania gaźnika?
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Mam traktorek Husqvarna z silnikiem B&S 12,5 HP OHV AVS. Po czyszczeniu i złożeniu gaźnika nie mogę dojść ładu. Już przed czyszczeniem trochę brakowało mocy przy niskim nożu, reagował na gaz, ale nie za bardzo samodzielnie schodził z obrotów, na jałowym jakby się rozbiegał, podciągał samoczynnie obroty, dopiero przy obciążeniu dało się zdławić trochę...
Wstrzyknij centymetr sześcienny paliwa do cylindra i szarpnij. Jak zagada to szukaj winy w gaźniku, ja nie to w zapłonie - może przestawiło się koło zamachowe względem wału.
Kanał wydechowy w cylindrze drożny (nagar)?? Jak odpaliłeś bez filtra paliwa to pewnie już gaźnik przytkany. Tam nie trzeba wiele.
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Witam. Panowie, pacjent kosa Husqvarna 545 RX. 1. Nowy gaźnik oryginał, nowy tłok z pierścieniami (zamiennik), nowe filtry paliwa, powietrza ori, świeca nowa NGK. Objawy: Jak zimna, odpala bez problemu, jak ciepła, z trudem (za 5 razem mniej więcej), koszę na pełnych obrotach z 10 min, kosa zaczyna się dławić (na pełnym gazie), odpuszczę gaz, jest happy. Jutro...
W tej pilarce nie spotkałem się z uszkodzonym mod. zap. Według mnie pęknięty wężyk paliwa nieszczelna komora silnika, uszk. gaźnik.
No i wszystko jasne - pompka paliwa działa w odwrotną stronę. Coś tam, ktoś tam źle poskładał, a ty powieliłeś jego błąd. Zdemontuj gaźnik i sprawdź dokładnie kierunek przepływu na pompie paliwa.
Uszczelniłeś to wszystko dobrze? Gaźnik sprawdzony? Jak wlejesz paliwa do cylindra to, zapala?
(at)maxtor1234 każda nieszczelność nawet najmniejsza, będzie powodowała nie prawidłowości w pracy silnika. Jak dla mnie to obowiązkowo do sprawdzenia szczelność silnika i nie chodzi tu tylko o uszczelniacze, ale także uszczelki między cylindrem i karterami. Sprawdzić trzeba luzy na wale, bo nie raz sprawdzasz uszczelniacz trzyma, ruszysz za czop wału...
Sprawdz filtr powietrza,i gażnik jeszcze raz. Jeśli jest ciśnienie na cylindrze ,paliwo z powietrzem dochodzi do cylindra i iskra to musi zapalić. Filtr sprawdzony nie wiem co moge jeszcze w gaźniku sprawdzić cały przeczyszczony membrany sprawne. Nie wiem jak moge sprawdzić czy paliwo i powietrze dochodzi do cylindra wykręcałem świece przytykałem palec...
Sprawdź drożność wężyka (kranika ) od zbiornika do gaźnika.
Wlej troszkę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić.
Wyciągnąłem odpowietrznik (a właściwie to chyba napowietrznik) zbiornika paliwa, przedmuchałem i zaczęła pracować. Podregulowałem gaźnik i pracuje jak należy.
Filtr paliwa możesz kupić taki jak masz na traktorku te mniejsze czerwone lub białe mają tylko drobną siatkę jako element filtrujący. Filtr powietrza są dwie opcje do tego modelu. Przewód gumowy odmy zakłada się bezpośrednio. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Jest odpowietrznik w baku. Nie ma na nim być żadnego wężyka. Odpowietrznik działała na zasadzie zasysania powietrza a nie upuszczania z baku. Jak są uszczelki w dobrym stanie to będzie szczelny kanalik impulsowy. Nie ruszales czasem dźwigni od zaworka w pływaku jak te membrany wymieniałeś??? Jak zegniesz ta dźwignie za bardzo na dół to membrana nie...
Trochę tych maszyn też zrobiłem i widzę że zrobiłeś prawie wszystko co możliwe. Pytanie > czy silnik został dobrze uszczelniony na składaniu? Jest ogólnie jeszcze trzy opcje: 1.rozszczelnienie silnika -brak podciśnienia na gaźnik-lub w zależności od modelu zatkany osobny kanał do podciśnienia (np.uszczelką). 2.zużyte membrany w gaźniku-nie pompuję paliwa...
już wiem wszystko. naprawa ok 150 pln - uszkodzony gaźnik i przegroda między gaźnikiem a gardzielą ma przedmuch. W/g informacji z serwisu Husqvarna gaźnik podawał za dużo paliwa przez co zalewało świecę i nie było sposobności odpalenia. Zatem muszę w poniedziałek odebrać sprzęt, zamówić gaźnik na alledrogo i przegrodę i zamontować. Teraz pytanie moje...
Widzę, że palec to twoje podstawowe narzędzie diagnostyczne. Gaźnik, filtr paliwa, wężyk paliwowy, odpowietrznik zbiornika paliwa.
Jeśli jest to wersja z pompką paliwa to będzie prawdopodobnie przyczyną, jeśli nie ma pompki, sprawdź to co napisali koledzy powyżej, oraz filtr paliwa. Przewód paliwa przy samym gaźniku lubi się przetrzeć aż powstaje mała dziurka.
Objawy braku paliwa, czyli? Jeśli jest za mało paliwa, tak jakby się kończyło, to dostałaby super szybkich obrotów.
A nie wziął kolega pod uwagę braku paliwa? Sprawdził bym filtr paliwa, czystość gaźnika. Co już było podstawione? Świeca, fajka świecy?
Inhell wciąż działa, i ma się dobrze. Wymieniłem po roku łańcuch na taki z większym "szrankiem" . Pilarka używana 2x w roku , w sumie ok. 4-5m3 drewna/rok. Zero problemów, rzucam do komórki na zime, wyjmuję za pół roku i działa bez szarpania, zalewania gaźnika, wymiany świec, paliwa. Tylko olej do łąńcucha.
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
Drugi przewód to powrót nadmiaru paliwa. Zasilanie powinno mieć filtr w baku. Powrót raczej nie sięga dna baku, a zasilanie musi.
Podstawa, to nowa świeca, klin koła zamachowego, zawory, filtr powietrza, no i ten gaźnik do sprawdzenia. Co z iskrą? W ogóle, to jaki tam jest model silnika, jaki gaźnik? Silnik z pompką paliwa, czy bez?
Puzniej chodzil te od 5 do 10 sekund i klapa koniec Czyli spala co "nakapało " do komory pływakowej i potem brakuje paliwa . Zapewne gaźnik do wymoczenia w acetonie i przedmuchania i do sprawdzenia membranki
Gaźnik już rozebrałem i dobrze wyczyściłem .Zbiorniczek i filtr paliwa też przedmuchałem i nic efekt ten sam .
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Podstawa, to czyszczenie i regulacja gaźnika, poszukaj, na forum jest opisane jak to zrobić. Filtr paliwa, też sprawdź.
Gaźnik wyczyszczony, ale dalej to samo. Pompka nie pompuje paliwa. Uszczelka między gaźnikiem a filtrem jest mocno zniszczona i pęknięta. Wiadomo trzeba wymienić, tylko czy to może powodować problem czy jeszcze coś. Kosiarka teraz w ogóle nie odpala.
Husqvarna 40 po remoncie - wymianie cylindra i tłoka trudności w odpalaniu. Raz odpaliła po podaniu paliwa przez filtr powietrza. Nawet dość długo chodziła. Po zgaszeniu i wystygnięciu za żadne skarby nie chce odpalić. Podejrzewam, że źle założyłem tłok. Nie zwróciłem uwagi, czy na tłoku był jakiś znak. Na starym tłoku jest nagar i nie widać żadnego...
Gaśnie podczas dodawania gazu bo moim zdaniem mieszanka na wolnych obrotach ma za mało paliwa. Może coś jest zapchane jeżeli nie reaguje a powinien.
Kolego zdemontuj tłumik i dokładnie obejrzyj tłok tj. w górnym i dolnym położeniu oraz przy okazji cylinder. Jeśli nie ma na nich rys/wgłębień i pękniętego pierścienia/ni, to usterki szukaj w gaźniku lub w zbiorniku paliwa tj. zabrudzonym smoku lub urwanym wężyku od smoka. Sprawdź ciśnienie w cylindrze i "jakość" iskry, sposób sprawdzenia znajdziesz...
Filtr powietrza powinien być suchy .Jak go zmoczyłeś to ograniczyłeś dopływ powietrza do komory spalania i motocykl traci moc .Spróbuj przejechać się bez filtra. Skoro pracuje na ssaniu to raczej niema paliwa, a nie powietrza. Do sprawdzenia gaźnik.
Jeszcze jeden objaw jak chwile potne piłą i odkręcę korek paliwa to widać ze jest ciśnienie w zbiorniku paliwa. A dziwne podczas rozbierania piły za każdym razem, musiałem zatykać wężyk ten co podaje paliwo do gaźnika bo lało się ciurkiem.
witam piła HQ model 142 problem polega na tym że jak w zbiorniczku jest mniej jak połowa paliwa piła gaśnie na wolnych i traci moc podczas cięcia i silnie sie nagrzewa jak doleje paliwa do pełna to dopóki nie wypali około połowy jest ok dałem do majstra niby cos mówił o jakiś membranach w gaźniku ale nic nie pomogło prosze o pomoc
po rozmontowaniu piły okazało się ze śrubek mocująca gaźnik była poluzowana ,mam nadzieje ze to będzie koniec problemów pozdrawiam kolegę Rycho T
Na próbę podlej na tłok nieco paliwa np. 1 cm 3 i bez ssania próbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zapali, to szukaj usterki m.in. w gaźniku, uszczelniaczach wału, uszkodzonych wężykach pompki paliwa i zbadaj też ciśnienie w cylindrze. Możesz też podglądnąć stan tłoka, cylindra i pierścieni, po zdemontowaniu tłumika, jeśli masz podejrzenie o "przytarciu"...
Prawdopodobnie jest gdzieś jakaś nieszczelność. Uszczelniacze wału, połączenie gaźnika z cylindrem, popuszczone śruby cylindra, itd.
Jeśli podczas remontu silnika zdejmowane było koło zamachowe, to sprawdź, czy nie został ścięty klin na wale, a może w ogóle nie został założony. Ścięty klin, bądź jego brak ma wpływ na ustawienie zapłonu. Na próbę możesz podmienić cewkę WN. Przy okazji sprawdź uszczelniacze wału silnika. O ich niesprawności świadczą m.in. zawilgocenia od paliwa ze...
filtr mam bez śrubki. Trochę pokręciłem przy regulacji gaźnika i wymieniłem filtr paliwa, no i działa. Dziękuję wszystkim za wskazówki. pzdr 25.02.2014, edit:A najważniejszą rolę we wszystkim odegrał filterek w gaźniku- był zapchany pyłem.
Nowa pilarka jest ustawiona na bogatszą mieszankę, przez okres docierania (około 4 - 5 zbiorników paliwa) potem trzeba ponownie wyregulować gaźnik.
Mam podkaszarkę spalinową Jonsered 45 rs ale nie radze sobie z ustawieniem gaźnika [obrotów ] wymieniłem membrany w gaźniku i mam wrażenie że mi ją zalewa - za wysoki poziom paliwa; jak postąpić w tej sytuacji proszę o rade z góry dziękuje i pozdrawiam.
Teraz w pompce widać już tylko odrobinkę paliwa, może 2-3 krople - rozumiem, że w takim stanie można już zostawić ją na pół roku lub dłużej.
one mają wszystkie membrany, które notorycznie parcieją lub niszczeją pod wpływem wilgoci po pozostawieniu paliwa na zimę w maszynie. Trzeba je wymienić to dość łatwe tylko trzeba się pobawić z demontażem gaźnika – zestawy naprawcze w każdym salonie sprzedaży.
Pompka paliwa (jeśli występuje) do wymiany. Golf90 Jaki tłoczek? Może zawór iglicowy, ale on nie daje takiego efektu, prędzej membrany gaźnika. Pozdrawiam.
To jest taki spiek z maleńkich kulek mosiężnych. Wciśnij odpowietrznik do zbiornika paliwa. Możesz użyć środka do czyszczenia gaźników i przepustnic. Tak to wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/6518119600_1...
Witam. Podczas normalnego koszenia trawy, kosa nagle zgasła i już nie chciała odpalić. Świeca wymieniona, iskra jest, paliwo na wszelki wypadek wymienione na inne, filtr sprawdzony, wszystkie wężyki, membrany w gaźniku całe. Po wielu próbach kosa zaczęła odpalać ale tylko na sekundę i od razu gaśnie, tak jakby nie dostawała paliwa. Co ciekawe, pompka...
Mam Husqvarnę 40 która ma 30 lat i dalej chodzi. Wyczyść filterek w zbiorniku paliwa, sprawdź wężyk do gaźnika (lub wymień), powinno się poprawić. potem można szukać dalej bezkosztowo. Ja akurat mam inną piłę na wszelki wypadek jak utopię jedną.
Mieszanka paliwa z olejem, nadaje się do użycia, przez miesiąc, maksymalnie. Stare paliwo, to problemy z pracą silnika, w skrajnych przypadkach nawet zatarcie.
Zobacz jaki jest króciec, do którego jest podłączony wężyk paliwa. Jeżeli jest to metalowa rurka, będzie to gaźnik ZAMA C1Q-EL1, jeżeli plastikowy, to WALBRO.
Mam problem z odpaleniem powyższej piły na zimno. Jak dłużej nie jest odpalana (np.2 dni) to trzeba wlać do gaźnika trochę paliwa, wtedy zapali. Gdy z dnia na dzień jest odpalana, to z trudem, ale zaskoczy.
Przewód paliwa tuż przy gaźniku lub zbiorniku, filtr paliwa. Ewentualnie sztywne membrany w gaźniku (dziś tak miałem podczas regulacji, piła przez 5 min pracuje ok a później gaśnie). A jak paliwo było stare i doszła do tego nieszczelność, to możliwe zatarcie silnika.
Jeżeli gaźnik z elektrozaworem regulującym dopływ paliwa chcesz nazywać wtryskiem to tak. A wkładki katalizacyjne siedzą w tłumikach Husqvarny od początku lat 90-tych.
Mam pęknięty plastikowy króciec zasilający paliwa w gaźniku WALBRO HDA-187 - w kosie jak wyżej - gaźnik można kupić, ale cena powala -ponad 300 zł... Na chińskich stronach jest pełno gaźników z wyglądu podobnych, ale nie znalazłem w opisie aby odpowiadał Walbro -187 lub pasował do kosy 250R... Używane ciężko też znaleźć akurat ten typ - może ktoś wie...
Faktycznie były tam jakieś paprochy za gaźnikiem, szczelina na kole ok. Chciałbym ją teraz sprawdzić, ale się trochę pogubiłem. Chodzi o mocowanie cięgna gazu na gaźniku i przy manetce. Może ma ktoś jakieś zdjęci, albo rysunek, na którym to można dokładnie zobaczyć. Te zawijasy mnie położyły. Cylinder w porządku. Dzięki Rychu T za odzew.
Witam Mam problem z piłą husqvarna 235. Piła odpalała ale nie wchodziła na obroty po dodaniu gazu dławiła się lub gasła. Wymieniłem gaźnik na nowy , uszczelniacze wału i dalej to samo, gaźnik też był regulowany. Możliwe że przez "zepsuty" odpowietrznik zbiornika paliwa piła nie chce wejść na obroty ? Jak sprawdzić ten odpowietrznik oraz jak go wymienić?
Witam mam problem z podłączeniem gaźnika w husqvarnie 323R, tzn nie wiem który przewód do pompki paliwa a który do zbiornika z filtrem?
sprawdź jeszcze świece, Chociaż objawy mogą świadczyć o dostawaniu się złej ilości powietrza do gaźnika Dwie możliwości - albo brakuje iskry - uszkodzona cewka, albo paliwa, jeśli świeca jest sucha - gaźnik do naprawy/poprawy. W gumowym "cycku" jest paliwo? Naciśnij go 6 razy, ssanie do góry, wciśnij odprężnik i próbuj.
A więc tak. Rozebrałem oba gaźniki i zauważyłem, że brakuje w tym ogoryginalnym gaźniku oringa przez co iglica nie odcinała płynącego paliwa a pływak dotykał obudowy. Prawdopodobnie poprzedni właściciel wydmuchał go, przy czyszczeniu i nie wiedział, że coś ma tam być. Założyłem oring, zakręciłem gaźnik i już paliwo nie cieknie, obroty nie falują, tyle...
Spróbuj odsunąć tą gumę przez którą przechodzi pręt od przycisku gazu. Jeżeli to nie pomoże, to musisz zdemontować cały uchwyt, razem ze zbiornikiem paliwa. http://obrazki.elektroda.net/74_12856122...
Próbowałem tez odpalic na strzykawke z paliwem do cylindra też nic na plaka też nic. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra w odpowiednim momencie to, po wstrzyknięciu paliwa do cylindra, silnik musi zaskoczyć na chwilę, nawet bez gaźnika.
Gaźnik cały rozkręciłem,przemyłem benzyną, przedmuchałem kompresorem złożyłem i dalej nic. Moim zdaniem może być to wina zasyfionego filterka paliwa. I tu nasuwa się moje pytanie czy jest możliwość wymiany oto tego filterka w zbiorniku paliwa??
Sprzęgło odkręcisz identycznie jak w tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do koła magnesowego (zwanego też kołem wentylatora) nakręć nakrętkę tak by się równała z gwintem wału, użyj punktaka przykładając w nakiełek i uderz w punktak młotkiem (dobry młotek 300 500 g ) koło odskoczy z wału. Zdemontuj tłumik oraz...
Witam wszystkich, także piszących tu sprzedawców i dealerów, szczególnie firmy stihl i husqvarna. Posiadam prawie nie używaną pilarką stihl ms 250 z chińskim gaźnikiem ZAMA i spala 2-3 raza więcej niż stara i wyjechana 023 ale z gaźnikiem stihl. Różnica w cenie gaźnika ok 60- 100 zł ale klientowi nikt wyboru nie dał. Jak produkują w chinach to niech...
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
To że chlapie dowodzi tylko że dostaje za dużo mieszanki, więc na pewno regulujesz gaźnik! Chodź byś miał przykręcić na maksa pokrętło od paliwa, bo w gaźniku masz dwa pokrętła jedno od paliwa drugie od powietrza, i wtedy sprawdź czy dalej będzie chlapać paliwem, a przy okazji sprawdź czy nie bierze za dużo oleju, pozdrawiam.
Witam. Posiadam podkaszarkę Husqvarna 323r i mam taki problem, że pod chwilowym użytkowaniu i zgaszeniu podkaszarki nie chce odpalać. Po odkręceniu filtra powietrza jest cały mokry od paliwa po jego wysuszeniu /albo próbie odpalenia podkaszarki bez filtra powietrza/ odpala od pierwszego razu. Nadmieniam, że regulowałem /praktycznie dwa miesiące/ - niskie...
Mam pilarke husqvarna 340, która nagle przestała odpalać. Myślałem, ze to wina paliwa, kupiłem inne nic. Sprawdziłem, wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza ,nic.Iskra jest., ale wymieniłem profilaktyczne cewkę ze świecą i tez nic. Wyjąłem cylinder, bez żadnych przytarć. Wymieniłem uszczelniacze z łożyskiem, fakt, zużyte. Uszczelniłem na specjalny silikon,...
poziom paliwa gaźniku husqvarna paliwa blokada gaźniku
reset słuchawka nokia głośne wirowanie pralki połączenie zostać zresetować
Pralka Daewoo DWF-5590 DP nie obraca bębna Zmywarka Hotpoint Ariston LTF 11M132 C EU nie uruchamia się