sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
1. Nie 2. Nie 3. Też nie, chociaż możliwe. Nie ja tą głowicę ściągałem. Z 7 na 10 po wlaniu oleju? A na nowych pierścieniach 5? Logika kolego, zwykła mechanika...Jest taka stara prosta zasada, jak czegoś nie rozumiesz, szukaj błędu w swoim rozumowaniu i poczynaniu...Jak już tak, to nic nie trzeba ściągać, wystarczy na OT ustawić i wykonać obrót o ileś...
Kolego, zrozum: taśma ma wytrzymać skręt kierownicy np 2x w lewo i 2x w prawo; jak założyłeś nie tak jak była, to przykładowo wytrzymywała 1 obrót w lewo a 3 w prawo - Ty wykonałeś jak układ kierowniczy pozwolił - po dwa. Czyli po jednym obrocie taśma się naderwała (to jej wystarczy). Po temacie.
W międzyczasie rozebrałem nawet ten nieszczęsny reduktor lovato RGE 92, nic podejrzanego nie zaważyłem, oprócz jednej rzeczy: śruba obejściowa miała ukruszony stożek i wduszony w otwór obejścia, więc jakby jej nie odkręcać, zawsze była zakręcona. Stożek wyciągnąłem, kupiłem nową śrubę i ją zamontowałem, ale popuszczając ją o 1/2 - 1 obrót nie rozwiązałem...
Adaptacja to VAG-COM 3.12 - znajdziesz full wersję w necie. Te obroty wyglądają jakby ciągnął lewe powietrze.
Kup vag kll na portalu i pobierz vcds lite to wystarczy do tego samochodu Dodano po 4 Kompresja sprawdzona?
po umyciu zespołu przepustnicy trzeba zrobić nastawy podstawowe i niekoniecznie w ASO. podaj oznaczenie silnika.można to zrobić vagcomem i fejsem K line pozdro:idea:
Tam pod kolektorem masz taką "zasuwę termiczną" i dochodzące dwa węże - zaślep albo zaciśnij na chwilę jeden z węży i zobacz czy obroty spadną
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Nom, adaptacje.
Tylko, że sprawdza się w funkcji nastaw podstawowych przy obrotach oki 1500/min
Może na ssaniu cały czas chodzi?
w 99 roku występowały 2 silniki 1,4 APQ (stara buda) AKK (nowa buda) napisz jaki masz silnik i koniecznie przypomnij sobie jaki wywala błąd, w temacie drugim -uszkodzony przełacznik zespolony pod kierownicą.
Pytanie pomocnicze-czy masz lampę stroboskopową z regulacją opóźnienia błysku, np Xenon 2E? Wogóle masz jakąś lampe stroboskopową? Jeżeli tak, to zrób z niej teraz uzytek. Opłaci ci się.
Tak ma być.
Witam, Obroty sterowane są przez rezystory, znajdziesz je w okolicy silnika nadmuchu(za schowkiem ) zazwyczaj przepala się termik. Pozdr.
To rurka odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej) musi być olejoodporna Nowa to raczej w ASO
a gdzie jest ten silniczek krokowy autko 1,4 99r. gaz....
Zepsuta przepustnica.
wypalone styki przekaźnika zasilania bardzo często są spotykane w tym pojeździe.
Nie, nie przekonany jestem, że to nie będzie to. To nie przerywanie w przyspieszeniu, a drgania, które stabilizują się po 2 tys. obrotów.
W takim razie na szczęście obyło się bez dodatkowego remontu silnika.
Podobną sytuację miałem w Polo , czujnik stukowego spalania - tam jest taki dziwaczny z ekranem.
Nie masz silniczka krokowego no chyba że w CD :) Jak masz dostęp do Vaga sprawdź odczyt z pedału gazu, ewentualnie przyjrzyj mu się, (wtyczka itp) i wskazania czujnika temperatury dla ECU.
Po czyszczeniu przepustnicy była przeprowadzana adaptacja?
Witam, Pacjent seat ibiza 021a system porsche Mam taki problem, iż obrotomierz błędnie wskazuje obroty, obroty jałowe pokazuje dobrze (tam w granicach 1000), lecz po dodaniu gazu wskazówka ledwo co się podnosi do góry, jak da się mocno w palnik, to max do 2 tys. dojdzie. Sygnał idzie z cewki. Kable, połączenia, styki są dobre. Miał ktoś podobny problem?...
W blokach pomiarowych widać obroty wału?
jest emulator sondy lambda...
mam podobny problem w seacie ibiza obroty wariuja podczas hamowania, zauwazylem ze jak zatkalem ta aluminiowa rure co zasyssa powietrze do silnika to troche sie poprawilo...\ ma moze ktos kody bledow ... i jak zrobic najprosciej tester diodowy dioda + opornik?
Tak ma być.Jak długo kręcisz i silnik nie odpala a licznik widzi obroty to tez kontrolka miga i piszczy alarm. Nie widze tu usterki.
Są 2 śruby regulacyjne. 1 zderzaka i 1 aktuatora. Możesz próbować ustawić długość sztangi taką jaka była. Ogólnie metoda domowa to metoda prób i błędów. Może być ciężko z dojściem z turbiną na aucie.
Auto było podłączane pod kompa kilka razy był tylko błąd Egr został już usunięty i wsadzony nowy Egr. Było mierzone też ciśnienie i wszystko jest ok mimo to dalej problemy występują... Raz jest ok a raz źle, czasem lekko go szarpnie
Ktoś mi piwiedział że może być uszkidzony czujnik sprzęgła i obroty zaburza Powiedz temu ktoś by zajął się tym czym umie. Widzisz te błędy ? Musisz je wszystkie naprawić bo nic z tej naprawy nie będzie. Widzisz jakie masz korekty ? Musi się zająć tym typ co się zna przykro mi. Jak już bym miał zgadywać patrząc na ten filtr to MAF,może sonda. Do tego...
W moim Seacie Ibizie 97r 8 zaworowym dzieją sie na stepujące sytuacje ,gdy autko jest na wolnych obrotach ok 800 jak wezmę skręcę koła maksymalnie w lewo (na postoju) to silnik zaczyna sie jakby dusić i obroty zaczynają być nie stabilne wszystko się normuję gdy koła nie są w maksymalnych skrajnych pozycjach. Dostrzegam też że wskazówka obrotomierza...
czujnik na wale czyta obroty a czujnik na walku pokazuje na ktory tlok podac paliwo, tak to mozna najprosciej objasnic.
No właśnie nie wiem jak to inaczej opisać. Pedał gazu nie działa a obroty są cały czas na poziomie 1100. Samochód reaguje tylko na zmianę biegów. I tak bez używania gazu jestem w stanie wydusić z niego 50km/h na piątym biegu. Wygląda to jakby jakaś część mechanicznie się blokowała i uniemożliwiała sterowanie gazem/obrotami silnika.
960-980 Na wolnych obrotach (na begu jałowym) aż tyle? A o ile pamiętam to ciśnienie przy sprężaniu waha się przy falowaniu od 240-450 ok. Przy jakim sprężaniu?
Witam. Czy pomogła wymiana czujnika położenia wału na ograniczenie obrotów do 3000?
Ale po wyjęciu miarki obroty zaczynają na chwilę szaleć.
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Witam potrzebuje kod/login do diagnostyki samochodu seat ibiza 1.4 12V 2008r. bo chciałbym podwyszyc obroty silnika programem VCDS Release 21.3
Czy czujnik położenia pedału hamulca może mieć w tym przypadku winę? bo to mi pokazuje na kompie. odpalę auto pojeżdżę trochę wywala mi błąd zapala się na blacie w samochodzie żółta kontrolka EPC i auto zaczyna świrować.
dziękuje Mirek.tok
sprawdż jakim napięciem ładuje
szukasz dziury w całym zapamiętaj tdi nielubi wysokich obrotów
Witam, kolego sokarsg-1 , czy udało Ci się zmienić te obroty biegu jałowego ? Jeśli tak to napisz pokrótce co i jak. Pozdrawiam.
Czy auto z lpg?
silnik 1,4 99rok apq przejsciowka
Pomoglo???
pod rozrusznikiem
obrót ibiza obrót silnik ibiza falować obrót ibiza
omega działa wentylator hd44780 sterownik brotje energy błędy
bateria parkside styki bateria hilti
Klonowanie smartfona do systemu multimedialnego: jak to zrobić? Mercedes W211 - Błąd przy Gwałtownym Przyśpieszaniu