sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
1. Nie 2. Nie 3. Też nie, chociaż możliwe. Nie ja tą głowicę ściągałem. Z 7 na 10 po wlaniu oleju? A na nowych pierścieniach 5? Logika kolego, zwykła mechanika...Jest taka stara prosta zasada, jak czegoś nie rozumiesz, szukaj błędu w swoim rozumowaniu i poczynaniu...Jak już tak, to nic nie trzeba ściągać, wystarczy na OT ustawić i wykonać obrót o ileś...
Kolego, zrozum: taśma ma wytrzymać skręt kierownicy np 2x w lewo i 2x w prawo; jak założyłeś nie tak jak była, to przykładowo wytrzymywała 1 obrót w lewo a 3 w prawo - Ty wykonałeś jak układ kierowniczy pozwolił - po dwa. Czyli po jednym obrocie taśma się naderwała (to jej wystarczy). Po temacie.
W międzyczasie rozebrałem nawet ten nieszczęsny reduktor lovato RGE 92, nic podejrzanego nie zaważyłem, oprócz jednej rzeczy: śruba obejściowa miała ukruszony stożek i wduszony w otwór obejścia, więc jakby jej nie odkręcać, zawsze była zakręcona. Stożek wyciągnąłem, kupiłem nową śrubę i ją zamontowałem, ale popuszczając ją o 1/2 - 1 obrót nie rozwiązałem...
Adaptacja to VAG-COM 3.12 - znajdziesz full wersję w necie. Te obroty wyglądają jakby ciągnął lewe powietrze.
Tam pod kolektorem masz taką "zasuwę termiczną" i dochodzące dwa węże - zaślep albo zaciśnij na chwilę jeden z węży i zobacz czy obroty spadną
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Nie, nie przekonany jestem, że to nie będzie to. To nie przerywanie w przyspieszeniu, a drgania, które stabilizują się po 2 tys. obrotów.
Tylko, że sprawdza się w funkcji nastaw podstawowych przy obrotach oki 1500/min
Kup vag kll na portalu i pobierz vcds lite to wystarczy do tego samochodu Dodano po 4 Kompresja sprawdzona?
Zepsuta przepustnica.
Nom, adaptacje.
Może na ssaniu cały czas chodzi?
Witam, Obroty sterowane są przez rezystory, znajdziesz je w okolicy silnika nadmuchu(za schowkiem ) zazwyczaj przepala się termik. Pozdr.
960-980 Na wolnych obrotach (na begu jałowym) aż tyle? A o ile pamiętam to ciśnienie przy sprężaniu waha się przy falowaniu od 240-450 ok. Przy jakim sprężaniu?
Pytanie pomocnicze-czy masz lampę stroboskopową z regulacją opóźnienia błysku, np Xenon 2E? Wogóle masz jakąś lampe stroboskopową? Jeżeli tak, to zrób z niej teraz uzytek. Opłaci ci się.
W blokach pomiarowych widać obroty wału?
w 99 roku występowały 2 silniki 1,4 APQ (stara buda) AKK (nowa buda) napisz jaki masz silnik i koniecznie przypomnij sobie jaki wywala błąd, w temacie drugim -uszkodzony przełacznik zespolony pod kierownicą.
To rurka odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej) musi być olejoodporna Nowa to raczej w ASO
wypalone styki przekaźnika zasilania bardzo często są spotykane w tym pojeździe.
W takim razie na szczęście obyło się bez dodatkowego remontu silnika.
Tak ma być.
Pomoglo???
Podobną sytuację miałem w Polo , czujnik stukowego spalania - tam jest taki dziwaczny z ekranem.
Nie masz silniczka krokowego no chyba że w CD :) Jak masz dostęp do Vaga sprawdź odczyt z pedału gazu, ewentualnie przyjrzyj mu się, (wtyczka itp) i wskazania czujnika temperatury dla ECU.
Czujnik na wale jest wsadzony taki jak powinien być fabrycznie dobrany po vin i dzięki temu samochód zaczął odpalać (wcześniej milczał). w zestawie był plastikowy klips do ustalenia + oczywiście blokada na wale założona. Teraz odłączając wtyczkę od czujnika wałka rozrządu silnik bez zmian ciężko odpala + błąd zmienia się na "brak sygnału z czujnika...
po umyciu zespołu przepustnicy trzeba zrobić nastawy podstawowe i niekoniecznie w ASO. podaj oznaczenie silnika.można to zrobić vagcomem i fejsem K line pozdro:idea:
Jak zapali to jakie są wolne obroty.
Tak ma być.Jak długo kręcisz i silnik nie odpala a licznik widzi obroty to tez kontrolka miga i piszczy alarm. Nie widze tu usterki.
szukasz dziury w całym zapamiętaj tdi nielubi wysokich obrotów
Dobra diagnostyka to podstawa, odpuść mechaników znajdź dobrego diagnostę/elektryka
Ale po wyjęciu miarki obroty zaczynają na chwilę szaleć.
Witam. Czy pomogła wymiana czujnika położenia wału na ograniczenie obrotów do 3000?
Witam, Pacjent seat ibiza 021a system porsche Mam taki problem, iż obrotomierz błędnie wskazuje obroty, obroty jałowe pokazuje dobrze (tam w granicach 1000), lecz po dodaniu gazu wskazówka ledwo co się podnosi do góry, jak da się mocno w palnik, to max do 2 tys. dojdzie. Sygnał idzie z cewki. Kable, połączenia, styki są dobre. Miał ktoś podobny problem?...
No właśnie nie wiem jak to inaczej opisać. Pedał gazu nie działa a obroty są cały czas na poziomie 1100. Samochód reaguje tylko na zmianę biegów. I tak bez używania gazu jestem w stanie wydusić z niego 50km/h na piątym biegu. Wygląda to jakby jakaś część mechanicznie się blokowała i uniemożliwiała sterowanie gazem/obrotami silnika.
jest możliwe że jest zwarcie lub brak masy w liczniku obrotów
Spróbuj jeszcze wyregulować obroty silnika.
Witam wszystkich.Mam problem z obrotami w ibizie 1,9sdi a mianowicie po zapaleniu samochodu wolne obroty są ok czyli 850 obr.a po około 20-30 sekundach skaczą na 966 obr. i tak już zostają.Kąt wtrysku jest ok.mechanicy rozkładają ręce może ktoś kojarzy taką usterkę z góry dzięki.
Są 2 śruby regulacyjne. 1 zderzaka i 1 aktuatora. Możesz próbować ustawić długość sztangi taką jaka była. Ogólnie metoda domowa to metoda prób i błędów. Może być ciężko z dojściem z turbiną na aucie.
a jak jest zimny to jak sie zachowuje ma wyzsze obroty
a gdzie jest ten silniczek krokowy autko 1,4 99r. gaz....
czujnik na wale czyta obroty a czujnik na walku pokazuje na ktory tlok podac paliwo, tak to mozna najprosciej objasnic.
Ilość benzyny nie przekłamuje ? , zmierz napięcie ładowania przy tak wysokich obrotach!
A zaworek elektromagnetyczny wolnych obrotów sprawdzony?
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
ALIBABA I wyżej opisałem jak "skacze" mi obrotomierz nie obroty silnika :).
czy normalna rzecza jest ze jesli wyjme bagnet na wlaczonym silniku to spadaja obroty, a jesli sie odkreci wlew oleju w pokrywie zaworow to tez spadaja obroty?????????????????
Przeszłem się do garażu i namierzyłem źródło syczenia. Okazało się że syczy z dwóch otworków ( okolice ich położenie na widać na zdjęciach ) Co jest nie tak czy coś zrobiłem podczas czyszczenia ( zgubiłem ??) http://obrazki.elektroda.net/55_12681675... http://obrazki.elektroda.net/42_12681677...
Zacznij sprawdzać filtr paliwa, powietrza, świece, przewody wn. Obroty falują?
witam na początek napisz czy były takie objawy jak ... przy dojeżdzaniu np do świateł nie było'' pływania'' obrotów
ibiza obrót obrót silnik ibiza falować obrót ibiza
czujnik kolor czerwony sterownik dream whirlpool zabudowy
bateria parkside styki bateria hilti
Pralka ładowana od frontu 1500 obr./min - wybór i porady Procesor czterordzeniowy do Acer Aspire 7730G: kompatybilność i wymiana