po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Być może zapiekły się pierścienie jeśli jeździłeś w upały lub ten stożek przepuszcza syf i przedwcześnie zajechał pierścienie. Próbowałeś regulować iglicę na zawleczce w przepustnicy?
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Źle nie jest, raczej w dobrym stanie. Wyczyść i będzie dobry. Pytanie czy znajdziesz przepustnice z iglicą osobno a nie z całym gaźnikiem
witam nie wiem jak ustawić gaźnik w simsonie. Jak odpale simka to jak się da mu w gaz to się lekko zamula dopiero od 4,5 tys obrotów dobrze chodzi, ma cylinder S 60 nominał a gaźnik ma z szeroką przepustnicą jak go wyregulować a dysze są od ssania 60 a tam gdzie iglica chodzi to jest 70. Pozdrawiam.
No marzy mi się taki simson :) jakbyś mnie znał :), ale nie mam warsztatu i sam nie sądzę żebym potrafił ucząc się na błędach to zrobić. Mechanik znajomy by to zrobił (jedyny który podjął się pomóc z moim złomem w promieniu 60 km!). Ale po pierwsze to ten mechanik zaczął mi walić młotkiem w wał żeby rozpołowić silnik! Na szczęście nie rozebrałem po...
Świeca zapłonowa ma być sucha. Sprawdź jakiego koloru jest nagar na świecy, biały - mieszanka uboga, trzeba podnieść iglicę przepustnicy brązowy - mieszanka ok czarny - mieszanka za bogata, trzeba opuścić iglicę Sprawdź też ciśnienie sprężania, a dyszę najlepiej zostawić w spokoju.
jest jakis wzor aby obliczyc obroty silnika skorzystajcie z gotowego programu. http://www.simson-portal.de/themenbereic... patrz :Fell The Vibe niestety wersja językowa niemiecka (polską grzieś widziałem) a nie mam linku Dodano po 9 tam kieruja sie wolne obroty,ksztalt tej dyszy,iglicy zanmy zauwazyłem ze moze reguluje dolot sprezynka gdyz srednica...
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
sory w takim razie sprawdz połozenie przepustnicy i iglicy sprawdz w gazniku dysze i kanał od wolnych obrotów A czy reką jestes w stanie utrzymac wolne obroty??/
wszystkie części poza iglicą i przepustnicą są zamienne pomiędzy 16n1 a 16n3, więc można przywrócić do życia stary gaźnik (bo nowy to zapewne zamiennik lichej jakości)
Witam! Jesli dobrze pamietam(to juz 40 lat!) to nalezy odkrecic nakretke na gorze gaznika i wysunac do gory przepustnice wraz z iglica.Iglica jest osadzona w przepustnicy za pomoca zawleczki i ma kilka polozen.Im wyzej tym wieksza dawka paliwa.Podnies o dwa zabki i sprawdz.Pozdrawiam.Stefan.
Tak, tak wymieniajmy od razu gaźniki nawet jeśli dysza się zatka. Podnieś iglice o jeden ząbek i zobacz. Te gaźniki nawet wiekowe jeśli będą w dobrym stanie są lepsze od tych nowych których nie idzie nawet dobrze wyregulować, mówię tu o gaźnikach produkcji no-name bo np. bingi albo amale nie są złe. Oprócz ustawienia iglicy i wyregulowania śrubkami...
gaznik BVB 16n5-3 Chyba BVF 16N3-5. Gaźnik to chińska podróbka czy pseudooryginał MZA (logo BVF na korpusie)? plywak byl przestawiony na wieksza dawkie paliwa Masz pompę wtryskową? Pływak ustaw na 29 mm (a nie jak podają w instrukcji dla 16N3 27 mm). Załatw sobie iglicę koloru srebrnego - takie jak w oryginale. Jak masz podróbkę mosiężną to będzie...
A co ma ustawienie iglicy do pracy silnika na biegu jałowym?! Wg. mnie zużyty gaźnik i/lub lewe powietrze. Sprawdź luz przepustnicy w korpusie gaźnika w okolicy jej dolnego położenia. W tych Simsonach nie było nigdy uszczelki pod głowicą!!! Po co zmieniałeś cylinder jak silnik dobrze chodził? Te podróby to katastrofa. Wróć do oryginału!
Ludzie ratunku Nie wiem o co chodzi. Znaczek na magnecie mam taką kreskę na szerokości całego magneta. Kręciłem zapłonem w tą i spowrotem i nic to nie daje. Wymieniłem dysze w gaźniku i też to nic nie daje. Nawet podnoszenie i opuszczanie iglicy nic nie zmienia.Silnik pali od kopa ale nie może się zebrać na wysokie obroty. W zakresie lekkiego dodawania...
Nie każdy ma komorę pływakową z okienkiem, na skrzywionym korpusie nie ustawi dokładnie poziomu paliwa takim przyrządem, ponadto wymiar 8 ±1 mm to dość duży zakres tolerancji. Nie uważasz, że sam sobie przeczysz? Najpierw piszesz o niemożliwości ustawienia poziomu przy pomocy komory z okienkiem a potem piszesz o szerokiej tolerancji tego ustawienia......
Nie miałem czasu aby wcześniej napisać więc moje uwagi będą trochę "historyczne" i histeryczne (dla niektórych!). Po obejrzeniu zdjęć złapałem się za głowę. Czyżby tak wyglądało wnętrze silnika po przebiegu kilku setek km????? Rozbierałem ponad setkę silników ale chyba żaden nie był w tak katastrofalnym stanie. Najgorzej wyglądają: tłok, pierścienie...
iglica simson iglica przepustnica simson iglica
licznik energii optyczne biblioteka borland wózek wąż
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
Punkt strojenia zero detektora w Menuet UKsrf Strojenie zera detektora w radiu Menuet UKF