po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Witam, mam problem z ustawieniem gaźnika w Simsonie, tzn. na biegu jałowym przy wolnych obrotach jak dodaję gazu to go muli. Już 2 dni próbuję to ustawić ale coś nie idzie po mojej myśli. Jeżeli gaźnik trzeba wymienić na nowy to jaki wybrać? A może to nie wina gaźnika? Proszę o pomoc.
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
Być może zapiekły się pierścienie jeśli jeździłeś w upały lub ten stożek przepuszcza syf i przedwcześnie zajechał pierścienie. Próbowałeś regulować iglicę na zawleczce w przepustnicy?
Źle nie jest, raczej w dobrym stanie. Wyczyść i będzie dobry. Pytanie czy znajdziesz przepustnice z iglicą osobno a nie z całym gaźnikiem
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Świeca zapłonowa ma być sucha. Sprawdź jakiego koloru jest nagar na świecy, biały - mieszanka uboga, trzeba podnieść iglicę przepustnicy brązowy - mieszanka ok czarny - mieszanka za bogata, trzeba opuścić iglicę Sprawdź też ciśnienie sprężania, a dyszę najlepiej zostawić w spokoju.
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
sory w takim razie sprawdz połozenie przepustnicy i iglicy sprawdz w gazniku dysze i kanał od wolnych obrotów A czy reką jestes w stanie utrzymac wolne obroty??/
wszystkie części poza iglicą i przepustnicą są zamienne pomiędzy 16n1 a 16n3, więc można przywrócić do życia stary gaźnik (bo nowy to zapewne zamiennik lichej jakości)
Witam! Jesli dobrze pamietam(to juz 40 lat!) to nalezy odkrecic nakretke na gorze gaznika i wysunac do gory przepustnice wraz z iglica.Iglica jest osadzona w przepustnicy za pomoca zawleczki i ma kilka polozen.Im wyzej tym wieksza dawka paliwa.Podnies o dwa zabki i sprawdz.Pozdrawiam.Stefan.
A co ma ustawienie iglicy do pracy silnika na biegu jałowym?! Wg. mnie zużyty gaźnik i/lub lewe powietrze. Sprawdź luz przepustnicy w korpusie gaźnika w okolicy jej dolnego położenia. W tych Simsonach nie było nigdy uszczelki pod głowicą!!! Po co zmieniałeś cylinder jak silnik dobrze chodził? Te podróby to katastrofa. Wróć do oryginału!
W tych gaźnikach ciężko włożyć przepustnicę z iglicą tak aby tej ostatniej nie pokrzywić. Daj zdjęcia iglicy i przepustnicy. Wg mnie aby sie pobyć problemów trzeba kupić nowy gaźnik. Te wiekowe są już tak zużyte, że ustawienie biegu jałowego graniczy z cudem a później trzeba znów regulować! Z reguły przepustnica dzwoni jak kościelny na sumę i podbiera...
gaznik BVB 16n5-3 Chyba BVF 16N3-5. Gaźnik to chińska podróbka czy pseudooryginał MZA (logo BVF na korpusie)? plywak byl przestawiony na wieksza dawkie paliwa Masz pompę wtryskową? Pływak ustaw na 29 mm (a nie jak podają w instrukcji dla 16N3 27 mm). Załatw sobie iglicę koloru srebrnego - takie jak w oryginale. Jak masz podróbkę mosiężną to będzie...
a przepustnicę z iglicą masz dobrze złożoną? to dziwne, że dostaje wysokich obrotów, przy zamkniętej przepustnicy, może ssie lewe powietrze, wtedy też za bardzo by nie chciał chodzić, a wiesz jaki masz typ zapłonu, z przerywaczem czy bez? spróbuj jeszcze ustawić zapłon, i przerwę na świecy na 0,4mm
Iglice kupisz w sklepie z czesciami czytam ze jestes z Gliwic to duze miasto napewno znajdziesz taki motozbyt.Weź z soba gaznik albo przepustnice aby dobra tobie sprzedali bo oni czesto nie wiedzą która jest do 16n1,a jaka do 16n3.Czesc.
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Ludzie ratunku Nie wiem o co chodzi. Znaczek na magnecie mam taką kreskę na szerokości całego magneta. Kręciłem zapłonem w tą i spowrotem i nic to nie daje. Wymieniłem dysze w gaźniku i też to nic nie daje. Nawet podnoszenie i opuszczanie iglicy nic nie zmienia.Silnik pali od kopa ale nie może się zebrać na wysokie obroty. W zakresie lekkiego dodawania...
Sprawdź wyprzedzenie zapłonu oraz stan i wielkość szczeliny przerywacza. Sprawdź, działanie kondensatora (najlepiej podmienić na inny). Rozbierz, na części pierwsze gaźnik oraz wymyj go w benzynie. Dokładnie przedmuchaj dysze, nie czyść ich drucikiem ! gdyż możesz rozkalibrować dysze. Sprawdź, czy występują duże luzy na przepustnicy. Ustaw prawidłowo...
No marzy mi się taki simson :) jakbyś mnie znał :), ale nie mam warsztatu i sam nie sądzę żebym potrafił ucząc się na błędach to zrobić. Mechanik znajomy by to zrobił (jedyny który podjął się pomóc z moim złomem w promieniu 60 km!). Ale po pierwsze to ten mechanik zaczął mi walić młotkiem w wał żeby rozpołowić silnik! Na szczęście nie rozebrałem po...
Nie miałem czasu aby wcześniej napisać więc moje uwagi będą trochę "historyczne" i histeryczne (dla niektórych!). Po obejrzeniu zdjęć złapałem się za głowę. Czyżby tak wyglądało wnętrze silnika po przebiegu kilku setek km????? Rozbierałem ponad setkę silników ale chyba żaden nie był w tak katastrofalnym stanie. Najgorzej wyglądają: tłok, pierścienie...
witam nie wiem jak ustawić gaźnik w simsonie. Jak odpale simka to jak się da mu w gaz to się lekko zamula dopiero od 4,5 tys obrotów dobrze chodzi, ma cylinder S 60 nominał a gaźnik ma z szeroką przepustnicą jak go wyregulować a dysze są od ssania 60 a tam gdzie iglica chodzi to jest 70. Pozdrawiam.
Nie każdy ma komorę pływakową z okienkiem, na skrzywionym korpusie nie ustawi dokładnie poziomu paliwa takim przyrządem, ponadto wymiar 8 ±1 mm to dość duży zakres tolerancji. Nie uważasz, że sam sobie przeczysz? Najpierw piszesz o niemożliwości ustawienia poziomu przy pomocy komory z okienkiem a potem piszesz o szerokiej tolerancji tego ustawienia......
Witam. Potrzebuję pomocy w regulacji gaźnika. Filtr powietrza jest czysty (nowy), gaźnik także czysty. Ale nie mogę wyregulować gaźnika. z moich obliczeń wynika, że yamaha spaliła 10l na 160-170km. Odkręciłem świecę i zobaczyłem, że jest ona cała czarna czyli, że mieszanka jest zbyt bogata w paliwo i można jeszcze zmniejszyć spalanie :D. Od zawsze mam...
iglica simson iglica przepustnica simson iglica
atmel studio programator garmin drive sterownika pompy centralnego
Słaby sensor pilota - przyczyny i rozwiązania Błąd E12 w pompie New Energy - brak odgrzewania