Silnik krokowy to urządzenie wykonawcze sterujące ilością dodatkowego powietrza na wolnych obrotach taki czrny walec z tworzywa obok przepustnicy. Natomiast "czujnik ssania" to czujnik temperatury silnika jest wkręcony w glowicę.Informuje jaka jest tęperatura silnika.
Witam, To cięgło służy do regulacji wydatku smarowania. Tam jest pompka membranowa zasilana podciśnieniem ze skrzyni korbowej a ilość oleju zależy od położenia przepustnicy. Na wolnych obrotach zaworek jest całkowicie zamknięty brak smarowania.
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Niebieską przykręcasz-wkręcasz(poprzez "łącznik" wkręca się śrubka w gaźnik i przymyka ilość zasysanego paliwa na wolnych obrotach-to tak skrótowo) i zmniejszasz ilość zassanego paliwka. Czerwoną dopasowujesz uchylenie przepustnicy na wolnych obrotach. Gdy czerwoną wkręcasz to podnosisz obroty(dokładniej uchylasz-otwierasz przepustnicę. Chociasz jest...
Wolne obroty małą śrubką. Może być tak że będzie ona zakręcona do końca, wtedy reguluj tylko dużą śrubą (małe ruchy do uzyskania właściwego efektu). Zakręcając zmniejszasz ilość gazu. Nie polecam ustawiać na sondę. Jeśli masz problem z przygasaniem to zakręcaj po troszkę i próbuj w jeździe.
Witam miałem podobny problem i nic nikt nie pisze żadnych konkretów tylko gdybanie .jeżeli auto zapierdziela 180 na autostradzie nic się nie grzeje temperatura jest ok to jest turbo przepuszcza olej on trafia do chłodniczki Eger i zostaje zasysany razem z mieszanką spowrotem do korektora ssącego ale duża ilość na wolnych obrotach trafia do DPF filtra...
Witam. Nie wiem czy sprawdzałeś gumowy harmonijkowy wąż prowadzący od bębna do pompki. Proponuje go całkiem wyciągnąc i sprawdzić, czasami się zdaża że w otworze bębna lubi się zawieruszyć skarpeta,szmatka czy coś podobnego. A jeżeli chodzi o pompe to nie ma takiej możliwości żeby zmieniła kierunek obrotów. Sprawdź jeszcze napięcie zasilające pompe,...
W miejscu gdzie ta mala kałuża benzyny na pierwszej fotce powinien byc malutki otworek (pod rurką ale nie bezposrednio w niej tylko pod nia w korpusie) No właśnie tam nie ma żadnej dziurki. Ciekawe dlaczego. Nie mam pojęcia jak zrealizowane są wolne obroty. Zobaczę jutro jak się zachowa silnik na fabrycznej dyszy ze zmniejszoną ilością paliwa w komorze...
Od wymiany do wymiany oleju nie dolewm więcej ja 0,5l oleju. Ilość niewielka ale jeszcze wypadałoby napisać co ile km wymieniasz olej. Sprawdź ile oleju jest w intercoolerze.
A gdy wkręcam wkręt składu mieszanki to jest więcej paliwa czy powietrza?? To jest mniej mieszanki na wolnych obrotach. Ta śruba reguluje ilość mieszanki w układzie wolnych obrotów i ma wpływ na pracę silnika do prawie 3/4 uchylenia przepustnicy.
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Niewłaściwie wyregulowana ilość powietrza na wolnych obrotach. Są dwie śrubki, jedna to podparcie przepustnicy, druga odpowiada za ilość mieszanki na wolnych, gdy dysza główna jeszcze nie pracuje. Dokręć ja do oporu, odkręć o koło pół obrotu, odpal silnik "z gazem" i regulując podparcie przepustnicy ustaw wolne. Później już tylko kosmetyka po nagrzaniu....
Mnie to wszystko jakoś dziwnie wskazuje na rozszczelniony dolot (fałszywe powietrze). Może się mylę, ale bym na pewno sprawdził. Mniejsza ilość powietrza na przepływomierzu skutkuje zubożeniem mieszanki na wolnych obrotach i może pojawić się „trzęsiączka”. Pytanie jak wygląda odczyt na sondzie - może właśnie pokazuje za ubogą i pojawia się błąd.
Natomiast mało pozytywne jest to, że zadziałał nieprawidłowo tj. pokazywał prawie maks. ilość obrotów przy wolnych obrotach. Wszystko widać na załączonym filmie (dla zwiększenia widoczności nagrałem film w ciemnym pomieszczeniu). Proszę o jakąś radę... Wyregulować P1. Jak zakresu regulacji brakuje to C4 zmniejszyć.
Teraz musisz wykonać diagnostykę, zwróć uwagę na masę powietrza w momencie bujania obrotami, ilość kroków regulatora wolnych obrotów oraz sygnału z czujnika TPS, zweryfikuj, ewentualnie zrzut parametrów wrzuć na forum w momencie wystąpienia usterki.
Gazownik stwierdził że dopiero po przejechaniu ok. 15 km reduktor stygnie do 30 st. czyli na postoju samochodu temperatura jego jest prawidłowa a to oznacza że przewody wodne są drożne i prawidłowo połączone.Na 95% uchylony termostat. Nie do końca wg mnie trafna uwaga z tym uchylonym termostatem, bo wtedy powinna spadać również temperatura na desce....
Przy tych 20 tu 2 bieg wentylatora włącza się?Ilość czynnika?
Co do napędu to dobry by był silnik z programatora pralki. -jest zasilany 220-230 VAC -ma małą moc -dość wolne obroty (mniejsza ilość przekładni) -kręci się tylko w jedną stronę (niestety) -łatwo go dostać z demobilu Bardzo ładna kulka... szkoda że wymaga projektora...
Dziwnie regulujesz, to metoda z dużych wielo gaźnikowych czterosuwów. Jeśli chodzi od 2t to z mojego doświadczenia wynika coś takiego: Skład mieszanki: Gdy obroty same rosną - jest ubogo, wiec dodajesz paliwa. Jak przerywa/zalewa to zmniejszasz ilość paliwa. Co kilka km możesz wykręcić świece i sprawdzić jej kolor, pomoże Ci to określić skład mieszanki...
a to nie powinno być tak, że pług cały czas leży swobodnie ? ? rozkręciłem dzisiaj filtr paliwa i powietrza... Filtr powietrza cały zawalony w oleju ;o musze kupić nowy... A czy przyczyną tego, że silnik nawet na luzie źle wkręca się na wolne obroty może być mała ilość paliwa ? Bo ja nigdy nie jeżdżę na pól baku... Powiedzmy, że chodzi na wolnych obrotach,...
Witam, Pralka Samsung WF60F4EFW2W, jak widać na filmie na wolnych obrotach nie ma siły obrócić bębnem z małą ilością prania i małą ilością wody (suche pranie nie przeszkadza w obrocie na wolnej prędkości). Bez wody czy bez prania silnik pracuje, ale ręką można zatrzymać go i zaczyna się taki sam objaw jak na filmie. Pralka w programie "wirowanie" pracuje...
Bo po regeneracji puszcz mi olej w gorącą strone w ilościach hurtowych. Spartaczona regeneracja, miałem kilka takich przypadków w AWX i AVF na wolnych wręcz kapało, na obrotach trochę mniej, złe wyważenie, i słaba jakość zamienników.
Decha Będzie do zdjęcia Raczej Tak, na pewno, bo biorąc pod uwagę: przy wyższych obrotach jakaś ilość płynu przeleci przez nagrzewnice a na wolnych nie, co się objawia chwilowym nadmuchem ciepłego powietrza czy inny cytat: przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie...
Witam serdecznie otóż jestem początkujący a potrzebuję zrobić prosty układ który będzie spełniał rolę tzw. Zliczacza w moim przypadku będzie zliczał obroty( sa bardzo wolne) i po danej wartości będzie rozłączał napięcie. Układ ma za zadanie: -być 10 cyfrowy (np.2 segmenty wyświetlacza Led) -klikając przyciskiem wprowadzamy ilość obrotów ile ma wykonać...
Jakie założyłeś świece, pytam o ilość pazurków ?
Więc system 64 bit muszę zainstalować.Dziadek w dobrej kondycji i na złom jeszcze nie chce dlatego można by podkręcić mu troszkę obroty:)
Sterowanie dodatkową ilościa powietrza (wolne obroty (elektrozawór, silniczek krokowy, siłownik przepustnicy)) zawsze działają w automacie tak jak zawsze. Tego nie da sie odciać w prosty sposób a w ogóle po co odcinać. Regulacja wolnymi obrotami musi sobie poradzić w każdej (oprócz wyjatków) sytuacji. Wyjatkiem są tu naprzykład uruchamianie silnika...
pytanie do kolegi Elektrit - wypelnienie czyli procentowa ilość powietrza która jest przepuszczana na wolnych obrotach ?? jakim testeremto skontrolować ?? Kolego Sigi , na co padają twoje podejżenia ?? wienio
Witam, w takich przypadkach zawsze warto tez sprawdzić korek od baku - czy nie jest "mega szczelny", bo jeśli szwankuje w nim odpowietrzenie - może być przytkana "paprochami/rdzą", itp. dziurka odpowietrzenia w korku - to właśnie mogą się dziać takie "cyrki" z obrotami. Na "wolnych" obrotach jeszcze dostateczna ilość powietrza dochodzi nad "lustro paliwa",...
Osoba nie znająca się na elektronice, poszukuje schematu? To akurat nic dziwnego - zwłaszcza w obecnych czasach. Im większy laik tym mniej się orientuje w złożoności problemu, a więc wydaje mu się, że wystarczy że ktoś "poda schemat" (czytaj "poprowadzi za rączkę" - czyli zrobi za niego) a reszta to pryszcz. Niestety, ale takich na forum (zwłaszcza...
co więc daje mi odkręcenie registra? Ja LPG, na biegu jałowym obroty wyraźnie spadały, z 900 powoli w dół, aż zaczynało trząść silnikiem. Odkręcając stopniowo register silnik zaczynał pracować równiej a obroty wzrastały. Czy jego odkręcenie ma wpływ na ilość spalanego LPG?
hmm sam nie jestem w stanie zrobić tak dużej przekładni dlatego zastosowałem silnik z taką przekładnią wiec chyba na jedno wychodzi. Silnik 4obr/min dobierałem w ten sposób ilość obrotów, żeby uzyskać pożądaną dokładność, bardzo wolne obroty. Zrobiłem w ten sposób dlatego że silniki prądu stałego steruje się napięciem i zwiększając napięcie zwiększam...
Ilość oleju jest dobra ?
nicole 49. to jest śruba, która też służy do regulacji wolnych obrotów ale trzeb ją tak ustawić że parownik puszcza minimalną ilość gazu. Śruba "po przeciwnej stronie" jak piszesz, służy do dalszego wyregulowania wolnych obrotów. Te dwie śruby decydują o pracy silnika na wolnych obrotach i płynnym przejściu silnika z biegu jałowego na wyższe obroty.
mixer mam srednicy 36mm + podkłaka, silnik 1,4 12V, Parownik firmy ZAVOLI, ( nowy), sterownik lpg Autronic AL 700. Pali około 10Litrów, podłączyłem go pod kompa i zauważyłem że silniczek krokowy przymyka dopływ gazu na wyższych obrotach a na mniejszych więcej otwiera, nie mam na to wpływu bo reguluje to sonda lambda nawet jak zmniejszę mu ilość kroków...
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
W pierwszej kolejności stawiam na "zły pomiar" - w zależności od "obrotów" leci różna ilość paliwa. Zrób tak: Podłącz jakieś rurki/menzurki. Przegazuj autko, żebyś widział w nich paliwo. Potem wolne obroty i zaznacz sobie poziom. Jeśli po minucie nie przybędzie paliwa w rurkach to ja stawiałbym na wtryski.
Jeżeli masz reduktor Tecno to są 2 śruby, jedna na imbus (tzw, czułość memebrany) odpowiedzialna za "wysokie obroty" oraz druga wystająca, którą możesz ręcznie regulować - odpowiedzialna jest za wolne obroty. Odkręcając (w lewo) zwiększysz ilość wypływu gazu.
słuchaj no kolego doskonale cię rozumiem ale ty dalej swoje przy małych obrotach to ona za wiele nie zdziała bo nie ma ciśnienia w kolektorze wydechowym a poza tym widziałeś turbinę od sierodka wiesz na jakiej zasadzie działa co się dzieje kiedy są małe obroty a jak duże co wtedy się dzieje w turbinie co nią steruje o ustawia dolot spalin na wolnych...
to urządzenie to prawdopodobnie silniczek krokowy regulujący ilość gazu dochodzacego do miksera.w starszych instalacjach w tym miejscu był nastawnik regulowany ręcznie. pojedz do gazownika i pokarz mu o co chodzi. jeśli z krokowcem jest problem,to prawdopodobnie wstawi ci tam zwykły nastawnik.
Sądząc z ilości obrotów jest to silnik od pralki automatycznej i przy podanych ilościach obrotów powinien posiadać 2 niezależne uzwojenia ( dla każdych obrotów osobne ) . A przy jakim połączeniu udało się uzyskać wolne obroty .
Próbowałeś czyścić przepustnice? Zbyt duża ilość syfu na niej, wprowadza sporą histerezę do układu regulacji wolnych obrotów, możesz tam właśnie mieć problem.
Jak dla mnie uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, pod warunkiem iż ilość oleju w misce jest odpowiednia.
Żeby nie było za łatwo to w Puncie jest obieg płynu chłodzącego przez korpus przepustnicy... ciężko ze zdjęcia poznać czy to płyn czy olej. Płyn w dotyku jest raczej lepki niż śliski. Jednak ze zdjęcia widać, że zabrudzony cieczą jest także parownik, który jest nad korpusem przepustnicy, więc skłaniałbym się ku olejowi z odmy doprowadzonej do obudowy...
Śruba napięcia membrany jest po to by się nie otwierała na maxa a "liniowo", a ze nie jest to liniowe mamy aktuator lub register lub oba. Druga śruba reguluje ilość gazu na wolnych obrotach, ale też wpływa na dawkę podczas pracy bo sumuje się gaz z wolnych z gazem z membrany. Opis nie jest fachowy ale może coś rozjaśni. Ja stawiam, że zacina ci się...
zmieniłem wiatrak na sportowy A czym się różni ten wiatrak od normalnego? Ma szersze łopatki, większą średnicę, czy większe obroty, bo nie pojmuję terminu "wiatrak sportowy"? Co do łapacza, to nie działa on przecież na wolnych obrotach. Po czym wnosisz, że się przegrzewa? Do utrzymania obrotów tego samego wału i9 tego samego wentylatora potrzebna jest...
Filtr był zmieniany jakieś 3000km temu, poza tym nie są to objawy pasujące do filtra paliwa, gdyż na wyższych obrotach i pod obciążeniem silnik nie pracuje źle (czyli wtedy kiedy płynie największa ilość paliwa).
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
W 5 minut na wolnych obrotach poszło jakieś pół litra ropy z kanistra. Po lekkiej przegazówce ropa z kanistra znikała "w oczach". Czy to ma coś wspólnego z zaworkiem wysokiego ciśnienia w pompie czy po prostu wraca sobie przelewem taka ilość ropy z pompy z powrotem do baku? Sprawna pompa musi przepompować minimum 10 razy tyle co spala.
Problem najprawdopodobniej tkwi w reduktorze gazu, który jest podłączony na przewodach idących do nagrzewnicy, nagrzewnica jest umieszczona wysoko, reduktor nisko, płyn krąży przez niego i tylko niewielka ilość płynie przez nagrzewnicę
Proponuję sprawdzić silniczek bieu jałowego(jeżeli taki występuje) objawy wskazują na zadużą ilość powietrza w mieszance na wolnych obrotach. Czasami nie założyłeś sobie filtra stożkowego? Musi mieć gdzieś lewe powietrze które łapie tylko podczas jazdy(ruchu)
I jeszcze niesamowita maszyna zrobiona w Rosji. Nazywa się WOINA 5000 (WOJNA 5000). Jej parametry: silnik - GAZ 53 pojemność - 5 litrów ilość cylindrów - 8 układ - V 0 - 100 km/h - 2 sek moc - 200 KM max - 200 km/h (twórca pisze, że szybciej na niej nie jeździł ;) ) ilość biegów - 1 rozłączny ( to samo rozwiązanie stosowano w amerykańskich boss hossach...
Jaka wydajność według Ciebie jest wskazana i jakie paramentry mnie intersują ? Ilość obrotów na minutę? Jako że wentylator będzie pracował na wolnym powietrzu (nie będzie musiał tłoczyć powietrza przez radiatory i chłodnice), patrz w zasadzie tylko na CFM (ilość powietrza na minutę).
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
A jakA różnica ciśnień jest na wolnych obrotach?
Tak zero mi się zgubiło (zaraz poprawię) - znający temat i tak będą wiedzieli o co chodzi. Druga uwaga: jeśli piszę obroty wałka to obroty wałka, jeśli obroty altka to obroty altka a nie obroty silnika razy przekładnia. Od początku konstrukcja. Przekładnia pasowa 2:1 tzn 2 obr alternatora do 1 obrotu wałka zdawczego, albo koło napędzające 2 razy większe...
tak to normalne ,zwłszcza po odpaleniu ,produktem spalania jest bardzo duża ilość pary wodnej
Witam Poprawna regulacja Al-700 niepolega na ręcznym ustawieniu PWA pozycji wyjściowej attuatora, przedział otwarcia attuatora należy zaprogramować.Liczba kroków niepowinna być większa niż ok.90-100 jeśli jest większa znaczy to że ,zasysane jest zbyt mało gazu w stosunku do powietrza,i odwrotnie. Przechodzimy na gaz śrubą od wolnych obrotów na reduktorze...
Ja zaczynam od zamknięcia pracy membranie i reguluje śrubą ( na śrubokręt ) dawkę gazu na wolnych obrotach tak by miał optymalny skład (usłyszysz po obrotach, będą rosły - wzbogacasz, potem spadały - zalewasz), jak już to działa to wtedy zaczynam się bawić napięciem membrany, wstępnie ze 2 obroty można odkręcić i patrzeć jak działa sterownik LPG i jak...
No widzisz i temu jest aż taka różnica. Siłowniki jakie zakładają do 60-tek, 30-tek czy mtz-ta mają wymiar 50mm wewnątrz cylindra i 25 mm tłoczysko. Chociaż są i inne. U ciebie jest większa różnica pomiędzy stronami tłoka i dla tego taka różnica w ilości obrotów.
Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. W silnikach gaźnikowych z którymi miałem do czynienia, to ta śruba odpowiadała za skład mieszanki na wolnych obrotach, jej wykręcanie zwiększało udział paliwa w mieszance. Przypuszczam, że czarny kolor świec jest raczej pochodną...
kogan77 Wydaje mi się mimo wszystko że jest wiele konstrukcji "pionowców" nie korzystających z przekładni. W przypadku wolnych obrotów kluczowa jest ilość biegunów, musi być sporo.. Amerykanka dwuwarstwowa nie bardzo rozwiązuje problem wolnobiezności. Bardziej korzystniej będzie zwiększyć średnice całej prądnicy. Podwojenie średnicy to podwojenie prędkości...
Trochę czasu już ... ale: Mała śruba służy po prostu do regulacji wolnych obrotów. Gruba/duża śruba to skład mieszanki gazu w właściwie ilość gazy w fazie lotnej.
Może ale nie takie ilości ,co najwyżej wolne obroty byly by nierówne .
Witam. Nikt nie wspomniał że na "przeganianie" temp. ma wpływ: ilość wody w obiegu i czy na piecu jest pompa CO. Istotny jest też czas przedmuchu i czas pomiędzy przedmuchami.
płyny i olej w normie? Dodano po 1 Nie ubywa w znacznych ilościach? Uszczelka pod głowicą cała?
greko202, nie napisałeś jaki silnik, ale to nic. Ten parownik o którym pisałem miałem w polonezie z gaźnikiem dwu gardzielowym, ale z jedną śrubą regulacyjną na dwie gardziele. Też na początku miałem problem z przejściem z wolnych obrotów na wyższe. Przy szybszym dodaniu gazu silnik utykał i po chwilowym spadku obrotów albo wchodził na obroty albo gasł....
Sonda nr 2sprawdza sprawność katalizatora za ilość paliwa odpowiada sonda nr 1, również za pracę silnika. Sprawdź kompresję być może tu jest przyczyną. Bo zakładam że świece są sprawdzone.
Ciekawe czy kolega Arnin rozwiązał w końcu swój problem? Ja bym w takim przypadku zaproponował sprawdzenie wyjściowego ciśnienia parownika. Sytuacja gdy mieszanka jest za bogata na wolnych obrotach, pomimo zakręcenia obejścia, wskazuje na ustawienie zbyt wysokiego ciśnienia. W teorii to ciśnienie powinno być bliskie zeru, przynajmniej na początku regulacji....
Jak najbardziej powoduje. Przy pustej baterii i śladowych ilościach prądu, możesz mieć przykładowo ledwo świecące kontrolki lub żarzące się światła, a zupełnie martwy rozrusznik. Z martwym rozrusznikiem się zgadzam, ale co do świateł nie. Miałem już do czynienia z nienaładowanym akumulatorem w takim skuterze (większość tych podróbek ma takie same silniki,...
Witam ponownie. Jak połączysz się z NICOLAUS to zwróć głównie uwagę jakie czyta obroty samochodu, możliwe że komputer nie podtrzymuje pamięci i resetuje się sam. Jak obroty będą inne niż rzeczywiście w samochodzie ustaw w programie źródło impulsów tzn ilość cewek w samochodzie. Pozdrawiam Wojciech Bielenin
większa ilość kroków - to większe otwarcie silnika krokowego i więcej gazu. Na wolnych obrotach skład mieszanki reguluj na reduktorze. Kalibracje zrób na ciepłym silniku.
Jeśli chodzi o ilość obrotów to wychodzi 33 i 44. Więc szybsze są jakby za wolne ale z tym sprawdzeniem po nagraniu sampla to musiałbym mieć to samo nagranie żebym mógł porównać ilość BPM bo ten sam utwór może mieć na nagraniu różne tempa. Jak dobrać pasek do tego gramofonu, bo niby jest dobrze naciągnięty, ale może za bardzo i dlatego gra nierówno...
Witam Posiadam golfa 2 z silnikiem 1,3 na pełnym wtrysku. Nie dawno wymieniłem wtryski, bo do oleju dostawało się paliwo i spalał ogromną ilość benzyny. Teraz auto na wolnych obrotach pracuje dużo lepiej ale po dodaniu gazu na ful przy jeździe silnik bardzo się dusi, więc muszę zwolnić pedał do połowy i stopniowo dodawać gazu. Proszę o pomoc co może...
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Dllatego radziłem, żeby przed odkręceniem śrubki regulacji składu mieszanki wolnych obrotów zapamiętać ile jej dokładnie brakuje do wkręcenia do oporu. Ma się wtedy pojęcie jak ją ustawić po wkręceniu. Na połączeniu gaźnika z podkładką dystansową z tworzywa jest uszczelka, która lubi się "wybulać" i stponiowo przysłaniać wlot mieszanki regulowanej właśnie...
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
Witam. Mam podobny problem - silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. Wtryski są po wymianie końcówek , przelewy wszystkie cztery jednakowe w ilościach minimalnych.Natomiast kiedy silnik zwalnia słychać w przewodach wtryskowych między listwą a wtryskiwaczami tak jakby paliwo było z powietrzem. Ciśnienie wtedy spada i wacha się od 170 do 400 bar....
Czy jeśli mam uszkodzony elektrozawór od gazu w polonezie i przy działaniu silnika na benzynie niewielka ilość gazu dostaje sie do silnika, to może to być przyczyną braku wolnych obrotów? Gaźnik jest czysty i wszystko szczelne, na gazie silnik pracuje OK
Witam posiadam program A-mon vers.1,6. mam pytanie o zakładke PARAMETRY!!!! jest tam cos takiego jak ustawienia wyjsciowe atuatora. Zakres MAXIMUM Zakres MINIMUM czytałem cały opis i jest napisame, iz minimum to na wolnych obrotach(ilość kroków) a maximum na wysokich obrotach(ilość kroków)czyli ja rozumuje to tak i taki podobny przykład jest w instrucji...
Jeżeli nie był używany przez zimę, to zdecydowanie wymienić paliwo na świeże lub dolać do tagi co jest. Druga sprawa: zdemontować i wyczyścić gaźnik. W komorze pływakowej mogły się wytrącić jakieś gluty, które mogły zatkać główną dyszę paliwa. Jeżeli jest wkręt regulujący skład mieszanki na wolnych obrotach, to policzyć ilość obrotów do wykręcenia,...
Witam Posiadam silnik firmy STAHL,typ AS520 .450/2900 obr, 660V. Potrzebuję schemat łączenia wolnych(450) obrotów- uzwojenie jednowarstwowe,ilość żłobków-36 ,w silniku są dwa oddzielne uzwojenia. Sławek
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Witam posiadam program A-mon vers.1,6. mam pytanie o zakładke PARAMETRY!!!! jest tam cos takiego jak ustawienia wyjsciowe atuatora. Zakres MAXIMUM Zakres MINIMUM czytałem cały opis i jest napisame, iz minimum to na wolnych obrotach(ilość kroków) a maximum na wysokich obrotach(ilość kroków)czyli ja rozumuje to tak i taki podobny przykład jest w instrucji...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z powracającym błędem tak jak w tytule. Za pomocą OP-COMa udało mi się ustalić, że wina leży prawdopodobnie po stronie przepływomierza, zamontowany jest oryginał siemens 5WK9606 podejrzewam że nie wymieniany od nowości a auto ma 350 000 km posiada także instalację LPG. Czy ktoś mógłby potwierdzić czy faktycznie przepływomierz...
To jest pomiar 1 minutowy, tak jak napisałem po przednio (250ml/min).Zrób sobie zaślepkę do szyny paliwowej i zaślepiaj po kolejno od 6, jednocześnie robiąc pomiar przelewu wtryskiwaczy. Może być taka sytuacja że jeden wtryskiwacz ma duży przelew, z własnego doświadczenia na wolnych obrotach na nowych wtryskiwaczach niema praktycznie przelewu . Wygodniejsze...
Rozebrałem parownik. Sam kanalik między śrubą od regulacji wolnych obrotów, a wylotem tuż pod membraną główną jest drożny, sprężone powietrze przelatywało bez żadnych problemów. Membrana główna jest trochę sztywna w dotyku, coś jak płótno, ale myślę że jeszcze bez tragedii. Osadu też niezbyt wiele. Przeczyściłem trochę wnętrze, ale niestety bez zmian,...
Witam Co do silnika, to najprościej można wytłumaczyć tak: masz 2 silniki (2 osobne uzwojenia) jedne służą do napędu "pranie" (wolne obroty), drugie "wirowanie". Abym panu za mocno nie namieszał podam tylko że mają różną ilość par biegunów, a co za tym idzie będą miały jako prądnica znacznie różne częstotliwości.
Gumowy wąż skierowony do tyłu jest specjalnie wygięty, aby silnik nie gasł, w czasie jego wyluzowania. Chodzi o to, aby powietrze było zasysane bez naddmiernego nadmuchu w czasie szybkiej jazdy. Trójnikiem reguluje się ilość gazu wpływającego do gaźnika(?), powinna być jeszcze śrubka przy parowniku, reguluąca wolne obroty, być może tam jest przyczyna....
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? W astrach da się sprawdzić bez komputera Wciska się gaz i hamulec w jednym momencie i włącza zapłon, po czym zaczyna mrugać kontrolka chęć engine i liczy się ilość mrugnięć Przykładowo 10, 1, 10, 8, co oznacza błąd 0108
Witam. Zgodnie z poradą oddałem filtr do czyszczenia. Gość faktycznie stwierdził sporą ilość popiołu. Niestety komunikaty pojawiają się nadal. PDF raczej czysty, bo teraz różnica ciśnień w układzie wydechowym na wolnych obrotach to 5 mg. I 0 gram sadzy i przyrost powolny i niewielki. Więc zostaje wyjąć wtryski i dać do sprawdzenia. Mam nadzieję, że...
WITAM wszystkim w tym wozie steruje przepływomiez . ecu widzi nieprawdziwą ilość powietrza i inaczej ustawia zawór wolnych obrotów następnie ecu widzi za niskie obrity i przestawia zawór i znowu widzi przepływ pow i znowu i znowu ...... wiem :D po swoim saabie . Przepływka pasuje od Opel vectra 2.0 dtl tylko te pierwsze serie jakieś 400 zł lub pierwsze...
Witam posiadam program A-mon vers.1,6. mam pytanie o zakładke PARAMETRY!!!! jest tam cos takiego jak ustawienia wyjsciowe atuatora. Zakres MAXIMUM Zakres MINIMUM czytałem cały opis i jest napisame, iz minimum to na wolnych obrotach(ilość kroków) a maximum na wysokich obrotach(ilość kroków)czyli ja rozumuje to tak i taki podobny przykład jest w instrucji...
Marek_rr5 napisał: Chciałbym sie dowiedzieć jak obliczyć obroty silnika po uzwojeniu przykładowo 24 żłobku 2w grupie 4 wolne czyli 2 bieguny a wzór 60*50/p czy tak ? Zaczęliście od uzwojenia o czterech biegunach, a skończyliście na dwóch. :D A tak dla jasności p-ilość par biegunów , a ilość biegunów to jest- 2p romoo napisał: Licz bieguny czyli grupy...
Bzdury totalne. Na zimnym luzie wirnika może być nawet do 1 mm. Na różnice luzu wpływa wiele czynników, chociażby moment obrotowy, czas nagrzania układu wodnego, osiągnięcie temperatury spalin. Olej, wiadomo, jak zimny jest gęsty, dlatego powoduje naprawdę znikomą ilość poboru i smaruje mosiężną tulejkę, która wraz z temperaturą rozszerza się jak każdy...
Oczywiście różne są metody pomiaru, jednak szczególnie przy wolnych obrotach zębata tarcza z możliwie dużą ilością zębów będzie chyba najlepszym rozwiązaniem, bo prawidłową prędkość obrotową można odczytać już nawet wtedy, gdy wał/tarcza wykona powiedzmy tylko 1/10 obrotu. A także i mniejsza będzie komplikacja układu. Szprychy w kole rowerowym, to odmiana...
Jednak wszystko jest na swoim miejscu, będę próbował zwiększyć naciąg sprężyny w regulatorze tak aby silniej przyciągała przepustnicę dzięki czemu nie powinna falować. Ustawiłem gaźnik na 1 i 1/2 obrotu ale przy każdym puszczeniu gazu i na wolnych obrotach strzela w wydech, zbyt dużą ilość paliwa dostaje?
Jak będzie szarpać szybko zgaś. I zajrzyj do filtra paliwa. Najelpiej porównaj jak wygląda ilość paliwa w nim gdy zgasisz rozgrzany silnik najlepiej gdyby wcześniej popracował z minutę na wolnych obrotach. Generalnie brak paliwa do pompek nie wychodzi na błędach ECU.
Z obserwacji wynika tak jak tez piszecie że zwiększanie częstotliwości korzystniej wpływa na pracę silnika, gdyż pracuje ciszej, ruch jest bardziej "płynny", nie szarpie. Chyba kolego chodzi Ci o ilość mikrokroków? Jeśli chcesz uzyskiwać duże obroty > 500/minutę to lepszy będzie silnik DC lub BLCD z enkoderem ewentualnie silniki z mniejszą ilością...
wolne obrót cordoba wolne obrót ilość obrót krokowy ilość obrót licznik
lodówka bosch rozszczelnienie whirlpool zasilacz sterowanie głowicy dysku
echosonda lowrance polecane odkurzacze
Wyciek przy podgrzewaczu silnika Ford Focus MK2 benzyna - przyczyny i rozwiązania Niedziałające gniazdo 12V 150W w MAN TGX - diagnostyka i naprawa