To jest prawie ten sam silnik co w starej Aprlii Ditech. Odczyt błędów tak samo jak w Ditech — manetka opór i włączenie zapłonu, kod to ilość mignięć. Natomiast jeśli chodzi o złą pracę silnika, to jest bardzo trudny temat.
Układ zawiera przerzutnik monostabilny na T1 iT2, który daje impuls o czasie zależnym z grubsza od iloczynu C4 i R6; generuje taki impuls przy każdym zapłonie, i podaje go na wskaźnik przez T3 i T4 - w rezultacie wychylenie wskaźnika jest proporcjonalne do obrotów, do C4 i do R6. Zwiększenie C4 z 220nF do 330nF powinno zwiększyć wskazania x1.5, czyli...
Powinien pracować z jak najmniejszą ilością zapłonów, nawet ciągle.
Przy takim czasie pracy lampa może mieć już dość. Zależy to w głównej mierze od ilości zapłonów.
https://obrazki.elektroda.pl/3788909200_... W VCDS to kanal 15 i 16 Sterownik liczy ilość wypadniec zapłonu na 1000 obrotów po czym licznik się zeruje i liczy od nowa
Korzystając z doświadczenia jakie zdobyłem serwisując kotły Junkers mogę powiedzieć że elektronika w tych urządzeniach nie jest jakoś specjalnie wrażliwa na prace tych urządzeń czyli duża ilość zapłonów czy wysoką temperaturę w komorze spalania. Jedynymi czynnikami które ją niszczą to: losowe uszkodzenia niespowodowane niczym (starość), zalanie i przede...
Cześć, Ten numer sterownika który podałeś jeździ w Audi A4 140KM. Mietek na siemensie jak mało który ma kosmiczną ilość map zapłonu, lambdy itd...ale do ogarnięcia. Nie rozumiem tylko zdania "Na ten moment chcę coś sklecić aby auto odpaliło" Wrzuć ori z tego mietka to Ci podpowiem gdzie są mapy i od czego.
To nie jest numer cylindra, tylko ilość "wypadniętych" zapłonów, bo ,miemam że chodzi Tobie o to że najpierw pojawiło się 1 potem 2.
Super czas oczekiwania 30 dni :) Wybacz ale nie uśmiecha mi się trzymać tyle auto u mechanika :) wole na razie dorwać używkę albo może ktoś kupił np z ali 5ciopak i zostało mu albo z innego kompa ma
Wszystko ok, nie wiem, jak z ilością czynnika bo nie mam danych o tym modelu. Nie włączono przypadkiem zapłonu w trakcie cyklu regeneracji?
A czy jest pewność że ten obrotomierz jest odpowiedni dla tego silnika? Chodzi o ilość impulsów (zapłonów) na jeden obrót - to przecież różne w silnikach np 4 i 6 cylindrowych że 2 nie wspomnę...
A więc rozrusznik jest o takiej mocy jaką przewidywał wytwórca. Tak więc zarówno 12 V jak i 24 V moze posiadać dokładnie taką samą moc. Jak wiadomo moc rozrusznika zależy głównie od wielkości i charakterystyki silnika (ilość obrotów dla zapłonu). Natomiast jest prawdą o którą tobie chodzi, że prąd jest z grubsza proporcjonalnie mniejszy dla 24 V (połowa)....
Ja mówię że takie coś występuje a ten człowiek zaraz przekłada to na cenę naprawy, jak z takim człowiekiem rozmawiać szkoda że jesteś tu zasłużonym i czytanie ze zrozumieniem stwarza ci problem Ty sam się ośmieszasz brakiem rozumowania tego co pisze Mało powiedziane wielu ludzi tu nie potrafi czytać ze zrozumieniem i traktują to forum jak swoje prywatne...
Zawsze możesz dać mi bana - jeden skory do pomocy mniej - przecież to nie ja stracę najwiecej. Taką pomoc, to możesz sobie wiesz co. Ilość energii wyładowania zapłonu jest zawsze stała - to właśnie zaleta elektronicznego zapłonu. Zależy od czasu ładowania cewki - kilka ms. Czas ten jest stały, w całym zakresie obciążeń silnika. Jego wydłużenie - zbędne...
Rozumiem, że akumulator masz sprawny :D i osiąga wymaganą ilość obrotów do zapłonu ?
Wszystko jest w komputerze,steruje zapłonem i ilością paliwa.
36000000 zależy od preskalera timera i ilosci impulsow na obrót. preskaler 8 więc częst. timera 1Mzh - impuls co 1us. 1500rpm = 25 obr/sec. - int co 40ms. wiec przy 1500rpm i jednym impulsie na zapłon masz 40000 impulsow z timera. po przeilczeniu równania obrmin = x/wynikczas masz x= 60 000 000. Pomylilem sie z tym 36000000. teraz tylko ilość zapłonów...
Nic nie wiemy o pojeździe a każdy może mieć inne rozwiązanie (ilość cylindrów, rodzaj zapłonu, itp). ? A co to ma do rzeczy? Nic!
Ilość awaryjnych odpaleń jest limitowana do 5 razy, potem trzeba wykasować programem do strojenia. Brązowy przewód przepnij pod zasilanie, które pojawia się po włączeniu zapłonu i nie zanika przy kręceniu rozrusznikiem.
teoretycznie- więcej oktanów- wieksza moc. Jednak nie wiem, czy w seicento coś to zmieni- spróbuj zatankować 2 razy i zobacz czy poczujesz różnice... Troszkę kolega mija się z prawdą... liczba oktanów wcale nie określa "mocy paliwa" tylko jego odporność na samozapłon. W różnej konstrukcji silnikach ze względu na wyższą kompresję mieszanki paliwowo-powietrznej...
Podłącz miernik do sondy i sprawdź napięcie w czasie jazdy ze szczególną uwagą w momencie czkawki. Napięcie normalnie powinno oscylować 0,2-0,8V. Jeśli zrobi się wyższe tzn że sonda ma przebicie od grzałki i sterownik silnika będzie zmniejszał ilość paliwa i stąd ta czkawka. Po włączeniu zapłonu powinno być na czarnym około 0,5v - takie napięcie wystawia...
Na stronie ze schematami samochodowymi znajduje się schemat stroboskopu samochodowego do ustawiania zapłonu . Mam pytanie do ludzików którzy go złożyli albo znają się na tym temacie. Jak odczytać z tego urządzenia dokładną ilość stopni wyprzedzenia zapłonu( chodzi dokładnie czy jest to 5 , 10 , 30.... stopni) dzięki za każdą radę . filu
Wydaje mi się, że powinno być na piecyku pokrętło regulujące przepływ wody - zasada jest prosta - mniej wody = jest ona cieplejsza. Piecyk ma określoną moc grzewczą i tylko podnosi temperaturę pomiędzy określoną ilością wody zimnej wlotowej o określoną liczbę stopni. Pzdr Bartek
Jak w temacie. Kocioł ciągle wyświetla błąd 01, następnie blokuje się i trzeba go resetować. Wg instrukcji: Brak płomienia na palniku: Następują - 3-krotne samoczynne próby ponownego zapłonu (dla gazu LPG ilość prób zapłonu = 2), - wyświetlana jest aktualna temperatura wody grzewczej, po niepowodzeniu prób następuje: - wyłączenie kotła z blokadą, -...
Zgaśnie, wykręć świecę. Mokra - brakuje iskry. Sucha - brakuje paliwa lub powietrza. I tak sobie sprawdzasz i szukasz usterkę. Problemem jest umiejscowienie usterki według objawów, bo nie wszystkie objawy są oczywiste dla początkującego. Silnik spalinowy to jednak prosta maszyna dopóki ktoś nie przypnie mu wtryskiwaczy i elektroniki sterującej wtryskiem...
Zdaje się, że pod tą plastikową osłoną jest nie tylko zawór cut-off ale też jakaś elektronika od immobilizera. Chyba najprościej będzie jak napisał andrzej20001, wywal to i zastąp zwykłym zaworem, na niego dajesz 12V po zapłonie. A ten stycznik możesz zostawić niepodłączony. Tą drugą pompę na twoim miejscu zostawiłbym w spokoju, bo rozumiem że chodzi...
Arturse gdybys miał licznik zapalen takiej swietlówki + zegar podejrzewam ze to sie szybciej zepsuje niz ta swietlówka padnie ;) Jak mozesz to napisz na niej date i moze kiedys jak padnie dasz info na forum ze padła po takim a takim czasie... ( ile godzin dziennie ja eksploatujesz ? oraz ilosc zapłonów ? )
Witam wszystkich mam problem w Audi A3 8L 1,6 benzyna AVU. A więc tak na zimnym wszystko ok jak osiągnie temperaturę 90 stopni zaczyna poszarpywać w przedziale obrotów 2000/3000 na wolnych jest ok dodam jeszcze że mocy nie brakuje ciągnie cały czas. Sprawdzone vagiem występuje wtedy wypadanie zapłonów na 2 i 3 cylindrze. Nie zapala check tylko pokazuje...
Jak widać (bo widać!) moderatorzy nie usunęli postu, co dobrze o nich świadczy.:D Temat jest interdyscyplinarny. Trudno go zaklasyfikować, więc niech się toczy tam gdzie się zaczął. gromleon jestem pełen podziwu dla Twoich działań. Projekt procesorowego systemu sterowania pracą silnika w Jawie jest bardzo ciekawy. Chciałbym zwrócić uwagę na jedną sprawę....
To jest duża komplikacja układów, trudniej to zestroić, a Bestia_radom jest początkujący... Bestia_radom: przydałaby się - ze względu na zakłócenia - informacja jak często są impulsy na świecach w silnikach tych motocykli (obroty silnika razy ilość pozycji rozdzielacza zapłonu).
Konieczny jest silnik krokowy, wg.prawa i uładu wtrysku benzyny twojego auta. Krokowy reguluje dawką gazu na podstawie min. sondy lambda, jego brak to brak dokładnej regulacji. Silnik krokowy zamyka dopływ gazu po wyłączeniu zapłonu. Teraz nie masz tej możliwości i ilość gazu który jest w reduktorze i przewodzie do miksera Dodano po 30 powoduje samozapłon.
We wlewie nie ma czujnika, wskaźnik aktualizuje ilość paliwa po każdym włączeniu zapłonu i nie mierzy go podczas jazdy, spadek poziomu oblicza z danych zużycia dla komputera pokładowego(czas wtrysku, temp.silnika, obciążenie itd), stąd opadanie wskaźnika podczas jazdy na gazie. Podczas tankowania na włączonym zapłonie wskaźnik poziomu nie podniesie...
SN- ilość czujników obrotów wentylatora (w wewnętrznym sterowniku do pomiaru obr/min wentylatora) PF- moc grzania świecy (dla temperatur powyżej zera 2-3 zupełnie wystarcza do zapłonu, 6 max) OF- nie mam pojęcia
chyba się mylisz, to sobie sprawdz jak nie wierzysz, widać różnicę jeżeli na trzech cylindrach impuls iskry jest taki sam a na jednym jest dużo szybszy Pozdrawiam Co znaczy "szybszy", że częściej miga czy za wcześnie? Ja w takich przypadkach zakładam po kolei sondę na wszystkie przewody i sprawdzam czy na każdym cylindrze są jednakowe obroty (tzn ilość...
uwierz mi, że będzie dokładnie tak jak opisuje kolega 82spacemen sterownik zlicza wypadające zapłony, jeśli przekroczy jakąś wartosc ilosc (teraz nie pamietam ile) to sterownik odłączy na tym cylindrze wtryskiwacz paliwa, aby uniknąc zatarcia silnika. Po skasowaniu błedu działa nadal do czasu kiedy znowu przekroczy ilosc wypadajacych zapłonów na cylinder....
Części samochodowe muszą wytrzymać do +85 stopni a czasami więcej. Kto i gdzie tak napisał? Aku w obecnych elektrykach są pokryte swego rodzaju kokonem, który ma za zadanie regulację temperatury akumulatora. Uszkodzenie tego śpiworka robi z samochodu potencjalną ognistą pułapkę dla każdego w środku. O takie uszkodzenie łatwo, dlatego po każdej stłuczce...
Mam problem wskaźnik poziomu paliwa nie pokazuje aktualnego stanu niewżne jaka jest ilość paliwa po włączeniu zapłonu podnosi się troszeczkę i cały czas się tam utrzymuje nawet po zatankowaniu może ktoś wie co to jest
Poza tym Twoje zerowanie ma jedną wadę - nie wiesz na którym kroku stanął silnik, bo jeśli np. stanął na 4-tym, a Ty podczas zerowania podasz pierwszy, to wtedy pierwszy z 90-ciu kroków zostanie wykonany w prawo. Fakt. Tutaj przyznaje się bez bicia, że w programie trzeba koniecznie zastosować mechanizm pamiętania ostatniego wykonanego kroku tak, żeby...
Chodzi mi i to czy ddt pokaże prawidłową pracę wtrysków, ewentualnie, czy któryś nie domaga, bo mi silnik nierówno pracuje, jedna świeca czarna, "pufanie z wydechu" - jakby wypadanie zapłonu.
Zgodnie z poradami na różnych forach : -auta z dpf ważna mała ilość popiołu-poniżej 0.1 -temp zapłonu jak najbliżej ok 60 st C -olej pólsyntetyczny -niski TBN tak,więc ten Valvo odpada (przysłano mi taki przez pomyłkę) ,ponieważ ma TBN ponad 3,a wersja jaką leję ,ma TBN 1.4 (scooter 2T),do tego wg producenta spala się bezpopiołowo. Pamiętaj ,że część...
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
Dwa razy większa ilość zębów zafałszuje pracę silnika . Chyba że będą dwie przerwy z wyciętymi zębami co 180 stopnie. wtedy sterownik podwoi w pamięci obroty wału korbowego. Po to jest przerwa by mógł określić kąt wyprzedzenia zapłonu dla cylindra 1 i 4 (iskra tracona na wydechu). Jeśli określi punkt zapłonu jak wyżej oblicza ilość impulsów i określa...
Kolego (at)Strumien swiadomosci swia tak się zastanawiam, co to znaczy wypadanie zapłonu ? (chodzi o to że w vagu zlicza ilość wypadniętych zapłonów) ma to związek tylko z iskrą ogólnie z zapłonem czy może to wywołać np. lewe powietrze, ewentualnie za mało tego powietrza względem np. paliwa, czy możliwe że powiedzmy to powietrze powodowałoby problem...
Nagrzewa się tylko uzwojenie cewki od zasilania zapłonu?? Policzył bym jeszcze ilość par biegunów magnesów na magnecie i sprawdził czy odpowiada statorowi-stojanowi. A połączenia masy na silniku i instalacji jest ok??
deska widzi za dużą temp silnika,lub niewystarczjącą ilość środka chłodniczego
Diesel klekocze dlatego, bo paliwo nie zapala się od razu po wtryśnięciu, musi minąć pewien krótki okres indukcji podczas którego paliwo jest cały czas wtryskiwane i gromadzi się go w komorze spalania spora ilość - w momencie zapłonu ten ładunek paliwa natychmiast ulega spaleniu i stąd ta detonacja. Wszystko to było w podręcznikach w samochodówce. A...
Potrzebuję nawinąć trafo na rdzeniu ferrytowym. Pierwotne 12V , wtórne 230V. Z tego co wiem szablony i wzory dla trafa z blach nie sprawdzają się dla ferrytu. Chcę zrobić lampę strobo do regulacji zapłonu. Jak obliczyć ilość zwojów. :(
Nie wiem czy to dobry pomysł, ale gdyby zbudować jakiś prosty wzmacniacz. który dawałby określoną ilość hz mógłby działać jako ustawianie zapłonu? a do konfiguracji audacity. np. przyśpieszanie co 1 Hz zwalnianie o 2 Hz, a wzmacniacz zbudowałbym na TDA2030. układ podwójny, znalazłem na elektrodzie, jak sądzicie da radę takie coś uruchomić?
Skoda Favorit 135 LS. W aparacie zapłonowym jest cewka do wyzwalania sterownika zapłonu, jaka jest jej oporność .średnica drutu. ilość zwoi.
Jeżeli nie Widzisz potrzeby zmiany miejscami wtryskiwaczy tak jak koledzy piszą to znaczy że nie masz dostatecznej wiedzy. Koledzy próbują ci pomóc i wyeliminować usterkę bez kupowania części a ty swoje. Wypadanie zapłonu jest to brak detonacji lub nieodpowiednia detonacji na cylindrze. Czyli jednym słowem potrzeba jest odpowiednia kompresja ilość powietrza...
Nigdy tego nie studiowałem, więc nie odpowiem Ci fachowo. Tłumacząc po swojemu - krzywki na wałku mają bezpośredni związek z czasem otwarcia zaworów. Czas otwarcia zaworu ssącego jest ściśle powiązany z mapą zapłonu. Ilość zasysanego powietrza musi być dopasowana do dawki paliwa. Zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka równa się złe spalanie. To samo tyczy...
witam dziś! Mialem ten samochodzik dzisiaj na chwile, walczyłem z 3 godz. i nic.. Dzieki za odpowiedzi, cewka odpada, sprawdzałem iskre na zdjętej listwie każda cewka wali iskre prawie na 2 cm wiec tu jest ok. Nie zdążyłem zająć się wtryskiwaczem bo juz tylko to mi zostało. Troche wypraktykowałem przy mocnym przegazowaniu gdy silnik zejdzie z obrotów...
Witam, po 5 latach bez problemów mój bojler zaczął wywalać błędy SP3... Zauważyłem, że błędy pojawiały się częściej przy zimnym rozruchu. Zwiększenie mocy wolnego zapłonu zmniejsza ilość błędów. Biorąc pod uwagę ten wątek, oraz moją wiedzę na temat elektroniki, dochodzę do wniosku, że przekaźnik OMRO 24v 5A jest dla mnie podejrzany. Faktycznie pracując...
D3WZ ma już fabrycznie swój sterownik w sobie, jak to piszesz do generowania impulsów na pompkę, ale nie tylko. Najważniejsze to, że czuwa nad bezpieczeństwem urządzenia, sprawdza temperatury na czujnikach, generuje odpowiednią ilość powietrza do spalania podawanego paliwa, podgrzewa wstępnie palnik, celem zapłonu mieszanki, wyłącza piec po uzyskaniu...
Mocno okopcona świeca może być z 2 powodów (ewentualnie nawet obu na raz): - stanowczo zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna (czyli za dużo benzyny), - za dużo oleju w paliwie względnie olej słabej jakości. Jeśli lejesz jakiś mixol czy inny tani olej to nie dziwota że rzuca ostro nagarem na świecę. Orlen Oil 2T Semisynthetic to absolutne minimum...
i jest bosch-a martwi mnie tylko to że jak ustawie na stroboskob 1 stopień przed GMP to pali ciężko i na początku kulawo chodzi aktualnie ustawiłem na 6przed GMP i pali przy -15 bez żadnych problemów nie kopci czy wpływa to na ilość spalanego paliwa
Swego czasu korzystałem z prostego stroboskopu do ustawiania zapłonu zbudowanego z NE555 i kilku białych diod, służyło mi to do ustawiania zapłonów w motorowerach gdzie spokojnie dawało radę i można to było zrobić całkiem nieźle. Jedynym mankamentem było konieczność gaszenia światła ze względu na małą ilość światła z tej zabawki.
Witam, Mam problem z moim adblue, a mianowicie po włączeniu zapłonu pokazuje mi procentową ilość adblue, a po chwili (około 30sec) pojawia się kreska —. Za każdym razem po włączeniu zapłonu jest tak samo. Błąd aktywny: EMS 8263 dozownik reduktora. Według opisu błędu może być jakaś przerwa w przewodach i stad moje pytanie: Jakie powinno być napięcie...
Witam. W samochodach z silnikiem z zapłonem samoczynnym sterujemy ilością paliwa, nie mieszanki paliwowo-powietrznej tak jak jest to w "benzyniakach". Ilość zasysanego powietrza jest stała. Zastanawia mnie dlaczego w dieslach montowany jest przepływomierz. Skoro ilość powietrza jest stała to po co ją mierzyć.? Czy ma to związek z turbodoładowaniem powszechnie...
piec Vaillant 180 vu z zasobnikiem bez regulatora pogod . Co jakiś czas piec gaśnie i miga wtedy kontrolka zapłonu. Oczywiście ilość wody jest wystarczająca Wizyty serwisantów (2razy po 200 zł ) nic nie dały! Teraz przez telef opowiadają że to płyta elektron albo zawór 3 drożny. Według mnie to te rzeczy raczej nie nawalają razem a już wymiana zaworu...
napięcie może mieć ale prąd za słaby, przedzwonić wiązke, drżenie może być spowodowane małą ilością dostpnęgo paliwa w układzie.. podcieśnienie się robi moment zapłonu ulega korekcie
Wypnij wtyczkę od złącza diagnostycznego, często jest zwarcie w okolicach gniazda, lub w kablu i przejedż kawałek, być może wszystko wróci. I nie odpowiedziałeś, czy przebiega auto test modulatorów po włączeniu zapłonu- chodzi o takie kilkukrotne psyknięcia, ich ilość jest zależna od rodzaju systemu. Jak te czujniki były sprawdzane? Najprościej omomierzem...
Instrukcja do pobrania http://www.rotex.de Ciekawa konstrukcja koła, chyba trochę delikatna, proponowałbym jednak wezwać serwis. Jeśli tego nie zrobiłeś a jest możliwość spróbuj odpalć palnik wyjęty z kotła (przed zapłonem fotoelement musi być nieoświetlony!) Zobaczysz czy napewno jest iskra i jaka, czy jest podawane paliwo. Spróbuj zmniejszyć ilość...
No, teraz może być, za mała ilość paliwa w mieszance, zły kąt zapłonu, przerwa na przerywaczu, wypalony zawór dolotowy, złe luzy zaworowe. Zacznij od gaźnika, czyszczenie, regulacja, potem zapłon. Jeśli wcześniej to było, obejrzyj przewód od serva i kolektor dolotowy czy nie ssie fałszywego powietrza.
Najlepiej zastosować moduł mikroprocesorowy z czujnikiem stuków w głowicy. Takie ustrojstwo działa tak, że balansuje na krawędzi stuku i wtedy bez znaczenia jakiego paliwa byś nie nalał [mam na uwadze ilość oktanową] zawsze będziesz miał prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Czego mają dotyczyć te dane? Typ wtrysku-Motronic M9.2 Świece zapłonowe-BKUR6ET-10 Punt zapłonu-od0 do 15 stopni zmienny Ilość oleju przy zmianie-3,8 litra Mail rocaria(at)o2.pl
Witam, mam problem z moim fiatem 126p. Mianowicie, gdy ustawiam zapłon na znaki, tak jak powinien być oryginalnie, maluch w ogóle nie chce jechać, nie wkręca się na obroty i strzela z wydechu. A gdy ustawię zapłon ręcznie, kiedy zapalony jest silnik, tzw. na słuch, maluch ma moc, jeździ, pali ogromną ilość paliwa. I jest mu ciężko zapalić. Rozrusznik...
I jeszcze o czynnikach alternatywnych, których używa spora część świata, tymczasem w UE od kilku lat obligatoryjny w samochodach jest czynnik niebezpieczny, trujący i w przypadku zapłonu zabójczy. https://hychill.com.au/ https://www.engas.com.au/products/ Niestety etan w Polsce kosztuje zupełnie koszmarne pieniądze, gdyby przypadkiem ktoś miał, to...
wszystko na to wskazuje ze trzeba zaczac poszukiwania dobrego mechanika, co w mojej okolicy jest nielatwe,a nie zajmowac sie usterka samochodu.. No niestety ale to chyba jedyne wyjście. Gdybyś miał narzędzia , trochę wiedzy i ochotę to można byłoby drążyć temat. Na tyle , ile podałeś informacji to przy zarejestrowanym błędzie o wypadaniu zapłonu to...
Weż z dowolnego diesla zdejmij kolektor ssący i wstrzyknij do każdego cylindra taką samą ilość oleju. Odepnij sterowanie paliwa tak by go nie dostawał i zakręć rozrusznikiem, w każdym z cylindrów dojdzie do zapłonu i olej się spali ( jak wtyśniesz odpowiednią ilość oleju nie za mało nie za dużo ) Kolega słyszał, że w którymś kościele dzwony biją, ale...
Masz racje z tym spalaniem stukowym ale jest bardzo prawdopodobne że ono zajdzie. Zbyt duża ilość ozonu może doprowadzić do zbyt wczesnego zapłonu mieszanki w cylindrze ,a właściwie samozapłonu. Może jakby odpowiednio dozować ozon można by zwiększyć moc silnika bez w/w efektów ubocznych.
Witam! Nikt tu nie sugerował wymiany pierścieni tylko usterkę (proszę czytać uważnie). Druga sprawa to nie było stwierdzenia że ten silnik ma cztery pierścienie. Była to tylko informacja ogólna dotycząca silników z zapłonem samoczynnym, a ilość pierścieni jest podyktowana konstrukcją silnika. Rozbierz sobie silnik Andorię albo Tatrę (ciężarówkę) zobaczysz...
A07 - zbyt wiele błędów zapłonu w jednym cyklu pracy. Ogólnie piec ma kłopot z zapłonem. Tworzy się spora ilość mieszanki gazowej, która jest zapalana i wtedy powstaje eksplozja. Trzeba by wezwać serwisanta z uprawnieniami gazowymi i taki, który zna się na tych kotłach, bo samodzielne naprawy z takimi problemami mogą się zakończyć tym, ze będziemy słyszeli...
Mam dokładnie ten sam chiński sterownik zgrzewarki u siebie. W wersji 100A jest triak BTA100-800B. Jest snubber w postaci układu RC. Natomiast działa to w taki sposób, że mamy regulację prądu poprzez sterowanie kątem zapłonu triaka, a czas zgrzewu reguluje się ilością cykli sieciowych przepuszczanych na transformator. Triak 40A został zabity przez zbyt...
Jest to tak skomplikowane, że nie warto. W tym VW jak wiesz możesz skorzystać zacisku W alternatora, tylko ten obrotomierz tego nie obsłuży. On korzystał z "prostokątów" z zapłonu, których ilość dzielił przez 2. Na W masz sinusoidę, która zależna jest między innymi od przełożenia mechanicznego pomiędzy kołem pasowym wału a kołem pasowym alternatora....
Nie, a nawet pogorszysz osiągi. Jest to urządzenie, które przekształca informację o ilości zasysanego powietrza przez silnik na informację zrozumiałą dla komputera wtryskowego. Komputer potrzebuje tę informację aby skalkulować ilość paliwa wtryskiwanego do cylindrów i moment zapłonu tak aby proces spalania przebiegał prawidłowo.
Witam wszystkich i jak w temacie. Citroen Berlingo 1.6HDi, 2011 rok. Po uzupełnieniu dodatku do paliwa i po komputerowej wymianie worka poprzez Lexię pompka pompująca dodatek nie przestaje działać, po włączeniu zapłonu przez kilkanaście minut stan płynu spadł ze 100% do 88%. Co mogło się stać? Czy należy wpisać/zakodować ilość dodatku dodanego do FAP?
Podpisuję się pod całym tekstem Kolegi Mczapski . Natomiast podpowiem tyle: żarówka w chwili zapłonu pobiera znacznie większą ilość prądu, niż przy pracy "normalnej", po rozgrzaniu. To trwa ułamek sekundy, jednak CAN może to właśnie wychwytuje - nie wiem, elektr onikiem nie jestem.
Opla możesz zdiagnozować w prosty sposób zakładając zworke na złączu ALDL - piny A i B , po włączeniu zapłonu trzeba odczytać (przeliczyć) ilość mrugnieć kontrolki, liczba będzie oznaczać kod błędu. Na stronie http://www.vectra-unlimited.pl/ w poradach jest to opisane, powinna być gdzieś tam też tabela z kodami błędów, jeśli nie ma to podaj maila podeśle...
najstarszego? Nie znam tak dokładnie historii elektrycznych silników... silniki tłokowe maja większą moc niż wirnikowe- dlaczego silnik parowy byl tłokowy a nie wirnikowy? przecież można było zrobić go na zasadzie wiatraka. W takim silniku można ustawić kąt wyprzedzenia impulsu (zapłonu) siłę impulsu (ilość mieszanki paliwowo powietrznej) dzięki czemu...
Dzisiejszych czasach są piwa bezalkoholowe wina bezalkoholowa no wódki jeszcze bezalkoholowej nie ma. Jak bagnet się macza to jest wystarczająca ilość oleju do startu a wlać można dowolny. Nawet jak będzie w innej klasie i innej firmy nic się nie stanie.
To jest czujnik wyłącznie diagnostyczny. Poprzez porównanie jego impulsów z impulsami dla układu zapłonowego można określić (we wcześniejszych autach również wyregulować) kąt wyprzedzenia zapłonu. No i oczywiście pokazywał na diagnoskopie ilość obrotów silnika na minutę. To wszystko. Nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Nie jest to takie proste na jakie wygląda... Tym bardziej jak masz problemy z ilością iskier na obrót. Poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Sprawdzę jeszcze czujnik klimy i ilość czynnika w układzie, jestem na jutro już umówiony. Zobaczymy co wyjdzie.
A skąd paliwo na tą ilośc powietrza?Kąt zapłonu? Co na to tłoki?Zakładając że ten diwajs wytzyma kwadrans. NIE MA drogi na skróty.
Witam! Wprawdzie temat stary ale może jeszcze komuś się przyda procedura, którą sprawdziłem na Scenic-u z 1997 roku (z IMMO na podczerwień) i postanowiłem dokładnie opisać: Awaryjne uruchomienie silnika gdy nie działają piloty obydwu kluczyków: 1. otworzyć drzwi kluczykiem lampka blokady zapłonu (immo) w zegarach powinna szybko błyskać; 2. włóż oryginalny...
Doprecyzowuję: - nie mam LPG, mam 1.4 TSI benzyna, - świece nie mają na to wpływu, sprawdzałem przed wymianą na starych i na nowych, na obu jest podobnie, - cewki chyba moża pominąć. Raczej nie mają na to wpływu, bo w zależności od podpięcia pod kompa, raz wychodzi na 3 cylindrze najsłabiej, innym razem na 2, a jeszcze innym na 1. Jeśli już to pewnie...
Mam jeszcze pytanie: skąd sterownik "wie", że nie było zapalenia mieszanki w cylindrze, żeby wygenerować błąd, że wypadł zapłon? Czasem ładowania poszczególnej cewki , składem mieszanki poprzez sonde i ilością powietrza poprzez MAP
Z tego co wiem to wsk-a ma czopy wału wprasowywane w przeciwwagi. Łatwo to sprawdzić- wpusty na klin na obu czopach powinny być naprzeciwko siebie. Z czasem potrafią się przekrecać powodując takie objawy. Kielicha czyli ustawić tłok w górnym położeniu i wlać bezpośrednio do cylindra mała ilość paliwa.
Witam pozwolę się włączyć do tematu. Który masz rok samochodu? Jaki nr sterownika? Pisałem do tego majstra z Moskwy czy robili coś w temacie zgrania map ze sterownika odpisał mi że nie. Z tego co napisałeś wychodzi, że coś jednak więcej działają. Chciałem pomęczyć swój samochód w202 2.8 r6 93, na HFM pobawić się mapa zapłonu i wtrysku. Kupiłem nawet...
Sond nie da się oszukać tak samo jak nie można zmienić priorytetu. Jeśli samoczynnie startuje wentylator i nie podejmuje żadnej pracy i nie wyświetla usterek to może być płyta. Jeśli wyświetla usterkę przy blokadzie to dokładnie jaka to usterka ? Szczelność komina można sprawdzić analizatorem. Ważne jest też ustawienie rodzaju gazu. Jakość gazu też...
jareeq pomogło:))) znów można się myć w ciepłej wodzie. Po rozebraniu przekładni okazało się że najmniejsze ĸółko zębate osadzone na osi było luźne. Pomogło oczyszczenie ośki spirytusem oraz klej szybkoschnący w minimalnych ilościach.
Jeśli nie mikrokontroler to ja to widzę tak: Układ czasowy ne555 w trybie astabilnym z wypełnieniem 1% i licznik np. Johnsona 4017. Wyjście ne555 połączone z resetem licznika, a wyjście 9 (liczba 8 ) licznika z prostym układem RC i tranzystorem sterującym przekaźnikiem odłączającym zapłon. Licznik zlicza impulsy z kontaktronu w czasie niskiego poziomu...
Problemem sa nie zawory tylko gniazda ,a tak wogóle to rozmawiamy o sekwencji więc i tak sterował będzie ilość gazu ECU bezyny (oczywiście dorze zmapowany) .Co do wariatora zapłonu to tylko narazie Brc widziałem w komplecie ,a tak wogóle to az takowej potrzeby nie widze przy IV gen.
Szarpie i nie chce jechać, to albo zapłon, albo nie dostaje wystarczającej ilości paliwa. Gaźnik dobrze wyregulowany?
Spróbuj kodów migowych. Zewrzyj razem piny Ai B mostkiem w kostce pod schowkiem, włącz zapłon i licz ilość mrugnięć checku silnika (10 mignięć to 0) i zobacz jaki masz błąd.
Panowie, może mi ktoś pomoże.. zamontowałem celkę która produkuje 1,3 l min silnik 1,6 honda.. testów poczyniłem trochę i pytanie jest proste.. przy zablokowanej sondzie lambda (komputer dostaje sygnał 0,9 V ) i obniżeniu map paliwa o 30% przy 90 km/h w trasie spalanie 5l/100km obserwuje czujnik spalania stukowego temperature itp.. czy ktoś mi powie...
Panowie Dodam jeszcze że wszystkie te błędy zaczęły się pojawiać wtedy kiedy załączył się wentylator chłodzenia.Po prostu auto było odpalone, podłączony interfejs.Chciałem sprawdzić co wpływa na falowanie obrotów.Wcześniej był tylko błąd P0400 czyli EGR. (at)Erwin123 Właśnie zastanawiałem się nad tym. W ASO nie ma problemu.Tylko czy to coś da. Edit....
Piecyk jak w temacie. Przy włączeniu wody w baterii wanny, wszystko działa. Przy przełączeniu na prysznic, włączeniu wody w umywalce, czy w kuchni, nie ma iskry i piecyk nie pali, leci zimna woda. Ciśnienie w umywalce, czy w kuchni wydaje się być dobre. W czym może być problem? AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo? Nagle AI: Czy...
Witam.Najlepiej go zdejmij.Jest to rozwiązanie z czasów PRL-u.Podaje on ciepłe powietrze do lepszego zapłonu paliwa w zimne dni.Według mnie beznadziejne rozwiązanie że względu na mniejszą ilość tlenu w ciepłym rozrzedzonym powietrzu.
licznik zapłonów wypadanie zapłonów kolejność zapłonów
mixer słuchawkowy schemat electronics pilot slabo dziala
samsung wf70f5e0w2w samsung wf70f5e0w2w
Brak obrazu na laptopie, świecący Caps Lock - diagnoza i rozwiązania Kody do pilota One For All URC-4300 - lista i programowanie