Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
Opisane uszkodzenie odpowiada ewidentnie złej współpracy układu kluczyk-stacyjka. Sprawdziłeś drugi kluczyk?
Clipem było sprawdzane nic nie ma. To sprawne, czego jeszcze chcesz? Oddaj auto do naprawy komuś, kto potrafi więcej niż tylko czytać zakładkę z błędami (licznik wypadnięć zapłonu)
Tester, licznik wypadania zapłonu, zmiana cewek miejscami, licznik i będziesz wiedział czy to cewka czy inna przyczyna.
Jaki był powód "unieruchomienia " licznika - chyba wypada napisać , nie?
licznik bym rozbierany?
Na odpiętym liczniku nie próbowałem. na odpiętym nie odpali bo nawet zapłonu nie włączy bez licznika.
Tylko licznik. To po uruchomieniu zapłonu BSI powinno przepisać większy przebieg do licznika.
Zasilanie na czerwony przewód masz? Jak jest odłączony przełącznik(uszkodzony) to światła będą się świecić za zapłonem i będzie brak długich. Nie spotkałem się jeszcze z uszkodzonym przełącznikiem ale tu akurat może tak być. Podświetlenie licznika jest za zapłonem. Nawet jak nie ma przełącznika to deska świeci.
Bezpiecznik wymień
Te świece jakie założyłeś? Sprawdź testerem czy w parametrach jest licznik wypadania zapłonów.
Za zapalanie i gaszenie kontrolek po włączeniu zapłonu odpowiadam sam licznik. Obstawiam usterkę wewnętrzną licznika. Napewno do sprawdzenia wszystkie zasilania i masy na liczniku.
Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu.
Pamiętaj żeby nie włączyć zapłonu przy wyjętym liczniku bo będzie kłopot z poduszką !!!!!!
Popatrz sobie na licznik wypadających zapłonów, a nie tylko na błędy...
Witam Vito 639 2005r po otwarciu drzwi zapala się wyświetlacz licznika ,po przekręceniu zapłonu brak kontrolek na liczniku oprócz jednej która się zapala to kontrolka srs nie kręci rozrusznik , nie odpala .Komunikacja tylko ze stacyjką żadnych błędów .
W takim razie sprawdzaj napięcie od pinu 23 w niebieskim gnieździe.
W grupie VAG masz dostępny licznik wypadnięć zapłonów. Błędu jeszcze nie będzie, ale licznik wskaże gdzie jest problem. Jak świeci check, to tester powinien pokazać na którym cylindrze jest wypadanie zapłonów. Za sprawdzenie sprawnej cewki firma może naliczyć sobie opłatę. \ Nie wszystkie sklepy przyjmą reklamację części, jeśli nie była zamontowana...
koniecznośc wykonania czynności inspekcyjnych
Nie to musi byc coś ze stacyjką...pewnie się juz wyrobiła albo coś, może robi zwarcie??? hmm bo przekazników tam niema jak dobrze sobie przypominam... a jeżeli licznik gaśnie a rozrusznik kręci to wychodzi na to że przez stacyjke jest przejście więc dlaczego gaśnie licznik i niema zapłonu:/...jeśli możesz to załatw najlepiej jakas inną stacyjke najlepiej...
Sprawdź kostkę stacyjki na początek.
1. Aby wejść w tryb testu własnego zestawu wskaźników jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zerowania licznika dziennego i przekręć kluczyk zapłonu w położenie II. 2. Po wyświetleniu napisu TEST na LCD zwolnij przycisk zerowania licznika dziennego 3. Zestaw wskaźników rozpocznie test poruszania wskazówkami wskaźników. 4. Aby wybrać lub ominąć...
Trzeba sprawdzić czujnik dla licznika, wiązkę pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Jeżeli wskazówka nie opiera się o ogranicznik po wyłączeniu zapłonu to możliwe że masz uszkodzony licznik. Zrób pomiary i nie mieszaj do tego uszczelki pod głowicą czy termostatu.
Jak odłączysz i nic nie będziesz włączał zapłonu to nie.
stacyjkę odpiąłem na odłączonym akumulatorze. podpiąłem aku bez stacyjki i wszystko się paliło jak na zapłonie.
Następny objaw. Vag nic nie wykrywa. Po włączeniu silnika jest błąd komunikacji interfejsu z laptopem - idzie jakies napięcie i glupieje vag. Pompe abs-u wypiąłem i wyczyscilem styki. Po tym zabiegu vag wywala błąd przekażnika abs. Wypiąłem wtyczke abs lecz nadal vag nie komunikuje się na włączonym silniku, gdzie przedtem robiłem to bez problemu
witam kolegów. tak jak w temacie po przekręceniu zapłonu licznik nie startuje. żadna kontrolka czy wyświetlacz. auto odpala ale z racji immo gasnie. z rzeczy pewnych pin 1 i 23 w t32 ma plusa. co do całej reszty nie mam pewnego źródła.
Ciekawe czy kolega sprawdzał na 2 plusach (albo z włączonym zapłonem w autku).
odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
Panowie, założyłem licznik z golfa kolegi, tylko że TDI i auto zapala i gaśnie od razu. Poza tym wszystkie wskaźniki działają i nie wiem, czy licznik, bo nie mogę go odpalić. Dodano po 51 Licznik zwykły, bez fisu, jak u mnie. Dodano po 30 Coś odcina paliwo. Dodano po 1 Przełożyłem swój, auto zapala. Dodano po 1 Co może mieć licznik do zapłonu, że odcina?
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Wymień licznik na drugi .jakakolwiek ingerencja w próby naprawy licznika jest ekonomicznie nie uzasadniona.No chyba że licznik resetuje się po wyłączeniu i włączeniu zapłonu to wtedy nie jest to wina licznika.
Jest możliwość ale ogólnie gra nie warta świeczki. Trzeba by ingerować we wsad licznika , czyli zmieniać oprogramowanie. Łatwo w ten sposób uwalić licznik. Sam nie dasz rady.
W modelu Master II nie ma możliwości wyrzucenia tacho przy pomocy CLIPa. W UCH istnieje komenda odnośnie tachografu ale można ją zastosować tylko przy nowym liczniku. Konfiguracja o tym czy samochód posiada tacho czy nie , jest zapisana w UCH i w liczniku. Licznik konfiguruje się z poziomu UCH. Każde włączenie zapłonu powoduje przepisanie konfiguracji...
Uszkodzony prawie na pewno licznik. Cokolwiek na liczniki po włączeniu zapłonu się zapala?
Cześć kolego. Możesz wrzucić fotkę tego zegara w środku ? głównie chodzi mi o płytkę PCB z obu stron. Pozdrawiam
Witam ! Z własnego dochodzenia wiem, że liczniki te posiadają przypadłość "przywieszania się". Mnie udało się to usunąć poprzez podłączenie do lewego złącza (czarne) zasilania tj. masy na pin 1, i +12V na piny 4 i 9. Po podłączeniu zasilania w "zawieszonym" liczniku świeci się podświetlanie wyświetlacza i zegarów. Po przyłożeniu masy do punktu pokazanego...
Wskazówki przeważnie po włączeniu zapłonu przesuwają się, ale chyba w górę. Jeśli to licznik jak w golfie IV to wskazówki nie celują w nic konkretnego w zerowej pozycji, więc najlepiej jest sobie przed demontażem zrobić znaki ołówkiem.
Witajcie chcę zrobić w obudowie włącznik zapłonu oraz podświetlenia do licznika z golfa 4 lecz nie wiem jak go zrobić. Proszę o pomoc.
Dźwięk to "sygnalizacja przeglądu".Należy skasować w następujący sposób: Nacisnąć i przytrzymać przy wyłączonym zapłonie przycisk kasowania wskazań licznika przebiegów okresowych Włączyć zapłon i zwolnić przycisk kasowania Obrócić w prawo pokrętło minutowe regulacji zegara cyfrowego.Wyświetlacz przechodzi do wskazań normalnych. Wyłączyć zapłon.Dopiero...
Cóż, jeśli odpiąłeś czujnik prędkości a licznik dalej zlicza, to znaczy że ma zwarcie. Odepnij wszystkie możliwe wtyczki od licznika, zostaw tą z zasilaniem i zobacz czy dalej licznik szaleje. Jak nie-problem w wiązce, jak tak - zwarcie w liczniku.
Uszkodzony licznik. Można to przerobić aby się włączało za zapłonem.
To jest rezystor sztucznie zwiększający moc kontrolki do ok. 4–5 W, który służy do tego aby alternator samowzbudny, z diodami wzbudzenia (9-diodowy), wzbudził się szybciej tzn. natychmiast po uruchomieniu silnika. Prąd przepływający przez żarówkę z rezystorem, następnie przez regulator napięcia, powoduje wstępne namagnesowanie wirnika alternatora. W...
Tu wiem, że trzeba jechać na diagnostykę Coś mi się zdaje że on ma jedynie kody migowe błędów, więc "komputer" tu nic nie pomoże. Ale doświadczony mechanik/elektromechanik jak najbardziej.
Regulator prądu ładowania albo alternator.
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
Panowie pomoże ktoś?
Jesteś pewny tego że pompa paliwa działa po włączeniu zapłonu? Bez licznika odpali a skoro pompa pracuje to ECU ma zasilanie. Czy jest iskra jak kręcisz rozrusznikiem?
Dzięki za pomoc, sprawdziłem wszystko jest ok, maszyna odpaliła, poza tym że licznik spalony :( Jednak nie poszedł tylko moduł zapłonu, ale licznik też został uszkodzony.
żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu co Dodano po 1 żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu coś innego
Mam mały problemik, przy zakładaniu alarmu był rozłączany licznik i gość uruchomił silnik od tej pory po wyłączeniu zapłonu od licznika odcinane jest zasilanie, czyli giną mi kilometry ustawienia zegara itp. po załączeniu zapłonu wszystkie zegary łącznie z obrotami itd są resetowane i działają poprawnie. Samochód jest z listopada 1998r/VW passat 1,9TDI/...
Wciskam i cały czas trzymając włączam zapłon i tak trzymam przez minutę i 20 sek i bez reakcji. A jeszcze jedno pytanko: Czy żeby skasować "krótki" licznik musi być włączony zapłon? Bo bez zapłonu wciskając kasowanie, licznik pozostaje bez zmian, a po włączeniu zapłonu cały czas mruga Service INSP. Może przycisk uwalony?
aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
Fabrycznie w tym silniku nie było EGR. Sprawdzę jaki jest dokładnie sterownik. Niestety w op-com nie ma dla tego silnika licznika wypadających zapłonów (albo nie wiem gdzie jest?). Sterownik nie rejestruje błędu wypadania zapłonów. Zgodnie z Twoją sugestią sprawdzę przewód czujnika wałka rozrządu.
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Hmm, zawsze tak mi się wydawało, że pojawiały się dopiero po przekręceniu kluczyka (nigdy nie przywiązywałem do tego uwagi, więc mogę się mylić ;-)). Auto stało jakieś 3 tygodnie nieodpalane i zaskoczył mnie dziś totalnie rozładowany akumulator, więc tak się zastanawiam co mogło być przyczyną...
Włącz zapłon, licznik kilometrów przestaw na "ODO", wyłącz zapłon, naciśnij i trzymaj patyk na liczniku, ten którym zmieniasz licznik dzienny i całościowy, włącz zapłon, na wyświetlaczu pojawią Ci się kreski ------- i po koleji bedą znikać aż pojawią się same zera, kluczyk inspekcyjny zniknie ot cała filozofia
Spróbuj bez VAGa w ten sposób: Naciśnij i trzymaj wciśnięty przycisk na liczniku z lewej strony szybkościomierza. Włącz zapłon Wyświetli się informacja o serwisie albo jej symbol Puść przycisk Obróć przycisk w prawo aż zresetują się liczniki Wyłącz zapłon
Witam. Problem polega na tym że, wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza przy wyłączonym zapłonie drżą, co za tym idzie nie działają po odpaleniu silnika, po odłączeniu klemy lub wtyczki licznika i po włączeniu zapłonu jest ok do momentu ponownego wyłączenia zapłonu, po chwili drgania wskazówek wracają i tak już zostaje. Pytanie - licznik do wymiany,...
Jeśli nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, to silnik musi po odpaleniu ustalać kolejność na podstawie wykrywania zmian przyśpieszenia wału korbowego (duża ilość zębów na czujniku pozycji wału) przy chwilowym „wyłączaniu” cylindrów. Jeżeli w wyniku wady mechanicznej silnika, sterownik wykryje nie tą kolejność cylindrów, to może się rozjechać jego...
Podejrzewam, że wystarczy z impulsów do cewki wysterować tranzystor, który będzie kluczował 12V na tacho i po sprawie. Jak chcesz mieć ładnie, to wstaw sobie tam transoptor, który zapewni ci izolację galwaniczną między układem zapłonowym a licznikiem.
witam mam problem z licznikiem nie działa po właczeniu zapłonu lekko drgnie ala poza tym nic probowalem test licznika jest okzdemontowałem złączkei zamontowałem nową i nic:cry: Prosze o pomoc ,dot renault megane 1999r 1.416v
Liczniki wypadania zapłonów dla poszczególnych cylindrów są w tych grupach i kanałach jak napisałeś. W kanałach 4 grup jest ogólny status systemu wykrywania. Jeżeli na benzynie wszystko jest w porządku a na gazie nie to ja bym zmienił gazownika.
Witam serdecznie VW Polo 96' 1,4 benzyna mam następującą usterkę:po wyłczeniu zapłonu gasnie licznik kilometrów ,zegar silniki krokowe od paliwa i temp. nie zchodzą do zera (jakby zanikło zasilanie bez zapłonu )wszystkie bezpieczniki sprawdzałem . zegar i licznik dzienny się zresetowały.
Standardowy problem :) wykasować zapisany błąd :) jak ktoś bawi się licznikiem włączy zapłon bez licznika to zapamiętuje błąd i tak go wyświetla. Wykasujesz jakim kolwiek lepszym sprzętem diagnostycznym. Cena w jakimś zakładzie elektroniki samochodowej ok 30pln.
Zobacz sobie na to: http://openenergymonitor.org/emon/mk2 Detekcja nadprodukcji jest bezproblemowa do zrobienia. Problem jedynie z kontrolą mocy zrzutu nadprodukcji. Burst nie do końca dobry jest przy naszych licznikach. Sterowanie kątem zapłonu triaka generuje dużo zakłóceń. Chyba najlepszy będzie buck ale na 2-3KW też nie taki prosty.
Jaki masz licznik, po wypięci akumulatora i pierwszym włączeniu zapłonu wskazówki robią test?
Na wszystkich sprawdziłem
Rozrusznik kręci szybko ? może się już przyciera, alarm raczej nie zresetuje ci ustawień zegara itp. wygląda to na chwilowy zanik lub duży spadek napięcia.
Zamontuj tempomat i zasteruj go nie z impulsatora licznika , a impulsów zapłonu. Oczywiście odcinany po dodaniu "gazu" .
I to jest zasadnicza kwestia. Dlaczego po wymianie tranzystora kluczującego znowu dochodzi do jego uszkodzenia? Dopóki działa to niczego nie można stwierdzić, przepala się - wymieniasz i .... za parę dni, tygodni problem się powtarza. Wydaje mi się, że przyczyna leży w którymś zimnym lucie na elemencie który się nagrzewa bo w moim przypadku wyświetlacz...
Witam, mam problem elektryczny, po włączeniu zapłonu brak zapłonu, nic się nie wyświetla na liczniku, proszę o pomoc!
Nie, to nie wszystko. Była normalna cewka, ale w poszukiwaniach jakichkolwiek danych o niej rozebrałem ją na elementy pierwsze. Plastikowy krążek, na nim nawinięty drut, a wszystko zawinięte w taśmę. Licznik działa, nie ma zapłonu.
Zrobienie diagnostyki;)
Taki przypade4k jest np w A-klasie jak się odepnie licznik z zasilania. Zgasnie dopiero po przejechaniu patru metrów. Albo Ci się wyłącza licznik z zapłonem - przyapdek lub zbieg okoliczności albo odepnij kleme na jakiś czas i podepnij a nastepnie zobacz czy coś się nie zmieniło.
A ile kabli idzie do alternatora? Jeżeli to jest ten model co myślę to idą 2 kable. Gruby i cienki . 1. Gruby ( przeważnie przykręcany nakrętką) to wyjście do akumulatora. Jest z nim podłączony na stałe (bez żadnych stacyjek, zapłonów) Musisz go dobrze podłączyć bo jak się odczepi, albo dotknie do masy to grozi pożarem auta. 2.Drugi cienki (przeważnie...
Auto było kupione pół roku temu i działało bez problemów. Najpierw zaczęło szwankować radio ale zasilanie do radia normalnie dochodzi bo to z pierwszego stopnia zapłonu jak SRS. Do komputera zasilanie dochodzi. Na drugą kostkę pin nr 13. Dziwne ze padło centralny i awaryjne które są bez zapłonu i licznik z rozruchem który po zapłonie.
Witam. Posiadam midlum 180.12 dci z 2001r. Podczas jazdy w deszcze, wyskoczył defekt 92 i awaryjny postój. Brakło reakcji na gaz, zgasł licznik. Samochód pracował na wolnych obrotach normalnie. Po 3 sekundach wróciło wszystko do normy. Ujechaliby dalej 20km sytuacja się powtórzyła, jednak zgasiłem auto i już nie odpali. Czasami po włączeniu zapłonu...
Nie, w tym wypadku tak nie rób bo uszkodzisz licznik. Jeśli nie pomoże odpięcie ujemnej klemy akumulatora, włączenie zapłonu, wciśnięcie hamulca, wyłączenie zapłonu, ponowne zamontowanie klemy i włączenie zapłonu, to licznik musi trafić na stół.
Po odpięciu licznika zapłon nadal jest, to znaczył, że działają wycieraczki, klimatyzacja i inne systemy aktywne po włączeniu zapłonu. Wypięcie wtyczki od stacyjki również nie wyłącza zapłonu. Wyciągnąłem wszystkie przekaźniki nad nogami kierowcy i pasażera oraz przy sterowniku silnika i zapłon nadal jest włączony.
Który to jest rocznik focusa mk2? Czy jest już po liftingu? Jeśli tak to można na pewno uruchomić test wskaźników. Czy taki test u Ciebie przechodzi bezbłędnie? Nie wiem jak w wersji przed liftingiem, ale zawsze można spróbować co się zadzieje po włączeniu zapłonu z wciśniętym przyciskiem kasowania licznika dziennego. Jeśli luty poprawione i wszystkie...
Co głównie sprawdzić? Bezpieczniki.Głównie ten jeden spalony wymienić. W nowszych licznikach jest immo i chyba będą problemy jutro lub w sobotę poszukam schematów to może coś wykombinujesz. Spojrzy na schemat i ominie immo? To miałeś na myśli?
W obudowie termostatu masz dwa czujniki: jeden do licznika drugi dla sterownika silnika. Jeżeli po włączeniu zapłonu wskazowka Ci się wychyla a później opada to cos jest nie tak - to nie jest normalne. Możliwe że masz uszkodzony licznik. Najlepiej wypiąć przewód od czujnika na złączu licznika i jeżeli po włączeniu zapłonu znów wskazówka się wychyli...
Jaki model silnika ? Polo 6R , który rocznik ?
Witam tak jak w temacie w moim sharanie kasuje się licznik po wyłączeniu silnika(zapłonu) kasuje tzn. godzina na 00 i licznik kilometrów dziennych oraz kilometry stałe , które powinny być mimo wyłączonego zapłonu . po włączeniu zapłonu wszystko się pojawia ponownie , samochód był jakiś czas temu u elektryka z tą samą usterką , w tedy przyczyną było...
Zakupię w najbliższym czasie taką blokadę Multiblok i zamontuję o efektach poinformuję i będzie można zakończyć temat. Chcę się upewnić czy jak przetnę kabelek czarny po stacyjce i podłączę tego multibloka to jak przekręcę kluczyk w pozycję zapłon zapalą mi się kontrolki na liczniku, czy dopiero po naciśnięciu przycisku multibloka zapalą się kontrolki...
Do sprawdzenia wg. zależności: Licznik gazu lub reduktor ciśnienia gazu, Płyta główna, Wentylator, za małe obroty, Problemy z kominem, Transformator zapłonu.
Skoro masz linkę na prędkościomierz to z definicji jest to odrębny układ. Skąd pomiar bierze obrotomierz? To proste - zlicza "impulsy" zapłonu. ;)
Podaj masę na cienki przewód przy alternatorze. Jak się zapali kontrolka w liczniku (po zapłonie oczywiście) to do roboty alternator. Jak się nie zapali to kontrolka spalona lub przerwa w obwodzie.
Ja dałem obecnie cytrynę do Rybnika gość budzi zaufanie zobaczymy. Problem wypadania zapłonu powstał przy przebiegu koło 243000 km i chlał 500 ml oleju także kapitalny remont. Auto znajomych thp chleje olej i ma na liczniku 300000 km i jeździ bez wypadania zapłonu nie ma reguły ale spalanie oleju jest początkiem domina.
A czytałeś co kolega pisał . " Czasami nie pracuje na 4 cylindrze " Po postoju silnik pracuje normalnie . To co :?: Wżery na przylgniach się regenerują podczas postoju :?: Sterownik liczy wypadnięcia zapłonu . Gdy podczas jednej jazdy przekroczą odpowiednią wartość ( tutaj chyba 250 ) to sterownik silnika wyłącza dawkowanie paliwa na tym cylindrze ....
Naprawdę nie da się z tym nic zrobić? Wczoraj wgrałem oryginalny VIN, dodałem klucze (nowe transpondery). Dziwi mnie, że kontrolka immo nie miga, nie zapala się. Przy pierwszym włączeniu szybko migała. Po wgraniu kluczy zero reakcji. Nawet po wyłączeniu zapłonu nie miga. Tam jest półautomatyczna skrzynia biegów i były przewody odpięte - nie widziałem...
Witam. Mam licznik z Audi A3 2005r po magistrali CAN. Na stole mam z nim łączność diagnostyczną, po wciśnięciu lewego przycisku włącza się zegarek i licznik kilometrów. Na wtyczce nie ma sygnału zapłonu, musi być więc wysyłany po CAN. Zebrałem z wtyczki samochodu (po wyjęciu licznika) kilka ramek CAN ale po ich wysłaniu licznik się nie aktywuje. Znalazłem...
Nie ma to znaczenia poza tym ze powyżej 30% nie da sie odpalić licznika wypadania zaplonu. Sprawdzone w innym samochodzie. A tu wartosc stoi wiec licznik jest bezużyteczny i to uciążliwe gdy chcesz zdiagnozować inna usterke A i tak . Podpierając się w dalszym ciągu zeszytem serwisowym w tym aucie , w tym sterowniku nie ma opcji odczytu licznika wypadania...
Witam wszystkich, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, otóż w moim fiaciku licznik digital zeruje się po każdym wyłączeniu zapłonu(trip i zegarek), gdzie mam szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
świeci jasno? sprawdzić trzeba czy zasilanie się traci na liczniku a jak tak to podejrzewam że coś go boli w liczniku.
Ta kostka to zespół diod odpowiadających za blokowanie podświetlenia licznika, blokowanie zapłonu i startera na otwartej stopce bocznej oraz redukcji przepięć od sygnału dźwiękowego. Diody 3A, więc jak parzy to nie jest dobrze. Diody oraz instalacja do sprawdzenia. Szczegółowe informacje podam jak znajdę serwisówkę gdzieś na płytach, bo obecnie w internecie...
Odcięcie zapłonu w alarm za licznikiem.
Posiadam piaggio x9, w którym po przekręceniu zapłonu licznik sam nabija km, mimo że skuter stoi w miejscu. Czy ma ktoś wsad pamięci do tego licznika?
Wymiana oleju powinna zgasnąć automatycznie po 2 motogodzinach, lampy prawdopodobnie powinny się zapalać samoczynnie po załączeniu zapłonu. Instrukcja http://www.mtdeurope.com/docs/Manuals/76...
wypadanie zapłonów ilość zapłonów kolejność zapłonów
samsung qm801 siemens wypompowanie system error cycle power
samsung wf70f5e0w2w samsung wf70f5e0w2w
Renault Twingo II nie odpala po wypadku - co sprawdzić? Drukarka Xerox WorkCentre 6605 - problem z chipem tonera Reg.2