Mnie tam ostatnio pękł przewód "otwierający" od tego stycznika, przez chwilę otwierałem z kluczyka wszystkie drzwi - na zamkniętych drzwiach jeszcze łączył wzorowo, ale po czasie doszedł dodatkowy impuls otwierania zamków w jakiejś pozycji 2/3 do pełnego otwarcia drzwi - naderwany już przewód znowu stykał w tym momencie uruchamiając centralny, "robił"...
Witam, kolega mnie poprosił aby zajrzeć do jego Octavii z 2003 roku. Problemy mamy następujące: 1. Nie działający centralny zamek w drzwiach kierowcy. Wszystkie inne drzwi zamykają i otwierają się z pilota bez problemów. Zamek w drzwiach kierowcy trzeba otwierać mechanicznie kluczykiem. 2. Regulacja lusterek - bez względu na ustawienie pokrętła do sterowania...
Najprościej będzie jak sprawdzisz wszystkie obwody, a dokładniej czy na wejsciu do każdego siłownika jest podawany impuls dodatni lub ujemny w zależności jaką masz centralkę. Może nie być połączenia przy samych siłownikach jak i na kostkach łączących pomiędzy słupkami a drzwiami, to jest najczęstszy powód nie działania szyb elektrycznych, głośników,...
Przewody na pewno są nie pozamieniane, bo nikt tam nic nie grzebał. Drzwi kierowcy i pasażera dają się zamykać i otwierać kluczykiem, tylko przy zamykaniu trzeba przytrzymać dłużej niz trwa impuls ponownego otwarcia. Wydaje mi się że może to być któryś z czujników zamknięcia drzwi, tak przynajmniej mam w swojej 406-ce. Jak nie domknę drzwi, a prubuję...
Mam pytanie może mi ktoś coś podpowie odnośnie zamka centralnego w Hyundai Accent. Często zdarza mi sie nieprzyjemna rzecz - zatrzasnięcie kluczyków w samochodzie wiec wpadłem na pomysł :idea: ze wyprowadze w jakieś trudno dostępne miejsce "stycznik" otwierający zamek w drzwiach. ale po rozebraniu drzwi i dotarciu do "mastera" okazało sie ze jest wtyczka...
witam podlaczylem ten alrm i wszystko chula tylko jak gasze silnik to odbija mi centralny , jak wlacze stacyjke to nic sie nie dzieje natomiast jak ja wylacze to centralny probuje otworzyc zamki co to moze byc , alarm podlaczylem bezposrednio pod silowniki tak jak jest na schemacie
Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi? Zamykając/otwierając drzwi kluczykiem działają wszystkie poprawnie. Nie - podłączasz tak jak opisałem. Wszystko znajdziesz w drzwiach kierowcy. Warunkiem jest to, że jest to centralny zamek fabryczny. Jest to uboga wersja Może jednak być tak, że centralny zamek też został domontowany do samochodu i wtedy podłączasz...
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
Sterowanie impulsami [+] Przewody wiązki wchodzącej do drzwi kierowcy. Otwieranie - szaro/czarny Zamykanie - szaro/czerwony
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Tak oczywiście,tylko na żadnym przewodzie siłownika w drzwiach po podaniu podwójnego impulsu masy nie otwiera reszty drzwi.
no to sprawdz skrzyneczke ktora steruje zamkiem centalnym, czy przy otwieraniu drzwi dochodzi do niej impuls a jak tak to czy od niej wychodzi dalej
a moze masz centralke sterowana impulsami masy ktora ma 2 kable otwieranie i zamykanie na ktore nalezy podac mase (tak jak serwo master na 2 wyjsciach podaje mase na jednym przy otwieraniu na drugim przy zamykaniu) a alarm ma jeden na ktorym jest albo 0 albo 12 to wtedy nie taka centralka poprostu
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Zamykanie: niebiesko/żółty Otwieranie: zielony 6-pinowe złącze wiązki drzwi kierowcy Sterowanie: impulsy masy
Zamek centralny sterowany plusem przewody brązowo/popielaty [zamykanie] i brązowo/zielony [otwieranie] wychodzą z słupka drzwi kierowcy.
...przy otwieraniu drzwi,(...) otwierają się 3 drzwi a nie 4. Gdy otworzę ręcznie ,(...),przy próbie zamknięcia ponownego te drzwi znów muszę te drzwi zamknąć ręcznie....:| Czyli czytając ze zrozumieniem: centralny zamek nie otwiera i nie zamyka jednych drzwi? Jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdź w złączu drzwi , które nie działają, czy dochodzą impulsy...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Trzeba przeprogramować moduł komfortu, albo zrobić prosty układ który po otwarciu drzwi kierowcy da impuls na kable przy wkładce że należy otworzyć drzwi,
Sprawdź, we wtyczkach zamków wszystkich drzwi czy dochodzą impulsy +/- i -/+ sterujące silnikami siłowników. (zmiana polaryzacji ok.1s impulsów zasilających mikrosilniki siłowników podczas zamykania/otwierania)
potrzebował bym jeszcze kierunki Zielony - pin13 Pomarańczowo/czarny - pin3 Pomarańczowo/niebieski - pin 2 Czerwono/zielony - pin12 w czarnym 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Biało/czarny - pin39 Pomarańczowo/biały - pin38 w niebieskim 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Wszystkie przewody odseparować diodami. sterowanie drzwiami i...
Seryjna centralka nie daje impulsu otwarcia daje jedynie impuls zamykania Nawet na słuch nic w niej nie klika tak jak przy zamykaniu PS Zamek od strony kierownicy wcześniej otwierał wszystkie drzwi i bagażnik teraz otwiera tylko rzeczone kierowcy
Witam. Najpierw znajdź urządzenie sterujące (najprawdopodobniej pod deską rozdzielczą od strony kierowcy) i sprawdź miernikiem czy doprowadzone jest napięcie i masa, następnie sprawdź połączenia z siłownikami i włącznikami przy zamkach drzwi przednich. Na samym końcu trzeba sprawdzić czy z urządzenia sterującego przy podaniu sygnału z zamka drzwi na...
Dokładałem centralny zamek z pilota W dokładanej centralce nastąpiła usterka i wydłużył się impuls "otwórz". Efekt taki jak byś przekręcił klucz (otwórz) w drzwiach i przytrzymał w tym położeniu.
padło mi otwieranie z pilota Fabrycznego czy z dodatkowego alarmu ? Jak masz wpięte w instalację samochodu sterowanie centralnym zamkiem ? Można to zrobić na wiele sposobów... - bezpośrednio mikrosilnikiem z zamku - impulsy masy wewnątrz drzwi - impulsami masy we wiązce bagażnika Najlepiej odłączyć centralkę GT123 i doprowadzić instalację samochodu...
Wydłużenie impulsu nic nie daje. Jaki przekaźnik by się nadał?
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Witam. Problem polega na tym że od strony kierowcy po otwarciu zamka otwierają się wszystkie drzwi oprócz przednich pasażera. Na zamykanie też nie reaguj. Natomiast jak otwieram samochód od strony pasażera otwierają i zamykają się wszystkie drzwi. Co może być przyczyną takiego zachowania. Siłownik sprawny impuls na otwarcie i zamknięcie drzwi jest więc...
Witam Od kilku dni centralny zamek zaniemógł ( Nubira 1 1998), zamyka OK wszystkie drzwi z kluczyka i pilota, lecz otwiera tylko kierowcy (wiadomo dodatkowy siłownik lub klucz). Wygląda jakby problem był w za krótkim lub za mało wydajnym prądowo impulsie otwierającym, ponieważ zamki lekko drgną i zahałasują przy próbie otwierania. Pomysły?
Całość wyposażenia jest fabryczna Z tego co piszesz, wynika że masz fabryczną instalację centralnego zamka: fabryczne siłowniki w drzwiach + fabryczne wiązki przewodów + fabryczna centralka zamka, które nie posiada pilota zdalnego sterowania. Samochód w takiej konfiguracji jest fabrycznie skonstruowany tak, że zamknięcie kluczem drzwi kierowcy - powoduje...
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
też tak myślałem, tyle że krótkie naciśnięcie przycisku na drzwiach powoduje otwarcie wszystkich drzwi, a 1 sek. impuls z centralki alarmu, nie. co może być powodem takiego stanu rzeczy?
Jeżeli nie posiadasz TECH2 aby zmienić ustawienia samochodu, to potrzebujesz dodatkowy sterownik, który realizuje funkcję sterowania strefowego. Pierwsze naciśnięcie pilota otwiera drzwi kierowcy, drugie otwiera całe auto. Można też użyć sterownika, który otwiera auto generując "dwa impulsy" na otwórz i jeden impuls na zamknij.
OK. ale gdy nacisne przycisk i drzwi sie otworzą to jeżeli bede chciał je zaraz zamknąć to musze ponownie nacisnąć przycisk (siłownik sam powroci?)??? jak długo siłownik będzie trzymał zamek? Do klapy nie bede potrzebował siłownika! Do przekażnika podłaczone jest osobne zasilanie (+ - ) i impuls od centrali - tak biorąc na logike, tak?
Zdemontuj tapicerkę, odłącz wtyczkę od siłownika/zamka i zmierz czy do pinów w drzwiach dochodzą impulsy sterujące przy zamykaniu/otwieraniu. Jeżeli tak - do wymiany/ naprawy siłownik/zamek jeżeli nie - do przeglądnięcia wiązka w samochodzie, przejścia przewodów do drzwi.
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
To zobacz w innym Audi jeżeli masz możliwość na którym kablu przy pompce pojawia się impuls otwarcia, a następnie sprawdź to u siebie.
to może ja się poprawie mam zainstalowany w samochodzie alarm Prestige APS 150MX i alarm działa, centralka ta posiada właśnie dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem( przewody te dają odpowiednio przy uzbrajaniu i rozbrajaniu 1 sekundowe impulsy masowe) i chciałbym się dowiedzieć gdzie podłączyć te przewody żeby jednocześnie z załączaniem alarmu...
Pobawic sie trzeba z wstawieniem przekaznika,ktory poda+12V na silownik drzwi paki jednoczesnie odcinajac mozliwosc podania tego napiecia na reszte instalacji.Przekaznik uruchamiany z kanalu dodatkowego,do zrobienia.problem moze pojawic sie tylko z samym sterownikiem,wiekszosc jest tak skonstruowana,ze po nastepnym nacisnieciu tego samego przycisku...
witam! posiadam taki zestaw: #### zakupiony 3 tygodnie temu. do tej pory wszystko było dobrze. od kilku dni pojawił sie problem takiego typu ze zamek sam sie zamykał przy otwieraniu i zamykaniu drzwi... wczoraj rozebrałem drzwi i oto co zaobserwowałem: alarm działa poprawnie i poprawnie podaje impulsy do sterowania zamkiem. Sam centralny jednak podczas...
Witam Mam następujący problem. Dzisiaj zakładałem klientowi alarm i wystąpił problem z centralnym zamkiem a mianowicie. Przeciołem niebieski kabel założyłem przekaźniki wedle schematu i centralny zamyka się i po chwili otwiera(podawany impuls w centralce ma 3 sek), natomiast nie chce się otwierać. Kolejny problem to taki że zamek stracił sterowanie...
Ok, dzieki za informacje. Jesli chodzi o ten impuls, to jakies bardziej konkretne informacje? Nie chcialbym popalic modulu centralnego zamka. Pozdrawiam.
Próbuję zdiagnozować dlaczego centralny zamek działa - zamyka wszystko co jest do zamknięcia oprócz drzwi kierowcy. Więc rozebrałem drzwi, dokopałem się do kostki która dochodzi do zamka w tych drzwiach i w sumie to nie wiem jaki powinien być poprawny objaw przy naciśnięciu przycisku centralnego zamka (pozostałe zamki w innych drzwiach robią głośne...
Tak naprawdę to alarmy współpracujące z oryginalnym pilotem centralnego zamka są sterowane impulsami tegoż zamka + i - przy otwieraniu i zamykaniu. Wystarczy podnieść patyczek blokady drzwi i alarm już jes wyłączony.
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
Może być ustawiony zbyt krótki impuls w centralce pilota (jeżeli jest to układ nieoryginalny) - tak objawia się otwieranie i natychmiast zamykanie.
Problem jest taki, że centralny zamek zamyka cale auto ale nie otwiera żadnych (gdy próbuję pilotem od alarmu) z kluczyka również nie otwiera pozostałych.Dając impuls minusowy na przewód przy zamku kierowcy, auto jest zamykane lecz dając impuls aby otworzył nic się nie dzieje. Według mnie alarm nie jest uszkodzony bo, gdy odłączyłem go, centralny zamek...
impuls zamek centralny centralny zamek impuls tylny drzwi otwierać centralny zamek
bojlery bosch smarować turbina brązowy czerwony brązowy niebieski
kamera przedniego parkowania mikrokomputer cobra1
Alpine TDM-7526T – demontaż panelu, rozpołowienie, śruby, taśma FFC, VFD Scania – wycie pompy wspomagania po rozgrzaniu oleju, na zimnym cisza