O ile kolega posiada w alarmie wyjście sterujące zamkiem centralnym to nie potrzeba żadnych siłowników montować. Na początek trzeba sprawdzić, czy w posiadanym modelu alarmu jest wyjście na centralny zamek - przewody oznaczone gwiazdką na foto obudowy ze schematem sugerują, że to wyposażenie opcjonalne. Jeżeli z centralki wychodzą przewody zielono/czarny...
Sprawdź na skrzynce bezpieczników jest tam chyba pięć kostek. Na jednej mniejszej są - tak jak napisał CARRIER - dwa przewody sterowane plusem. Ten na zamknij obsługuje też komfort - dłuższy impuls.
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
witam! posiadam taki zestaw: #### zakupiony 3 tygodnie temu. do tej pory wszystko było dobrze. od kilku dni pojawił sie problem takiego typu ze zamek sam sie zamykał przy otwieraniu i zamykaniu drzwi... wczoraj rozebrałem drzwi i oto co zaobserwowałem: alarm działa poprawnie i poprawnie podaje impulsy do sterowania zamkiem. Sam centralny jednak podczas...
Ok problem rozwiązany, pilot się nie rozkodował, tylko winą było wlutowanie złej jakości włącznika- po wylutowaniu i wymianie na lepszy pilot zaczął działać. Widocznie opór gdzieś uciekał po załączeniu tego starego, że nie dawał impulsu do odbezpieczenia zamku.
A wiec nie mam orginalnej instalacji centralnego zamka Cheetaha. Centralny zamek (ma 4 silowniki 2 mastery i 2 slavy) kupilem nie dawno i sam go zakladam widze ze zle mnie chyba zrozumieliscie, centralny zamek posiada swoja centralke ktora jest sterowana na dwoch kablach Y i X gdy na jednym z nich pojawi sie impuls masy to zamek zamyka sie badz otwiera....
Pewnie przekaźnik w alarmie zakończył swój żywot.Musisz dobrać się do centralki alarmu i sprawdzić impulsy sterujące centralnym zamkiem.
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Gwoli wyjaśnienia.Rzeczywiście nie napisałem ,że "może być to wina sterownika w tylnych drzwiach" ale napisałem ,że jest zalany i kaput to chyba to samo? "Mimo to pilot nie włącza/wyłącza zamka centralnego, ale alarm tak" też napisałem. Nie napisałem tylko, że z kluczyka nie działa to już nie to samo." Mea culpa, sory" Teraz zamierzam sprawdzić sygnał...
witam mam froda escorta a wnim oryginalny fordowski zamek centralny załozyem sobie alram gdzie wyjście na zamek centralny to dwa przewody. Tam się pojawiają impulsy 1,5 sekundy plus i minus uwzgledniając polaryzacje czy zamykam czy otwieram zamek. Natomiast w fordzie zakręcone te siłowniki są gdzie napięcie 12 wystepuje odpowienio na przewodach czy...
W wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy czerwono-zielony i czerwono-niebieski - impulsy plusa.
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Witam, chciałbym skonstruować układ który po przekroczeniu ustalonej prędkości (np. 15 km/h) automatycznie zamknie zamek centralny. Kable odpowiedzialne za sygnał prędkości oraz zamykanie zamka centralnego są proste do zlokalizowania. Jedyne z czym nie wiem jak sobie poradzić to "detektor" przekroczenia tej ustalonej prędkości. Ustaliłem że w kabelku...
Witam U Taty mojego w autku popsuł się zamek centralny. Z pilota zamek kierowcy się zamyka i już nie otwiera, reszta drzwi zamyka się poprawnie - po wypięciu całkowicie Modułu (1s7t-15k600-fd) i po ponownym podpięciu wszystkich wtyczek (5) zamek zaczyna działać normalnie przez kilka chwil po czym znów zaczyna szwankować. Próbowałem zmierzyć napięcie...
Do sterowania zamkiem wykorzystujemy cienki przewodzik biało/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy. Wszystko na jednym przewodzie, zamykanie masa,otwieranie masa+ rezystor 180ohm krótki impuls.
Witam, jestem posiadaczem Hyundaia Coupe III GK 2003r 2.0. Niestety nie otrzymałem do niego żadnego pilota ani nic innego poza jednym kluczykiem. I tu się teraz pojawia moje pytanie jak podłączyć owy sterownik ? Posiadam sterownik NOXON T5, obsługa samego sterownika jest banalna. Mam problem z lokalizacja miejsca do wpięcia sterownika... Ten model auta...
Na wtyczce zamka pin 1 (niebiesko-żółty) i pin 2 (fioletowo-żółty). Wyprowadź sobie te przewody i podawaj na nie impulsy napięcia o zmiennej polaryzacji. Nie jestem w stanie Ci powiedzieć jaka sekwencja odryglowuje zamek. Jeśli nie uda Ci się trafić w sekwencję zdejmij blachę, podłącz do wtyczki stary zamek, zamknij ręką rygiel zamka i zamknij samochód...
Centralny zamek raz działa z pilota a raz nie W takich przypadkach kolego zaczynamy od informacji, czy jest to pilot oryginalny, czy cos dolozonego. Rocznik auta tez by sie przydal. Jasnowidzami nie jestesmy... widać ewentualnie przy tym próby ruszania się grzybków, ale nic się nie dzieje. Skoro grzybki sie ruszaja, to jednak cos sie dzieje... Posluchaj,...
Clio 2 to raczej impulsator, sprawdź kabelki i czy we wtyku nie ma zielenizny. Tam jest taka logika - po przekroczeniu chyba 5km/h zamek centralny samoczynnie się zamyka. Jak nie będzie impulsów z impulsatora to i komputer uzna że samochód stoi i go nie zamknie. Druga usterka to prawdopodobnie pilot nie nadaje. Sam raczej tego nie zrobisz.
Znajdź przewody sterujące, na których podczas zamykania i otwierania pojawia się impuls.
Witam! mam problem choć temat był omawiany nie jeden raz(znalazłem stare posty) jednak nie mogę sobię poradzić. Chodzi o to że zamontowałem w aucie alarm Super fortecę.Alarm działa poprawnie ale zaczeły się schody przy próbie podłaczenia central zamka.Zamek jest fabryczny(pneumatyczny) i posiada dwustopniową funkcje otwierania,czyli raz przekrecam kluczyk...
Auto po biciu. Blacharze zastrzegają się, ze wiązka jest z tego auta.Dostałem do złożenia, bo coś nie chce działać. siłowniki są dwa (po jednym na drzwi, w klapie trzeci działa): jeden pięciopinowy, drugi sześcio. Wtyczki są prostokątne. Do wtyczek idzie po pięć przewodów (wtyczka sześciopinowa). Z tym, że lewa wtyczka ma je inaczej ułożone niż prawa...
Samochód Ford Focus jedynka przed liftingiem okolice rocznika'00, diesel. Alarm to Silicon Ultimate, winę centralki wykluczam, była podmieniana, spawdzona masa, zmienione zasilanie. Objawy: po jakimś czasie, najczęściej po nocy i przy spadku temperatur nie rusza zamek centralny. Niby coś tam drgnie, ale cykl nie nastepuje. Czas impulsu 0.8 sek. Zastanawiam...
Witam Najprościej kupić moduł z regulacją czasu zamknij/otwórz np. unster. Trudniej :) - Jesli się znasz na elektronice to w internecie znajdziesz jakiś układ na tranzystorach który wydłuży ci impuls.
Witam, w alarmie który posiadam uszkodziło się zamykanie (wysyłanie krótkiego impulsu masy przy załączaniu alarmu) tego już nie naprawię ponieważ chyba uszkodziło się coś na tej nóżce od mikro kontrolera 16F628, ale znalazłem rozwiązania jak to obejść, tyle że nie wiem jak wykonać. Alarm po załączeniu wysyła masę na czujniki(aż do czasu wyłączenia alarmu)...
Witam. Posiadam Renault Megane 1997 rok 1.4 eco. Pewnego pieknego dnia zwalily mi sie piloty a przynmaniej tak mysalem .. wersja stara na podczerwień (IrDa) dalem kluczyki do naprawy bo nie dawaly wogole impulsu.. wybulilem 150zl i nic.. okazuje sie ze to coś innego w servisie mi powiedzielei ze wszystko wyeniesie ok 900zl ale co i jak to nie mówią.....
Witam,tak mam zamek centralny i alarm dokładany, właśnie sprawdziłem , czy alarm podaje impulsy + i - na centralkę zamka.Jest tak na zamykanie podaje impuls, a na otwieranie to żaróweczka świeci cały czas.Oczywiście podłączyłem żaróweczkę , jeden koniec do masy auta , a drugi przyłączałem do alarmu na wyjście impulsów.Znalazłem przewód jeden zerwany...
Witam Posiada Skodę Octavię 98r i nie działa centralny zamek w obu drzwiach z przodu ale i z tylu ale po kolei... Zrobiłem diagnostykę w module komfortu i nic nie wyszło ( 2 dolne kanaly z zalacznika - kazda wartosc jest poprawnie odczytywana jak zmieniam jej stan, w zalaczniku nie ma kanalu 6 ale tez jest ok). Przewody łączące karoserię z drzwiami...
Opisz dokładnie jaki samochód, i czy zamek jest oryginalny, czy dokładany, w jaki sposób jest podłączony (bezpośrednio, czy przez przekaźniki). Jeżeli słychać pracę siłowników, to znaczy że alarm wystawia impulsy do sterowania zamkiem centralnym.
Według instrukcji programuje się go z pilota: "4. PROGRAMOWANIE STEROWNIKA Mikro-Ster 4.1 Wejscie do trybu programowania Nacisnac przycisk B w pilocie (zamek centralny musi byc zamkniety) nastepnie nacisnac jednoczesnie przyciski B,C i przytrzymac je przez 5 sekund. EFEKT: Dioda LED w sterowniku zapali sie na 1 sekunde. Urzadzenie gotowe do zmiany ustawien....
roskrecilem prawy slupek i znalazlem ta centralke to jest gm taka dluga ops przewodów:czerwono-czrnyi zólto-czarny to jest chyba sterowanie zamkiem,czerwony +,brazaowy-,2 przewody 1 brazowy 2 brazowo bialy wpiete w jedna wsówke a w druga take same.czyli 6 wsowek.podpilem sie w wejscie od sterowania z alarmem i nic sie nie dzieje nawet nie reaguje.impulsy...
Ameryka odkryta:):):)W kasecie zamka centralnego znajduje sie silniczek,mikrowłącznik i kółko zębate przesuwajace po ślimaczku mały suwaczek włączający lub wyłączający impuls elektryczny z mikrowłącznika do siłownika.W tym suwaczku znajduje sie wewnątrz mała blaszka dociskowa (podobne nieco do blaszki z gałki n.p. od kuchenki gazowej lub mikrofalówki).U...
Sprawdż jakie pojawiają sie impulsy na tych kabelkach przy zazbrajaniu i rozbrajaniu alarmu. Nie wolno używać do tego próbówki samochodowej. Potrzebny wskażnik diodowy ze względu na pojawienie się niskoprądowych impulsów, użycie próbówki może uszkodzić centralę alarmu.
Mam pytanko: jak jest sterowany (plusem czy minuse) zamek w tym aucie i czy ma silownik w drzwiach kierowcy czy jaies inne "badziewie" ? Pytam bo chce koledze podlaczyc zamek pod alarm zeby byl otwierany z pilota a nie z klucza... a i jak dlugo musi impuls trwac zeby zamek dzialal jak trzeba Z gory dzieki i pozdrawiam
Jeśli alarm jest to musi wysyłać impulsy do zamykania i otwierania czyli wychodzą z niego dwa przewody które idą do sterownika zamka , zamek jest sterowany minusem więc idąc po tych przewodach odszukasz centralkę alarmu która wysyła dwa minusy jednym otwiera drugim zamyka zamek, ten modół często jest umieszczany pod schowkiem niewiem jak w tym aucie
mam ten sam alarm w tym samym aucie czyli golf III i chodzi dobrze ale mam jeden problem z domykaniem szyb! zamek centralny jest pneumatyczny a sterowanie dwoma przewodami na + i jak ustawie sterowanie na 1sekundę to zamek sie zamyka i otwiera bez domykania szyb! a jak przełączę czas domykania na 3sekundy to przy zamykaniu zamka szyby też sie domykają...
Witam. Panowie, założyłem alarm w a4. Auto posiada pneumatyczny zamek centralny i elektryczne szyby. Wszystko działa ok, zastanawiam się jednak czy wszystko zrobiłem jak należy. Nie miałem żadnej ściągi, wszystkiego szukałem z miernikiem, a miałem mało czasu. Chodzi o sterowanie centralem i domykanie szyb. W wiązce z drzwi kierowcy, przy lewym słupku...
Sterowanie dwoma przewodami poprzez podanie masy: brązowy z szarym (zamykanie zamka, przy dłuższym impulsie '-' domyka również szyby jeśli masz funkcję domykania z kluczyka) - szary z białym (otwiera zamki po podaniu impulsu masy).
Witam!! Zamontowałem sobie auto alarm super forteca, zamek centralny sterowny jest przez przekazniki (ford escort) pod sterowanie alarmu podpiołem sterownik oświetlenia który po impulsie masy ma zapalac światło lub je szybciej dogaszac. Sęk w tyl ze jak wszystko podłącze to nie działa zapalanie światła na wejście od centralki jest podane cały cza 12V...
Witam czy zakładał ktoś z was alarm do Mazdy Xedos 6. Interesuje mnie za pomocą jakiego impulsu sterowany jest centralny zamek (+) czy (-). Znalazłem informację że odbywa się to za pomocą minusa (-) ale dotyczyło to samochdów po 95roku. Ja posiadam samochód z 93roku i nie wiem czy w tych latach centralny zamek też był sterowany za pomocą (-). Jeżeli...
Witam! Posiadam autko jak w temacie z zamontowanym alarmem CLIFFORD CHALANGER i sterownikiem centralnego zamka, centralny zamek jest chyba fabryczny bo przewody ze sterownika są wpięte w instalacje... mój problem jest następujący: alarm działa idealnie ale centralny zamek zamyka się z pilota za każdym razem lecz już się nie otwiera, a jak otworze zamki...
Zacznij od tego i sprawdź długość impulsów podawanych przez radiowy sterownik centralnego zamka (pompy). Stałe czasowe mogą zmieniać się w funkcji temperatury. Jeżeli jesteś biegły w elektryce (elektronice) możesz obejść elektronikę pompy ( w B3 jest prosta) i sterować bezpośrednio przekaźniki silnika pompy. Nawet uszkodzona elektronika pompy (w takim...
Włączanie i wyłączanie alarmu sterowane jest z impulsów z zamka centralnego. Zamkiem możesz sterować w dwojaki sposób, za pomocą pilota lub, kluczyka. Dla zamka jest to wszystko jedno, lecz dla alarmu już nie. Lepiej aby alarm nie rozbrajał się przy otwieraniu z kluczyka w drzwiach, bo gdy złodziej włoży łamak, to rozbroi system alarmowy. Tak więc alarm...
Na 3-pinowej kostce (drugiej od prawej strony) 1. brązowy otwieranie (impuls masy) 2. czerwony +12 3. szary zamykanie (impuls masy) Jaki to zamek centralny? Oryginalny, czy dokładany? Oryginalny nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, tylko przełącznik i musisz się liczyć z dołożeniem siłownika. Jeśli nie masz doświadczenia udaj się do fachowca. Dla niego...
Witam wszystkich na forum. Szukam schematu lub rady na taki problem. W zamku centralnym peugeot 309 przy kierowcy jest zamek master, który nie działa jak jest ciepło a gdy jest zimno to działa prawidłowo. Może ktoś ma jakiś schemat płytki elektronicznej, która znajduje się w tym zamku, gdyż ona wysyła impulsy do pozostałych siłowników. Pozdrawiam gorąco...
Witam, Być może temat był już poruszany na forum, ja jednak nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu który byłby mi pomocny. Mianowicie taka kwestia: Posiadam auto z wywrotem elektrycznym, chciałbym jednak troche go zmodyfikować, przerobić tak aby załączany był z pilota. Myślałem aby zamontować sterowanie zamka centralnego z pilota i podpiąć to do układu...
Nic trudnego zależy jaki to alarm jesli oryginalny to wyjścia są w drzwiach jeśli dokładany to wystarczy znależć w centralce kabel z impulsem (5sek.) po włączeniu alarmu i podpiąć pod silnik podnoszenia szyb (przez przekaznik) impuls najlepiej (+).
Witam. Problem polega na tym, że jak podłączyłem kabel (czarno - czerwony) pod hamulec to alarm po uruchomieniu silnika i wciśnięciu hamulca nie zamyka mi drzwi. Po wyłączeniu próbuje je otwierać (słychać pompkę). Ustawiłem również żeby po włączeniu stacyjki zamykał i nici. Sterowanie centralnym zamkiem działa podczas włączenia i wyłączenia alarmu....
Witam Witam mam problem z c.z oryginalnym w astrze F 1,6 94r tzn wógle nie reaguje na kluczyk i rygle master. Sprawdzałem bezpieczniki F1 i F20 i są sprawne i chciałem się dobrać to tej centralki ale jedyne co znalazłem w przednim prawym progu pasażera to puszka ekranowana do której wpięte są 2 kostki jedna i sprawdzałem w niej napięcia tzn gruby czarny...
Witam Od kilku dni centralny zamek zaniemógł ( Nubira 1 1998), zamyka OK wszystkie drzwi z kluczyka i pilota, lecz otwiera tylko kierowcy (wiadomo dodatkowy siłownik lub klucz). Wygląda jakby problem był w za krótkim lub za mało wydajnym prądowo impulsie otwierającym, ponieważ zamki lekko drgną i zahałasują przy próbie otwierania. Pomysły?
niebiesko bialy i czerwono bialy łączysz z czarnym od alarmu,na nieb-zółtym masz impuls zamknij a na czer-żółtym impuls otwórz, te 2 statnie połączyć z brązowym i fioletowym sterownika zamka
2000r tdi rozebałem jeszcze raz te drzwi kierowcy bo przesuneła sie linka która ciągneła zamek by otworzyć drzwi, po złozeniu wszystkiego jest jeszcze gorzej nie mozna go zamknąć natychmiast sie otwiera!! do modułu komfortu dostałem sie, jest koło kolumny kierowniczej nie ma wilgoci styki sa oki najbardziej mnie niepokoi to to ze naciskając kluczyk...
Witam. Mam problem z pewnym fordem eskortem kombi 94r mk6 mianowicie z jego centralnym zamkiem. Centralny zamek jest sterowany kluczykiem, po otwarciu drzwi kluczykiem i jego wyjęciu centralny cały czas zamyka drzwi( jak by coś podawało cały czas impuls na zamykanie) Jak mogę rozwiązać ten problem Dodano po 1 Centralny jest chyba fabryczny.
Witam. Posiadam Passata b3 1990r. Mam problem. Założyłem Alarm do samochodu: Skorpion 2000A Z1M. Problem polega na tym, że wszystko działa, zamyka centralny, lecz nie otwiera już go. Problem polega na tym, że na otwarciu jest impuls 1s a to za malo. Zamek sterowany +. Proszę o pomoc jak to rozwiązać.... Pozdrawiam
Witam, Moje auto to Yaris II (2011r.). Chciałbym dołożyć sterowanie centralnego zamka z pilota (teraz otwiera się tylko z kluczyka - instalacja fabryczna). Zamierzam kupić takie coś - CECHY STEROWNIKA: konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem (sterowanie + lub -) ustawiany czas długości impulsu dla obsługi zamka elektrycznego lub pneumatycznego...
Była też dołożony centralny zamek na pilota, którego wymontowałem. Działał / nie działał - dlaczego wymontowałeś? Nie podpinaj żadnych sterowników, tylko doprowadź fabryczną instalację do 100% sprawności. Dopiero wtedy podłącz sterownik Quasar. Centralny zamek działał. Chciałem po prostu zmienić kluczy i piloty na oryginalny scyzoryk VW, a Quasar oferuje...
Panowie temat do zamknięcia. Sterownik daje tylko impulsy około jedno sekundowe albo plus (+) albo minus (-) w zależności od tego jaki impuls ustawimy. W przypadku audi 80 B4, która posiada centralny zamek oraz alarm fabryczny to można podłączyć taką centralkę bezproblemowo. Należy wpiąć się w wiązkę idąca od wkładki w drzwiach kierowcy/pasażera. Na...
Witam szanownych kolegów. Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu. Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod...
Witam. Bardzo dużo mi wyjaśnił Twój post :) Przepraszam za niejasne pytania. Chodziło mi o to, gdzie w pompce szukać sygnału wysyłanego ze sterownika z pilotem dołożonego do auta. Trochę mi rozjaśniłeś sytuację. Chciałbym jeszcze dokładniej wiedzieć jak wygląda cały "proces" otwierania/zamykania zamków (bez centralki z pilotem zdalnego sterowania)....
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
Witam A udało mi się dojść o co chodziło z tylnią klapą pod plastikowym boczkiem w bagażniku po stronie pasażera była rozłączona kostka. Ponownie mam pytanie? Czy można jakoś bez rozbierania drzwi sprawdzić czy nie ma na przewodzie impulsu? Chodzi mi o to ze z kluczyka zamek centralny działa bez zarzutu wszystko się otwiera i zamyka a z pilota wszystko...
Mnie tam ostatnio pękł przewód "otwierający" od tego stycznika, przez chwilę otwierałem z kluczyka wszystkie drzwi - na zamkniętych drzwiach jeszcze łączył wzorowo, ale po czasie doszedł dodatkowy impuls otwierania zamków w jakiejś pozycji 2/3 do pełnego otwarcia drzwi - naderwany już przewód znowu stykał w tym momencie uruchamiając centralny, "robił"...
Może faktycznie nie dość wyczerpująco opisałem swój problem. Marka Auta: Alfa Romeo 156 2005r 1.8 TwinSprak FL Alarm jest założony i śmiga, zazbraja rozbraja, blokuje i odblokowuje centralny zamek bez problemu. Problem stanowi podanie sygnału otwartych drzwi na centralkę STIG. Z owej centralki wychodzą przewody podające jej + lub - podczas otwarcia...
Spotkałem taki alarm jak MISTRAL MAX2, który ma w ustawieniach oprócz standardowych impulsów, możliwość podawania podwójnego impulsu. Można ustawić osobno dla zamykania i otwierania impuls 0,5s, 3s, 15s i 2 razy 0,5s. Alarmy te są nadal w sprzedaży.
Jest tak-samochód z pilota zamyka się normalnie, natomiast przy próbie otwarcia wszystkie popki w drzwiach wyskakują tak na pół centymetra, jeżeli parokrotnie użyje się przycisku otwierania w końcu skokowo, co kawałek wysuną się do końca i drzwi można otworzyć. Spostrzegłem, że impuls masowy na przekaźnik odryglowania jest zdecydowanie za krótki-jeżeli...
Witam wszystkich serdecznie, problem taki jak w temacie, niby proste, ale niestety nie tak jakby się zdawało. Elektromechanik walczył z tematem cały tydzień i czasowo się poddał, powiedział, że musi dogłębniej poczytać o co chodzi. Z jego diagnozy wynika, że wszystkie silniczki czy siłowniki działają poprawnie, tylko nie dostają impulsu, impulsu z klamki...
siłownik jest wymieniony na nowy Zamieść zdjęcie tego wymienionego "siłownika" zamka. Sprawdziłeś zwykłą żarówką 12V czy do złącza zamka drzwi dochodzą impulsy napięcia 12V podczas zamknij/otwórz ? Mogą tam być dwie wersje zamka drzwi, ze złączem 6pin (tył) lub 10pin (przód) Więc o jakiej wymianie siłownika Ty piszesz ? Siłownik do zamka był zastosowany...
Dajesz plus 0.5A na dwa kable z centralnego zamka. Na jednym + zamyka, na drugim + otwiera. To sa dwa kable kolorowe sprawdz miernikiem na którym sa impulsy dodatnie w czasie otwierania ia zamykania. Ja zrobiłem to w Cordobie stosując dwa przekaźniki by wzmocnić sygnał z alarmu, bo miałem tylko 0.1A
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
przedni lewy słupek przewody sterujące niebiesko-biały i niebiesko-żółty występuje tam impulsowo masa
Wlasnie wtedy nie otworza sie wszystkie zamki bo niema sterownika i sygnalu z drzwi centralny reaguje tylko na impuls z alarmu
sprawdzi tez baterie (napiecie) to ze nowa nic nie znaczy sprawdz jeszcze raz czy dobrze zamontowana, moze gdzies nie ma styku. czy dioda kontrolna swieci po nacisnieciu przycisku? czy pilot spadl na ziemie z wiekszej wysokosci ? ( np. wypadl z reki) w jakims warsztacie lub servisie sprawdzic na oscyloskopie (potrzebna specialna nakladka/nasadka do...
Jak wysterować centralny zamek w tym aucie? Impuls masy otwiera zamek, a co zamyka ? Jak to zrealizować ? Dzięki za wszelką pomoc.
Witam:) zamek centralny fabryczny to brązowy/czerwony (cienki)- 1 impuls to zamykanie, a 2 impuls to rygiel, a jak dasz długi impuls ok. 30s to rygiel i domkną szyby fabryszne. brązowy/biały (cienki)- 1 impuls to otwarcie zamka (odryglowanie też). nie musisz dawać żadnych diód. możesz sprawdzić przez podanie kabelkiem masy na te kable (montuję alarmy...
Nie wiem jak Cobry sprawdzają się (lub nie sprawdzają się) w Peugeotach, ale w Fordach na przykład działały bez zarzutu. Prawdopodobnie sporo zalezy od komputerów samochodowych i ich sygnałów sterujących. Francuzi są znani z udziwniania, więc może nieco pokomplikowali sygnały w GEMie (czy tam multiplexie) i dlatego Cobra ma problem. Clifford jednak...
Witam :) mam problem z zamkiem centralnym w fordzie orionie. Zamontowałem w nim alarm ale z zamkiem nie mogę sobie poradzić. Są tam 4 przewody: biały, żółty, czerwono/żółty, brązowy. gdy jest zamknięty to na białym (-), żółty (+), gdy jest otwarty to na białym (+), żółty (-), a na brązowym jest stała masa a na czerwono/żółtym satły plus. jak mam podłączyć...
Najlepiej po kolorach. :) Jak zamontoać siłowniki w drzwiach chyba nie muszę wyjaśniać. Jest tam mała centralka w którą wpinasz kostkę z przewodami. Do trzech siłowników (slave) idą po dwa kable: niebieski, zielony. Zgodnie z kolorami do siłowników. Do jednego siłownika, tego z drzwi kierowcy idzie pięć przewodów. Oprócz niebieskiego i zielonego, biały,...
Odłącz kabelki które idą do tych drzwi i podawaj na nie napięcie. na którejś kombinacji powinno odblokować ryglowanie. Impulsy na drzwi nie dłuższe niż 1sekunda.
witam po krótkiej przerwie w czasie której walczyłem z tematem. Okazało się po zbadaniu miernikiem że na dwóch jest impuls ale niestety dodatni, proszę o pomoc w sprawie przekaźników, jakie mają być i gdzie można takowe zakupić
W samochodach typu Passat, Audi zamek centralny jest pneumatyczny, tzn. samochód jest wyposażony w pompke centralnego zamka. Układ jest sterowany + to jest 12V. Przeważnie autoalarmy sterują centralnymi zamkami - (podają na krótki okres masę). Takie rożwiązanie jest dobre w przypadku zamków elektrycznch gdzie podanie masy otwiera lub zamyka drzwi. W...
Witam Mam takie oto pytanie: czy jest mozliwosc przeprogramowania centralki zamka tak aby, silowniki zamontowane w dzwiach dzialaly odwrotnie tzn. przy otwieraniu dzwi silownik powodowal cofniecie tloka. Zakupilem taki oto alarm: Ze schematu wynika, ze centralka alarmu posiada 2 wyjscia sterujace podlaczane do centralki zamka, na ktorych pojawiaja sie...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Czy usterka występuje zarówno przy zamykaniu/otwieraniu manualnie z kluczyka jak i przy zamykaniu/otwieraniu z pilota w oryginalnym kluczyku? Jeżeli w kluczyku nie masz pilota to obstawiałbym styk na bębenku zamka na drzwiach podający impuls sterujący pompę.
wszystko łaczysz w okolicach boczku-progu kierowcy,zamek centralny dwie masy brązowo-czerwony zamknij,brązowo-biały otwórz,kierunki czarno biały i czarno-zielony też w progu,krańcówki drzwiowe szary przewód do podłapania po odkręceniu oryginalnej krańcówki,masę masz tam w progu na czystych brązowych przewodach,plus na czerwonym. Dodano po 45 w exusie...
Prawdopodobnie padła centralka. Zobacz skąd w centrali wychodzi impuls zasilania i sprawdź co z nim związane.
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
sterowanie w sumie takie samo na przemian plus i masa,przewód niebiesko zielony w wiązce wchodzącej z drzwi do kabiny trzeba go przeciąć i puścić przez układ dwóch przekazników lub gotowy moduł pneumatyki ,czas impulsu wskazane 3s.
musisz domontować moduł domykania szyb lub jakiś układ który przedłuży impuls na około 15 sekund.
Na przycisku od zamykania dzwi jeśli jest literka "P" to jest pneumatyk. szukaj w bagażniku. -a jak nie ma "P" to co elektryczny?,nie wypisuj bzdur,wszystkie passaty b4 mają zamek pneumatyczny i innego nie widziałem[i o ile pamiętam nie mają też wewnętrznego przycisku zamykania],w bagażniku w boczku jest kompresor i zacznij od niego,sprawdz czy dostaje...
Zmacio, na schemacie jest przewód który się nazywa "warunek", być może niedokładnie zrozumiałem instrukcję i jego należy zaprogramować, jutro to sprawdzę. carrier masz rację, jutro porozumiem się z nimi może mają lek na mój problem, dodam że to drugi alarm który od tego sprzedawcy kupiłem, poprzednio 1,5 roku temu do Audi A3 tdi 2000r- wtedy byłem bardzo...
czerwono-niebieski-zamknij łaczysz z niebieskim i szaro-czerwony-otwórz z zielonym,sterowanie masą i nie trzeba rozbierać drzwi,przewody są w boczku kierowcy,żółty i żółto-czarny łączysz do masy{przewód czarny},rozewrzyj też zworę jp1,uzyskasz wtedy 3 sekundowy impuls zamka zalecany do pneumatyki audi{przed zmianą położenia zwory trzeba odpiąć zasilanie...
przy samej centralce comfortu w passacie b5 z 1998 mam 2 przewody do zamykania i otwierania. otwieranie realizowane jest przez opornosc. w centtrali alarmowej ustawilem ( tylko na zamykanie dlugi czas) otwieranie realizowanie jest 1 sekunda. NO wlasnie ale to jest o te pol sekundy za duzo ,otwiera mi okna. co zrobic. centrala ma tylko ustawienie na...
w lanosie fabrycznie nie ma siłownika w lewych drzwiach i u ciebie został najprawdopodobniej założony siłownik dwuprzewodowy napędzany z układu przekaźnikowego zamieniającego niskoprądowe impulsy masy na plus i masę napędzające siłownik,przekaźniki powinny być dwa i są gdzieś ukryte pod deską,możesz do nich dojść po przewodach sterujących z alarmu i...
W japończyku z tego roku raczej nie będzie siłownika w drzwiach kierowcy. Wkładka zamka steruje switchem, a switch sterownikiem. Sterowanie może być na jednym przewodzie, podanie masy otwiera, odjęcie masy zamyka centralny zamek. Jednak musisz sam zweryfikować te informacje "organoleptycznie", za pomocą kontrolki.
Witam wszystkich, Potrzebuje ukladu, ktory po podaniu na jego wejscie +12 (-12V) wygeneruje na wyjściu krotki sygnał +12 (-12V) o okreslonym czasie trwania (najlepiej ok 1s). Przy czym sygnal wejsciowy moze sie utrzymywac przez jakis czas (np. 1min) ale sygnal wyjsciowy powinien zawsze trwac zaprogramowana liczbe sekund. Znalazlem na forum kilka ukladow,...
Jak nie ma wyjścia na kierunkowskazy, to prosto: poprzez diody puszczasz sygnał z przewodów do siłowników na cewkę przekaźnika (druga strona cewki do masy), a z niego prąd także poprzez diody 5 amperowe na kierunkowskazy. Możesz też wykorzystać jakiś przekaźnik z parą styków. Wtedy nie trzeba diod, bo puszczasz kierunki stronami ma styk. I przy każdym...
Już precyzuje. Założyłem ten sterownik do VW Golfa 2 w którym nie było centralnego zamka. Dokupiłem centralny zamek uniwersalny i on działa bezproblemowo, czyli z kluczyka zamyka i otwiera czyli ok. Chciałem zrobić sobie wygodę i zamontować zdalne sterowanie też uniwersalne z tego co wiem. Sterowanie jest za pomocą masy jeśli się dobrze orientuję. A...
Coś masz nie tak z masą, dlatego tak sie zachowuje, sprawdź przewody, dostaje jednocześnie 2 impulsy, dlatego się wiesza.
Dla pewności sprawdź działanie tego przycisku przy wyjętym kluczyku. Co by sie nie okazało ze gra nie była warta zachodu. Po co? impuls będzie z centralki... Śmiało się tam wpinaj!!!