Na skrzyni nad prawym przegłubem nie ma?
CBR wersja Austria. Patrz schematy do CBR600F1 PC19 i PC23 (1989); w modelu PC23 1990 był już jeden impulsator.
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Zamieść schemat w poście! Odepnij kable od modułu. Sprawdź rezystancje i napięcia na cewce zasilającej moduł (najbardziej podejrzana!) i na impulsatorze
Nie mam możliwości zabawy z oscyloskopem niestety w tym momencie.. A zibq, wymiana prędkościomierza masz na myśli impulsatora?
Witam, czy do tego układu: http://obrazki.elektroda.pl/1014311400_1... będzie pasował ten impulsator? http://obrazki.elektroda.pl/1216011500_1... Impulsator pochodzi z motocykla Honda NSR 125.
Moduł oczywiście mam zamiar włożyć ten sam jaki jest, czyli dedykowany do NSR, z tego co wiadomo to był tam wkładany nowy silnik w 1012 roku wg. książki serwisowej podbijanej pieczątkami serwisu w mieście obok, aczkolwiek z tym może być różnie. NSR jest zablokowana i silnik raczej jest w dobrym stanie ponieważ bez problemu rozpędza się do prędkości...
Zamiast cewki podłącz żarówkę 10W zakręć i zobacz, jak miga (a iskry nie ma) to uszkodzona cewka, jak nie to moduł albo impulsator
Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
Tak, moim zdaniem zdecydowanie plusa na styku VC ten moduł zapłonowy wymaga. Ewentualnie w poszukiwnaiu zaginionej iskry trzeba jeszcze obadać wyłącznik od stopki i czy impulsator impulsuje.
Witam kolego lupa i sprawdz impulstor na wale :) Dodano po 7 policz zęby .... jazzy z 2002 -2003 miały inny impulsator na wale. Byc może masz problem z tym tematem
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
szukam schematu zapłonu do vt1100 shadow z dwoma impulsatorami.
Impulsator zamieniony i to samo,zero odzewu.
Motor zrobiony został założony nowy moduł i cewkę od skutera zipa oraz wymieniony impulsator ponieważ stary był 6V. Honda zapaliła od razu. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
Opcję "przejścia " to masz jak żenisz się , ta jest ciągłości obwodu. Najlepszy próbnik to dioda LED w szereg z opornikiem 470 Ohm. Jeżeli się nie mylę , to z tego wieku japońce miały impulsator optyczny.
no masz niby racje ale mi brakuje w układzie własnie cewki zasilania cdi,dlatego mysle kupic moduł zasilany a aq ,impulsator jest na swoim miejscu.
witam dziękuje wam sprawa zakończona sukcesem. Padł jeden z impulsatorów wymiana na inne i z głowy dziękuję
okazalo sie ze padl impulsator doszlem do tego wymieniajac czsci z drugiej tekiej samej hondy teraz jest nastepne pytanie z kad dopasc taki impulsator znalazlem honde cr 125 z 1996 na czesci po zdjeciach widac ze impulsator jest identyczny lecz niemam pewnosci czy bedzie motor chodzil na tym moze ktos sie w tym orientuje prosze o pomoc
Występuje. Tylko z 2 impulsatorami i innym sloneczkiem i innym komputerem więc trzeba by to wszystko przerobić :(
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Owszem, jest regulator napięcia 3 fazowy lecz nie bardzo wiem gdzie miałbym za nim podłączyć się...? Zmiana liczby cylindrów z 4ch na mniej, tylko podnosi obroty Może trzeba go podłączyć pod impulsator i wstawić w obwód jakiś rezystor...?
Z modułu "prąd" nie wyjdzie na cewkę, jeśli nie będzie miał sygnału z impulsatora/ czujnika wału. Zacznij od sprawdzenia tego elementu, instalacji łączącej jego z modułem.
impulsator jest identyczny jak od ktm 250 pasuje <wygladem> od kawasaki 400 cc jeszcze od hondy cr 250 tylko jak dobrac impulsator czym sie sugerowac?? czesci do mojej husky sa identyczne jak do hondy cr 250 Dodano po 1 stator kosztuje 1000zł do huskyy a znalazłem komplet do hondy cr 250 za 350 uzywke ale stator magneto moduł cewke napiecia ,pytanie...
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
Posprawdzałem kable przy module i impulsatorze. I iskra sie pojawiła :D Już wszystko w porządku. Dzięki. Temat zamykam
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Pick-up coil to impulsator, odpowiada za iskre. Masz schemat, wiec z czym masz problem?
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Skoro tak to może być wszystko: 1.Cewka 2.Moduł 3.Impulsator 4.Palec 5.Kopułka Musiał byś wszystko po kolei sprawdzić.
Ok sprawdzę jeszcze tą rezystancje i podam wyniki pomiarów i niestety nie jestem w W-wy tylko z woj Lubuskiego ale to mniejsza oto. Dodam jeszcze że niedawno wymieniłem impulsator który mi siadł gdyż motocykl raz odpalał a raz nie i dałem do znajomego który pracuje w serwisie Hondy i on stwierdził ze mam impulsator uszkodzony , dodam jeszcze że wymieniłem...
Witam, mam pewien problem z iskra na świecy w mojej hondzie cbx. Silnik wyposażony jest w moduł i impulsator, otóż po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu, świeca daje sama z siebie iskrę bez kręcenia rozrusznikiem, sprawdziłem wszystkie przewody, raczej niema nigdzie przebicia. Czego to może być wina, modułu, impulsatora? Spotkał się ktoś kiedyś...
W pierwszej kolejności należało sprawdzić rezystancję cewki zasilającej moduł CDI oraz impulsatora. Ten moduł posiada wewnątrz także układy zabezpieczające silnik przed przegrzaniem lub brakiem oleju, nie wypada zamieniać go na moduł od motocykla. Silnik to Honda BF15. Numer katalogowy modułu widnieje na obudowie modułu. Cena z tego co widzę jest zabójcza,...
Jeśli wymieniłeś czujnik i pojawił się błąd 18 to masz kilka możliwości: - uszkodzona: wiązka/wtyczka/czujnik/impulsator czyli "koło zębate" na piaście - źle włożony czujnik, poluzowany, za duży/mały odstęp od "impulsatora" Wiązkę możesz sprawdzić zwykłym omomierzem na zwarcie do masy i/lub przejście obejrzeć miejsce montażu czujnika, czy nie ma śladów...
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
Nie wiem jaki jest patent w Twojej Hondzi bo w niektórych wozach z osobna można kupić impulsator, a osobno napęd impulsatora i podejrzewam, że mogłeś tego drugiego nie wymienić, a tam właśnie może tkwić przyczyna tym bardziej, że oleju nie było.
Mój błąd w nazewnictwie lub niedostateczna wiedza. Patrzyłem przebicie na 'pikaczu'. Robiłem to tak, że minus miałem przytkany do ramy a plusem dotykałem po kolei 4 końcówki wychodzące z alternatora. Nic nie piszczało wszędzie 1. Miernik ustawiłem na pomiar rezystancji i zrobiłem to samo. Też nic nie wykryło wszędzie 1. Zauwazylem taką rzecz kiedy mam...
Od Poloneza podejdzie moduł GL118. Podłączenie znajdziesz w Google. Zakładałem taki do Toyoty, bo za oryginalny wołali siedem stówek. W aparacie była cewka impulsatora, nie halotron.
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Który to rocznik? Bo może masz tam stary typ zapłonu jak w MBX/MTX, czyli zapłon z wewnętrznym impulsatorem i moduł standardowy na jedno złącze. Moduł musi mieć diodę blokującą. Ten typ zapłonu jest bardzo wrażliwy na punkcie modułów, ponieważ nie można ustalić prawidłowo kąta wyprzedzenia zapłonu, na jednym module nie chodzi, na innym ma za duży kąt...
Witam, mam ten sam problem, oczyściłem styki kostki i osuszyłem i nadal nie działa. Zastanawia mnie fakt że do kostki są doprowadzone trzy przewody ale w kostce tylko dwa styki, czy tak ma być? I czy mógł by mi ktoś napisać jak działa impulsator? Tzn. czy na stykach impulsatora pojawia się napięcie jeśli tak to jakie czy ewentualnie pojawiają się zwarcia...
Hej, Pomiary dokładne zrobię jutro dopiero bo dzisiaj nie dam rady. Jest to 4T ale wydaje mi się że wyprzedzenie jest ustawiane na impulsatorze - sprężynki. Tak więc odezwę się w poniedziałek z rana z kompletem danych. Z CDI wychodzą kabelki zalane w obudowie.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Witam jak w temacie. W motocyklu był zmieniony licznik był za mały przebieg więc zmieniłem z 5 kkm na 16kkm były problemy z zapisem pamięci rozwiązane w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... ale po zmianie w liczniku działa wszystko oprócz obrotomierza. Instalacja sprawdzona sygnał z impulsatora dochodzi do licznika...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
Pomiar robiłeś z podpiętym czy odłączonym regulatorem napięcia? Bo jeśli z odłączonym to uszkodzone uzwojenia, a jeśli z podpiętym, to odłącz i zmierz jeszcze raz. Odpiąłem stator od instalacji i wtedy robiłem pomiar, dziś zrobiłem jeszcze jeden pomiar. Mianowicie miedzy uzwojeniem a masą pojazdu. Pomiędzy żółtym a masą dochodziło do 36v pomiędzy białym...
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
Czy są jakieś adaptery przekładające ruch linki obroty na sygnał elektryczny Są. Ale by coś ze sobą połączyć, to trzeba mieć jakiś konkretny plan. W obu przypadkach potrzebujesz impulsator i jakiś obrotomierz - masz już coś kupione, czy dopiero robisz rozeznanie w temacie?
Stycznik krańcowy lub impulsator. Kabelek niebieski miernik i wszystko wyjdzie. Masz automat otwierania szyby kierowcy do końca bez trzymania przycisku i to jest do tego.
Witam chciałem podzielić się moim problemem bo już nie mam pomysłów otóż Wpadliśmy z kolegą na pomysł w zrobieniu własnego motoru mieliśmy honde clr125 z uszkodzoną ramą i chcieliśmy wstawić z niej silnik do chińskiego croosa ze wzmocnioną ramą, ale gdy kolega zaczął ściągać silnik to pomieszał instalacje tak że teraz niemoge do niczego dojść i teraz...
Co do początkowego problemu, to podobnej konstrukcji czujniki były w aparatach zapłonowych mitsubishi L300, eclipse, colt, Hyundayu pony i w Hondach civic, crx
(...) na gardziel przepustnicy wyglądają jak nowe Świeca wymieniona Wtrysk podaje paliwo do gardziel Akumulator naładowany ``` ``` Data: 21/09/2024 Treść: Bo go nie ma! Opisz objawy! ``` Przewód wskaźnika Podłącz do wiązki JC39 Lokalizacja / kolor fabryczny +12 V po stacyjce Brązowo‑biały Kostka licznika / pin 3 ECU Masa Zielono‑czarny Rama lub pin...
Podejdź do problemu od strony silnika. Wiadomo, że taką prędkość uzyska pojazd na ostatnim biegu i przy pewnych obrotach. To prościej będzie zablokować silnik. Zrób układ shift light, który zapala lampkę w momencie przekroczenia pewnych obrotów, a w tym przypadku zamiast lampki daj element, który ci będzie odcinał zapłon (odcięcie zasilania lub zwarcie...
Tak jest tam modul CDI moze i podobny dotego chińskiego wtyk napewno jest inny i nie wiadomo ja z wyprzedzeniem zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/3167294900_... Mierzyłem multimtrem z pamięcią najwyższego napięcia. Czyli miernik wpiety w obwod, kopniecie kilka razy i odczyt wartości. W serwisowce widze ze jest jakas przystawka....
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
więc co może być przyczyną mikroskopijej iskry ?? cewka w silniku dobra impulsator dobry kabel Wn nowy świece dobre cewka WN od ogara 200(butelkowa olejowa na 8v) instalacja 12v moduł orginalny do hondy shindgen czy jakoś tak .... jak to w ogóle diagnozować ??
Trochę odgrzany temat, ale ciekaw jestem czy założyłeś to oświetlenie. Temat jest dość ciekawy, sam mam cr 85 i zastanawiam się czy realne jest założenie w niej lamp. Obawiam się że w Twoim krosie możesz zapomnieć o lampach, chyba że uda Ci się kupić magneto/uzwojenie alternatora do swojego sprzęta. To co masz to tylko impulsator do wytworzenia iskry,...
Wygląda, że czujnik nie ma przerwy tylko ok 230 Ohm. Nie wiem co cię napadło z tymi próbami ze śrubokrętem. Albo mierzysz rezystancję, albo napięcie generowane przez cewkę czujnika. Ty próbowałeś zrobić coś pośredniego. Czujnik żyje. Czy jednak jest na tyle rześki aby wyzwolić iskrę nie wiadomo. Pasowałoby zmierzyć napięcie na kablach czujnika, ale...
Na zdjęciu masz rezystor od świateł i regulatora napięcia (który był beznadziejnym rozwiązaniem układowym). Nie jest on konieczny do zapłonu, lecz jeśli chce się mieć dobre światła i ładowanie, trzeba usunąć ten rezystor, przerobić połączenie regulatora i zamontować typowy regulator od skutera. Dostrzegam że to wersja chłodzona powietrzem. Z tymi modelami...
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
cx500 1982r instalacja porobiona,lecz dalej problem!!! iskra jest,na,na 1 cylindrze bardzo dobra (wreszcie),na 2 słaba,czasem niewidoczna .zamieniałem,sprawdzałem cewki,sa ok z modułu wychodza 2 kable na jedna i druga cewke, z tego jednego daje słaba iskre,czyli moduł chyba? bo impulsator niebardzo,niechce nadarmo dzec silnika,prad do modyłu dochodzi,bo...
Jeżeli chodzi o cewkę CDI, impulsator oraz cewkę zasilającą układ do usterki wykluczyłem. Rozbierałem iskrownik i nic niepokojącego nie znalazłem. Pożyczyłem nawet od kolegi iskrownik z impulsatorem z innego skutera i cewkę WN do porównania Wartości po pomiarach były takie same. Elementy przekładałem i było dokładnie tak samo. Wydaje mi się że któraś...
Witam Mam problem z CBR600RR z 2006r. Po wymianie silnika nie ma iskry i nie nie działają wtryski. Wszystkie wtyczki sprawdziłem i są podpięte, wsadziłem ECM z rozbitej cbr, ale nic to nie dało. Na wyświetlaczu cały czas świeci się czerwona kontrolka MIL, a na ciekłokrystalicznym FI. Do ECM dochodzi zasilanie. W serwisówce było napisane, że z impulsatora...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Masa akumulatra??Dodam że poprzedni właściciel skarżył się na ładowanie w 13,4 i równie ciężko było mu odpalić motocykl. Dodano po 2 dodam jeszcze ze akumulator był naładowany dzień wcześniej i dalej nic?. To na pewno nie cewka moduł czy impulsator? Bo najbardziej martwi mnie to ze obrotomierz tak skacze. Dodano po 6 Panowie Masa Cewki akumulator czy...
No w tym jest problem ponieważ są zamazane. Dochodzi do niego sześć kabli. Jeden od cewki która daje napięcie. Dwa kable idą od impulsatora. Jeden wychodzi z tego modułu na cewke WN a pozostałe to masa i gaszenie. Może ktos potrafi wyjaśnić zasadę działania tego modułu lub czym go zastąpic?
Sygnały z impulsatorów w skrzyni i modułu zapłonowego typowo są sygnałami TTL 5V. Sygnał prędkości to chyba nie problem sprawdzić na oscyloskopie ile impulsów przypada na obrót koła (a znając obwód koła dowiesz się ile impulsów przypada na 1m). Nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy, więc nie powiem ile jest impulsów na obrót wału ale to też ławo sprawdzić,...
Witam, powracam z tym samym problemem, motor stał kilka miesięcy ( brak czasu). Mam niemały problem z Magna (vf700)motor po nagrzaniu nierówno pracuje, gaśnie, jest słaby, nie wkręca się na obroty... Na zimnym ładnie chodzi, wszystko ok ale później masakra. Problem miałem wcześniej, nie udało się go ogarnąć, motor stał kilka miesięcy, dziś założyłem...
Wydech to podstawa , tak samo jak gaźnik. zmianę punktu zapłonu możesz zrobić po przez rozpiłowanie otworów w podstawie impulsatora i przestawieniu go o ok 5spt wyprzedzając dodatkowo zapłon. Co do gaźnika to zmierz średnice gardzieli w oryginalnym i jeśli ma np 20mm to zastosuj wiekszy np 22- 24mm. Dzieki temu silnik powinien wyżej sie kręcić. Niestety...
Witam Posiadam silnik z Hondy CX500 posiada on moduł zapłonowy CDI oznaczony jako tia02 14. Objaw niesprawności jest taki, że nie ma iskry, dodam że z rotatora dochodzą poprawne impulsy(opór) Wspomniany moduł posiada dwie kostki jedna większa gdzie wchodzą przewody z impulsatora, druga mniejsza dwu pinowa (zaznaczona na schemacie na okrągłą) czy ktoś...
Mogły paść impulsatory widoczne na zdjeciu , a moto jest stare i bedzie problem z dostaniem takich , nie wiem co to jest widoczne na zdjeciu nad stojanem alternatora ? to mniejsze . No to masz ulanpro robote na pół zimy :| daj zdjecie tego o czym piszesz ze po odpieciu nie ma iskry , pisze coś na tym ?
Sygnał prędkości jest podawany z impulsatora który jest w skrzyni biegów lub jak w BMW w tylnym moście. Jest to czujnik, który posiada trzy wyprowadzenia, dwa to zasilanie, a jeden z nich to wygnał impulsów. Często na jeden obrót ma od 4-8 impulsów co daje np. jak u kolegi 7000imp. na km. Ja właśnie zacząłem budować sobie taki komputer, bo zdałem maturke...
Tu masz lepszy schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6189306300_1... Wiązka modułu zapłonowego: Y/G (żółto-zielony) - WY - impulsy na obrotomierz (nie podłączony) Bk/Y (czarno-żółty) - WY - impulsy na cewkę B/Y (niebiesko-żółty) - WE - sygnał z impulsatora przy alternatorze G/W (zielono-biały) - WE - awaryjne gaszenie silnika (przez odłączenie...
To i tak jest 100 cc więc nie ma powodów by miał jakiekolwiek blokady... trudno nazwać dobór przełożeń blokadą. Moc silnika ani zakres obrotów nie jest sztucznie ograniczony, nie ma też elektronicznego odcięcia zapłonu po przekroczeniu prędkości. Blokady mogą mieć motorowery do 50 cc, na Vmax=45 km/h. Blokada to może być dodatkowa zwężka w dolocie,...
mam silnik ok hondy xl 125 4suw z oryginalnym elektronicznym zaplonem jednak nie mam pojecia jak go sprawdzic i zamątowac bo wszystko jest osobno.. modul na 7 kabli .. impulsator na dwa kable a ze silnika wychodzi 5 kabli...kolory sie nie zgadzają.. myslalem o zastosowaniu zaplonu od malucha albo cc .. co wy na to.. albo przerobieniu na platynki (chociaz...
Witam mam w naprawie Honde CBR rzuciła palenie niema iskry właściwie jest ale słaba jak z naelektryzowanego swetra.Więc tak co do pomiarów oba czujniki wałka i impulsator wału po 480 om przebieg na oscyloskopie też jest.Taktowanie wtrysków jest, zasilanie na cewkofajkach plusem jest,ich porność 1.2om taktowanie minusem słabiutkie około 10V mierzone...
Witam wszystkich! Z góry informuje ze to mój pierwszy wątek na forum. Mam problem odnośnie motocykla cbr 600 f1 model z 1989 r wersja pc25. Motocykl został zakupiony bez możliwości rozruchu, przyczyną czego miał być moduł zapłonowy. Sprawdziłem przed zakupem nowego modułu impulsatory cewki zapłonowe oraz oporność przewodów co wykluczyło inną wadę. Rezystancje...
Teoretycznie zakup nowego chińskiego cewkomodułu wydaje się najprostszy, jednak podłączenie go do istniejącej cewki ładującej w magneto będzie chyba niemożliwe są tylko dwa przewody, bez połączenia z masą kosiarki a impuls wyzwalający następuje po przejściu magnesu przez cewkę w momencie zmiany kierunku przepływu prądu. Nie ma tu miejsca na jakąkolwiek...
Witam! Mam Honde Acord 2.3i z '94 z LPG. Problem jest z wolnymi obrotami... Wirują między 2 a 3 tys obr/min. Wg mnie problem tkwi w zasilaniu silnika krokowego, dochodzą do niego dwa kable, wydaje mi się że w żadnym nie ma napięcia... Myślałem żeby zrobić jakiś układ i wysterować go z zewnątrz -- w ten sposób bym się upewnił czy to faktycznie padło...
Bardzo proszę o pomoc w dojściu do sygnałów na poszczególnych pinach kostki - jak to zrobić ? Mam kostkę w samochodzie Honda - w której wszystkie kabelki są oczywiście takie same - niebieskie . Jest 15-cie kabelków którymi doprowadzone/wyprowadzone są sygnały do urządzenia: 1- masa ; 2- stałe +12V ; 3- +12V po stacyjce ; 4- +12V z biegu wstecznego ;...
Jeżeli schemat jest adekwatny do sytuacji, to: 1. Zapłon jest CDI i jest zupełnie niezależny od ładowania i świateł - osobna cewka impulsator. 2. Ładowanie aku i inne obwody prądu stałego zasilane są z kolejnej osobnej cewki. Tam prawdopodobnie masz problem. 3. Światła to osobna cewka i osobny bardzo prostacki regulator równoległy. Czyli zwierający...
Mam komplet, czyli wszystko. Aktualnie tak jak wspominałem, odłączyłem większość instalacji, żeby ułatwić sobie pracę. 1011468 Schemat stworzony na podstawie faktycznego stanu. W lewym dolnym rogu aktualne podłączenie modułu zapłonowego (mostki) 1011469 1011470 Silnik 1011471 1011472 Moduł zapłonowy Niestety obudowa jest czarna, brak oznaczeń (starte)...
Witam mam pytanie chcę zamontować światła w mojej Hondzie crf 250r z 2007r i tak znalazłem stojan na allegro pisze że pasuje od 2004rdo 2009 roku i czy wiązka z hondy crf 250x podejdzie czy z r trzeba szukać zostaje jeszcze jaki regulator . pomoże ktoś co i jak ELECTROSPORT UZWOJENIE ALTERNATORA STATOR ZE ŚWIATŁAMI HONDA CRF 250R (04-09), CRF 450R (05-08)...
Przegrzebałem bardzo dużo for internetowych. No i tam piszą, że najlepiej jest kupić wiązkę i alternator. A nie lepiej kupić cały nowy motor??? Jeżeli chcesz kupować nową wiązkę, to podejrzewam że ta w motorze jest ... mocno "zużyta". ??? Czyli zniszczona przez ciebie lub poprzedników. Napisz jak jest na prawdę. Łatwiej będzie doradzać. Regulator napięcia...
Witam, wojuje właśnie z układem ładowania w CRF 450X z 2007 roku i jestem na etapie przewijania sfajczonego statora prądnicy. Czy ma ktoś może schemat instalacji, albo chociaż układ połączeń cewek stojana w tym modelu, z tego roku? Znalazłem schematy z 2005 roku, ale widzę, ze jest tam inny układ cewek (w 2005 roku z prądnicy wychodzą 4 przewody, a...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam Mam następujący problem. Kupiłem skuter Zumico EOS ( Longjia LJ50QT-4 ) Chcę zdjąć z niego blokady ale dodatkowo w razie kontroli założyć ogranicznik obrotów który po przełączeniu ogranicza obroty (prędkość maksymalną) Kupiłem taki ogranicznik [url=http://allegro.pl/ogranicznik-obrot... W skuterze mam...
Cewka dwuiskrowa nie da rady, zostaw krzywki i przerywacze, załóż nowe cewki z kablami i fajkami. Miałem kiedyś hondę cb350 four (350 w czterech cylindrach!) i był właśnie klasyczny zapłon, jeździłem nią kilka sezonów i poza regulacją raz w roku przerwy na przerywaczach-nic nie robiłem. Jeśli upierasz się przy przeróbkach, zostaw odśrodkowy regulator,...
Zakładam ten temat, ponieważ mało jest informacji o alternatorach , które pasują do przynajmniej dwóch modeli skuterów w tym Peugeot Geopolis 125 i Satelis 125. Mój skuter stracił ładowanie i jak się okazało powodem nie był regulator napięcia tylko alternator. Bowiem po zbadaniu jakie prądy podaje,to wynik był 12,5V na gnieździe zapalniczki . Po wyjęciu...
przywiozłem go na lawecie(kolejne 150zł) zdo polmozbytu w szczecinie-zjechałem z lawety podjechałem na stanowisko diagnostyczne ,podpieli go pod kompa i nic zero błędów silnik normalnie pracuje wszystko ok. nawet nie chciał zgasnąć i jade jutro o 6:30 do serwisu patrezć co wymyślą ps. dzisiaj wymieniłem palec,kopółke ,przewody, cewke impulsatora,nowe...
honda impulsator sprawdzić impulsator honda tachograf impulsator
katalog transformator indel podłączyć kamera cofać nawigacja philips 32pfl
tablica kierunkowa spawarka wybija bezpiecznik
Jak sprawdzić ładowarkę do szczoteczki elektrycznej za pomocą miernika? Mechanizm magnetowidu Aiwa 7700: Diagnostyka i naprawa