Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Witam kolego lupa i sprawdz impulstor na wale :) Dodano po 7 policz zęby .... jazzy z 2002 -2003 miały inny impulsator na wale. Byc może masz problem z tym tematem
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Jest mi miło, że sobie poradziłeś! - czy jest mozliwe sprawdzenie tego typu cewki metoda jak wyżej? W/g mnie jest to żadne sprawdzenie! To świadome proszenie się o kłopoty,,,,,,,,,,, Co takie coś ma na celu? Nie mogę sobie tego wyobrazić! Sprawdzenie cewki to nie tylko pomiary oporności uzwojeń i to wykonane w różnych warunkach, jak podwyższona temp....
Witam, czy do tego układu: http://obrazki.elektroda.pl/1014311400_1... będzie pasował ten impulsator? http://obrazki.elektroda.pl/1216011500_1... Impulsator pochodzi z motocykla Honda NSR 125.
Na skrzyni nad prawym przegłubem nie ma?
Wszystko zależy od tego co chcesz podłączyć. Zestawy uniwersalne podłączasz pod impulsator wału lub w niektórych cewkę i czujnik prędkości. Niektóre zestawy są dedykowane i wystarczy wpiąć przejściówki między wtyczki . Są też takie ,które czytają z sieci. Przyuczenie to wrzucanie poszczególnych biegów ,jazda i zapis. Potem już sam sobie z proporcji...
Mój błąd w nazewnictwie lub niedostateczna wiedza. Patrzyłem przebicie na 'pikaczu'. Robiłem to tak, że minus miałem przytkany do ramy a plusem dotykałem po kolei 4 końcówki wychodzące z alternatora. Nic nie piszczało wszędzie 1. Miernik ustawiłem na pomiar rezystancji i zrobiłem to samo. Też nic nie wykryło wszędzie 1. Zauwazylem taką rzecz kiedy mam...
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
Próbowałem również dać trochę benzyny pod świecę i z rozrusznika nadal nie odpalał. Dodam że jak go odpalę na pych i trochę pochodzi, zgaszę go to z rozrusznika czasem odpali, dzisiaj 2 razy odpalił z rozrusznika po tym jak chodził, za 3 razem już nie odpalił, specjalnie go gasiłem. Niestety nie mam dostępu do takiej lampy. Myślę że mogło coś się stać...
Zamiast cewki podłącz żarówkę 10W zakręć i zobacz, jak miga (a iskry nie ma) to uszkodzona cewka, jak nie to moduł albo impulsator
Impulsator zamieniony i to samo,zero odzewu.
Tak, moim zdaniem zdecydowanie plusa na styku VC ten moduł zapłonowy wymaga. Ewentualnie w poszukiwnaiu zaginionej iskry trzeba jeszcze obadać wyłącznik od stopki i czy impulsator impulsuje.
Motor zrobiony został założony nowy moduł i cewkę od skutera zipa oraz wymieniony impulsator ponieważ stary był 6V. Honda zapaliła od razu. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
Pytanie jak w temacie. Potrzebuję wiedzieć jaka ma być wartość napięcia z impulsatora do modułu zapłonu w tym motocyklu, ewentualnie jak zasymulować sprawny impulsator
Cześć. To już jakiś trop, dziękuję. Mam jeszcze pytanie. Otóż po wpisaniu u góry pierwszej cyfry 4(przyjmując że to ilość cylindrów) następną mogę ustawić tylko 1lub5 nie bardzo kumam o co biega z tą zależnością.☹ Obrotomierz nie działa, tego mogę się ewentualnie domyśleć ponieważ z modułu zapłonowego idzie sygnał o wartości 5V. W instrukcji napisane...
Opcję "przejścia " to masz jak żenisz się , ta jest ciągłości obwodu. Najlepszy próbnik to dioda LED w szereg z opornikiem 470 Ohm. Jeżeli się nie mylę , to z tego wieku japońce miały impulsator optyczny.
okazalo sie ze padl impulsator doszlem do tego wymieniajac czsci z drugiej tekiej samej hondy teraz jest nastepne pytanie z kad dopasc taki impulsator znalazlem honde cr 125 z 1996 na czesci po zdjeciach widac ze impulsator jest identyczny lecz niemam pewnosci czy bedzie motor chodzil na tym moze ktos sie w tym orientuje prosze o pomoc
Jest wal korbowy na innych czopach z przesunięciem są 2 podwójne cewki zapłonowe tz tvin do jednego cylindra 2 świece które są sterowane jednym impulsatorem bez aparatu zapłonowego stąd tyle wypustek na tym słoneczku. Chciałem już podstawic moduł od jakiegoś chińczyka lub 2 moduły jeden na cewke lecz wszystkie są sterowane 2 impulsatorami i nie mam...
Cześć! Od kilku/kilkunastu tygodni walczę z układem zapłonowym w Hondzie MTX 80. Dodam, że motocykl przeszedł kilka modyfikacji (malossi 115, pwk 28, króciec ssący 28 mm). Temat na forum znany, oryginalny moduł w cenach z kosmosu, a założenie nieoryginalnego modułu skutkuje absurdalnym wyprzedzeniem zapłonu. W związku z tym wpadłem na pomysł przeróbki...
Skoro tak to może być wszystko: 1.Cewka 2.Moduł 3.Impulsator 4.Palec 5.Kopułka Musiał byś wszystko po kolei sprawdzić.
Witam, od jakiegoś czasu borykam się ze słabą iskrą w hondzie kolegi. Posprawdzałem wszystko pokolei... cewka niskiego napięcia ok, imulsator ok, cewka wysokiego napięca ok. Moduł? Tutaj moje pytanie, ponieważ dostać moduł do tego motorka ciężko wpadłem na pomysł żeby zstosować moduł od jakiegoś chińskiego skuterka. Zda to egzamin? Impulsator znajduje...
Czy są jakieś adaptery przekładające ruch linki obroty na sygnał elektryczny Są. Ale by coś ze sobą połączyć, to trzeba mieć jakiś konkretny plan. W obu przypadkach potrzebujesz impulsator i jakiś obrotomierz - masz już coś kupione, czy dopiero robisz rozeznanie w temacie?
Pomiar robiłeś z podpiętym czy odłączonym regulatorem napięcia? Bo jeśli z odłączonym to uszkodzone uzwojenia, a jeśli z podpiętym, to odłącz i zmierz jeszcze raz. Odpiąłem stator od instalacji i wtedy robiłem pomiar, dziś zrobiłem jeszcze jeden pomiar. Mianowicie miedzy uzwojeniem a masą pojazdu. Pomiędzy żółtym a masą dochodziło do 36v pomiędzy białym...
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
impulsator musi byc na styk z magnetem tez nie mam zciągacza,odpycham delikatnie srubokretem i pukam młotkim magneto leciutko.taki druciany sposób ale dzialal :D
Jeżeli chodzi o cewkę CDI, impulsator oraz cewkę zasilającą układ do usterki wykluczyłem. Rozbierałem iskrownik i nic niepokojącego nie znalazłem. Pożyczyłem nawet od kolegi iskrownik z impulsatorem z innego skutera i cewkę WN do porównania Wartości po pomiarach były takie same. Elementy przekładałem i było dokładnie tak samo. Wydaje mi się że któraś...
Przy skrzyni biegów masz czujnik prędkościomierza "impulsator", poznasz go po tym, że jest to "coś" w skrzyni biegów połączone kostką. Sądzę że sam impulsator masz sprawny skoro łączy się czasami a następnie przestaje działać. Problem tkwi w tym, że naleciało Tobie wody do kostki i robi się zwarcie :) , ale i to nie rozwiąże problemu :P . Obawiam się...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam chciałem podzielić się moim problemem bo już nie mam pomysłów otóż Wpadliśmy z kolegą na pomysł w zrobieniu własnego motoru mieliśmy honde clr125 z uszkodzoną ramą i chcieliśmy wstawić z niej silnik do chińskiego croosa ze wzmocnioną ramą, ale gdy kolega zaczął ściągać silnik to pomieszał instalacje tak że teraz niemoge do niczego dojść i teraz...
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
Trochę odgrzany temat, ale ciekaw jestem czy założyłeś to oświetlenie. Temat jest dość ciekawy, sam mam cr 85 i zastanawiam się czy realne jest założenie w niej lamp. Obawiam się że w Twoim krosie możesz zapomnieć o lampach, chyba że uda Ci się kupić magneto/uzwojenie alternatora do swojego sprzęta. To co masz to tylko impulsator do wytworzenia iskry,...
Podejdź do problemu od strony silnika. Wiadomo, że taką prędkość uzyska pojazd na ostatnim biegu i przy pewnych obrotach. To prościej będzie zablokować silnik. Zrób układ shift light, który zapala lampkę w momencie przekroczenia pewnych obrotów, a w tym przypadku zamiast lampki daj element, który ci będzie odcinał zapłon (odcięcie zasilania lub zwarcie...
cx500 1982r instalacja porobiona,lecz dalej problem!!! iskra jest,na,na 1 cylindrze bardzo dobra (wreszcie),na 2 słaba,czasem niewidoczna .zamieniałem,sprawdzałem cewki,sa ok z modułu wychodza 2 kable na jedna i druga cewke, z tego jednego daje słaba iskre,czyli moduł chyba? bo impulsator niebardzo,niechce nadarmo dzec silnika,prad do modyłu dochodzi,bo...
Witam mam w naprawie Honde CBR rzuciła palenie niema iskry właściwie jest ale słaba jak z naelektryzowanego swetra.Więc tak co do pomiarów oba czujniki wałka i impulsator wału po 480 om przebieg na oscyloskopie też jest.Taktowanie wtrysków jest, zasilanie na cewkofajkach plusem jest,ich porność 1.2om taktowanie minusem słabiutkie około 10V mierzone...
Motocykl został trochę utopiony. W silniku zrobiono głowicę, pierścienie, płukanie (mechanikę nie ja robiłem). Po tym motocykl odpalał, jeździł. Zgasł nagle po włączeniu świateł. I już nie odpalił. Sytuacja dziwna, bo z reguły iskry brak. A tutaj sypie aż kilka na jeden obrót wału. Do tego, przy próbach odpalania, od czasu do czasu strzeli w tłumik...
Bardzo proszę o pomoc w dojściu do sygnałów na poszczególnych pinach kostki - jak to zrobić ? Mam kostkę w samochodzie Honda - w której wszystkie kabelki są oczywiście takie same - niebieskie . Jest 15-cie kabelków którymi doprowadzone/wyprowadzone są sygnały do urządzenia: 1- masa ; 2- stałe +12V ; 3- +12V po stacyjce ; 4- +12V z biegu wstecznego ;...
Może zacznę od początku. Silnik cbr125 zdobyłem z niekompletną instalacją i trochę przekombinowaną bo poprzedni właściciel miał zrobiony pojazd czterokołowy gdzie nie ma stopek czujniki luzu są nie potrzebne i jakieś klamki sprzęgła z czujnikami. Obecnie buduję ciągniczek na tym właśnie silniku z tą niekompletną instalacją gdzie chcę ominąć wszelkiego...
Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
Nie mam możliwości zabawy z oscyloskopem niestety w tym momencie.. A zibq, wymiana prędkościomierza masz na myśli impulsatora?
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
Co do początkowego problemu, to podobnej konstrukcji czujniki były w aparatach zapłonowych mitsubishi L300, eclipse, colt, Hyundayu pony i w Hondach civic, crx
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
witam dziękuje wam sprawa zakończona sukcesem. Padł jeden z impulsatorów wymiana na inne i z głowy dziękuję
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
szukam schematu zapłonu do vt1100 shadow z dwoma impulsatorami.
honda impulsator sprawdzić impulsator honda tachograf impulsator
domofony breloki deklaracja zmiennych uszczelka bagażnik
Przekaźnik agregat-sieć w inwerterze: zasada działania Brak zasilania na czujniki Hella w hulajnodze Aprilia