Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
CBR wersja Austria. Patrz schematy do CBR600F1 PC19 i PC23 (1989); w modelu PC23 1990 był już jeden impulsator.
Na skrzyni nad prawym przegłubem nie ma?
Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
Nie mam możliwości zabawy z oscyloskopem niestety w tym momencie.. A zibq, wymiana prędkościomierza masz na myśli impulsatora?
Moduł oczywiście mam zamiar włożyć ten sam jaki jest, czyli dedykowany do NSR, z tego co wiadomo to był tam wkładany nowy silnik w 1012 roku wg. książki serwisowej podbijanej pieczątkami serwisu w mieście obok, aczkolwiek z tym może być różnie. NSR jest zablokowana i silnik raczej jest w dobrym stanie ponieważ bez problemu rozpędza się do prędkości...
Zamieść schemat w poście! Odepnij kable od modułu. Sprawdź rezystancje i napięcia na cewce zasilającej moduł (najbardziej podejrzana!) i na impulsatorze
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
Impulsator zamieniony i to samo,zero odzewu.
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Z modułu "prąd" nie wyjdzie na cewkę, jeśli nie będzie miał sygnału z impulsatora/ czujnika wału. Zacznij od sprawdzenia tego elementu, instalacji łączącej jego z modułem.
Zamiast cewki podłącz żarówkę 10W zakręć i zobacz, jak miga (a iskry nie ma) to uszkodzona cewka, jak nie to moduł albo impulsator
Skoro tak to może być wszystko: 1.Cewka 2.Moduł 3.Impulsator 4.Palec 5.Kopułka Musiał byś wszystko po kolei sprawdzić.
Witam, czy do tego układu: http://obrazki.elektroda.pl/1014311400_1... będzie pasował ten impulsator? http://obrazki.elektroda.pl/1216011500_1... Impulsator pochodzi z motocykla Honda NSR 125.
W pierwszej kolejności należało sprawdzić rezystancję cewki zasilającej moduł CDI oraz impulsatora. Ten moduł posiada wewnątrz także układy zabezpieczające silnik przed przegrzaniem lub brakiem oleju, nie wypada zamieniać go na moduł od motocykla. Silnik to Honda BF15. Numer katalogowy modułu widnieje na obudowie modułu. Cena z tego co widzę jest zabójcza,...
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Posprawdzałem kable przy module i impulsatorze. I iskra sie pojawiła :D Już wszystko w porządku. Dzięki. Temat zamykam
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
Jeśli wymieniłeś czujnik i pojawił się błąd 18 to masz kilka możliwości: - uszkodzona: wiązka/wtyczka/czujnik/impulsator czyli "koło zębate" na piaście - źle włożony czujnik, poluzowany, za duży/mały odstęp od "impulsatora" Wiązkę możesz sprawdzić zwykłym omomierzem na zwarcie do masy i/lub przejście obejrzeć miejsce montażu czujnika, czy nie ma śladów...
Mój błąd w nazewnictwie lub niedostateczna wiedza. Patrzyłem przebicie na 'pikaczu'. Robiłem to tak, że minus miałem przytkany do ramy a plusem dotykałem po kolei 4 końcówki wychodzące z alternatora. Nic nie piszczało wszędzie 1. Miernik ustawiłem na pomiar rezystancji i zrobiłem to samo. Też nic nie wykryło wszędzie 1. Zauwazylem taką rzecz kiedy mam...
Tak, moim zdaniem zdecydowanie plusa na styku VC ten moduł zapłonowy wymaga. Ewentualnie w poszukiwnaiu zaginionej iskry trzeba jeszcze obadać wyłącznik od stopki i czy impulsator impulsuje.
impulsator jest identyczny jak od ktm 250 pasuje <wygladem> od kawasaki 400 cc jeszcze od hondy cr 250 tylko jak dobrac impulsator czym sie sugerowac?? czesci do mojej husky sa identyczne jak do hondy cr 250 Dodano po 1 stator kosztuje 1000zł do huskyy a znalazłem komplet do hondy cr 250 za 350 uzywke ale stator magneto moduł cewke napiecia ,pytanie...
Witam, mam pewien problem z iskra na świecy w mojej hondzie cbx. Silnik wyposażony jest w moduł i impulsator, otóż po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu, świeca daje sama z siebie iskrę bez kręcenia rozrusznikiem, sprawdziłem wszystkie przewody, raczej niema nigdzie przebicia. Czego to może być wina, modułu, impulsatora? Spotkał się ktoś kiedyś...
Pomiar robiłeś z podpiętym czy odłączonym regulatorem napięcia? Bo jeśli z odłączonym to uszkodzone uzwojenia, a jeśli z podpiętym, to odłącz i zmierz jeszcze raz. Odpiąłem stator od instalacji i wtedy robiłem pomiar, dziś zrobiłem jeszcze jeden pomiar. Mianowicie miedzy uzwojeniem a masą pojazdu. Pomiędzy żółtym a masą dochodziło do 36v pomiędzy białym...
Ok sprawdzę jeszcze tą rezystancje i podam wyniki pomiarów i niestety nie jestem w W-wy tylko z woj Lubuskiego ale to mniejsza oto. Dodam jeszcze że niedawno wymieniłem impulsator który mi siadł gdyż motocykl raz odpalał a raz nie i dałem do znajomego który pracuje w serwisie Hondy i on stwierdził ze mam impulsator uszkodzony , dodam jeszcze że wymieniłem...
Jest mi miło, że sobie poradziłeś! - czy jest mozliwe sprawdzenie tego typu cewki metoda jak wyżej? W/g mnie jest to żadne sprawdzenie! To świadome proszenie się o kłopoty,,,,,,,,,,, Co takie coś ma na celu? Nie mogę sobie tego wyobrazić! Sprawdzenie cewki to nie tylko pomiary oporności uzwojeń i to wykonane w różnych warunkach, jak podwyższona temp....
Witam jak w temacie. W motocyklu był zmieniony licznik był za mały przebieg więc zmieniłem z 5 kkm na 16kkm były problemy z zapisem pamięci rozwiązane w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... ale po zmianie w liczniku działa wszystko oprócz obrotomierza. Instalacja sprawdzona sygnał z impulsatora dochodzi do licznika...
nowe wieści z frontu: podmieniłem z powrotem starą pokrywę z impulsatorami i o dziwo moto zapalił , zachowuje się identycznie jak na impulsatorach z drugiego silnika , czyli na "nowym" ECU nie wkręca się na obroty , na starym ECU bez zmian , odpala , ale podczas jazdy gubi iskrę , strzela ...jednak na postoju na obroty się wkręca....czyżby padło kolejne...
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
Źle to robisz. Powinieneś w pierwszej kolejności sprawdzić rezystancję cewki zasilającej CDI oraz rezystancję impulsatora. Jeśli iskra pojawia się po puszczeniu masy silnika w powietrze, to automatycznie pojawia się na module potencjał na wejściu z impulsatora, moduł wyzwala się potencjałem z cewki zasilającej więc masz iskrę 2, 3, 4 razy na obrót wału...
Sygnały z impulsatorów w skrzyni i modułu zapłonowego typowo są sygnałami TTL 5V. Sygnał prędkości to chyba nie problem sprawdzić na oscyloskopie ile impulsów przypada na obrót koła (a znając obwód koła dowiesz się ile impulsów przypada na 1m). Nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy, więc nie powiem ile jest impulsów na obrót wału ale to też ławo sprawdzić,...
Witam Posiadam silnik z Hondy CX500 posiada on moduł zapłonowy CDI oznaczony jako tia02 14. Objaw niesprawności jest taki, że nie ma iskry, dodam że z rotatora dochodzą poprawne impulsy(opór) Wspomniany moduł posiada dwie kostki jedna większa gdzie wchodzą przewody z impulsatora, druga mniejsza dwu pinowa (zaznaczona na schemacie na okrągłą) czy ktoś...
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
Przy skrzyni biegów masz czujnik prędkościomierza "impulsator", poznasz go po tym, że jest to "coś" w skrzyni biegów połączone kostką. Sądzę że sam impulsator masz sprawny skoro łączy się czasami a następnie przestaje działać. Problem tkwi w tym, że naleciało Tobie wody do kostki i robi się zwarcie :) , ale i to nie rozwiąże problemu :P . Obawiam się...
Gdzie polonez a gdzie honda!!! Polonez ma zapłon bateryjny z przyspieszaniem odśrodkowo-podciśnieniowym a xlka cdi... Sprawdź na zwarcia miedzyzwojowe cewkę zasilającą CDI - znajduje sie pod lewym deklem. To typowa przypadłość tych maszyn. Uważaj bo cewek jest kilka - ładowanie, światła i ta właśnie o której piszę. Po kolejne pod prawym deklem jest...
Witam Mam problem z CBR600RR z 2006r. Po wymianie silnika nie ma iskry i nie nie działają wtryski. Wszystkie wtyczki sprawdziłem i są podpięte, wsadziłem ECM z rozbitej cbr, ale nic to nie dało. Na wyświetlaczu cały czas świeci się czerwona kontrolka MIL, a na ciekłokrystalicznym FI. Do ECM dochodzi zasilanie. W serwisówce było napisane, że z impulsatora...
Witam kolego lupa i sprawdz impulstor na wale :) Dodano po 7 policz zęby .... jazzy z 2002 -2003 miały inny impulsator na wale. Byc może masz problem z tym tematem
szukam schematu zapłonu do vt1100 shadow z dwoma impulsatorami.
Opcję "przejścia " to masz jak żenisz się , ta jest ciągłości obwodu. Najlepszy próbnik to dioda LED w szereg z opornikiem 470 Ohm. Jeżeli się nie mylę , to z tego wieku japońce miały impulsator optyczny.
Witam, powracam z tym samym problemem, motor stał kilka miesięcy ( brak czasu). Mam niemały problem z Magna (vf700)motor po nagrzaniu nierówno pracuje, gaśnie, jest słaby, nie wkręca się na obroty... Na zimnym ładnie chodzi, wszystko ok ale później masakra. Problem miałem wcześniej, nie udało się go ogarnąć, motor stał kilka miesięcy, dziś założyłem...
Co do początkowego problemu, to podobnej konstrukcji czujniki były w aparatach zapłonowych mitsubishi L300, eclipse, colt, Hyundayu pony i w Hondach civic, crx
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
witam dziękuje wam sprawa zakończona sukcesem. Padł jeden z impulsatorów wymiana na inne i z głowy dziękuję
okazalo sie ze padl impulsator doszlem do tego wymieniajac czsci z drugiej tekiej samej hondy teraz jest nastepne pytanie z kad dopasc taki impulsator znalazlem honde cr 125 z 1996 na czesci po zdjeciach widac ze impulsator jest identyczny lecz niemam pewnosci czy bedzie motor chodzil na tym moze ktos sie w tym orientuje prosze o pomoc
Witam wszystkich! Z góry informuje ze to mój pierwszy wątek na forum. Mam problem odnośnie motocykla cbr 600 f1 model z 1989 r wersja pc25. Motocykl został zakupiony bez możliwości rozruchu, przyczyną czego miał być moduł zapłonowy. Sprawdziłem przed zakupem nowego modułu impulsatory cewki zapłonowe oraz oporność przewodów co wykluczyło inną wadę. Rezystancje...
Tu masz lepszy schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6189306300_1... Wiązka modułu zapłonowego: Y/G (żółto-zielony) - WY - impulsy na obrotomierz (nie podłączony) Bk/Y (czarno-żółty) - WY - impulsy na cewkę B/Y (niebiesko-żółty) - WE - sygnał z impulsatora przy alternatorze G/W (zielono-biały) - WE - awaryjne gaszenie silnika (przez odłączenie...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam Mam następujący problem. Kupiłem skuter Zumico EOS ( Longjia LJ50QT-4 ) Chcę zdjąć z niego blokady ale dodatkowo w razie kontroli założyć ogranicznik obrotów który po przełączeniu ogranicza obroty (prędkość maksymalną) Kupiłem taki ogranicznik [url=http://allegro.pl/ogranicznik-obrot... W skuterze mam...
Cześć. To już jakiś trop, dziękuję. Mam jeszcze pytanie. Otóż po wpisaniu u góry pierwszej cyfry 4(przyjmując że to ilość cylindrów) następną mogę ustawić tylko 1lub5 nie bardzo kumam o co biega z tą zależnością.☹ Obrotomierz nie działa, tego mogę się ewentualnie domyśleć ponieważ z modułu zapłonowego idzie sygnał o wartości 5V. W instrukcji napisane...
Pick-up coil to impulsator, odpowiada za iskre. Masz schemat, wiec z czym masz problem?
Występuje. Tylko z 2 impulsatorami i innym sloneczkiem i innym komputerem więc trzeba by to wszystko przerobić :(
Od Poloneza podejdzie moduł GL118. Podłączenie znajdziesz w Google. Zakładałem taki do Toyoty, bo za oryginalny wołali siedem stówek. W aparacie była cewka impulsatora, nie halotron.
Schemat super! Wklej go tylko wg. zasad wklejania zdjęć, tak by był dostępny na stronie tematu. Przerób go na JPG i obetnij brzegi. Użyj programu IrfanView lub innej przeglądarki obrazków. Jest tylko jedno ważne pytanie: Czy schemat ma 100% odpowiada temu co masz w motorze???? Sprawdź. To podstawowa kwestia! Napisz również co zostało ci z oryginalnej...
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
Mam komplet, czyli wszystko. Aktualnie tak jak wspominałem, odłączyłem większość instalacji, żeby ułatwić sobie pracę. 1011468 Schemat stworzony na podstawie faktycznego stanu. W lewym dolnym rogu aktualne podłączenie modułu zapłonowego (mostki) 1011469 1011470 Silnik 1011471 1011472 Moduł zapłonowy Niestety obudowa jest czarna, brak oznaczeń (starte)...
Koledzy za to co napisał BANANvanDYK nalezy mu się nie jedno ale 100 "pomógł". Ujął treściwe i stosunkowo krótko to, na co ja chciałem zwrócić uwagę. Mogę tylko pogratulować talentu dydaktycznego. Każdy, kto wybiera się w projekt zapłonu CDI do jakiegoś "staruszka" powinien sobie wydrukować jego post, powieść na łóżkiem i codziennie czytać aż zrozumie...
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Który to rocznik? Bo może masz tam stary typ zapłonu jak w MBX/MTX, czyli zapłon z wewnętrznym impulsatorem i moduł standardowy na jedno złącze. Moduł musi mieć diodę blokującą. Ten typ zapłonu jest bardzo wrażliwy na punkcie modułów, ponieważ nie można ustalić prawidłowo kąta wyprzedzenia zapłonu, na jednym module nie chodzi, na innym ma za duży kąt...
Witam chciałem podzielić się moim problemem bo już nie mam pomysłów otóż Wpadliśmy z kolegą na pomysł w zrobieniu własnego motoru mieliśmy honde clr125 z uszkodzoną ramą i chcieliśmy wstawić z niej silnik do chińskiego croosa ze wzmocnioną ramą, ale gdy kolega zaczął ściągać silnik to pomieszał instalacje tak że teraz niemoge do niczego dojść i teraz...
Czy są jakieś adaptery przekładające ruch linki obroty na sygnał elektryczny Są. Ale by coś ze sobą połączyć, to trzeba mieć jakiś konkretny plan. W obu przypadkach potrzebujesz impulsator i jakiś obrotomierz - masz już coś kupione, czy dopiero robisz rozeznanie w temacie?
Witam mam pytanie chcę zamontować światła w mojej Hondzie crf 250r z 2007r i tak znalazłem stojan na allegro pisze że pasuje od 2004rdo 2009 roku i czy wiązka z hondy crf 250x podejdzie czy z r trzeba szukać zostaje jeszcze jaki regulator . pomoże ktoś co i jak ELECTROSPORT UZWOJENIE ALTERNATORA STATOR ZE ŚWIATŁAMI HONDA CRF 250R (04-09), CRF 450R (05-08)...
więc co może być przyczyną mikroskopijej iskry ?? cewka w silniku dobra impulsator dobry kabel Wn nowy świece dobre cewka WN od ogara 200(butelkowa olejowa na 8v) instalacja 12v moduł orginalny do hondy shindgen czy jakoś tak .... jak to w ogóle diagnozować ??
Nie wiem jaki jest patent w Twojej Hondzi bo w niektórych wozach z osobna można kupić impulsator, a osobno napęd impulsatora i podejrzewam, że mogłeś tego drugiego nie wymienić, a tam właśnie może tkwić przyczyna tym bardziej, że oleju nie było.
cx500 1982r instalacja porobiona,lecz dalej problem!!! iskra jest,na,na 1 cylindrze bardzo dobra (wreszcie),na 2 słaba,czasem niewidoczna .zamieniałem,sprawdzałem cewki,sa ok z modułu wychodza 2 kable na jedna i druga cewke, z tego jednego daje słaba iskre,czyli moduł chyba? bo impulsator niebardzo,niechce nadarmo dzec silnika,prad do modyłu dochodzi,bo...
Podejdź do problemu od strony silnika. Wiadomo, że taką prędkość uzyska pojazd na ostatnim biegu i przy pewnych obrotach. To prościej będzie zablokować silnik. Zrób układ shift light, który zapala lampkę w momencie przekroczenia pewnych obrotów, a w tym przypadku zamiast lampki daj element, który ci będzie odcinał zapłon (odcięcie zasilania lub zwarcie...
Stycznik krańcowy lub impulsator. Kabelek niebieski miernik i wszystko wyjdzie. Masz automat otwierania szyby kierowcy do końca bez trzymania przycisku i to jest do tego.
Witam. Wymieniłem świece niestety to nie pomogło. Teraz podczas przejażdżki silnik zgasł. Iskry niema całkowicie. Przeglądając wiązkę elektryczną zobaczyłem uszkodzony kabel od czujnika położenia wału (W motocyklu to nazywa się chyba impulsator). Odkręciłem pokrywkę i wylało mi się 50 ml oleju. Czy powinien się tam znajdywać czy uszczelniacz wału do...
Trochę odgrzany temat, ale ciekaw jestem czy założyłeś to oświetlenie. Temat jest dość ciekawy, sam mam cr 85 i zastanawiam się czy realne jest założenie w niej lamp. Obawiam się że w Twoim krosie możesz zapomnieć o lampach, chyba że uda Ci się kupić magneto/uzwojenie alternatora do swojego sprzęta. To co masz to tylko impulsator do wytworzenia iskry,...
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Wygląda, że czujnik nie ma przerwy tylko ok 230 Ohm. Nie wiem co cię napadło z tymi próbami ze śrubokrętem. Albo mierzysz rezystancję, albo napięcie generowane przez cewkę czujnika. Ty próbowałeś zrobić coś pośredniego. Czujnik żyje. Czy jednak jest na tyle rześki aby wyzwolić iskrę nie wiadomo. Pasowałoby zmierzyć napięcie na kablach czujnika, ale...
Witam! Mam Honde Acord 2.3i z '94 z LPG. Problem jest z wolnymi obrotami... Wirują między 2 a 3 tys obr/min. Wg mnie problem tkwi w zasilaniu silnika krokowego, dochodzą do niego dwa kable, wydaje mi się że w żadnym nie ma napięcia... Myślałem żeby zrobić jakiś układ i wysterować go z zewnątrz -- w ten sposób bym się upewnił czy to faktycznie padło...
Masa akumulatra??Dodam że poprzedni właściciel skarżył się na ładowanie w 13,4 i równie ciężko było mu odpalić motocykl. Dodano po 2 dodam jeszcze ze akumulator był naładowany dzień wcześniej i dalej nic?. To na pewno nie cewka moduł czy impulsator? Bo najbardziej martwi mnie to ze obrotomierz tak skacze. Dodano po 6 Panowie Masa Cewki akumulator czy...
Witam serdecznie ! Nie wiedziałem jaki dział forum wybrać, jeżeli ten nie jest właściwy proszę o przeniesienie. Piszę w takiej sprawie. A mianowicie, chodzi o brak iskry.. ogólnie to kolegi skuter, a że ja zajmuje się na ogół motocyklami i motorowerami tylko bardziej mechaniką a nie elektryką. Mówi mi tak że chciał zdjąć blokadę na module wyczytał gdzieś...
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
Na zdjęciu masz rezystor od świateł i regulatora napięcia (który był beznadziejnym rozwiązaniem układowym). Nie jest on konieczny do zapłonu, lecz jeśli chce się mieć dobre światła i ładowanie, trzeba usunąć ten rezystor, przerobić połączenie regulatora i zamontować typowy regulator od skutera. Dostrzegam że to wersja chłodzona powietrzem. Z tymi modelami...
mam silnik ok hondy xl 125 4suw z oryginalnym elektronicznym zaplonem jednak nie mam pojecia jak go sprawdzic i zamątowac bo wszystko jest osobno.. modul na 7 kabli .. impulsator na dwa kable a ze silnika wychodzi 5 kabli...kolory sie nie zgadzają.. myslalem o zastosowaniu zaplonu od malucha albo cc .. co wy na to.. albo przerobieniu na platynki (chociaz...
Tak jest tam modul CDI moze i podobny dotego chińskiego wtyk napewno jest inny i nie wiadomo ja z wyprzedzeniem zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/3167294900_... Mierzyłem multimtrem z pamięcią najwyższego napięcia. Czyli miernik wpiety w obwod, kopniecie kilka razy i odczyt wartości. W serwisowce widze ze jest jakas przystawka....
Witaj, Ja przyznam że nie pamiętam jak to było przy motorynkach,wsk i innych panoniach, a w hondach się już tak elektronika nie psuła :-) Aż mnie podkusiło żeby spróbować austriacki wynalazek i mam za kare :-) Czyli sugerujesz testy impulsatora podłączonego do CDI, tylko jak to się ma do informacji z RA? chyba że coś źle interpretuję? ed.20181107 zrobiłem...
Witam, od tygodnia zmagam się z problemem jaki sprawia mi owy Xt-ek. Napiszę etapami żeby było przejrzyście. Kupiłem motor, zrobiłem szlif i wymieniłem tłok, poskładałem no i się okazało, że iskra jest tylko za pierwszym i czasem za drugim kopnięciem. Poszukałem w internecie możliwych przyczyn, ktoś napisał, że problem może rozwiąże nowy akumulator,...
Witam. Kilka miesięcy u temu motocykl stracił iskrę i niechetnie ale muszę to jakoś naprawic, sprawdziłem kable, klamkę sprzęgła, podłączałem moduł i cewkę od chińczyka ale nie działa. Wymontowalem stator. Widać pęknięcia żywicy ale wzrokowo poza tym ok. Wychodzi z niego 7 kabli 2 to impulsator- wychodzi ze działa, jeden kabel szedł do chyba czujnika...
Witam wszystkich mam problem z zakupinym crossem. Silnik generuje prąd 12v coś koło tego idzie na moduł cf420 2.1. W każdym razie jest zakupiony nowy i podłączyłem jak było wcześniej czyli tak jak na schemacie do tego modułu ale nie wiem czy 2 piny idące na masę muszą być zmasowane do masy ramy, czy podłączone do impulsatora, jeden kabel z impulsatora...
Zakładam ten temat, ponieważ mało jest informacji o alternatorach , które pasują do przynajmniej dwóch modeli skuterów w tym Peugeot Geopolis 125 i Satelis 125. Mój skuter stracił ładowanie i jak się okazało powodem nie był regulator napięcia tylko alternator. Bowiem po zbadaniu jakie prądy podaje,to wynik był 12,5V na gnieździe zapalniczki . Po wyjęciu...
Witam. Mam w swojej Hondzie licznik od takowego sprzetu. Czasem wariuje ale u mnie jest to raczej podyktowane brakiem styku. Może ktoś z Was orientuje się jak dokonać cudu w takim zegarze żeby pokazywał mi prędkość zamiast 4 to 40 zamiast 20 to 200km/h pewnie impulsator robi takie jaja ponieważ nie jest od Yamahy tylko od Hondy. Nie mam zielonego pojęcia...
sprawdzić impulsator honda impulsator impulsator honda
excel koszt deklaracja zgodności instalacji wgrywać aktualizacja
wyciskarka wolnoobrotowa wyciskarka wolnoobrotowa
Agregat prądotwórczy Honda, Fogo – skutki złego podłączenia wtyczki przedłużacza, uszkodzenie prądnicy i AVR Dreambox DM900 – instalacja Wi-Fi, sterowniki, kompatybilne adaptery USB, konfiguracja Enigma2