Uszkodzony przewód impulsatora
Tulejki na wzór nie mam. Czujnik obrotów wyjściowych nie czyta z impulsatora tylko z zębatki.
Podmień czujnik w skrzyni i będziesz miał pewność . Stawiam na niego . Nie dawno takie samo autko z walniętym impulsatorem .
To też sprawdź czy na wtyczce (3 pinowa) masz +12, Masa. 3 pin będzie wyjściem z impulsatora.
Sorka pepe150, masz rację pomyliło mi się z 205 chociaż nie wiem czy nie było jeszcze na początkach produkcji linek. To w tym modelu by był tak zwany impulsator.
Sprawdz naped impulsator w skrzyni i kable masowe przy silniku
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
Jeśli cewki są sprawne, to skupiłbym się na impulsatorze. Sprawny zwykle ma ok.140 omów. Musisz zamontować go tak, aby odległość od koła magnesowego wynosiła ok. 0,3 mm (nie może ocierać). Zwróć uwagę na "występ, garbik" na kole magnesowym, bo odległość ta liczy się właśnie od tych "elementów" i ma wpływ na jakość iskry. Przed uruchomieniem silnika...
Lampa stroboskopowa pokazała poprawne wyprzedzenie zapłonu. Rezygnuję z dozownika, będę lał olej do paliwa, nieufny jestem do tych urządzeń, obawiam się że jakakolwiek awaria dozownika pociągnie za sobą wiadomo jakie skutki... Wszystkie złącza są sprawdzone, ba- nawet stacyjka do testów jest pominięta. Skuter przez pierwsze 20 sekund pracuje prawidłowo,...
Szukaj opisu mojego rozwiązania tego problemu. Zmiana modułu i impulsatora, koszt w granicach 50 zł.
spróbuję ale dziś szukałem nie wiem gdzie jest dokładnie ten impulsator
Ten czujnik właśnie nazywa się impulsatorem, o którym pisze powyżej.
Witam kolego , w zapytaniu napisałeś 2006 lecz zapewne chodzi o 206 , tu masz link do schematu , http://jogja206lovers.com › 206-Schemat okablowania , strona 2 tam znajdziesz okablowanie impulsator , licznik . zapewne schemat podejdzie.
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
właśnie wróciłem od mechanika silnik chodzi jak żyleta zero dymku -moje przypuszczenia były jednak słuszne co do koła zamachowego.Na kole z peugeot 206 impulsatory są inaczej rozmieszczone(przesunięcie o 4 zęby) no i czujnik żle zczytywał.Dzięki wszystkim za rady. temat kończę
sprawdziłem oporność impulsatora i wynosi w granicach 105/106 czy to może być przyczyną?
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
Czy sygnał pedkościomierza do deski w 206 idzie przes BSI czy bezpośrednio z impulsatora ? Nie działa prędkościomierz tzn dojdzie max do 20km/h i to skokami, impulsator wymieniony dalej to samo zasilania mam i chce sprawdzić kabel sygnałowy ale musze działać troche po omacku a może ktoś ma schemat albo zna francuski i przetłumaczy ten z elektrody :D...
Dołączam sie do tematu, w nim jest fabryczne immo, zgubiłem kluczyk i myślę nad zastosowaniem zwykłego modułu zapłonowego i cewki butelkowej, bo dorobienie klucza w serwisie wołają 450 zł. Potrzebuje moduł który zwiększa napięcie z 1 do 12v bo takie przychodzą impulsy z impulsatora w silniku.
Kiedyś przerabiałem swojego Elyseo, padł immo. Chiński impulsator, chiński moduł zapłonowy, parę kabelków, reszta oryginalna. Po przeróbce leciał prawie 90 :)
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Sprawdzić jeszcze rezystancje impulsatora oolo 120-160 ohm. Ja strzelam ze moduł dośc często padały
a jakims kawalkiem schematu poratuje ktos?.....nie wiem czy przewod z impulsatora idzie bezpośrednio do licznika czy do BSI
Impulsator nie może mieć kontaktu fizycznego z kołem magnesowym, inaczej ulegnie uszkodzeniu podczas pracy silnika. Odległość impulsatora od znacznika powinna wynosić na oko 1 mm.
Mam zegar elektroniczny .Impulsator też już zmieniałem . koła mam R 14/185/65
Czy ten impulsator jest napewno na 2piny? Zazwyczaj były halotrony 3pinowe.Podaj jaki tam jest silnik.
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Czy tak powinna wyglądać skrzynka BSI w modelu pojazdu z klimatyzacją? http://obrazki.elektroda.pl/3497737800_1... Bardzo mnie martwi mały odzew w tym przypadku. O ilę klimatyzacją już prawie rozwiązana to ABS dalej świeci w sytuacji jak opisałem. Orientuje się ktoś jakie elementy odpowiadają za odczyt prędkości pojazdu? Gdzie znajduje...
A o mogło się zużyć w oryginalnym ? Najczęściej wystarczy rozebrać enkoder, usunąć smar silikonowy z elementów roboczych impulsatora i ewentualnie delikatnie poprawić kształt pantografów.
Miałem bardzo podobną usterkę. Okazało się , że czujnik prędkości w kole był za mocno oddalony od "łożyska"-impulsatora. Po zmniejszeniu szczeliny wszystko wróciło do normy.
Witam temat dość banalny ale jednak podegłem. Tym bardziej ze szukam schematow i zaden nie zgadza sie z moja elektryka w peugeot xp6. Z iskrownika, a raczej to alternator, wychodza 4 kable : Uzwojenie cewek -zoltoczwrwony -biały Impulsator -niebiesko bialy -czerwono bialy Teraz chcialbym to jak najprosciej podpiac pod cewkomodul bez dodatkowych elemenetow.
no wlasnie niema zadnej kostki . a tak teraz patrzylem i tam niema kostki ze moge odpiac stacyjke jedynie mogłbym uciąć kable a potem znow polutowac . no wlasnie zastanawiam sie czy niekupic nowego zaplonu wraz z impulsatorem ale to znowu koszt 140zl jakos
w momencie odpalenia przestaje działać Zasilania na czujniku spr. żarówką Licznik zasilany tylko elektrycznie brak linki Sterownik silnika pobiera sygnał z impulsatora na skrzyni biegów Ciekawe że gdy silnik odpali to wskazówka leży rocznik auta 95/96
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Witam serdecznie wszystkich. Mam następujący problem w Peugeot 106 1.1 1999rok Nie działa mi predkosciomierz ani licznik przejechanych kilometrów wymieniłem czujnik (impulsator) na skrzyni biegów na nowy i dalej to samo bezpieczniki sprawdzone. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny? Może ktoś się spotkał z takim problemem? Licznik firmy Jager. Pozdrawiam...
Oddaj auto do specjalisty bo jak sam widzisz topisz kasę niepotrzebnie, a może to jest jakaś drobna usterka której i tak sam nie znajdziesz. Najpierw trzeba sprawdzić co jest uszkodzone i dopiero wymieniać a nie odwrotnie. A ja dodam jeszcze, że między impulsatorem a licznikiem musi być jakaś komunikacja.
Obawiam się, że 307 z ABS/ESP nie ma impulsatora a tymbardziej linki prędkościomierza. jedyny pomysł który przychodzi mi do głowy to zrobić impulsator a'la licznik rowerowy. Trochę to nieprofensjonalne ale skoro klient się uparł...
Mam problem z podłączeniem taksometru w Peugeocie 307 2.0 HDI z 2004r nie wiem skąd podłączyć sygnał na impulsator prędkości oraz dzielnik impulsów , który z tego co się zorientowałem należy podłączyć do tego modelu auta . Za podpowiedzi z góry dziękuję .
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z niedziałającym prędkościomierzem w moim Peugeocie 406 Coupe rok 1998 2.0 B+G 132KM RFV. Podstawienie drugiego sprawnego licznika i wymiana impulsatora niestety nic nie dało. Czy impulsator w tym modelu jest połączony od razu do licznika czy posiada jakiś konwerter/wzmacniacz? Ktoś kiedyś pisał, że jest wzmacniacz...
Witam, Jesli cewka jest zasilana i nie ma na jej wyjsciu iskry, to najczestsza statystycznie przyczyna jest padniety modul elektroniczny na aparacie zaplonowym. Impulsator pada bardzo rzadko. Pozdrawiam, Georges
Można kombinować kiedyś to przerabiałem, ale po pierwsze czy ten moduł nie steruje także pompka oleju czy masz oddzielny moduł bo były 2 wersje po drugie jak byś chciał moduł inny kiedyś kombinowałem z innymi modułami od chinoli skuter smiagał ale bawiłem się tez w wymiane i przesuwanie impulsatora a jeśli nie masz wtedy i kilku modułow pod ręką będzie...
Tzn z tyłu są bębny. No właśnie może te bębny ponieważ zauważyłem, że też były wymieniane ale tarczom impulsatora sie nie przygladałem!! Rozbiore i zobacze jaki jest stan tego wszystkiego i wtedy napisze co i jak!! narazie dzięki za instrukcje
Wrozyc sie nie da, moze na pierwszy rzut oka impulsator,a moze nie bo blad powinien sie pojawic. Tak czy siak dokladna diagnoza komputerem ze sprawdzeniem parametrow mierzonych.
temat zamknięty okazało się że jest uszkodzony impulsator (czujnik przykręcony między silnikiem a skrzynia od strony chłodnicy) czujnik nie dawał impulsu w którym momencie ma być iskra pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Witam wszystkich. Mam problem z speedfightem a w zasadzie kilka problemów. Przyjechał z rozprogramowanym immo ale jest czerwony kluczyk i udało sie zaprogramować. Iskra jest. Podczas prób odpalenia silnik sie odzywa jednak nie może załapać. Silnik jest po kapitalnym remoncie. Podczas prób odpalania dioda od immo mrugała lub świeciła się ciągle. Gdy...
Z mocowaniem czujników możesz mieć zabawę. Dowcip polega na tym, że czujnik musi być odpowiednio ustawiony w stosunku do tarczy impulsatora - ani za blisko ani za daleko i w miarę dokładnie jeśli chodzi o nachylenie. Ja u siebie miałem z tym trochę zabawy, bo uchwyt do ABS był w komplecie z nowym łożyskiem piasty, które jeszcze było OK. Więc uchwyt...
Opisywałem już w kilku miejscach w internecie mój sposób polegający na zastosowaniu gotowego modułu DC-CDI i wymianie impulsatora. Powinno też działać bez problemu na silniku 100 cm3 przy stałym kącie wyprzedzenia równym 17° OWK. Niestety nigdy nie miałem styczności z silnikami 100/125/150, nie wiem jak wygląda kwestia zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu....
Witam. Mam problem z licznikiem prędkości w Peugeot 307 1.4HDI. Zdarza się że po odpaleniu nie działa on i wskaźnik poziomu paliwa. Wystarczy zgasić samochód i odpalić ponownie a wtedy nie ma problemu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, abs działa nawet gdy licznik stoi. Zdarza się też że wskazówka drga około zera. Wie ktoś może czy w tym samochodzie...
Kontrolka pulsuje Dodano po 7 W aparacie zapłonowym jest cewka z pierścieniami indukcyjnymi. Pełni to rolę czujnika położenia cylindra. Czy to prawda, że odległość pomiędzy bolcami impulsatora na każdym cylindrze powinna być inna? Dodano po 28 Nikt nie pomoże więcej?
Sorki, źle link wkleiłem. Już działa. Kolory kabli. Czerwony - plus Czarny - plus po stacyjce Niebieski- dioda Żółto niebieski - sygnał z impulsatora Żółto czarny - do cewki WN Zielony - Masa http://obrazki.elektroda.net/48_12432341...
Powiem wam tak chłopaki jak sie zacina predkosciomierz bo tez tak mialem to na skrzyni jest plastikowy impulsator od skrzyni i to jego wina wymiana stosunkowo prosta tylka trzeba szybko to robic bo olej ze skrzyni wycieka i trzeba szybko wlozyc i przestanie wyciekac olej http://obrazki.elektroda.pl/8287380800_1...
Jaka jest rezystancja impulsatora i cewki zasilającej moduł zapłonowy? Edit: Dopiero doczytałem ze to jakiś składak. Jeździł ten skuter czy to od nowości nakombinowane? Dlaczego stacyjka jest na 2 kable a wiązka ma 5? Jeżeli trafiłem na dobry schemat to bez odpowiedniej stacyjki lub zrobienia zworki w kostce nie odpali.
Witam, posiadam samochód PEUGEOT 307 1.4 HDI 2004r. Problem polega na braku sygnału z czujnika położenia wału. Przebrałem wiązkę okazało się ze potencjał 12 v z przepływomierza zwarł się z masa czujnika położenia wału, wiązka naprawiona. Czujnik nowy koło impulsatora nowe i jest błąd p0337. Na pniach do czujnika mam masę 7,5vi 5v. Oscyloskop podłączony...
mozna zastosowac impulsator od starego poloneza poszukaj w elektrodzie schemat do poloneza np. rok 1987 i zobaczysz gdzie wychodzi impulsowe napiecie i podasz na silnik w swoim peugocie Pozdrwiam Jacek
Dręczy mnie problem z licznikiem Peugeota 2003 1,4 benzyna. Kupiłem ten samochód 2 mies. temu. Po przejechaniu ok 800 km przestał wskazywać prędkość i przejechane kilometry. Po po wizycie u elektryka i przeczyszczeniu styków ruszył na ok 100 km. Problem się powtórzył. Wymiana impulsatora nie pomogła. Jeszcze przed wymianą impulsatora wskazówka prędkościomierza...
Sterowniki z pierwszego posta są zamienne, nie dałem rady zrobić immo off, ale przepisałem kod pin z oryginalnego ECU i sterownik działa. Niestety nie ma synchronizacji czujników z wału i wałka rozrządu. Podejrzane jest koło zębate impulsatora na wale korbowym, co widać po dziwnych pikach na oscylogramie a na które nakierował mnie kolega grala1. Po...
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad /...
Panowie jak w temacie przy podpiętym module zapłonowym występuje zwarcie w instalacji. rozebrałem całość, rozplątałem wiązkę przetarć i zwarć na kablach brak, po odpięciu wszystkich świateł, impulsatora przerywacza regulatora, liczników i całej reszty dosłownie, zwarcie nadal występuje. moduł podmieniałem nadal jest to samo. zgłupiałem dosłownie, przez...
No, wyjaśniło się dziś wiele.. Nie dawało mi spokoju to wrażenie zbyt późnego zapłonu, i nie myliłem się.. Zdjąłem prawą pokrywę i wentylator, odkręciłem nakrętkę koła magnesowego, i pierwsze co zobaczyłem to zmasakrowany gwint do ściągacza. Następnie dojrzałem dorobiony drugi rowek na wpust w piaście koła magnesowego, oraz dospawaną (!) blaszkę do...
Witam ponownie! Czujnik wyjąłem rozkręciłem i okazało się że nie ma co czyścić. Z jednej strony zalana elektronika żywicą z drugiej strony zamiast styków dwa magnesy. Jesli miałem wyczyscić coś innego prosze o sugestie:) Mam jeszcze jedno pytanie: dość często niedziała mi licznik, km też nie są liczone w tym czasie samochód wchodzi w tryb awaryjny po...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam. Co mam rozumieć przez właściwy sprzęt. Jest coś lepszego od pp2000, bo nim właśnie diagnozuje 307. Czujnik (impulsator) przy wale korbowym wymieniłem a błąd dalej występuje (P0339). Co prawda kupiłem używany, ale byłby to zbieg okoliczności że ma akurat tą samą usterkę. Inne kalkulatory odpowiadają. Odnośnie can, to gdzie mogę sprawdzić, bo ta...
Witam, czy może z was ktoś wie jak mogę odpalić silnik j.w. na krótko? Mam moduł 6-pinowy, ale kostka wpina 4 kable: żółto niebieski, żółto czarny, zielony, biało czarny. Z silnika wychodzi czarno czerwony i 3 kable z kostką niebiesko żółty, biały i żółty. Szukałem w necie, ale nie mogę znaleźć żadnego schematu do tego silnika - albo nie umiem szukać...
Sprawdziłem impulsator ma rezystancje 370Ω , więc wygląda na to że jest sprawny. Nie byłem wstanie załatwić od nikogo modułu zapłonowego, żeby podpiąć i sprawdzić czy to czasem nie on jest uszkodzony, a w sklepach nie chcieli się zgodzić się by można było go na próbę podłączyć, więc zaryzykowałem i go kupiłem i silniczek warknął na trzech cylindrach...
Zakładam ten temat, ponieważ mało jest informacji o alternatorach , które pasują do przynajmniej dwóch modeli skuterów w tym Peugeot Geopolis 125 i Satelis 125. Mój skuter stracił ładowanie i jak się okazało powodem nie był regulator napięcia tylko alternator. Bowiem po zbadaniu jakie prądy podaje,to wynik był 12,5V na gnieździe zapalniczki . Po wyjęciu...
Ten sygnal mzoe byc w kiklu miejscach . Jezeli tam sygnal nei idzie po szynie danych tylko analogowo to bedzie przy liczniku , jezeli jest impulsator w skrzyni biegow to przy skrzyni , neiiwem jakie miales radio tam oryginalnie , ale jezeli posiadalo funkcje GALA czyli mozliwosc aut. regulacji sily glosu w zaleznosci od predkosci jazdy to bedzie ten...
Witam, mam problem z skuterem Peugeot City Star, mianowicie iskra pojawia się, gdy przekręcam wolno starterem, a jak kręcę na akumulator, to strzeli raz na 10 obrotów. Mogę prosić o poradę? Dodam, że moduł podmieniony na nowy, taki sam, cewka sprawdzona w innym skuterze, sprawna, a stator i impulsator sprawdzone starą metodą na LED. AI: Czy akumulator...
Witam, mam problem ze skuterkiem, szukałem odpowiedzi na podobnych tematach niestety nic nie okazało się pomocne. Do rzeczy, zakupiłem ostatnio Peugeota, po lekkim dzwonie z Francji, po wyczyszczeniu całości udało mi się go odpalić, oczywiście brak było kluczyka wyczytałem które kable potrzeba załączyć ( czerwony i czarny) zielony i biało czarny od...
Witam. Mam problem z jednym Peugeotem Elyseo po przeróbce - usunięciu oryginalnego modułu ACI100 i założeniu modułu CD-CDI od chinoli. Przeróbka polega na podłączeniu nowego modułu i wymianie impulsatora na inny (o przeciwnej polaryzacji w celu uzyskania prawidłowego kąta wyprzedzenia zapłonu). Dwa takie skutery przerobiłem w ten sposób i nie było żadnych...
Rozumiem, ogólnie u mnie sytuacja wygląda tak, że ten element termiczny zwiększa obroty wraz z grzaniem silnika, a powinna być sytuacja na odwrót, że auto przy odpaleniu ma większe obroty a ten zawór powoli luzuje linkę i obroty się zmniejszają wraz z dogrzewaniem, tak? Więc zapewne ten zawór jest niesprawny. Lecz to i tak nie wiem czy rozwiąże problem...
Szczerze mówiąc , trochę zdezorientowany teraz jestem. Jedni piszą , że ten model położenie wału bada na podstawie impulsów z cewki ( w sumie może i tak ale skąd cewka ma wiedzieć kiedy ma generować ) - może wiesz , gdzie ten czujnik jest i jaki ma charakter tj rezystancyjny , pojemnościowy , hallotronowy (U) , czy zwykły impulsator ? Dodano po 4 Sprawdziłbym...
Witam, kupiłem starą Astrę z 2001 roku aby jeździć do uruchomienia mojego Peugeot'a. Ponieważ strasznie grzechotał, wymieniłem popychacze, olej i filtr. Pomogło sporo, ale chyba lekko przestawiłem koło impulsowe położenia wałka rozrządu. Rozrząd ustawiałem bez przyrządów, jedynie zablokowałem wałki płaskownikiem 5 mm i spiąłem łańcuch z kołami opaskami.W...
czujnik cofania to to gdzie wychodza od niego bodajze 2 kable,zobacz skrzynie wkolo a pewno go znajdziesz. mozesz miec jeszcze jedne kable-ale bedzie ich wiecej-jest to impulsator.w wv jest na gorze w reno chyba na dole czy gdzies z boku,a u cb nie wiem musisz poszukac
Zaraz ,zaraz tam sygnał może byc brany z ABS-u.Zobacz czy masz ten impulsator w skrzyni ,jeżeli impulsy powtarzalne to problem prawdopodobnie w zegarach.Pisząc poprzedni post myślałem o peugeocie.
mkpl, zrobienie modułu DC-CDI nie jest prostą sprawą, kupienie gotowca w kraju jest dość trudne (są zazwyczaj do 4T), a jak coś to dostanie się jedynie chiński moduł który jest bardzo niepewnym urządzeniem. Osobiście szukałem zamienników do Peugeota, jeden pobiera 0.5 A na biegu jałowym, drugi można wysterować dotknięciem palca i uszkadza się (wali...
mam podobny problem z peugeotem 406 2001. Zbudowałem na ne555 i na wyjściu mam 6,25 ale nie wzbudza licznika. Wiem że działał na CD4011 ale się spalił. Wiem że na wyjściu z autka mam 10V. Czy ktoś mógłby coś poradzić?
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
Witam. Zakupiłem Peugeota XP7 z rozwaloną instalacją - wymieniał licznik i część przewodów została odcięta, wisząc sobie luźno. Jako że postanowiłem zrobić porządek w tej instalacji, posiłkując się znalezionymi schematami, ale żaden nie pasuje. Poszukuję więc schematu instalacji elektrycznej do wersji z akumulatorem i modułem dellorto PWR399 - moduł...
Witam jestem tu nowy ale postaram się troszkę pomóc. Jeżeli chodzi o tę Vivę to oryginalnie miała z pewnością immomoduł ACI 100 i taki mieć powinna! Jeżeli ktoś kiedyś dokonał przeróbki, to pewnie marnej. Jeżeli chcesz jeździć tym sprzętem bez imo to musisz zaopatrzyć się w stator sześcio cewkowy, który to ma cewkę ładującą wraz z magnetem Mitschuba...
Witam poszukuje jakiegoś schematu modułu zapłonowego z impulsatorem,może z tranzystorem irf840 bo mam taki.Wiem ze na orginalnym module na wyjściu miał koło 150v A nowy moduł trochę kosztuje tu mam przykładowy schemat tylko nie wiem co to za tyrystor: http://obrazki.elektroda.net/85_12718736... Dodano po 1 jakie inne ma oznaczenie scr1t106m1?
sprawdzić impulsator peugeot sprawdzi impulsator peugeot tachograf impulsator
uszczelkę pokrywą zaworów astra bulgocze lodówka zmiana rozdzielczości laptop
protokół serwisowy endoskop kamera inspekcyjna
Jak zatwierdzić kod w radiu Mercedesa 1993? Wymiana czujnika zamrażarki AEG SCT71800S1