To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
Wymieniłem już impulsator teraz wymienię licznik i okaże się że znowu nie to. Zdania są podzielone co do możliwego uszkodzenia chciałbym sprawdzić najpierw czy przypadkiem przewody nie są gdzieś uszkodzone zgodnie z sugestią kolegi z forum. Najpierw jeszcze sprawdzę bezpieczniki raz jeszcze chociaż większość sprawdziłem.
Czy sygnał pedkościomierza do deski w 206 idzie przes BSI czy bezpośrednio z impulsatora ? Nie działa prędkościomierz tzn dojdzie max do 20km/h i to skokami, impulsator wymieniony dalej to samo zasilania mam i chce sprawdzić kabel sygnałowy ale musze działać troche po omacku a może ktoś ma schemat albo zna francuski i przetłumaczy ten z elektrody :D...
Witam Ej można jakoś sprawdzić impulsator czy jest sprawny??
Wymieniono mi wtrysk w Peugeocie 206 -silnik 1.1 - poprzedni jest otwarty na maxa - silnik pracuje na 3 gary abo przeciwsobnie,nie wiem....moje pytanie - jak moge sprawdzić czy ten rzekomo uszkodzony wtrysk jest sprawny ? opór cewki kształtuje sie między 7 a 12 Ohm - jest przejscie - jak moge go zanalizować ? pod jakim napięciem i przy jakim prądzie...
Witam .Peugeot 206 1.4 benzyna .Samochód stał około miesiąc czasu ,rozładował sie akumulator ,teraz nie da się go odpalić.Dodam że nie posiadam do niego żadnego pilota a i kluczyk dostałem strasznie zniszczony ,wydobyłem z niego pastylke przykładam ją bezpośrednio do transpordera ale to nie pomaga .check engine świeci się cały czas jak kręce rozrusznikiem...
Witam, wóz jak w temacie, Autko cały czas trzyma 3-4tyś obr, po diagnostyce (która zachowuje się b.dziwnie tj. PP2000 podgląd pamięci błędów jest, zaś parametrów pracy silnika brak, rozłącza połączenie, czasem ogóle nie połączy się z sterownikiem silnika , z resztą sterowania bez problemu) błędów brak. Następnie sprawdziłem silnik krokowy tzn, w aucie...
Witam. Mam dla Was zagadkę nr 2 z dzisiejszego dnia. Klient przyjeżdża i twierdzi że żaden warsztat nie może połączyć się żadnym testerem z samochodem. Wpinam w złącze G-scana i czerwona kontrolka się zapala (info że jest pod napięciem samochodu). Wybieram markę, model, blok i czerwona kontrolka zaczyna pulsować, na początku niczym migacz później z...
Mam problem z partnerem. Po przekręceniu kluczyka głucha cisza brak pracy rozrusznika dzisiaj mi się tak stało. Akumulator ok. Jak i gdzie sprawdzić ten plus na elektromagnesie startera?
Peugeot nie odpala, rozrusznik nie kręci. Po włączeniu zapłonu słychać dźwięk, taki "pik" , świeci się czek, rozrusznik nie kręci. Akumulator jest nowy, w pełni naładowany. Wymieniałem czujnik położenia wału ale nic to nie zmieniło. Co może być przyczyną?
Sprawdziłem impulsator ma rezystancje 370Ω , więc wygląda na to że jest sprawny. Nie byłem wstanie załatwić od nikogo modułu zapłonowego, żeby podpiąć i sprawdzić czy to czasem nie on jest uszkodzony, a w sklepach nie chcieli się zgodzić się by można było go na próbę podłączyć, więc zaryzykowałem i go kupiłem i silniczek warknął na trzech cylindrach...
Uszkodzony przewód impulsatora
Tulejki na wzór nie mam. Czujnik obrotów wyjściowych nie czyta z impulsatora tylko z zębatki.
To też sprawdź czy na wtyczce (3 pinowa) masz +12, Masa. 3 pin będzie wyjściem z impulsatora.
Podmień czujnik w skrzyni i będziesz miał pewność . Stawiam na niego . Nie dawno takie samo autko z walniętym impulsatorem .
Sprawdz naped impulsator w skrzyni i kable masowe przy silniku
Sorka pepe150, masz rację pomyliło mi się z 205 chociaż nie wiem czy nie było jeszcze na początkach produkcji linek. To w tym modelu by był tak zwany impulsator.
Witam potrzebuje zlokalizować bezpiecznik od licznika ponieważ wymieniłem już licznik i impulsator i dalej nic.Peugeot partner lift 2.0 HDI 90 km
Szukaj opisu mojego rozwiązania tego problemu. Zmiana modułu i impulsatora, koszt w granicach 50 zł.
Jeśli cewki są sprawne, to skupiłbym się na impulsatorze. Sprawny zwykle ma ok.140 omów. Musisz zamontować go tak, aby odległość od koła magnesowego wynosiła ok. 0,3 mm (nie może ocierać). Zwróć uwagę na "występ, garbik" na kole magnesowym, bo odległość ta liczy się właśnie od tych "elementów" i ma wpływ na jakość iskry. Przed uruchomieniem silnika...
Lampa stroboskopowa pokazała poprawne wyprzedzenie zapłonu. Rezygnuję z dozownika, będę lał olej do paliwa, nieufny jestem do tych urządzeń, obawiam się że jakakolwiek awaria dozownika pociągnie za sobą wiadomo jakie skutki... Wszystkie złącza są sprawdzone, ba- nawet stacyjka do testów jest pominięta. Skuter przez pierwsze 20 sekund pracuje prawidłowo,...
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
spróbuję ale dziś szukałem nie wiem gdzie jest dokładnie ten impulsator
Ten czujnik właśnie nazywa się impulsatorem, o którym pisze powyżej.
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
sprawdziłem oporność impulsatora i wynosi w granicach 105/106 czy to może być przyczyną?
Sprawdzić jeszcze rezystancje impulsatora oolo 120-160 ohm. Ja strzelam ze moduł dośc często padały
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
właśnie wróciłem od mechanika silnik chodzi jak żyleta zero dymku -moje przypuszczenia były jednak słuszne co do koła zamachowego.Na kole z peugeot 206 impulsatory są inaczej rozmieszczone(przesunięcie o 4 zęby) no i czujnik żle zczytywał.Dzięki wszystkim za rady. temat kończę
Kiedyś przerabiałem swojego Elyseo, padł immo. Chiński impulsator, chiński moduł zapłonowy, parę kabelków, reszta oryginalna. Po przeróbce leciał prawie 90 :)
Ponoć należy jeszcze sprawdzić zimne luty w skrzyneczce obrabiającej sygnały z impulsatora (po prawej stronie u dołu kabiny)- na razie nie miałem na to czasu. Jeśli ktoś będzie u siebie dłubał to niech zrobi i opublikuje fotki ku potomności...
Impulsator nie może mieć kontaktu fizycznego z kołem magnesowym, inaczej ulegnie uszkodzeniu podczas pracy silnika. Odległość impulsatora od znacznika powinna wynosić na oko 1 mm.
Oddaj auto do specjalisty bo jak sam widzisz topisz kasę niepotrzebnie, a może to jest jakaś drobna usterka której i tak sam nie znajdziesz. Najpierw trzeba sprawdzić co jest uszkodzone i dopiero wymieniać a nie odwrotnie. A ja dodam jeszcze, że między impulsatorem a licznikiem musi być jakaś komunikacja.
Dołączam sie do tematu, w nim jest fabryczne immo, zgubiłem kluczyk i myślę nad zastosowaniem zwykłego modułu zapłonowego i cewki butelkowej, bo dorobienie klucza w serwisie wołają 450 zł. Potrzebuje moduł który zwiększa napięcie z 1 do 12v bo takie przychodzą impulsy z impulsatora w silniku.
Opisywałem już w kilku miejscach w internecie mój sposób polegający na zastosowaniu gotowego modułu DC-CDI i wymianie impulsatora. Powinno też działać bez problemu na silniku 100 cm3 przy stałym kącie wyprzedzenia równym 17° OWK. Niestety nigdy nie miałem styczności z silnikami 100/125/150, nie wiem jak wygląda kwestia zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu....
a jakims kawalkiem schematu poratuje ktos?.....nie wiem czy przewod z impulsatora idzie bezpośrednio do licznika czy do BSI
Mam zegar elektroniczny .Impulsator też już zmieniałem . koła mam R 14/185/65
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Witam temat dość banalny ale jednak podegłem. Tym bardziej ze szukam schematow i zaden nie zgadza sie z moja elektryka w peugeot xp6. Z iskrownika, a raczej to alternator, wychodza 4 kable : Uzwojenie cewek -zoltoczwrwony -biały Impulsator -niebiesko bialy -czerwono bialy Teraz chcialbym to jak najprosciej podpiac pod cewkomodul bez dodatkowych elemenetow.
Mam problem z podłączeniem taksometru w Peugeocie 307 2.0 HDI z 2004r nie wiem skąd podłączyć sygnał na impulsator prędkości oraz dzielnik impulsów , który z tego co się zorientowałem należy podłączyć do tego modelu auta . Za podpowiedzi z góry dziękuję .
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z niedziałającym prędkościomierzem w moim Peugeocie 406 Coupe rok 1998 2.0 B+G 132KM RFV. Podstawienie drugiego sprawnego licznika i wymiana impulsatora niestety nic nie dało. Czy impulsator w tym modelu jest połączony od razu do licznika czy posiada jakiś konwerter/wzmacniacz? Ktoś kiedyś pisał, że jest wzmacniacz...
Czy tak powinna wyglądać skrzynka BSI w modelu pojazdu z klimatyzacją? http://obrazki.elektroda.pl/3497737800_1... Bardzo mnie martwi mały odzew w tym przypadku. O ilę klimatyzacją już prawie rozwiązana to ABS dalej świeci w sytuacji jak opisałem. Orientuje się ktoś jakie elementy odpowiadają za odczyt prędkości pojazdu? Gdzie znajduje...
A o mogło się zużyć w oryginalnym ? Najczęściej wystarczy rozebrać enkoder, usunąć smar silikonowy z elementów roboczych impulsatora i ewentualnie delikatnie poprawić kształt pantografów.
Miałem bardzo podobną usterkę. Okazało się , że czujnik prędkości w kole był za mocno oddalony od "łożyska"-impulsatora. Po zmniejszeniu szczeliny wszystko wróciło do normy.
Witam serdecznie wszystkich. Mam następujący problem w Peugeot 106 1.1 1999rok Nie działa mi predkosciomierz ani licznik przejechanych kilometrów wymieniłem czujnik (impulsator) na skrzyni biegów na nowy i dalej to samo bezpieczniki sprawdzone. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny? Może ktoś się spotkał z takim problemem? Licznik firmy Jager. Pozdrawiam...
w momencie odpalenia przestaje działać Zasilania na czujniku spr. żarówką Licznik zasilany tylko elektrycznie brak linki Sterownik silnika pobiera sygnał z impulsatora na skrzyni biegów Ciekawe że gdy silnik odpali to wskazówka leży rocznik auta 95/96
Witam, mam taki problem, mianowicie skuter Speedfight nie chciał odpalić, na początku nie miał iskry, więc wymieniłem moduł, cewkę. Iskra się pojawiła ale taka nijaka, raz jest raz nie ma. Dziś wymieniłem impulsator przy zapłonie, nic to nie dało. Pomocy!
Obawiam się, że 307 z ABS/ESP nie ma impulsatora a tymbardziej linki prędkościomierza. jedyny pomysł który przychodzi mi do głowy to zrobić impulsator a'la licznik rowerowy. Trochę to nieprofensjonalne ale skoro klient się uparł...
Zaraz ,zaraz tam sygnał może byc brany z ABS-u.Zobacz czy masz ten impulsator w skrzyni ,jeżeli impulsy powtarzalne to problem prawdopodobnie w zegarach.Pisząc poprzedni post myślałem o peugeocie.
Witam, Jesli cewka jest zasilana i nie ma na jej wyjsciu iskry, to najczestsza statystycznie przyczyna jest padniety modul elektroniczny na aparacie zaplonowym. Impulsator pada bardzo rzadko. Pozdrawiam, Georges
Wrozyc sie nie da, moze na pierwszy rzut oka impulsator,a moze nie bo blad powinien sie pojawic. Tak czy siak dokladna diagnoza komputerem ze sprawdzeniem parametrow mierzonych.
Można kombinować kiedyś to przerabiałem, ale po pierwsze czy ten moduł nie steruje także pompka oleju czy masz oddzielny moduł bo były 2 wersje po drugie jak byś chciał moduł inny kiedyś kombinowałem z innymi modułami od chinoli skuter smiagał ale bawiłem się tez w wymiane i przesuwanie impulsatora a jeśli nie masz wtedy i kilku modułow pod ręką będzie...
Tzn z tyłu są bębny. No właśnie może te bębny ponieważ zauważyłem, że też były wymieniane ale tarczom impulsatora sie nie przygladałem!! Rozbiore i zobacze jaki jest stan tego wszystkiego i wtedy napisze co i jak!! narazie dzięki za instrukcje
temat zamknięty okazało się że jest uszkodzony impulsator (czujnik przykręcony między silnikiem a skrzynia od strony chłodnicy) czujnik nie dawał impulsu w którym momencie ma być iskra pozdrawiam i dziękuje za pomoc
sprawdzić impulsator impulsator peugeot sprawdzić impulsator iveco
oporność głośnik artur stereo schemat czujnik temperatura whirlpool
pralka gorenje pralka gorenje usterki
Aktualizacja oprogramowania BMW F12 650i Cabrio 2012 Brak iskry w motocyklu: możliwe przyczyny i diagnostyka