Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
To też sprawdź czy na wtyczce (3 pinowa) masz +12, Masa. 3 pin będzie wyjściem z impulsatora.
Jeśli cewki są sprawne, to skupiłbym się na impulsatorze. Sprawny zwykle ma ok.140 omów. Musisz zamontować go tak, aby odległość od koła magnesowego wynosiła ok. 0,3 mm (nie może ocierać). Zwróć uwagę na "występ, garbik" na kole magnesowym, bo odległość ta liczy się właśnie od tych "elementów" i ma wpływ na jakość iskry. Przed uruchomieniem silnika...
Uszkodzony przewód impulsatora
Impulsator i wiązka do sprawdzenia.
spróbuję ale dziś szukałem nie wiem gdzie jest dokładnie ten impulsator
sprawdziłem oporność impulsatora i wynosi w granicach 105/106 czy to może być przyczyną?
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Na impulsatorze masz trzy kabelki - -12 V -masa -wyjście Sprawdź, często kabelki gniły.
Tulejki na wzór nie mam. Czujnik obrotów wyjściowych nie czyta z impulsatora tylko z zębatki.
Podmień czujnik w skrzyni i będziesz miał pewność . Stawiam na niego . Nie dawno takie samo autko z walniętym impulsatorem .
Lampa stroboskopowa pokazała poprawne wyprzedzenie zapłonu. Rezygnuję z dozownika, będę lał olej do paliwa, nieufny jestem do tych urządzeń, obawiam się że jakakolwiek awaria dozownika pociągnie za sobą wiadomo jakie skutki... Wszystkie złącza są sprawdzone, ba- nawet stacyjka do testów jest pominięta. Skuter przez pierwsze 20 sekund pracuje prawidłowo,...
Sprawdzić jeszcze rezystancje impulsatora oolo 120-160 ohm. Ja strzelam ze moduł dośc często padały
Sorka pepe150, masz rację pomyliło mi się z 205 chociaż nie wiem czy nie było jeszcze na początkach produkcji linek. To w tym modelu by był tak zwany impulsator.
Sprawdziłeś rezystancję uzwojenia cewki zasilającej oraz impulsatora w nowym statorze? Zapłon jest identyczny jak stary?
Oddaj auto do specjalisty bo jak sam widzisz topisz kasę niepotrzebnie, a może to jest jakaś drobna usterka której i tak sam nie znajdziesz. Najpierw trzeba sprawdzić co jest uszkodzone i dopiero wymieniać a nie odwrotnie. A ja dodam jeszcze, że między impulsatorem a licznikiem musi być jakaś komunikacja.
Czy sygnał pedkościomierza do deski w 206 idzie przes BSI czy bezpośrednio z impulsatora ? Nie działa prędkościomierz tzn dojdzie max do 20km/h i to skokami, impulsator wymieniony dalej to samo zasilania mam i chce sprawdzić kabel sygnałowy ale musze działać troche po omacku a może ktoś ma schemat albo zna francuski i przetłumaczy ten z elektrody :D...
Ano niby jest tyle , że niekoniecznie łatwo lub tanio. Poszukaj informacji o CD10003. Ja właśnie takie coś potrzebuję sprawdzić, ponieważ podejrzewam też o wadliwe funkcjonowanie. Generalnie to ponoć całkowicie odpowiadający moduł, ale bez immobilisera. I ma jeden wtyk (zdaje mi się ACI 100 ma dwa). Ponoć skutecznie naprawia te moduły ELSERWIS.
Ponoć należy jeszcze sprawdzić zimne luty w skrzyneczce obrabiającej sygnały z impulsatora (po prawej stronie u dołu kabiny)- na razie nie miałem na to czasu. Jeśli ktoś będzie u siebie dłubał to niech zrobi i opublikuje fotki ku potomności...
Witam serdecznie wszystkich. Mam następujący problem w Peugeot 106 1.1 1999rok Nie działa mi predkosciomierz ani licznik przejechanych kilometrów wymieniłem czujnik (impulsator) na skrzyni biegów na nowy i dalej to samo bezpieczniki sprawdzone. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny? Może ktoś się spotkał z takim problemem? Licznik firmy Jager. Pozdrawiam...
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Wrozyc sie nie da, moze na pierwszy rzut oka impulsator,a moze nie bo blad powinien sie pojawic. Tak czy siak dokladna diagnoza komputerem ze sprawdzeniem parametrow mierzonych.
Witam! Wynika z tego że problem był dużo wcześniej. Może czujnik gubi impulsy, albo czujniki mają złą oporność albo przewody są przełamane. Nie kasuj usterki tylko odczytaj co one oznaczają, ponieważ czujniki generują 3 typy usterek dla każdego obwodu czujnika, jest to pomocne w późniejszej prawidłowej diagnozie. Sprawdź luz na łożyskach kół, stan ząbków...
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
Ten czujnik właśnie nazywa się impulsatorem, o którym pisze powyżej.
Jak dasz rade wrzuć też zdjęcie tego impulsatora wraz z cewkami . Te zapłony są proste w budowie już nie zostało ci wiele możliwości ten kabelek od modułu o którym ci pisałem i cewka zasilająca moduł ona tez często szwankuje . Możesz też sprawdzić czy do stopki bocznej masz jakieś przewody jeśli tak to wyciągasz kostkę od stopki i próba.
Z mocowaniem czujników możesz mieć zabawę. Dowcip polega na tym, że czujnik musi być odpowiednio ustawiony w stosunku do tarczy impulsatora - ani za blisko ani za daleko i w miarę dokładnie jeśli chodzi o nachylenie. Ja u siebie miałem z tym trochę zabawy, bo uchwyt do ABS był w komplecie z nowym łożyskiem piasty, które jeszcze było OK. Więc uchwyt...
Witam. Co mam rozumieć przez właściwy sprzęt. Jest coś lepszego od pp2000, bo nim właśnie diagnozuje 307. Czujnik (impulsator) przy wale korbowym wymieniłem a błąd dalej występuje (P0339). Co prawda kupiłem używany, ale byłby to zbieg okoliczności że ma akurat tą samą usterkę. Inne kalkulatory odpowiadają. Odnośnie can, to gdzie mogę sprawdzić, bo ta...
Witam, mam problem z skuterem Peugeot City Star, mianowicie iskra pojawia się, gdy przekręcam wolno starterem, a jak kręcę na akumulator, to strzeli raz na 10 obrotów. Mogę prosić o poradę? Dodam, że moduł podmieniony na nowy, taki sam, cewka sprawdzona w innym skuterze, sprawna, a stator i impulsator sprawdzone starą metodą na LED. AI: Czy akumulator...
Sprawdziłem impulsator ma rezystancje 370Ω , więc wygląda na to że jest sprawny. Nie byłem wstanie załatwić od nikogo modułu zapłonowego, żeby podpiąć i sprawdzić czy to czasem nie on jest uszkodzony, a w sklepach nie chcieli się zgodzić się by można było go na próbę podłączyć, więc zaryzykowałem i go kupiłem i silniczek warknął na trzech cylindrach...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Skoro stator pomierzony i cewka zapłonowa oraz impulsator mają właściwe rezystancje. Okablowanie od statora do modułu i od modułu do cewki WN właściwie podłączone oraz ma ciągłość. Sprawdzony kabel WN, fajka oraz świeca. Wszystkie masy podłączone. A na tym module od samego początku nie ma iskry to czy na pewno on jest sprawny?
właśnie wróciłem od mechanika silnik chodzi jak żyleta zero dymku -moje przypuszczenia były jednak słuszne co do koła zamachowego.Na kole z peugeot 206 impulsatory są inaczej rozmieszczone(przesunięcie o 4 zęby) no i czujnik żle zczytywał.Dzięki wszystkim za rady. temat kończę
Witam, mam problem ze skuterkiem, szukałem odpowiedzi na podobnych tematach niestety nic nie okazało się pomocne. Do rzeczy, zakupiłem ostatnio Peugeota, po lekkim dzwonie z Francji, po wyczyszczeniu całości udało mi się go odpalić, oczywiście brak było kluczyka wyczytałem które kable potrzeba załączyć ( czerwony i czarny) zielony i biało czarny od...
Dołączam sie do tematu, w nim jest fabryczne immo, zgubiłem kluczyk i myślę nad zastosowaniem zwykłego modułu zapłonowego i cewki butelkowej, bo dorobienie klucza w serwisie wołają 450 zł. Potrzebuje moduł który zwiększa napięcie z 1 do 12v bo takie przychodzą impulsy z impulsatora w silniku.
Szczerze mówiąc , trochę zdezorientowany teraz jestem. Jedni piszą , że ten model położenie wału bada na podstawie impulsów z cewki ( w sumie może i tak ale skąd cewka ma wiedzieć kiedy ma generować ) - może wiesz , gdzie ten czujnik jest i jaki ma charakter tj rezystancyjny , pojemnościowy , hallotronowy (U) , czy zwykły impulsator ? Dodano po 4 Sprawdziłbym...
Witam ponownie! Czujnik wyjąłem rozkręciłem i okazało się że nie ma co czyścić. Z jednej strony zalana elektronika żywicą z drugiej strony zamiast styków dwa magnesy. Jesli miałem wyczyscić coś innego prosze o sugestie:) Mam jeszcze jedno pytanie: dość często niedziała mi licznik, km też nie są liczone w tym czasie samochód wchodzi w tryb awaryjny po...
Zasilanie TPS,map-sensora i czujnika temperatury sprawdzone miernikiem 4,86 V TPS zmieniany 2 razy Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jak wymienię TPS to muszę go ustawić, bo niewłaściwe napięcie wychodzące z TPS ogłupia sterownik silnika. Od na stałe podwyższonych obrotów, zbyt małych, po ich falowanie. Krokowy nie bierze w tym za mocno udziału, to...
No, wyjaśniło się dziś wiele.. Nie dawało mi spokoju to wrażenie zbyt późnego zapłonu, i nie myliłem się.. Zdjąłem prawą pokrywę i wentylator, odkręciłem nakrętkę koła magnesowego, i pierwsze co zobaczyłem to zmasakrowany gwint do ściągacza. Następnie dojrzałem dorobiony drugi rowek na wpust w piaście koła magnesowego, oraz dospawaną (!) blaszkę do...
a jakims kawalkiem schematu poratuje ktos?.....nie wiem czy przewod z impulsatora idzie bezpośrednio do licznika czy do BSI
Kiedyś przerabiałem swojego Elyseo, padł immo. Chiński impulsator, chiński moduł zapłonowy, parę kabelków, reszta oryginalna. Po przeróbce leciał prawie 90 :)
Mam zegar elektroniczny .Impulsator też już zmieniałem . koła mam R 14/185/65
Witam. Auto to Peugeot Partner lift 1,4 benzyna 75KM 2003 rok. Dzisiaj przestał działać prędkościomierz oraz licznik kilometrów dziennych. Nieco poczytałem na forum o impulsatorze i dziś go wymontowałem z ciekawości. Ten "wirniczek" wygląda na cały przy impulsatorze. Czy ktoś miał podobny problem i wie gdzie szukać przyczyny?
Witam temat dość banalny ale jednak podegłem. Tym bardziej ze szukam schematow i zaden nie zgadza sie z moja elektryka w peugeot xp6. Z iskrownika, a raczej to alternator, wychodza 4 kable : Uzwojenie cewek -zoltoczwrwony -biały Impulsator -niebiesko bialy -czerwono bialy Teraz chcialbym to jak najprosciej podpiac pod cewkomodul bez dodatkowych elemenetow.
A o mogło się zużyć w oryginalnym ? Najczęściej wystarczy rozebrać enkoder, usunąć smar silikonowy z elementów roboczych impulsatora i ewentualnie delikatnie poprawić kształt pantografów.
Mam problem z podłączeniem taksometru w Peugeocie 307 2.0 HDI z 2004r nie wiem skąd podłączyć sygnał na impulsator prędkości oraz dzielnik impulsów , który z tego co się zorientowałem należy podłączyć do tego modelu auta . Za podpowiedzi z góry dziękuję .
Zaraz ,zaraz tam sygnał może byc brany z ABS-u.Zobacz czy masz ten impulsator w skrzyni ,jeżeli impulsy powtarzalne to problem prawdopodobnie w zegarach.Pisząc poprzedni post myślałem o peugeocie.
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Witam, kupiłem starą Astrę z 2001 roku aby jeździć do uruchomienia mojego Peugeot'a. Ponieważ strasznie grzechotał, wymieniłem popychacze, olej i filtr. Pomogło sporo, ale chyba lekko przestawiłem koło impulsowe położenia wałka rozrządu. Rozrząd ustawiałem bez przyrządów, jedynie zablokowałem wałki płaskownikiem 5 mm i spiąłem łańcuch z kołami opaskami.W...
Miałem bardzo podobną usterkę. Okazało się , że czujnik prędkości w kole był za mocno oddalony od "łożyska"-impulsatora. Po zmniejszeniu szczeliny wszystko wróciło do normy.
Witam, Jesli cewka jest zasilana i nie ma na jej wyjsciu iskry, to najczestsza statystycznie przyczyna jest padniety modul elektroniczny na aparacie zaplonowym. Impulsator pada bardzo rzadko. Pozdrawiam, Georges
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z niedziałającym prędkościomierzem w moim Peugeocie 406 Coupe rok 1998 2.0 B+G 132KM RFV. Podstawienie drugiego sprawnego licznika i wymiana impulsatora niestety nic nie dało. Czy impulsator w tym modelu jest połączony od razu do licznika czy posiada jakiś konwerter/wzmacniacz? Ktoś kiedyś pisał, że jest wzmacniacz...
Czy tak powinna wyglądać skrzynka BSI w modelu pojazdu z klimatyzacją? http://obrazki.elektroda.pl/3497737800_1... Bardzo mnie martwi mały odzew w tym przypadku. O ilę klimatyzacją już prawie rozwiązana to ABS dalej świeci w sytuacji jak opisałem. Orientuje się ktoś jakie elementy odpowiadają za odczyt prędkości pojazdu? Gdzie znajduje...
Można kombinować kiedyś to przerabiałem, ale po pierwsze czy ten moduł nie steruje także pompka oleju czy masz oddzielny moduł bo były 2 wersje po drugie jak byś chciał moduł inny kiedyś kombinowałem z innymi modułami od chinoli skuter smiagał ale bawiłem się tez w wymiane i przesuwanie impulsatora a jeśli nie masz wtedy i kilku modułow pod ręką będzie...
Obawiam się, że 307 z ABS/ESP nie ma impulsatora a tymbardziej linki prędkościomierza. jedyny pomysł który przychodzi mi do głowy to zrobić impulsator a'la licznik rowerowy. Trochę to nieprofensjonalne ale skoro klient się uparł...
Witam wszystkich. Mam problem z speedfightem a w zasadzie kilka problemów. Przyjechał z rozprogramowanym immo ale jest czerwony kluczyk i udało sie zaprogramować. Iskra jest. Podczas prób odpalenia silnik sie odzywa jednak nie może załapać. Silnik jest po kapitalnym remoncie. Podczas prób odpalania dioda od immo mrugała lub świeciła się ciągle. Gdy...
temat zamknięty okazało się że jest uszkodzony impulsator (czujnik przykręcony między silnikiem a skrzynia od strony chłodnicy) czujnik nie dawał impulsu w którym momencie ma być iskra pozdrawiam i dziękuje za pomoc
czujnik cofania to to gdzie wychodza od niego bodajze 2 kable,zobacz skrzynie wkolo a pewno go znajdziesz. mozesz miec jeszcze jedne kable-ale bedzie ich wiecej-jest to impulsator.w wv jest na gorze w reno chyba na dole czy gdzies z boku,a u cb nie wiem musisz poszukac
Zakładam ten temat, ponieważ mało jest informacji o alternatorach , które pasują do przynajmniej dwóch modeli skuterów w tym Peugeot Geopolis 125 i Satelis 125. Mój skuter stracił ładowanie i jak się okazało powodem nie był regulator napięcia tylko alternator. Bowiem po zbadaniu jakie prądy podaje,to wynik był 12,5V na gnieździe zapalniczki . Po wyjęciu...
Kontrolka pulsuje Dodano po 7 W aparacie zapłonowym jest cewka z pierścieniami indukcyjnymi. Pełni to rolę czujnika położenia cylindra. Czy to prawda, że odległość pomiędzy bolcami impulsatora na każdym cylindrze powinna być inna? Dodano po 28 Nikt nie pomoże więcej?
Witam. Mam problem z licznikiem prędkości w Peugeot 307 1.4HDI. Zdarza się że po odpaleniu nie działa on i wskaźnik poziomu paliwa. Wystarczy zgasić samochód i odpalić ponownie a wtedy nie ma problemu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, abs działa nawet gdy licznik stoi. Zdarza się też że wskazówka drga około zera. Wie ktoś może czy w tym samochodzie...
Witam jestem tu nowy ale postaram się troszkę pomóc. Jeżeli chodzi o tę Vivę to oryginalnie miała z pewnością immomoduł ACI 100 i taki mieć powinna! Jeżeli ktoś kiedyś dokonał przeróbki, to pewnie marnej. Jeżeli chcesz jeździć tym sprzętem bez imo to musisz zaopatrzyć się w stator sześcio cewkowy, który to ma cewkę ładującą wraz z magnetem Mitschuba...
Witam. Mam problem z jednym Peugeotem Elyseo po przeróbce - usunięciu oryginalnego modułu ACI100 i założeniu modułu CD-CDI od chinoli. Przeróbka polega na podłączeniu nowego modułu i wymianie impulsatora na inny (o przeciwnej polaryzacji w celu uzyskania prawidłowego kąta wyprzedzenia zapłonu). Dwa takie skutery przerobiłem w ten sposób i nie było żadnych...
Witam poszukuje jakiegoś schematu modułu zapłonowego z impulsatorem,może z tranzystorem irf840 bo mam taki.Wiem ze na orginalnym module na wyjściu miał koło 150v A nowy moduł trochę kosztuje tu mam przykładowy schemat tylko nie wiem co to za tyrystor: http://obrazki.elektroda.net/85_12718736... Dodano po 1 jakie inne ma oznaczenie scr1t106m1?
impulsator peugeot impulsator sprawdzi simson sprawdzić impulsator peugeot
zatkany odpływ zmywarki whirlpool klapa zmywarki bramy hormann programowanie
kuchenka amica 53gg5 43zptgn technologia chemiczna
Usterki grzejnika na podczerwień Cronos CR-500 Cronos CR-500: Migająca lampka i brak reakcji