Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Ten cytat co dałes z innego tematu to wg mnie jakas sciema. Prędkościomierz został podłączony za pomocą kabla brązowego w pin11 i białego w pin 2. Impulsator do tachografu ma 4 przewody (zolta kostka): 1. czarny (plus) 2. brazowy (minus) 3. niebieski (impuls real time) 4. bialy (impuls kontrolny) Wiec jakby przepiąc wg tego co ktos napisal, tylko kabel...
Jaka tam jest skrzynka bezpieczników? 22 sztukowa jednorzędowa, czy już 32 w rzędzie + płasko? Rückfahrleuchten . W wypadku pierwszej - 14, w razie drugiej - 18. Czujnik musi mieć TYLKO dwa przewody (większość tam ma więcej, np. impulsator prędkości), jeden chyba czarny z niebieskim paskiem.
Najprawdopodobniej pomyliłeś przewody przy podłączaniu iskrownika :P . Porównaj czy przewody od cewek idą w te same miejsca w kostce (bo potrafią pozamieniać w chińczykach). Nie sugeruj się kolorami! Jest też taka opcja, że po prostu kupiłeś inny iskrownik. Względnie źle przykręciłeś impulsator lub wręcz uszkodziłeś koło magnesowe które teraz nie wyzwala...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Regulator napięcia nie ma wpływu na iskrę... Zaczynasz się gubić w zeznaniach. Na początku pisałeś że wywala ci bezpiecznik to właśnie wskazuje na zwarcie w głównym obwodzie zasilania. Jednak z przepalonym bezpiecznikiem, rozrusznik nie powinien kręcić :/ . Teraz piszesz że jednak kręci rozrusznik? Czyli już dawno wyeliminowałeś problem zwarcia i tego...
Tak, tak sprawdziłem, wiem z opisu, że jest tam enkoder i tylko załączony przekaźnik dwócewkowy w sterowniku daje 12V odpowiednio na jedno i drugie wejście do silnika, podczas próby załączenia silnika pilotem, na mierniku zobaczyłem, że 12V pojawiło się na wejściu na silnik tylko na chwilę, podobnie jak pilotem chciałem załączyć aby silnik obracał...
Potrzebny miernik mający możliwość pomierzyć impuls. Właśnie. Jak dla mnie to sprawa jest raczej jasna. Jeśli moduł ma masę ,cewka jest dedykowana,impulsator sprawny,przewody bez przetarć (wody itd) to pozostaje moduł,który nie powinien podawać w spoczynku napięcia na cewkę ,a podaje. Zawsze można wydać kilkanaście zł na moduł z jakiegoś skutera i...
Nagmatwane w tych linkach..... Mam drugi impulsator.Czy wystarczy dolutować te przewody do tych miejsc na płytce ,która jest w Klaudii kolejno ? Czyli odlutowuję impulsator z tej płytki luzem,którą znalazłem i przelutowuję(dolutywuję) 4 przewody w/g tej jak są przylutowane w tej luzem kolejno do tej,którą mam w klaudii? Potem wymienię zegar na ten znaleziony...
Trabant 601 12V podłączenie "ekonomizera" Witam impulsator poprawnie podłączony dochodzi do wskaźnika ciągłość przewodów jest zachowana. wirnik się obraca jak dmuchniesz to czuć że się kreci. Ma ktoś schemat???? Gruba wtyczka nad stacyjka idą przewody do komory silnikowej -braz GNd -biały +5V / tak obstawiam/ -zielony impulsator z tego wirniczka wskaźnik...
Witam , ja mam pytanie , kupiłem ostatnio skuter marki benzer florida (chinczyk) poj.50cc Skuter jest nie na chodzie z powodu zaplonu A więc , Stary zaplon jest zepsuty , więc kupiłem nowy , z tym że w Starym od ipulsatora wychodziły dwa przewody A w Nowym z impulsatora wychodzi tylko jeden przewód . Wiem ze do modulu idę dwa przewody od impulsatora...
Badanie rezystancji impulsatora - zielony przewód wychodzący z silnika oraz mierzony przy module do masy pokazał 0,6 M ohma i rośnie, według schematu o którym wspominałem powinno być 100-124 ohma. Zółte przewody od statora każdy z każdym 1,3 ohma. Brak przejścia do masy. Nie wiem czy ten impulsator to nie jest jakiś błąd pomiaru (nie wiem czy miernik...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Odłącz impulsator od modułu i wtedy zmierz. Impulsator to przewody biało-niebieski i biało-czerwony. Niemożliwe aby było zwarcie, jeszcze z takim przypadkiem się nie spotkałem. Przy okazji sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI. W DT125 z tego okresu były także awaryjne moduły 3RM.
Jeżeli z cewki impulsatora wychodzą dwa przewody, to spróbuj je zamienić miejscami No i to zadziałało. nie wiedziałem dlaczego postanowiłem zajrzeć głębiej w google i zacząłem czytać. Nakierował mnie skrót KWZ, którym się przy wcześniejszych próbach szukania nie posługiwałem. Na forum ludzi od moto jawa mz simsin, którzy montowali moduły ac-dci zastępczo...
Wtam Was. Od jakiegoś czasu walczę z prędkościomierzem w Iveco. Była to wersja z tachografem lecz ktoś wcześniej przerobił , licznik działał i po jakimś czasie przestał, prócz tego wszystko na desce jest. Wymieniłem impulsator bo wszystko na to wskazywało. Sprawdziłem przejście kabli od impulsatora do tej żóltej kostki w kabinie od tacho (pod radiem)...
woia1602 Tzn z tego co wyczytałem wyżej, to że mam podłączyć żółty przewód pod impulsator tak? Bo dodam że korzystałem z tego schematu poniżej i u mnie w Zippie dokładnie takie Przewody się znajdują, lecz obrotomierz w nim gdy go zakupiłem był całkowicie zdewastowany, gdy go wykręciłem aby zobaczyć co z nim nie gra wysypało się z niego kilka oporników...
Przyznam się szczerze że zajrzałem do wszystkich miejsc na CA PENTACONTA, Do dróg sygnałowych także, znajdując kilka nieistotnych usterek. Teraz z perspektywy czasu dopiero się zastanowiłem w jaki sposób powinny być przebadane drogi sygnałowe. Zdarzyły się usterki, które były związane z wprowadzonym rejestrem połączeń Napisałeś coś takiego :". ..krytycznych...
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
Witam, tak jak w temacie zapytanie. Czy w tych silniczkach (router grande 50 4t 2013) jest ważna pozycja cewek "owiniętych taśmą białą lub czarną" w stosunku do impulsatora? Dodam, że u mnie impulsator jest zamocowany na godzinie 12:00 a te 2 cewki (owinięte) na godzinie 15:00. Powód pytania, brak iskry. Wszystko wymienione, przewody sprowadzone.
Kolega powyżej ci wyraźnie napisał, Kostka 5cio pinowa jest wyłącznie od wskaźnika biegów (który bieg masz zapięty). Kostka 4ro pinowa to ładowanie i impulsator (2 kable od impulsatora, 2 kable od ładowania, masa puszczona po silniku). 2 przewody z 4ro pinowej kostki (prawdopodobnie niebieski i zielony) to impulsator który idzie bezpośrednio do modułu....
Witam, No więc tak...nie ma właśnie ściągacza i w tym problem...muszę gdzieś dobrać odpowiedni. W ogóle nie mogę zdjąć nawet tego wentylatora, bo dwie śrubki są strasznie zapieczone a "krzyżakowy" gwint na nich jest wyrobiony..ktoś trenował z tym i to zrypał...pozostanie mi chyba jakimś cudem naciąć je, żeby próbować to wykręcić ;( Tak na szybko zmieniłem...
Potrzebuję tylko info, który przewód z impulsatora wchodzi do licznika. Mam wyjęty stary impulsator i chciałem nakręcić na krótko kilka km, żeby zobaczyć czy to przewody czy licznik. Nie oczekuje że ktoś mi zdalnie to ogarnie.
Według schematu kill switch i stacyjka zwierają sygnał impulsatora. Naszła mnie jeszcze taka myśl. Ktoś wymienił impulsator na wersję o odwrotnej polaryzacji. Moduł głupieje i generuje iskrę w innym momencie na jednym cylindrze, albo myśli że silnik obraca się w przeciwnym kierunku blokując zapłon. Spróbuj zamienić przewody od impulsatora, powinny być...
Czyli biały to początek uzwojenia a zielony to koniec i jest umasowiony? 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ 3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU 4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA 5. ZIELONY - MASA
Witam, mam problem ze skuterem Bajaj Spirit 50, 2t. Zaczynając od początku, sytuacja wygląda tak, za po kilku latach leżenia, niewiadomo w jakich warunkach, poprzedni właściciel próbował go odpalać. Udało mu się go uruchomić, jednak skuter nie miał mocy, maksymalnie na ssaniu rozpędził się do 15km/h. Gdy ja go dostałem, zostałem poinformowany, że spaliła...
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
To nie jest impulsator kolego to co zaznaczyłes,to jest osłonka okrywajaca połączenia przewodów,impulsator jest na dzwonię sprzęgła tam gdzie pasek napędowy. Z statora pod tym plastikiem są przylutowane przewody 3 sztuki które wychodzą ze statora,jak pisałem wcześniej są to przewody, zasilający cdi po stacyjce,ładowanie i światła i to wszystko. Co do...
Siema Rozwiązałeś problem? Mam podobny problem. Router grande 50 4t 2013r skuter stał rok na dworze, lekko przyjęty. O dziwo iskra była więc zmieniłem paliwo, wyczyściłem gaźnik. Wymieniłem olej w silniku. Po tych rzeczach, skuter odpalił, ale miał tylko wolne obroty. Po dodaniu gazu, gasł. Winą było brak masy z silnika do ramy. Obroty pełne wróciły....
Witam wszystkich. Problem mam z moją mareą ogólnie jest to fiat. Ale zajmuje się prędkościomierzem. Wymieniłem impulsator z allegro używkę, zapewniał mnie że sprawny. Wymieniłem zegary od tego samego modelu. Prędkościomierz bez ruchu licznik przebiegu również, pozostała część licznika sprawna. Gdzie mogę szukać usterki. Jak sprawdzić czy przewody do...
Po wymmianie tacha na zwykly licznik trzeba wymienic impulsator w skrzyni. Koszt noewgo 250zł w ASO W tym impulsatorze bez tacha ida 2 przewody brazowy i bialy. Brązowy podpinasz do czrnej kostki do pinu 11 a bialy czarna kostka pin 2 Bez wymiany impulsatora nic nie zdzialasz. To jest opis do sprnitera nie cdi
Nie jestem pewien ale zobacz czy w sterowniku silnika nie widać czasem prędkości w parametrach. Sygnał z impulsatora idzie do sterownika silnika i do licznika. Jeżeli w ECU widać prędkość a w liczniku nie to uszkodzona instalacja do licznika. Może źle włożyłeś nowy impulsator, może wtyczka uszkodzona lub połamane przewody przy niej. Do impulsatora dochodzą...
Z urządzeń które opisałeś mam tylko miernik z testem diody ;-) Podłączyłem impulsator i przez cały czas mam stałą wartość (415). Obracanie zębatką nie zmienia odczytu z testu diody. Czy to oznacza że impulsator jest wadliwy? Jaki powinien być odczyt ze sprawnego impulsatora? Czy on zwiera swoje piny? Jak napisałem, nie mam generatora sygnału prostokątnego,...
Trzeba sprawdzić przewody pomiędzy impulsatorem a licznikiem, impulsator oraz licznik czy nie ma w nim zimnych lutów.
Znalazłem taki temat tam jest parę rysunków modułów 4T/2T polecam. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Mnie będą interesowały te dwa moduły: https://obrazki.elektroda.pl/7642038700_... Z tego opisu wnioskuję że może być brak napięcia zasilania modułu z akumulatora. Jutro to sprawdzę. Dodano po 5 Z tym napięciem zasilania...
Zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną braku iskry. Motorowej to Rieju 50MRT z 2014r. Instalacja jest fabryczna, bez akumulatora, wszystko wygląda na nigdy nie grzebane i nie przerabiane, kolory przewodów i wszystko inne dokładnie jak na schemacie który tutaj załączam. Motorek stał ponad 2 lata nieruszany w wilgotnej stodole i nie...
Witam mam problem w manie swieci mi błąd Check TCO byłem na sprawdzeniu powiedziano mi ze impulsator na skrzynia albo przewody teraz moje pytanie gdzie znajdują się przewody w kabinie gdzie jest wtyczka żeby sprawdzić przewody https://obrazki.elektroda.pl/8734188500_...
Jeśli zapłon wariuje po dodaniu gazu to: - Niewłaściwa odległość impulsatora od koła magnesowego (za daleko odsunięte, lub tak blisko że impulsator i przewody się przecierają). - Koło magnesowe z niekompatybilnej partii (wówczas zapłon działa prawidłowo w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara). - Chiński moduł zapłonowy przeznaczony do Vespy...
Witam, mam problem z brakiem iskry zarówno świecy i na samym przewodzie zapłonowym. Nie wiem co może być przyczyną, kiedyś motorek kiepsko palił, zapłon włączał się i wyłączał przy ruchach kierownicy i do tego miał problem z kręceniem rozrusznikiem i falowaniem obrotów. Nie chciałem się bawić w ustalanie przyczyny więc za śmieszne pieniądze kupiłem...
http://obrazki.elektroda.net/73_12757768... Witam. Chciałbym przedstawić moją wersję płytki testowej AVR projektu http://obrazki.elektroda.net/5_127577712... http://obrazki.elektroda.net/6_127577684... http://obrazki.elektroda.net/96_12757768... http://obrazki.elektroda.net/73_12757768... http://obrazki.elektroda.net/49_12757768...
Dzięki za link ale jestem zarejestrowany na forum roverki.pl przeczytałem tematy dot. impulsatorów mało tego dałem temat lecz nikt ni pomógł z racji dosyć dziwnego problemu. Na forum znajdziemy naprawdę dużo przypadków lecz w mojej sytuacji skrzynia jest ok, i chyba impulsator również, coś złego jest na kabelku impulsator - * - licznik Dlatego chciał...
Witam Zakupiłem Rovera z niedziałającym prędkościomierzem, wymieniłem impulsator i wszystko hulało przez około 3-4 miesiące. W tym momencie prędkościomierz zaczyna działać po przejechaniu kilku-kilkunastu kilometrów, niezależnie od warunków pogodowych i temperatury. Dodam, że wskazówka w trakcie pierwszych przejechanych kilometrów skacze, pokazuje złą...
Tłoczek zamyka tylko komorę pływakową. Impulsator podłączyłeś, oraz czy jego przewód jest dobry? Wszystko jest podłączone jak było, przewody wymienione na nowe, bo poprzednie popękały. Paliwo dochodzi do gaźnika, rozebrałem go ponownie, w środku jest mokro, tylko paliwo nie idzie dalej, czyt. nie idzie do cylindra. Wymienię ten tłoczek i zobaczymy...
Witam, Posiadam siłownik SuperJack II + HQ, na 24V z impulsatorem elektronicznym. Chcę sterować go sterownikiem Datcom AP 500. Problem jest taki, że w siłowniku jest impulsator wraz z elektroniką brak jest natomiast w nim zasilacza + 5V. Krótko pisząc ktoś zdemontował ten zasilacz +5V do zasilania w/w impulsatora. Co do impulsatora to - chciałem przywrócić...
Witam już sobie poradziłem.Jeżeli macie impulsator z 4 przewodami to wystarczy sprawdzic czy jest impuls.W starym sprinterze trzeba odkrecic element plastikowy w którym znajduje sie wlacznik swiatel przeciw mgielnych i korektor swiatel,za tym plastikiem idzie wiazka przewodów i jest tam kostka gdzie podlaczony jest impulsator i tacho.Brazowy przewód...
Zamierzam zbudować generator symulujący prace impulsatora w tachografie analogowym 24V.Trzy przewody do impulsatora.Z czego się juz dowiedziałem to impulsator chyba halotronowy. 1/Jaki przedział czestotliwości? 2/Jakie napięcia oscylacji generatora? Tacho standard Kinzle A może ktoś ma gotowy schemat?
tachograf impulsator impulsator motocykl impulsator zapłon
wymianie pierścieni tłokowych uszkodzony moduł pralka ładowarka 26650
suszarka ariston domofon cyfral schemat
Saeco Exspres czerwony klucz 07 – błąd mikroprzełącznika bloku zaparzającego Hyundai G4KH – prawidłowe luzy zaworowe, głowica, szklanki, i30 N, Veloster N