Zamień przewody od impulsatora, domyślam się że są tam dwa przewody. W 4T musi być pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny żeby układ przyśpieszacza działał prawidłowo.
Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Jeżeli z cewki impulsatora wychodzą dwa przewody, to spróbuj je zamienić miejscami
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
Wiem że minęło trochę czasu, ale udało się. Problemem była kość ( złącze wiązki ) która jest pod maską, w komorze silnika. To duża kość która łączy wiązkę kabiny z wiązką ramy. Wypikałem przewody od impulsatora do kości i okazało się że na dwóch nie było przejścia na kości. Po naprawieniu pinów licznik ożył.
Odłącz impulsator od modułu i wtedy zmierz. Impulsator to przewody biało-niebieski i biało-czerwony. Niemożliwe aby było zwarcie, jeszcze z takim przypadkiem się nie spotkałem. Przy okazji sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI. W DT125 z tego okresu były także awaryjne moduły 3RM.
Brak sygnału prędkościomierza w dieslu powoduje objawy o których piszesz. Zazwyczaj łamią się przewody które idą z karoserii na skrzynie.
W starym impulsator 2 przewody miał podłączoną masę z modułu , w nowym impulsator jest podłączony do masy przez swoją obudowę.
Sprawdź przewody idące od impulsatora do korytka - wygląda na to że są złamane. Może lepiej je od razu wymienić na nowe. Możesz podnieść auto włączyć bieg i ruszać tymi przewodami, druga osoba obserwuje licznik i mówi kiedy przestaje działać, wtedy znajdziesz gdzie są połamane. Nie ma sensu ich łączyć w tym miejscu, trzeba wyciąć dłuższy kawałek i wstawić...
impulsator, wiązka, licznik .... Ja jak miałem to cudo do zgniły mi przewody we wtyczce impulsatora.
Podłączyłem przewód od pompy pin 14 do wtyczki impulsatora i jest tak : od 1do 2 biegu nic nie pokazuje wbijam 3 prędkościomierz idzie do końca i spada przycinając się i nie pokazuje nic dalej do wtyczki impulsatora idą 2 przewody jeden podłączyłem do abs drugi przewód ma zostać wolny?
Nie ma ładowania. Jak sprawdzić stator? Ma 6 przewodów z czego 3 w kostce, 2 przewody wychodzą z impulsatora, 4 z cewek.
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
Witam Sprawdź przewody od impulsatora.
witam to znaczy że były uszkodzone przewody z impulsatora do tachografu? bo mam identyczny problem
Odwrotnie przewody impulsatora.
Jeżeli będziesz ciął kable od sterowania cewką i impulsatorem to te przekaźniki wystarczą spoooooooooookojnie.Powodzenia
Regulator napięcia nie ma wpływu na iskrę... Zaczynasz się gubić w zeznaniach. Na początku pisałeś że wywala ci bezpiecznik to właśnie wskazuje na zwarcie w głównym obwodzie zasilania. Jednak z przepalonym bezpiecznikiem, rozrusznik nie powinien kręcić :/ . Teraz piszesz że jednak kręci rozrusznik? Czyli już dawno wyeliminowałeś problem zwarcia i tego...
Według schematu kill switch i stacyjka zwierają sygnał impulsatora. Naszła mnie jeszcze taka myśl. Ktoś wymienił impulsator na wersję o odwrotnej polaryzacji. Moduł głupieje i generuje iskrę w innym momencie na jednym cylindrze, albo myśli że silnik obraca się w przeciwnym kierunku blokując zapłon. Spróbuj zamienić przewody od impulsatora, powinny być...
kolego bardzo mi pomogles ostatnie moje pytanie??? od impulsatora <zwykly impulsator) ida przewody i gdzie idzie sygnal z impulsatora??? moze na ABS??? bys byl wstanie mi powiedziec gdzie on idzie i na jaki pin?
jack63, mogę podpowiedzieć tyle, że od impulsatora idą 2 przewody- brązowy i czerwony.
Ściągnąłem magneto i okazało się, że iskrownik do wymiany. Uszkodzona była jedna Cewka. Zamówiłem nową, ale niestety nie przyszła taka jak w opisie. Było 6 a nie 5 przewodów. Od impulsatora wychodziły 2 przewody i jeden podłączyłem do masy, natomiast drugi do modułu. Iskra powróciła.
no dobra to jest jeden przewód a do impulsatora wchodzą trzy przewody i nie wiem co dalej.
Jaka tam jest skrzynka bezpieczników? 22 sztukowa jednorzędowa, czy już 32 w rzędzie + płasko? Rückfahrleuchten . W wypadku pierwszej - 14, w razie drugiej - 18. Czujnik musi mieć TYLKO dwa przewody (większość tam ma więcej, np. impulsator prędkości), jeden chyba czarny z niebieskim paskiem.
Witam wszystkich. Problem mam z moją mareą ogólnie jest to fiat. Ale zajmuje się prędkościomierzem. Wymieniłem impulsator z allegro używkę, zapewniał mnie że sprawny. Wymieniłem zegary od tego samego modelu. Prędkościomierz bez ruchu licznik przebiegu również, pozostała część licznika sprawna. Gdzie mogę szukać usterki. Jak sprawdzić czy przewody do...
Jak iskry nie ma to po co sprawdzałeś fajkę? Zacznij od sprawdzenia cweki, impulsator, moduł, przewody, stacyjka - ale litości, nie od fajki. Ciekawe czy multimetr przeżył zderzenie z piorunem :D
Przewody od impulsatora idą prosto do tachografu, z tachografu magistralą CAN do VECU.
Czerwona linia na powyższym rysunku to jeden przewód w instalacji na danym odcinku, od złącza A do złącza B. Jeśli w danym odcinku instalacja jakiegoś elementu posiada 4 przewody to taką próbę wykonujesz 4 razy kolejno dla każdego jego przewodu.
Z iskrownika wyprowadzone będą 4 przewody: zasilanie modułu zapłonowego, sygnał z impulsatora oraz dwa przewody od cewek świetlnych. Dostaniesz instrukcje montażu wraz ze schematem - podłączenie zajmie dosłownie chwilę. Tylko będziesz musiał sobie zamocować cewkę zapłonową. Mam na myśli zapłon CDI z chińczyka.
Trzeba sprawdzić przewody pomiędzy impulsatorem a licznikiem, impulsator oraz licznik czy nie ma w nim zimnych lutów.
Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Witam, Posiadam siłownik SuperJack II + HQ, na 24V z impulsatorem elektronicznym. Chcę sterować go sterownikiem Datcom AP 500. Problem jest taki, że w siłowniku jest impulsator wraz z elektroniką brak jest natomiast w nim zasilacza + 5V. Krótko pisząc ktoś zdemontował ten zasilacz +5V do zasilania w/w impulsatora. Co do impulsatora to - chciałem przywrócić...
Z urządzeń które opisałeś mam tylko miernik z testem diody ;-) Podłączyłem impulsator i przez cały czas mam stałą wartość (415). Obracanie zębatką nie zmienia odczytu z testu diody. Czy to oznacza że impulsator jest wadliwy? Jaki powinien być odczyt ze sprawnego impulsatora? Czy on zwiera swoje piny? Jak napisałem, nie mam generatora sygnału prostokątnego,...
Impulsator wymieniony przewody sprawdzone i nadal nie działa. Elektryk powiedział że do wymiany licznik, zauważyłem też że czasami w zakrętach wariuje wskaźnik paliwa. Pytanie odnośnie wymiany licznika jak dobrać właściwy i czy trzeba coś zrobić po jego wymianie?
Jeśli zapłon wariuje po dodaniu gazu to: - Niewłaściwa odległość impulsatora od koła magnesowego (za daleko odsunięte, lub tak blisko że impulsator i przewody się przecierają). - Koło magnesowe z niekompatybilnej partii (wówczas zapłon działa prawidłowo w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara). - Chiński moduł zapłonowy przeznaczony do Vespy...
Pozycja 67 na rys .to impulsator obr.bębna.Podłączony jest jednym przewodem do impulsatora obr.wentylatora(68 -wspolna masa) a drugim przewodem do trój położeniowego przełącznika monitora.I jeśli się nie myle to ten sam przewod ma odgałężienie do zasilania.
Najlepiej jak miałbyś schemat... Jak rozumiem u Ciebie nie ma linki predkościonierza , tylko ze skrzyni wychodzą trzy przewody impulsatora ?
Nie jestem pewien ale zobacz czy w sterowniku silnika nie widać czasem prędkości w parametrach. Sygnał z impulsatora idzie do sterownika silnika i do licznika. Jeżeli w ECU widać prędkość a w liczniku nie to uszkodzona instalacja do licznika. Może źle włożyłeś nowy impulsator, może wtyczka uszkodzona lub połamane przewody przy niej. Do impulsatora dochodzą...
Witam,prośba o dobór modułu cdi do chińskiego skutera 50cc 2t,kod silnika to H1E41QMB bez impulsatora. Skuter posiada stator 4 cewki,bez impulsatora ,z statora wchodzą 3 przewody,na wyjściu z statora zasilanie cdi około 50v. Moduł cdi orginalny posiadała 4 przewody,zasilanie z statora,masa,cewka wn i blokada obrotów na dzwonie sprzęgła. Jaki moduł bedzie...
VW LT 46 rok 2006r . Auto posiadało tachograf zamontowany na środkowej konsoli. Tachograf miał dwie wtyczki: żółtą i białą, identyczne jakie są używane do tachografu zamontowanego w liczniku. Impulsator prędkościomierza posiada cztery przewody. Po zdemontowaniu tachografu przestał działać szybkościomierz. Mi udało się uruchomić szybkościomierz bez wymiany...
Zasilanie + sygnał z impulsatora (3 przewody) to większa ingerencja niż zasilanie + CAN (4 przewody)? Zawsze pozostaje Ci zakup loggera CAN i analiza danych z magistrali CAN na PC w celu wyszukania potrzebnych ramek. Potem już z górki - jakiś AVR z kontrolerem CAN i prosty programik...
Miernik do reki ustawić na pomiar diod. Diada jest równolegle z cewką zapłonową a masą - znajdziesz 2 przewody Diada jest równolegle z diadą - gaszenie a cewką zasilaczom AC zasilającą - oznaczysz następne 2 przewody . Zostaje znaleźć wejście impulsatora ( w jedna stronę oporność powyżej 107K Ohm) i gotowe . Dodano po 1 Jak odnosi się ten schemat do...
Witam szanowne grono. Poszukuję schematu elektrycznego a najlepiej rozpiski Impulsator-Licznik. Chodzi o to że jakiś rzeźnik uciął przewody od impulsatora ( inne zresztą też ale resztę już ogarnąłem) i nie wiem który do którego podłączyć żeby czegoś nie spalić. Przewody są cztery. Dwa pomarańczowe i dwa brązowe. Z góry dzięki za pomoc.
Badanie rezystancji impulsatora - zielony przewód wychodzący z silnika oraz mierzony przy module do masy pokazał 0,6 M ohma i rośnie, według schematu o którym wspominałem powinno być 100-124 ohma. Zółte przewody od statora każdy z każdym 1,3 ohma. Brak przejścia do masy. Nie wiem czy ten impulsator to nie jest jakiś błąd pomiaru (nie wiem czy miernik...
wyczyść dokładnie wtyczkę i sprawdź miernikiem połączenia wiązki przy impulsatorze Gdzieś w przewody wlazła wilgoć i jest przerwa
Ja tu widzę kombinacje z przekładaniem silników. Minarelli ma zapłon AC-CDI, natomiast Morini zapłon DC-CDI. Nie ma opcji podłączyć zapłonu z silnika Morini z modułem zapłonowym od Minarelli.
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
impulsator w skrzyni jest nowy, więc co innego :?: np przewody wyjmij impulsator i zakręć ręką jeżeli ruszy wskazówka to awaria w skrzyni jeżeli nie ruszy to sprawdzaj najpierw przewody a dopiero potem zegary
Zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać- sprawdzić czy czujnik nie odsunął się od wrzeciona, i czy nie jest zabrudzony.Jeśli nie to- masz na nim trzy przewody , dwa zasilające, trzeci od "impulsatora". Powinno się na nim pojawiać napięcie trochę mniejsze od + zasilania czujnika względem masy przy każdym spotkaniu z magnesem wałka.
Witam Czy można w związku z tym że objawy występują losowo w czasie jazdy podłączyć do kostki przy impulsatorze trzy przewody i np podłączyć przez jakieś rezystory ograniczające dwie diody led jedną od zasilania a drugą od danych i przeciągnąć do kabiny to by można od razu stwierdzić czy jest napięcie na impulatorze czy nie jak licznik przstanie wskazywać...
Odgrzewacie kotleta z 2006 roku? Może impulsator zły. Poza tym nie widziałem impulsatora który z +12 robi -12. Impulsator ma zazwyczaj 3 przewody: +12, masa i wyjście sygnałowe VSS (od 0 do +12V).
Jeśli nie da sie zamienić miejscami można sprubować zamienić miejscami przewody od impulsatorów i cewki wtedy mozna by wykluczyć moduł zaplonowy byc może to on jest winien nie zawsze na stole musza wyjsc wszystkie usterki. Sprzawdzałeś przeskok iskry bez kapturków tzn jej długośc ? Wydech drożny ? Czy sa króćce do synchronizacji jak wyglada podciśnienie...
Sprawdź czy wewnątrz aparatu nie są zwarte przewody od impulsatora (z tarczy). Taki zabieg powoduje, że nie można wybierać numerów a jedynie odbierać połączenia.
Może błąd zniknąć po krotkiej trasie gdy system przetestuje abs. Ja ten ABS podałem tylko dla przykładu bo wtym samym peszlu znalazłem przewód który idzie do impulsatora i był on faktycznie nad gnity wrzuciłem co zgnite i skręcilem żeby sprawdzić czy to coś dało i mostkujac przewody przy impulsatorze a pod maską sprawdzając miernikiem przejście na...
Podaj model miernika żeby lepiej się porozumieć jednak jeśli nie było żadnej wartości w tym wypadku mierzyliśmy rezystancje (Ω) nie napięcie (V) to prawdopodobnie uszkodzony impulsator lub jego przewody. ;)
Witam, jakiś czas temu przestał mi działać prędkościomierz i licznik kilometrów. Wymieniłem impulsator i nic się nie zmieniło. Stary impulsator sprawdziłem i działa prawidłowo. Teraz chcę sprawdzić na krótko impulsator ale niestety nie mam schematu elektrycznego podłączenia impulsatora. Nasuwa mi się kilka pytań, które zapewne pomogą mi w rozwiązaniu...
Panowie, impulsator z kostką założyłem nowy i nadal licznik nie działa pod wkrętarką i tak samo w skrzyni... Czy można bezpośrednio podpiąć się pod licznik z impulsatora przewodem??
Witam, tak jak w temacie zapytanie. Czy w tych silniczkach (router grande 50 4t 2013) jest ważna pozycja cewek "owiniętych taśmą białą lub czarną" w stosunku do impulsatora? Dodam, że u mnie impulsator jest zamocowany na godzinie 12:00 a te 2 cewki (owinięte) na godzinie 15:00. Powód pytania, brak iskry. Wszystko wymienione, przewody sprowadzone.
Po wymmianie tacha na zwykly licznik trzeba wymienic impulsator w skrzyni. Koszt noewgo 250zł w ASO W tym impulsatorze bez tacha ida 2 przewody brazowy i bialy. Brązowy podpinasz do czrnej kostki do pinu 11 a bialy czarna kostka pin 2 Bez wymiany impulsatora nic nie zdzialasz. To jest opis do sprnitera nie cdi
Akurat w DS 1666 można nie stosować mpsora do dekodowania kodera Elementy R, C i bramiki Schmitta tworzą układ czyszczący sygnał z kodera z zakłóceń wynikających z drgań zestyków. Przerzutnik, rozróżnia kierunek obracania kodera. Zamieniając przewody ze styków S1 i S2 uzyskujemy zmianę kierunku pracy układu. Druga metoda to pobranie sygnału U/D z drugiego...
W kostce ktora była połączona bezpośrednio z zaplonem mam trzy zólte przewody i zielony. Trzy żółte przewody i zielony to jest kostka od alternatora. Przewód niebieski z silnika jest wyjściem impulsatora i on jest od zapłonu. Jakieś inne przewody, mogą być np. od czujnika luzu.
Zamierzam zbudować generator symulujący prace impulsatora w tachografie analogowym 24V.Trzy przewody do impulsatora.Z czego się juz dowiedziałem to impulsator chyba halotronowy. 1/Jaki przedział czestotliwości? 2/Jakie napięcia oscylacji generatora? Tacho standard Kinzle A może ktoś ma gotowy schemat?
Tak właśnie próbowałem robić - moduł od skutera z regulacją, ale udało mi się uzyskać nie mniej niż 5 st. dla niskich obrotów i 30 dla wyższych, ale uruchomienie motocykla było bardzo trudne. Ale dzięki zabawie z modułami od skuterów dopatrzyłem się, ze kostka z przewodami od impulsatora potrafi nie łączyć (na jednym pinie). Poprawiłem to, a potem drugi...
sprawdz przewody wchodzace do impulsatora w aparacie zaplonowym
Sprawdzić za pomocą żarówki czy jest zasilanie na impulsatorze, sprawdzić ciągłość przewodu z impulsatora do licznika pod obciążeniem. Przy teście poruszać wiązką przewodów na skrzyni, lubią się łamać przewody przy wejściu w plastikowy kanał.
W związku z licznymi pytaniami o tą przeróbkę, przedstawiam gotowe rozwiązanie. W przypadku trudności z uruchomieniem silnika lub strzelaniem w kolektor ssący, należy zamienić miejscami przewody impulsatora indukcyjnego.
Kolega powyżej ci wyraźnie napisał, Kostka 5cio pinowa jest wyłącznie od wskaźnika biegów (który bieg masz zapięty). Kostka 4ro pinowa to ładowanie i impulsator (2 kable od impulsatora, 2 kable od ładowania, masa puszczona po silniku). 2 przewody z 4ro pinowej kostki (prawdopodobnie niebieski i zielony) to impulsator który idzie bezpośrednio do modułu....
Co to za dedykowany zamiennik modułu zapłonowego? W NSR75/CRM75 jest specyficzny zapłon, jak i większość części silnika/nadwozia, ciężko wstawić tam co innego. Moduł zapłonowy na wejściu zasilania posiada podwajacz napięcia. Stosując inny moduł trzeba pamiętać że nie może posiadać na wejściu diody blokującej ujemną połówkę napięcia zasilającego. Trzeba...
Też przyczyną może byc przerwa na przewodzie od impulsatora skrzyni biegów do Tacho-zgnite przewody w wiązce.
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Cześć, Rezystancja cewki zapłonowej/zasilającej (czerwony przewód w barwach oryginalnych) powinna wynosić od 480om do 600 w zależności od temperatury, oprócz tego taka cewka generuje około 50v w zależności od siły kopnięcia. Rezystancja impulsatora (niebieski przewód) waha się w granicach od 27 do 30om dla org impulsatora (barwy białej\kremowej)
Witam, No więc tak...nie ma właśnie ściągacza i w tym problem...muszę gdzieś dobrać odpowiedni. W ogóle nie mogę zdjąć nawet tego wentylatora, bo dwie śrubki są strasznie zapieczone a "krzyżakowy" gwint na nich jest wyrobiony..ktoś trenował z tym i to zrypał...pozostanie mi chyba jakimś cudem naciąć je, żeby próbować to wykręcić ;( Tak na szybko zmieniłem...
Możliwe że kupiłeś impulsator o przeciwnej polaryzacji, dlatego teraz zapłon występuje w innym położeniu lub moduł zapłonowy (zmiennokątowy) teraz głupieje. Wszystko zależy od sposobu wykonania alternatora, typu modułu zapłonowego. Żeby postawić precyzyjną diagnozę, trzeba dokonać pewnych pomiarów i sprawdzić punkt zapłonu lampą stroboskopową. Warto...
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
Przepraszam źle się wyraziłem,chodzi mi o podłączenie w miejsce starego automatu schodowego(do którego dochodzą 3 przewody) impulsatora takiego jak tu Pkt 10.11 da się go jakoś połączy ć na tych trzech przewodach?
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
Czy jest mozliwość podłączenia nowego licznika bez wymiany impulsatora czy tez musi byc impulsator wymieniony aby licznik liczył kilometry oraz pokazywał prędkośc pojazdu? Tak jak napisał kol Gerri impulsator który jest do tachografu nie nadaje się do licznika i nie będzie pracował. Musi być założony czujnik indukcyjny, dwuprzewodowy. Wygląda tak samo...
jesteś pewien że moduł od skody jest sprawny? możesz zamienić przewody od impulsatora bo czasami robi to jakąś różnicę a nawiasem mówiąc od poldka działa prawie zawsze
Tłoki chodzą przeciwbieżnie., impulsatory są po 2 przewody na czujnik wejscie plus wyjscie przy kręceniu rozrusznikiem przerywa obwód, nie chce okłamywać nikogo ale mi to wygląda na Halla
Witam Mam problem z prędkościomierzem w Iveco Daily 2 rok produkcji 1999 35 -10 ( świeżo kupione ) przeglądałem inne fora ale niestety nie mogę poradzić sobie z problemem. Sprawdziłem przejścia przewody od impulsatora , zrobiłem test na nowym impulsatorze i licznik nie chce drgnąć. Pojawia mi się dwa pytania czy w przypadku licznika bez tachografu powinien...
Witam, w Audi B3 90 r . mam oberwane przewody od impulsatora i nie dziala licznik , na impulsatorze są 2 piny , a przy wtyczce 3, kolory przewodów niebi/czarny na którym jest +12V, brązowo/czerwony i brązowy (- ) , jak to podlączyć i czy jest możliwe uszkodzenie licznika lub impulsatora przy blędnym podączeniu, ewentualnie jak sprawdzić impulsator ,...
Dzięki serdeczne LADAMINIAC. Faktycznie wygląda, że to są przewody od tego impulsatora, pytanie tylko teraz czy warto by go założyć czy pozostawić tak jak jest?
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Witam! Czy ktoś wie jak podłączyć impulsator od prędkościomierza? Kupiłem inne zegary, osobno impulsator (kable odcięte na dł. 10 cm). Czy wszystkie trzy przewody podłącza się bezpośrednio pod zegray?
Atego ll 1224 automat rok 2007 Bardzo proszę o pomoc, usterka jest taka że w czasie jazdy -czasowo zanika sygnał czujnika prędkości na sterowanie skrzyni, impulsator nowy, przewody do tacho sprawdzone, wyjście na FR bez błędów osobny kabel z tacho do AGS i dalej to samo. W trakcie jazdy przy podłączonym testerze wydać czasowe zanikanie sygnału, co robić...
Wszystkim wielkie dzięki za zainteresowanie. W moim przypadku okazało się że zegary są ok. Miałem popalone 2 przewody od impulsatora. Gołymy okiem nic nie było widać i wydawało się że jest wszystko ok. Rozciąłem główną wiązkę przewodów i wszystko było jasne. Wstawiłem 2 nowe przewody i jest wszystko ok. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Znalazłem taki temat tam jest parę rysunków modułów 4T/2T polecam. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Mnie będą interesowały te dwa moduły: https://obrazki.elektroda.pl/7642038700_... Z tego opisu wnioskuję że może być brak napięcia zasilania modułu z akumulatora. Jutro to sprawdzę. Dodano po 5 Z tym napięciem zasilania...
Impulsator mam optyczny. zakłócenia wykluczone, kabel w ekranie, poblokowane przewody, nie ma szans. Na impulsatorze mechanicznym jest ten sam błąd. Poza tym na oryginalnym procku przecież działa. Na moim procku przeskakiwałoby mi menu i przy strojeniu IF też by sie psuło. problem jest TYLKO przy przestrajaniu VFO.
woia1602 Tzn z tego co wyczytałem wyżej, to że mam podłączyć żółty przewód pod impulsator tak? Bo dodam że korzystałem z tego schematu poniżej i u mnie w Zippie dokładnie takie Przewody się znajdują, lecz obrotomierz w nim gdy go zakupiłem był całkowicie zdewastowany, gdy go wykręciłem aby zobaczyć co z nim nie gra wysypało się z niego kilka oporników...
Impulsator masz na skrzyni, na trzy przewody, masa, +12 po kluczyku, i sygnał.
A impuls wyzwalający skąd? - z cewki magneta w chińczyku wychodzą tylko 2 przewody (3-ci światła). Też byś musiał kombinować. Tak jak napisałeś cewka magneta robi za impulsator.
kolego bogdan-pe jesli w simsonie są trzy przewody to ja jestem Apolonia. Jest to jedna z bardziej "udziwnionych" instalacji... Przejście na elektronika wiąże się z montażem modułu, cewka jak pamiętam jest ta sama. Do modułu z silnika dochodzą dwa przewody, impulsator i ładowanie kondensatora w module. kolejny przewód z modułu na cewkę, i jeszcze jeden...
witam wszystkich mam durzy problem z którym sie mecze juz 3 miech w moim autku nie dziala licznik sprawdzalem impulsator jest dobry licznik wziolem z drugiej tez jest dobry przewody tez sa dobre a tu jak nie chodzil tak nie chodzi prosze doradzcie mi cos bo bez licznika to nie jazda przewody z impulsatora wchodza do licznika tylko ze jeden jes tak jakby...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Witam, Posiadam jak w tytule skuter Piaggio Sfera 125 RST z 1996r, z silnikiem czterosuwowym chłodzonym powietrzem. Jestem jego posiadaczem od wielu lat, lecz nigdy za mojej "kadencji" nie jeździł. Zrobiłem remont silnika (nowy tłok, pierścienie, szlif cylinder, wymiana zaworów, obróbka głowicy), więc po wielu miesiącach przyszła pora na odpalenie i...
Ale elektryka to też np. przewody niskiego napięcia idące do cewek, sygnał z impulsatora, itp.
Cewka zasilająca powinna być dobra. Rezystancję impulsatora sprawdzałeś (pomiędzy przewodami czerwony i brązowy)?
Jaki rocznik?, impulsy brane z ABS, albo w starszych jest impulsator w skrzyni, blisko wyprowadzenia lewej półosi, dochodzą do niego trzy przewody (wtyk) +.- i impulsy(wyjście), sam impulsator zabezpieczony zawleczką z kawałka drutu.
Pinout jest chyba zgodny z http://obrazki.elektroda.pl/8637148900_1... Te dwa przewody od impulsatora: jeden jest masą impulsatora, drugi sygnałowy. Więc masę impulsatora podłączasz pod jedną z mas w module. Reszta jak na obrazku.
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
sonda przewody przewody tachograf impulsator odwrotnie impulsator
kocioł zapowietrzony coding ibiza uzwojenie robocze
suszarka bosch radmor serwis gdynia
Problemy z nagrywaniem w dekoderze Canal+ Objawy uszkodzenia termostatu w kotle Beretta Quadra