Uszkodzony przewód impulsatora
jeżeli był dobry klin to do sprawdzenia ,impulsator ,moduł ,cewka ,przewód ,świeca . Impulsator tak jak cewkę można sprawdzić omomierzem.
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Kolego jak sam zauważyłeś brak tzw. masy w skuterze to ważna sprawa. Sprawdź, ale dokładnie połączenie masy ( - ) od akumulatora na ramę skutera i oczyść styki do czystego metalu. Dodaj jeszcze przewód "masowy" z ramy do silnika np. pod jedną z nakrętek w głowicy, oczywiście o odpowiednim przekroju, aby podczas pracy rozrusznika nie uległ stopieniu....
Tak, próbowałem ale nic to nie dało ;/ Kompresja jako taka jest.. Kopałem go dość długo i też nic nie pomogło. A co do tej elektroniki to jak mogę sprawdzić ten moduł, impulsator (świece już 2patrzyłem, w innym skuterze chodzą bez zarzutu) i ten przewód WN z fajką ? Można to jakoś w warunkach domowych sprawdzić czy jest wszystko ok? Jeżeli nie jest...
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
No faktycznie . Owomierz ustawiony na 2000 Na cewce ( tej najgrubszej ) , -troche skacze 750- 1250 średnio 850 . Później idą po dwie cewki na przewód (pewnie światła) Owomierz ustawiony na 200 2 - 015 3 - 012 4 - 010 Z tym , że pokaże przez chwilkę większą wartość. Impulsator - mocne 484 , skacze do 800
Odlutowałem impulsator i odkreciłem iskrownik okazało się że przewód który szedł od impulsatora był przyszczypniety w obudowie pod śrubką od statora, zlutowałem, zamontowałem i iskra jest, pomijam fakt że skuter nie chce zapalić ale teraz to już będę szukać gdzieś indziej niż w elektronice. Dziękuję wszystkim za pomoc. Tak na przyszłość, jaki powinien...
Jeden biegun cewki to masa drugi to sygnał od modułu, moduł dostaje sygnał od impulsatora i podaje odpowiednio prad na cewke ,jest to przewód na kostce 4 pinowej prawy górny róg.
Witam No nie koniecznie musi to oznaczać śmierć modułu, po prostu odłączy kolega wspomniany w/w postach kabel brązowy z białym paskiem można go bez problemu wypiąć z kostki podważając wsuwkę po czym należy podłączyć w miejsce wypiętego kabla niedługi przewód z odizolowaną końcówką po to żeby po ewentualnym uruchomieniu (z kopniaka nie z rozrusznika)...
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Panowie pomożcie... Może ktoś ma podobny(niekoniecznie taki sam) skuter i mógłby sprawdzić miernikiem przewód o którym mowa gdzie wychodzi. Podłączony jest od do modułu pod 1-impulsator. Gdzie ma być podłączony?
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Witam , ja mam pytanie , kupiłem ostatnio skuter marki benzer florida (chinczyk) poj.50cc Skuter jest nie na chodzie z powodu zaplonu A więc , Stary zaplon jest zepsuty , więc kupiłem nowy , z tym że w Starym od ipulsatora wychodziły dwa przewody A w Nowym z impulsatora wychodzi tylko jeden przewód . Wiem ze do modulu idę dwa przewody od impulsatora...
Masz jakiś miernik? warto dla pewności byłoby zmierzyć opór na przewodach w stosunku do masy, i wiedzielibyśmy więcej.. Moduł - Instalacja w skuterze Czerwony z czarnym - czerwony z czarnym(powinno być coś koło 400Ohm do masy) Czarny - Zielony Czarny z białym - ten najprawdopodobniej jest do gaszenia, gasi po zwarciu do masy - na razie nie podłączaj,...
Cześć. Nie widzę sensu zakładania nowego tematu i zaśmiecania forum, skoro identyczny już istnieje. Chcę zrobić taki elektroniczny ogranicznik prędkości obrotowej w skuterze. Zapłon to typowy CDI http://obrazki.elektroda.pl/2460033200_1... Wiem jak zrobić część pomiarową ale nie wiem do końca jak część wykonawcza ma to realizować. Mam...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Witam, mam na warsztacie skutera. Jakiś chinol. Problem w tym że po zrzuceniu zapłony nie ma już iskry. Zapłon wygląda tak że cewka masowa jednym przewodem idzie do modułu zapłonowego. Z tamtąd jeden przewód idzie prosto na cewkę WN a jeszcze jeden idzie na masę po stacyjce do gaszenia. Z tego co się orientuję to nie ma tam impulsatora. Może mi ktoś...
Witam. Mam problem z pojazdem mojego syna ;) Buggy z chińskim silnikiem 48cm3. Iskry brak lub bardzo słaba. Zakupiłem nowy komplet zapłonu: iskrownik, moduł, cewka, świeca. Niestety brak poprawy. Pomierzyłem instalację, zastosowałem się do porad które przeczytałem na forum( odpięcie czarno-białego przewodu gaszenia). Z pomiarów wynika że: Napięcie na...
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu). Z tego co ja widzę to ten do Boatin, keewat, sachs, cpi etc ma jako jedyny 2 wejścia impulsatora a sam impulsator jak oglądam na google ma dokładnie takie kolory kabli jak mój w moto (xt125 2005r). Próbowałem...
WItam, mam ten sam problem co autor tematu. Cewka CDI ma 384Ω , impulsator 160Ω, z cewki CDI wychodzi iskra z modułu nie. Czarno biały przewód wypięty i to samo. Cewka zapłonowa sprawdzona na innym skutrze i jest ok. Czyżby moduł?
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Przepraszam za błąd (nocne zmęczenie wyszło) napięcie ma być na zielonym przy włączonym zapłonie. Wartość od - do jest różna w zależności od wielu czynników i nie powinna przekraczać 350V prądu przemiennego. http://obrazki.elektroda.pl/5142821600_1... Sprawdź jeszcze opór na impulsatorze (czerwony przewód względem masy) tam powinno być...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Witam, Posiadam jak w tytule skuter Piaggio Sfera 125 RST z 1996r, z silnikiem czterosuwowym chłodzonym powietrzem. Jestem jego posiadaczem od wielu lat, lecz nigdy za mojej "kadencji" nie jeździł. Zrobiłem remont silnika (nowy tłok, pierścienie, szlif cylinder, wymiana zaworów, obróbka głowicy), więc po wielu miesiącach przyszła pora na odpalenie i...
Czy podłączyłeś "elektrownię" poprawnie. Sprawdź działanie impulsatora i jego odległość od koła magnesowego (ma być blisko tj. ok. 0,3 - 0,4 mm, ale nie może ocierać o koło magnesowe). "Masa" musi być podłączona do silnika (przewód o większym "fi").
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Proste jak barszcz -jeden przewód z impulsatora to małe czarne "coś" -drugi zasilanie CDI ten biały. -trzeci zasilanie instalacji pojazdu pozostałe trzy cewki, bez niego też będzie skuter odpalał, o ile jest to AC-CDI. W Pana przypadku może okazać się to bardziej skomplikowane. Proszę podać linka z lub zrobić zdjęcie jaki posiada Pan moduł zap. cewko...
Witam, mam taki problem ze skuterkiem Romet 757 premium 2T 50/70 (cylinder, tłok zmieniony z 50 na 70) a mianowicie. skuter po zmianie cylindra normalnie ładnie chodził i po postoju przez noc zniknęła iskra. Wymienione na nowe zostały: moduł zapłonowy, cały iskrownik/stator wraz z podstawą, cewka WN, impulsator i dokładnie też sprawdziłem wiązkę i nic,...
https://obrazki.elektroda.pl/4476458700_... https://obrazki.elektroda.pl/2629395600_... Witam. Chciałem się poradzić u bardziej zaawansowanych osób odnośnie chińskiego skutera 4t na wtrysku Barton huragan 50cc. Przebieg 6tys. km. Od początku był problem - po dłuższej jeździe gasł i nie chciał odpalić, gdy ostygł można...
Obrotomierz wskazuje dopiero po wysterowaniu odpowiednim impulsem. Pobieranie impulsu z cewki ni jet dobrym rozwiązaniem. Impuls musisz pobrać z układu impulsatora (cewka przy magnecie) ona indukuje impuls do elektronicznego modułu zapłonowego. W chinczykach to z reguły jest niebieski przewód dochodzący do modułu zapłonowego (nie cewki WN) I dopiero...
Muciek50 niby napisałeś prawdę ale trochę to pokręcone jak spaghetti. Chodzi o to iż koło magnesowe ma w jednym miejscu pewien specjalny magnesik (może być nie widoczny) który po przesunięcie się obok impulsatora wyzwala iskrę. To jest cały mechanizm. Teraz trzeba tylko tak ustawić iskrownik by ów wyzwolenie iskry następowało gdy tłok będzie 2-2,5mm...
Witam. Mam problem z jednym Peugeotem Elyseo po przeróbce - usunięciu oryginalnego modułu ACI100 i założeniu modułu CD-CDI od chinoli. Przeróbka polega na podłączeniu nowego modułu i wymianie impulsatora na inny (o przeciwnej polaryzacji w celu uzyskania prawidłowego kąta wyprzedzenia zapłonu). Dwa takie skutery przerobiłem w ten sposób i nie było żadnych...
Witam, postaram się opisać dokładnie mój problem. Ostatnio dostałem skuter Zipp Vapor 4T 50cm. Stał on w garażu prawie rok bo kiedyś nie odpalił i tak już go zostawili. Po otrzymaniu skutera wziąłem się za szukanie przyczyny. Stwierdziłem bark iskry co nie było żadnym zaskoczeniem. Wymieniłem cewkę, przewód WN, świecę, iskrownik, impulsator, regulator...
Moduł tłumacząc na polski jest cyfrowa. Więc nie jest to do końca CDI jak w skuterach "włoskich". Cewki podwójne w tzr i innych yamahach, z pewnego okresu maja podwójne cewki z powodu braku impulsatora zewnętrznego oraz przerywacza, a silnik MUSI wiedzieć dokładnie w którym momencie ma być iskra. Digital cdi prawdopodobnie steruje też wyprzedzeniem...
Nie należy odłączać w czasie pracy od modułu: - impulsatora - cewki WN. Może to spowodować wzrost napięcia na układzie CDI co może się kończyć jego uszkodzeniem. Nie należy odłączać masy modułu. To dlatego, że układ CDI wtedy głupieje i może się to skończyć uszkodzeniem. Spotkałem się w jednym chińczyku z układem stopki bocznej, który właśnie rozłączał...
Witam. Swego czasu zakupiłem do skutera zapłon Polini Electronic Ignition. Ostatnio chciałem go podłączyć lecz problem polega na tym, że ktoś wcześniej przerobił fabryczne kostki na wsuwki, zostawił tylko jedną fabryczną, która łączy iskrownik i impulsator z modułem zapłonowym i mam problem z podłączeniem. Próbowałem łączyć kable kolorami, oglądałem...
Ja nawet miałem temat.elce.o skuterze 4t. Też się troszkę zamotałem przy tej zapalniczce. Ale usiadłem przestudiowałem chociaż to za mocne słowo w przypadku tej zapalniczki) i po godzinie miałem rozpracowany układ zapłonowy i całe bebechy. Proste to jak drut tylko trzena poznać. Napiecie z cewek ptzy.magnecie 2 albo jednej zależy od wersji 40 V i więcej...
W chińskich quadach/skuterach/motocyklach 125 układ zapłonowy nie ma związku z układem ładowania. U Ciebie stacyjka służy wyłącznie do gaszenia silnika, tj. do zwierania pinu gaszenia z masą. Możesz jej wcale nie podłączać. Istotne jest natomiast połączenie odpowiednich cewek koła masowego do modułu CDI i modułu CDI do cewki zapłonowej. Z cewek magneta...
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
brak iskry definitywnie. Chociaż skuter już dosyć długo stoi to może z paliwem też będzie problem w sumie :/ To nie diesel :D wiec iskra jest podstawą...Sprawdź po pierwsze stacyjkę, czyli przewód gaszenia. Nie jestem pewien, ale impulsator tam jest typu hallotronowego ? czy indukcyjnego. Halotrony w tych temperaturach padają jak muchy; jeżeli indukcyjny...
Witam szanownych kolegów. Mam problem z motocyklem Honda NX 650 Dominator, otóż stwerdziłem w nim słabą iskre. Pomiar długosci iskry pokazał, że ma ona ok 7mm, natomiast jest bardzo "cienka" i mało jasna. Niedawno profilaktycznie poprawiałem luty w module zapłonowym. Dodam, że to motocykl jednocylindrowy i wiem, ze niektórzy zastepują moduł i cewkę...
Bardzo często bywa tak że te moduły od nowości są niesprawne ,sprawdź czy na kostce 2 pinowej po podpięciu modułu odblokowanego nie ma masy na górnym pinie jeśli jest to wyjmij ten kabel i spróbuj odpalić może podczas produkcji pomylili przewody . Dlaczego wymieniasz moduł ? Na pewno jest zablokowany obrotami ? CDI to moduł który bierze prąd z akumulatora...
Też mam podobny problem (torq vivo), elegancko odpala, do jakiś 1500-2000obr/min chodzi normalnie, potem się dławi, jak by odcinał prędkość, ale to nie to, bo mam układ elektroniczny wycinający co drugi impuls z czujnika/impulsatora prędkości skutera i nie ma żadnej różnicy. Poza tym przy braku impulsów prędkości pojawiał się błąd (check engine - 6...
To co pokazujesz na zdjęciu nie wygląda mi na moduł zapłonowy ponieważ nie widzę z niego wyjścia na przewód wysokiego napięcia. Przy spawaniu bez odłączenia układu zapłonowego mógł ulec uszkodzeniu impulsator bądź moduł zapłonowy na Twoim miejscu zlokalizował bym moduł po kablu od świecy i spróbował bym kupić moduł od jakiegoś chińskiego skutera 4t...
Proszę sprawdzić przewod czarno bialy czy nie jest zwarty do masy gdy stacyjka jest przekręcona na zapłon na wstępie należało by zadać pytanie czy masz Sym 125 na gaźniku czy 125i na wtrysku bo to ogromna różnica; często z rutyny omijana; piszesz, że masz skuter z rocznika 2013, a te modele z dopisanym "i" są na wtrysku; z tego co ja doczytałem to...
Witam mam problem z piaggio x9 125 4T. Skuter przy pracy na wolnych obrotach lub podczas jazdy traci iskrę (jest odcięty zapłon). Jak zgaśnie i sprawdzam iskrę jest ona nieregularna, raz na jakiś czas "strzeli" po dłuższym kręceniu iskra powraca do normy. Wymieniałem : - cewkę - fajkę - przewód WN - świecę (sprawdzałem na 5 innych i to samo) Po wymienieniu...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam Kupiłem skuterek w którym silnik zapala pochodzi chwile a wolnych obrotach - nie da się go wkręcić na wyższe obroty - po chwili gaśnie. Na początek wyczyściłem gaźnik - bez poprawy. Sprawdzałem iskrę - jest ale wydaje mi się bardzo słaba - w dzień praktycznie nie widoczna - w nocy coś tam delikatnie widać. Zacząłem sprawdzać instalacje - poszukałem...
Witam.Mam problem z skuterem zipp quantum gt5. Kupiłem go nie dawno , parę dni jezdziłem i było wszystko ok. a tu nagle po zgaszeniu nie chciał już odpalić. Jak się okazało iskra znikła. Teraz tak, czujnika przy stopce nie ma, pominięty. cewka WN , przewód i świeca 100% dobra sprawdzona w innym skuterze tzn w simsonie i tam po podłączeniu cewki iskra...
Witam, tak jak w temacie zapytanie. Czy w tych silniczkach (router grande 50 4t 2013) jest ważna pozycja cewek "owiniętych taśmą białą lub czarną" w stosunku do impulsatora? Dodam, że u mnie impulsator jest zamocowany na godzinie 12:00 a te 2 cewki (owinięte) na godzinie 15:00. Powód pytania, brak iskry. Wszystko wymienione, przewody sprowadzone.
Mam taką potrzebę i zarazem pomysł dla kogoś może na mini biznes ;) Otóż, potrzebowałbym ograniczenie prędkości tzw. pocketbike`a. Nie jestem na tyle biegły w elektronice żeby zaprojektować takie urządzenie, jedynie wiem jaka musiałaby być jego idea. Czy ktoś chciałby się podjąć zaprojektowania czegoś takiego? Może ktoś lubi rozwiązywać takie łamigłówki...
Ściągnąłem magneto i okazało się, że iskrownik do wymiany. Uszkodzona była jedna Cewka. Zamówiłem nową, ale niestety nie przyszła taka jak w opisie. Było 6 a nie 5 przewodów. Od impulsatora wychodziły 2 przewody i jeden podłączyłem do masy, natomiast drugi do modułu. Iskra powróciła.
Witam, Mam problem w postaci braku iskry. Skuter pewnego razu odpalił na chwilę, zgasł i od tamtej pory nie ma iskry. Świeca ma około miesiąca (BR8HS), wymieniłem przewód zapłonowy razem z cewką i moduł. Nowy moduł jest tuningowy z diodą LED, ponieważ nie mieli normalnych w sklepie. Rezystancja fajki,przewodu WN i uzwojenia wtórnego cewki na poziomie...
Więc jeżeli kupie moduł od tego zapłonu ,to skuter będzie miał iskrę?
Witam Posiadam taki obrotomierz i pomyślałem że założę go do skutera Jest w nim napięcie 12V a impuls z do zacisku 1 pobierał bym z przewodu impulsatora załączającego tyrystor czy takie coś ma sznse działać pozostaje jeszcze kwestia ze 125p sa 4 gary a skuterze 1 ale jest to 2 sów czyli sytacja podobna jak w 126p a w nim dokładali kondensator 220 nf...
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
skuter silnik KHE7 250cm z , stojan 18 cewek z których wychodzi trzy żółte przewody do regulatora napięcia, i dwa z impulsatora. Jaki moduł dc -CDI i jak podłączyć aby wywołać iskrę. schematy pomysły
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Robiłem już pomiary na wejściu do modułu przy odłączonych przewodach i zarówno cewki ładujące jak i impulsator ok. Podłącze cewkę zapłonową od skutera tak jak radzi BANANvanDYK i zobaczę czy będzie iskra.
Witam. W skuterze Kymco Dj 50 mam problem z iskrą. Iskrownik zmieniony, impulsator, cewka zapłonowa z przewodem WN, fajka oraz świeca sprawdzona na drugim skuterze. Problem wygląda następująco: Podczas kopania/kręcenia iskry nie ma. Po takim krótkim kopaniu, podczas przekręcania kluczyka w pozycję OFF pojawia się "jedna iskra" choć też nie zawsze. Czasami...
W module wystarczy pęknięcie jednego lutu aby przestał działać prawidłowo, szczególnie gdy moduł jest narażony na wibracje. Takie usterki są dość częste. Z tego co widzę, to jak to bywa w Yamahach, moduł zrobiony tylko do jednego modelu. Ja tam cudów nie widzę, kupić lepszy moduł od skutera 4T (tajwański ok. 50 zł), dosztukować przewody i podłączyć.
Dobra, na wstępie przepraszam, że tak temat rzuciłem i tyle, ale dużo spraw na głowie itd, dopiero dzisiaj byłem w stanie zajrzeć do skutera. Po zweryfikowaniu tych połączeń itd, wygląda to tak: zielony - masa niebiesko-żółty - impulsator zielono-czarny - do cewki WN czarny - ?, prawdopodobnie idzie do stacyjki, ginie w wiązce przewodów. Czy ktoś ma...
No właśnie słyszałem że z modułem jest kłopot tylko z jakiegoś na części da się załatwić. Zasilanie na modul ze stacyjki jest względem masy 12v na przewodzie niebiesko czarnym. Impulsator ma 110ohm poza tym podmieniałem od innego skutera bez rezultatu. Napiecie na cewce jest zbyt małe. To jednak chyba wina modulu. Ale mam jedno pytanie dlaczego stator...
Czyli biały to początek uzwojenia a zielony to koniec i jest umasowiony? 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ 3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU 4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA 5. ZIELONY - MASA
Świecę wstawiłem nowa.. jak można sprawdzić impulsator? Wydaje mi się że to wina modułu zapłonowego, choć nie jestem do końca pewien bo jeśli była by to wina impulsatora to nie działał by on w ogóle?? Czy też by działał?? Spotkałem się z takim przypadkiem u kolegi któremu w skuterze brakło w ogóle iskry, przyczyna był właśnie impulsator. W moim przypadku...
Jak iskry nie ma to po co sprawdzałeś fajkę? Zacznij od sprawdzenia cweki, impulsator, moduł, przewody, stacyjka - ale litości, nie od fajki. Ciekawe czy multimetr przeżył zderzenie z piorunem :D
Z wyglądu przypomina mi cewkomoduł firmy IDM, Różnica taka że masz wyprowadzone przewody, w cewkomodułach do skuterów są wystające konektory męskie. Na pewno masz tam przerywacz lub impulsator? Sprawdzałeś rezystancję cewki zasilającej na statorze?
Tak właśnie próbowałem robić - moduł od skutera z regulacją, ale udało mi się uzyskać nie mniej niż 5 st. dla niskich obrotów i 30 dla wyższych, ale uruchomienie motocykla było bardzo trudne. Ale dzięki zabawie z modułami od skuterów dopatrzyłem się, ze kostka z przewodami od impulsatora potrafi nie łączyć (na jednym pinie). Poprawiłem to, a potem drugi...
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
Witam, potrzebuje wiedzieć jak podłączyć stator taki jak na zdjęciu, przewód niebieski z impulsatora do modułu, czerwono czarny zasilanie CDI, ale co z pozostałymi 4? Jeden zielony i 3 żółte, jaki regulator napięcia do tego zastosować? Nigdzie nie widzę odpowiedzi, niektórzy mówią że regulator na 5pin ale wszystkie schematy z takim regulatorem są do...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
W większości tego typu pojazdów nie ma typowego czujnika położenia wału. Nazywa się go "impulsatorem". Jest zwykle tam, gdzie jest koło magnesowe. A to koło jest założone bezpośrednio na wał, pod pokrywą. Tą pokrywą pod którą wchodzi wiązka przewodów.
Czarny to wyłączenie zapłonu. Żółty idzie do cewki zapłonowej. Zielony to masa. Jeszcze jeden do impulsatora. Ostatni do cewek. Tak myślę ale nie mam pewności i właśnie szukam jakiejś pomocy .
Za zwyczaj w skuterach , quadach, itp. czerwono-czarny kabel to zasilanie modułu z pod magneta a biało-niebieski idzie do impulsatora.
No to jak masz większą ilość przewodów to jak miało ci to banglać? Założyłeś inny iskrownik to normalne że nie działa na pstryk. Ile masz przewodów w nowym iskrowniku ile w starym. dwa kable będą od impulsatora i to mniejszy problem. Pozostałe to cewki zasilania. Pytanie od czego ty ten nowy iskrownik masz?
Rozumiem, że skuter ma cewkę WN i moduł zapłonowy w jednym (jako jeden element) i że przekładałeś to do skutera kolegi i iskra była? Jeśli tak to masz jakąś kichę w instalacji elektrycznej swojego skutera. Jeśli to moduł DC to po włączeniu zapłonu powinien dostać prawdopodobnie +12V na czerwonym przewodzie, musi być także prawidłowa masa (chyba na zielonym)....
Witam Dostałem od brata motor Yamaha xt250, 1989r, 250 cm3, 4T , instalacja 6V, ale z uszkodzonym zapłonem. Nie ma w nim oryginalnego modułu zapłonowego, nie wiem czy jest oryginalna cewka wysokiego napięcia, ma iskrę, sprawdzałem testerem cewek WN z forum. Zmierzyłem rezystancję cewki zasilającej moduł na mierniku wskazywało mi jakby była jakaś przerwa....
próbowałem też przenieść impulsator, ale jest tam za mało miejsca Zostaje jeszcze zmiana fazy przez obrócenie koła magnesowego na wale - jakie tam jest mocowanie? Stożek i klin? i dorobiłem impulsator z chińskiego 4t ,który jest mniejszy ,ale nie moge znależc na nim iskry Podobnoż bywają cewki o odwrotnym kierunku nawinięcia, wymagajace zamiany przewodów.
Rozumiem że fabrycznie jest jedna cewka WN na dwa cylindry? Cewka WN od malucha nie powinna mieć wpływu na zapłon typu CDI, chyba że cewka ta jest uszkodzona. W pierwszej kolejności odłącz od modułu wszystkie przewody odpowiadające za gaszenie i zabezpieczenia. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Google podpowiada ten temat: http://www.greenhulk.net/forums/showthre...
zmieniłem w nim na nowe-- iskrownik Kompletny? Wraz z impulsatorem? Co z kołem magnesowym? Od kiedy to się iskrę sprawdza palcem? Chyba, że jesteś masochistą. Pomiary jakieś robione: - oporność w obwodzie cewki zasilającej, - oporność w obwodzie impulsatora, - oporność w obwodzie cewki zapłonowej, - napięcie podczas kręcenia z cewki zasilającej, -...
Witam, mam problem ze skuterem Bajaj Spirit 50, 2t. Zaczynając od początku, sytuacja wygląda tak, za po kilku latach leżenia, niewiadomo w jakich warunkach, poprzedni właściciel próbował go odpalać. Udało mu się go uruchomić, jednak skuter nie miał mocy, maksymalnie na ssaniu rozpędził się do 15km/h. Gdy ja go dostałem, zostałem poinformowany, że spaliła...
Witam. Posiadam skuter TGB, niestety jest w kiepskim stanie i część elementów jest zdemontowana. Potrzebuję zidentyfikować co to za moduł i ewentualnie uzyskać jakiś schemat podłączenia. Od impulsatora, wychodzą 3 przewody. Biały z niebieskim paskiem, żuły z biały i czarny z czerwonym paskiem. https://obrazki.elektroda.pl/7286833300_...
Witam chciałbym wykonać przerywacz zapłonu na wysokich obrotach do mojego poczciwego Gpz 600R z 1987r. Szukałem schematów i rozwiązań jednak mikro procesor nie wchodzi w grę chciałbym coś prostego przeszukując fora i strony o tematyce motocyklowej spotkałem się z zastosowaniem potencjonometru 15 polowego i kondensatora bodajże 10uF jednak to zastosowanie...
impulsator skuter skuter impulsator impulsator przewód
podłączenie wtyczki kolory tyrystory zamienniki naprawić mały transformator
wentylator łazienka mikrokomputer cobra1
Wszystkie 8-cyfrowe kombinacje binarne: 0 i 1 Tablica bezpieczników Seat Arosa 1.4 AUD 40 KM