Witam.Problem polega na tym ze podczas pobytu na parkingu został mi odkręcony impulsator.Znalazłem jakiś za 1000zł ale moja uwagę przykuł inny dużo tańszy a może i identyczny od volva(magnumka ma jego podzespoły). Zmierzając do sedna chciałbym zasięgnąć informacji czy te impulsatory się tym różnią. obydwa linki [url=http://www.intercars.com.pl/dynamic...
Tu masz taki poglądowy rysunek i zdjęcie Ci wrzucę.Konkretną część to po modelu skrzyni lu vin trzeba szukać.Nr. 14 na rysunku.
problem juz zazegnany. Byl przelamany przewod od impulsatora.
prawdopodobnie wine ma impulsator (na skrzyni biegów) ,lub przerwa na kablu od tacho do impulsatora (sprwadz wtyczke na impulsatorze)
sprawdz hamulec gorski morze sie nie otwiera bo takie przypadki tez byly ale obrotomierz nic do tego niema jezeli hamulec ok to kolega piotr ma racje bedzie to impulsator
Jak dobrze pamiętam, to w skrzynce akumulatorów jest bezpiecznik do tacho. Mógł przyśniedzieć. Sprawdź też przewód do impulsatora.
Witam, dzięki za odpowiedzi. Czy do tego pinu mogę podłączyć jakiś przekażnik? NIE. Czy ty wiesz jak dział taki impulsator?
Ten na skrzyni jest od wału korbowego, ja mówię o wałku rozrządu, to przynajmniej było u mnie zepsute.Nie pamiętam dokładnie gdzie on siedzi. Kiedyś jeszcze działo się podobnie tylko że szarpało samochodem jakby gasł i zapalał za chwilę jak poleciał przewód od impulsatora.
Może impulsator się kończy ???
no rozumiem i dlatego pytałem czy wiecie koledzy gdzie ten sterownik ABS i które to piny bo inaczej to igła w stogu siana. wczoraj po przekreceniu kluczyka już były aktywne błędy czujników, to nie wiem czy tak odległość czujnika i luz na kole może mieć wpływ - auto nie ruszyło z miejsca rocznik 2002 Dodano po 3 jak jutro będzie suszej troszkę to wlezę...
Typowe uszkodzenie impulsatora za mocnym neodymowym magnesem !!!!
Ale to się dzieje na postoju czy w czasie jazdy??? Jeśli w czasie jazdy to może być wiązka impulsatora na skrzyni .
Problem ze skrzynią biegów rozwiązany. Powód najbardziej banalny z możliwych - uszkodzony przewód do elektrozaworu włączającego bieg :D Zeszło mi dość długo żeby dojść do tego ponieważ myślałem że skoro mam 2 bieg to 6 jest na tym samym elektrozaworze więc to wina sterowania przed komputerem lub samego komputera. Po kilku godzinach grzebania w sterowaniu...
Witam, Mam problem: nie otwiera się górski hamulec przy turbinie. Wyczytałem, że to może być impulsator. Gdzie go mogę znaleźć? :)
Jeżeli silnik masz od renaulta to sprawdź impulsator na kole zamachowym, lub połączenia typu wtyczki do tego impulsatora.
I jak udało się coś brać? Mam ten sam problem i zastanawiam się czy kupować cały panel czy sam ipulsator. Za pewne było by to dużo taniej. i nowe. Jeśli wymieniłeś impulsator to lutowałeś go sam czy dałeś komuś do wymiany?
W tym sęk, że nowsze volva od bodajże 2007r rejestrują błędy według porównania danych z impulsatora, oraz abs-u. Błędy zapisują się na 400dni bez możliwości ich usunięcia nawet przez serwis; po upływie 400dni kasują się same. Generalnie jest tak, że kiedy impulsator padnie, należy go wymienić, zalegalizować tacho, a cyfrowe tacho zawiera informację...
Port w procku albo też zenerki jak są. No chyba, że włożyłeś impulsator zamiast encodera a różni się to.
Mam zamiar zacząć od wyczyszczenia impulsatora i wymiany czujnika ABS ale zanim wezmę sie do roboty chciałbym wiedzieć czy dobrze myślę... Witam. Dobrze myślisz. Do tego masz problem z przednimi czujnikami zużycia okładzin i problem z układem hamulcowym przyczepy.
Niestety to stało sie 20 min temu , w trasie ... auto juz tyle razy stało na warsztacie w którym sie tym zajmują panowie ... ze szkoda gadać ... wszystkie wiązki kabli zostały sprawdzone , impulsator nowy itp ... a on dalej ma jakieś problemy .
a nie był zmieniany impulsator? po zmianie impulsatora należy wykonać kalibrację tachografu. albo ..... częste używanie magnesu to grube rysowanie też mi nie pasuje no chyba że na wydruku "młoteczki"
A gdzie jest impulsator do tacho? Przed czy za reduktorem? Gdyby tacho widziało ruch auta na postoju to ruszasz z 6 i zmieniasz w czasie pracy do ile chcesz i trzymasz tempomatem.
Błędnie to napisałem. Tacho bierze sygnał z impulsatora i jeszcze do tacha jest podłączona szyna d-can która jest sprzężona z autem i porównuje sobie wskazania prędkości.
W urządzeniu diagnostycznym wchodzisz w parametry bieżące i powinien być podgląd prędkości toczenia kół. Jeżeli impulsator któregoś czujnika jest uszkodzony system ABS interpretuje to jako poślizg i bez potrzeby się załącza.
Nie wiem jak jest konkretnie w tym Volvo, ale wczoraj robiłem S40, sprawdzałem łożyska z przodu i szybkościomierz czyta impulsy z prawej piasty, przy podniesionym i napędzanym lewym kole wskazówka leżała Wydaje mi się że nie może być zbyt duża i permamentna różnica prędkości obrotowej kół widziana przez czujniki ABS, widziana na podstawie odczytu impulsów...
Z tym radyjkiem to nie ma problemu. Albo znajdujesz sygnał prędkości do licznika ( Najlepiej z impulsatora w skrzyni biegów) i podłączasz pod wejście GALA albo podpinasz się pod czujnik ABS w wejscia SENS w radiu (wtyczka obok iso). Potem tylko kalibracja i śmiga.
Winny był impulsator. Po jego wymianie, pięknie przyspiesza, ALE(!) pedał gazu się jakby to powiedzieć zacina. Po wciśnięciu, zastanawia się sekundę, po czym auto wyrywa do przodu. Pedał jest elektroniczny, czy to linka?
Brak mozliwości regulacji głośności. Cały panel przedni został podmieniony z blizniaczego radia i efekt ten sam więc to nie impulsator. Tranzystory na płycie głównej trzepią. Po każdym ruszeniu gałką głośność przybiera losowo jeszcze trzy różne stany. Może ktoś się borykał z taką usterką. Pozdr. Adam
No to ja mam łatwiej, mimo że wszystko się chwieje i trzeba stabilizować. Masz może jakieś namiary by szybko ogarnąć czujnik (impulsator) za normalne pieniądze? Dodano po 13 https://obrazki.elektroda.pl/1744898000_... https://obrazki.elektroda.pl/5882180400_... Dobra mam czujnik na rano za 169 zł. Podnośnik na paleciaku...
Wygląda jakby były błędy... 1 - cewka zasilająca CDI 4 i 5 - impulsatory (patrz dalsza część) Tyrystor TR1, diody zenera D4, D5 i rezystor R4 to ogranicznik napięcia. Przy zbyt wysokim napięciu na kondensatorze CDI (C1) powoduje zwieranie cewki zasilającej do masy. Układ CDI jest niezbyt typowy, ponieważ tyrystory są włączone w szereg pomiędzy kondensatorem...
Witam. Obecnie wyskakuje tylko taki błąd. Wszystko związane z paliwem zostało sprawdzone. W tej chwili wymieniłem linkę od tacho. Impulsator i elektronikę sprawdziłem. Auto dalej nie jeździ. Nagrałem filmik jego zachowania, jak tylko będę w domu to ppstaram się go udostępnić. Silnik d12c 420KM, Auto nie kopci i brak problemów z odpaleniem a i jeszczę...
Witam.Posiadam radio z samochodu ciężarowego Volvo FH Delphi Delco VR300.Radio jest zablokowane kodem ale nie można wpisać kodu ponieważ prawe pokrętło którym powinno sie wpisać kod nie działa .Zero reakcji na przekręcanie pokrętłem.Wciskając pokrętło można zaakceptować kod,nie działa tylko pokrętło w lewo prawo.Dodam ,że wymieniłem pokrętło na nowe...
W tuningowanym samochodzodzie znalazły się licznik od Saxo i czujnik prędkości od Volvo 240. Niestety, nie mogą ,,dogadać się''. Licznik rusza przy około 30 km/h, ale robi to bardzo gwałtownie, bowiem, przy około 40 kończy się skala. Żaden warsztat nie jest w stanie tego ogarnąć. Czy jest jakiś sposób na pogodzenie tych dwóch podzespołów? Impulsator...
Witam, Mam takie pytanie czy ktokolwiek orientuje się jak można zwiększyć częstotliwość impulsu prędkościomierza?? Do tej pory posiadałem licznik mechaniczny który postanowiłem zamienić na elektroniczny! Wszystko było by fajnie gdyby nie fakt że w Volvo sygnał do licznika pociągnięty jest bezpośrednio z ABS ( u mnie w kostce wyprowadzenia na impuls...
tachograf impulsator odwrotnie impulsator impulsator motocykl
wiena mostek kopia zapasowa plików zawory ciągniki
philips senseo licznik geigera
Schemat płyty głównej Philips LatteGo 5400 Renault Laguna II 1.8 16V - brak reakcji na gaz