Jakieś pomiary, testy? Bateria sprawna, zasilania, impulsator?
Impulasator do wymiany o ile nie pomyliłeś przewodów (niebieski z białym paskiem to impulsator).
Zastosuj o podobnej oporności, jeśli nie zadziała, zamień miejscami kable od impulsatora. Wielokrotnie sprawdzone...
Wyczyść lub zregeneruj impulsator - to powinno rozwiązać problem
Mówiąc jak laik chodzi mi o przełącznik którym wybieram z którego wejścia jest pobierany sygnał, czyli przełącznik INPUT. http://obrazki.elektroda.net/84_12521178... W przyszłości proszę wstawiać zdjęcia na serwer forum Elektroda - nie "imageshack". Poprawiłem... Krzysztof L.
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Drugi stator wyglada , że ma cewke zasilającą cdi wiec moduł jest na prąd zmienny a więc oprócz problemu 2 impulsatory pozostaje jeszcze zasilanie CDI
To nie ten schemat, ten jest od modułu z jednym impulsatorem.
Jaki kod modelu? Niekoniecznie impulsator musiał pójść. Gdzie i co mierzyłeś?
Często można rozebrać i wyczyścić szczególnie ze smaru który pobrudził impulsator.
Namagnesowany jest pierścień, tak? Daj, jeśli możesz, wyraźniejsze zdjęcie płytki czujnika.
Zapłon "bezimpulsatorowy". Proponuję spróbować z następującym schematem: http://www.motelek.net/andere/cdi/kontak... . Unterbrecher to nie przerywacz zapłonu jak podano, tylko wyłącznik zapłonu. Zasada działania jest dość prosta. Dodatnia połówka napięcia zasilającego ładuje kondensator w układzie CDI. Ujemna połówka napięcia zasilającego wyzwala...
Nowy moduł kluczuje cewkę? Bo widać, że na sygnały z impulsatora reaguje. A co dalej? Podstaw sprawdzoną cewkę.
Ale elektryka to też np. przewody niskiego napięcia idące do cewek, sygnał z impulsatora, itp.
Witam, jaki powinien być opór czujnika położenia wału( impulsatora) w YAmaha dt ( teńere) 125?
Istotnie, mój błąd. To jest tzw. impulsator. GM
Witam koledzy pilnie poszukuje jakiś moduł cdi do motocykla schemat . czujnik jest to impulsator . czekam na odp. (motocykl dt175 yamaha)
Moduł dostaje sygnał z czujnika halla (impulsatora) i przekazuje go na cewkę. Sprawdź ten czujnik. To jest takie czarne ustrojstwo przy/pod kołem magnetycznym. Ile przewodów wychodzi z tego impulsatora?
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Która cewka? Bo nawet nie piszesz - impulsator? Czy cewki zasilające?
Witam, czy ktoś wie jak poprawnie sprawdzić iskrownik wraz z impulsatorem oraz moduł zapłonowy?
Przestawienie zapłonu nie usunęłoby iskry. Po prostu by ci nie odpalił, odpalił i pracował bardzo słabo albo by ci mocno stukał. Zostaje ci cewka WN i impulsator w statorze.
Znalazłem ten o którym mówisz ale tam nie ma impulsatora i się trochę różnią.
Tu masz pinout-y różnych modułów cdi Dziękuję bardzo za odpowiedz, jednak z crossem yamahą dr 125 R trochę mi się nie zgadza. Mianowicie te cewki. Moduł mam identyczny wraz z identyczno kolorowymi kablami jak w linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Z impulsatora wychodzą dwa kable, biało niebieski i biało czerwony. Biało czerwony...
A skąd takie przypuszczenie? Czy zrobiłeś pomiary?
Mobali -> Czytałeś 2 post w tym temacie? W tym modelu amplitunera nie ma klasycznego potencjometru z gałką do regulacji głośności - przypuszczam, że jest to raczej układ z impulsatorem. A jest inna opcja?
Chciałem podłączyć wyświetlacz zmiany biegów Yamaha Fazer FZS 600 2001 r., jak zlokalizować impulsator, którą to kostka może być, proszę o pomoc, jakieś zdjęcia.
diwe rzeczy do sprawdzenia na początek - sygnał z impulsatora i z modułu na cewkę
Jeśli uległ uszkodzeniu impulsator to może sprawdź wewnątrz czy w transporcie nic się nie podziało więcej.
Cewki cale, a czy impulsator mogło by zepsuć, czy coś?
Sprawdzałeś impulsator? Bo to albo on, albo moduł.
Poprawne, chyba że ktoś pozamieniał części i wstawił zębatkę od innego modelu. W sumie wystarcza sam pomiar rezystancji impulsatorów. Szukaj przyczyny problemu w module zapłonowym.
Dwie możliwości. 1. Problem w zasilaniu cewki WN/modułu lub w połączeniach pomiędzy cewką a modułem. Przerywane połączenie w zapłonie TCI będzie generowało słabą iskrę o kącie wyprzedzenia większym niż normalnie. 2. Padł moduł zapłonowy, pęknięty lut w okolicach tranzystora kluczującego, albo wariujący mikrokontroler. W sumie też wariujący impulsator...
2,2uf to poprawna wartość głównego kondensatora? 2V225KZ
Nie będzie to chodziło. Masz moduł od silnika z 2 impulsatorami a podłączyłeś 1? Powinien być TID14-78
Winny był impulsator, kupiłem drugi z wartością ~500 Ohm i wszystko działa.
Zawsze istnieje możliwość uszkodzenia mechanicznego, np. przewodów czy też statora i impulsatora przy demontażu i montażu. Jeśli silnik był wcześniej katowany i został przegrzany, to stator i impulsator mogły też dostać po dupie, a dopiero teraz objawiły swoje uszkodzenie. Sprawdzałeś rezystancję impulsatora? Rozrusznik dobrze kręci? Jakie jest napięcie...
Trzeba odkręcić te dwa wkręty od statora, trzeba było dopasować odpowiednią końcówkę, użyć wkrętaka udarowego (takiego co przy uderzaniu młotkiem odkręca wkręty). Pod statorem znajduje się podstawka zapłonu którą w następnej kolejności trzeba odkręcić. BTW. Ktoś coś wkładał w otwory koła magnesowego i przetarł uzwojenie alternatora. Nie wiem czemu,...
Najlepiej nowy tak do 1000zł Moja propozycja to Yamaha-a-s301 nowy około 1500zł https://allegro.pl/oferta/yamaha-a-s301-... ale używkę można kupić do 1000.. https://allegro.pl/oferta/yamaha-a-s301-... Ps U mnie Yamaha gra ponad 21 lat bez żadnej usterki...o przepraszam jeden...
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Witam. Kupiłem parę dni temu ten oto motocykl z tematu. Przywiozłem go w sobotę, przed kupnem posłuchałem jak chodzi,przewiozłem się. Po powrocie do domu znów go odpaliłem by trochę pochodził. Wczoraj znów chciałem odpalić a tu zero reakcji (padł akumulator) Po podpięciu innego rozrusznik kręci ale za cholerę nie chce odpalić. Myślałem że go zalało...
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
W liczniku er-1 brak połączenia pomiędzy licznikiem a ECU, stąd brak odczytu prędkości, obrotów i temperatury silnika. Błąd 12 to brak odczytu obrotów wału korbowego. ECU dostaje sygnał z przekaźnika rozrusznika i powinien wiedzieć, że wał korbowy się kręci i powinny być impulsy z czujnika położenia wału korbowego. Sprawdzana była rezystancja impulsatora,...
pełny schemat to raczej tylko serwisówka...:( sprawdz połączenie między impulsatorami a modułem, napięcie zasilania modułu, połączenie między modułem i cewka, wyłącznik zapłonu w lewym zespolonym na kierownicy, sterowanie blokadą(wyłącznik na stopce bocznej, dioda po drodze ,czujnik sprzęgła) jeśli to wszystko oki to raczej tylko moduł. Daj fotke modułu...
W tej chwili nie mam jak sprawdzić, ale wydaje mi się, że masz za niskie napięcie z cewki magneta. Sprawdź szczelinę pomiędzy impulsatorem a kołem magnesowym (ok. 0,3 mm).
Z angielskim jako takim nie mam problemów ,problemem jest zdiagnozowanie bo z elektryki za mocny nie jestem. A co do tych impulsatorów co to jest?,jak to wygląda? lub do czego jest podłączone ?
Jakieś pomiary, obdukcja? Oporność cewek zapłonowych, impulsatorów, jak jeżdziła jakie było ładowanie, nie gotowała elektrolitu? i takie tam...
witam mam problem z moja yamaha xj 600 z 1994 r poniewaz nie ma iskry moduł kupiony cewki sprawdzone impulsator tez a jak iskry nie było tak nie ma mpomoże ktos z gory dziekuje i pozdrawiam
U mnie problem był następujący: Po włączeniu amplitunera jeden kanał działał w miarę przyzwoicie, ale drugi baaaardzo cicho. Wtedy należało gwałtownie przekręcić pokrętło głośności i po tych magicznych czynnościach wszystko wracało do normy, aż do kolejnego wyłączenia sprzętu. W moim przypadku pomogła wymiana impulsatora, czyli szpeja pod gałą głośności....
Tak, impulsator to czujnik indukcyjny, najprościej będzie zamontować moduł AC-CDI do silnika 4t
Sytuacja rozwiązana, cekwe udało mi się połączyć niestety iskra była tylko na bardzo niskich obrotach a potem ginęla... Podejrzenie padło na impulsator, wymieniłem i moto śmiga :) Dziękuję wszystkim za pomoc
Na impulsatorze znalazłem jakiś kable bało niebieski i jest ucięty, nie wiem czy tak miał być.
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Miałem na myśli ten moduł https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Ale tak jak napisał kolega powyżej, także jestem za tym, aby pomierzyć cewki : zasilającą, impulsatora oraz zapłonową. Jeśli oryginalny moduł kontroluje także inne parametry silnika, to moja propozycja z uniwersalnym modułem nie jest dobra.
Silnik Tohatsu 8km. Spalona cewka WN tylko problem bo zalana wraz z modułem. Podjąłem się operacji i wydobyłem sam moduł, który podmieniłem z inną cewką WN. Teraz wszystko działa tylko mam pytanie: ,,Pod magnetem tohatsu zwykła cewka z dwoma przewodami do modułu i masa a w silniku yamaha cewka z 1 przewodem i drugim od impulsatora + dwie masy. Na jakiej...
Jeżeli po szlifie, przed przestojem odpalała a po 5 miesiącach już nie to powinieneś sprawdzić połączenia cewki->przewody->fajki. W fajkach i cewkach masz takie wkręty w rurce na które nakręcasz przewód wysokiego napięcia. w starszych sprzętach często utleniają się końce, pęka izolacja przewodów i słabo trzymają się na wkrętach. Obetnij pół centymetra...
Napięcia cewki zasilającej wg. mnie za małe. Czyżby w serwisówce nie było na ten temat nic napisane? Czy mógłbyś ją zamieścić. Może inni "wypatrzą" więcej niż ty? Sam jestem ciekaw zasady działania tych dwóch impulsatorów. Ze znalezieniem taniego zamiennika modułu będzie poważny problem.
A jakie to ma powiązanie z odpalaniem? W wielu motocyklach po rozłożeniu stopki bocznej od razu odcinany jest zapłon - ot takie zabezpieczenie, żebyś z nią nie ruszył. Tym samym, gdybyś uszkodził owy czujnik, lub podczas transportu motocykla zgiął stopkę, motocykl mógłby odcinać iskrę, ponieważ "widzi", że stopka jest rozłożona. Pisałeś, że podmieniałeś...
ile przewodów wychodzi z Iskrownika ? powinieneś znaleźć przewód z cewki zasilającej oraz z impulsatora, no i mase reszta będzie przewodami do zasilania świateł ładowania itp. jakby było tak jak myśle to mógłbyś zastosować standardowy moduł od chinskiego 4T
Posiadam stary silnik wysokoobrotowy od motoru Yamaha FJ1100 w którym jest skoszony impulsator - odpowiada on za podawanie iskry w odpowiednim momencie (obok kręci się na wale "kowadełko"). Silnik ma już prawie 25 lat i nie ma możliwości dokupienia tego elementu w "normalnej" cenie. Czy mając identyczny czujnik z innego sprawnego silnika tego samego...
Czy możesz przetłumaczyć twój polski na polski. Nie wiadomo o co ci chodzi w ostatnim poście. Czy szukałeś schematu? Spróbuj. On wyjaśniłby wątpliwości. Jak nie to potrzeba więcej zdjęć, opisów i pomiarów aby odtworzyć schemat. To, że bez aku jest iskra wcale nie wyklucza przetwornicy. A może to nie jest CDI tylko TCI??? Impulsator widać. O reszcie...
Przecież ten impulsator można sprawdzić nawet diodą świecącą, którą wpinasz między plus zasilania, a wyjście z impulsatora. Powinna migać przy obracaniu impulsatorem. Napięcie około 6.5 V może tam występować. Czujnik pewnie unipolarny. http://www.maritex.com.pl/pl/shop/produc...
Zbliżenie magnesu do cewki czujnika (impulsatora) nie wyindukuje impulsu. Musiałbyś dość silnym magnesem poruszać przed rdzeniem czujnika symulując ruch koła magnesowego.
Dzień dobry. Mam następujący problem z Yamaha MT03 660 z 2006 roku. Był usmażony komputer /błąd 19/ Wymieniłem na drugi. Założyłem emulator Fenix. Pompa startuje. Brak iskry. Sprawdzone wszystko: impulsator, świeca, cewka, zmieniony wcześniej regulator, żeby nie uwalić drugiego modułu. Na innym module też nie ma iskry. Sprawdzone przewody, przejścia,...
Marka: Yamaha Model: RX-V350 Mam taki problem ,po włączeniu sprzęt się załącza lecz na wyświetlaczu ( siła głosu ) wyświetla -40% i nic nie reaguje na obracanie impulsatorem , podstawiłem drugi sprawny na 100% bez zmian. Czy może ktoś miał z takim uszkodzeniem styczność ? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedz czego i gdzie szukać. Dzięki jeszcze raz
https://obrazki.elektroda.pl/7477441800_... https://obrazki.elektroda.pl/5180992800_... niebieski- idzie do stacyjki na której pali się żarówka N(neutral) to znaczy że jest na luzie błękitny-idzie z czujnika luzu niebieski z żółtym paskiem-idzie do czujnika stopki(kabel od czujnika stopki mam ucięty) zielony-oryginalnie...
Próbowałem rozkręcić sprzęt i oddzielić gałkę od płytki krzemowej (nie udało mi się, bo nie wiem czy to jest na gwint czy na zatrzaski, a nie chcę czegoś połamać). Nie bardzo rozumiem o jaką płytkę krzemową Koledze chodzi... Gałka, jak gałka - jest zapewne włożona na wcisk na oś potencjometru (lub impulsatora). Zdejmuje się ją pociągając do przodu.
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Mniemam że wstawiałeś używany. Bo nowego to nawet na stronie ASO yamahy nie ma. Czy się coś mogło uszkodzić? Pytanie co konkretnie zwarło z czym. Bo to że sama obudowa impulsatora by dotknęła magneta/masy, to nic by się nie stało. Gdyby doszło do zwarcia kabli z impulsatora z masą - też raczej nie. Gorzej jakby zwarło np impulsator do zasilania - wtedy...
tak jedno uzwojenie ma 630ohm drugie 250ohm. w sensie jedno uzwojenie wzgledem drugiego zle nawiniete?? impulsatory ok przepust chodzi o to przejscie kabli przez gume to nie widac zeby cos sie izolacja uszkodzila w tym miejscu masy ok
Ok sprawdzę jeszcze tą rezystancje i podam wyniki pomiarów i niestety nie jestem w W-wy tylko z woj Lubuskiego ale to mniejsza oto. Dodam jeszcze że niedawno wymieniłem impulsator który mi siadł gdyż motocykl raz odpalał a raz nie i dałem do znajomego który pracuje w serwisie Hondy i on stwierdził ze mam impulsator uszkodzony , dodam jeszcze że wymieniłem...
Czy to aby napewno jest potencjometr? Ile ma k ohm? A może to impulsator? Jeśli to na pewno potencjometr to wstaw nawet na chwilę jakiś inny sprawny, jak nie jesteś pewien zobaczy jaki układ steruje ten potencjometr. Czasami bywa, że padł proc.
jest jeden taki kabelek brązowy który idzie do modułu zapłonowego i on daje impuls na moduł gdy sie kręci silnik a jak podłącze akumulator to jest tam staly prąd Schemat jest tu: https://obrazki.elektroda.pl/2938524400_... Brązowego przewodu tam w okolicy zapłonu nie widzę, zapłon jest CDI, pojawianie się na impulsatorze napięcia z...
Witajcie. Więc zacznę od początku. Pojechałem na przejażdżkę i elegancko yamaha odpaliła, śmigała, ale do czasu jak chciałem wjechać w bramę to po prostu mi zgasła (dobrze, ze przed domem :D). No i od tego momentu nie chce odpalić. Kręcę, kręcę i nic. Zero reakcji. Lałem paliwo bezpośrednio do cylindra, ale niestety to samo. Próbowałem z popychu i również...
Witam. Poszukuję schematu modułu zapłonowego. Mam słabą iskrę (cienka, czerwona). Niby motocykl pali, jeździ, ale od czasu do czasu tak jakby mu po prostu odcięło zapłon, potem strzał w tłumik i jedzie normalnie. Objaw nie występuje regularnie (tj te gaśnięcie). Czasem się wkręci do końca, czasem odcina zapłon już na 6tym RPM. Cewka zapłonowa nowa,...
Sprawdź rezystancję impulsatora na zimnym i rozgrzanym silniku. Gdy przestanie odpalać wykręć świece i sprawdź czy występują równo iskry na wszystkich świecach. Oczywiście problem może też być mechaniczny i tu bym wskazywał na brak kompresji (może brak luzu zaworowego) lub problemem z gaźnikami.
Witam, mam problem z tym motorkiem niem iskry. Cewka wysokiego napięcia jest dobra, gdyż inny motor na niej odpalił. Napięcie z silnika, z cewek wychodzi jeśli się kopie, sprawdziłem miernikiem. Motorek ten jest na zapłonie CDI. Prąd z modułu wychodzi na cewkę wysokiego napięcia, a jeśli podłącze cewkę do modułu, to prąd znika. Gdy odłączę cewkę, miernik...
Jeśli robiłeś coś w pojeździe koło "elektrowni", to sprawdź mocowanie impulsatora i kabelki. Sprawny powinien mieć ok. 130 - 140 omów i być oddalony od koła zamachowego ok. 0,3 mm ( i nie może ocierać o "występ" na kole zamachowym). Do sprawdzenia (podmiany) moduł i świeca.
Tym razem zaprezentuję wam coś, co mnie ucieszyło i zmartwiło jednocześnie. Jest to prosty moduł odbiornika radiowego w paśmie FM. Układ jest już zmontowany i gotowy do użytku. https://obrazki.elektroda.pl/2636854700_... W cenie około trzydziestu polskich złotych możemy nabyć kompletny (prawie), zmontowany i gotowy do użytku moduł radia...
Dziękuje kolego za dokładne wyjaśnienia :) Co do impulsatora, oporność jest dobra, da się GO jeszcze jakoś sprawdzić, oprócz zmiany na inny? Cewke (tą co idzie kabel, fajka i na świecę) zmieniałem. Dzieje się to po zmianie właśnie tego modułu CDI. Mam zasilanie AC.
Witam. Poszukuję opisu wyprowadzeń siedmiu przewodów modułu zapłonowego skutera Yamaha BWS 50. Nie znalazłem schematu instalacji elektrycznej tego skutera z tego typu modułem. Kolory przewodów: - Pomarańczowy (pewnie wyjście na cewkę zapłonową), - Czarny (pewnie masa), - Czarny z paskiem czerwonym (pewnie zasilanie cdi), - Czarny z paskiem białym (pewnie...
Witam, próbuję zdiagnozować mój skuter, Yamaha X-MAX 125 z 2008r, zniknęła iskra... Rozebrałem obudowy i próbowałem znaleźć problem, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa, kontrolka check nie punktuje żadnych błędów, kontrolka immo nie świeci także. Z pomiarów jakie porobiłem to: impulsator - 126 Ohm, po przekręceniu kluczyka dostaje MASĘ od ECU (nie...
z tego co piszesz to raczej licznik będzie ok. Ponieważ po włączeniu zapłonu powinien wykonać test (czyli wskazówki w max) potem jeżeli dalej zostaje na zapłonie i wskazówka (obrotomierza) odchyla się cyklicznie na pewna liczbę obrotów należy w instrukcji serwisowej sprawdzić jaki to błąd. Podjedz do yamahy to ci powiedzą co nawaliło Licznik ten nie...
Jak startuje silnik to jest napięcie na kablu cewki wychodzącej ze statora, na impulsatorze podczas kopania też pojawia się prąd ale jedno mnie zastanawia bo jak podłącze masę do modułu i sprawdzam czy podaję prąd na kablu z cewki statora to nie ma nic Jak odłącze masę to prąd jest Moduł uszkodzony, zwarcie na wejściu. Zmierz omomierzem wejście zasilania...
Od jakiej wersji, rocznika ten schemat? Widzę tam zapłon Ducati. Ta Yamaha ma fabrycznie zapłon DC-CDI firmy Moric i schemat jest zupełnie inny. Kto to wszystko sprawdzał, że stwierdził że wszystko dobre? Po pierwsze musisz mieć oryginalny alternator - czyli taki z zewnętrznym impulsatorem i znacznikiem na obwodzie koła magnesowego. Ile tam cewek czy...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale licznik który posiadasz był sterowany kontaktronem. Jeśli tak to kup kontaktron z magnesem. Niestety nie pamiętam jak to się nazywa ale koledzy z elektronicznego na pewno pomogą. Taki kontaktron ma w obudowie słaby magnes i jak się zbliży jakikolwiek metal magnetyczny (stal) to rozłącza lub złącza. Jeżeli ta tarcza...
https://obrazki.elektroda.pl/5492374200_... https://obrazki.elektroda.pl/4303727000_... https://obrazki.elektroda.pl/7527617200_... https://obrazki.elektroda.pl/4652809800_... https://obrazki.elektroda.pl/6982086300_...
Witam mam problem, może mi powiedzieć ktoś czy jest możliwość podłaczenia zapłonu do yamahy yz od skutera lub jakiś chinski, oryginalnego nie dostanę z racji tego ze to już stary motocykl. Problem jest w tym ze moduły chinskie i od skuterow maja 6 kabli a ja mam 7, od magneta wychodza 4 I własnie nie wiem jak te podłączyć. Ps. Serwisowi niestety nie...
W takim razie wydaje się że to jest jeszcze zabezpieczone przynajmniej na jeszcze jeden sposób (albo dwa). Bo jeżeli po odłączeniu kontraktrona dalej odcina przy 80 to musi być też jeszcze inny sposób wykrywania tej prędkości. I pewnie dorobienie jakiegoś impulsatora też go nie oszuka. Trzeba by poszukać tego drugiego sposobu wykrywania prędkości i...
Pewnie że 2T, ale mocno wysilone i ze zmienną "długością" wydechu. Osobiście starałbym się upewnić na 200%, że to moduł (a w zasadzie sterownik) jest uszkodzony. Szczególnie trzeba się przyłożyć do sprawdzania cewki ładującej. One z reguły padają. Impulsatory wiele rzadziej. Stwierdzenie że: Napięcie z cewki wychodzi, impulsator sprawny, cewka zapłonowa...
To jest moduł zapłonowy do motocykla YAMAHA XT 600. Na kole zamachowym są dwa punkty 12 stopni i 36, z nich impulsator pobiera pobiera impulsy i daje na moduł. Motocykl powinien pracować przy niskich obrotach i pobierać impuls z 12 stopni, przy wyższych jak otrzyma poprawny impuls z 36stopni powinna mignąć dioda (u mnie nie miga, czyli wnioskuje, że...
Moduł zapłonu Yamaha DT 50 MX z 1987 roku. Witam wszystkich. Wziąłem się za renowację motoroweru ze spaloną instalacją. Mam założony obecnie sprawny impulsator i nową cewkę. Niestety nie mogę znaleźć modułu, który byłby zgodny z dostępnymi schematami 4 kablowymi na 6V. Byłby w stanie mi ktoś pomóc w znalezieniu odpowiednika (zamiennika) modułu? Znalazłem...
Witam mam otóż taki problem: dostałem silnik DT 125 bez modułu i całej elektroniki, załatwiłem sobie taki oto modulik: http://obrazki.elektroda.net/13_12722067... teoretycznie powinien działać na tym ... Tylko kłopot jak to podłączyć? Ze statora wychodzą 2 kable, od cewki zapłonowej, koloru czarno-czerwonego i zielono-biały a z impulsatora...
Najłatwiej do silnika Dezamet założysz zapłon elektroniczny ze Stelli/Charta. Na simsony.net zakładaliśmy już zapłony od Malaguti, AM6 a nawet z Yamahy (zewnętrzny impulsator). Ja sam jeżdżę na zapłonie Langfang Kokusan (identyczny do AM6, ale do silników Piaggio-Derbi). Wątki scaliłem.
Witam. Poszukuje schematu, opisu podłaczenia modułu cdi. Problem taki, że brak iskry. Silnik dwusuwowy Yamaha.Pracuje przy motorówce. Dostałem taki nie kompletny - pourywane kable. Moduł cdignition unit tiaoi-3 6A 695-11, cewka WN cm62-22 cdi B, wychodzą takie kolory: 1 - wiązka czarny-masa, biało-czerwony-impul... cdi, 2 - wiązka:...
Witam, Mam problem z modułem zapłonowym w motocyklu Yamaha sr125. Seryjny moduł padł (częsta przypadłość w tych motocyklach przy module cdi dc), nie znalazłem nigdzie używki a od handlarzy częściami usłyszałem że ciężki temat dostać taki moduł. Nie raz już przerabiałem układy zapłonowe z powodzeniem więc i tu spróbowałem jednak skończyło się z dziwnym...
Witam. Nie chcę zaśmiecać innego tematu który założyłem więc założyłem nowy dotyczący konkretnie jednej sprawy. czy jest możliwość sprawdzenia czy cewki są sprawne bez jakiś specjalistycznych narzędzi. Problem w tym że motor stracił iskrę. Na początek sprawdziłem uzwojenie pierwotne które mierzyłem na pinach cewki. przy mierniku ustawionym na 200Ω...
https://obrazki.elektroda.pl/2127191500_... https://obrazki.elektroda.pl/2762764600_... https://obrazki.elektroda.pl/1766061600_... W taki prosty sposób zmieniasz mapowanie pinów z innej kostki, z licznika tańszego wyciągasz impulsator, ustawiasz kąt na gnieździe ślimaka, aż szczyta i montujesz na...
Witam, wpadłem na pomysł aby przerobić zapłon w swoim skuterze z tradycyjnego na bateryjny. Obecnie iskrą steruje CDI które dostaje wstępnie ok 200V z cewek wysokiego napięcia na prądnicy (magneto) oraz impuls z impulsatora przy magnecie - który mówi kiedy wyzwolić iskrę. Chciałbym pozbyć się w.w. cewek, przez co zaoszczędzę miejsce na dowinięcie chociażby...
Witam Dostałem od brata motor Yamaha xt250, 1989r, 250 cm3, 4T , instalacja 6V, ale z uszkodzonym zapłonem. Nie ma w nim oryginalnego modułu zapłonowego, nie wiem czy jest oryginalna cewka wysokiego napięcia, ma iskrę, sprawdzałem testerem cewek WN z forum. Zmierzyłem rezystancję cewki zasilającej moduł na mierniku wskazywało mi jakby była jakaś przerwa....
yamaha impulsator impulsator zapłonowy yamaha uszkodzony impulsator yamaha
lodówka turbo volvo silnika blaupunkt pobór prądu
Odkurzacz Bosch krótko działa, nie ładuje się poprawnie Rysunek techniczny ekspresu Siemens EQ6