Czerwony +12V Czarny - masa Brązowe do kierunkowskazów. Sześć przewodów od prawej strony to sterowanie zamkiem. Przykładowe podłączenia na rysunku: https://obrazki.elektroda.pl/7960191500_... Pętla z czerwonego przewodu z prawej strony płytki służy do zmiany długości impulsu zamka. Zwarta to 0,5-0,8s, rozcięta 3,5-4,0s
Długość impulsu wydłuż za pomocą 555 w układzie generatora monostabilnego. Użyj dwóch takich układów - otwieranie i zamykanie. Żaluzje mają krańcówki, które wyłączą silnik po otwarciu lub zamknięciu, więc zbyt długi czas "wydłużonego impulsu" nie będzie miał znaczenia.
Wysuń płytkę modułu z silnika, sprawdź, czy nie pojawiła się wilgoć i śniedź w środku. Być może trzeba będzie troszkę zniszczyć część plastików wokół gniazda. Uszczelnisz to silikonem lub klejem na gorąco. Kilka octavii zreanimowałem w ten sposób.
Wszystko jasne. Łączysz według sterowania z plusem. Przewód brązowy oraz żółty podłączasz pod pin 1 oraz 3 pompki zamka. Długość impulsu 3.5 sekundy.
Witam serdecznie czy potrafi ktoś podpowiedzieć mi jaki układ zbudować (czasówkę) który przedłuży mi impuls zamka centralnego tak aby domknęły się szyby??? Chce nim wysterować zwykły przekaźnik który poda napięcie zamiast impulsu. chodzi tu o golfa 3 szyby oryginalne zamek również wiec szyby mają zabezpieczenie przeciążeniowe wbudowane oryginalnie szyby...
Sterowanie dwoma przewodami poprzez podanie masy: brązowy z szarym (zamykanie zamka, przy dłuższym impulsie '-' domyka również szyby jeśli masz funkcję domykania z kluczyka) - szary z białym (otwiera zamki po podaniu impulsu masy).
czy istnieje możliwość przerwanie pętli bezpośrednio na płytce drukowanej sterownika? po rozebraniu sterownika tez nie zauważyłem pętelek opcyjnych. Jest wyprowadzony tylko przewód anteny. na obudowie sterownika napisane jest Skorpion 2000A Z1M 21957 jest on z 13 października 1999r. Układ sterujący sterownika opisany jest Z28 Zilog. Proszę o pomoc,...
Witam potrzebuje instrukcji programowania alrmu falcon a dokładnie wydłużenia czasu sterownia impulsu centralnego zamka. Albo namiary na instrukcje montazu alrmu.
czy jezeli wydluze impuls na sterowanie centralnego zamka /w124/ z 3,5sek na np 30sek. to nie spale pompy? Chcialbym spowodowac zamykanie szyber dachu w ten sposob..
witam. jak zmienic dlugosc impulsu sterujacego centralnym zamkiem z 1s na 3,5 sek. znalazlem w instrukcji, ze jest to mozliwe, ale nei napisali jak to zroobic. rozebrakem centralke i nie widze przelacznika za to odpowiedzialnego. moze ktorys z 4 mikoprzelacznikow? prosze o pomoc, bo 1s impulsem cieko bedzie zamknac zamek pneumatyczny
Przejrzyj przewody w przelotkach
Cały czas rozważasz przypadek w którym masz bezpośredni dostęp do silnika. W wielu przypadkach będziesz modyfikował sterownik zintegrowany z silnikiem. Ale mniejsza z tym. Tak jak piszesz wszystko da się zrobić jak ktoś chce :) Z tym przekaźnikiem nie byłbym taki pewien czy błąd podczas przełączania się nie pojawi. Zależy od auta. Co do drugiego impulsu...
czyli nie da się w tym modelu zmienic czasu impulsu centralnego zamka?
Spraewdz czy jak przytrzymasz kluczem na zamknieciu dluzej to czy domyka szyby jesli tak to tylko wydluzenie impulsu zamka jesli nie to trzeba dolozyc interfrejs
To niejest fabryczny alarm tylko dokladany i uzbraja on sie od impulsu zamka ale niepowinien sie zazbrajac podczas podania napiecia po stacyjce bo wtedy powinien byc blokowany
Zabieram się zatem za poszukiwania w wymienionych miejscach. Radze jeszcze sprawdzić, czy sterowniki przy silniczkach szyb nie dostały wody. Częsty objaw w Skodzie Octavii, bo IV-ki jeszcze nie dłubałem w tym miejscu. Dodano po 2 Zamki maja switche ktore w normalnych warunkach po przytrzymaniu kluczyków a zamkach drzwi domykaja lub otwieraja szyby...
Do domykania szyb w tym alarmie jest chyba oddzielny przewód, który musisz podłączyć razem z przewodem zamknij do centralnego zamka. Długość impulsu zamka zostaw tak jak było.
0,7s wystarczy do wysterowania przekażników które zamienią minus z alarmu na plus potrzebny do wysterowania zamka.
Podpowiedzcie jeszcze, jak podłączyć przycisk dzwonkowy Guzik dzwonkowy tak samo jak i przekaźnik elektrozamka czyli pod GND i PB Ja tylko dodam że takich przycisków i zamków kodowych jeżeli jest taka potrzeba możesz podłączyć wiele, wszystkie równolegle do GND i PB. Co do czasu impulsu z zamka kodowego poczytaj w instrukcji jak ustawia się jego czas,...
Impuls poniżej 0.5s na zamknij, powinien tylko zamknąć zamki. Dłuższy impuls zamyka zamki i domyka elektryczne szyby. Podobnie z otwieraniem. Twój sterownik może podawać zbyt długi impuls na "zamknij"
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Modul podlacz do impulsu zamykania zamka centralnego i bedzie pracowala
U ciebie silnik każdej z 4-ech szyb ma osobny sterownik(w drzwiach) Można dać tam moduł czasowy, wyzwalany z impulsu zamka(poda sygnał na przewód z wkładki, realizując domknięcie szyb) Można też sprawdzić system VAG-iem, może jest możliwość aktywowania funkcji automatycznego komfortu po zamknięciu
W domofonie nie ma opcji do ustawiania długości impulsu CHYBA ŻE jest to ta sama opcja co dla bramy Nie jest to ta sama opcja co dla bramy, z powodu krótkiego, bardzo krótkiego impulsu musi być zamek z pamięcią bo inaczej goście nie zdążyli by do Ciebie wejść. Musisz obadać ten elektrozaczep, jego blokadę, może można coś naprawić, jak nie to pozostaje...
Dzięki za schemat, ale jeszcze potrzebuję opis programowania. Głównie interesuje mnie przedłużenie impulsu centralnego zamka.
Za wyłaczenie sygnału potwierdzenia załaczenia i wyłaczenia alarmu odpowiedzialny jest Switch 3 (pozycja off -załączone potwierdzenie akustyczne.pozycja on wyłaczone potwierdzenie akustyczne. Switch nr 4 odpowiedzialny jest za załaczenie funkcji immobilisera po wyłaczeniu silnika i aktywowana jest dopiero po otwarciu drzwi . Switch nr 6 odpowiedzialny...
Kolego ustaw centralkę na 13 kanał tam jest cyt długość impulsu zamka zamykanie 30sek otwieranie 0,8 sek a co do problemu z zamykaniem auta po zapłonie to kanał 8 Trzeba załączyć te dwa kanały jako aktywne Z tego co mi się wydaje to kolega powinien programować po kolei każdą żądaną funkcję , ponieważ czasami zaprogramowanie jednej dowolnej funkcji nie...
USTAWIANIE POSZCZEGÓLNYCH FUNKCJI AUTOALARMU PRESTIGE APS 150MX Aby wprowadzić alarm w tryb programowania poszczególnych programów należy: -załączyć stacyjkę, -załączyć, a następnie wyłączyć wyłącznik serwisowy 3 razy, -w ciągu 3 sekund wyłączyć i włączyć kluczyk w stacyjce, syrena wyda 1 lub 2 dźwięki zależnie od ustawienia programu pierwszego ( patrz...
"Wyzwolenie" impulsu krańcówki (wewnątrz zamka) z tylnych drzwi, podczas ich otwierania przy zamkniętym samochodzie, nie uaktywnia funkcji "otwórz" dla całego samochodu (gdyż daje do BSI informację, że drzwi są otwarte). To starałem się napisać wyżej - otwarcie jednych z tylnych drzwi powoduje odryglowanie całego tyłu. Otwierałem tylne drzwi od wewnątrz,...
A nie jest tak że zamykanie+ a otwieranie-?? (lub odwrotnie) Zmień w ustawieniach alarmu czas impulsu na zamek na 3 sek. Gdzieś juz zamieszczałem na forum schemat podłaczenia zamka. Pozdrawiam
Spróbuj wlutować się bezpośrednio w przekaźniki modułu zamka, wcześniej sprawdź czy zadziałają, podając masę przez probówkę na ich styki. Powinno chodzić bez problemów na dwóch masach jednosekundowych.
otwieraja sie samoczynnie okna Zmień (skróć) w centralce czas impulsu sterującego zamkiem.
mam chyba spalony jeden kanal w centralce od impulsu otwierania zamka bo mi przekaznik nie robi (pyk)napiecie na tym kanale jest 12v a na dobrym 3v co się moglo spalic i jak to zlokalizowac pomocy jest to alarm elita
Przecież Seo ma możliwość zaprogramowania podwójnego impulsu na otwarcie zamka.
Podłączyłem w ten sposób i nie zadziałało. Czy guzik wyjścia nie powinien jedynie wysyłać impulsu do domofonu żeby ten otworzył zamek ?
Nie piszesz jakie auto, ale podejrzewam ze funkcja domykania szyb to nie z alarmu ale z modułu komfortu auta wiec jeśli byś to miał zdezaktywować to przestawić czas impulsu centralnego zamka, lub dezaktywować domykanie szyb w module komfortu.
Podłączyłem zielony i niebieski oba siłowniki działają ale zrobiłem to w domu na zasilaczu. W niedziele sprawdze czy będą działać jak podłącze pod wiązkę w samochodzie. Jeżeli podłacze zielony i niebieski pod wiązke w samochodzie siłownik nie będzie działał to będzie to znaczyć że centralka nie podaje impulsu ?
Wymień elki w centralce na inne o większej pojemności lub wymieńcentrlkę na inną / z dłuższym czasem zamykania 3s /. - panie orzysz, tu masz przecież wyraźnie i po polsku napisane co zrobić,nowy sterownik z regulowanym czasem impulsu.
Zamek centralny sterowany plusem przewody brązowo/popielaty [zamykanie] i brązowo/zielony [otwieranie] wychodzą z słupka drzwi kierowcy.
impuls minusowy
wymieniłem kondensatory na inne o troszke większej pojemności i teraz ten moduł podaje impuls napięcia minimalnie dłuższy niż poprzednio, dzięki temu wszystkie siłowniki zdążą zamknąć zamek przed zniknięciem tego impulsu, wszystko działa poprawnie i jest ok, temat uważam za zamknięty
Witam Może byś napisał jaki to alarm.W BMW chyba nie trzeba było drugiego impulsu ale jeszcze sprawdze.
Witam wszystkich. Muszę zrobić moduł domykania szyb wykorzystujący +12V z impulsu zamknięcia zamka centralnego. Na wyjściu modułu potrzebuję: 1: impuls ~12V trwający około 20sekund 2:impuls ze zwłoką ~1 sekundy do pierwszego impulsu,trwający ~1 sekundę 0V To wszystko wyzwalane impulsem 12V około 0.7 sekundy-potem jest tam masa.
Innymi słowy wyreguluj cięgno wychodzące z mastera i podczepione pod oruginalne cięgno od zamka. Pozdrawiam.
Nie ma żadnej pamieci. To jest działanie czysto mechaniczne. Zamknięcie zamka powoduje napięcie sprężyny, i odsuniecie zwory od elektromagnesu. Przy podaniu impulsu na elektromagnes, przyciąga on kotwicę, a sprężyna powoduje cofniecie (zwolnienie) dużego rygla. Mały zaś, skośny rygiel napina tą spreżyne podczas zamykania.
a bez alarmu na krótko działa? chyba to potrafisz sprawdzić podając na przecięty przewód raz masę a raz plusa,poza tym jest jeszcze przewód niebieski z drzwi kierowcy,istnieje coś takiego jak droga eliminacji usterki,nie trzeba siedzieć całą noc,poza tym sprawdz czy masz czas impulsu na zamki 3s. bo jeżeli nie to w mercedesie zamek raczej nie zadziała.
no widzisz bo jakbyś się znał to byś wiedział że są zamki w których na czas podawania jednego impulsu musisz odciąc inny kabelek -ale to nie jest wazne bo zalezy gdzie się wpinasz i własnie pytanie o bmw do tego zmierzało>Ale Ty wolisz się oburzyć wiec że im więcej informacji dasz to tym szybciej Ci ktoś pomoże . A przekaźniki jeśli kumasz sa po to...
alarm ma dwa wyjścia jedno do zamykania a drugie do otwierania zamka i na oba jest podawana masa w trakcie podawania impulsu dla zamka!!! albo podłącz ten przewód do tego od alarmu albo załóż dodatkowy przekaźnik który poda na chwilę masę dla tego przewodu od lampki!!! ale wcześniej odizoluj lepiej centralny od alarmu przekaźnikami tak aby alarm sterował...
W alarmie skrócić czas impulsu.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle (bo nie znam st 1000 i nawet nie chce mi się czytac co to za alarm) ale NIE MOŻNA podłączać siłowników bezpośrednio pod centralkę alarmu! centralka alarmu (a przynajmniej wszystkie które do tej pory montowałem) sterują centralnym zamkiem poprzez impuls (+ albo -) ale impuls ten steruje centralką od zamka a nie...
Monitorowanie to kontaktron w środku skrzyni i przewód od niego do modułu GSM każdorazowe naruszenie kontaktronu powoduje informacje SMS. Jakiś czas temu na module Basic GSM jeszcze tym starszej wersji zrobiłem powiadamianie GSM otwarcia skrzynki w której była kamera i moduł po naruszeniu kontaktronu wysyłał MMS oraz e-mail z zdjęciem z kamery. Konstrukcja...
Witam. Mam pewien problem. Montowałem alarm Legendford F14 w Oplu Frontiera rok 2004 z ryglowaniem drzwi. Mimo że alarm ma opcję dwukrotnego impulsu zamykania zamka nie bardzo wiem gdzie się wpiąć aby zamki były ryglowane. Może ktoś już miał taki problem i udało mu się go rozwikłać. Pozdrawiam
wszystko łaczysz w okolicach boczku-progu kierowcy,zamek centralny dwie masy brązowo-czerwony zamknij,brązowo-biały otwórz,kierunki czarno biały i czarno-zielony też w progu,krańcówki drzwiowe szary przewód do podłapania po odkręceniu oryginalnej krańcówki,masę masz tam w progu na czystych brązowych przewodach,plus na czerwonym. Dodano po 45 w exusie...
Dziękuje bardzo za poprawienie schematu. Jutro go tak zrobię i sprawdzę , mam nadzieje ze będzie działać. Generalnie ma on służyć do składania lusterek w aucie. Po dostaniu impulsu z centralnego zamka 12V ma on te napięcie podtrzymać do 3 sekund. Żeby lusterka zdążyły się złożyć.
Wystarczy przeciąć jeden z przewodów sterujących z kluczyka i puścić przez styk przekażnika, który w momencie podawania impulsu zamykającego zamek zrobi na tym przewodzie przerwę. Jutro wieczorem mogę podać kolory przewodów sterujących i dokładny opis jak to zrealizować.
Proszę o pomoc. Potrzebuję układ, który w przypadku braku zasilania wygeneruje na wyjściu skok napięcia o wartości odpowiadającej przerwanemu napięciu zasilania i o czasie trwania około 1 sekundy. Napięcie zasilania +12V. Mój pomysł to był filtr górnoprzepustowy RC. R i C dobrałem tak, aby stała czasowa tau wyniosła 1 sekundę (100kΩ i 10uF). Moje...
Z tego co wiem to przy artykułach w tych gazetach była jakaś rozpiska. W kartach jest na pewno pamiec rom i jakiś licznik który zlicza tylko w dół(liczba impulsów. Zamki i inne rzeczy odczytują pamięć rom w której jest zapisany numer karty(jest on niepowtarzalny). Obsługa jest bardzo prosta-na CLK podajesz liczbe impulsów odpowiadającą komórce pamięci...
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
Po obejrzeniu rysunku i zdjęć dochodzę do wniosku, że nie będzie możliwa zmiana czasu impulsu centralnego zamka. Sterownik ten przeznaczony jest do sterowania bezpośrednio silnikami siłowników. Podanie napięcia dłużej niż 0,5-0,7 sek grozi ich spaleniem, lub jeżeli nie, to skraca ich żywotność. Czas podawania impulsu na wyjściach sterownika określony...
A jakie autko? Pytam, bo można zastosować PLC. Impuls zamknięcia zamka rozewrze ci na konkretny czas wejście czujnika drzwiowego w alarmie. Już tak robiłem i działało.
Możesz to zrobić np. tak jak na rysunku. Czas ok. 10 sekund. Możesz zmienić czas rezystorem 100k i podłaczonym przy nim kondensatorem 100µ. http://obrazki.elektroda.net/22_11766694...
Witam. Możesz zastosować rozwiązanie tanie i pewne: Przekaźnik z cewką podłączoną do kasy, i tym przekaźnikiem załączany impuls z zasilacza podawany na zamek szuflady. Potrzebny jest zasilacz o napięciu i wydajności prądowej, jakich potrzebuje szuflada, oraz przekaźnik z cewką na napięcie impulsu z kasy. Zasilacz nie musi być jakiś skomplikowany, czy...
Funkcja komfort to jest inaczej domykanie szyb elektrycznych po przez wydłużenie impulsu czasu zamykania zamka centralnego. Ale niestety taką funkcje musi mieć samochód.
Gdzieś ucieka powietrze i dlatego pompka długo pracuje.Często uszkadza się siłownik wlewu paliwa.
Opcję zamka rozwiązuje elektrozamek z pamięcią np. elektra plus R4 symetryczny. Jeden krótki impuls zwalnia rygiel zamka aż do jego otwarcia, koszt ok. 50pln.
Kostka przycisków w drzwiach kierowcy:2pin-zielony(szyba kier.),10pin-fiolet(szyba prawy przód),17pin-czerwony(szyba lewy tył),18pin-zielony(szyba prawy tył).Po podaniu+ na te przewody szyby pójdą do góry.Moduł szyb można podłączyc tak żeby podawał napięcie na te przewody pod warunkiem że po jakimś czasie to napięcie będzie zanikało(póżniej niż się...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Pobawic sie trzeba z wstawieniem przekaznika,ktory poda+12V na silownik drzwi paki jednoczesnie odcinajac mozliwosc podania tego napiecia na reszte instalacji.Przekaznik uruchamiany z kanalu dodatkowego,do zrobienia.problem moze pojawic sie tylko z samym sterownikiem,wiekszosc jest tak skonstruowana,ze po nastepnym nacisnieciu tego samego przycisku...
Jeżeli masz w samochodzie centralny zamek to można je uaktywniać poprzez impuls z centralnego zamka, tak samo dezaktywować. Nie ma możliwości podłączenia syrenki pod to powiadomienie. Pełni ono jedynie funkcję informacyjną.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
W tym alarmie w środku w centaralce są zworki JP1 oraz JP2 odpowiadają: JP1= włączenie/wyłaczenie funkcji antynapadowej (zworka blizej gniazda cz.ultradzwiekowych antynapad wyłączony) JP2=zmienia długości impulsu centralnego zamka zw. założona- 0,5 sek. (fabrycznie) zamek elektryczny zw. zdjeta- 4 sek. zamek pneumatyczny jest tam jeszcze przycisk do...
Trudno jest chyba zmierzyć napięcia - jest to impuls - chyba trzeba użyć by oscyloskopu z rejestracją jednarozowego impulsu.
Zakładałem ostatnio alarm w swoim samochodzie i wymyśliłem sobie aby podłączyć domykanie szyb po drugim zamknięciu centralnego zamka. Spotkał się ktoś z takim modułem :?: Samo podłączenie z modułem comfortu nie stanowi problemu lecz nie spotkałem się z takim modułem który by dawał sygnał na wyjściu po dwóch impulsach na wejściu.
To raczej tak to się nie da...
mozna podpiac pod ten jeden pojawiajaca sie masa ale na czteropinowym gniezdzie powinno byc sterowanie zamkami impulsy masy
1.nie wiem czemu służy to podpięcie,ale możesz zamiast czujnika hamulca podpiąć się do plusa przez jakiś przycisk lub przełącznik,2.acc to inaczej podłączenie pod przewód na którym pojawia się plus po przekręceniu kluczyka stacyjki,3.tu chodzi o sposób sterowania central zamkiem elektryczny albo pneumatyczny prawdopodobnie przecięcie pętli wydłuża czas...
Odłącz sterowanie centralnym, doprowadź układ połączeń do takiego stanu, jak było wcześniej i sprawdź miernikiem czy impulsy sterujące zamkiem znów się pojawią. Tą opcje już próbowałem, impulsu nadal nie ma. Zaprogramowałem funkcje zamka na dwa impulsy i przy wyłączeniu alarmu syrena teraz wyje dwa razy. Wygląda to tak jakby impuls sterowania zamkiem...
Jak nie ma wyjścia na kierunkowskazy, to prosto: poprzez diody puszczasz sygnał z przewodów do siłowników na cewkę przekaźnika (druga strona cewki do masy), a z niego prąd także poprzez diody 5 amperowe na kierunkowskazy. Możesz też wykorzystać jakiś przekaźnik z parą styków. Wtedy nie trzeba diod, bo puszczasz kierunki stronami ma styk. I przy każdym...
Witam, jestem posiadaczem Hyundaia Coupe III GK 2003r 2.0. Niestety nie otrzymałem do niego żadnego pilota ani nic innego poza jednym kluczykiem. I tu się teraz pojawia moje pytanie jak podłączyć owy sterownik ? Posiadam sterownik NOXON T5, obsługa samego sterownika jest banalna. Mam problem z lokalizacja miejsca do wpięcia sterownika... Ten model auta...
Ciekawe czy masz sterowanie CAN? Ja na twoim miejscu pomierzył bym sygnały na kablach ze siłownika i sprawdził ktoryś może daje sygnał zamkniecia otwarcia dalej . W starych vagach bez CAN bywało tak że podajac impuls z zamka zamykały sie szyby a potem szyberdach. Zycze ci powodzenia w działaniu.
Witam.Posciagaj tapicerki na przednich drzwiach i sie przyjzyj wlacznikom ktore sa przy klamce,prawdopodobnie cos z nimi nie tak bo nie daja impulsu potrzebnego do zadzialania zamka. Pozdrawiam
No i właśnie o to chodzi, że nie ma tam tego impulsu. Czy moze to byc zwalony alarm? Może coś jest nieodkodowane. Kazdy pin i kabelek był sprawdzany i nie ma impulsu
hehe :) niestety uC nie mozna uzyc takie zalozenia :P wiec w gre wchodza liczniki i komparatory badz multipleksery ;) preferuje to drugie poniewaz tam mozna ustawic pzredzial czasowy w ktorym ma sie zawierac dlugosc impulsu :)
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
Witam. Ironia losu.6 lat się męcznyłem z głośnym ćwierkaniem aż wczoraj (poraz en-ty w ciagu tych 6 lat) pokombinowałem z pilotem i się zorientowałem że można :) Rozgryzłem mniejwięcej te funkcje i ustawiłem sobie ciche załączanie. dziś z ciekawosci patrze na elektrodzie..a tu wszystko napisane prawie że dużymi literami...ehh nigdy się człowiek nie...
Może być za długi czas impulsu
Witam, Złożyłem sobie zamek RFID z kitu AVT. Zamek ma 2 opcje pracy - 10 sekundowy impuls na wyjście albo zmiana stanu. Pod wyjście jest podpięty elektromages i zamek podaje 10 sekundowy impuls, co umożliwia otwarcie drzwi w ciągu 10 sek. Chce skrócić ten czas do 3-4 sekund, jednakże nie ma opcji przeprogramowania układu. Próbowałem zmontować układ...
Witam czy zakładał ktoś z was alarm do Mazdy Xedos 6. Interesuje mnie za pomocą jakiego impulsu sterowany jest centralny zamek (+) czy (-). Znalazłem informację że odbywa się to za pomocą minusa (-) ale dotyczyło to samochdów po 95roku. Ja posiadam samochód z 93roku i nie wiem czy w tych latach centralny zamek też był sterowany za pomocą (-). Jeżeli...
Czy nie ma opcji obejścia zamka - podana impulsu bezpośrednio na moduł aby wykluczyć moduł. No jak chcesz spalić moduł to próbuj masz bardzo duże szanse. Trzeba bez omijania zamka sprawdzić czy zamek podaje impuls na moduł. podana impulsu bezpośrednio na moduł aby wykluczyć moduł Obejście zamka nie wykluczy modułu tylko wykluczy zamek. Kolego trzeba...
To jest zestaw do sterowania zamkami elektrycznymi a nie tak jak w Golfie elektropneumatycznymi.Patrząc na zdjęcie sterownika od lewej masz : 1)Czarny-masa 2)Czerwony -plus stały 3)Niebieski i zielony do sterowania silniczkiem-na nich naprzemiennie pojawia się plus i minus. 4)Białe i brązowe możesz pominąć. Żeby twój zestaw wysterował zamkiem musisz...
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Nie napisałeś który rok, ale naogół 3 sekundowy. Po 95 roku bywał również "comfort" czyli 30 sek. na zamknięcie.
Tak , wiem. A , co z centralka sterującą zamkami , pytam o czas impulsu z niej pobierany. Przecież dla zamków /siłowników/ wystarczy 2-3 sek. , a szyby. Tam n ie ma modułu komfortu.
Nie na darmo szukam w starych wiązkach wynalazków. Chce to założyć do golfa II 90r i nie chciałbym go unowocześnić nowym alarmem który niczym nie odbiega od starszych. Guzik pilota mogę sam przelutować lecz obudowę bym musiał mieć nową. Widziałem jej przednią część raz i wyglądała trochę jak "ufok" Poza tym zależy mi na sterowaniu zamkiem pneumatycznym...
Zakup sobie na przykład sterownik mini-ster + z AMT, kosztuje niewiele więcej od tego co pokazałeś, a ma regulowany czas impulsu do sterowania zamka. Schemat podłączenia podał ci kolega norbert.s. Przewód niebieski od zamka znajdziesz pod dywanikiem kierowcy w czarnej plastikowej osłonie (wychodzi z drzwi, 3 przewody w czarnej osłonce).
Witajcie Auto kupione z czterema nie działającymi zamkami. Na próbę założony używany zamek od kierowcy. Wszystko pięknie działa. Czas impulsu otwarcia i zamknięcia około 1 sekundy. Po dwóch dniach użytkowania auta ta sama historia zamek uszkodzony. Próba na kolejnym zamku - wszystko działa przez dwa dni. W aucie dołożona nieoryginalna centralka MODEMIX....
Więc musi być jakaś instalacja. Może być jakiś zasilacz a w razie wyłączenia prądu jakiś automatyczny przełącznik na akumulator i odwrotnie, jak prąd się pojawi. W czym problem? Siłownik centralnego zamka wymaga 0,5s. impulsu 12V - potem zmiana polaryzacji i wraca.
Czas impulsu powinien być programowalny.
impulsu wtrysk szerokosc impulsu skrócić impulsu
klikanie klawiszy slaby sygnal hamulec przyczepa
Jak wyłączyć czujnik ciśnienia w oponach TPMS? Lokalizacja czujnika położenia wału 1.9 TDI