Unikałbym raczej silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Jakie to Volvo? Jaki silnik? Instalacja gazowa której generacji? Jakie podzespoły instalacji gazowej?
powiem ci ze moje autko zasuwa na gazie w 4 osoby i pełnym bagażem na trasie do berlina 195km/h długo nie deptając.... a przy takiej jeździe spali ze 13litrów nie wiecej!!!! jesli chodzi o firme EMMEGAZ to jest to stara znana i sprawdzona firma której dystrybutorem w polsce jest ELPIGAZ z GDAŃSKA a warsztat o którym ci napisalem jest przedstawicielem...
Czy to prawda ze koszt takiej intalacji to 3,500 ????? Instalacja o której mówisz to wtrysk sekwencyjny, najnowsza generacja instalacji gazowych :!: a gdzie te instalacje za 1600 Tego typu instalacje nadal są dostępne :) Każdy porządny warsztat instalujący gaz do samochodów powinien mieć dostepne dla klienta wszystkie generacje instalacji gazowych.
Ups... kiepski artykuł, sorki http://www.instalacje-gazowe.endi.pl/Gen...
ad. 1. Ze względu na posiadanie możliwości dynamicznej regulacji składu mieszanki i funkcję odcięcia paliwa podczas hamowania silnikiem - II generacja. Można by się zastanowić też nad III-generacją ale to stosunkowo rzadko u nas spotykane rozwiązanie. IV generacja jest nieuzasadniona finansowo (koszty montażu) aczkolwiek, wbrew opinii niektórych, możliwa....
Co prawda nie jestem użytkownikiem ani specjalistą ale jeśli tylko silnik jest fabrycznie wyposażony w elektroniczny wielopunktowy wtrysk benzyny (pośredni - do kolektora) to bez większych komplikacji można założyć instalację IV generacji.
Instalacja gazowa IV generacji ma działać zawsze tak samo jak na benzynie, tak samo źle lub tak samo dobrze, jak jest inaczej to na 95% instalacja gazowa nie działa poprawnie, pozostały 5% to ewentualnie niedomagania pompy paliwa lub wtryskiwaczy benzynowych.
spójrz w ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... tam w ostatnim poście masz plik ściągnij go, przeczytaj i będziesz praktycznie wszystko wiedzieć na temat ustawiania instalacji gazowych I generacji, przy okazji wymień filtr powietrza
Też sie nad tym zastanawiam. A Co powiesz na STAGa 200-4 z allegro za 690 zł cały komplet z reduktorem.
Witam mam w swoim samochodzie instalację lovato 2 generacji, z emulatorem sondy lamda stag2l, na przewodzie z reduktora do palnika mam śrubę regulacyjną i elektrozawór, na parowniku znajdują się 2 śruby regulacyjne, jedna większa w plastikowej otoczce i druga mała metalowa, z przecięciem na śrubokręt. Jak prawidłowo przeprowadzić regulację we własnym...
Mo to jak masz register, to zdjęcia możesz sobie już darować. Reklamacvja do tego kto gaz zakładał - wątek zamykam. Skąd komu wiedzieć, co tam zostało sknocone?
w Gliwicah Kupisz alu kolektor cena 500zł- Rozwiążesz problem I jezeli jest to rzemieslniczy kolektor - obnizysz jeszcze bardziej moc auta. No niestety, przy takich kolektorach zadne normy czy tez wyliczenia nie sa zachowane.
Myślę że raczej nie. Bo niby czym on miałby tu sterować? Gaźnikiem i zapewne instalacją gazową I lub II generacji. Ja bym kolego szukał w układzie zapłonowym ( cewka ) jakiejś usterki i profilaktycznie zmierzyłbym ciśnienie na garach.
Mialem do czynienia w tym silniku z instalacja Landirenzo Omegas i naprawde ladnie silnik chodzil na gazie. Jednakze wiem ze najwiecej zalezy od tego kto to bedzie zakladal i zgodze sie ze Prins jest jedna z najlepszych instalacji tego typu. Pozdrawiam.
no to nie mam silnika krokowego, mam tylko śrube i żadnej elektroniki, jaką elektronike mógłbym zastosować aby poprawić prace silnika? stabilizator obrotów mam ale to za mało. czy emylator sondy lambda i silnik krokowy by wystarczył?
Daj sobie spokój, to co masz ma wystarczającą kulturę pracy, ponadto instalacje 4 generacji przeznaczone są do silników MPI z elektronicznie sterowanym wtryskiem paliwa i zapłonem. Koszt takiej instalacji i doprowadzenia silnika do stanu umożliwiającego współpracę z nią dwukrotnie przekroczy wartość Twojego auta. Dodano po 12 A przy przeróbce instalacji...
Witam mam instalacje I generacji (samochód z gaźnikiem) i pomiedzy mikserem a reduktorem na wężu jest jest zamiast attuatora jakieś pokrętło ze sprężyynką. Co to jest? do czego służy i jak można tym regulować?
Witam. Zamierzam założyć instalację gazową II generacji do Astry z silnikiem 1,6 x16sz na jednopunktowym wtrysku, 8 zaworowy. Zastanawiam się nad sterownikiem BINGO-M albo Stag 50, albo al-700? Który lepiej się sprawuje w takim autku, lepiej żeby miał emulator wtrysku? Nie wiem czy stag 50 ma, bingo-m chyba ma. Proszę o radę. Pozdrawiam
Tylko i wyłącznie sekwencja
Witam, mam okazje kupić Vectre B 1.8 16V, tylko że posiada ona zwykłą instalacje gazową II generacji, no ma ona 10lat (instalacja). No i z tego co wyczytałem, to do tego silnika polecana jest sekwencja, może ktoś orientuje się jak sprawuję się taka zwykła instalacja, jak wpływa na silnik ? Z góry dzięki :)
Jest to sekwencyjna instalacja gazowa 4 generacji. Czy te instalacje mają "cut off"?
Możesz zastosować centralkę od instalacji gazowej I generacji, np STAG2-W.
Suzuki produkuje instalacje gazowe??
Im szerszy mikser tym zakres regulacyjny węższy(gorzej) i wrażliwość instalacji na czynniki zewnętrzne większa(też gorzej), oraz na stopień jej zużycia. BEZ WZGLĘDU na parownik. A kiepski to może jedynie pogorszyć sytuację. Porządny -usunie problemy "odparownikowe", a i tak pozostaną "odzaszerokomikserowe". BLOS da "zwężkę" jak jest potrzebna(dla LPG)...
Instalacja gazowa, zwłaszcza starej generacji, wymaga od czasu do czasu spuszczenia nadmiaru oleju z parownika. To taka duża nakrętka na spodzie. Odkręć i wyleje się z niego olej. To po pierwsze, po drugie wymienia się filterek gazu, a po trzecie , taką fajną śrubą na reduktorze reguluje się tzw. wydatek - wstępne napięcie membrany 2 stopnia, czyli...
Tak w skrócie - sterownik instalacji gazowej IV generacji ma jedynie podmienić paliwo z benzyny na LPG tak, żeby ECU się nie poznał i nadal wszystkim sterował tak samo jak na benzynie.
Pracuje jako gazownik i właściwie zgadzam się z tym co powiedział ci ten koleś. Instalacje 2 generacji możesz założyć. Technicznie jest to możliwe. ALE Zwykła instalacja kosztuje różnie (umnie 1700 zł) a u innych dochodzi nawet do 2 tys. Dojdzie wymiana kolektora ssącego na metalowy + 300zł <--- najmniej! masz już 2.300 ... i co? i wydałes pieniądze...
Jaka to instalacja gazowa? Która generacja?
Bez aktywnej sondy lambda nie ma jak skorygować mapy wtrysku. Kolega niech się zapozna z zasadą działania instalacji gazowej IV generacji i dopiero próbuje doradzać. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych...
no to czeski, zamontuj coś dobrego II generacji będziesz zadowolony dostałes na pw.
napisz przede wszystkim jaką masz instalację gazową, której generacji itd. Wróżki to nie ten dział
Instalacja gazowa drugiej generacji?
Jest schemat jednak jest on za mały przez co nieczytelny ;/ Byłbym wdzięczny jakby ktoś miał dostęp do większego Jeszcze gdzie mogę znaleźć opisy co jest na którym kabelku w wtyczce bo nigdzie nie mogę znaleźć ;/ Dzięki
o ile pamietam jest z tworzywa Jest mosiężna. Nie widziałem nigdzie w ofercie takiej śrubki. Podjedź do gazowników to może wykręcą z jakiegoś zużytego reduktora.
Czy do tego silnika można zamontować najprostaszą instalację gazową 2 generacji?
Jak w prosty sposob, zagladajac pod mache, rozpoznac generacje instalacji gazowej? z gory dzieki pozdro;)
Jeżeli to silnik 1,4 to niestety z instalacją gazową II generacji będą takie butu.Przekroczona adaptacja.
Ja bym wyjął termostat i go sprawdził. To jest zachowanie typowe gdy się nie otwiera do końca termostat. A wcześniej tak było? Przed jego wymianą? Jakiej generacji jest instalacja gazowa? Może parownik jest mało drożny. W takich wypadkach na początku to się czyści cały układ chłodzenia. Może jakies paprochy wpadły w mały prześwit i tam cały czas są?
Chodzi głównie czy to 3 czy 4 generacja. Jak 4 to na 99% będzie to wina instalacji gazowej. na gazie smiga prawidłowo A nie powinien, przy prawidłowo pracującej instalacji gazowej 4 generacji zawsze powinien się zachowywać tak samo (źle) jak na benzynie.
Odpinałeś akumulator podczas odkręcania rozrusznika ? Instalacja gazowa, której generacji ?
Witam, mam podobny problem, instalacja gazowa 1 generacji. Dzieje się tak tylko jak jest ciepły. Co mu może być?
Zacznijmy od tego że instalacja gazowa II generacji w mazdzie 323f do wielopunktowego wtrysku PB jest źle dobrana. Co do samego gaśnięcia mi to wygląda jakby za dużo powietrza dostawał do silnika przez co auto gaśnie.
Witam mercedes w 124 3.0 benzyna po odpaleniu auto od razu gaśnie na benzynie jak i gazie instalacja gazowa 2 generacja .
Witam. Napiszcie mi do jakich samochodów będzie pasowała instalacja gazowa z poloneza gaźnikowego, reduktor sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego (instalacja gazowa pierwszej generacji). Podajcie konkretną markę i model. Dzięki.
Michcio997 - prubkowanie sondy jest nastepujace: - 0 do 0,1V - zawartosc procentowa tlenu wynosi okolo 4 - 5%,co wskazuje na mieszanke 0,7 - 0,8 V - zawartosc procentowa tlenu wynosi okolo 0 - 0,5% co wskazuje na mieszanke bogata 0,5V - Lambda=1,czyli mieszanka ma prawidłowy stosunek stechiometryczny. Musisz tez wiedziec,jaka masz sonde - z grzalka...
Witam. Zakupiłem niewyjeżdżony egzemplarz Renault Scenic 1,6 8v. Zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej pierwszej generacji Lovato z podciśnieniem. Czy to dobry pomysł? Instalację taką można kupić naprawdę tanio.
z akumulatora przy wyłączonym zapłonie? U mnie wychodzi ok 130mA z czego 50 mA pobiera instalacja gazowa II generacji Autronic ,a 80 mA pozostałe podzespoły samochodu i w przeciągu tygodnia rozłądowywuje mi się akumulator. Za odpowiedzi dziękuję. Pozdrawiam
A cos wiecej, jaki silnik dokladnie i sadzqac z opisu jaka instalacja gazowa, ktorej generacji.
Czy ktoś może mi pomóc ? Szukam schematu serwisowego instalacji gazowej V generacji firmy Vialle. Mam to w samochodzie Nissan Primera. Przeniesiono z: Schematu/instrukcji...
Masz komputer DT Gas. Najprawdopodobniej nikt nie będzie chciał tego badziewia dotykać. Jeżeli na wężu od gazu masz silnik krokowy to usuń go. W to miejsce wstaw śrubę do regulacji czyli tzw. register. Poszukaj opisu jak regulować instalację gazową I generacji. Samemu ciężko będzie Ci wyregulować tą instalację.
jaka instalacja gazowa? II generacja, czy sekwencja? parownik-reduktor cieply się robi po nagrzaniu silnika? płynu chłodzącego jest wystarczająco?
Odcinanie komputera to najgorszy z możliwych pomysłów. Napisz coś o instalacji gazowej, która generacja, co z emulacją sond. Przypuszczam że masz tragicznie wyregulowany gaz i komputer benzyny się głupot uczy...
W ogóle jej tam nie powinno być ani mieszalnikowej instalacji gazowej. Rozumiem jakby silnik był jakiś wymagający, ale ten będzie chodził nawet na najtańszej i najtandetniejszej 4 generacji.
Nie napisałeś jakiej generacji instalacja gazowa. Podejrzewam, że II generacja – instalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) z elektroniczną regulacją składu mieszanki Na początek sprawdź, wymień świece + przewody WN. Następnie regulacja LPG - zbyt bogato gas/powietrze
Najpierw poczytaj jak działa instalacja gazowa IV generacji bo widać że masz tu spore braki. Żadnego emulatora sondy tam nie ma i być nie może.
Instalacja gazowa włoska 4 generacji - bezpośrrdni wtrysk gazu w fazie lotnej cena 4000 zł. z montażem.
Wiesz przydałoby się podać co to za generacja, instalacja gazowa bo nie każdy ma pamięć. Jak 4 generacja to trzeba by pojdeżdzić na benzynie i regulacja gazu wg. benzyny - przynajmniej podejrzeć czy się nie rozjechało.
Witam Mam pytanie czy ktoś już montował ten układ w fordzie probe lub mazdzie 626 1990r ??? Prawdopodobnie padła mi przepływka bo samochód da się tylko odpalić trzymając gaz a po odpaleniu trzeba go trzymać na obrotach. na wolnych gaśnie. Objaw jest ten sam na gazie i benzynie. kable i świece są nowe. Jaki jest w ogóle koszt zrobienia i zamontowania...
Immo nie blokuje zasilania czujników w starych Oplach, tak że napięcie możesz sprawdzić. Mając instalację gazową II generacji można takim Oplem jeździć z aktywnym immo.
Instalacja gazowa II generacji nigdy nie będzie pracować poprawnie w tym silniku. Choćby wszystko było dopasowane i wyregulowane najlepiej jak się da, zawsze może się zdarzyć wystrzał który unieruchomi silnik.
Kupiłem astrę 93r. 115KM (ale reduktor jest 100HP) i jest tam zwykła instalacja gazowa 2 generacji a w drugim moim aucie (toledo 92r. 115KM) mam sekwencję i reduktor do 150HP. Czy mogę bez problemu podmienić reduktory?
Tam jest jednopunktowy wtrysk więc dobra II generacja + coś do zmotania kompa PB.Można oczywiście IV generacje ale znalezienie szpeca który to zamontuje będzie trudne.
Chciałbym zagazowac Mitsubishi Colta 1,3 z 1995r, czy ktos juz to robił czy nie bedzie zadnych komplikacji, i jaka instalacja czy 2 generacji moze byc???
Instalacja gazowa II generacji.. Rozwiazanie: zmienić instalajcę na sekwencję lub zmienić gazownik. To powinno dać się ustawić Kwestia jeszcze doboru miksera odpowiedniego. I ewentualnie podłączenia kompensacji w reduktorze
Która generacja instalacji gazowej?
marcis o czym ty piszesz ?? 1. sprawdź ciśnienie w reduktorze-przecież to nie wtrysk gazu tylko instalacja II generacji.
ciśnienie w układzie paliwa powinno być 3 atmosfery .Tak myślę że instalację gazową masz 2 generacji ,to przyczyną może być przycieranie się wtryskiwaczy
Tak, jest możliwość (dochodzi elektronika)
(at)lukado1, a wiesz jakie jest podstawowe założenie instalacji gazowej IV generacji, na gazie ma pracować identycznie jak na benzynie, czyli jak źle pracuje to tak samo źle ma być na obu paliwach. Jak jest inaczej to oczywiste że instalacja gazowa nie pracuje tak jak powinna i mapy rozjeżdża.
Malo informacji podajesz domyslam sie ze astra-F 1991-96 kod silnika C14NZ ? jaka masz instalacje gazowa? ktorej generacji? czy jak wyciagniesz ten przekaznik mozesz jezdzic na gazie ?
Tylko podłączenie do czytnika da pewną odpowiedź. Jeśli jest to instalacja gazowa drugiej generacji to powodem wolnego schodzenia obrotów jest usterka układu benzynowego. Nadmiar gazu ale tylko wolnego schodzenia na gazie.
Jest, wystarczy, że mieszanka gazu z powietrzem będzie zbyt uboga/bogata. Komputer przesunie mapę obciążeń w obszar nie nadający się do normalnej jazdy na benzynie. Taka sytuacja może zajść w instalacjach gazowych 1 generacji.
Do kogeneracji wziąłbym jakieś 1.0 lub max 1.4 najlepiej 8 zaworowe. Idealne byłob 1.2 8V od opla. Wtedy remont silnika (napewno pierścienie i honowanie) . Zmiana wałka na krzywkach wałka. Tzn wydłużenie krzywek dolotowych i lekkie opóźnienie obu (wydech plus dolot). Dało by przejście w pseudo cykl Millera (większa sprawność). Do tego dodatkowy wymiennik...
Nie wiem dokladnie jaki to parownik i ktora generacja instalacji gazowej. Jesli parownik ma dwie sruby regulacyjne to jedna jest od wolnych obrotow a druga grubsza od membrany. Ta od membrany zakrecasz po czym zwierasz na krotko elektrozawory (wystarczy jeden bo sa polaczone) wkladasz waz do jakiegos naczynia z woda i odkrecajac srube od membrany patrzysz...
Jak już sam sobie odpowiedziałeś nie trzeba, skoro zgasł to znaczy ,że nie ma na czym chodzić :D. Pozycja między gazem a benzyna stosowana była w instalacjach gazowych pierwszej generacji służy do wypalania resztek paliwa z komory gaźnika.
Kolego 8850, mocno się uśmiałem w trakcie czytanie twojego posta, po pierwsze silnik 8 zaworowy (przepraszam ale 8 cylindrowych w oplu jeszcze nie widziałem). Układ sterujący Leonardo to jest 2 generacja instalacji gazowych (mieszanka jest regulowana za pośrednictwem silnika krokowego na podstawie odczytów sondy lambda) i program który sobie ściągnąłeś...
Witam mam problem z instalacją gazową typu czy jest prawidłowa czy nie. posiadana instalacja ma: 1 Wlew gazu 2 Zbiornik gazu wraz z osprzętem 3 Przełącznik benzyna gaz 4 Elektrozawór gazu 5 Mikser(mieszalnik) 6 Reduktor(parownik) 7.Emulator pytanie kieruje do osób które posiadają wiedzę czy moje auto (Renault clio I 1.2kat 92r.) posiada katalizator...
Witam.Mam problem z regulacją wolnych obrotów czy reguluje się tak jak przy benynie ,czy inaczej, Może mi ktoś opisze jak to wykonać.Z góry dziękuje za pomoc,PS. instalacja Lovato. Poszukaj na google tekstu pod tytułem ,,krótki poemat na gazu temat". Niezły artykuł o instalacji gazowej I generacji.
Witam, tak jak kolega wyżej napisał lepiej się za taką wymianę nie zabierać, ponieważ w aucie była instalacja gazowa pierwszej generacji więc założyłem zwykły najprostszy przełącznik benzyna/gaz, usunąłem silniki krokowy i zamiast niego wstawiłem kryzę regulacyjną. Temat do zamknięcia.
Co do odłanczania pompy paliwa przy instalacjach gazowych to bym sie zastanowił bo w instalacjach LPG IV generacji ciśnienie paliwa wytworzone przea pompke jest bardzo potrzebne - automatyczne przełanczanie sie na benzyne przy spadku ciśnienia gazu - a ponadto komp gazowy ma jakiś czujnik podpięty pod magistrale wtrysków benzynowych czyli też mu potrzebne...
Witam.Jak to samo jest i na gazie i na benzynie to nie wtryski... chyba ze masz sekwencje na gazie i myslałeś o nich.Ja bym się raczej jednak skłaniał ku sondzie lambda.Tylko ona ma wpływ na zapłon w przy benzynie i gazie.(Chyba nie masz instalacji gazowej I generacji?)
oczywiście przecież wtedy to już inne paliwo więc napewno odrobine trzeba. Czasem wystarczy zatankować i nagle silnik inaczej pracuje. Ja miałem tak że kilka razy gasł mi jak przy hamowaniu dawałem sprzęgło i niskie obroty. Wystarczyło podnieść maskę i o pare stopni ruszyć regulacją w reduktorze i wszystko ok! - teraz to już standart, a paliwa na stacjach...
Witam. Zamierzam kupić sondę lambda do autka: skoda felicia GLXi 1.3 MPI rocznik 1998. Instalacja gazowa II generacji. Którą sondę wybrać: 1) Me premium 2) Getz 3) Denso 4) Begar Francais Ewentualnie proszę o jakieś sugestie. Dzięki. Pozdrawiam.
Mam następujący problem: Byłem z samochodem do regulacji instalacji gazowej generacji I. Samochód AUDI 80, 1991 r., gaźnik. Przed regulacją samochód ciężko było odpalić na gazie, jeździć praktycznie nie dało się. Wymieniono świece (BRISK), kable wysokiego napięcia, filtry powietrza oraz gazu, wyczyszczono i ustawiono reduktor, wymieniono kopułki wraz...
Jak w temacie: II generacja (tańsza), czy SGI (droższa)?
To takiego silnika nie zakłąda się instalacji gazowych i wszystko w temacie. Jak się planuje jeździć na gazie kupuje się samochód z normalnym silnikiem. Ale jak pójdzie do jakiegoś zakładu, który się tym trudni, to oczywiście w myśl zasady "płacisz - wymagasz" zamontują mu nawet instalację pierwszej generacji...
Witam! To jeszcze zależy jaką masz instalację gazową I, II generacji czy może sekwencję? Może to być:1 regulacja instalacji gazowej na biegu jałowum;2 po przełączeniu na gas nie rozłącza wtrysku benzyny(zalewa się); 3 zasysa gdzieś ,,lewego" powietrza za mikserem; 4 może trzeba już wymienić parownik lub same membrany!
Witam Mam problem z pływającymi obrotami na benzynie spadają do 200, 300 i podskakują do 1100. Na gazie pracuje równo stało to się nagle przyjechałem do pracy na gazie po 20 minutach odpaliłem i od tego momentu obroty falują Instalacja gazowa II generacji
instalacja gazowa Która generacja gazowa? bo sonda powinna oscylować także na wolnych obrotach, ale to już temat na inny dział mechaniczny :)
tak sie sklada ze tez jezdze espace 2 zsilnikiem 2,2 instalacja gazowa 2 generacji tez mnie kilka razy rozweselil imusialem sklejac. ale bylo to po zalozeniu instalacji ale powlasnej regulacji wlasnych poprawkach mam problem z glowy. prawdopodobnie masz zbyt niskie cisnienie na parowniku lub zle wyregulowane otwieranie attuatora - przy duzym otwarciu...
jesli jest to instalacja gazowa drugiej generacji to spadek mocy nie powinien nikogo dziwic dzieje sie tak poniewaz zamontowany jest mikser i to on zaweza przeplyw powietrza a przyduszanie moze byc odbiciem zlego ustawienia emulacji w sterowniku lpg
Posiadam Peugeota 106 I 1.4i 75 KM z instalacją gazową II generacji. Problemem jest to, że silnik nie od razu odpala na zimnym silniku. Kręci około 5 sekund. Gdy już zapali, to drugie i kolejne odpalanie jest w porządku. Sprawdzałem wszystko co możliwe i ręce opadają. Może ktoś z kolegów ma jakieś pomysły???
A ten kadet nie jest czasem na monowtrysku??? a instalacja II generacji???
Czujnik halla wyskakuje bo samochód nie uruchomiony to normalne.Błąd sondy wywalać może od emulacji sterownika gazu.Zależy jaki to błąd.Jak instalacja gazowa?Jak druga generacja to trzeba sprawdzić sonde.
Witam mam problem z instalacja gazową. Posiadam sekwencyjną instalacje gazowa 3 generacji. Zapalam na benzynie po przełączeniu się na gaz samochód gaśnie. Jeśli będę trzymał silnik na wysokich obrotach podczas przełączania się to włączy się gaz ale bardzo źle pracuje i muszą to być obroty powyżej 2500 bo inaczej to zgaśnie. Zauważyłem że w bardzo krótkim...
Witam. Podejrzewam że autko spala mi w trakcie jazdy gaz i etylinie (znikoma jazda na etylinie a paliwo z baku znika, bak szczelny). Jak to mogę sprawdzić? Czy wyjęcie przekaźnika pompy paliwa oprócz unieruchomienia pompy odłączy coś jeszcze. Instalacja gazowa I generacji na jednopunktowy wtrysk.
Ok Panowie,czyli rozumiem,że w aucie jest 1 sonda.Czyli II generacja wystarczy.Aczy mógłby ktoś jeszcze napisać jakie są przedziały cenowe obu tych generacji instalacji gazowych?Dzięki za uwagi
Witam mam taki problem z moim Seicento ponieważ kiedy zatankowłem do pelna butlę z gazem to zrobiłem na niej niecałe 200km (jeździłem cały czas po mieście) ale dla mnie to i tak za duże spalanie. Mam instalację gazową pierwszej generacji. ProsZę mi pomoc czy cos podpowiedzieć bo jak 30 litrów gazu na 200 km to jest jednak dużo.:(
Osobiście proponuje emmegaz lub landi, ale opinie są podzielone wśród gazowników. Przy instalacji gazowej twojej generacji wszystko będzie chodzić:D. Z regułt z nowymi reduktorami nie ma problemu tym bardziej w tak prostych silnikach jak twój. A czy był sprawdzany attuator, najlepiej na chwile lub na stałe założyć register mechaniczny i wtedy przeregulować...
instalacja generacja regulacja instalacja generacja licznik generacja
klucz udarowi mikrofalówka klawiatura transformator ferrytowy
philips senseo licznik geigera
MF 3080 – brak kontrolek, zająca i WOM po wciśnięciu sprzęgła – przyczyny i diagnostyka Strąg 24 – piszczenie i brak uruchamiania, diagnoza zasilacza i LED