Do przełącznika powinien dochodzić przewód pobierający impulsy z cewki zapłonowej podczas pracy silnika, może jest problem z jego połączeniem. Brak impulsów powoduje odcięcie dopływu gazu.
Sonda powinna pracować BOGATA-UBOGA i odwrotnie cały czas,SONDA;0-1V,TPS;0-5V,maksymalne obroty na gazie-6000-dla bezpieczeństwa,kroki atuatora-pozycja w jakiej oscyluje otwarcie atuatora przy 3ooo obr.na postoju(u Ciebie 60 na obrazku)śrubą obrotów doregulujesz do tej wartości na wolnych obrotach,histeryza TPS to dopuszczalne odchyłki wskazania potencjometru-nie...
Włacz zapłon. Przelacznikiem klik lewo prawo i kreć rozrusznik bez cofania stacyjki. Powinien odpalić. Albo trzymaj go i kreć. Masz lovato al-700
Przy II generacji nigdy nie wychodzi 0. Nie każda instalacja obsługuje w ogóle hamowanie silnikiem. Poszukaj dobrze bo był już taki temat dość obszerny i dobrze wszystko wyjaśnione.
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
No więc pójdzie na tym wszystko co na rynku jest dostępne ale musi być zrobione z głową.
Unikałbym raczej silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
witam,tekst w załączniku powinien ci wiele wyjaśnić ,n/t zasad dzialania i regulacji instalacji lpg.pozdrawiam
http://auto.gazeta.pl/auto/1,48297,28945... Powinno co nieco objaśnić
Raczej nie można tym zastąpić .Sprawdź najpierw jak działa oryginalny a działa jak przycisk dzwonkowy czyli zwiera tylko w momencie naciśnięcia jak go puścisz to rozwiera / w stanie spoczynku rozwarty / przełączanie działa na zasadzie impulsu a tym włącznikiem zwierasz na stałe . W oryginalnym włączniku to / tak mi się wydaje analogicznie jak w innych/...
W reduktorach od instalacji IV generacji nie ma korka spustowego tak jak to było w poprzednich generacjach.
Żadna instalacja iv generacji nie odłącza pompy paliwa.
ad. 1. Ze względu na posiadanie możliwości dynamicznej regulacji składu mieszanki i funkcję odcięcia paliwa podczas hamowania silnikiem - II generacja. Można by się zastanowić też nad III-generacją ale to stosunkowo rzadko u nas spotykane rozwiązanie. IV generacja jest nieuzasadniona finansowo (koszty montażu) aczkolwiek, wbrew opinii niektórych, możliwa....
Jaką masz instalację, której generacji?
Co prawda nie jestem użytkownikiem ani specjalistą ale jeśli tylko silnik jest fabrycznie wyposażony w elektroniczny wielopunktowy wtrysk benzyny (pośredni - do kolektora) to bez większych komplikacji można założyć instalację IV generacji.
http://www.pdfdownload.org/pdf2html/view... http://www.ac.com.pl/programy-i-instrukc...
Czy to prawda ze koszt takiej intalacji to 3,500 ????? Instalacja o której mówisz to wtrysk sekwencyjny, najnowsza generacja instalacji gazowych :!: a gdzie te instalacje za 1600 Tego typu instalacje nadal są dostępne :) Każdy porządny warsztat instalujący gaz do samochodów powinien mieć dostepne dla klienta wszystkie generacje instalacji gazowych.
Witam, rozpoznaję ze zdjęcia że jest to Landi Renzo, tam powinni mieć takie rzeczy http://www.landi.pl/kontakt/ pozdrawiam
Jakie to Volvo? Jaki silnik? Instalacja gazowa której generacji? Jakie podzespoły instalacji gazowej?
Może się zdarzyć, że będzie coś trzeba wymienić, skoro instalacja jest z 2002r. Jednak w Twojej sytuacji podstawą powinno być podłączenie do kompa i wnioskowanie z odczytów pracy i objawów, ktore opisałeś. Jeśli dusisz pedał, a sprzęt nie jedzie, to pewnie brakuje mu gazu. To może być zapchany filtr, zapchany przewód, starość membran parownika, ale...
Tylko instalacja wtryskowa - 4 generacji (2 generacja nie przejdzie na niemieckim przeglądzie)
Przy prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej instalacji IV generacji, stan reduktora nigdy nie będzie miał żadnego wpływu na pracę silnika, poza sytuacją gdy puszcza gaz podciśnieniem.
Jak byłem na pierwszym przeglądzie mojej instalacji BRC Blitz widziałem że majster używał testera którego zdjęcie załączam do tego posta. Tester pokazywał na 3 linijkach diodowych obroty silnika, sygnał z lambdy i pozycję aktuatorka. U mnie ta instalacja działa w Toyotce Avensis 2.0 i tak w mieście pali 9 litrów na trasie 7.8 średnio wychodzi 8.5 literka...
W tym aucie w ogóle nie powinieneś mieć takiej instalacji - koniec i kropka. Wtrysk benzyny to pełna sekwencja, z dwoma sondami lambda i plastikowym kolektorem, a Ty masz tam założoną instalację II generacji. Niby być jej nie powinno (i tutaj bez wątpienia masz rację), ale nawet ASO Fiata montowało instalacje II generacji do tych silników (nawet na...
Notak, standardowo gazowniki rozlaczyli obwod czeka coby nie razil po oczach.Pewnie instalacja II generacji do kompletu.
powiem ci ze moje autko zasuwa na gazie w 4 osoby i pełnym bagażem na trasie do berlina 195km/h długo nie deptając.... a przy takiej jeździe spali ze 13litrów nie wiecej!!!! jesli chodzi o firme EMMEGAZ to jest to stara znana i sprawdzona firma której dystrybutorem w polsce jest ELPIGAZ z GDAŃSKA a warsztat o którym ci napisalem jest przedstawicielem...
Więc silnik to 1.4 AEX, wtrysk benzyny jest sekwencyjny (BOSCH Motronic 9.0) i bez problemu (no, prawie, bo w tym sterowniku jest dość specyficzny algorytm "ssania") można założyć instalację LPG IV generacji. Natomiast wtrysków LPG nie widzę, więc raczej masz instalację I lub II generacji (ale miksera też nie widzę).
Nie dodałem że mam instalację II generacji. Jesli masz mieszalnik to możesz odłaczac pompę w dowolnej chwili.
Sekwencji do tego się nie złoży... ;-( Dlaczego nie? Oczywiście, że można bez problemu założyć instalację 4 generacji, tyle że będzie pracowała jak full-group.
Do tego silnika to tylko sekwencja, za około 2000zł już założysz i będzie śmigać aż miło. Miałem do czynienia z tym autem z instalacją II generacji - porażka.
sonda dzila trtylko przez 40 sekund po dopaleniu do ustalenia odpowiedniego skladu mieszanki benzyny na gazie nie ma to wplywu poniewaz jest tam tylko instalacja pierwszej generacji pozdr
Przy niższym ciśnieniu będą większe mnożniki czasu wtrysku, ale wtryskiwacze będą nieco precyzyjniej dawkować gaz. Po zmianie ciśnienia konieczne jest dobranie nowych mnożników. Prawidłowo wyregulowana instalacja IV generacji nie wpływa na osiągi samochodu.
Charytatywnie Ci tego nie zrobi... części ~100zł (przy okazji warto zregenerować wtryski i wymienić filtry), robocizna ~150zł, ponowna regulacja ~100zł. Jeśli to instalacja II generacji to z 50zł mniej.
Z tego co piszesz to masz instalację II generacji z silniczkiem krokowym i w każdym sterowniku takiej instalacji można wyłączyć opcję przełączenia po osiągnięciu minimalnej temp. To prawda że reduktor trochę szybciej się zużywa ale i tak przejedziesz spokojnie 40 tyś km, skoro na dwa tankowania Gazu tankujesz PB za 100 zł to po 4 tankowaniach będziesz...
Mam u siebie w mitsu bingo s6 w siliniku 3.0 V6 i jest cacy.Wszelkich poprawek dokonalem sam, bo mialem takie samo zjawisko u siebie. 1 sprawa: dalem wiekszy mikser 2: podwyzszylem cisnienie w parwoniku jednoczesnie modyfikujac parametry pracy actuatora ( przyspieszajac reakcje na wzbogacanie) oraz co najwazniejsze ustawilem tryb pracy na sport. Zuzycie...
Wszystko zależy od tego jaką masz instalacje I generacji to gaz swoją drogą a bęzyna swoją a u ciebie napewno jest II generacji tylko zależy jaka ale większośc gazu raczej kożysta z sondy lambda.
http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy...
Bez sterownika działa, jak instalacja 1-generacji. Atuator zostaje w pozycji w której był w momencie odpięcia. A całą "elektronikę" masz w przełączniku. Diody powinny migać podczas prawidłowej pracy, ale z tym różnie bywa.
Cosi mi się widzi że instalacje II generacji nie są podpinane do MAP, a III mają własny. Przy MAP 3 kable masa, Napięcie odniesienia i sygnał. Sprawdź masę i napięcie odniesienia.
Zawór sterowany silnikiem krokowym od samochodowej instalacji LPG (drugiej generacji) obejrzyj.
Witam wystarczy taki do 130KM a firma reduktora to twój wybór
Microsoft skutecznie wciska wszystkim 10. Nie ma sensu się męczyć, bo wszystkich sterowników nie zainstalujesz czy to na Ryzenach czy na nowych generacjach Intela.
Ja tam bym zaakceptował , tylko jak zdobędziesz homologację :?:
II różni się od I tylko elektroniczną centralką i aktuatorem w miejscu registra na wężu między parownikiem a mikserem. Stosowanie instalacji I generacji w samochodach z katalizatorem jest niedozwolone. Ogólnie rzecz biorąc to I generacja jest odpowiednikiem zwykłego gaźnika, II generacja to odpowiednik elektronicznego gaźnika z sondą lambda, III generacja...
Witam. Napiszcie mi do jakich samochodów będzie pasowała instalacja gazowa z poloneza gaźnikowego, reduktor sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego (instalacja gazowa pierwszej generacji). Podajcie konkretną markę i model. Dzięki.
Do skody mozna zalozyc instalacje pierwszej generacji ze zbiornikem w kole zapadowym cena ok 1200 zl pewnie a moze i mniej jesli chodzi o firme to chyba nie ma jakis bardzo zlych firm sa tylko zli gazownicy wiec najlepiej jedz do jakiegos zannego lub poleconego zakladu
Witam Nie wiem jaką masz instalację - której generacji ale w instalacjach IV generacji masz 2 filtry LPG. Jeden do fazy ciekłej drugi do fazy lotnej. Oba należy regularnie wymieniać.
Witam Posiadam kilka pytanek odnośnie podłączenia sondy lambda w samochodzie z silnikiem v6 oraz instalacją 2 generacji w którym występują dwie sondy. Dodam tylko że nie są to sondy do monitorowania sprawności reaktora katalicznego tylko zamontowane są w kolektorach wylotowych na prawej i lewej stronie silnika. Sprawdziłem instalacje i nasunęły mi się...
Która to generacja tej instalacji. jaka centralka (czy wogule jest centralka gazu)
Odpowiem najpierw na ostatnie pytanie - nie, nie można. Żadnej centralki pod II gen. bym nie polecał, bo pakowanie instalacji II generacji do takiego silnika jest nieporozumieniem. Z tego co widziałem na zdjęciach to kolektor ssący w tym silniku jest plastikowy - chcesz go wymieniać na nowy po każdym strzale ? Wybij sobie z głowy montaż takiej instalacji...
Pracuje jako gazownik i właściwie zgadzam się z tym co powiedział ci ten koleś. Instalacje 2 generacji możesz założyć. Technicznie jest to możliwe. ALE Zwykła instalacja kosztuje różnie (umnie 1700 zł) a u innych dochodzi nawet do 2 tys. Dojdzie wymiana kolektora ssącego na metalowy + 300zł <--- najmniej! masz już 2.300 ... i co? i wydałes pieniądze...
jesli sklad mieszanki gaz - powietrze jest regulowany sonda to tak = instalacje 2 i wyzszej generacji. pozdrawiam
Odnośnie stosowania gazu z butli do zasilania silnika. Jak najbardziej da się to zrobić, podłącza się zwyczajnie butle do parownika. Jedyne problemy pojawiają się przy niższych temperaturach powietrza - butla musi być montowana odwrotnie, ponieważ gaz nie chce parować. Miałem styczność z dwoma buggy zasilanymi gazem w ten sposób, jeden miał silnik z...
II generacja sama się nie przełączy bo niema czujnika ciśnienia gazu a jakie to auto i czy szarpie jak się zachowuje na gazie
Instalacja gazowa IV generacji ma działać zawsze tak samo jak na benzynie, tak samo źle lub tak samo dobrze, jak jest inaczej to na 95% instalacja gazowa nie działa poprawnie, pozostały 5% to ewentualnie niedomagania pompy paliwa lub wtryskiwaczy benzynowych.
Wszystkie elektrozawory się otwierają? ten przy butli także? Filtr gazu wymieniony? Jaka to instalacja LPG? Podłącz pod komputer zobacz jak zachowuje się silniczek krokowy lpg (Aktuator) czy pracuje czy może jest zamknięty cały czas. Bezpieczniki od LPG sprawne? Przeważnie są dwa , zasilanie z akumulatora i po kluczyku
Witam Takie mam pytanie: czy są różnice między parownikami stosowanymi w instalacjach zakładanych do samochodów gaźnikowych a instalacjach z pełnym wtryskiem. szerzej o moim problemie: Miałem mazdę 626 z gazem - wielopunktowy wtrysk... został mi parownik (prawdopodobnie sprawny) Mam audi 100 z gaźnikiem (niby wtrysk jednopunktowy), w każdym razie ma...
Uwaga w niektórych przypadkach instalacja fotowoltaiki powoduje generację energii biernej pojemnościowej. Jeśli będziesz oddawał bierną pojemnościową do sieci to zostanie naliczona kara (na fakturze rozliczenie biernej pojemnościowej) dość dotkliwa bo za każdą kvarh oddaną do sieci. Musisz sprawdzić gdzie będzie wpięta instalacja foto, a gdzie masz...
Jakieś brc miało cuda, ja używam tego co mam i jest to al700 ma błędy ale jak masz dobry reduktor, dobry mikser i dobrze zrobiony dokot to działa bez problemu. Najfajniej działa bingo. Staga nie polecam jakiś robiłem xl i marnie to dzdziała, jak reduktor słaby to się wiesza tworząc sztuczny błąd sondy i stając. Z bingo nie miałem problemów.
Zwracam uwagę, że w Pandzie jest listwa wtryskowa "bez powrotu", więc pomijając już niestabilność ciśnienia gazu, zamarzanie końcówek wtryskiwaczy to dochodziłoby jeszcze zapowietrzanie się listwy odparowanym gazem. No i w ogóle pomijamy aspekt prawny takiej instalacji - to nie ma prawa przejść przeglądu, równie dobrze możesz kupić zestaw do instalacji...
Właśnie takie są obiawy uszkodzonej cewki WN ,jak kupiłem astrę to miałem instalację II generacji i uszkodzoną cewkię,jak silnik był zimny to nie było żadnych problemów na gazie i na PB ale po rozgrzaniu silnika na gazie strzelał w filtr a na PB szarpało ,po wymianie już 3 lata bez problemów. Więc na początek proponuję ci podmienić cewkię na szrocie...
astra f. 75 KM 8V 1992
Jeszcze jedna rzecz mi chodzi po głowie, kiedyś jak bawiłem się z instalacją II generacji, to miałem problem że auto mi szarpało. Na reduktorze, gdzieś na dole jest taka mała plastikowa śrubka i jeśli był tankowany kiepski gaz to zbierają się syfy w reduktorze, trzeba je spuścić. No i warto też spojrzeć czy reduktor nie "poci" się i nie kapie coś z...
Było to już przerabiane wiele razy. Tak jak masz padnietą sonde lambda to komputer "" :) dostaje błędne dane i robi co chce ! W instalacji II generacji b. ważna jest dobra sonda lambda nie kupuj tanich sond na allegro szajs jak się patrzy, kup orginalną . Sterownik gazowy pobiera dane między innymi z sondy lambda i na podstawie danych z niej określa...
spójrz w ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... tam w ostatnim poście masz plik ściągnij go, przeczytaj i będziesz praktycznie wszystko wiedzieć na temat ustawiania instalacji gazowych I generacji, przy okazji wymień filtr powietrza
Bingo S3 jest to instalacja II generacji - to tak zeby zakończyć dyskusje. Moim zdaniem cut off powinienes ustawić do 1800obr/min i jeśli to nie pomoże mozna by zaryzykować ustawic na zamykanie silnika krokowego do konca - czyli to co "szpec" ustawił na 30 (kroków) ustawić na 0 (nie jest to specjalnie zalecane ale w twoim przypadku tak bym chwilowo...
Można bez problemu zainstalować gaz do silnika turbo, tym bardziej instalację 4 generacji. Co do niszczenia: spalanie LPG powoduje wyższą temperaturę spalin, min. z powodu zubożania mieszanki spowodowanego niedoskonałością układu sterowania i zasilania gazem, co wydaje mi się że przy prawidłowej eksploatacji (bez nadużywania pedału gazu) nie powinno...
Michcio997 - prubkowanie sondy jest nastepujace: - 0 do 0,1V - zawartosc procentowa tlenu wynosi okolo 4 - 5%,co wskazuje na mieszanke 0,7 - 0,8 V - zawartosc procentowa tlenu wynosi okolo 0 - 0,5% co wskazuje na mieszanke bogata 0,5V - Lambda=1,czyli mieszanka ma prawidłowy stosunek stechiometryczny. Musisz tez wiedziec,jaka masz sonde - z grzalka...
Witam, mam nastepujacy problem, zalozylem wczoraj instalacje gazowa II generacji i wskaznik diodowy sygnalizuje rezerwe ale nie pokazuje ilosci gazu w zbiorniku. co prawda jeszzce nie tankowalem gazu tylko zrobielm 200km na tym co bylo z montazu. czy moze tak byc ze zacznie to dzialac dopiero przy I tankowaniu czy podlaczyli rezerwe a nie podlaczyli...
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
Kolego, sprawa wygląda następująco: generacja I, II i I/II wlot gazu do kolektora ma realizowany mikserem lub króćcem znajdującym sie przed przepustnicą, przy czym generacja I i I/II regulację dawki gazu ma poprzez register (śrubę regulacyjną) ustawiany ręcznie, a w II dawka gazu dobierana jest przez silniczek krokowy, generacja III podaje gaz do kolektora...
przy samochodzie gaźnikowym nie masz żadnego wyboru. Możesz montować tylko instalację lpg pierwszej generacji. Z używanych części możesz użyć tylko reduktor i ewentualnie elektrozawór odcinający dopływ benzyny. Zbiornik lpg musi być nowy. Żaden serwis lpg nie wystawi Ci papierów na montaż z używana butlą lpg.
Witam. Jest to druga generacja instalacji? Jeśli tak to należy odciąć "pamięć" sterownika np. przekaźnikiem. Czasem trzeba uciąć więcej, bo 2 kabelki ze sterownika benzynowego ale mało podałeś informacji. To, że muli silnik przy dojeździe do skrzyżowania to może pomóc- odsunąć wlot powietrza z zewnątrz do filtra powietrza.
Było ok a jest ok czy nadal coś się dzieje ? A jaki sterownik ? A ile ma przejechane reduktor? A jak filterek fazy ciekłej? Zacznij pisać staranniej, ja może Miodkiem nie jestem ale przynajmniej da się to jakoś zrozumieć.
Jaka to wykonanie instalacji elektrycznej? Który rocznik/generacja? Rocznik 2011 generacja 2 1.6 HDI wykonanie instalacji elektrycznej w sensie?
krokowiec
Wiązka sterownika gazu rozcina 4 sygnały wtryskiwaczy PB (znajdziesz gdzie się podłączył gazmen) bierze info o RPM najczęściej z cewki (tez znajdziesz) oraz plus po stacyjce też znajdziesz. Wystarczy zmostkować wtryski PB i odpali bez sterownika LPG. Chyba szara wtyczka to wiązka wtryskiwaczy gazowo-benzynowych. Dodano po 5 AEB KING w google, są jakieś...
Pod wtryskiwacz musisz się podpiąć a nie możesz i stąd też się bierze sygnał obrotów, pewna era z instalacjami drugiej generacji to już minęła. Ani drugiej generacji już nie założysz legalnie ani nie kupisz.
W k-jetronic z tego co wiem jest jeden wtryskiwacz . Polecam w związku z powyższym instalację II gen. opartą na sprawdzonym i niezawodnym sterowniku Bingo M. Łatwa komunikacja ,tani i prosty sterownik, bardzo prosty program do obsługi sterownika ,tani interfejs do połączenia się 35zł . Posiada on emulator sondy lambda i 1 wtryskiwacza wiec nie bedzisz...
Czy może jest jakaś reguła do ustawiania dawki gazu śrubą na wężu? Tak, jest. Do poprawnej regulacji potrzebna jest ponowna regulacja parownika a tego bez podglądu w sondę lambda lub analizator spalin nie zrobisz. Możesz użyć sondy do pomiaru AFR np LC1 czy LM1 ale to spory koszt.
to są to dwie różne instalacje(generacje) samych komputerów nie da się zamienic !!!! bingo jest instalacją drugiej generacji -mikserową ,tu trzeba by wymontowywac całą instalacje sekwencyjną i zakładac kompletną instalacje bingo (inny reduktor ,silnik krokowy, mikser )
Regulacja wydatku reduktora LPG ma swoje wady i zalety, tak samo jak regulacja " na śrubę". Przy regulacji śrubą, skład mieszanki jest praktycznie stały, w zależności od ustawienia śruby i obciążenia silnika, a także kilku innych czynników, mieszanka może być uboga, bądź bogata, w każdym razie jej skład będzie dość odległy od optymalnego, co w konsekwencji...
W załączniku znajduje się opis regulacji instalacji II generacji ze sterownikiem Bingo.
Po pierwsze to instalacja nie jest fabryczna tylko dealerska. Po drugie ciekawe jak zestrojono instalację podciśnieniową w silniku z systemem VIS... czyżby sam dealer zablokował działanie tego systemu? Zastępując attuator registrem przerobisz instalację II generacji na instalację I generacji, co z kolei powinno skutkować niemożliwością przejścia corocznych...
czy reduktor z tej instalacji trzeciej generacji może także pracować w instalacji czwartej generacji czy trzeba go wymienić na inny?
Jak wymienić filtr gazu ?Instalka LOVATO II- generacja?Gdzie go kupić?
Im szerszy mikser tym zakres regulacyjny węższy(gorzej) i wrażliwość instalacji na czynniki zewnętrzne większa(też gorzej), oraz na stopień jej zużycia. BEZ WZGLĘDU na parownik. A kiepski to może jedynie pogorszyć sytuację. Porządny -usunie problemy "odparownikowe", a i tak pozostaną "odzaszerokomikserowe". BLOS da "zwężkę" jak jest potrzebna(dla LPG)...
Witam mam w swoim samochodzie instalację lovato 2 generacji, z emulatorem sondy lamda stag2l, na przewodzie z reduktora do palnika mam śrubę regulacyjną i elektrozawór, na parowniku znajdują się 2 śruby regulacyjne, jedna większa w plastikowej otoczce i druga mała metalowa, z przecięciem na śrubokręt. Jak prawidłowo przeprowadzić regulację we własnym...
Jedyne na co może to mieć wpływ to problemy z instalacją Windows 11, które oficjalnie wymaga 8 generacji wzwyż.
Cześć:] Ja mam astre z silnikiem C14SE czyli 1.4i (MPI) z instalacją I generacji Falowanie obrotów może być spowodowane zabrudzeniami silniczka krokowego ja mam tak u siebie co 5 tyś. Wtedy wyciągam krokowca czyścisz i znowu chodzi jak nowy i obroty nie falują:] Jak wyciągnąć krokowca i wyczyścić masz opis w dziale technika na astra.autokacik Regulamin,...
Za mało gazu auto dostaje, ja też posiadam instalacje 2 generacji tylko że ja mam polo 1.0 na monowtrysku i jak za bardzo przykręcić reduktor . Tak jak to dąbu to zaznaczył przedewszystkim regulacja. No i oczywiście sonda do sprawdzenia. Nie wiem ile masz czasu gaz ale może wypadło by wymienić filtr gazu oraz rozkręcić reduktor i obejrzeć stan membran...
Te "atuator" to poprawnie powinno być: actuator - (ang.) siłownik w sensie element regulujący przepływ gazu albo attenuator -(ang.) tłumik, element tłumiący przepływ gazu Tak to jest z tłumaczeniami programów. W 2 gen. to są najprawdziwsze silniki krokowe. Tłoczek jest zamocowany na śrubie pociągowej. Obrót osi silnika powoduje przesuw tłoczka i zmniejsza...
Możesz na próbę po prostu podłączać tylko do jednego wtrysku jedną "wiązkę" a pozostałe pozostawić niepodłączone (oryginalną wiązkę przy pozostałych wtryskach musisz przywrócić do oryginału). Oczywiście w tym przypadku podłączasz sterownie tylko jednego wtryskiwacza LPG. Po przełączeniu na LPG tylko ten jeden cylinder będzie pracował na LPG, a pozostałe...
Trzeba wyregulować instalację gazową, dostaje za mało gazu. Jaka to instalacja (generacja, model reduktora)? Kiedy ostatnio była regulacja?
Jeśli na benzynce jest ok to zacznij od regulacji instalacji lpg, jeśli nie do to efektu to pewnie parownik umarł. Instalacja której generacji? instalacja 2 generacji
dartdart podaj najpierw jaką masz instalację LPG bo jeśli nie masz wtrysku gazu to mapy nie muszą być zbierane. Różne cuda zakładają do pandy , także II generacji a evolution (tartarini) to typowe dla II generacji. Masz w instalacji LPG wtryskiwacze gazu czy mieszalnik i silnik krokowy?
Witam szukam schemtu podlaczenie instalacji elpigas II generacji (dokladnie chodzi mi o podlaczenia wioski komputera). POZDRAWIAM
Nie ma możliwości montażu innej instalacji lpg niż V generacji z bezpośrednim wtryskiem gazu. Duży koszt ( 2-3 razy drożej niz sekwencyjnej lpg) i pewne jeszcze nadal niedopracowanie oraz niską jakość naszego gazu powoduje , że jest to zupełnie nieopłacalne.
Przecież masz gwarancję Na używaną instalację? 3 generacji już o wieków nie produkują.
Przyznam że nie mam wielkiego doświadczenia z instalacjami II generacji. Sam miałem I gen, a teraz blosa. Mulenie na niskich obrotach i niskich obciążeniach może być spowodowane zbyt słabym zasysaniem gazu. Czy w trakcie tego mulenia odczyt z sondy lambda normalnie oscyluje? Ciekawi mnie twój mikser 36mm. Dla silnika 1,4 na wielopunkcie to dość spory...
instalacja gazowy generacja regulacja instalacja generacja licznik generacja
przelotka naprawa schemat podłączenia włącznika światła siemens micromaster
ogranicznik przepięć ogranicznik przepięć
Czy kierownica z Seata Leona II pasuje do Seata Altea 2005? Dell Latitude E5530 - Czy posiada Bluetooth?