Czy to prawda ze koszt takiej intalacji to 3,500 ????? Instalacja o której mówisz to wtrysk sekwencyjny, najnowsza generacja instalacji gazowych :!: a gdzie te instalacje za 1600 Tego typu instalacje nadal są dostępne :) Każdy porządny warsztat instalujący gaz do samochodów powinien mieć dostepne dla klienta wszystkie generacje instalacji gazowych.
Więc silnik to 1.4 AEX, wtrysk benzyny jest sekwencyjny (BOSCH Motronic 9.0) i bez problemu (no, prawie, bo w tym sterowniku jest dość specyficzny algorytm "ssania") można założyć instalację LPG IV generacji. Natomiast wtrysków LPG nie widzę, więc raczej masz instalację I lub II generacji (ale miksera też nie widzę).
Unikałbym raczej silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Odnośnie stosowania gazu z butli do zasilania silnika. Jak najbardziej da się to zrobić, podłącza się zwyczajnie butle do parownika. Jedyne problemy pojawiają się przy niższych temperaturach powietrza - butla musi być montowana odwrotnie, ponieważ gaz nie chce parować. Miałem styczność z dwoma buggy zasilanymi gazem w ten sposób, jeden miał silnik z...
II różni się od I tylko elektroniczną centralką i aktuatorem w miejscu registra na wężu między parownikiem a mikserem. Stosowanie instalacji I generacji w samochodach z katalizatorem jest niedozwolone. Ogólnie rzecz biorąc to I generacja jest odpowiednikiem zwykłego gaźnika, II generacja to odpowiednik elektronicznego gaźnika z sondą lambda, III generacja...
Michcio997 - prubkowanie sondy jest nastepujace: - 0 do 0,1V - zawartosc procentowa tlenu wynosi okolo 4 - 5%,co wskazuje na mieszanke 0,7 - 0,8 V - zawartosc procentowa tlenu wynosi okolo 0 - 0,5% co wskazuje na mieszanke bogata 0,5V - Lambda=1,czyli mieszanka ma prawidłowy stosunek stechiometryczny. Musisz tez wiedziec,jaka masz sonde - z grzalka...
Nie ma przeciw wskazań, Masz tam wtrysk pośredni - instalacja 4 generacji. Luzy sprawdzasz/korygująca co 30 tyś km. Spalanie od 9 litrów do 15 l - troszke szybciej na autostradzie. Silnik zachwalany za swoją mało usterkowosc.
Siena z silnikiem 1.0 to musi być dość nowe auto (pierwsza, popularna u nas, generacja nie miała takiego silnika) z EOBD, więc powinna być instalacja IV generacji (wtrysk fazy lotnej). Przy instalacji II generacji emulacja sondy jest niezbędna w praktycznie każdym aucie, niekiedy tylko emulator wtrysków nie jest niezbędny. Może problem jest spowodowany...
Nie musi być jeżeli się zalozy taka instalację jak trzeba (wtrysk). II generacja w takim samochodzie?
Której generacji masz tą instalację lpg? bezpośredni wtrysk? Instalacja jest chyba II generacji muszę znaleźć papiery to Ci napiszę ale nie jest to sekwencja
Co prawda nie jestem użytkownikiem ani specjalistą ale jeśli tylko silnik jest fabrycznie wyposażony w elektroniczny wielopunktowy wtrysk benzyny (pośredni - do kolektora) to bez większych komplikacji można założyć instalację IV generacji.
Nie ma możliwości montażu innej instalacji lpg niż V generacji z bezpośrednim wtryskiem gazu. Duży koszt ( 2-3 razy drożej niz sekwencyjnej lpg) i pewne jeszcze nadal niedopracowanie oraz niską jakość naszego gazu powoduje , że jest to zupełnie nieopłacalne.
Charytatywnie Ci tego nie zrobi... części ~100zł (przy okazji warto zregenerować wtryski i wymienić filtry), robocizna ~150zł, ponowna regulacja ~100zł. Jeśli to instalacja II generacji to z 50zł mniej.
Dlatego cywilizowane sterowniki mają korekty od temperatury. Ważne że nie trzeba się martwić o zmianę stanu skupienia przed wtryskiem.
To jest AEX silnik na wielopunktowym sekwencyjnym wtrysku więc instalacja IV generacji, jak najbardziej na miejscu. Sonda lambda musi być.
dartdart podaj najpierw jaką masz instalację LPG bo jeśli nie masz wtrysku gazu to mapy nie muszą być zbierane. Różne cuda zakładają do pandy , także II generacji a evolution (tartarini) to typowe dla II generacji. Masz w instalacji LPG wtryskiwacze gazu czy mieszalnik i silnik krokowy?
Możesz na próbę po prostu podłączać tylko do jednego wtrysku jedną "wiązkę" a pozostałe pozostawić niepodłączone (oryginalną wiązkę przy pozostałych wtryskach musisz przywrócić do oryginału). Oczywiście w tym przypadku podłączasz sterownie tylko jednego wtryskiwacza LPG. Po przełączeniu na LPG tylko ten jeden cylinder będzie pracował na LPG, a pozostałe...
Mimo Twojego "urazu" również polecę Ładę Nivę (robią ją do dziś). Koszt założenia LPG zależy od ilości cylindrów i mocy silnika oraz sposobu jego zasilania paliwem. Dla 4-ro cylindrowego silnika o mocy do 100KM zasilanego gaźnikiem lub wtryskiem jednopunktowym to koszt ok 1600zł (instalacja mieszalnikowa II generacji), dla takiego samego silnika z wtryskiem...
ford ma wielopunktowy wtrysk paliwa, instalacja drugiej generacji firmy Lovato. Jak silnik juz odpali to chodzi odrazu równiutko.
Jeśli była tam wtrysk to lepiej go napraw bo z instalacji I lub II generacji w tym samochodzie nie będziesz zadowolony z powodu np. strzałów w kolektor , większego zużycia paliwa i ograniczenia mocy przez zwężkę w dolocie zwaną mikserem. Najlepiej pod przewody odcięte od wtrysków podłączyć emulator , lub jeśli chcesz totalnie zaoszczędzić to połącz...
Do sprawdzenia emulator wtrysków i czujnik położenia wału (ale skoro iskra jest to raczej tylko emulator wchodzi w grę). Co tam masz za instalację LPG, mam nadzieję, że nie II generację... nie piszesz nic na temat pracy na LPG.
marcis o czym ty piszesz ?? 1. sprawdź ciśnienie w reduktorze-przecież to nie wtrysk gazu tylko instalacja II generacji.
Tam jest jednopunktowy wtrysk więc dobra II generacja + coś do zmotania kompa PB.Można oczywiście IV generacje ale znalezienie szpeca który to zamontuje będzie trudne.
jeżdżę ponad dwa lata Voyagerem 3,3l '96 - mam instalację Landi LES 98 i nie sprawia mi ona najmniejszych problemów - spalanie LPG w mieście 15-16 l na trasie 12-13 l . Odradzałbym raczej wtrysk gazu - jest bardzo drogi ,poza tym często siadają wtryski (mojemu znajomemu już po póltora roku eksploatacji ) i co najlepsze nie uznano mu gwarancji - bo to...
Bo założył "AC STAG 4-300 ISA-2" czyli IV generację i to wariant mocno ekonomiczny. Przerobił na wtrysk pośredni... ciekawe jak długo pożyje mu instalacja wtrysku benzyny. Sytuacja analogiczna jak przeróbka samochodu z sekwencyjnym pośrednim wtryskiem benzyny na instalację II generacji, czyli na gaźnik - dać się dało.
a Kolego jaki masz silnik ia jaką instalacje bo jezeli silnik abk czyli pełny wtrysk i instalacje 2 generacji to dość częsty objaw i wystrzały wystepuja gazownicy montuja takie proste zabezpieczenia z przesłoną gumową do tego silnika to najlepsza jest sekwencja czyli 4 generacja .ja mam silnik abt czyli monowtrysk instalacje 2 generacji i zero wystrzałów...
W tym aucie w ogóle nie powinieneś mieć takiej instalacji - koniec i kropka. Wtrysk benzyny to pełna sekwencja, z dwoma sondami lambda i plastikowym kolektorem, a Ty masz tam założoną instalację II generacji. Niby być jej nie powinno (i tutaj bez wątpienia masz rację), ale nawet ASO Fiata montowało instalacje II generacji do tych silników (nawet na...
Przy niższym ciśnieniu będą większe mnożniki czasu wtrysku, ale wtryskiwacze będą nieco precyzyjniej dawkować gaz. Po zmianie ciśnienia konieczne jest dobranie nowych mnożników. Prawidłowo wyregulowana instalacja IV generacji nie wpływa na osiągi samochodu.
Witam mam podobny problem z moją instalacją. Mam Vectrę 2,0 na pelnym wtrysku i instalację starej generacji od ok 3 m-cy spala mi ok. 15-17 litrów gazu. Wymieniłem filtr powietrza, gazu i świece, dwa razy regulowali mi gazownicy instalację i nic. Czy ktoś mi podpowie co może być przyczyną ? Przedtym problemem przez ponad rok autko paliło mi ok 10 ltr....
Tu masz jak to trzeba zrobić we wtrysku bezpośrednim. Tu nie ma czujnika ciśnienia! Zdaje mi się, że rozmawialiśmy o Punto II i STAG QBOX... na filmie mówią o możliwości strojenia po korektach krótkoterminowych, czytanych z OBD. Ale nie jest to rozwiązanie z wyboru, tylko z konieczności. Trzeba też pamiętać, że w tych samochodach (GDI/FSI) silniki...
Wystarczyło podać model parownika. Zależy czy jest to reduktor od instalacji z wtryskiem gazu czy od starej instalacji na atutatorze lub registerze. Jeżeli od tego drugiego typu to tak, jeżeli od wtrysku gazu to nie.
Jak odepniesz centralkę LPG to prawdopodobnie nie zapali silnik wcale, przez centralkę (jej przekaźniki) zamyka się obwód wtrysków benzynowych. Chyba, że to nie sekwencja a II generacji, ale nie sądze. Tu jest sekwencja na 99%. Jaka instalacja?
Instalacje mam II generacji na mikserze i chyba LPG korzysta z wtrysków benzyny. Skoro masz instalację II generacji to nie korzysta ona z wtrysków benzyny, gdyż jest to instalacja podciśnieniowa. Mikser to potoczne określenie gaźnika LPG. Zapewne brak lub nieprawidłowa emulacja sondy i zbyt rzadkie korzystanie z zasilania benzyną doprowadziły do rozregulowania...
Łatwiej będzie włożyć IV generację niż na mono przerabiać. Silnik prymitywny ale z sekwencyjnym wtryskiem więc na byle śmieciach jak Valtek pojedzie. Oczywiście że cała instalacja elektryczna silnika i sterownik do wymiany.
Tak na początek, to wdaje mi się, że to jest IV generacja - sekwencyjny wtrysk gazu w postaci gazowej. Podejrzana też wydaje mi się cena całej elektroniki (chyba że to tak staniało). Piszesz, że instalacja ma trzy lata, ale nic o kilometrach. Nie znam tej instalacji, ale zacząłbym od tego jakie jest ciśnienie gazu na listwie, a jakie powinno być, jak...
Witam. Przymierzam się do kupna nowej Corsy D z fabrycznym lpg. Rzecz w tym że nie umiem znaleźć informacji jakie to lpg jest montowane w tym modelu. Czy to jest 4 generacja - wtrysk w kolektor w fazie lotnej. (parownik ogrzewany płynem z układu chłodzenia auta) Czy może 5 generacja - wtrysk w kolektor w fazie ciekłej (instalacja bez ingerencji w układ...
ECU w tym samochodzie nie jest wyrafinowanym komputerem. Działa jak w większości samochodów. W instalacji gazowej jest oddzielny emulator wtrysków. To standardowa instalacja II generacji LOVATO z AL700 i emulatorem wtrysków. Chcę zamontować dodatkową sondę, bo te w samochodzie działają napięciowo 0-1V, ale poprzez zmianę rezystancji. Nie chcę się wpinać...
jaki pan taki kram:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D... wtrysk wielopunktowy sekwencyjny(jesli sprawny).instalacja IV generacji mozna na II ale raczej odradzam.
Instalacja gazowa włoska 4 generacji - bezpośrrdni wtrysk gazu w fazie lotnej cena 4000 zł. z montażem.
Najlepiej na wtrysku. Z III generacja mogą być klopoty.
Jaka jest instalacja LPG,czy wtrysk gazu czy 2 generacja? Możliwe,że uszkodzony jest układ odpowiedzialny za odcięcie benzyny przy pracy na gazie.
Instalacje III generacji na pewno nie załozysz do silnika z jednopunktowym wtryskiem ,w gre wchodzi tylko instalacja II generacji np AL700 jest to dobra instalacja i dobrze ustawiona nie stwarza problemow i nie ma odczowalnego spadku mocy ,na pewno sie oplaca zagazowanie bo jezeli sporo jezdzimy to sie bardzo szybko zwruci skoro gaz jest przeszlo 2...
kolego czy masz instalacje 2 generacji czy sekwencje jezel 2 generacji to siadł ci sterownik wtryskami od instalacji gazowej
Niestety do samochodów na wtrysku zalecana jest instalacja II generacji, w której skład naturalnie wchodzi sterownik\komputer (jak zwał tak zwał). Wiadomo, że jeśli nie założono sterownika to chodzilo o oszczędność, ale taka oszczędność jest często iluzoryczna. Ja założyłbym sterownik - nawet jakiś sprawny, używany.
W Focus-ie III R4 1.6 Ti-VCT 117 KM (bez turbo) montują fabrycznie LPG. Ponadto od 2016 r. (nie wiem jak wcześniej) w samochodach przeznaczonych na polski rynek, do wszystkich trzech standardowych wersji silnika 1.6 Ti-VCT (85/105/125 KM), na zamówienie oferowana jest dealerska instalacja LPG IV generacji firmy Prins. Natomiast do silników EcoBoost...
mam mercedesa 2.0 benzyna-gaz na pełnym mechanicznym wtrysku z instalacją II generacji, z sondą lambda, bez żadnej elektroniki. pytanko: czy aby zastosować emulator sondy lambda potrzebny jest attuator na wężu dpoprowadzającym gaz od reduktora do miksera? ja takiego nie posiadam mam tylko śrube regulacyjną. czy zastosowanie emulatora wtrysków i emulatora...
W instalacji lpg drugiej generacji masz dawkę lpg regulowaną za pomocą silniczka krokowego,zaś w czwartej generacji są wtryskiwacze gazowe.W tej Cordobie na bank nie ma gaźnika tylko wtrysk wielopunktowy a co za tym idzie na instalacji drugiej generacji to nie będzie dobrze jeździć.
Czy była by możliwość puszczenia LPG przez wtryskiwacze benzynowe w silniku z bezpośrednim wtryskiem paliwa? Gaz musiał by być dostarczany do wtryskiwaczy pod zwiększonym ciśnieniem wykorzystując np. pompę z instalacji gazu 5 generacji, ciekłego wtrysku.
A ponadto jeśli chcesz wyeliminować dławiący silnik mikser LPG, to rozejrzyj się za instalacją 3 generacji - wtrysk ciągły gazu. Ostrzegam - droga i dość kłopotliwa.
Dedykowany mikser zakładany na korpus przepustnicy ale odradzam w ogóle LPG II generacji do tego auta. Silnik 16V z plastikowym kolektorem i wielopunktowym wtryskiem - w/g mnie jedynie instalacja IV generacji ma tam rację bytu. To jest wersja 90KM czy 103KM?
Pewnie chodzi o to ze niema przepustnicy a podcisnienie potrzebne np do servo wytwarza pompa podobnie jak w dieslach -wtedy faktycznie 2 generacja lpg nie dzialalaby stabilnie
Trochę mu nie wierzę bo ustawiał mi silniczek przez 3 tygodn---to woje słowa i jak masz jeszcze jednopunkt. wtrysk to dobierz mi instalacje 1 generacji i takimi gratami--ale człowiek przez całe zycie sie uczy
Jezeli jest metalowy kolektor i gazownik nie jest dupa, a wie co robi, to zalozenie instalacji II generacji nie stanowi problemu. Podejrzewam, ze jest tu przeplywomierz powietrza - przy wystrzale gazu moze sie uszkodzic. Moc na benzynie ze wzgledu na zwezke nie bedzie taka, jak przed instalacja, ale cos za cos. Jak masz kase - zakladaj wtrysk, jak nie...
Panda 1.1. to tylko MPI. Powinna być instalacja sekwencyjna gazu ale zakładają II generacji na krokowym . Sterowniki silnika są awaryjne z tego co mi wiadomo mają układ kontroli cewki zapłonowej i jeśli wykryją anomalię (chociaż wszystko jest ok) odcinają wtrysk benzyny by zabezpieczyć katalizator . Dlatego zadałem pytanie czy instalacja II generacji...
Witam wszystkich :) A jak sprawa się ma do silnika 1.1 na jednopunktowym wtrysku? Mam instalacje LPG II generacji. Spalanie jest około 2l/100km gorsze niż w przypadku benzynki. Jeżeli chodzi o dynamikę to zdecydowanie spadła jednak autko jeździ płynie nie krztusi się czy coś, jedyne co to falują mu obroty na jałowym... Czy Blos poprawi coś w porównaniu...
Witam, wymontowałem instalacje z poloneza na wtrysku. Instalacja II generacji z silnikiem krokowym na gazie, emulatorem sondy lambda itd. Samochód w którym ma znaleźć w/w instalacja zastosowanie jest zasilany gaźnikiem. Ważna sprawa to że gaźnik w tym aucie jest rozregulowany i ani za bardzo wolnych obrotów nie ma ani za bardzo nie chce wchodzić na...
Ale generalnie w czym jest problem? To jest instalacja II generacji więc nie tworzy się tu żadnych map, takie zgrywanie czasów wtrysku LPG i benzyny ma miejsce w instalacjach IV i V generacji. Najlepiej żeby sterownik wtrysku benzyny podczas pracy na LPG widział awarię sondy lambda (emulacja na masę) i nie próbował modyfikować map wtrysku benzyny. Pozycja...
Kolego, sprawa wygląda następująco: generacja I, II i I/II wlot gazu do kolektora ma realizowany mikserem lub króćcem znajdującym sie przed przepustnicą, przy czym generacja I i I/II regulację dawki gazu ma poprzez register (śrubę regulacyjną) ustawiany ręcznie, a w II dawka gazu dobierana jest przez silniczek krokowy, generacja III podaje gaz do kolektora...
Bzdury to Ty piszesz, kolego, w silniku z wtryskiem tez mozna zalozyc instalacje I generacji (w niektorych nawet nie ma innego wyjscia). Wiec najpierw sie zastanow, przemysl, sprawdz swoje wiadomosci, a potem dyskutuj.
Jeśli to auto ma silnik z sekwencyjnym wtryskiem benzyny to rozważyłbym przerobienie instalacji na IV generację, jeśli jest monowtrysk lub tzw. full-group (wtrysk wielopunktowy, równoległy) to można przerobić na II generację lub BLOS. Każdy Galant ma wtrysk sekwencyjny benzyny, już od roku 1989. Ten jest jest jednostką SOHC 16V.
jaka instalacja której generacji to po pierwsze pełny wtrysk czy mixer
Jeżeli masz instalację I generacji załóż emulator wtryskiwaczy i będzie automatycznie odłączać wtryski w momencie przejścia na gaz.
Ciekawi mnie jak niektóre osoby realizuja jeszcze pomiar spalania gazu ?? bo jak sie domyslam wtryski pojazdu wtedy nie pracuja ?? czy gaz w samochodzie ma swoj osobny wtrysk ?? Pozdrawiam ! Instalacje LPG od III generacji w górę bazują na wtrysku gazu. I i II generacja to układy gaźnikowe. Teraz w nowych autach praktycznie montuje się już tylko sekwencje...
Nie do końca masz rację . Silnika nie uszkodzi zbyt bogata mieszanka , ale taką gwarancję masz tylko w instalacji mieszalnikowej. Wtryski instalacji IV generacji przystosowane są do wtryskiwania gazu w fazie lotnej . Zasilenie ich gazem niedogrzanym, zawierającym mokre pary gazu może powodować zarówno zasilanie zbyt bogatą mieszanką , jak i zbyt ubogą...
Każda jedna centralka II generacji będzie Ci rozjeżdżała mapy benzyny o ile będzie miała ustawioną emulację sondy lambda na przebieg prawidłowy. Emulacja ma być ustawiona na masę... albo przerób na instalację IV generacji (wtrysk fazy lotnej).
Kolega napisze jaka instalacja jaki przełącznik gaz benzyna jaki emulator wtrysków Dodano po 4 Jedziesz na podwójnym gazie czyli jesli masz instalacje 2 generacji to masz odcięcie wtrysków czyli jak przeżucasz na gaz nie rozłancza wtryskiwaczy sprawdź Emulator wtrysków .
THP to jest silnik na bezpośrednim wtrysku PB jesteś pewien, że jest tam instalacja prinse V generacji?
Witam w ostatnim czasie szukam konwertera, przetwornika, aby za pomocą natężenia prądowego, który steruje cewką, wygenerować impuls czasu. Chciałbym to urządzenie zastosować do samochodu. Słynnego wtrysku ke-motronic w audi 80 quattro. W celu założenia instalacji wtrysku gazu IV generacji (w full group). Chciałbym pobrać sygnał z cewki regulatora ciśnienia,...
Czyli sugerujesz emulację na masę..?? Wqrw będzie z tą marchewką ale co zrobić!!! Odepnę kabelek i finisz... Na jednym ze schematów instalacyjnych LPG do Punta widziałem przekaźnik odcinający kontrolkę po przełączeniu na LPG. Czy jeśli ustawie : "emulazione lambda a massa" to czy ECU IAW będzie "pamiętać" prawidłową mapę wtrysków..?? Będzie. O!! Fakt,...
Witam, mam problem z Audi A4, na gazie na niskich obrotach szarpie, dziś zostało wszystko ustawione, mapy wgrane i po krótkiej przejażdżczce błąd tego typu: sprawdź sonde lambda na pełnym obciążeniu. Co może być nie tak?? Gazownik upiera się, że tak musi być a mi nadal coś nie pasuje. nie masz instalacji na pełnym wtrysku , lecz instalację czyli IV...
Zmien wtryski i wszystko mu przejdzie.
Mam instalacje lpg 2 generacji, żadnych wtrysków tam nie widziałem :) Silnik jest na monowtrysku i myślałem żeby podpiąć się pod jego czujnik podciśnieniowy - tylko jakie podciśnienia to ekonomiczna jazda?
Czyli jednak ma II generację - Twój opis wskazywał na I. (Choć byłem ździwiony bo punciak to przecież wtrysk z katalizatorem). http://japorynen.fm.interia.pl/voilap.ht...
Witam mam golfa 1.6 z 93roku na gazie. Strasznie mi się dławi na benzynie obroty podchodzą tylko do 2 tyś i zaczyna gasnąć.Na gazie chodzi luksusowo jest tylko taka sprawa że jest założona instalacja I generacji i nie ma w niej ani komputera ani też silniczka krokowego a czytałem na pewnym forum że do silników na wtrysku powinno zakładać się instalację...
Jednak męczą mnie wady instalacji II generacji i szukam informacji czy można zainstalować coś lepszego. Znalazłem w internecie spokojnie można zamontować instalację III generacji do wtrysku jednopunktowego. sam tak robiłem i autko miało więcej mocy na gazie i paliło mniej niż benzyny i mialo 100 razy lepsze spaliny. było to konieczne bo niektóre oply...
(at)galtom , wiesz co znaczy słowo "direct"? Nie wiem co tam Acon w końcu ma w ofercie, ale kiedyś na ich stronie była fotka zamontowanej instalacji VI generacji, czyli bezpośredni wtrysk. Vialle też coś tam ma http://www.vialle.com.pl/index.php?str=1...
No cóż...niedawno sam to przerabiałem. Wszędzie mówia,że jak plastik to tylko wtrysk sekwencyjny,ale...Do niedawna nie było wtrysku i w samochodach montowano instalacje II generacji :!: Gdy pojawił się wtrysk, to raptem w autach z plastikowym kolektorem nie można montować "tradycyjnych" instalacji, bo pęknie kolektor po strzale. Jest w tym część prawdy,...
Po to głównie wymyślono wtrysk, żeby lepiej dobierać skład mieszanki i zapewnić większą ekonomikę. Choć przy zasilaniu LPG nie ma to większego znaczenia, jedynie o tyle, że instalacja II generacji w samochodzie z wtryskiem SPI ma możliwość pewnej korekcji składu mieszanki w oparciu o odczyt z sondy lambda.
Wybacz - ale sam prosisz się o problemy - do samochodów z wielopunktowym wtryskiem nie powinno zakładać się instalacji II generacji - kształt ich kolektora dolotowego nie jest odpowiedni do powstawania w nim mieszanki paliwowo-powietrznej. Pozatym twoja centralka nie posiada nawet emulatora wtrysków. Tak czy inaczej nie należy uruchamiać silnika na...
To co chcesz zrobić przypomina trochę instalację III generacji czyli ciągły wtrysk gazu, niestety pozostaje Ci problem sterowania dawką, bo choć obroty silnika kosiarki są mniej więcej stałe to obciążenie jest zmienne.
Generalnie tak powinno być ze pokazuje wartosni wygenerowane przez emulator, no chyba ze masz instalacje IV generacji na pełnym wtrysku wtedy pokazuje napewno dobrze bo jezdziem takim autkiem... Pozdrawiam, Artek www.forumsamochodowe.pl
Wcześniej pisałeś, że na początku dają nieznaczną poprawę a potem pogorszenie - zdecyduj się. Może znajdzie się ktoś odważny i zrobi próbę na silniku MPI bez instalacji LPG lub chociaż na instalacji LPG IV generacji (sekwencyjnym wtrysku gazu).
Nie jestem alfą i omegą w tej dziedzinie, ale wydaję mi się, że jest sens montować sekwencyjną instalację gazową do samochodów w których silnik zasilany jest benzyną poprzez sekwencyjny wtrysk benzyny. A przy przeróbce instalacji gazowej I generacji na IV (sekwencja) to tylko zbiornik na gaz by został stary jeżeli miałby jeszcze atest. Wydaje mi się...
2 litry benzyny na 100 kilometrów dodatkowo do LPG? Widzę, że kolega mi bardzo mgliste, zasłyszane gdzieś informacje. Moje auto - 2 litrowy motor, napęd 4x4, pali 10-11 litrów gazu na 100km, do tego tankuję benzynę 4 razy w roku za 50 zł, to 200 zł, przebiegi roczne około 10tys kilometrów więc wychodzi 0,4 litra benzyny na 100km. Jeśli silnik GDI to...
napisz dokładniej jaka ilość funduszy chcesz przeznaczyć na instalacje LPG bo nie bardzo wiadomo co ci polecac. Tak czy inaczej proponowal bym zainwestowac w instalacje 4 generacji czyli wtrysk gazu. ale to wydatek rzedu 3000 zl (Siedlce 2500)
Mieszalnikowa od biedy może być, ale bezwzględnie II generacji. Co tam dokładnie masz założone? Masz emulator wtrysków, lambdy? Jak jest ustawiona emulacja sondy? Różnica w koszcie instalacji I a II generacji to jakieś 200zł...
Jaka instalacja LPG - gaźnik/mikser (która generacja) czy wtrysk (ciągły, sekwencyjny)? Jaki sterownik? Jest emulator sondy (jeśli to nie jest sekwencja)?
TPS to czujnik położenia przepustnicy, jeśli masz "elektroniczny pedał gazu" to masz potencjometr w pedale gazu. Obroty może brać z wtrysków benzyny, w końcu to instalacja IV generacji. Do poprawnego działania potrzebuje podłączenia do czujnika MAP oraz czujnika ciśnienia i ew. temperatury gazu.
Instalacja I generacji / śruba/ . Wtrysk rozciety i + wtryskiwacza połączony z przewodem czerwonym centralki i do zacisku 30 na przekażniku . Reszta wiadomo masa . niebieski z centralki i drugi przewód z rozciętego wtrysku / do pinów na przekażniku/ Wszysko dział poprawnie za wyjatkiem tego spadku na zacisku 30 do 9.4v
zależy jaka instalacja- jak V generacji (wtrysk w fazie ciekłej) to żadne konsekwencje nie grożą ;) ale ta cena - najtaniej 8 tys. ;) "zwykłą" - sekwencyjną po przejechaniu 100kkm mogą być kłopoty- wypalone gniazda zaworowe (dotyczy toyoty i hondy) do c4 - najlepszy silnik 1,4 i 1,6 i 2,0 - te w miare fajnie współpracują z lpg i powinno być dobrze
To bezpośredni wtrysk w tym przypadku jedyna rozsądna opcja to V generacja ale nie jestem pewien czy powstała już instalacja do tego sinika no i ceny tych instalek to kosmos
Jak dla mnie to w ogóle instalacja LPG w tak małym i słabym silniku to nieporozumienie. Oczywiście do MPI powinien być wtrysk gazu czyli instalacja IV generacji, choć nawet w salonach montowali II gen. Niestety II gen. ze względu na swoją budowę zawsze wpłynie negatywnie na moc i moment maksymalny silnika, nawet podczas pracy na benzynie. MPI EURO 03...
Witam Obecna instalacja to II generacja. Rozważam montaż IV generacji. Ze starej instalacji została by butla i filtr gazu (pod maską). Wiem że potrzebuję reduktor, 4 wtryski, sterownik i coś jeszcze. Proszę o porady jaki to miałby być zestaw.
Jest to silnik 8 zaworowy na pełnym wtrysku. Z tego co pamiętam chyba on posiada plastikowy kolektor więc raczej II generacja instalacji gazowej odpada z uwagi na strzały niespalonego gazu. Sam również proponuje sekwencyjny wtrysk gazu
Bez aktywnej sondy lambda nie ma jak skorygować mapy wtrysku. Kolega niech się zapozna z zasadą działania instalacji gazowej IV generacji i dopiero próbuje doradzać. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych...
kolego za mało danych, jakie autko, silnik jaka instalacja I, II generacja sekwencja, masz tam mikser, blosa, wtryski?
Siedzi tam zwykła jednostka 2.0 ze zmiennymi fazami i tyle.Wystarczy że sprawdzisz po kolorach przewodów idących do wtryskiwaczy czy masz pełną lub pół-sekwencje.Stag obsługuje wszystkie rodzaje od full grupy do pełnej sekwencji i w razie zakładania tego sterownika wisi Tobie co masz.Jest forum Toyoty TKP i tam sie możesz wszystkiego dowiedzieć.Nie...
Witam Odnośnie golfa - czy jest to 2 generacja lpg czy może sekwencja ? Jaki silnik ? Sprawdź i zapewne uzupełnij płyn w układzie chłodzenia Być może zatankowałeś zanieczyszczonego lpg i potrzeba przeczyścić zawory, reduktor mixer lub wtryski lpg , (instalację gazową ) A odnośnie hondy to oczywiście 4 gen lpg ( sekwencyjny wtrysk gazy fazy lotnej )...
W sumie ciekawe, to co mówisz, bo te 3 propozycje otrzymałem od warsztatu: "WITAM instalacja gazowa ze względu na liczbę cylindrów i nasze doświadczenie możliwe instalacje z którymi można wyregulować i fizycznie zamontować to ,czwarta generacja easy fast firmy lovato technicznie najlepsze funkcje do wykorzystania regulacji ustawienia parametrów zbiornik...
Co do wtrysku bezpośredniego wiem że trzeba zmontować instalację 6 generacji prinsa za około 9-10tyś. Wtedy nie pali benzyny. Myślałem nad Fiestą 200km ale tam silnik z ręczna regulacja zaworów i paskiem rozrządu więc do LPG odpada. Co to Opla Corsy 1,4 Turbo to były wersie seryjne z 150km. Wiec 160km można osiągnąć. Jaki auto z pośrednim wtryskiem...
instalacja generacja instalacja gazowy generacja regulacja instalacja generacja
zmniejszyć moment obrotowy peugeot boxer kluczyk sprężyna siłownika krups
Subaru Impreza – prawidłowy zakres napięcia sondy lambda, diagnostyka 0,8–1,8 V Jak wyjąć zablokowaną kapsułkę z ekspresu Delta