Gratuluje i zycze satysfakcji z uzywania radia.
Poczytaj forum, bo nie raz i nie dwa pisano o tym. Oto dwa pierwsze lepsze tematy > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Zgadza się jedną stronę do instalacji samochodu drugą do kostki od radia.
Z wadliwego alternatora. Jeżeli dźwięk z innego źródła - mp3 jest prawidłowy, to nie koniecznie, jest wina alternatora. Zakłócenia z alternatora powinny "wchodzić" również na "inne źródła" dźwięku - radio powinno "gwizdać" przy dodawaniu gazu. Ja bym do testów odłączył +12V zasilania radia z instalacji samochodu i zasilił radio z dodatkowego akumulatora...
w DE obowiązuje max. moc 4 W na kilku kanałach AM. Nie 4, a 1 W. ;) Tak się zastanawiam, po co te wpisy? Temat stary, a Autor tematu ma zablokowane konto. Pozdrawiam.
Uruchomić radio poza samochodem (na stole) i sprawdzić czy przyczyna braku głosu tkwi w radiu. Zmierzyć napięcie na wszystkich pinach w gnieździe głośnikowym ("B" ISO), uruchomionego radia względem masy. Powinny one mieć wartość (5.5V do 6.5V), zbliżoną do połowy napięcia zasilania radia. Do instalacji w samochodzie podłączyć inne radio (ze zintegrowanym...
"Nie każdemu psu na imię Burek". Nie każde Audi A4 ma identyczną instalację zasilania radia. Skoro piszesz, że w instalacji zasilania radia Twojego samochodu występuje +12V ze stacyjki, to znaczy, że pokazane na zdjęciu radio nie jest dedykowane do tego auta. Radio które chcesz zamontować uruchamiane jest poprzez magistralę CAN, której prawdopodobnie...
Dokładnie należy podciągnąć zgodnie z instrukcją podłączenia podciągnąć /plus po stacyjce z instalacji samochodu.
Przyczyną uwalania AN80T71 jest podanie 12V lub długotrwałe przeciążenie na pin 5 ISO-A (przewód sterowania automatycznej anteny). Najczęściej zdarza się to podczas podłączania radia do instalacji w samochodach z grupy VW bez uprzedniego odłączenia tego (niebieskiego) kabelka.
Pozostaje jeszcze kwestia podłączenia głośników bo na początku zrozumiałem że piszesz o tych 4 pinach do głośników w złączy nowego radia a nie instalacji w samochodzie i raczej jest tak jak podaje justka80 że głośniki są zasilone z dodatkowego wzmacniacza wiec żeby użyć tego radia byś musiał jeszcze przerabiać instalacje od głośników. Na upartego idzie...
Wszystkie przekaźniki w samochodzie są na 12 V i nie mają problemu z 14,4 V.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Czarny od czerwonego odłącz bo tam z radia jest wyście na sterowanie anteną. Masa będzie na pewno brązowy i sprawdź czy nie masz zasilania na fioletowym z instalacji w samochodzie.
Sygnał od wstecznego, może być ten sam z żarówki od wstecznego co podpiąłeś kamerę (ja bym podpiął ten sygnał do kamery i radia przez jakiś niewielki przekaźnik żeby instalacji samochodu nie przeciążać). Pamiętaj tylko żeby później w radiu wybrać odpowiednia polaryzacje.
LUDZIE !!! Piszcie jakie radio, dodajcie zdjęcia przyłączy i co bardzo ważne: w jakim samochodzie montujecie, (marka i model oryginalnego radia) + zdjęcie kostek w instalacji samochodu.
Wizyta w zakładzie naprawczym samochodów. Możliwy brak zasilania radia. Np. uszkodzony bezpiecznik zasilający radio. Nie w radiu, lecz w instalacji samochodu.
"Nadal nalegam abyś ten przewód odpiął od radia i zobaczył czy nadal świeci - w ten sposób upewnisz się czy uszkodzone jest radio, czy instalacja samochodu." Zapomniałem dodać gdzieś na początku, że radio jest poza autem podpięte pod zasilacz 12V.
I co mu to da? Gdzie to podłączy? Do anteny? Jak?! I tak potrzebuje kupić separator antenowy by posłać zasilanie do wzmacniacza... Równie dobrze mógłby to być kabelek nazwany Remote, a od biedy to i plusa po zapłonie tam podłączyć... Bo cały myk jest w tym że fabryczne anteny dostają z fabrycznego radia zasilanie przez kabel antenowy, czego aftermarketowe...
Podłączyłem kolego tak jak radzisz, w sumie nawet dobre rozwiązanie bo radio gra tylko wtedy jak jest kluczyk w stacyjce . Brązowo-czerwony cienki z instalacji samochodu pod czerwony z radia. Czerwony instalacji samochodu pod żółty radia. Ale nadal pobór prądu po wyciągnięciu kluczyk to aż 0,11A
I raczej nie ma to nic wspólnego z nieprawidłowa praca silnika. A być może to właśnie jakieś nieprawidłowości w instalacji elektrycznej samochodu mają wpływ na pracę radia. Proponuję na początek wizytę w ASO VW i pełny test oraz usunięcie usterek w instalacji elektrycznej autka.
Pozostałość jakiegoś radia no-name, nie będąca żadnym standardem - do usunięcia. To białe w tle to kostka ISO (wygląda na głośnikową) z oryginalnej instalacji samochodu. Powinna być podobna - zasilająca z mniejszą liczbą przewodów.
Niewiele można zrozumieć z tego opisu. Czy to jakiś warszawski slang? Przede wszystkim napisz jakie masz radio? Niemal wszystkie (niededykowane do konkretnych samochodów) radia wymagają zasilania: 1. +12V na stałe (B.U.>żółty przewód); 2. +12V ze stacyjki (ACC > czerwony przewód) 3. minus (MASA > czarny przewód). Jeśli w okolicy "kieszeni" na radio...
Tak jak napisałem wyżej bezpieczniki powinne być na wiązce idącej do centralki (czarne pudełko) . Nie chodzi też o używanie radia tylko oto czy jest włączone w instalację samochodu.
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Instalacja do radia powinna być w każdym samochodzie - wiązka z plusem, minusem, 2 przewody CAN, przewody głośnikowe, parę innych cienkich kabli i kabel antenowy. Całość przewodów zakończona wtyczką Fakra, antenowy taką małą, zatrzaskową wtyczką. Jeśli tego niema to trzeba będzie dorobić wtyk do radia i do anteny. Sterowanie w kierownicy jest podłączane...
Przypuszczalnie trzeba wpisać KOD radia Ten model chyba nie ma zabezpieczenia kodem. Sprawdź bezpiecznik w kostce zasilania radia i bezpieczniki zasilania radia w instalacji samochodu.
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Jeśli ktoś sie bierze za coś takiego, to może powinien chociaż podstawy poznać Moim zdaniem lepiej niech podjedzie co jakiegoś kumatego elektronika samochodowego i niech mu to podłączy tak jak ma być. A nie kombinować z jakimiś plusami z Climatronic-a. OD TEGO JEST INSTALACJA RADIA w samochodzie ze swoimi zabezpieczeniami na wypadek zwarcia.
Witam pojęcie zbyt ogólne sprecyzuj temat napisz o jakie zwarcie chodzi iw jakim samochodzie to samo dotyczy radia. pozdrawiam
Podaj model oryginalnego radia, producent, numer części. Pokaż pinout z naklejki tego radia. Na pewno na tym przewodzie złącza dodatkowego nie ma + po stacyjce. Nie mogę odnaleźć pinoutu dla radia z takim obsadzeniem pinów w złączach dodatkowych, przypuszczalnie mógł tam być sygnał SPD — zwiększenie głośności radia podczas jazdy lub sygnał PWM prędkości...
Dzień dobry, Kupiłem radio Blow i chciałem je zamontować w samochodzie Audi zamiast oryginalnego za pomocą przejściówki widocznej w załączniku. Do radia dodana była kostka, ale żeby nie psuć instalacji w samochodzie, użyłem przejściówki. Radio nie jest zasilane, nie reaguje po montażu, przypuszczam, że brakuje mi rozszycia któregoś z pinów. Dodaję zdjęcie...
Jasne, ale co woltomierz pokazuje? Bo przecież przyczyna jest gdzieś w instalacji samochodu, jeśli radia zmieniałeś.
W twoim modelu radio powinien być bezpiecznik 10A. Taki bezpieczni oznacza się kolorem czerwonym. Bezpiecznik jest w celu zabezpieczenia obwodów odbiornika przed przeciążeniem spowodowanym np. przepięciem lub zwarciem wyjść głośnikowych. Jeśli zastosujesz większy to nie będzie spełniał swojej roli i w przypadku powstania jakiegoś problemu może spowodować...
Masz możliwość podłączenia tego radia do instalacji w samochodzie kolegi? To takie same auta i radia?
Jeżeli posiadasz miernik to zmierz napięcie zasilania na kostce do radia czy jak podgłaśniasz nie spada do np 11V, jeżeli tak to problem masz w instalacji w samochodzie, albo plus albo masa, masę łatwo sprawdzić podłącz osobny kabel na obudowę radia a masę samochodu. Jeśli natomiast napięcie stoi jak drut to usterkę masz w radiu, np zimne luty.
Na początek sprawdź bezpiecznik. Zarówno ten w instalacji samochodu, jak i ten montowany w samym radiomagnetofonie.
Radio kupione nowe też nie gra, czyli nie wina radia. A jakie to radio? Określenie marki, modelu i rocznika samochodu nic nie mówi o samym radiu. Załącz zdjęcie naklejki z bocznej ściany radia. No to chyba jest jasne, że musisz szukać usterki w instalacji zasilania radia w samochodzie. Po odłączeniu kostki zasilania od radia sprawdź (jak nie masz miernika,...
Chyba, ze przerobisz sobie instalacje na ISO i kupisz adapter z Forda na ISO. Pelno tego na allegro. Albo te pierwsze wyjscie adapter lacznik z radia do instalacji w samochodzie.
masz AC na wypadek spalenia sie auta :?: moze lepiej jedz do kogos kto sie na tym zna juz widzialem w CC nie dzialajace awaryjne, spalone sciemniacze deski radia ktore sie wylanczaja po wlaczeniu swiatel, rozbite auta bo instalacja sie wkrecila w kierownice albo spadla pod pedaly, wypalone instalacje :D
Jeśli jest tak, jak na zdjęciu to będzie OK. Po to kable są rozłączane aby dopasować poprawne podłączenie radia do instalacji różnych samochodów (dopasowanie + cały czas i + po stacyjce).
1. oprócz radia potrzebne są głośniki, antena, może być potrzebna złączka do radia (jeśli nie ma w instalacji w samochodzie) kable. 2. jedyny problem to wyszukanie odpowiednich kabli zasilających i podpięcie się do nich (jak nie ma instalacji do radia).
No pewnie, że jest. Zasilanie możesz podłączyć przez przełącznik. środkowy styk do radia, skrajne styki - jeden do instalacji samochodu, drugi do dodatkowego akumulatora. Pojawi się kłopot z ładowaniem dodatkowego akumulatora. Dlatego proponuję użyć szlachetnej sztuki walki "uciekaido" i uciec od problemów wykorzystując posiadany przełącznik. Tym razem...
bardzo prosto, nożke +12V podpinasz pod akumulator [+] nożke masa podpinasz pod akumulator [-] i ciągniesz do układu. to znaczy ze ma isc kabel od akumulatora [-] do [masa] i od tego miejsca do ukladu oczywiscie zachowując polaryzacje. potem od nozki +9V od stabilizatora ciągniesz do układu... to jest prostrze niz sama instalacja radia w samochodzie,...
Zbyt mało informacji. Co to za radio - model? W jakim samochodzie? Czy radio jest dedykowane do marki samochodu? Jak wykonana jest instalacja radia? Czy podłączone jest sterowanie radia z kierownicy? Czy funkcja TA jest wyłączona?
Jeśli w samochodzie instalacja była oryginalna i dołożono radio też bez zmiany przewodów, to mamy sytuację, w której + po stacyjce z kostki samochodu przychodzi do radia na przewód żółty (czyli + , który powinien być cały czas) a + "cały czas" na + po stacyjce radia (czerwony). Dodatkowo - nie wiem, co z instalacji samochodu przychodzi na przewód niebieski...
Po to by odseparować ewentualne przecieki wcz. od radia do instalacji samochodu.
Mam pytanie czy dało się to podlaczyc ? Nie wiem, czy autorowi udało się podłączyć ale ogólnie, to da się podłączyć takie radio. Trzeba oczywiście modyfikować instalację elektryczną samochodu.
sprawdzić zasilanie czy jest dobre 12v w samochodzie ale zasilanie radia mierzyć na samym radiu a nie w instalacji samochodu trzeba miernik podłączyć pod masę radia (obudowa) i na dniazdo w radiu jeżeli spada na radiu a na instalacji nie to znaczy że coś jest w samochodzie nie tak brak masy czy zły kontakt na zasilaniu ale to już trzeba poszukać samemu
W zależności od samochodu, pod radio jest gotowa instalacja. Czasami bywa tak, że jest gotowa kostka do radia(nie koniecznie ISO) w której jest prąd stały i prąd po stacyjce) wtedy podpinasz prąd stały pod pamięć a prąd po stacyjce do kabla uruchamiającego radio. No chyba, że masz stare radio, wtedy jest tylko 1 prądowy
Wszystkie taśmy wychodzące od panela połączone są dalej z płytą główną radia. Patrząc "na oko" to nic nie widać żeby coś było mechanicznie uszkodzone. Jeżeli chodzi o instalacje w samochodzie to dla sprawdzenia podłączyłem inne radio z grupy VAG i wszystko działa jak należy, podświetlenie radia również. Temat z linku widziałem ale niestety pozostał...
Wszystko działa jak powinno. Przyczyną ciszy tylnych głośników było pomylone ułożenie przewodów między kostką radia, a kostką do instalacji w samochodzie. U mnie pomylony przewód zasilania wzmacniacza. Gdyby ktoś potrzebował pomocy, a na swoich błędach cos tam się dowiedziałem to służę pomocą.
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
ładowanie i u mnie było ok tylko wymienił łożyska i szczotki,jak zaczęły się szumy to przestałem radia słuchać,po trzech miesiącach stanął alternator, po naprawie radio też zaczeło normalnie działać,alternator dawał zakłucenia na instalacje samochodu i stąd te zakłucenia w moim przypadku,może i u ciebie ten sam problem.
Może nawet jeszcze nie można zgasić silnika. Złączyłeś przewody, ale nie zrobiłeś cięcia przewodu. którym jest zasilanie po stacyjce. Teraz prąd płynie na zasilanie radia i na instalację w samochodzie.
Podłączyłem inne radio z innymi kostkami i również nie reaguje. Moja wina źle doczytałem. Tak jak kolega pisze szukaj winy w instalacji samochodu.
Najlepiej przejść z przewodami przez otwory technologiczne, często zaślepiane gumami lub też przeważnie koło w okolicach kolumny kierowniczej przy belce są prowadzone przewody instalacji samochodu i tam możesz swoje upchnąć ;). Miejsc jest wiele ale trzeba poszukać.
Mozliwe ze trzeba bedzie zastosowac filtr antyzakloceniowy. Kiedys mialem CB w aucie jak byla na to "moda" i radio bylo podpiete do instalacji samochodu np radia i nie bylo zaklocen lecz slyszalem ze moga wystapic.
No pewnie, ale tam jest niezbyt wygodnie. W samochodzie problemem jest pewne połączenie z istniejącą instalacją. Trzeba zapewnić też dobrą izolację połączenia, żeby nie spowodować pożaru. Zasilacz do telefonu pobiera znacznie mniej prądu niż typowe odbiorniki w samochodzie.
Kupiłem BMW 7 (89rok). Radio w samochodzie było orginalne. Chciałem podłączyć nowe radio JVC winda CD ale okazało się, że w samochodzie jest instalacja ze wspólną masą. A nowe radia nie mają wspólnej masy na głośnikach. Czy trzeba przerabiać całą instalację radiową w samochodzie? Może ktoś ma na to sposób.
a było orginalne Jeśli potrzebujesz konkretnej pomocy, to opisuj wszystko konkretnie. Tutaj nie ma wróżek ani jasnowidzów. Podaj markę i model lub zdjęcie naklejki oryginalnego radia jakie było w tym aucie. Czy do tego nowego radia masz 2 rodzaje adapterów przyłączeniowych ISO <-> wtyk do radia? Załącz zdjęcie z (czytelnymi przewodami) kostki...
Antena to jedno, ale bardzo ważny jest sposób zasilania radiotelefonu w samochodzie. Doprowadzenie bezpośrednio z akumulatora i ewentualnie elementy przeciwzakłóceniowe. Nie wspominam o starannym odkłóceniu instalacji elektrycznej i masach radia i anteny.
Odpowiednie okablowanie https://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Do... Instalacja w samochodzie https://www.youtube.com/watch?v=W8BZJQjl...
MODEL radia to oczywiście tajemnica? Auto to Yaris z android auto. brzmi jak jakiś typowy chińczyk.
ACC jest to takie wyjście które bez uruchamiania w pozycję zapłonu włacza niektóre urządzenia np radio, zegarek itp jeśli instalacja jest seryjna acc szukać możesz najłatwiej w okolicy radia. Zależy od samochodu ale w 90% aut napiecie na acc pojawia się przy pierwszej pozycji przy przekręceniu kluczyka (wówczas puszcze blokada kierownicy) i zanika w...
Mam dostęp do diagboxa. Czy wiesz gdzie i jak to ustawić? Rozumiem, że radio ma być podłączone do instalacji samochodu? Czy różnica w modelu radia RD3-00 / RD3-01 nie ma tutaj znaczenia?
Skoro kostki z samochodu już nie ma a są takie ładne złącza przy radyjku - wystarczy kupić w necie lub sklepie radiowym czy elektronicznym "Wtyki ISO (zasilający i głośnikowy)" - tak należy to nazwać. Po złączeniu go z instalacją samochodu, będzie miał Kolega połączone jak należy. Te przewody przy radiu są w idealnym stanie, nie ma co tam rwać!
Daj fotkę okablowania od strony instalacji samochodu, oraz złącza od strony radia.
Witam szukam schematu radia pioneer ke2700sdk chodzi mi głównie o schemat gniazda wyjściwego gdyż nie wiem jak połączyć radyjko z instalacją samochod.
Sprawdź czy czerwony i żółty z radia wchodzą w oddzielne przewody w instalacji samochodu. Prawdopodobnie fabrycznie jest zasilane że stałego plusa tylko.
pptrzebuje do radia bo mam skoki napiecia poprzec co radio z androidem mi sie restartuje To w pierwszej kolejności należy naprawić instalację elektryczną w samochodzie.
Wygląda na to że nie masz w ogóle podłączonego stałego plusa pod radio. Daj zdjęcia oryginalnych wtyczek z kablami w instalacji samochodu oraz zdjęcia tego adaptera przez który podłączasz wiązkę radia.
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
W czym może leżeć problem? W podłączeniu radia zapewne - musiałbyś popatrzeć, czy zostało dobrze podłączone do instalacji samochodu. I właściwie tyle, bo bez zajrzenia za radio, chyba nikt tu nic nie podpowie. Nawet prawidłowy opis wg radia i samochodu, co i gdzie podłączyć, będzie trzeba sprawdzić w realu.
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Czy ktoś z szacownych kolegów miał styczność z tym radiem. Jaki jest opis podłączenia tego radia na stole ? Czy radio to na stele ruszy bez reszty instalacji samochodu ? Generalnie radio podobno działa prawidłowo w samochodzie ale nic nie wyswietla na wewnętrznym displayu. Jest to nowy typ radia fordowskiego 2 din w wersji Sonego.
Oddaj to ogarniętemu elektrykowi co siedzi w Renówkach. Prawdopodobnie tzw "rzeźba jak ch..." Jest jeszcze szansa że po odcięciu czerwonego kabla radia od instalacji samochodu (bo nie wiadomo gdzie idzie), i podaniu bezpośrednio na radio plusa z akumulatora zagra i radio i zamek zadziała. Jak nie to... "rzeźba jak ch..." ;)
Witam. To masz problem po pierwsze jakie radio do jakiego samochodu,jakie kostki są w samochodzie,po drugie to w każdym aucie są wyprowadzone kostki do radia chyba że ktoś przerabiał.
peugeot 206 [2005r] antena ta sama od początku czyli od czasu zakupu samochodu. Instalacja radia i głośników i wzmacniacza wykonana przez firmę car audio. Wszystko było ok przez około pół roku teraz jakaś lipa ... :(
Są do wielu samochodów adaptery z fabrycznej instalacji na kostki ISO, zamiast ciąć i rzeźbić najpierw bym poszukał.
Kup transmiter FM i po kłopocie, wtykasz ustrojstwo w gniazdo zapalniczki i cała instalacja.
Właśnie było grzebane przy bespiecznikach i wtedy radio zgasło Co jeszcze działo się z instalacją samochodu przed pojawieniem się usterki ? Sprawdziłeś bezpieczniki i czy do "wtyczki" radia dochodzi zasilanie ?
Sprawdź czy aby w Twoim samochodzie nie jest tak, że to stałe +12V na pin15 nie zanika po uśpieniu CAN'a (około 15 minut po zamknięciu auta). Jeżeli tak jest, to dla tego nowego radia musisz do pinu 15 (żółty przewód) doprowadzić stale występujące w instalacji samochodu +12V. Prawdopodobnie w oryginalnym radiu wszystkie ustawienia zapisywane były w...
A przewód wychodzący z radia "power antena" jest podpięty do instalacji w samochodzie? A jeżeli jest to czy jest na nim napięcie?
Jeśli chcesz zakuć konektory żeńskie na przewodach z samochodu i wsunąć w kostkę iso, to jak najbardziej. Ale wyjdzie drożej, niż zakup kostki z przewodami. I więcej zabawy z tym. Myślałem, że chcesz luźne konektory wsuwać w kostkę radia. Bo to bez sensu. Ale można kupić kostkę z przewodami i polutować z uciętymi przewodami z instalacji samochodu. Czym...
Jaki masz model tego radia? Na allegro jest sporo przejsciowek/adapterow dla roznych modeli wiec pewnie jest szansa ze znajdziesz po prostu adapter na ISO - chyba ,ze w innym aucie masz inna instalacje wiec musialbys przerabiac instalacje w samochodzie.
Białe przewody to CAN( są zawsze razem skręcone), ale podeślij jeszcze fotkę kości iso od strony instalacji samochodu.
Zgadzam się z kolegą wyżej. To czysty marketing. Nie długo będą specjalne radia do samochodów z instalacją gazową. :)
Kilka to ile ? I które, podaj oznaczenia lub zaznacz na fotografii. Chciało ? Już odpala ? Nie, to na początek odłącz nowe radio, i zrób jak było gdy palił. Radio podłączałeś "na pałę" czy orientowałeś się co i czy można podłączyć do nowego radia z instalacji samochodu ? Teraz CANy i inne cuda robią, komputery komunikują się z radiem, i złe podłączenie...
Radio "siedzi" w Corsie '04, przy każdym włączaniu trzeba wpisać kod, co jest nieco denerwujące. Zapewne zamiana "plusów" w kostce ISO przyniosła by efekt, ale to zostawiam na koniec. Zastanawia mnie czemu tak się dzieje, czy winna instalacja samochodu czy radia?
Działa . Miałem 2 różne wtyczki podłączone pod jedno wyjście z instalacji w samochodzie . Wyciąłem niepotrzebną instalacje według schematu podłączyłem sprawdziłem miernikiem okazało sie że bezpiecznik od radia w międzyczasie przepalił się wymieniłem podłączyłem radio działa . Dziękuję za pomoc pozdrawiam
Pisałem na samym początku, że wina przeważnie siedzi w instalacji samochodu...
Podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Instalację z 4 głośnikami w kostce ISO spotykałem na początku lat 2000 w wersji radia 1 din. Samochody były sprowadzane (jeśli dobrze pamiętam) z Włoch. Tu okazuje się, że później też produkowano samochody z taką wersją instalacji. Nigdy nie spotkałem fabrycznego radia dla takiej instalacji....
Jak masz możliwość to podłacz to CB w innym samochodzie z instalacją do CB lub pod antenę stacjonarną. Mi to wygląda na typowe "sprzęganie" się się radia ("wchodzenie" w.cz w tor m.cz lub syntezy) - niekiedy jest to trudno usunąć. Czy antena jest na dachu i ma dobre połączenie z masą karoserii? P.S Zapewne przy modulacji FM takie zjawisko nie występuje.
:( to zobacz czy napięcie wchodzi do radia może coś na instalacji w samochodzie zobacz też przewód masowy
Witam, Jestem posiadaczem Opla Astry F (sedan), do której wcześniej władowałem radio Sony CDX-F5500. Postanowiłem ostatnio podłoączyć do tego subwoofer i wzmacnacz. Kupiłem Wzmacnacz Voicekraft MB-900 wraz z oryginalnym okablowaniem. Wzmacnacz chcę podłączyć pod sam subwoofer (głośnik 600 W 4Ω). Mam pytanka: Czy kabel od zasilania prowadzić od...
Jeśli nie znasz się na tyle, by samemu grzebać w radiu, to zanieś je lepiej do serwisu rtv. Choćby na sprawdzenie. Bo skoro sprawdziłeś instalację w samochodzie podłączając inne radia i one grają, to pozostaje usterka sprzętu.
sprawdż kostki iso oraz przył masy sprawdz czy bezpiecznik siedzi dobrze w gnieżdzie jeśli jest ok sprawdz stan bezpieczników zasilania w samochodzie najprościej wyeliminować przyczynę podłączyć radio na zasilaczu i "opukać" lub wstawić inne radio w celu sprawdzenia instalacji w samochodzie ale z objawów wynika że przyczyna siedzi w instalacji samochodu...
nie w instalacji samochodu masz to zrobić tylko radia. nie czaje:/
Cześć, czy ktoś wie w którym miejscu Opel oryginalnie montuje moduł radia cyfrowego? Czy instalacja będzie gotowa pod podłączenie modułu w samochodzie który fabrycznie wyszedł bez tego dodatku? Radio CD70
Usuniecie problemu tylko i wyłącznie przez kupno nowego samochodu,nie da się podłączyć starej instalacji do nowego radia,
wyłącznik radia samochodzie montaz radia samochodzie zmiana radia samochodzie
trwałość pralek odblokować karte blokada drzwi pralka mastercook
toshiba 32l4353d toshiba 32l4353d
Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 – brak podświetlenia wskazówek licznika, żarówki T5, LED, naprawa Barton Sprint 50 EFI gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu – przyczyny i diagnostyka