Silnik krokowy sprawdzony? Podpinałeś auto pod interfejs diagnostyczny?
Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
Interfejs diagnostyczny, widzi obroty wału?
Jakim programem i interfejsem próbujesz łączyć?
Jeszcze dopisze jest w tym aucie pompa delphi która była wymieniona auto zapali ale chodzi w trybie awarii . maksymalne obroty to 2500 . I tu jest pies pogrzebany. Odczytałem taki błąd. P1190 - Kalibracja Opornik poza zasięgiem co jest nie tak. We wtyczce pompy jest specjalny opornik kalibracyjny. W komputerze diagnostycznym trzeba sprawdzić kod tego...
Kupiłem kabel na ELM i USB, na tą chwilę nie dałem rady nic podejrzeć tymi programami które dostałem wraz z interfejsem (oprócz obrotów silnika w jednym przypadku), popróbuję na innych z netu, jak nic z tego nie będzie to go odeślę sprzedawcy..
Czy auto było podpisane pod lexie lub inny interfejs diagnostyczny? Skaczące obroty mogą być spowodowane wieloma czynnikami. Dlaczego akurat sterownik.
Najlepiej poprzez odczyt interfejsem.
Jakie ciśnienie powinno być na manometrze na wolnych obrotach ?
Przy podpiętej wtyczce 3-bar. Jak odepnę to nabija do 400bar. interfejs widzi obroty, ale na zegarach wskazówka nie rusza
Wg. SMART dysk sprawny. Czy wolny? Zdecydowanie wolniejszy niż współczesne, ale tragedii nie ma. 7200 obrotów i max 70MB/s. Najgorsze, że ma ten interfejs ATA, nie SATA.
Odłącz sondę i zobacz czy coś się zmieni, sonda powinna oscylować nawet na wolnych obrotach.
Szukaj interfejsu taksometru CAN.
wolne obroty ustawia się za pomocą interfejsu diagnostycznego VAG-COM, prawidłowa minimalna wartość wolnych obrotów w tym silniku to 860 RPM.
Nic nie szukaj tylko korzystaj a jak przyjdzie na to czas to wyjdzie , duże obciążenie przy tak niskich obrotach to normalny objaw , masz interfejs to podnieś sobie obroty na 800 z hakiem i po sprawie , tak w dieslu da się zrobić to w benzynie chyba też choć pewien nie jestem .
mam interfejs
1000 Mbs => 125 MBs Poprawione błędnie skopiowane, poprawna wartość to - 1000 Gigabitów dla każdej z kart sieciowych. Użyj iperf.exe między NAS-em a komputery aby zobaczyć ile twoja sieć przepuszcza max mbs. Nie mam możliwości zainstalowania na NASie iperf który to jest na systemie OMV. Bardziej moje pytanie dotyczy kwestii sprzętowych, czyli stosunku...
O kur zapiał, a to rozumiem, że bez interfejsu się nie obejdzie.
To zamów sobie swój własny. Większość to uniwersalny interfejs zrobiony na max232.
Łatwo sprawdzisz jak to mechanicznie wygląda. Zwróć uwagę jak przełącza na drugi bieg, jak startuje z miejsca i zaparkuj pod górkę , rusz z miejsca i zobacz jak wygląda pełzanie (czy się nie cofa). Po mojemu to błędy w komunikacji z TCU (tak jak zdiagnozował interfejs : brak sygnałów z pedału gazu, TPS, obrotów silnika). Zresztą wywalił błąd że brak...
czy można połączyć się ze stagiem tak żeby nie zarejestrował połączenia (chodzi mi o to żebym ja się mógł połączyć i zgrać konfiguracje ale tak żebym nie stracił gwarancji. Można, jak masz interfejs BT i androida. http://marwell.pl/~ravi/storage/remapper...
Witam chciałbym się dowiedzieć czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Delphi DS150E będę mógł odczytać błędy w omedze (2.5 TD) oraz czy istnieje możliwość regulacji obrotów silnika za pomocą tego interfejsu w omedze (2.5TD).
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
Pytanie wynika z czystej ciekawości jak pracuje kocioł. Czy info o obrotach wentylatora można pobrać na którymś interfejsie, czy trzeba się podpinać pod wentlator? Wolałbym to zrobić najmniej ingerując kocioł.
Witam. oto mój programik który miał służyć do płynnej regulacji obrotów silnika DC.Literka "a" miała zwiększać obroty a literka "z" zmiejszać. Ogólnie przerwanie od RS-a jest bo zapala się dioda na porcie B0 ale tak jakby program sie potem wieszał bo dioda powinna się wygasić w petli głównej a tego nie robi. #define cbi(sfr, bit) (_SFR_BYTE(sfr)...
No to może teraz czas na nauczenie ECU tego konkretnego silnika. Podpinałeś się jakimś interfejsem?
Witam. Silnik nie wchodzi na wyższe obroty. Czy interfejsem ELM327 jest możliwe odczytanie błędów ze sterownika silnika?
Witam mam pytanie czy programatorem ezp2019 będę w stanie odczytać eeprom 93c76 simos 3PB.Docelowo chciał bym zdobyć login w celu adaptacji obrotów biegu jałowego fabia 1.W vcds lite wchodząc w blok 01 da się podnieść wartość 128 na 138 test potem przyjmuje save.Obroty są podniesione Ale kiedy odłączam interfejs od wtyki obd obroty z powrotem spadają...
To dobrze. Ja niestety nie mam tego interfejsu więc pozostanie 650.
VCDS lite lub VAG COM 409.1 ale raczej zmiana nie będzie trwała (po dłuższym odłączeniu akumulatora wróci do normy). Czasem opcja nie jest dostępna W wersji Lite i trzeba mieć Pełnego VCDS (program + interfejs). Aby to zrobić na stałe trzeba by grzebać w mapie sterownika silnika (chiptunning). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam. Mam parę pytań odnośnie działania dysku, na początek takie: Wszystkie dyski mające ten sam interfejs, obroty, mają zbliżony transfer danych, niezależnie od tego czy mają jeden talerz czy cztery. Jeśli w dysku o jednym talerzu są dwie głowice to w danym czasie mogą one odczytać pewną ilość danych, ale w dysku o czterech talerzach i ośmiu głowicach...
Soft [url=http://www.ross-tech.com/]typu VagCom i jakiś [url=http://www.viaken.pl/]interfejs
Też tak sądzę, próbowałem nawet do przeczyścić i przesmarować. Jeszcze nad nim popracuję. A odnośnie interfejsu diagnostycznego, jaki radzicie kupić
Odpiąłem zasilanie od przedniego panelu/regulatora obrotów. Niestety, interfejs usb nadal buczy :( Co robić dalej???
Panowie macie rację poszukam kogoś bardziej kumatego bo on ma ten interfejs od niedawna. Dodam że zbyt wolno wchodzi na obroty tylko na zimnym silniku powiedzmy po całej nocy . Przy drugim odpaleniu już normalnie.
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia. Oraz spadek napięcia na przewodzie od akumulatora do rozrusznika. Następnym krokiem będzie podłączenie interfejsu i sprawdzenie obrotów silnika podczas pracy rozrusznika. Nie chce odpalić po dłuższym postoju czy za każdym razem? Jest instalacja gazowa?
(at)przem188 siema udało mi się znaleźć wylacznik bezpieczeństwa ale dalej nie jestem w stanie nic aktywować są tam 2 sygnały 12v jeden 5v i reszta mas podejrzewam że tak jak mówiłeś poprzez oporniki od 5v do tych mas załącza sie sygnał w kompie na włączenie wyższych obrotów. Bo te podwyższone obroty można ustawić w interfejsie diagnostycznym i to jestem...
No a na interfejsie sterownik silnika widzi obroty wału i obroty pompy? Jeśli nie widzi a oscyloskopem przy czujniku sprawdzałeś że jest ok to albo połączenie sterownika z pompą albo sterownik.
Ja nie pisałem nic o czujniku wałka. Tam koło walka rozrządu jest na jajowatych otworach właśnie po to by ustawić "zapłon". Prędkość rozrusznika sprawdzisz interfejsem odczytując prędkość obrotowa silnika w czasie pracy rozrusznika,czyli kręcisz rozrusznikiem na ciepłym silniku i patrzysz jakie obroty silnika pokazuje interfejs.
Nie wiem, czy czasami dane do obrotomierza nie są przesyłane szyną cyfrową, jak tak to nie weźmiesz obrotów bez jakiegoś interfejsu.
Witam witam mam taki problem posiadam vcds oraz interfejs viakena potrzebuje zwiększyć obroty silnika ponieważ sa na poziomie 830 obrotów a jak włączę klime to juz w ogóle za niskie są mój problem brzmi tak że w vcds mam zablokowany kanał 16 czyli Dostęp upoważniony a z tego co widze na yt wlasnie tam można zwiększyć obroty i jak zrobić aby odblokować...
Witam, Ja używam enkoderów Baumera, ale to inna klasa cenowa i inne interfejsy SSI RS422 taki jak np. BMSH 30D1G24C12/00P4T. Mały i poręczny ale cena kosmos w porównaniu do twojego. Rozdzielczość też. Ale może znajdziesz coś tańszego.
Dysk twardy, interfejs: serial ATA II. Pamięć podręczna im więcej tym lepiej np: 16MB. Talerzy im mniej tym lepiej, najlepiej jeden talerz. Obroty 7200 RPM. Rozmiar: 2,5 cala.
sorrki liczbę obrotów w sekundzie ok 8.
Do sprawdzenia potencjometr pedału gazu oraz przepustnica. Któreś z nich może się przycinać w danym położeniu lub nie mieć pełnego zakresu pomiaru. Masz dostęp do interfejsu diagnostycznego?
Podjedź do jakiegoś elektromechanika, to Ci zdiagnozuje. Wymieniłem dwa dość popularne interfejsy, które z Simtekiem radzą sobie dobrze, ale oczywiście nie wyczerpują one możliwości. Oczywiście jeszcze Tech2 i wszelkie uniwersalne robiące Opla.
Musialbys miec interfejs aby to sprawdzic. Moze patent z dioda lub odlaczenie go? Da to jakies rozeznanie.
Możesz zatem wyjaśnić jak to działa? sądziłem że jeśli gniazdo diagnostyczne, po podłączeniu do niego urządzenia diagnostycznego (prosty interfejs na telefon) pokazuje obroty, to sygnał dochodzi do tego gniazda i mogę to wykorzystać do sterowania obrotomierzem... . Tak jak to zresztą jest w schemacie. Domyślam się że sygnał (impuls) idzie bezpośrednio...
Diagnostyka na początek, najlepiej INPA ale zadziała tylko z interfejsem na ADS.
Jeżeli ciśnienie gazu przed takim przełączeniem po którym silnik gaśnie jest dużo wyższe (a może tak być przy nieszczelnym zaworze regulacyjnym w reduktorze), to sterownik gazowy, może tak skrócić czas wtrysku, że czas ten może być już w nieliniowym zakresie charakterystyki wtryskiwacza lub nierealny do zrealizowania - wtryskiwacz nie zdąży się otworzyć....
Będzie problem zdiagnozować bo w tej astrze jest stary port OBD 1 i nie mam interfejsu żeby go zdiagnozować.
Podobnie było w układach graficznych CGA w IBM PC: https://int10h.org/blog/2015/04/cga-in-1... Jakiś czas temu robiłem dla siebie podobne symulacje i wyszły podobne efekty, zasada działania NTSC jest faktycznie prosta, prostsza niż PAL. Bardzo istotna jest liczba pikseli na jeden "obrót" koła barw, żeby była całkowita.
Wymieniony filtr fazy ciekłej, filtra fazy lotnej nie wymieniałem bo z tego co pamiętam to go nie było, płyn chłodniczy zalany do pełna . Byłem u gazownika i stwierdził ubogą mieszanke na wysokich obrotach ale do komputera nie podłączał bo miał problemy z interfejsem.
Ja tylko dodam, że soft, nie ważne czy w budowany czy na PC jest tak samo chroniony, ale ja nie o tym - jeśli sprowadziłeś to z Chin to musi to mieć dopuszczenie do obrotu w UE (czyli certyfikat CE), sprzętu elektronicznego bez uzyskania tego certyfikatu nie wolno wprowadzać na nasz rynek.
Podłączenie do mikrokontrolera nigdy nie stawia ograniczeń, po prostu czasem przed mikrokontrolerem musi znaleźć się dodatkowy układ. Każdy enkoder można przystosować, np. napięcia poziomów logicznych mogą być za wysokie i wymagać dopasowania, może być też wyjście OC wymagające podciągania, czasem spotyka się inne interfejsy niż dwa sygnały kwadraturowe....
Błąd: 3257 - dotyczy EBS, moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po prawej; błąd pierścienia impulsowego 3209 - moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po lewej; brak ważnej definicji 3207- moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po lewej; błąd pierścienia impulsowego, czujnik koła po lewej 3002 - uszkodzony przyrząd sterowniczy; nieznane przerwanie uC , timeout...
Wystarczy do takiego bolidu podlaczyc byle jaki interfejs zeby zobaczyc czy obroty sa widziane.A pomiary na miernik mozna sobie wsadzic,oscyloskop owszem,prawde powie.
Jeśli oś obrotu jest umieszczona pionowo względem płaszczyzny ziemi to pozostaje tylko magnetometr. Poszukaj takich przewidzianych do kompasu. Mają one bardzo dużą czułość i zwykle interfejs I2C lub SPI.
Kupiłem interfejs do instalacji Lanzirenzo, w polu "obroty silnika" zmieniłem wartość z "niskie" na wysokie" wszystko działa jak należy.
Jak to wypatrzyć w fordscan Nic nie wypatrzysz, bo trzeba użyć softu i interfejsu diagnostycznego do instalacji gazowej
Jeśli siłowo rozwiąże to zniszczy przekładnię. Ja używam sterownika silników krokowych którym wysuwam i cofam trzpień w przekładni. Spróbuj podpiąć wykręcony silniczek do instalacji i przekręć zapłon. Kiedyś tak robiłem i trzpień wyskakiwał (trzeba trzymać- druga osoba by daleko nie odskoczył) Jeśli silnik sprawny i instalacja auta to musi wyjść bo...
Witam. Bardzo proszę o pomoc. Poszukuję przekaźnika interfejsowego na szynę din, który zmieniałby bieguny plus z minusem. Potrzebuję taki przekaźnik do sterowania silnikiem 24 DC, który zmieniałby w ten sposób kierunek obrotów.
Sorki, rzadko wpadam. Ale widzę po nick'u, że zapewne już znalazłeś te wartości. :] Witaj. Dla pozostałych jeśli by mieli tu zaglądać, w m51 w BMW wartości wzorcowe: - kąt wtrysku: 0,95 (+-0,03), 0,9 przy większym przebiegu (+-0,03) (wzór: 2,51 stopnia) - dawka paliwa: 3,5-4,5mg (wskazanie komputera, niektórzy podają nawet do 6mg) - obroty jałowe: 727rpm...
Obroty jałowe silników benzynowych są z reguły ok. 700-800rpm. Przy 400, jak masz, silnik by raczej szarpał charakterystycznie. Ty jednak napisałeś, że chodzi równo, więc może to cóż z obrotomierzem. Pożycz od kogoś jakiś interfejs diagnostyczny Obd2 np. ELM237 i zobacz jakie są obroty w programie diagnostycznym. ELM 237 to tani interfejs wielu ludzi...
witam posiadam w aucie gaz sewencyjny firmy stargas komputer elios.mam ustawiony ze przy odpowiedniej temp przezuca na gaz,lecz chce zmienic to zeby zmienial przy obrotach,posiadam interfejs lecz niemoge znalesc programu.pomoze ktos??z góry dzieki
Witam Jakim interfejsem diagnostycznym sprawdzałeś? Podaj nazwę? Jeśli skaczą również na benzynie proponuję do testu przełączyć "na stałe" na benzynę. Skasować błędy. Przejechać kawałek, postać na wolnych obrotach i zobaczyć co komputer "złapie". Możliwe że interfejs nie pokazuje wszystkich błędów lub jakieś są maskowane. Jeśli jest dobry interfejs...
Moze warto podłączyć interfejs i sprawdzić jaka jest usterka silnika może wyświetli KOD błędu.
Witam. Posiadam program Vag-com Release 409.1-US oraz interfejs diagnostyczny. Chciałbym podnieść trochę obroty na biegu jałowym silnika w Seat Ibiza 1.4 benzyna z 2006r. kod silnika BRY. Niestety nie mam kodu logowania do tej sekcji. Czy posiada ktoś taki kod i może się nim podzielić?
No i wyskakuje nadal, chyba że błędy zostały z przed pół roku. Skasuj i zobacz czy się znów pojawią. A jeśli problemy występują tylko na LPG to podjedź do gazownika niech wyreguluje chyba że masz interfejs do niego.
Jak po wymianie silniczka krokowego w Punto 1,2 (75) ustawić wolne obroty? Teraz "wyje" przy 1400-1700 obr/min :( . Mam dostęp do Euroscana. Podobno można tym interfejsem wykonać taką procedurę.
Mam problem z mocą w trafficu. Doładowanie dochodzi max. do 1,1 bar. (odczytane przez interfejs, nie manometrem) Na wolnych obrotach ma 0,8. (odczytane przez interfejs, nie manometrem) Po spięciu turbiuny na krótko ( z pominięciem elektrycznego zaworka jest tak samo). Gruszka dobrze pracuje, dochodzi do końca. Podobno taki słaby od zawsze, EGR nie przepuszcza....
można też zamontować śrubę regulacyjną na weżu i delikatnie podregulować wyższe i niskie obroyu-na parowniku,,, z tym interfejsem może być problem, nareczka
wyskakuje check engine ale nie ma tego błędu w pamięci Nie ma takiej możliwości, musi być błąd zapisany, jak go nie ma w obecnych, to musi być w zamrożonych ramkach. Jakim interfejsem była robiona diagnostyka?
Witam Kupiłem dysk Segate St1000lm049 na interfejs Sata 3, z prędkością obrotową 7200 obrót i pamięcią podręczna 128 MB. Pytanie mam takie, czy ten dysk będzie pasował do ps4 slim, bo ponoć takie dyski do ps4 -rek mogą mieć szybkość obrotową max 5400 obrotów i nie więcej?
za bogata mieszanka dla wolnych obrotów Silnik jest chwilowo zalewany gazem stad spadek obrotów . To ze wymienione zostaly wszystkie elementy w reduktorze jakie wchodza w zestaw naprawczy wcale nieswiadczy ze reduktor musi pracowac prawidlowo. Czesto nowe membrany nie pasuja najlepiej do reduktora pomaga czasami drobna korekta przez doprofilowanie -...
Podłączyłem osobiście interfejs i sterownik nie wykrywał obrotów. Ociz miałeś rację z tym spełnieniem warunków. O dziwo załączył mi się więc rozizolowałem wiązkę ale nic nie znalazłem. Po poskładaniu wszystkiego nagle się rozłączył i przeszedł na benzynę. Gdzieś wyczytałem żeby zwiększyć próg przełączania, a ja miałem na 2,4 v i zwiększając doszedłem...
Właśnie jest różnica w długości przewodu. Reszta to samo. Według oryginału do Astry G 1.7cdti 80KM jest 0281002717 do Hondy Civic 0281002486 W mojej astrze też był 0281002486, ale założyłem 0281002717, trzeba było tylko dogiąć mocowanie kostki. Przewód nie jest napięty, ale wyprostowany. Mam nadzieję, że nic się mu nie stanie. Objawy uszkodzonego czujnika...
Kupiłem złącze diagnostyczne ELM-327 i interfejs łączy się z komputerem. Pokazuje obroty itp ale nie pokazuje błędów. Korzystam z programu ScanMaster. Wgle ostatnio przejechałem się astrą siostry 1.6 16v 101km w gazie i w porównaniu do moich 136km rakieta. Może coś źle podłączam do diagnostyki? Coś musi być nie tak że tak zamula i ma te obroty wysokie
Posiadam to auto ponad rok i mam z nim niewielki problem. Mianowicie ma ciut za niskie wolne obroty. Wszystko co nieumocowane, znajdujące się w schowkach wpada w zabawny rezonans - jest jak w grzechotce. Wystarczy delikatnie tknąć pedał gazu - wskazówka obrotomierza ledwo drgnie, a jest już ok. Problem niezbyt upierdliwy ponieważ występuje tylko gdy...
Witam FIDO. W fiescie 92r 1.3 występują 2 silniki JBC i J6B w których są 2 cyfrowe kody. Co do kodów w twoim escorcie na odpalonym silniku da się zrobić ale służy to tylko w zasadzie do ustawienia wolnych obrotów. Jeżeli wolne obroty masz OK i Ci nie szwankują to nie ma sensu. Ja u siebie robiłem 3 razy i nie wiem czy mii się udało bo różnicy potem...
u mnie nie działa. Jest jais inny uniwersalny ? Ale co ci nie działa? Login? Interfejs? Program? Nie ma uniwersalnych loginów, do obrotów jest inny, do czujnika skrętu koła kierownicy jest inny.
wymień silnik krokowy wolnych obrotów lub wyczyść :) pozdrawiam
Silnikiem steruje pewnie jakiś DSP, który posiada interfejs do komunikacji z płytą główną. Jeżeli masz pozostałe "bebechy" tej pralki możesz je połączyć jak było oryginalnie i spróbować podsłuchać komunikację.
nie podkreca sie przeputnicy tych wkretw nie wolno ruszac. Proponuje zczytac pamiec a to nie istotne czy posiadasz interfejs czy nie
Kłopoty trwają. VAGCOM 208 działa normalnie, tyle że nie potrafi usunąć problemu z obrotami biegu jałowego - mimo wykonywania wszystkiego ściśle wg opisu braci Czechów. Natomiast SIMOS Manager nie może ukończyć resetu EEPROMu. Czasem po dwóch adresach, czasem po kilkudziesięciu - zaawansowanie od 0% do max 34%. Komunikaty najróżniejsze: nawet i o problemie...
Podejrzyj czy widzi obroty jakie ma przy kręceniu rozrusznikiem. Interfejsem. Coś namieszałeś.
uruchom samochod wszystko podlacz interfejs wlacz program wez do reki jakies ostre narzedzie jakis probnik np owin ten od obrotow przewod do niego brazowo bialy i szukaj pokoleji tam gdzie pojawia sie sensowne obroty tam dolutuj i po sprawie
Kable i świece w każdym bądź razie radziłbym wymienić, można by też sprawdzić czy map-sensor nie jest zabrudzony bądź niema gdzieś nieszczelności na wężykach od kolektora ssącego. Filtr paliwa raczej nie będzie dawał takich objawów, bardziej silnik by nie miał mocy przy wyższych obrotach. Wtryskiwacze jeśli się przycinają też mogą powodować chwilowe...
jak włączam bądź wyłączam ESP pojawia się napis ESP Easy. Tyle dobrze :) tip.. W espeasy jest w narzędzia > interfejsy > skaner I2c, pozwala sprawdzić czy urządzenie jest wykrywane. Co i jak usiłujesz wyświetlić?.. bo nie bardzo wierzę, że już się uporałeś z regułami. Więcej info!
Cześć. Moja Skoda z silnikiem 1.2 HTP zaczęła ostatnio wyrzucać błąd P0420. Jak sprawdziłem interfejsem, to na sondzie lambda jest prawidłowe napięcie (0.1-0.9V), natomiast na drugiej niezależnie od obrotów i obciążenia silnika jest 1.42-1.43V. Czy błąd jest winą sondy, czy raczej walniętego katalizatora?
Czegoś tu nie rozumiem Skoro dyski O interfejsie sata 2 i 3 i obrotach 5400 nie przekraczają progu prędkości sata 1 ? Coś tu się chyba nie zgadza w twojej wypowiedzi
A robiles diagnostyke komputerowa ? Z ktorego roku jest komputer sterujacy ? Jesli jestes chociaz troche "lutowaczem" to radze zrobic interfejs i bedziesz mogl zobaczyc wiele usterek , oczywiscie jesli komputer Twojego auta nie jest zbyt stary (wtedy sa tylko tzw. kody migowe) .
tyle to wiem i potrafię ale mi chodzi o jednoczesne podłączenie kilkunastu czujników, sterowaniu kilkoma urządzeniami (włącz/wyłącz) oraz zliczanie obrotów (czujnik indukcyjny)
Witam na sam początek wspomnę że jestem amatorem w tych sprawach. Instalacja stag 4 plus, reduktor nowy tomasetto nordic at09, listwa wtryskowa valtek 3 ohm, filtry nowe Butla w połowie pełna, Przy przełączaniu na gaz samochód pięknie chodzi, dodając gazu dokładnie przy 1300 obrotach samochód przełącza się na benzynę Kupiłem interfejs do instalacji...
Witajcie, z reguły nie mam do czynienia z dieslami i nie wiem czy korekty w tym samochodzie są ok?. Sprawdzane było interfejsem CDIFII na wolnych obrotach. Co to za jednostka mmm3? Jak mam to interpretować? To jakiś błąd programu? http://obrazki.elektroda.pl/7850971700_1...
Witam czy robił ktoś z forumowiczów logi dynamiczne tego silnika ? Potrzebuję by dokonać korekty kierownicy na turbo. Mam interfejs Delphi, ogólnie mało dostępnych informacji na ten temat w sieci, wszystko na grupę vag. Od 3000 obrotów słabnie z przyspieszaniem, mam druga taka toje i lepiej się rozkręca. Zero błędów na komputerze.
Niepotrzebnie kreciles pompa. Jest jeszcze za duża dawka. Możesz dalej regulować na słuch albo podpiąć interfejs i wtedy podejrzeć dawkę.
Nie chce mi się patrzeć w te screeny ale rusz głową. Czy po włączeniu świateł nie wzrastają Ci minimalnie obroty? Jakie ciśnienie jest w kolektorze gdy przepustnica jest otwarta a jakie jak jest zamknięta? Co się stanie z podciśnieniem jak zatkasz rurę od odkurzacza w domu? Skoro obroty falują to czy ciśnienie w kolektorze jest stałe czy zmienia się...
Mam jeszcze jedno pytanie posiadam interfejs gdzie jest podłączenie we fiescie do tego interfejsu i jakim programem najlepiej zdiagnozowac to autko DZIĘKI :)
Diagnoza interfejsem i analiza błędów. Silnik odczyta byle gówienko za kilkanaście/kilkadziesiąt zł.
interfejs multidiag interfejs diagbox interfejs lexia
focus klimatyzacji zwarcie kontrolki ładowania odkurzacz electrolux obudowa
klucz udarowy elektryczny podłączenie zamel
Chevrolet Cruze 1.6/1.8 Ecotec – ustawienie pierścienia impulsatora 55565480, kąt 60° BTDC Chevrolet Cruze Ecotec 1.6/1.8 – ustawienie pierścienia impulsatora 5636119, synchronizacja rozrządu