http://obrazki.elektroda.pl/5734781700_1... Witam Video demonstrujące o co tu chodzi... https://www.youtube.com/watch?v=6Ttkx0uV... https://obrazki.elektroda.pl/8256856800_... Wzbogacony plan działania oparty na HDMI ... Od dłuższego czasu pracuje jak ulepszyć mój pojazd nie tylko silnik lub zewnętrzny...
1. Co traci firma DYMO na tym, że ktoś używa tańszych papierów termicznych? 2. Jakie know-how chroni DYMO, skoro papier termiczny istnieje przynajmniej 50 lat? Przy okazji czym się różni papier DYMO bez DRM od papieru z DRM? Nie licząc kilka razy wyższej ceny. Know-how jak zrobić porządną etykieciarkę i środowisko produkcyjne, które jest jakby nie...
Delphi DS150 na przykład, albo Autocom.
Ja robię interfejs taki jak pisał bubu1769. Uniwersalny interfejs robię pdf złącza centralek LPG tam jest 10 rodzajów i jak połączyć wszystko. Dodano po 2 Mam małe pytanie. Posiadam jeszcze drugi samochód skoda fabia III 2017 r 1.0 + LPG Landi Renzo. Wywala mi check silnika czasami na lpg.
Jakie jest napięcie na podłączonym czujniku a jakie na odłączonym? Podłączony czujnik ~1,1V (tak jak na zdjęciach wyżej, przy czym ciśnienie w układzie podczas testów 5bar, na manometrze a nie odczytane z diagnosytki), kostka odłączona od czujnika, parametr się zeruje. Podpinacie ten samochód pod uniwersalny tester. Może ta wartość podawana w barach...
Mam pytanie do praktyków, na razie rozważania. Otóż od 8 lat jeżdżę Chryslerem Voyagerem rocznik 1997, silnik 2,0 benzyna/gaz. Zasadniczo jest z nim wszystko ok, jednak jak wiadomo - jak nic się nie dzieje to człowiek szuka problemów. Otóż kiedy podłączałem interfejs komunikacyjny, zauważyłem że pierwsza sonda nie pracuje. Napięcie w zasadzie stoi w...
Witam. Pisałem to w innym temacie - ale może się przyda. Przerabiałem ostatnio zagadnienie podłączania do Renault Megane II 2003 r. radioodtwarzacza Kenwood KDC-100UR po demontażu oryginalnego Tuner List (sterowanie radiem z oryginalnej manetki pod kierownicą). Poszukiwałem stosownego interface w kilku miejscach - AlleDrogo, kilka firm CarAudio w Łodzi...
Inwerter samochodowy czy to ma sens? Akumulato 120 Ah Pytam czy rzeczywiście możliwe jest uzyskanie takiej mocy i czy to bezpieczne dla akumulatora... Link do wujka Ali Link [url=https://pl.aliexpress.com/item/Vehe...
Jeśli nie specjalizujesz się w jakiejś konkretnej marce samochodów, to o uniwersalnym urządzeniu poniżej 8-10k zł możesz zapomnieć. Od razu mówię, że żaden elm za 200zł z allegro nie ruszy ani srs ani abs
OBDII On Board Diagnostic II (diagnostyka pokładowa 2 generacji) EOBD Eurpoean On Board Diagnostic (europejska modyfikacja OBDII) Pod pojęciem OBDII lub EOBD rozumie się system diagnostyki pokładowej zgodny z odpowiednimi normami SAE oraz ISO. Dzięki ujednoliceniu sposobu komunikacji, jednym przyrządem diagnostycznym można podłączyć się i odczytać dane...
witam ,mam pytanie czy ktoś może mi poradzić jaki kupić interfejs do samochodów żeby obsługiwał jak najwięcej aut a zarazem był tani,proszę o wszystkie komentarze,dziękuje
Witam forumowiczów. Mam do Was pytanie, ile by kosztowało ewentualne wykonanie takiego interfejsu jak w załączniku i czy w ogóle ktoś by się podjął, albo chociaż samej PCB.? Załącznik strona 7. Pozdrawiam.
Firma Viaken.pl do fiata Multiecuscan, bardzo dobry program, używam od 10 lat , a do Hondy też u nich są jakieś programy, nie kupuj uniwersalnych /
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
Op-Com to interfejs dedykowany do samochodów marki Opel, głównie starszych modeli. Po części idzie się nim też połączyć z niektórymi Chevroletami. DS150 to interfejs uniwersalny, do wielu marek. Jest uniwersalny ale ma ograniczone możliwości, w szczególności ryżowe egzemplarze.
Witajcie, poszukuję sprzętu do diagnostyki pojazdów. Jaki interfejs polecacie? Jakie oprogramowanie do tego? Szukam czegoś w miarę uniwersalnego pasującego do jak największej ilości samochodów.
Musisz mieć możliwość indywidualnego otwierania wtryskiwaczy. Czyli albo na samochodzie, przy pomocy programu diagnostycznego do centralki LPG albo "na stole" przy pomocy generatora impulsów. Chcąc cokolwiek zrobić sememu przy samochodzie z "uniwersalną" instalacją LPG, interfejs i program diagnostyczny to "must have".
Ty chciałbyś pewnie VAGiem za 49 zł robić wszystkie marki, no super i jeszcze program byś chciał taki uniwersalny
co to znaczy emulator samochodu.
Za tą kasę to tylko jakiś uniwersalny ale to też z dolnej półki i to z okrojoną diagnostyką. Co do wypalania dpf to też w uniwersalnym ciężko.
Znajdziesz. Do VAG Vcds,cena to około 3 koła. Drogo jak za kabelek ale masz na legalu i darmowe aktualizacje. Zaś do pięciu koła z uniwersalnych kupisz LAUNCH X431.
Witam. Czy ktoś dysponuje schematem interfejsu uniwersalnego opartego na max232, który pasowałby do instalacji gazowych oraz do samochodów np. VW? Czy może ktoś sprzedaje takie interfejsy? Mogę zapłacić za wykonanie takiego interfejsu.
Brak dobrych uniwersalnych i w miarę tanich urządzeń diagnostycznych.To jest problem wielu starszych doświadczonych mechaników,którzy potrafili tanio naprawić samochód.Życzę dużo cierpliwości i WIEDZY.
No patrzyłem przed chwilą że chyba szybciej i taniej będzie:) A mam jeszcze jedno pytanie czy są jakieś uniwersalne interfejsy diagnostyczne które będą działać z każdym samochodem?
Najbardziej wszechstronny skaner OBD2 - Carly - jest czymś więcej niż tylko narzędziem diagnostycznym do samochodów i pomaga ponad milionowi właścicieli samochodów zaoszczędzić średnio 500 dolarów rocznie. Sprawdź to teraz! Pobierz aplikację Carly i uniwersalny adapter Carly, które mają dostęp do danych przez port OBD2 w Twoim samochodzie. Przekładają...
Z tymi standardami to jest tak, że producenci samochodów wcale nie mają ochoty się ich trzymać tylko taki mają nakaz. Uniwersalny tester/interfejs OBD2 jedyne co pewne że ogarnie w każdym samochodzie z tym standardem to silnik, i to też tylko w zakresie usterek/parametrów które mogą mieć wpływ na emisję spalin.
Byłem na kompie u elektro-mechanika OK, tylko jakim testerem podłączył się do samochodu ? Być może było to "coś" uniwersalnego i tester nie potrafił odczytać błędów. Kup sobie najprostszy interfejs np. bluetooth i darmowy program obsługujący Opla na smartfona. Odczytaj błędy od razu w chwili gdy samochód nieoczekiwanie zgaśnie. Bez wyłączania stacyjki.
Niestety ale uniwersalne interfejsy nie zawsze wszystko pokażą i nie zawsze idzie nimi zrobić to co deklaruje producent ale do prywatnego użytku, szczególnie jak ma się kilka marek samochodów, zazwyczaj wystarczają.
Tester z możliwościami których oczekujesz nie kupisz za tysiąc, dwa, ani trzy :) Co lepsze jeden tester też Ci nie pomoże jeżeli chcesz zając się diagnostyką. Ja posiadam 5 legalnych sprzętów, a i tak czasem czegoś brakuje. Oczywiście Gscan jak kolega wyżej napisał jest super jednak do Hyundai/KIA reszta Azji daje rade, reszta świata radzi sobie. Do...
nie :) To jest taki uniwersalny i nim często się posługuje, pomimo że mam interfejsy dedykowane do popularnych marek samochodów, aczkolwiek wygoda użytkowania tego uniwersalnego jest większa, jednak jak widać nie można na nim w 100% polegać (podejrzewam że gdybym ustawił język na angielski nie było by problemu z opisem błędu)
JAk wygląda sprawa w DaewooEspero? Czy jest do tego jakiś w miarę uniwersalny soft czy trzeba do konkretnej fury szukać?
Używam i mam FOXWELL NT500. Super do większości samochodów. OBD II i oczywiście VAG nawet najnowsze. Jak ktoś ma blisko zapraszam do testowania. Uniwersalny do warsztatu to co najmniej 3000zł. NT500 spisuje się nad wyraz dobrze. Poniżej tego nie ma co sobie zawracać głowy do warsztatu. Wiedza również jest przydatna, kanały, bloki, parametry.
Ciężko będzie skasować błędy garażu. Jeśli za miał być do samochodu, to musisz podać jakiego, wróżek tutaj nie znajdziesz. Nie ma jednego uniwersalnego.
poszukuje interfejsu (schematu) i softu do toyoty paseo , a moze jest jakiś uniwersalny, prosze o info
Chciałbym się dowiedzieć o schemat interfejsu do FIATa UNO 1.4 FIRE i innych. Proszę o sprawdzony schemat, rozpiskę pinów na wtyczce i jakieś programy. Czy istnieje uniwersalny schemat interejsu do wszystkich dostępnych samochodów na rynku :?: :?: :?: Z góry dzięki TomLib(at)wp.pl
No wlasnie chce cos podobnego niz te wszystkie interfejsy ktote sa dostepne. Samochod to audi ale nie ukrywam ze przydalby sie uniwersalny. potrzebuje miec obroty na wyswietlaczu z led. podlaczam obs do samochodu a na ledach pokazuje obroty.
Nie programator a interfejs diagnostyczny. Uniwersalne są do wszystkiego i do niczego. Na początek kup podstawowe do każdej grupy, w zależności od ilości danej grupy jaką najczęściej obsługujesz. VAG to podstawa wg mnie, ale to zależy od Twojego rynku czego Ci trzeba. Wpisz w google interfejs diagnostyczny i marke jaka Cie interesuje :D
Witam Potrzebuje kupić Launch 431 ... Na stronie Launch Polska znalazłem info” ... Czy np. firmy z Allegro są Ok. sprawdzone przez kogoś?? Pozdrowienia producent sprzętu jest jeden - i czy to oficjalny przedstawiciel czy allegro nie ma większego znaczenia. oczywiście ważna informacja- sprzęt musi być zarejestrowany u Producenta- czyli musimy...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Żaden uniwersalny tester jak również serwisówka pod konkretną markę nie obsłuży w 100% tego co ma w spisie. Naprawy nie mają tutaj nic do tego, często problem jest z oprogramowaniem a nie sprzętem, to samo tyczy się właśnie autocomów, delphi, wurth czy nawet KTS itd, i obojętnie czy to oryginałów czy klonów. Tak w pro również są zalecane poprawki. Akurat...
Witaj WitoW.dzięki za wypowiedz ale ja pytałem o czytnik uniwersalny. A pozatym na tej aukcji nic niepisze jakie obsłóguje samochody jakie roczniki no i zkond wżiąć jakiś konkretny program do tego interfejsu,jak sprawdziłeś ten interfejs skoro niepodłączyłeś go do samochodu,ja szukam czegoś niedrogiego tylko żeby obsłurzył nowsze samochody mam euroscana...
o to interfejsy na bluetooth są, bo sam mam taki (OBD2) Zrobisz nim wszystkie samochody, i to coś więcej niż tylko odczytanie podstawowych parametrów- trochę ciężko ogarnąć niektóre wynalazki jednym uniwersalnym urządzeniem.
Ja tylko grzecznie zapytałem Szanownych Forumowiczów. I ja równie grzecznie Ci odpowiedziałem.... Logika jest prosta. Gdy kupisz "narzędzia" w Chińskim sklepie, gdzie każde wart jest kilka zł nigdy nie dogoni narzędzi gdzie za każde zapłacić musisz kilkaset. Nie dość że te droższe będą wyspecjalizowane do konkretnych czynności, to jeszcze ich jakość...
Co powiecie o Launch? Używałem kiedyś Diagun i łączył się ze wszystkimi samochodami tylko z racji wieku miał dosyć toporny interfejs. Aktualnie jest sporo nowych modeli tylko nie mogę znaleźć porównania żeby wybrać najtańsza wersje która będzie łączyć się z sterownikami wyposażenia a nie samym silnikiem.
Mam podobny dylemat: wlasnie kupilem Renault Espace, do ktorego taki interfejs moze byc bardzo przydatny. Rozumiem, że interfejs to jedno, a odpowiedni program diagnostyczny to drugie. W alledrogo sa rozne oferty, ale nie wiem czym sie kierowac przy wyborze. Moze ktos udzieliby chociaz wskazowek? jak to dziala, jaki program zainstalowac. Albo jakas...
Wszystko zależy od tego do jakiego to ma być samochodu... podałem przykłada FIATa, jako ECU niezgodnego z ISO. Są uniwersalne skanery ISO-OBD oraz CAN. Samochody które mają CAN mają też raczej w standardzie komputer pokładowy.
Przed zakupem tak uniwersalnego interfejsu trzeba było się zastanowić a nie wierzyć sprzedającemu bo wypisał prawie wszystkie marki samochodów jakie są na świecie.Jak chodzi o nasze Polskie samochody to dobrze jest kupić prawie specjalny interfej do fiata a jeszcze ważniejsze jest oprogramowanie!!Kumpel kupił ELM 327 do Nissana Terrano II i zaraz oddał!
No tak, tyle, że trzeba spełnić kilka warunków: - mieć karty pamięci, które pozwalają na pracę z taką prędkością; - mieć USB 3.0 na płycie głównej; Ale jak to zwykle bywa, producent podaje parametry przy "najkorzystniejszych wiatrach"... dla mnie to jak podawanie maksymalnej prędkości samochodu podczas spadania w przepaść ;)
Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupować ten interfejs i czy współpracował by z peugeotem 307 2.0 hdi lub fiatem stilo 1.6 16v i samochodami z grupy VAG. Interesuje mnie tez czy umożliwi on odczytywanie i kasowanie błędów. Jeśli nie to mam pytanie czy są uniwersalne interfejsy które podołały by tym wymaganiom i kosztowały do 1000zl.
Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupować ten interfejs i czy współpracował by z peugeotem 307 2.0 hdi lub fiatem stilo 1.6 16v i samochodami z grupy VAG. Interesuje mnie tez czy umożliwi on odczytywanie i kasowanie błędów. Jeśli nie to mam pytanie czy są uniwersalne interfejsy które podołały by tym wymaganiom i kosztowały do 1000zl.
Chm:) Ja też bym chciał... Vag_OBD2 i Euroscan + Laptop + Soft powinien na początek wystarczyć do obsługi kilkunastu modeli samochodów. Do tego kilka rodzajów przejściówek pod różne gniazda. Nawet tester boscha za 18000 zł obsługuje tylko dedykowane sterowniki:D więc jak widać nie ma czegoś tak naprawdę uniwersalnego. No może jeszcze Automax za 250...
A nie będzie prościej dokupić pastylkę BT za parę złociszy? Ustawić tylko potem odpowiedni port COM w menadżerze urządzeń i powinno być po sprawie. Masz na myśli moduł BT na USB do komputera czy interfejs OBD2 z BT do samochodu ? Mod. Przepraszam, miałem na myśli moduł BT na USB do laptopa. :)
uniwersalny interfejs interfejs samochód uniwersalny interfejs diagnostyczny
naklejki paczki zapis danych pamięci eeprom mikrofalówka transformator
magiel miele radio internetowe
Toyota Auris D-4D – lokalizacja wtrysku nr 4, numeracja cylindrów, Denso, wymiana Reset hasła admina w systemie Integra Satel