iskra gazniku

Znaleziono około 38 wyników dla: iskra gazniku
Podstawowa forma zapytania: iskra gaźnik
  • Ford tranzit brak iskry zapłonowej

    witam mam problem typu brak iskry w samochodzie ford tranzit a mianowicie zaczeło sie tak stary silnik zatarł sie z braku oleju wiec postanowiłem silnik wymiec i po wymianie nie ma iskry jest to silnik 2.0 na elektronicznym gazniku zwany niby wtryskiem prawe mowiac nie wiem co moze byc powodem tego...

    Samochody Początkujący   20 Lut 2009 23:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1169
  • poldek truck 93 na gazniku problem...duuuzy z pradem

    witam,mam poldka trucka 93.autko w miare dobrze sie spisywalo dopoki nie chcialem mu zrobic dobrze.Kupilem nowe swiece,przewody,kopulke i palec. I......po ptokach,brak iskry.....Zdecydowalem sie na kupno cewki.nic nie pomoglo,wciaz to samo.Zmienilem modul by sprawdzic czy nie padl i ....nic wciaz to...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2007 21:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 750
  • Brak iskry Skoda Favorit

    Witam. Nie chciałem zakładać osobnego topicu ale mam bardzo podobny problem. Samochod Skoda Favorit 1.3 rocznik 91 na gaźniku kupiony 2 lata temu. Przez rok zadnych problemow, pozniej zaczely sie cyrki na kółkach. Wymieniony został akumulator. Po jakims czasie samochod mi zgasł i odmowil...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Maj 2009 19:05 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5614
  • VW Kadett 1988e 1.8 - brak iskry

    Witam wszytskich, Mam problem, nie moge za cholere odpalic samochodu. Poporostu podjechalem pod market a jak wrocilem to juz nie moglem odpalic. Elektryk powiedzial ze nie ma iskry. Grzebal przy mnie 2 godziny i stwierdzil ze to komputer, czy to mozliwe czy tez sciemnia bo sam nie wie co to jest?...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Cze 2005 21:06 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1785
  • Jawa 50 - Nie chce odpalić, iskra przerywa.

    To iglice w gazniku przestaw, aby mniej paliwa dostawal.

    Motocykle, Motorowery   14 Wrz 2012 12:39 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 15730
  • Opel Corsa B 1,2 95 - Corsina nie pali pompka działa ,iskra jest

    witaj , nie mam pojecia , jeszcze tego nie sprawdzałem , nawet nie wiem jak sie zabrać. Byłem przy autku zdjąłem wlot powietrza i w gazniku sprawdziłem czy podaje paliwo ,kręcąc rozruchem , niestety w gardzieli jest sucho czy to już pewne że wtryskiwacz padł ?

    Samochody Początkujący   26 Mar 2015 11:07 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1176
  • Brak iskry w silniku motocykla CZ-175

    Na 5 litrow 150ml oleju. Na dotarciu jest. Na ta chwile jezdi zrobilem juz z 30km. Pokrecilem troche zaplonem, w gazniku mam te dwie srobki od gory przykrecone do konca inaczej nie pali lekko odkrecam i gasnie.

    Motocykle, Motorowery   06 Lip 2015 17:40 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3486
  • Quad SANYCO - brak iskry.

    Witam serdecznie, wczoraj uruchomiłem quada dołączając przewód czarno-biały przy module i kolejne zdziwienie moje było takie że w momencie jak chciałem zgasić silnik zdejmując fajkę ze świecy silnik nadal pracował i to nie przez chwilę Ryłko do momentu aż skończyło się paliwo w gazniku dodam że fajka...

    Motocykle, Motorowery   29 Paź 2016 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 945
  • Boatian 4t - Nie wchodzi na Obroty Ogien w z Tłumika Iskra w Gazniku

    Witam mam Problem z Skuterem Boatian 4t Wymieniłem mu Cylinder z Tłokiem i Głowice wszystko było w komplecie oraz Gaźnik , Skuter ładnie pali ale nie wchodzi na obroty z wydechu leci ogień a w gaźniku widać Iskrę jak się podniesie Membranę. Czytałem ze to może być Wina Cewki lecz Sprawdzałem od innego...

    Motocykle, Motorowery   07 Wrz 2014 17:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2751
  • Maluch Fiat 126p Elegant nie pali

    Witam mam taki problem maluszek nie chce odpalic tak zeby mogl jechac akumulator dobry maluszek kreci jak odpalilem go trzymajac kluczyk w stacyjce do konca tak ze rozrusznik wyrczal juz na maksa to palił jak gazowalem a jak kluczyk dalem tak jak ma byc na srodku to zgasl niechce rozwalic rozrusznika...

    Samochody Początkujący   02 Paź 2010 23:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 12957
  • Husqwarna 240e - Brak mocy, dusi się po dodaniu gazu

    Skoro nadcisnienie ma być to wporzadku ale mam jeszcze trzy inne sprzęty spalinowe i tam tego niema.Wężyki są ok.A co do zaworka w gazniku jest nowy był w zestawie naprawczym razem z memebramami,Tylko nie wiem czy prawidłowo ustawilem znalazłem ustawienie ale do kosy still. Gaźnik też zama,więc...

    Inne Silniki Spalinowe   29 Paź 2014 18:50 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 12846
  • DAEWOO/LANOS/1.5DOHC LPG - Pomiar energii elektronicznej cewki zapłonowej DIS

    pomiar , ktory chce kolega wykonac jest jednym z podstawowych pomiarow ktore powinny byc wykonywane w kazdym warsztacie elektromechaniki pojazdowej .jak zycie pokazuje 98% z nich niestety nie ma czym i... zgaduje czy cewka jest ok , czy nie. Przyrzad do tego celu skonstruowany powinien posiadac mozliwosc...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Lut 2013 09:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5976
  • jaki rodzaj instalacji do silnika 2.8V6

    A wiec panowie wyglada to tak zodiak a Twoj golf jest na gazniku ????sluchajcie panowie przy wielopunktowych ukladach wtrysku strzaly to rzecz normalna i nieunikniona(zreszta w kazdym aucie moze wystapic tyule ze w 1 punktach i gaznikach raczej zamiast strzalów bedzie czuc szarpanie podczas plynnej jazdy)a...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Mar 2006 09:29 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4665
  • Kadet-zapalanie

    Witam serdecznie. Kadet 1,3 benzyna,88,,gaznik Problem pojawia sie jak jest zimno lub wilgotno.Odpala na trzy,rzadziej na dwa gary.Jak się nagrzeje jest OK,chciaz ostatnio coraz dluzej to trwa.Z elektryki wymienione wszystko,przewody,swiece,kopułka,palec,c... ostatnio rowniez modul.Zawsze jest to...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Kwi 2006 10:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1695
  • problem z odpalaniem golf 2 1.3 kat.

    nie sprawdzalem iskry bo stało mi sie to doslownie 2 godz temu oprocz iskry co moze byc jeszcze przyczyna aha no i mam pytanie po jakim czasie powinno wymieniac sie filtr paliwa Dodano po 1 golf w gazniku

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Mar 2008 13:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4209
  • Mikrociągnik MF-70 budowa

    Witam, mam problem z moją MFką, nie mogę sobie poradzić ze stałym zakopceniem świecy zapłonowej, kosiarka świetnie chodzi zaraz po uruchomieniu, natomiast gdy się nagrzeję wskakują mu wyższe obroty i gaśnie. Wykręcam świecę - sadza, więc czyszczę ją dokładnie i uruchamiam silnik który znów chodzi...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   06 Kwi 2021 12:28 Odpowiedzi: 836    Wyświetleń: 558059
  • WSK 125 - Zalewa świecę

    W gaźnik strzela...No i tak swieca jest zalewana to raz a dwa po jakims czasie robi sie strasznie czarna tak jak by spalania czy iskry nie było ale iskra jest i to dobra... Tylko to mnie dziwi z tym strzelaniem w gaznik ze to sie dzieje raz na jakiś czas a potym incydencie wska normalnie chodzi ...a...

    Motocykle, Motorowery   14 Sty 2014 20:06 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 12186
  • VW Jetta 1.8 nierówne obroty i gaśnie

    Nie chce Cie straszyc ale sasiad kupil kilka miesiecy temu jette 1.6 chyba z podobnym felernym sterownikiem wtrysku.Z tego co uslyszal od handlarzy czesciami jest spore zapotrzebowanie na takie sterowniki bo sa one niestety bardzo awaryjne.W gazniku jest zaslepiony regulatorek ktorym udalo mi sie troche...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Sty 2004 17:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3249
  • same problemyz maluszkiem

    zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok. Świece wykrecone miały bronzowo jasny nagar wyczyszczone i ustawiona iskra .Wymieniony filtr powietrza i dalej to samo . Śilnik jak jusz uruchomie z wielkim trudem to strzela pracuje...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Lip 2004 08:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1064
  • Ogien z rury !(!!) jak to zrobic

    Philip ale rozwiazanie ktore podales bedzie dzialalo tylko dla starych konstrukcji gaznikowych :) dla wtysku to się nie sprawdzi... wiem tylko, ze to co wybucha to nie spalona mieszanka, i ze konieczny jest do tego wyciety katalizator... moze cos na temat: pozdrawiam :) witam ten temat...

    Samochody Archiwum   09 Sty 2005 21:14 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 85428
  • Generator Halla, a regulacja zaplonu?

    Witam Posiadam Audi 80 B3 '89 na gazniku i problemem jest rozregulowany aparat zaplonowy. Nie jestem z zawodu mechanikiem, ale w maluchu zaplon ustawic potrafie, problemem jest ustawienie go w audi. Czy ktos jest mi w satnie wytlumaczyc to w miare prosto w ktorym momecie powstaje tam iskra, pojde dale...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Sty 2006 13:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3159
  • Problem z zapłonem agregatu prądotwórczego Hondy.

    a nie wykluczyłeś wpływu obcych pól magnetycznych zakłócających pracę cewki wyzwalających? Pola owe mogą powstawać np zwartej cewki prądnicy Calkiem mozliwe, ale jak to sprawdzic? Jak zapali to daje prąd i nic sie nie dzieje, nic sie nie pali, nie przegrzewa, nie smierdzi. Poprostu cięzko go zapalic...

    Inne Silniki Spalinowe   11 Lip 2008 05:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 17588
  • Kłopoty z praca silnika z Jettcie 2 91

    Mam kłopoty z Jetta 1.6 91r. benzyna +gaz. W tamtym roku robiłem remont kapitalny i silnik jakoś chodził choć troszke nim szarpało jadnak ostatnio sie pogorszyło. Strasznie nim szarpie jak jest zimny (przed remontem tez tak było) jak go zapale to czesto gaśnie dopoki sie nie rozgrzeje ale dalej nie chodzi...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Sie 2006 23:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 788
  • Jak wyregulować zawory w kosiarce spalinowej B&S

    A masz iskrę na świecy.I benzynę w baku ,gazniku.A może to na olej napędowy:D

    Inne Silniki Spalinowe   23 Lut 2008 11:19 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 42772
  • Lampa stroboskopowa do ustawiania zapłonu

    Od conajmniej 15 lat ustawiam zaplon (auto stare na gazniku) wpinajac zarowke 12V na konektor cewki WN polaczony z platynka (oczywiscie przy wlaczonym zaplonie). Obracajac walem silnika szukam momentu, kiedy zarowka gasnie - platynka zaczyna sie rozwierac (wtedy jest iskra na swiecy). Kilka razy sprawdzalem...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Sty 2012 09:20 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 69462
  • Citroen 2CV6 - problem z zapalaniem

    Witam. Autko jest z 1966 roku. Posiadam je od trzech lat. W czasie jego "zycia" ktos zalozyl alternator i elektroniczny modul zaplonowy. Ja kilka dni temu musialem zalozyc elektroniczny regulator napiecia. Stary mechaniczby, niestety sie zuzyl. Problem z odpalaniem pojawil sie jakis miesiac temu. Gdy...

    Samochody Mechanika   17 Wrz 2008 18:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1314
  • WSK 125 - gaśnie po odpaleniu

    z gaznikiem probowalem wszystkich sposobow a zreszta rozpylacz,jest lózny jakby gwint byl rozwalony a zreszta probowalem ustawic zaplon na kazdy sposob tez nie dziala odpali 2 3 sek i gasnie a jak daje gasu to momentalnie tak jakby sie dusila i tez gasnie.a iskra jest bardzo mocna i wyrazna jak na moje...

    Motocykle, Motorowery   17 Paź 2009 10:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10624
  • Vectra A - Wielki problem z odpaleniem i gasnieciem

    A czy uklad chlodzenia moglby powodowac to ze samochod nie chce zapalic?? Bo dzis znow probowalem... iskra na kazdej swiecy jest... Kompresja niby tez jest w porzadku.. a ani na chwilke samochod nie zalapie... ;( zauwazylem ze podczas wlaczenia zaplonu oprocz pompy paliwa slychac tez takie krotkie Pstrykniecie...

    Samochody Mechanika   02 Kwi 2009 08:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2191
  • Yincheng jc50q zgasł i nie odpala

    No jesli na wysokich gasł to moze gaznik zasyfiony albo inna przyczyna wiadomo zimno teraz i to niezle moze wina benzyny kiedys wstaje rano ide odpalic motorek patrze a tu lód w filtrze wiec obejrzyj przewody sprawdz czy przy gazniku jest paliwo no i iskre by sie przydalo sprawdzic. Wiec zacznij od podstaw...

    Motocykle, Motorowery   05 Mar 2010 20:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1440
  • Fiat126p - brak wolnych obrotów i nie równa praca silnika

    maluch ma 30 lat ostatnio miałem problem z iskrą na apracie zapłonowym ale jakoś sie z tym uporałem ustawiłem zapłon no i odpalam. Odpalił prawie odrazu ale zauważyłem że nie ma wolnych obrotów wcale, nawet jak trzymam lekko silnik na wciśnięty gazie to silnik bardzo nie równo pracuje. Gaznik ma ten...

    Samochody Początkujący   06 Sty 2011 16:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1793
  • Opel Calibra 2,0 8V utrata obrotow podczas jazdy, nie mozna odpalic

    Moze dysze sie zapchaly w gazniku Przecie tam nie ma gaźnika. Iskra jest?

    Samochody Początkujący   26 Lut 2012 14:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1688
  • Speedake / Zenith Niskie obroty oraz odpalanie z rozrusznika

    Posiadam skuter Peugeot Speedake (to samo co zenith). Po 3 letnim pobycie w piwnicy udało mi się go odpalić. Jednakże mam następujące problemy z nim - Skuter ma za niskie obroty (Niestety nie mogę go wyregulować. Brak reakcji na kręcenie śrubkami na gazniku Gurtner) - Dodatkowo skuter nie chce...

    Motocykle, Motorowery   29 Kwi 2013 07:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1785
  • Fiat 126elx - po uruchomieniu silnika po chwili chodzi na jeden cylinder.

    Wymieniałeś świece w ostatnim czasie na nowe ''iskry'' ? Miałem kilka razy przypadek że na nowych świecach przerywał w pewnym momencie obrotowym silnika. Zdarzyło mi się już kupić kilka takich nowych kompletów tych świec które dawały takie efekty , jeszcze jedno sprawdź czy nie przytyka chwilowo elektrodyszy...

    Samochody Początkujący   12 Sty 2015 14:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 876
  • Silnik spalinowy w rowerze

    Motorbike jeżeli iskra jest to pewnie brak paliwa. Do sprawdzenia dysza w gazniku, filtr paliwa jeżeli osobno i filterek w kraniku jeżeli jest no i zaplon oczywiscie jesli to KO. Obstawiam zapłon. Mój projekt na częściach Hero Majestica czeka na odpowiednią ramę. Koła 16" są najszersze akurat tam...

    Ogólny techniczny   17 Kwi 2021 20:42 Odpowiedzi: 7285    Wyświetleń: 1122390
  • - Kosa spalinowa NAC BP540-32B-V dusi się na wysokich obrotach

    Juz temat w większości ogarnięty. Tzn ta śrubka w gazniku odpowiedzialna za dawkę paliwa musiała sie chyba przytkac. Przedmuchalem ja i kosa odzyla, tzn nie dusi się już na wyższych obrotach. Mam jeszcze tylko mały problem bo trochę słabsza jest niż powinna być i wyraznie za wolnio w obroty sie wkręca....

    Inne Silniki Spalinowe   11 Maj 2020 15:52 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 21102
  • Mercury 4,5 km - Silnik zaburtowy mercury 4.5 km nie odpala .

    Witam kupilem silnik zaburtowy Mercury 4,5 km. problem jest taki ze nie moge odpalic . iskra jest ,paliwo w gazniku tez jest. Tylko po wykreceniu swiecy swieca jest sucha .z tego co widze to niedochodzi paliwo do komory spalania. Dodam ze gaznik jest wyczyszczony i wszystkie dysze sa nowe.Prosze o pomoc...

    Inne Silniki Spalinowe   12 Paź 2018 10:50 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1704
  • Daelim S2 125 - prawdopodobnie zatarty ale nie jestem pewien

    Silnik jest na gazniku zauwazylem ze nie ma kompresji. Ale tez ze jak kreci to jest slaba iskra i prawdopodobnie nie doplywa paliwo bo swieca jest sucha. Skuter jezdzil od odatawilem go na noc i na nastepny dzien juz nie odpalil

    Motocykle, Motorowery   29 Sty 2020 21:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 807
  • Silnik dwusowowy nie odpala-zalany benzyną

    Na początek wymień świece Iskra przy odpalaniu jest, faktycznie lepiej ja wymienić? Jest nowa kupiona z 2 tyg temu Dodano po 3 No to wykrec świecę, parę razy kopniakiem poruszaj aby paliwo wyleciało z cylindra. Oczywiście nie odkrecaj kronika. Jeżeli dalej będzie ci zalewać to może być pływak...

    Motocykle, Motorowery   25 Maj 2020 09:02 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 468