Witam, 'dawniej' by oznaczala taka awaria - ze zawiesil sie plywak w gazniku lub zacial sie zaworek iglicowy plywaka i nie odcina doplywu paliwa, ponad poziom w komorze plywakowej gaznika. Przewaznie wiazalo sie to z jakims 'paprochem' lub rdza ze zbiornika, ktory z benzyna doplynal przez kranik - do gaznika i zablokowal zaworek iglicowy, wtedy wlasnie...
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
Leje z tego miejsca bo ewidentnie nie domyka ci zaworek. O ile dobrze pamiętam to w tym gazniku pływak jest bez iglicy (tak jak w polskim silniku Komarka), sam pływak naciska na zaworek, który jest oddzielnym elementem. Czy tak jest?? Dobrze pamiętam?? W celu sprawdzenia zaworka odłącz przewód paliwowy od kranika w baku. Odkręć pokrywe komory pływaka...
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Teraz widac, o co chodzi : waz odplywowy jest 3-4 razy grubszy od zasilajacego gaznik, to miesci sie w nim z 1,5 - 2L benzyny nawet na tak dlugim odcinku, zanim doplynie do zbiornika - to cisnienie tak duzego 'slupa paliwa' powoduje, ze zaworek iglicowy w gazniku nie jest w stanie zatrzymac / 'odciac' jego doplywu do gaznika, dlatego gaznik sie przelewa...
Tam gdzie masz elektozawór (okrągłe, z kablem, na dole) on właśnie służy do odcięcia biego jałowego, żeby dało się zgasić samochód z bardzo rozgrzanym silnikiem. Zanim je wprowadzili, zdarzało się że następował samozapłon po wyłączeniu kluczyka, coś w jak dieslu... Więc poza czyszczeniem sprawdź działanie tego zaworu. Ponadto sprawdź czy na ciepłym...
Witam, wszelkie 'falszywe / lewe powietrze' - powoduje wzrastanie obrotow silnika i mocne wypalanie elektrod swiecy, poniewaz mieszanka jest zbyt uboga. Natomaist tutaj wyglada, ze : jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku / czyli 'za bogata mieszanka' albo zbyt wysoko uniesiona iglica paliwa w przepustnicy, moze byc jeszcze zbyt 'zimna' swieca lub...
Zaworek w gazniku czy w podcisnieniowym kraniku? Sa takie przypadki ze paliwo leci podcisnieniem z kranika. To kranik do wyzucenia. Sa nawet takie przypadki ze peka w gazniku ktorys z tuneli i zatyka sie lub lapie lewe powietrze lub paliwo. To chinczyk tu jest wszystko mozliwe. Sprawdzilbym jeszcze tylko uszczelke miedzy glowica a kruccem. Tam czesto...
witam mam podobny problem mam dzika marki lamborgini z silnikiem intermotor im 300 szukałem jakichś czesci do gażnika wizualnie wyglada jak pański niestety nic nie ma chciałbym kupic nowy ale nie wiem jaki bedzie pasował i czy sobie sam poradzę z przeróbkami gdyby mi pan pomógł byłbym wdzięczny Dodano po 5 w moim obecnym traktorek podczas pracy brakuje...
odetnij paliwo zaworkiem na dolocie przy gazniku . podejrzewam ze masz zaworek zamontowany przed pompka paliwa ,, zmien to ,
Witam, skoro 'swieca mokra' - to sie zalewa paliwem i iskra gasnie na nim - widocznie jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku lub zaworek / iglica nie zamyka doplywu paliwa i nie ustala poziomu w komorze - tylko benzyna caly czas leje sie do cylindra, przelewa przez kolektor ssacy. Sprawdz - czy w kroccu, na ktory sie naklada wezyk paliwa na gaznik,...
Witam, poniewaz silnik roznie reaguje na temperature / rozgrzanie - to warto sprawdzic, czy jego niedomagania - nie biora sie ze zbyt malego przeplywu paliwa przez kranik lub przez zaworek doplywowy do gaznika ? Wystarczy, ze masz np. 'zbyt szczelny korek' od baku [ otworek odpowietrzenia korka - jest zabrudzony / przytkany rdza, kurzem, itp. ] i paliwo...
W gaźniku malucha nie ma nic do regulacji, oprócz poziomu pływaka. Pomimo, że gaźnik po regeneracji to pływak bym sprawdził, bo jak kurier rzucił paczką coś się mogło przestawić. Są filmy instruktażowe na YT. Do tego dysze i kanaliki musza być czyste. Ostatni problem to cieknący zaworek ssania, ale to inna historia. Gaźnik po regeneracji w gazniku...
zapewne blokuje sie iglica w gazniku i cofa paliwo , przeczysc dokladnie go i jak cos wymien zaworek od plywaka bo sytuacja moze sie powtorzyc
Ja ustawiam ssacy 005 whydechowy 010. A wezyk robi sie wilgotny bo w gazniku masz za wysoki poziom paliwa. Musisz minimalnie podgiac blaszke przy plywaku zeby troszke szybciej zamykal zaworek paliwo.
pewnie uszkodzony zaworek iglicowy w gażniku ?
jeden puszcza tylko w jedna strone a drugi w obie ale slabo niby dobre. regulacja wolnych obrotow tez dziala przy tych silownikach pneumatycznych. probowalem tez bez nich to jest tak samo. a czy moze cos w gazniku pasc w srodku? plywak sprawny ten zaworek bimetaliczny tez
oile niechce zapalic po parogodzinnym postoju prawie napewno winny jest zaworek zwrotny w pompie bezynowej benzyna wraca do zbiornika i trzeba pokrecic aby pompa poddala-zaworek elektromagnetyczny napewno niejest zepsuty bo on jest odpowiedzialny za wolne obroty ustaw poziom paliwa w gazniku zapalaj zawsze rano na bezynie szerokiej drogi
Twój problem to pompka paliwa. W tych modelach na gazniku niema pompek elektrycznych tylko podciśnieniowe mocowane na bloku silnika. Pompka sie złużyła, a konkretnie zaworek w niej. Nietrzyma paliwa tylko pozwala mu sie cofać i dlatego po dłuższym postoju paliwo cofa się i trzeba przekrecic kilka razy silnikiem żeby pompka mogła znów zaciągnąć paliwo...
Hmmm ... witam . No coz , zadajesz pytanie , na ktore znajdziesz odpowiedz w ksiazkach dla poczatkujacych elektronikow . Ale moge Ci to w ten sposob wytlumaczyc : Tranzystor mozna porownac do kranu ( zaworu wody ) , jest tak zbudowany , ze pozwala mu jego budowa wewnetrzna na to , ze przeplywa przez niego prad w okreslonym kierunku ( pododnie jak przez...
jesli z elektryka wszystko w porzadku to pozostaje zasilanie paliwem. czyli po pierwsze gaznik wyczyscic dokladnie i wyregulowac jak trzeba(podejrzewam ze gaznik tez jest standardowy czyli phbn 12, a tam o ile pamietam to ustawienie sruby powietrza jest na 1 i 7/8 obrotu od maksymalnego jej wkrecenia - o tyle trzeba ja wykrecic. Potem iglica standardowo...
Zacięty zaworek iglicowy w gaźniku.Prawdopodobnie przy rozbiórce wyleciał paproch i jest OK.
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
co do pierwszego, to sprawdz dysze wolnych obrotow, taki zaworek elektromagnetyczny przy gazniku, a w drugim przypadku sprawdzilbym najpierw szczotki, jesli nic nie bedzie na nich widac, to wtedy bym zajrzal do ukladu prostowniczego
Skoro nadcisnienie ma być to wporzadku ale mam jeszcze trzy inne sprzęty spalinowe i tam tego niema.Wężyki są ok.A co do zaworka w gazniku jest nowy był w zestawie naprawczym razem z memebramami,Tylko nie wiem czy prawidłowo ustawilem znalazłem ustawienie ale do kosy still. http://obrazki.elektroda.pl/8314394800_1... Gaźnik też zama,więc...
Pływak, lub zaworek w komorze pływakowej nieszczelny
moim zdaniem jest to zly poziom paliwa w gazniku,wyrobiona os plywaka lub zaworek iglicowy . Od tego trzeba zaczac zycze powodzenie
Wyglada na za bogata mieszankę. Masz wszystkie dysze w gazniku? odpowiedniej srednicy? Pływak i zaworek działa prawidłowo? Poziom paliwa w komorze pływakowej odpowiedni? Iglica w przepustnicy na odpowiedniej wysokości? Muśi zapalic nawet na rozregulowanym gażniku jeżeli jest w miarę sprawny.
mozna tez sprawdzić zaworek paliwa na pływaku w gażniku czy nie przepuszcza a wogóle jak duzo przejechane km to warto sprawdzic krzywki na wałku rozrzadu i popychacze hydrauliczne czy sie nadmiernie niewytarły.
Niestety nie wiem o jaki zaworek chodzi jest to nie rozbieralne z tego co widzę.
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Warto również przyjrzeć się pompie paliwa (membrana, zaworki) mogą być zużyte - skutek niski poziom paliwa w gażniku.
Nie znam silnika, więc to tylko gdybanie. Być może jak silnik jest zimny i zasilany paliwem przez gaźnik, to nie dostaje wystarczającej ilości paliwa i stąd te kłopoty. Powodem może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej i silnik przy niższych obrotach przy rozruchu nie ma siły go zaciągnąć. Możesz to sprawdzić w prosty sposób. Przy zimnym...
To znaczy tyle - ze plywak w gazniku nie odcina doplywu paliwa, czyli albo 'ktos' w nim grzebal i powyginal blaszke / jezyczek podnoszacy iglice zaworka poziomu paliwa w komorze plywakowej, albo dostaly sie do tego krocca, na ktory sie naklada wezyk paliwowy na gaznik : 'paprochy - rdza - resztki lakieru' ze zbiornika, itp., ktore spowodowaly zaciecie...
Witam sprawdz elektroniczna dysze wolnych obrotow, czy niema jakis syfow w gazniku przeczysc dysze w gazniku sprawdz waleczek gdzie jest osadzony plywak i sprawdz przerwy miedzy plywakiem a zaworkiem, pozdrawiam :)
Czyli nadal 'cos jest zatkane' w samym gazniku - najpredzej sam krociec paliwowy na pokrywce komory, na ktory naklada sie wezyk / ubita rdza ze zbiornika tuz nad iglica zaworka plywaka - benzyna moze sie 'ledwo przesaczac' / przez taki 'korek z rdzy'... Zdejmnij pokrywke z komory gaznika z nalozonym wezykiem i wtedy odkrec kranik - jesli benzyna bedzie...
To zalezy jaka posiada pan elektronike czy to jest samochod na gazniku ,jednopunkt czy wielopunkt jezeli gaznik i posida tylko przelacznik gaz -bezyna i register(zaworek regulacyjny na przewodzie do miksera) troche malo danych zeby jakos panu pomoc
bardzo się mylisz ,trzeba odciąć dopływ paliwa do gażnika zaworkiem benzynowym -to co zostało w gażniku trzeba wypalić ,a dopiero można przełączyć na gaz bo inaczej w chwili gdy przełączymy bezpośrednio z benzyny na gaz to będzie dławił się(bo będzie go zalewało),We wtrysku jest inaczej dopływ paliwa zabiera się odłączając wtryskiwacze czyli można w...
nierówne wolne obroty do zgaśnięcia włącznie = uszkodzona membrana zaworka biegu jałowego na 99% . Takie cuś w gażniku przy podstawie od strony błotnika, dochodzi do tego popielaty wężyk od podciśnienia , druga strona wężyka jest wpięta do elektrozaworka na błotniku, być może po drodze jest trójnik i odnoga do wakuometru nie pamiętam dokładnie.
jesli wylewa Ci filttrem powietrza paliwo, to wyreguluj plywak w gazniku. (po laicku- ta banka plastikowa pod klapka od spodu gaznika) jesli zaworek blokuje za puzno, to poprostu przelewa paliwo do filtra i po od paleniu zalewa Ci silnik. proste ? posprawdzaj najpierw, a nie gdybaj. jesli nie wiesz jak sprawdzic plywak to pisz
Witam, Niektóre instrukcje czyszczenia gaźników nakazują bezwzględnie wymianę uszczelek i membran gaźnika . ponadto podczas montażu gaźnika ważne jest żeby łącznik cylindra z gaźnikiem był dokładnie spasowany, współosiowość otworu podciśnieniowego zasilającego pompkę ( czasem jest to przewód) widziałam różne rozwiązania. Na chwilę obecną wymienione...
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
bo wieczorem znajomy ma mi podrzucić drugi gaźnik, 100% sprawny... Jeśli na nowym gażniku będzie O.K.to stary ma uszkodzony zawór iglicowy i ciśnienie pompki go czasami"przebija".(można go czasem prosto zregenerować stukając w niego delikatnie od góry by na nowo odbił się/uszczelnił grzybek zaworu z otworem). Możliwe że komora pływakowa ma mikropęknięcia...
Zaworki w pompie ci nie trzymaja i paliwo ucieka do zbiornika. Poprostu zapalisz i wypali do co mial w gazniku po czym potem zgasnie i musisz troche pokrecic zeby nanowo nabil paliwa i potem pewnie chodzi. Po nocy sytuacja ci sie ponowi. Uszczelka pod glowica napewno takiego objawu nie da !!!
Wiec jesli chodzi o kolejnosc : 1.Czesc gaznika z zaworkiem iglicowym. 2. Membrana z metalowym talerzykiem. 3. Uszczelka 4.Dalsze czesci gaznika. Przewod impulsowy jest drozny. Moze trzeba podgiac troszke dzwigienke zaworku iglicowego? Wezyk od zbiorniczka do gaznika jest niezagiety.W jego dolnej czesci (ale nie w calym przewodzie) przy gazniku jest...
Kupiłem parę dni temu cc 900 z 93 na gażniku...oczywiście na początek wymiana oleju w silniku i skrzyni,wymiana filtrów paliwa oleju i powietrza..Zdenerwowałem sie jak usłyszałęm ,jak zaworki my grają...wiem juz ,ze mam tankować 98 i po kłopocie...a przy tym spalanie mam mniejsze a slnik jest energiczniejszy...więc na jedno wychodzi jak bym zalał 95...polecam...
Piewsze zapłon.przewody swiec wyeliminuj gdyz miałbyś,spadek mocy cały czas,problemy z zapaleniem( chyba że istnieja) Drugie regulator podcisnieniowy na aparacie zapłonowym,oraz co bardzo przypuszczam po wykluczeniu przez ciebie błędów w zapłonie to pompka wtrysku paliwa w gażniku bo ten silnik to raczej gażnikowy.Pompka ta daje wstrzykniecie paliwa...
Jeżeli ssanie jest sterowane elektroniką to powino być regulowane poprzez jakiś moduł. Natomiast jeżeli jest to tylko jakiś tam zaworek elektrmagnetyczny, który jest otwarty lub zamknięty na określony czas dawke paliwa powinna być regulowana za pomocą śruby lub wielkościa dyszy ssania. Dodano po 25 Z tego co zobaczyłem na fotkach z allegro w twoim przypadku...
Jestem właścicielem samochodu Daewoo Tico SX 1998 od nowości. Nigdy nie miałem kłopotów z gażnikiem i spalaniem, do tej pory średnio spalał mi 5litrów paliwa. Niedawno zaczął mieć za duże obroty. Pojechałem do mechanika, który wymienił mi zaworek od regulacji obrotów. Następnie co się okazało zaczął palić 10l/100km. Nie wiem dokładnie co mechanik grzebał...
:)) Ja na gazniku kiedyś to regulacje robiłem tak; Odpalalem, na lpg, i obroty ustawiam na max moment; kadett 1,3N bedzie miał je przy 3400 obr/min a 1,3S przy 4200. Wiec po zablokowaniu czymkolwiek cięgna od przepustnicy kręciłem zaworkiem przepływowym az czułem że silniczek zaczyna się zdeczka dusić. I fura była gotowa do jazdy. Przy okazji kąt zapłonu...
iskra gazniku zaworek saeco mercedes zaworek
ustawienie długości dźwięku oporność głośnik wymiana katalizator
agregat prądotworczy agregat prądotworczy
Dahua IPC-HFW1230S – czy kamera ma slot na kartę microSD? Modele S4/S5, obsługa SD Schemat ideowy multipleksera igłowego z ULN2803A i mikrokontrolerem do złącza pogo-pin