Sprawdź bezpieczniki w skrzynce najlepiej było by sprawdzić czy jest napięcie na wtryskach albo czy jest iskra
Skoro na pych jest normalnie iskra to raczej nie to.
w przycisku centralnego jest migająca dioda. Jeżeli gasnie to klucz został rozpoznany. W sumie objaw dziwny, bo jak blokuje immo iskra jest.
Jeżeli immobilizer by się nie załączył to nie miałbyś iskry. A z tego co piszesz to iskra jest. Więc to nie jest immobilizer.
Jeśli przeskakuje iskra, to cewka ma przebicie. Do wymiany.
Czas zmierzyć kompresję.
nic nie stuka tylko szarpie jakby paliwa brakowalo albo iskry
Kolego , tu nic nie ma napisane , że rozusznik ciężko lub powoli kręci , po drugie to nie diesel !!! Po odpalenieu , na ciepłym , jak sie wkręca , ma moc , co na trasie? Do sprawdzenie czujnik temperatury silnika i czy w tym czasie jak nie chce palić "tłustość iskry"!
Zostaw to dolne, nie ruszaj. Wystarczy już kombinacja z tymi trzema, dostepnymi. Przecież i tak któreś zostało by na swoim miejscu, to nie silnik spalinowy, gdzie każdy cylinder musi dostać iskrę w swoim czasie.
Wszystko pięknie , ale co sprawdziłeś , jak silnik nie chce odpalić . ? Co mu brakuje paliwa,czy iskry?
Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
Czas najwyższy sprawdzić czego brakuje na cewkach. Zasilania czy wysterowania. Ogólnie na mój nos, masz problem z zasilaniem. Jaki dokładnie masz teraz błąd?
Gość pisze że nie ma iskry
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
Szukaj problemu z "iskrą"....
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
No Pawel wawa dawaj co myślisz zmieniałem już wszystko zamieniałem czujniki wału co blokuje iskrę ???
A co ma dawać iskrę?
Jak dla mnie 2 tematy. Immobilizer oraz czujnik położenia wału mimo, ze twierdzisz , że sprawny. Wyłącznik uderzeniowy już wyeliminowany. Nie napisałeś czy jest iskra?
Podlej dolot benzyną i zobacz czy zapali. Jest iskra ?
A same świece sprawdzałeś? Wspominałeś coś że zanika iskra chwilowo.
W pierwszym poście napisałeś, że nic się nie dzieje... Próbuje chociaż złapać czy kręci i tylko kręci? Iskra jest?
Jak sprawdziłeś iskrę, wymieniałeś świecę?.
Dzięki kolego, ale to był przekażnik od pompy paliwa, bo okazało się , że iskra była.
ale ja dalej obstawiam luzy zarowe, bo to przypadłość ,tego silnika, wiem to z doświadczenia, Ano, przy zbyt ciasnych, na benzynie będzie jeszcze jakoś jechał, a na gazie wcale. Podoba mi się ta większa oporność gazu dla iskry :)
Sterownik od czego? od gazu? od benzyny. ten który steruje podawaniem sygnału na cewki.
Od lewej strony górny rząd pin 1, od lewej strony dolny rząd pin 28
jak podniosłem cewkę to nie zmieniła sie praca silnika i nie strzelała iskra
Czy w momencie uruchamiania rozrusznikiem przygasają kontrolki? Migająca kontrolka może świadczyć o uszkodzeniu któregoś czujnika. Sprawdź czy paliwo dochodzi i czy jest iskra?
W 3 minuty nie zagrzeje się napewno. Po zgaśnięciu sprawdź, czy brakuje jej paliwa, czy iskry.
Podstawa, iskra jest?
We własnym zakresie bez użycia specjalistycznych przyrządów i jakiejkolwiek wiedzy można przynajmniej użyć klucza bodajże 16mm i wykręcić świecę i dzięki temu można sprawdzić dwie: rzeczy czy jest paliwo i czy jest iskra
Nad kołem zamachowym, jak się uszkodzi to nie ma iskry.
Witam mam problem z Renault Laguna 1 2.0 115km 97r benzyna nie zapala sprawdzałem paliwo dochodzi nie ma iskry na wszystkich świecach cewka i kable nowe. Dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam
Iskroukrywacz się włączył.Pewnie źle naoliwiony....
Po złożeniu całości należy przekręciłeś ręcznie wał w celu sprawdzenia poprawności wykonanych prac. Tłok nie powinny uderzać o zawory. Błąd w ustawieniu wału nawet o 3 ząbki i uruchomienie rozrusznikiem skutkuje skrzywienie zaworów, a w konsekwencji brakiem kompresji. Odbywa się to bez wyraźnego stuku. Jest paliwo, jest iskra , silni się kręci (lekko)...
Probowałem na nowych świecach konkretnie do tego silnika 3 komplety i rzadnego efektu. Auto w lipcu przeszło gruntowny przegląd wymine rozrządu wszystkich filtrow i plynów, nigdy wczesniej niebyło z nim żadnych problemów. Zaczynam sie zastanawiać czy alarm czegoś nie odcnina, tylko czego? skoro jest paliwo i iskra!
Witam. mam problem z odpaleniem laguny 2. iskra jest paliwo dostaje, czujnik położenia wału sprawny. rozrząd prawidłowo ustawiony. Mimo to nie odpala. Samochód posiada instalacje gazową. immobilizer wycięty. Silnik zgasł podczas jazdy.
Immobilizer nie odcina iskry, więc pewnie szukasz problemu nie tam gdzie trzeba.
palący stop oznacza usterkę w obwodzie zapłonowym lub zasilającym... jeżeli czujnik wału będzie uwalony nie będzie iskry i wtrysku
Może, ale pisałeś że iskra podczas kręcenia jest ok
To zobacz czy wtedy masz iskrę. Jak nie pali .
Problem był podparty zawór. Po regulacji jest OK.
dzięki za pomoc, problem rozwiązany
Witam wszystkich...mam taki problem z w/w autem,nie mogę odpalić laguny ,cewka sprawna,aparat zapłonowy:czyli kopułka i palec nowe,kable i świece nowe.Napięcie dochodzi do aparatu zapłonowego ale brak iskry oraz laguna nie odpala ,proszę o jakaś pomoc w tym temacie,z góry serdecznie dziękuje Ps. dodam ze centralny zamek chodzi bez zastrzeżeń a co do...
Można by sprawdzić , czy w ogóle jest iskra przy kręceniu rozrusznikiem . :|
Iskra jest bo sprawdzałem
Wszystko jedno sam nie da rady
Czujnik uderzeniowy odcina pompę paliwa.
Witam. Sprawdzałeś czy jest iskra na świecach w czasie rozruchu?
Często przy kłopotach z przeskakującą iskrą(Fiaty,Alfy,Laguny),dokładnie myłem cewki/moduły/listwy WN w benzynie i zalewałem je w całości bezbarwnym dwuskładnikowym lakierem do izolowania uzwojeń silników elektrycznych.
Witam posiadam auto Renault laguna 2.0 , 98 r. Problem mam następujący nie ma iskry i nie chodzi pompa paliwa, od czego muszę zacząć szukać ???
Witam. Posiadam auto Renault Laguna, rocznik 97, pojemność 2.0 16V (benzyna z gazem). Auto nie odpala. Samochód chodził na wolnych obrotach i nagle zgasł. Próby odpalenia nic nie dały. Oczywiście jest benzyna i gaz. Po sprawdzeniu ustaliłem, że nie ma iskry. Początkowo myślałem, że jest to wina aparatu zapłonowego, wymieniłem go i nic. Później wymieniłem...
Reszta cyferek i ile kunia .
Sprawdzę czy napięcie na pompę idzie i czy włącznik kolizyjny ma przejście a później będę sprawdza paliwo i iskrę :D
Jeżeli brak iskry to sprawdź jeszcze połączenia, masy i zasilania.To na początek.
Sprawdź WN, rano jest wilgotne powietrze i tu może być problem, ponadto podczas zapalania siada napięcie akumulatora a zarazem masz WN też obniżone, słabnie iskra. Może być taki objaw.
Niema wody w czujce koło lusterka?
Palec to tam złazi jak żyd do nieba, tak się potrafi zapiec. Jeżeli nie chce zejść to trzeba go rozłupać np żabką do rur, później ośkę przeszklić papierem ściernym. Nie wiem co te Laguny takie są. A masz iskrę z cewki?
witam udało mi się uporać z tym problemem ,przyczyną był niesprawny potencjometr przepustnicy oraz dwie cewki zapłonowe które dawały iskrę tyle że zbyt słabą
Paweł , jak to nic , sprawdził "cewka nie daje iskry" , a co chciałeś jeszcze ; pewnie czy jest zasilana i czy jest kluczowana , tego to się musimy domyśleć!
sprawdz czy iskra skacze
Jak zwykle w dużych silnikach podejrzewam mały reduktor spadki ciśnień i przestawienie korekcji mieszanki. Oraz także problem z ciśnieniem paliwa i wtryskami. Może też być problem iskry, mieniałeś świece?
To ja się również dołacze z moimi doświadczeniami. A chyba mam spore w tym temacie. Nie ma co wymieniać co przegląd kabli, świece i owszem bo gaz dość mocno niszczy. Piszę to na wstępie, bo gdy ja miałem problemy, to "fachowcy - gazowcy" mówili: wina kabli, świec, etc. Więc, odpowiedzialne za strzelanie w lagunie są: 1. Za małe luzy zaworowe. Gaz wypala...
zabraklo mi paliwa na drugi dzien probowalem uruchomic samochod renault laguna1/8 i nie moglem zaznaczam ze iskra we swiecach jest ,jesto benzyniak wszystkie kontrolki sie pala i gasna prosze o pomoc:D:?:
Witam. Może w tym wypadku chodzi oto, że potrzebne jest pełne napięcie na instalacji w trakcie rozruchu. Sprawdź napięcie w trakcie rozruchu. Dokonaj próby rozruchu przy wsparciu z drugiego akumulatora (kable rozruchowe). Pozdrawiam.
Gaz , benzyna ? Lambda kiedy wymieniana , odczyty na kompie są z niej ? , silnik krokowy czyszczony był? Czujnik Halla podaje impulsy można to ledem sprawdzić po podaniu zasilania przez rezystor . Miałem kilka przypadków że jak hall się nagrzał to nie podawał impulsów i nie było iskry do wystygnięcia silnika - pomogła wymiana czujnika . Sprawdź czujniki...
Problem polega na tym że po demontażu i montażu deski rozdzielczej w lagunie I 1998 1.8i wystąpił problem braku iskry i zapłonu. W czym może być problem Prosze o pomoc.
Witam Mama problem z odpaleniem laguny. Jezdziłem autem i na trasie miałem taką przygodę ze w pewnym momencie zaczął przerywać , objaw taki jakby zabrakło iskry, po naciśnięciu sprzęgła auto zgasło, po puszczeniu ponownie załapało dalej szarpiąc, po jakiś 5 km wszystko wróciło do normy, auto jechało normalnie, i tak miałem 2 razy taką przygodę na trasie....
Jak przestanie pracować na dwa cylindry to zamień cewki i zobacz czy brak iskry pójdzie za nią
Wymieniony emulator wtrysku i wszystko śmigało.
po prostu nie ma iskry a tak dokładniej to nie dochodzi napięcie do świecy kable od świec są nowe ale nie wiem co jest z cewką ale z tego co mi wiadomo to jak by padła to na dwa cylindry a nie na jeden chyba ze jestem w błędzie?? sprawdziłem kable od komp. do cewki i są sprawne co się dzieje??
tylko brak iskry.... uszkodzony jest NIBY czujnik położenia wału, jak sięgo sprawdza czy jest uszkodzony?
Jest mozliwe.
Moja sugestia to skorzystać z oscyloskopu.
Po pierwsze czy immo działa , po drugie czy jest iskra, po trzecie jak to się stało.
Witam! Mam problem z Renault Laguna I 95r 1.8 8V mianowicie auto nie ma czasem iskry - nie odpala. Często pomaga reset - odłączenie na kilka minut akumulatora. Czujnik położenia wału ok, cewka+moduł ok, immo nie miga a jednak jak auto postoi ponad 12 godzin ginie iskra. Jaka może być tego przyczyna?? dodam że w momencie braku iskry spada trochę napięcie...
sprawdź w takim razie czujnik temp. (wtrysku) ale niesądzę by nie palił, bo lagunki palą bez niego. Sprawdź jak duża jest iskra. Jakie też ciśnienie paliwa.
Wpis omyłkowy, usunąć.
prąd dochodzi do 2 cewek z jednej daje iskrę a z nowej cewki nie daje iskry
Pomogła wymiana cewki :)
okazalo sie ze komp stracil pamiec
A czy tam jest iskra? Przeleć układ zapłonowy. Nie doczytałem - iskra jest cały czas , pozostało sterowanie wtrysków.
Immo nie trzyma? Iskra jest, podaje paliwo? Słychać pompę po zapłonie?
Wymieniłem świece na nowe, iskra jest, zapłon wygląda dobrze, znaczniki są w jednej linii, ale dalej nie odpala. Jutro może przyjedzie kolega kolegi z aparatem diagnostycznym, ale raczej amatorskim.
pokusiłem się na zakup cewki zapłonowej. Lagunka zapaliła od razu. pozdrawiam.
Na benzynie i gazie to samo . Zawory ustawiane były .Zazwyczaj problem pojawia się jak przejadę z 30 km lub więcej . Dzisiaj zauważyłem że jak zaczyna się pojawiać ten błąd to nie pali na jednym cylindrze zdejmowałem przewód z świecy i iskra była ale zero reakcji .
Najpierw sprawdź co jest a czego mu brakuje do działania. Iskra, benzyna czy się dostaje do cylindrów?
kolego nie tak dawno pisałeś podobny post... kilka osób opisało usterki najczęściej występujące przy objawach które przedstawiłeś... jedź do kogoś kto zna się na samochodach
Tak czujnik położenia wału ma takie samo zadanie jak czujnik halla, to znaczy odczytuję liczbę obrotów, tylko że w starszych autach z zapłonem w którym był aparat obrotowy czujnik halla był montowany właśnie w tym aparacie, a teraz gdzie wszystko jest sterowane komputerowo/elektronicznie stosują czujniki położenia wału i wałka. A sprawdziłeś tą iskrę...
że może to być wina tego "bolca" , który wkłada się w ów aparat Kolego zajrzałem tu ale widze że mylisz czujnik położenia wału z palcem rozdzielacza :) . Dodano po 46 Grrr , w auto wydane ponad 3000 zł W sumie 3000 zł za lagune to nie majątek.
Jaki silnik siedział w Lagunie?
Iskra jest lecz innego wyboru nie mam niż podłączenie pod komputer.
Kolektor dolotowy to jest OD przepustnicy DO głowicy... i stamtąd idą wężyki z podciśnieniem do serwa i innych miejsc. Masz tam co prawda przepływomierz więc szczelność układu między przepływomierzem a przepustnicą też jest dość istotna, ale i tak ważniejsze jest to co jest za przepustnicą. Poprawność działania czujnika wału sprawdza się na oscyloskopie,...
obecnie sprawdzam rozrząd i ciśnienie dam znać Dodano po 2 rozrząd sprawdzony jest dobrze, może iskra nie w tym miejscu.
A jak myślisz? Iskra jest dopasowana do prędkości auta czy obrotów silnika?
Nie wiem co dokładnie kombinujesz, ale jest tak, http://obrazki.elektroda.pl/2368679900_1... Uzwojwnia pierwotne cewek pierwszego i czwartego cylinra pracują w szereg (praca z iskrą traconą). Pierwsza dostaje stały plus, czwarta kluczowaną mase ze sterownika. A więc nic tam nie zwieraj do masy!
To teraz sprawdź czy na każdej jest iskra.
Auto nie chce odpalic na zimnym motorze chyta ale sie dławi zaraz sprawdze iskre na wszystkich świecach. Dziwi mnie tylko fakt iż przy jednorazowym odrocie rozrusznika czuć odrazu bardzo paliwem. Wczoraj sprawdzałem świece były zalane ale bez sprawdzenia iskry bo byłem sam
Sprawdz czy silnik dostaje paliwo do cylindrów i czy jest iskra .:|
laguna iskra renault laguna iskra iskra renault laguna
aceton nitro tablica autobus ekran dotykowy plamy
telwin schemat aleksander zawada
Najkrótszy program w pralce Margherita ALS748TX Opel Combo 1.3 2014 - Światła dzienne nie działają po wymianie żarówki