Jaka była przyczyna, ponieważ mam podobny problem :/
Witam...mam podobny objaw z x9 500..2003...brak iskry. Pomózcie....
Gdzie znajduje się impulsator (pickup) i magneto w Piaggio X8 125 2006? Jak krok po kroku dostać się do iskrownika po prawej stronie silnika, jakie narzędzia i na co uważać?
Gdy wpiąłem dozownik spowrotem jest to samo - nie ma iskry.
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Proszę mi napisać jak mam sprawdzić tą długość tej iskry??
Zmierz i podaj wyniki tutaj to można będzie ocenić czy jest w porządku.
Albo zbyt niskie obroty rozrusznika albo brakuje prądu dla iskry.
Czy jest możliwość że iskrownik jest zabrudzony namagnesowanym kurzem i robi się jakieś zwarcie przez co nie ma iskry?
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Witam Jeśli impulsator (czujnik hala)jest jako cewka w iskrowniku to prawdopodobnie uległ uszkodzeniu .Cewko moduł raczej jest sprawny -jeśli nie będzie impulsu z czujnika hala to nie będzie iskry Tak że obstaje że walnięty jest czujnik w iskrowniku Pozdro
Nie sprawdziłeś cewki zasilającej (zielony przewód), a zapewne to ona jest uszkodzona. Rozłącz okrągłe złącze statora, aby odłączyć gaszenie ze stacyjki i wykluczyć jej uszkodzenie. Resztę przydatnych informacji na temat szukania iskry w Piaggio podawałem już na forum.
Rezystancja cewki zasilającej jest zbyt wysoka. Z pewnością ona jest przyczyną problemów, ale dla pewności sprawdź maksymalną długość iskry z samego przewodu WN i podstaw inny sprawny cewkomoduł o ile takowym dysponujesz.
Mam Piaggio Zip 2T 50 rocznik około 2009. Silnik tryska paliwem, ma iskrę, lecz i tak się zalewa.
Sprawdzałeś bezpieczniki?
http://www.scribd.com/doc/96055317 http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.ph... tu piaggio nrg mc2 chyba coś z tego może się przydać, a jeżeli chodzi o ten link wyżej, odłączyłem biały i jest iskra
Skoro przekaźnik sprawny , przycisk podaje napięcie to prawdopodobnie brak masy.
No to na szczęście masz tylko impulsator uszkodzony. Stator do wymiany, chyba że znajdziesz gdzieś sam impulsator i go wymienisz od reszty statora.
Sam znalazłem rozwiązanie
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
A moduł? Masz możliwość podmiany od sprawnego?
Zielony - zasilanie CDI. Żółty - cewka ładowania akumulatora - strona regulatora (niebieski - połączony z "+" akumulatora) W wyniku zwarcia na 99% będzie spalony moduł zapłonowy. Sprawdź czy jest iskra.
(at)gabikam problem nie znikł paliwo dochodzi ale iskra jest słaba nie podpala się benzyna
Piaggio liberty 125 problem z iskrą Działa tylko na chwilę po przekręceniu kluczyka
Nie działa to opcja albo ja źle coś robię, albo źle tłumaczy czy imo jest tylko od iskry bo jak odepnę imo to nie ma kierunków podepnę są sprawdzałem schemat i nie ma prądu na kablu wychodzącym do cewki nie wiem co to będzie czy imo jest zepsute czy tylko rozkodowany jest było coś takiego jechałem a nagle akum padł i już nie było iskry
Czyszczenie i regulacja gaźnika pomogła
Ostatnio kupowałem na ebay do gilery całą prądnice za 40€ z wysyłką. Nawet nie wiem czy to zamiennik, czy nie. Pasowało, motorek ożył i działa do dziś. Dodam też, że napięcia mierzyłem przy odłączonym module To bez znaczenia. Na podłączonym też powinno być ponad 50V przy uruchamianiu.
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
Wszystko jest, iskra jest dobra, jak kręcę rozrusznikiem.
A jak było przed remoentem? Palił ok? Bo jeśli jest iskra (po tym jak zgaśnie) też upatrywałbym przyczyny w gaźniku. Gaśnie gdy chcesz przygazować czy na wolnych?
Super instrukcja , bradzo przydatna . Myłem silnik w swojej Vespie i najprawdopodobnie dostała się woda na stator i padła cewka ta zalana plastikiem , napiecie na wtyczcie do modułu CDI mam jakieś 30V , kilka razy pojawiło sie prawie 90V i wtedy była iskra , ale po chwil znów zanik , wyciagłem cały stojan z cewkami i ta zalana plastikiem nie ma żadnej...
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
iskra jest jedynie przy zetknięciu przewodu HV z masą więc długość prawie zerowa
Świeca mokra czy sucha zaraz po wykręceniu ?
Witam. W skuterze piaggio liberty brak iskry. Wymontowałem cewke. Szukałem w internecie lecz nie potrafię nigdzie znaleźć jakie powinna mieć wartości oporu. Ktoś jest w stanie pomóc? Ma trzy piny i fajkę.
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
A byłeś łaskaw przeprowadzić jakąś podstawową diagnostykę? Iskra, gaźnik, stan świecy po nieudanej próbie odpalenia. Zrób to i opisz. Nikt z nas nie jest wróżką.
Udało się zlokalizować usterkę? Mam problem z odpaleniem mojego ape, przez pewien moment było ok, teraz kręcę rozrusznikiem i nic..
Po zgaśnięciu silnika sprawdź niezwłocznie, czy świeca jest sucha, czy mokra. W zależności od wyglądu świecy uzależnione będzie dalsze poszukiwanie usterki (mokra brak iskry, sucha brak paliwa).
Czy problem jest rozwiązany ? Mam to samo w Piaggio diesis. Porównywałem iskry na kopniku i rozruszniku - są identyczne (fioletowy kolor czyli OK). Nie mogę dojść co jest grane
u mnie ziel to napiecie.. czerw to impuls a bialy to masa.. na to wychodzi.. rowniez brak iskry.. stawiam na cewkomoduł.. chyba..
Problem w skrócie był następujący: brak iskry po zgaszeniu silnika. Odpala zimny rano i może pracować do wypalenia całego paliwa. Jak wyłączy się silnik (czy to po 10 sekundach czy po wypaleniu baku) nie odpali przez najbliższą godzinę. Pomiary wykazały brak napięcia zasilającego moduł CDI. Po rozbebeszeniu magneto i dokładnym przemierzeniu okazało...
Tam jest dioda ktora mryga, tak jak w piaggio x8
Po podlaniu dawki paliwa pod świecę odpala?
Jeżeli cofa paliwo do filtra powietrza to masz uszkodzony - przycięty pływak lub nieszczelny zaworek iglicowy. Sprawdź to.
Witam. Zdjąłem magneto i kable pod nim wyglądają dobrze. Jest pięć cewek i szósta z której idzie przewód na cewko moduł. Na cewko module jak kręcę rozrusznikiem to na zielonym przewodzie nie ma napięcie. Przynajmniej jak sprawdzam kontrolką 12 Volt . Jak sprawdzam woltomierzem to jest dziwna sprawa. Podczas rozruchu wskazuje mi jakieś dziwne napięcie...
Można spróbować sprawdzić iskrę na cewkomodule od Piaggio, lecz nie gwarantuję że nie zostanie on uszkodzony przez uszkodzony stator. Taki cewkomoduł od Piaggio niezbyt nadaje się jako zamiennik cewkomodułu PVL (brak ogranicznika napięcia). Ale jak wcześniej napisałem, problem jest z cewką zasilającą na statorze. Przy zwarciach międzyzwojowych generowane...
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Iskra jest, ale może być nie w tym momencie, w którym powinna.
Skoro ma powietrze, iskrę i kręci... to znaczy, że coś z paliwem. Pooglądaj to dokładnie. W roli formalności jeszcze zapytam - paliwo w baku jest?
swieca jest mokra akumulator posiadam nowy gaznik wyczyszczony i przedmuchany sprezarka przewody paliwowe nie pozaginane. po odpaleniu wiertarka skuter potem odpalal z kopki za kazdym razem z rozrusznika za to nie i teraz nawet jak odpale z wiertarki to z kopki juz nie zapali. jak jade na pelnym gazie cos zaczyna trzeszczec i skuter przerywa poprostu...
Sprawdź przede wszystkim, stan instalacji, czy nie ma zwarć, zaśniedziałych styków, kostek, kabli.
A jak z iskrą w którym położeniu tłoka jest?
Co z simmeringami? Próbowałeś "podlać" go paliwem? Jeżeli zapłon jest "elektroniczny" to iskra 8 mm szalem nie jest.
Czyli nie sprawdzałeś! Sprawdź iskrę na samym kablu. To tylko chwilka, a tak będziesz pewien zapłonu i ... możesz spokojnie szukać dalej. Dziwne, że jeszcze nic nie sprawdziłeś. Chyba czekasz na cud.
W silnikach Piaggio 125-180 cm³ 2T stosowano dwa typy układów zapłonowych i cewkomodułów, do silników chłodzonych powietrzem ze stałym kątem i do silników chłodzonych cieczą ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Możliwe że założyłeś niewłaściwy moduł. Skontroluj punkt zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/Piaggi...
Po pierwsze chciałbym podziękować za wszystkie odpowiedzi, jestem mile zaskoczony :) Schemat podłączenia cewko-modułu bardzo się przydał, udało się i iskra się pojawiła ! Serdecznie dziękuję za pomoc !
BANANvanDYK kabel jest odpięty, niestety to nie pomaga. Coś jeszcze mogłem przeoczyć?
Normalnie odpalasz na kopstarter z odłączonym złączem od stacyjki (zespołu styków), ale że go nie masz to iskra powinna być nawet bez akumulatora. Tylko potem problem z zgaszeniem silnika. Jeśli nie ma iskry, to w nowszych Piaggio pada moduł zapłonowy oraz stator. Chyba że ktoś zaczął rozwalać instalację elektryczną (złącze przy silniku). Poza tym nowsze...
Hej, Cewkomoduł z piaggio jest zasilany bezpośrednio z cewki zasilającej napięciem 50V, także bez akumulatora. Chciałem wykorzystać koło magnesowe silnika AS, jest całkiem sprawne ;) tylko nie wiem w jaki sposób jest wyzwalana iskra np w tym Piaggio. Prawdopodobnie źle zatytułowałem post, osoby motorowerowo/skuterowe tu nie zaglądają. Ideą jest zrobienie...
Model Typhoon z 200 roku. Co zrobiłem: Sprawdziłem/przeczyściłem - świeca sucha jak pieprz (ale gdy wleje strzykawka paliwo do cylindra wkręcę świece to skuter po kilku kopnięciach zapali chodzi i mogę nim normalnie jeździć. - elektor-zawór działa bo się grzeje przy włączonym silniku - gaźnik przeczyszczony dysze mają prześwit Nie wiem co jeszcze dodać,...
Witam. Od dluższego czasu mam problem ze skuterem. Jakiś czas temu iskra znikła i mimo wymiany na nowe : Swiecy , , iskrownika oraz cewki zapłonowej iskry nadal nie ma. Nie mam pojęcia co to może być. Piaggo Vespa Typhoon 50 ccm. 1996 rok. Wink
Samo na myśl się nasuwa aby poszukać trochę co zrobić w takiej sytuacji, ale cóż... Iskra jest? Kompresja z skąd wiesz ze prawidłowa?
Witam ! Mam problem ze skuterem Piaggio Nrg nie mam iskry i nie wiem o co chodzi sprawdzałem cewko moduł stator, i nie wiem co mogło sie stac Prosze o pomoc
chodzi o to że gdy silnik jest zimny iskra jest bardzo wyraźna i dobrze widoczna tak jakby było wiecej prądu wtedy, a gdy silnik jest rozgrzany jest taka cieniutka i słaba tak jakby nie było tego prądu. Coś jakby się gaz w zapalniczce kończył i jest słabszy płomień tak iskra na rozgrzanym silniku jest słaba.
Co może być, skuter 50 2T na zimnym silniku odpali, pochodzi z 3 minuty i gaśnie. Później odpali na kilka sekund, jakieś 8 razy, i przestaje odpalać. Nawet się nie odzywa, iskra jest, paliwo dostaje na świece, ale już nie odpala. Postoi przez noc i znowu to samo. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot
Witam tak jak juz wspomniałem wyżej skuter nie chce odpalić. Ostatnio wymieniłem cylinder i tłoka. Po odkręceniu świecy jest cała mokra a w komorze pływakowej nie ma paliwa, nie mam pojęcia co jest grane. Po za tym iskra jest mocna. Z góry dzięki za pomoc :)
Witam Mój pierwszy post na forum w życiu :D Od miesiąca walczę z uruchomieniem Quada 250cc, przy zakupie był sprawny. Postanowiłem ze wymienie wszystkie przewody w instalacji, było tak pokombinowane. Od momentu położenia nowej prostej instalacji - brak iskry. Próbowałem dosłownie wszystkiego a przy Quadzie byli majstry co robią instalacje w samochodach....
Te sterowniki raczej się nie psują, pierwsze słyszę żeby był z jakąś pompką zintegrowany !!Jest to sterownik IAW15P ?Poszukaj ile powinna ciśnienia podawać pompa paliwa , czy iskra występuje prawidłowo, bo jeśli długo stał to może mieć problem z impulsatorem,na pewno nie jest to wina immo ! nn.
Napięcie na impulsatorze w granicach 125-130omów. A moduł mam z dodatkowym kablem na mase. Dodano po 1 Podczas kręcenia rozrusznikiem skuter podczas dłuższego kręcenia zaczyna łapać i odpali ale po około minuty gaśnie. Potem znowu problem z odpaleniem... Świeca mokra.... Jaki może być powód nie odpalania skutera? Tydzień temu robiłem piaggio typhona...
kupiłem uszkodzone piaggio nrg mc3 na wtrysku na plaka pali na wtrysk nie wymieniłem pompę paliwa na nową nic iskra konia by zabiła nie dostaje paliwa na świece bo jej nie zalewa przy krąceniu wtrysk niby działa jeszcze jedno czek się pali nie wiem dlaczego, nie wiem co robić może ktoś miał podobny problem potrzebuje pomocy
Witam, posiadam skuter Piaggio ZIP 50 2t z 1991 r., jakiś czas temu wyczyściłem w nim gaźnik, od tej pory zalewa świecę i nie pali. Był on słaby, nie miał mocy, zrobiłem remont silnika, bo był przetarty. Kompresja jest, iskra jest, tylko że zalewa świecę. Próbowałem wyczyścić świecę i go odpalić, ale kończy się to 3-4 obrotami z jego strony. Zostawiłem...
Witam, Wczoraj zapalił mi się check silnika w jeździe przy gwałtownym dodawaniu gazu, po odpuszczeniu zgasł. W czasie jazdy skuter stracił moc nie reagował na gaz. Kontrolka check paliła się cały czas po zgaśnięciu ale nie odpalał Teraz wogile się nie pali po zapłonie i brak iskry, a IMO gaśnie po schowaniu bocznej stupki, nie mruga dioda Co może być...
próbowałem też przenieść impulsator, ale jest tam za mało miejsca i dorobiłem impulsator z chińskiego 4t ,który jest mniejszy ,ale nie moge znależc na nim iskry odstęp zachowywałem od koła magnesowego ( jest on magnetyczny ) tak jak jest oryginalnie. Próbowałem na 2 tych impulsatorach i nic:/
Sorry że tak późno odpisuję silnik mam db50 Piaggio dozownik jest od nowości i nie było z tym problemu trochę a później ten zapłon ustawie i kupię zimniejszą świecę na cylindrze airsal l słaby rezo na oryginalnym jest dwa razy większe bo tam są dodatkowe kanały wydechowe próbuję kupić tą świecę z napisem Japan NGK albo Boscha jakiegoś albo jakaś Iskra...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Dysponujesz może serwisówką do tego rocznika? Mam do rocznika 98, a tam już jest zapłon Kokusan. Zapłon nie posiada impulsatora? Znowu nietypowe rozwiązanie układu zapłonowego. Problem może tkwić w module zapłonowym (czarny moduł). Stator ma dwa uzwojenia niskonapięciowe - jedyne co możesz sprawdzić to czy nie mają zwarcia do masy. Co to za wyniki pomiarów...
W opisie tej aukcji użyto niewłaściwego zdjęcia - wg. numeru katalogowego na nim przedstawiony jest moduł przeznaczony do silników 50 cm3 4T Piaggio. Powinno być tam te zdjęcie: http://www.q-parts.nl/catalog/images/138... Tak w ogóle był sprawdzany gaźnik czy stwierdzono tylko że zanika iskra?
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Jak będziesz robił takie postępy to skuter wyląduje na złomie:D A teraz "Huston, mamy problem". Widzę, że masz małe pojęcie o diagnostyce i niedokładnie czytasz posty. Stwierdziłeś, że wiesz jak podłączyć gniazdo zapalniczki, a nie zapytałeś: A dlaczego bezpośrednio do akumulatora? Przecież można gdziekolwiek, a ładowarka będzie działać. Więc ja odpowiem....
Witam wszystkich.Mam problem ze swoim skuterem, ponieważ z dnia na dzień stracił iskrę. Po zdjęciu przedniej osłony zobaczyłem stopioną instalacje elektryczna wszystkie kable wymieniłem lecz iskry nadal niema.Zamontowany jest w nim tzw. cewko moduł sprawdzałem go i na zielonym kablu jest napięcie podczas startowania i iskry nadal niema przewód i świeca...
Witajcie, Mam pytanie o kolory cewko-modułu do Paggio - uwaga !! nie chodzi mi o kolory kabli przyłączeniowych i ich podłączenie, a o kolor obudowy cewki... w oryginale miałem czerwony (pomarańczowy ??) moduł ale padł - brak iskry na świecy. Pożyczyłem od kolegi moduł w kolorze czarnym (z piaggio ZIP) i wszytko działa, skuter jeździ ale wydaje mi się...
No więc tak mam problem z maszyną Piaggio Nrg 96 rocznik chłodzony cieczą. Skuter miał generalny remont, nowy wał, cylinder, tłok, magneto. Problem w tym że skuter raz odpala i jeździ normalnie aż się nie zagrzeje. Gdy sie zagrzeje traci moc nagle i gaśnie, dopiero po jakiejś dłuższej chwili jak się silnik ochłodzi mogę jechać dalej. Ale problem drugi...
Napisz prędzej jaki rodzaj silnika posiadasz - Minarelli, Morini czy Piaggio. Podobne objawy mogą pojawiać się również z powodu złej pracy układu zasilania, np. zalewanie paliwem lub olejem. Świeca dostanie przebicia i silnik przestanie pracować.
W końcu skuter nie jest tak skomplikowany jak silnik nowego mercedesa. Jeśli masz zamiar dać skuter do klasycznego mechanika samochodowego, to zrobiłbyś tak, jakbyś z chorobą serca poszedł do neurologa - niby obaj lekarze. Silnik motocyklowy różni się w zasadzie we wszystkim od silnika samochodowego, poza ogólną zasadą działania. Nie wspominając już...
Brakuje mi podstawowej informacji, czy wogóle rozrusznik kręci silnikiem, czy jest iskra, rozumiem, że jest to już wersja na wtryskiwaczu a nie na gaźniku? słychać pompę paliwa? lampka podpisana jako code. Jej przeznaczeniem jest przekazanie kodów błędów wykrytych przez sterownik silnika. Są to błyskowe kody błędów, zlicza się ilość błyśnięć uwzględniając...
Witam, proszę o pomoc w celu odpalanie mojego skutera Piaggio Zip 50 2T. Zacznę od początku. Skuter nie chciał odpalać więc kupiłem nowy tłok, cylinder, pierścienie, łożysko igiełkowe, sworzeń po zdrobieniu krótki czas wszystko pracowało jak należy. Po pewnym czasie znów przestał zapalać, więc rozebrałem silnik kupiłem nowe simeringi i łóżyska na wał...
Ditech ma alternator tylko do zasilania świateł i ładowania akumulatora. W nowszym silniku Piaggio Purejet alternator trójfazowy. Układ zapłonowy jest typu TCI i sterowany przez ECU. Uszkodzenie cewki WN lub czujnika położenia wału korbowego powinno zostać zasygnalizowane kodem błędu w wyniku przerwy w obwodzie. Dodatkowo brak sygnału z czujnika położenia...
Z kąd te przypuszczenie że cewka z Poloneza spali układ CDI? Iskra też będzie, ale o gorszych parametrach ponieważ cewka jest przystosowana do zapłonu indukcyjnego a nie pojemnościowego. Czemu włoska czy japońska cewka ma być lepsza niż chińska? Te same parametry a trwałość podobna. Wielkość cewki nie ma żadnego znaczenia. BTW jeździłem pewien czas...
Dzięki:) trochę źle napisałem odnośnie firmy WMMOTOR miałem na myśli że ta firma jest trochę lepsza od tych najtańszych z aukcji choć cenowo to samo:) Sprzedawca napisał (Produkt firmowy to nie jest tania chińska podróbka) więc zapewne to jest to samo jak wszystkie najtańsze produkty:) Popatrzę na tą używkę co ma przejechane 200km. bo cenowo nowa to...
Witam. Posiadam skuter j.w. Brak iskry, cewka i świeca podmienione. Impulsator pracuje poprawnie- Podłożyłem moduł z skutera 4T też zasilany z 12V i iskra się pojawia, więc problem ewidentnie tkwi w module. Po przekręceniu stacyjki mignie dioda CODE i zgaśnie ( informacja, że odczytał immobilizer poprawnie) - Następnie kręce rozrusznikiem i po sekundzie,...
Oscylogramy zdjęte z konektorów na cewkach, ale były brane z każdego dostępnego miejsca, na kostce komputera etc. Z "przepinaniem" cewek kombinowaliśmy przeróżnie, nawet wstawialiśmy cewki od ZZR600, od Fiata, od Piaggio i jeszcze kilka innych. Działają (tzn. jest iskra tylko gdy podłączymy cewkę z własną elektroniką) Podłączaliśmy również cewkę na...
F12 z 2006r miały silnik Piaggio ? Piszesz o cewko module z tego co wiem F12 zawsze wychodziły z silnikiem Minarelli Horizontal a tam cewka i moduł są osobno. Proponuje sprawdzić połączenia pomiędzy nimi oraz masę przy cewce. Osobiście spróbował bym na innym module.
zawór podciśnieniowy to na samym początku podejrzewałem ale działa prawidłowo i do gaźnika bardzo dobrze podaje paliwo. Jesli chodzi o świecę to jest ngk i iskra jest naprawdę mocna, lekko niebieski kolor ale jutro podmienię na inną i ten gaźnik przeczyszczę i przedmucham dokładnie bo przecież chodzi o to że benzyny nie chce podawać do cylindra. Dodano...
Witam. Posiadam pojazd jakim jest Derbi Gp1 Racing a zamontowany w nim silnik to nic innego jak P/G. Ten sam silnik znajduje sie w Gilerze Runner, DNA Piaggio NRG i innych. Skuter na zimnym silniku ładnie odpala i ładnie jeździ, ale gdy się nagrzeje zaczyna przerywac na wyższych obrotach a na niskich gaśnie. Na zimnym silniku odpala od jednego lekkiego...
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Witam, Posiadam jak w tytule skuter Piaggio Sfera 125 RST z 1996r, z silnikiem czterosuwowym chłodzonym powietrzem. Jestem jego posiadaczem od wielu lat, lecz nigdy za mojej "kadencji" nie jeździł. Zrobiłem remont silnika (nowy tłok, pierścienie, szlif cylinder, wymiana zaworów, obróbka głowicy), więc po wielu miesiącach przyszła pora na odpalenie i...
Witam, tak jak w temacie, dzisiaj zakupiłem aprilię sr 50 przerobioną na 72ccm airsal z 2004 roku na silniku piaggio, Jak sprawdzić, czy pompa wody działa, czy dozownik oleju działa, żeby nic nie uszkodzić? Skuter ponoć nie ma iskry, będę musiał to zdiagnozować, przebieg skutera, mniej więcej 23 tysiące kilometrów, po wymianie cylindra, głowicy i tłoka...
Może któryś z tych byl by sie nadał ? https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... https://allegro.pl/oferta/modul-am6-xp6-...
Witam! Jest to skuter z prostym chińskim silnikiem dwusuwowym bez wariatora tylko napędzany łańcuszkiem. Pod kołem magnetycznym jest stojan z dwoma cewkami - jedna do świateł i ładowania a druga podająca napięcie na cewkomoduł. Podejrzewałem, że uszkodzony był cewkomoduł. Kupiłem nowy identycznego typu niestety nie pomogło. poniżej zdjęcie cewkomodułu...
11V na akumulatorze jest bo akumulator jest umierający i pełni jedynie funkcję "jakiegokolwiek akumulatora by nie zepsuć regulatora napięcia, który potrzebuje akumulatora". U mnie w instalacji światła są zasilane z wiązki, akumulator jest połączony do regulatora i na tym połączeniu są również światła. Jak już mówiłem instalacja elektryczna to połączenie...
piaggio iskra czujnik piaggio skuter piaggio
philips pfl6007 toshiba wyłączać głowica tosca
sklep endoskop sklep internetowy
Tylni prawy kierunkowskaz Citroen Jumpy nie działa - przyczyny i rozwiązania Nawijanie 12 cewek w 36 żłobkach silnika 3-fazowego