Przede wszystkim sprawdź czy pojawia się jakikolwiek sygnał na cewkę, w kilku markach zdarzały się problemy tego typu, że sygnał był jednak zbyt słaby. To sugeruje uszkodzenie ECU. Uszkodzone koło foniczne na pewno skutkowało by nie paleniem albo przynajmniej błędem.
A skrzyni biegów ktoś nie wyjmował wcześniej lub rozrusznika ?
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
Tak, to jest eeprom z danymi immo. Reszta w moim poprzednim poście.
złamałem 1 ząbek na rolce ktora odpowiada za czujnik połozenia wału. Pomóc w czym, przecież przyczynę masz jak na dłoni to w czym problem?????
oczywiscie ze przeskoczony rozrzad w V6 bedzie powodował nie palenie czesci cylindrów. Teraz nie pali wogóle bo przestawił sie jeszcze bardziej? Slaba kompresja tez moze byc spowodowana przestawieniem.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
A dwa układy dlatego, że ten układ z zapalniczki dość szybko przytyka się jeżeli chodzi o częstotliwość. Zastosowanie jednego powoduje, że powinien od pracować co najmniej z dwukrotnie większą częstotliwością (przy kącie między cylindrami 360 stopni OWK) Ponieważ przetwornica ma za małą wydajność prądową. Może warto by porozglądać się za innym układem...
Ciśnienie po regeneracji równe na wszystkich cylindrach ? . Sprawdzone czy jest iskra na wszystkich cylindrach .Miałem przypadek że sterownik nie sterował iskrą na wszystkie cylindry . Poza tym wałek sprawdzony rozrząd ustawiony poprawnie ?
Witam. W tych Chinolach są bardzo słabej jakości kable w instalacji elektrycznej. Żółtki dają tak mało drucików w kabelkach, że często bez powodu taki kabelek w środku się przerywa, a izolacja jest w idealnym stanie. Wiem bo temat przerabiałem osobiście. Radzę więc sprawdzić przewodność wszystkich kabelków mających cokolwiek wspólnego z instalacją zapłonową,...
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Trzeba przełożyć cały komplet - kluczyki, puszkę immo i sterownik silnika.
Sprawdź moduł zapłonowy i piny w kostkach dochodzących do niego.
pracą cewek steruje sterownik siknika, (PMS), jest to częsta usterka w tym modelu. Da się to naprawić, ale trzeba rozebrać sterownilk silnika, i wymienic tranzystor kluczujący cewką (BUX127VDO) Jeżeli tego nie robiłeś ( jest to trudne!!!!) to może ci to zrobić np elektronika- Grabowski Ja pierwsze dwa ECU uszkodziłem-nie wiedziałem jak to rozebrać.
Co ty chłopie bredzisz? Po co te nerwy. Świece dają iskrę ale na powietrzu, wewnątrz cylindra może być za słaba lub nie być wcale. Masz podwójną cewkę zapłonową i iskra przeskakuje jednocześnie w cylindrze 2 i 3. Skoro cylinder 3 działa to znaczy że obwód się zamyka i iskra z cylindra 2 przepływa gdzieś indziej niż na świecy. Spróbuj zamienić wtyczki...
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Do sprawdzenia ciśnienie w cylindrze i punkt zapłonu.
Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi do tematu - wymień kopułkę i palec - to wygląda na mocno wyeksploatowane. Kopułka ma wystep który pasuje do aparatu tylko w jednym położeniu. Żeby nie narażać się na koszty kable na razie zostaw. Po założeniu wszystkiego sprawdź efekt swojej pracy. Jak zapłony będą dalej wypadać, w ciemnym miejscu zobacz czy...
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
czy mozliwe ze uszkodzony moze byc komputer(sterownik)? . To sprawdź czy masz impulsy na 1 i 20 pinie sterownika.P
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
następny krok, to palec, przewody i świece... potem jeszcze cewka i aparat - dalej to już tylko sterownik zostanie... Sprawdź, czy jest zasilanie na cewce i czy jest iskra bezpośrednio z cewki. Kopułka może wyglądać dobrze, ale nie będzie działać... to samo z palcem, kablami itd...
NIE KOMBINUJ Z KOMPUTERKIEM CZY ecu sprawdz wysterowania na wtryskiwacze ,jesli ok zaamien wtryskiwacze miejscami , wymontuj swiece sprawdz cisnienie sprężania . a tak wogule robiliscie diagnoze sterownika silnika . Dodano po 2 w japoncu moze byc myk i jesli w pamieci jest problem misfire detected cyl 3 może odłączyć iskre na tym cylindrze i wyłączć...
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
To niech jeszcze tan mechanik sprawdzi czy jest iskra na 4 cylindrze i czy jest sterownie wtryskiwacza na tym cylindrze. Jeśli iskra jest a sterowania wtrysku brak to... ECU, choć akurat ten model nie powinien tak "paść".
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
Pierwsza sprawa to ustalić czy przyczyną jest brak impulsu na pierwotne uzwojenie cewki, (czyli krzywka, przerywacz -jak pisali koledzy) tu nieoceniony będzie oscyloskop, czy przyczyna leży po stronie rozdzielacza iskry, czyli palec, kopułka, przewód zapłonowy, świeca. Tu przydałaby się zwykła lampa stroboskopowa do ustawiania zapłonu lub znowu oscyloskop....
Witam Nie mogę zlokalizować cewki zapłonowej w nissanie p11 silnik 2,0. Czy znajduje się ona w aparacie zapłonowym? w aparacie przychodzi kostka z 2 pinami czy jest to zasilanie cewki czy czujnika wałka rozrządu? poniżej dołącze zdjęcie jak wygląda ten aparat zapłonowy. I jeszcze jedno pytanie czy po przekręceniu stacyjki cewka powinna mieć zasilanie?...
Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI.
Może immobiliser? Od 2000r miały juz na pewno immo. Nie jestem pewien czy rocznik 99. też je miał. W każdym razie jezeli jest immo to po włozeniu kluczyka powinien świecic się piktogram samochodu z kluczykiem. Jeżeli jest immo to odbiornik z aktywną anteną jest przy stacyjce. Nalezy sprawdzić styki.
Napewno to jest cewka zaplonowa to jest standart w lanosach .
No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
No po przekładce nigdy nie odpalił. Dzisiaj była pierwsza próba i lipa. Więc będe musiał wymienić tę cewkę zapłonową?
Cewka i świeca do wymiany . Iskra poza cylindrem nie zawsze oznacza że jest w cylindrze. Książkowy błąd . Sprężanie można zmierzyc po wykreceniu swiecy palcem ma go ostro wypychac krecac ręką kopajke . Swieca F 100 nie od samochodu bardzo ważne . Gaźnik ma nie lać ustawić pływak zgodnie z instrukcją. 20 lat temu trzeba było umieć odpalić żeby jechać,...
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
Czy możliwe jest ,żeby komputer nie podawał impulsów na cewkę obsługująca 2i3 cylinder (a podawał na 1i4) na skutek jakiegoś błędu/uszkodzenia któregoś z czujników wałka rozrządu lub wału? Kiedyś gdy auto zaczęło pracować na dwa cylindry poruszałem przewodami od tych czujników i zaczął pracować normalnie ale nie zawsze to pomagało więc może to przypadek....
Witajcie! Zwracam sie do Was z prośbą pomocy w naprawie instalacji elektrycznej mojego autka, którym jest Opel Calibra 2,5l benzyna rok.prod.1996. Stałem się właścicielem tego cudu w wyniku darowizny od dziadka,który je trochę zaniedbał. Na jesieni 2016 scholowałem do siebie i po zimie gdy chciałem wziąść się do roboty okazało się, że pali tylko na...
witam w t4 2.5 benzyna +gaz110km acu nie odpala brak iskry na cylindrach.Sprawdzilem i i podczas zaczecia kręcenia iskra fioletowa skacze gdy wypne kabel od cewki, ale gdy dalej kręcę to nic i znów zaczynam kręcić i skoczy z dwa trzy razy i znika czyżby cewka?
Pierwsze-jak się moduł uszkadza-brak generowania iskry na których cylindrach? Drugie-jest gaz?
zespol tranzystorow znajdziesz pod nazwa modul zaplonowy.
Układ z "traconą" iskrą. Masz tylko cztery możliwości podłączenia kabli WN. 1. Kolumnami - pierwsza kolumna 1 i 4 cylinder, druga kolumna 2 i 3 cylinder 2. Kolumnami - pierwsza kolumna 2 i 3 cylinder, druga kolumna 1 i 4 cylinder 3. Rzędami - pierwszy rząd 1 i 4 cylinder, drugi rząd 2 i 3 cylinder 4. Rzędami - pierwszy rząd 2 i 3 cylinder, drugi rząd...
Sprawdź iskrę na samym kablu, czyli 8mm od masy (cylinder, głowica ...) ma skakać niebieska mocna iskra, musi być słyszalna.
czy nie lepiej sprawdzić czy pojawia się iskra na 2 cylindrze w takim przypadku będzie lepszy dostęp do świec niż do cewki aby przełożyć kable? Czy szybciej będzie sprawdzić czy jest iskra na tej świecy kręcąc rozrusznikiem? Czy dobrze myślę? Nie za bardzo. Co innego iskra na powietrzu a co innego wewnątrz cylindra. Co masz za problem przełożyć kable...
Po pierwsze: iskra na zewnątrz nie oznacza iskry w cylindrze, gdzie panują warunki nader odmienne. Układ zapłonowy bada się za pomocą odpowiednich urządzeń, których nie posiadasz. Podstawy diagnostyki garażowej były opisywane tysiąc razy, poszukaj. Sprawdź sygnał sterujący wtryskiwaczem.
Cześć, Potrzebuję pomocy z motocyklem Yamaha XS400 z 86 r., motocykl na dwóch wałkach rozrządu. Problem polega na braku iskry na lewym cylindrze, nie jestem orłem z elektryki, przerwy w obwodach w postaci przetartego/przerwanego przewodu czy jakieś podmianki elementów jestem w stanie zrobić i na tym moja wiedza się kończy. Cewki zapłonowe po zamianie...
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Witam Mam taki problem. Wczoraj stojąc na światłach auto zgasło i nie chce już odpalić. Okazuje się że nie ma iskry na żadnym cylindrze. POMOCY
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
Pracując w serwisie Fiata wkładałem do tych silników różne świece, ale naprawdę ten silnik (900) najlepiej pracuje na zwykłych świecach Iskry.
Akumulator, układ ładowania - wszystko jest ok? MOże nie jest zbyt wydolny i po dodaniu gazu gdy zachodzi potrzeba większego prądu to napięcie spada za bardzo powodując nieregularną pracę komputera? Kable WN, cewka WN, kopułka lub palec - zależy co jest w V40, bo nie pamiętam już. Zapchane filtry gazu lub benzyny? Luzy zaworowe - nie pamiętam czy masz...
(at)Novile stanę w obronie Kuba12l. Z czasu eksploatacji takiego silnika w przeciwieństwie do młodego człowieka jakim jest autor tematu znam symbole i cechy jakimi były sygnowane oryginalne elementy silnika. Jesteśmy tu by pomagać... Cylinder - 3 grupy selekcyjne A,B,C wybite na kanale wydechowym. Tłok - nominał A,B,C I szlif 1A,1B,1C II szlif 2A,2B,2C...
jak z wydechu to mają lecieć..
Znalazłem przyczyne usterki przerwany przewód czy orientujecie się koledzy który pin w sterowniku silnika odpowiada za sterowanie cewką (cylindry 1-4)? Chciałbym bezpośrednio doprowadzić bo dostęp do wiązki bardzo cieżki
Mam to samo. Brak iskry 1 i 4 cylinder. Jak to się w końcu skończyło?
xyro, a nie wpadło ci do głowy, że amplituda WN zależna jest od fazy? Popatrz uwaznie- słaba iskra na cylindrze 1 i 2, czyli dwu parach cewki. Pierwsza para to cylindry 1->4 i druga to 2->3. Sądzisz, że obie pary są uszkodzone w taki dziwaczny sposób? Zresztą awaria cewki uwidacznia się charakterystyczny sposób.
Cuda panie cuda, wszystko jest a nie pali... Podlewałeś paliwa pod świece? Tak i to nie raz raz coś tam zawarczała i to wszystko... Czyli albo brak iskry w cylindrze albo zapłon kompletnie przestawiony. Nawet na złym zapłonie powinna chodzić, kulawo ale powinna.
Ileż razy będę pisał to samo? Po pierwsze to nic nie sprawdziłeś, ani nie wymieniłeś - iskra w tym układzie skacze parami - równocześnie na 1 i 4, oraz 2 i 3 cylindrze; jakimż cudem masz przypadkowe wyładowania tylko na 2 cylindrze, a na 3 już nie?
Sprawdż po kolei czy jest iskra na wszystkich cylindrach , kable wysokiego napiecia z poszczegolnych cylindrow podepnij do rezerwowej swiecy i zbliz ja do bloku / masy/ , nich druga osoba przekreci Ci kluczyk . Moze nie daje iskry na wszystkie swiece?
Witam To takie pytanie niezupełnie od mnie bo nie jestem posiadaczem tego wynalazku dlatego proszę o wyrozumiałość. Grzebanie w silnikach skończyłem na F126p ale czego się nie robi dla Przyjaciół. W w/w cudzie techniki brak iskry na jednym cylindrze. Kable i cewki zapłonowe, bo są dwie oddzielne na każdy cylinder, zamienione i bez zmian, moduł CDI też...
wsadziłem drugi moduł pojeździła z 20 minut i kolejny padł. Musi być jakieś zwarcie na instalacji, macie może jakiś ładny schemat instalacji do tej yamahy ? xj650 82 rok
Zdejmij pokrywę zaworów i dokładnie obejrzyj, czy przy okazji wymiany rozrządu nie udało się utrącić ząbka na kole sygnałowym na wałku rozrządu. Objawy by się mniej więcej zgadzały. Pierwsze obroty wtryskiwacze dają we fullgrupie, a potem nie łapie synchro i jest wtrysk tylko na jednym cylindrze. Sugestia, jakoby na wałku brakowało zęba jest niesłuszna,...
Iskra jest??? Paliwo dochodzi do cylindra (mokra świeca)?? Jak jest iskra a świeca sucha przez świece nalej trochę benzyny(korek od wody mineralnej) i zobacz czy warknie. To na początek.
W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
problem rozwiazany dzieki za pomoc
pojechalem na szrot i problem rozwiazalem w ten sposob , ze wymontowalem modul zaplonu czyli ta kostka na glowicy i trafilem ,ze zadzialal i biega do tej pory z powazaniem i dzieki za pomoc wszystkim uczestnikom forum.
Sterownik już daje sygnał na każdą cewke osobno moduł jest tylko wzmacniaczem w tym układzie Patrzac na schemat od góry: cewki, moduł, sterownik http://obrazki.elektroda.net/1_120558721...
Myślałem że nie odpiszesz, ale-to jest podwójny kabelek przychodzi we wtyczce na dwa pierwsze piny/biały i czarny / . Może widziałeś coś takiego,może to ma być na centr.zam.? Brak schematu na to makaroniarskie g.....Pozdrawiam.
cewka sama w sobie jest ok w drugim aucie pali na 4 gary, w tym felernym brak impulsu wyzwalajacego podejzewam te tranzystory 5401dm ( tylko dziwne bo na omomierzu wygladaja identycznie sa sterowane z motki ktorej ni jak nie wiem jak sprawdzic i jest jeszcze jeden tranzystor po drugiej stronie z oznaczeniem ()s (smd) znalazem drugi taki na plytce i...
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze.
Wymień świecę, czasami jest tak uszkodzona, że iskra zanika po wkręceniu do cylindra.
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
Witam, mam problem z oplem astrą 1.4 8v, jechałem drogą i pękł pasek rozrządu. Dziś ustawiłem cechy i założyłem paseczek, po odpaleniu chodzi tylko na 2 pierwsze cylindry. Na świecach jest iskra.
Do sprawdzenia jak masz paliwo i iskrę: -rozrząd -ciśnienie na cylindrach -poluzuj wydech za kolektorem na próbę lub wykręć pierwszą sondę
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Moduł jest w obudowie filtra powietrza. 4 kable bo jeden plus zasilania i 3 na kluczowanie każdej z cewek.
Witam. Opel Zafira A 1.6 16V 101 km. Autko normalnie jeździło do samego końca zgaszone na parkingu. Po 20 minutach nie odpaliło. Błędy które wyskoczyły to: P0353 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 3, napięcie za słabe (02) - P0354 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 4, napięcie za słabe (02) - P0351 - Elektroniczna...
Pierwsza cewka to ta, z której iskra trafia do pierwszego cylindra. Dodano po 4 Ty masz cewkę zespoloną, przewody, świece do sprawdzenia, jeśli są ok, pozostaje sprawdzić piny w kostce do cewki, jeśli i tam ok, cała cewka do wymiany.
Czy ktoś sprawdził czy cewka dostaje wysterowanie na te cylindry? Czy jest połączenie ECU z cewką od tych cylindrów?
Iskra jest? Paliwo dochodzi do cylindra?
Witam prosze o pomoc .posiadam auto dodge caravan 3,3v6 rok 2005. Brak iskry na jednej sekcji cewki cylinder 3/6.diagnoza upalony sterownik jeden z trzech siedzi tam driver morocco sti.czy jest to element do kupienia lub moze jakis zamiennik.prosze o wskazowki. Zamieść zdjęcie Reg. 3.1.15. Porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu...
Odepnij czujnik wałka i podmień przewody 2 i 3 cewki. Teoretycznie powinny wtedy pracować jednocześnie z iskrą stratną.
Witam Mam podobny problem brak iskry na jednej świecy pozmieniałem cewkę ta sama sytuacja Obstawiam że to może być sterownik lub jakiś kabel ze sterownika do cewki miał ktoś podobnie?
To tym bardziej sprawdzić impulsator. Najczęstsza przyczyna i często uszkodzenie ma związek z temperaturą. W drugiej kolejności moduł zapłonu. Uszkodzenie cewek WN występuje stosunkowo rzadko, a w tym przypadku miałbyś iskrę na dwóch cylindrach, ewentualnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Witam , potrzebuję pomocy , podpowiedzi ,rady , cokolwiek w temacie mojego problemu. Otóż, wyskoczył w kijance błąd 19 ,czyli zasilanie , wtrysk nr2 , wymieniłem wtryski na inne , pojeździłem 2 dni i to samo. Okazało się że nie spala paliwa i silnik kuleje. Zacząłem sprawdzać i się okazało że nie ma iskry z cewki 2 daje iskrę na cylinder 2i3 . Posprawdzałem...
Pierwsza sprawa to świeca, co z iskrą. Jeżeli jest, to wstrzyknij do cylindra trochę paliwa, jeżeli silnik zapali to problem w gaźniku, jeżeli nie, to wygląda na przytarcie cylindra.
Pin C to jest masa. Pin D plus. Pin A sterowanie wyzwalaniem iskry dla cylindrów 1,4. Pin B sterowanie wyzwalaniem iskry dla cylindrów 2,3.
Sterownik od czego? od gazu? od benzyny. ten który steruje podawaniem sygnału na cewki.
przewody WN sprawne, po podłączeniu diody do pin nr 2 i 3 po zakęceniu rozrusznikiem dioda miga, czyli dostaje impuls, natomiast pin 1 i 2 dioda nie reaguje, świeci ciągłym światłem. rozbieram auto i bede po kolei wyciągał wiązke mam nadzieje że to tylko zwarcie gdzieś się robi, bo komputer to już troche gorzej. Znacie kogoś kto jest w stanie zajrzeć...
Witam, trafił mi się taki przypadek: Ford Escort 95r, 1.6 16V, EEC IV, sterowanie cewkami zapłonowymi bezpośrednio z EEC. Samochód nie zapala, słychać ża "próbuje" zaskoczyć ale nie może, zapach paliwa z wydechu. Okazuje się że nie ma iskry na cylindrach 1 i 4. Cewki sprawdzone, są ok. Zamiana końcówek powoduje że pojawia się iskra na 1 i 4 a nie ma...
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
Zobacz czy iskra jest na swiecy tej w cylindrze.
Kompresja sprawdzona? Nie zapali nawet jak podlejesz paliwa w gaźnik?
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Jak najbardziej do odzyskania. Musisz tylko kupić (w najgorszym przypadku) jak najtaniej drugi taki sam komputer. W tych autach jest układ z tzw traconą iskrą. Cewka (1 i 4) oraz cewka (2 i 3) kluczowane są naprzemiennie przez elementy elektroniczne (tranzystory, tyrystory lub dość proste układy scalone). Idąc od wyjścia komputera musisz znaleźć ten...
Rada jest taka, że musisz zacząć od jakichś podstaw. Czy jest iskra, paliwo w cylindrach.
2,3,18 masa 17 lambda 30,4 wtryski 13 czujnik wspomagania 20,46 cz.temp. powietrza 19,45,46 potencjometr gazu 16,44,45 przeplywomierz 8,31,44 cz.spalania stukowego 15,44 cz. temp plynu 9,35,36, 40 silnik krokowy 33,34 czujnik polozenia walu 12 predkosciomierz 5, 51 klima 11,38 zl. diagnostyczne 50 obrotomierz 7,41 skrzynia automat 43 kontrolka engine...
iskra cylinder przebicie iskra cylinder iskra cylinder lanos
peugeot partner czujnik wgranie języka polskiego świecenie szkła
części parkside subwoofer mercede
Samsung ML-1640 migające diody czerwone i zielone Czy zużyty kabel SATA lub dysk HDD SATA może powodować BSOD?