Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Jak zmasujesz ten przewód, to iskra zniknie. Ten przewód pewnie zwiera na stałe przerywacz.
W takim układzie pozostaje sprawdzić; transformator zapłonowy może na iskrę - do przewodu czarnego przewód zapłonowy powinien dawać iskrę ok. 1 mm, lub sam palnik lampy.
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Nie ma sprawdzania kondensatora tylko wymiana na nowy, a do fajki trzeba włożyć drut i sprawdzić czy jest iskra co wykluczy zwarcie na świecy, jeżeli nadal nie będzie to zostaje przewód lub cewka.
To jak w końcu było z tą cewką? Uszkodzona i wymieniłeś na nową, czy stara okazała się dobra? Mam taki agregat, w którym brak iskry. Przewód wychodzący z obudowy silnika do przerywacza ma zwarcie do masy. Oznacza to uszkodzoną cewkę? https://obrazki.elektroda.pl/1917281400_...
Hej. Na początek, żeby nie pchać się w koszty, sprawdź, czy jest pewna masa na cewce wysokiego napięcia, i module, (możesz zrobić sobie próbnik z żarówki 12V, najlepiej ok. 21W podłączyć jeden przewód do + akumulatora a drugim sprawdzać masę przy cewce i module ), jak to będzie ok, to teraz trzeba sprawdzić czy nie ma jakiegoś problemu układzie wyłączającym...
Wymień ten przewód.
Czyli jeszcze raz iskra jest?ale czy dobra spróbowałeś z innymi świecami,może cewka nie domaga,przewód fajka.
Odepnij ten czerwony przewód i zobacz. Ten przewód jest do gaszenia, zwiera do masy. Jak będzie uszkodzony wyłącznik lub przetarty i zwiera do masy to iskry nie będzie. Pomiar multimetrem niewiele da. Jak bez podpiętego przewodu iskra będzie, to masz przyczynę, jeśli jej nie będzie to cewka do wymiany. Wtedy warto też wymienić świecę.
Pomiń na razie żarówkę, jeśli będzie iskra, daj ją pomiędzy cewkę i przewód zasilający.
Zamontuj ją i podłącz do niej żółto czarny przewód
Jeśli silnik zgasł podczas jazdy-to odłączyły się przewody od cewki wysokiego napięcia pod zbiornikiem paliwa lub na przerywaczu.Sprawdź i ustaw przerwę na przerywaczu /ok.0,5mmm/.Kondesator-wykluczam.Możesz podać napięcie z cewki świetlnej na przerywacz /tylko celem sprawdzenia czy będzie zmiana i pojawi się iskra na świecy/ uprzednio odłączając ten...
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Witam, mam problem z silnikiem Honda G150 w odśnieżarce starego typu, cewka wewnątrz. Brak iskry. Miałem drugą nową cewkę, podmieniłem, świeca również nowa i dalej brak iskry. Przewód z cewki i kondensatora idzie na przerywacz mechaniczny, dodatkowo przewód przewód na włącznik, dokręcony do silnika. Miejsca styków wyczyszczone. Gdzie jeszcze można szukać...
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
Jeśli na jednym cylindrze brak iskry a przewód zapłonowy ma przejście to padła cewka.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Tak. Chodzi o czerwony przewód.
jak przerywa to coś nie tak z iskrą - przewód, świeca, cewka. Jeśli się dusi to warto zajrzeć do gaźnika i filtra - a z tego co piszesz to raczej właśnie problem z gaźnikiem, więc warto go przeczyścić i wyregulować
Tu Kolega carrot ma rację. Dodatkowo przewód z diodami, by cewka zapłonowa dostała wyższe napięcie w chwili startowania rozrusznikiem(mocniejsza iskra).
Wykrec świecę i sprawdź czy jest iskra. Odlacz przewód gaszenia od cewki i spróbuj odpalić. Któryś z czujników masuje cewkę.
Jeżeli masz układ z traconą iskrą to możesz zamieniać kable 1 z 4 oraz 2 z 3. Gdy nadal świeca w danym cylindrze jest mokra to uszkodzona świeca lub coś w cylindrze, gdy mokra jest inna świeca to brak iskry - uszkodzona cewka lub przewód WN. Sprawdziłem - tam siedzi Temic, czyli śmiało zamień na cewce 1 z 4 oraz 2 z 3.
Lałem Castrol Power 1 Racing (full syntetyk) 1:25, teraz 1:22. Dodano po 17 Przedstawiam film z cyklu "Powody, dla których używam Jaguar CDI." Ciekawostką jest, że po wzroście obrotów widoczna iskra przyciąga przewód do elektrody [youtube]https://youtu.be/6TkQruAqsC0[/y...
Cewka zapłonowa mogła paść i gubi iskrę: odłącz od kopułki przewód WN łączący ją z cewką i sprawdź iskrę na samym przewodzie do masy- iskra ma być co najmniej 10mm
Wychodzi na brak paliwa po wyłączeniu ssania.A może przypadkiem zanika iskra .Czy przewód WN gdzieś nie masuje?
Świeca nie jest potrzebna, a nawet lepiej bez niej bo odpada jeden element. Podłącz cewkę na krótko i przerywanym ręcznie sygnałem sprawdź iskrę. Przewód WN do masy - przerwa ok 0.5-1cm.
Witam. Na początek odłącz przewód łączący trafo z powielaczem. Sprawdź bezpieczniki w bloku odchylania, zapewne jakiś będzie przepalony. wymień go a następnie sprawdż czy jest iskra na odłączonym przewodzie do powielacza. Jeżeli bedzie to podłącz ten przewód ponownie. Jeżeli podczas załączenia przepali sie bezpiecznik masz do wymiany powielacz. Najczęstrza...
A położona na cylidrze świeca włożona w fajkę też nie daje iskry? Pozostało zwracie na kabelku do gaszenia silnika, niebieskim. Ten przewód ma kilka punktów, gdzie może się przetrzeć mu izolacja, dotknąć masy i wyłączyć iskrę.
Odepnij od cewki przewód gaszenia. Jeżeli będzie iskra, to pewnie źle podłączyłeś przewód do stacyjki, lub jest ona uszkodzona .
Pilarka nowa wczoraj przyjechała i zdążyłem zebrać info, że one wszystkie tak mają. Iskrzenie w czasie wyłączania. To nie jest mój wymysł tak wyczytałem na ,,Kornikowie". Wyłączyłem hamulec dynamiczny, nie ma już iskry! W ogóle nie ma problemu, to przez elektryczny układ hamulcowy, odłączyłem przewód od przełącznika, iskry zniknęły. Tylko że dokładnie...
Na fotografii masz zdjętą fajkę ze świecy i łączony przewód zapłonowy: próba uruchomienia silnika ze zdjętą fajką, to ryzyko uszkodzenia cewki zapłonowej, zaś łączony przewód zapłonowy przy cieknącym gaźniku to pewny pożar. Pomijam ryzyko ucieczki iskry przez "izolację łączenia". Zamocuj cewkę bliżej świecy żeby nie trzeba było przedłużać przewodu zapłonowego,...
Pojawił się prąd na cewce butelkowej A jak ten prąd stwierdzasz? Drugi zacisk cewki butelkowej jest dobrze umasiony? Cewka nowa, przewód dobry to chyba fajka została. Da się tą fajkę jakoś spradzić. Przykładamy kablem z cewki do głowicy i też żadna iskra nie pada To właśnie sprawdziłeś fajkę (metodą jej wyeliminowania). Jaki odstęp iskrowy zachowujesz?...
Czyli 1 na cewce to czerwony a 2 to zielony przewód? tak powinna byc iskra, a z czego ta cewka?
Czy przewód do gaszenia nie łączy się z masą żeby zgasić kosę?
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
dostał nowy czujnik, sprawdzony tak samo jak stary i jest OK dioda miga jak powinna ale auto nadal nie pali. Brak iskry jak podam + na przewód sygnałowy przy cewce to iskra jest. Wygląda ma to że może jest gdzieś przerwa w komunikacji komputer-moduł przy cewce. Nie wiem tylko który pin z kmputera idzie na moduł przy cewce, ma ktoś schemat połączeń komputera?
Tak iskra jest wyjmując przewód WN i zblizając do masy strzela iskrą. Odpalialiśmy nawet z wyjęta listwą wtryskiwaczy - otwierają sie i rozpylaja paliwo poprawnie poprawnie....
Ja bym zaczoł od iskry - przewody ,kopułka ,palec no i właściwie ustawiony zapłon.
Nie ma co zgadywać, trzeba sprawdzać: wyjmij środkowy przewód zapłonowy z kopułki aparatu zapłonowego (biegnie od cewki zapłonowej), podłącz świecę, dotknij metalowym korpusem świecy do masy samochodu, trzymaj za przewód nie mniej niż 5 cm od końca. Druga osoba niech włączy rozrusznik, ty sprawdzaj czy jest iskra na świecy. Bez świecy też można, ale...
Znikająca iskra to może być uszkodzony kondensator, luźny albo przetarty przewód, uszkodzony przerywacz albo... niestety bicie na wale w wyniku czego losowo zmienia się przerwa na przerywaczu.
A wiec podsumowując aby była iskra przewód R/BK musi być do masy . Zabezpieczenie 6 te 3diody uniemożliwiają zapłon (brak iskry) w sytuacji gdy : - jest włączony bieg - nie jest wciśnięte sprzęgło - stopka jest otwarta Tak więc motor nam zagaśnie jak otworzy się nam stopka w czasie jazdy lub jak puścimy sprzęgło i zapomnimy zamknąć stopkę w czasie ruszania...
Dobry wieczór. Mam problem z Simsonem SR2, a dokładnie brak iskry. Wymieniłem platynki, kondensator, fajkę i przewód wn. Na przewodzie wn jest iskra, bo kopie jak diabli, ale gdy już wkręcam fajkę, to znika. Proszę o szybką pomoc, z góry dzięki.
Jeśli pomiar wykonany prawidłowo to nie ma wątpliwości co do tego że czujnik lub jego przewód uszkodzony.
Kiedy podpinam przewód zasilający plusowy do bieguna dodatniego, pojawiają się iskry i tranzystor robi się gorący. Prawdopodobnie uszkodzony jest nie tranzystor a stabilizator w obudowie TO-220.
Na świecy powinieneś mięć przerwę około 0,5-0,6mm i sprawdź jeszcze fajkę i przewód wysokiego napięcia
Sprawdź jeszcze przewód z 'fajką' WN , może być naderwany w środku. Najlepiej podmień na nowy.
Sprawdzałem iskrę na samym przewodzie który idzie z modułu do fajki A sam przewód sprawdzałem też na przejscie
Sprawdz czujnik położenia wału. Przewód znajdziejdziesz przy obudowie rozrządu.
Od 3 do 5 mm
Z pralki wydobywały się iskry i po jej włączeniu robiło się zwarcie i "wybijały korki" więc została odstawiona. Dzisiaj ją znalazłem i zamierzam ją naprawić. Uruchomiłem ją na 5s dosłownie i silnik zaczął się kręcić więc chyba jest sprawny, później wyłączyłem i zobaczyłem dym (ale silnikowi nic niema), z tego co zauważyłem nagrzała się taka jedna mała...
Witam, naprawiam Focusa znajomego 1.4 16V Zetec, objawem jest brak pracy na jednym cylindrze spowodowany brakiem iskry. Przewód WN, świeca są sprawne. Na wszystkich pozostałych wyjściach z cewki zapłonowej jest iskra, na jednym nie ma. Problem jest o tyle dziwny, że wg mojej wiedzy w środku tej cewki zapłonowej są 2 cewki - tłoki chodzą parami. Uszkodzenie...
Wyczyść styki przerywacza. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy wtedy jest iskra. Odłącz przewód od gaszenia.
to jak miał przetarto to silnik mógł żle pracować ,,miał słabszą iskrę gdy przewód dotykał masy wymień przewody WN
Myślę że ponowna wymiana generatora rozwiąże problem, niebyły generatory wysokich lotów często się uszkadzały. Sprawadź jeszcze czy któryś przewód zapalacza niema przebitej izolacji, i iskra zamiast skakać do palnika skacze wewnątrz płyty.
No licząc od prawej masz dyszę, elektrodę, rozdzielacz (izolatora), itd. W elektrodzie czasami wypala się dziurka w górnej części i dlatego może nie działać. Ale skoro mówisz, że wymiana nic nie dała no to jest szereg możliwości. Sprawdź jeszcze przepływ powietrza na dyszy. Rotametr powinieneś mieć w komplecie z nowym palnikiem. Może gdzieś jest zagięty...
Witam, Jestem właścicielem piecyka saunier duval thelia condens 25-a. Dwu obiegowy. Ostatnio zaczął mi się pojawiać komunikat błędu f28. Przeszukałem więc internet i znalazłem tutorial jak go przejrzeć. Zrobiłem krok po kroku co było i pojawił się ciekawy problem. Otóż iskra z przewodu elektrody iskrownika zamiast do komory to przeskakiwała na elektrozawór...
Witam, podłączę się pod temat - mam podobny problem. Mam wózki Linde L12 i Linde T16 roczniki ok 2000r. Sterowanie jazdą jest w obydwu takie samo. Problem polega na tym, że co jakiś czas wózek się "zawiesza" - zwalnia do bardzo małych prędkości, prawie staje (prędkość to ledwie kilkadziesiąt cm/minutę). Pomaga wyłączenie i ponowne włączenie. W jednym...
Emulator jest sprawny, tak ma działać, przewód zielony jest wolny i nie podłączany.
świece ci zalewa bo masz "taką sobie iskrę" Sprawdź przewód fajkę świecę i cewki
Jest, w ogóle iskra, paliwo dochodzi? Jak nie ma to odłącz od cewki przewód gaszenia i spróbuj szarpakiem odpalić. Jak odpali, to sprawdzaj wszystkie czujniki pod względem zwarcia do masy.
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Witam, brak iskry w skuterze Coliber Rchon 4t. Wymieniony moduł cewka zapłonowa kilka tygodni wcześnjei iskrownik. Odcjęty miałem jeden przewód przy module i nie wiem gdzie podłończyć źielony przewód, może ktoś pomoże? Dorobiłem jeszcze masę z pokrywy do ramy.
Dzięki Magister_123 za zainteresowanie Wymontowałem jeszcze raz zespół palnika pilotującego podłączony przewód z trafa i masa na krokodylkach widoczna jest dobra iskra wyładowań(ok) przewód gazowy palnika - dobre ciśnienie (ok) ------------------------------------- Automat palnikowy Demontaż modułu sterownika zapłonu Honeywell S4564BT 1009 1 przegląd...
Wyłącz bezpieczniki, przykręć porządnie przewód razem z innymi i włącz bezpieczniki. Iskry lecą bo podłączałeś przewód pod napięciem.
Witam nabyłem okazyjnie uszkodzony agregat honda ec-9500 , z tego co wyszukałem cały jest sprawny za wyjatkiem cewki zapłonowej - ma chyba przebicie - bo nie ma iskry , przewód wysokiego podmieniłem już lecz dalej nie ma iskry, pomiar rezystancji daje rezultat 15 k om do masy z wyjścia wysokiego, ? wydaje mi sie że to jest przyczyna braku iskry - prosze...
Nie wiem co ma w środku ale jedno z wyjść jest masą ze względu na to, że te agregaty to sam plastik (walczyłem z takim Schepachem). Zobacz gdzie idzie przewód z konektora nieizolowanego tej cewki.
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
Gdy nie chce zapalić: 1. Jeśli to benzyna to sprawdzić czy jest iskra. (zdrąć przewód wysokiego napięcia i założyć jakś starą świecę) 2. Sprawdzić czy dostaje paliwo.
Witam. Mam problem z agregatem PAB 2-1, nie mogę go uruchomić tzn. nie ma iskry. Sprawdziłem świecę, przewód , przerywacz, kondensator. Wszystkie elementy ok. a iskry nie ma. Może ktoś zna przyczynę i pomoże mi. Pozdrawiam.
Żarówka nie nadaje się. Kineskop może być naładowany w różnym stopniu. Właściwie wystarczy przewód dobrze zaizolowany. Chcąc uniknąć nieprzyjemnego przeskoku iskry, należy dołączyć rezystor o dużej oporności. Wypada dodać - najpierw w pewny sposób łączymy przewód z masą (a najlepiej z taśmą na kineskopie), dopiero potem wsuwamy pod kapturek. Temat wyczerpany,...
Sprawdź tą iskre. Pisałem że jeżeli czujnik będzie uszkodzony to iskry nie będzie. Może się nawet okazać że przewód przy czujniku uszkodzony. Czy ta dioda wcześniej mrugała jak auto odpalało??? Bo może jest to imitacja alarmu, tylko dioda mrugająca jako straszak.
Witam.Ja mam taki problemik - jak jest całkowity brak iskry po odkręceniu wody,to wypinam z tej niebieskiej kostki z prawej strony górny przewód.Zaczyna przeskakiwać iskra i zapala się płomyk.Jak płomyk się zapali,to wpinam spowrotem ten przewód i zapala się płomień na głównym palniku.Przewód jest z elektrody - aledlaczego jak nie ma iskry,a ten przewód...
Tak masz rację tam jest 12v w momencie jak pracuje rozrusznik tylko jak jest podpięty ten przewód to nie ma iskry i wtryskiwacze nie pracują to jest najdziwniejsze
Masa jest podawana do wyłączenia silnika. Przy rozruchu i pracy silnika przewód który idzie do cewek nie jest zmasowany. Przypatrz się jak jest na schemacie poniżej.
Witam Panowie na chwilę obecną zmieniłem przewód wysokiego napięcia i iskry brak. Na dniach będę sprawdzał cewkę - wg rysunku. Mam kolejne pytanie, czy połączenie słabe cewki zapłonowej z przewodem może powodować zanik iskry ? Połączenie polega na wsunięciu przewodu do cewki na głębokość ok.6/7mm, w cewce jest czpień na który nachodzi przewód. Mam wrażenie,...
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
Na dwóch powinien chodzić, to raz, a dwa to sterownik pewnie do naprawy, ale ja bym sprawdził przy samym sterowniku. Pewnie po wymianie uszczelki masz jednak uwalony przewód.
http://obrazki.elektroda.pl/6169632700_1... Jeden przewód wtyczek łączy cewkę z rozdzielaczem w tico, drugi przewód to plus po stacyjce.
Na czasie odpaliłem moto i zaobserwowałem, że po nagrzaniu silnika słychać "pikanie" / "strzelanie" dokładnie jest to przeskok iskry, w miejscu gdzie jest przewód i kapturek przy świecy, przeskok iskry jest w kierunku cylindra. Czy przewód jest do wymiany? Czy kapturek? Czy świeca?
Witam SZANOWNE GRONO . Mam szybkie pytanko , w który stycznik wpiąć przewód do zegara sterującego taryfy w liczniku iskra mt 174 . Dostawca prądu ENEA , licznik jednokierunkowy. Z góry dzięki za pomoc ?
I stało się najgorsze brak iskry, wymieniłem przewód wysokiego napięcia oraz fajke ale nic nie pomogło . Jak dalej postępować czy uszkadza się ten kondensator , czy można go sprawdzić bo cewki wyglądają jak nowe ,chyba?
Środkowy przewód aparatu. Zwieraj do masy sprawdzisz układ.
Myślałem nad termokurczką ale nie ma jak nałożyć Jeśli wejście przewodu WN do modułu nie jest zatopione w korpusie, to pewnie przewód da się wykręcić . Wymienić przewód z fajką. Pozdrawiam.
Jak na pompkę paliwa idzie 9.5 V to stawiam na uszkodzony przekaźnik albo uszkodzony / zgnity / zaśniedziały przewód doprowadzający zasilanie do przekaźnika
Wymień przewody zapłonowe Obstawiam to samo. Najlepiej kupić koszulki termokurczliwe i założyć dwie warstwy na przewód. Jak się uspokoi to tak zostawić.
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
chciałem zabezpieczyć w modelu samolotu elektronikę tak aby można było latać w pobliżu np linii wysokich napięć A to całkiem inna bajka. Po pierwsze - jak wlecisz między druty to będą ogromne problemy z zasięgiem sterowania. Po drugie - pomyśl o filtrowaniu harmonicznych 50Hz wydzielających się na każdym przewodzie - cóż dobre ekranowanie zawsze się...
Skoro kopułka jest dobra a na pozostałych dwóch jest iskra to uszkodzony przewód, świeca bądź brak sygnału na cewkę dla cylindra drugiego.
Sprawdź jeszcze jaka jest długość iskry z samego przewodu WN. Na świecy może być iskra, ale za słaba aby pod zwiększonym ciśnieniem dała radę przeskoczyć pomiędzy elektrodami świecy.
Zapłon w tym silniku jest całkowicie odrębnym obwodem i nie ma nic wspólnego z alternatorem i regulatorem napięcia. Wymień świecę na początek, istnieje możliwość uszkodzenia cewki zapłonowej, która po nagrzaniu traci iskrę, ewentualnie przewód gaszenia zwiera sie gdzieś do masy..
Bo to jest cewka i drugi koniec ma uziemiony. Jak z odłączonym przewodem działa to masz zwarcie gdzieś gdzie go być nie powinno. Odłącz i zmierz czy miejsce gdzie podłączasz przewód jest zwarte z masą (oczywiście dzwignia gaszenia w pozycji praca). Jak tak to szukaj gdzie się przetarła izolacja na wyłączniku od gaszenia( tam gdzie podłączasz przewód).
Weź jeszcze raz sprawdź dokładność połączenia masy. Sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika i przewody dookoła. Czy wszystkie przewody od statora też są dobrze podłączone? Sprawdź również czy jakiś przewód przy montażu nie odczepił się. Pozdrawiam
Pominąć przewód oporowy który obniża napięcie na cewce ... Ja robiłem to tak: kawałek przewodu z dwoma krokodylkami, zasilanie brałem z przewodu na alternatorze i na krótko do cewki. Mróz nie mróz, "Mały" zawsze odpalał... Oczywiście, po odpaleniu należy przewód zdjąć.
Kolega Zico63 miał rację. Wymieniłem ten przewód i iskra się pojawiła. Dziękuje Serdecznie
Spróbuj wypiąć z modułu przewód czarny z białym paskiem, A jak takiego nie masz to podaj jakie kolory przewodów masz od modułu.
Zamień miejscami przewód fazowy i zerowy, czyli F i N. On jest czuły na polaryzację.
Weź wykręć świece i obudową do masy trzymaj i podłącz przewód prost z cewki. Jak zielony w halla czujce masy zwierasz to skacze iskra?
Jest metoda na sprawdzenie czy jest iskra za każdym razem za pomocą oscyloskopu i sondy elektromagnetycznej zakładanej na przewód wysokiego napięcia poszczególnych cylindrów lub wychodzący z cewki zapłonowej. Porównując te sygnały można określić też czy wypadanie zapłonów jest na wszystkich cylindrach czy tylko na niektórych. Iskra może być zawsze ale...
przewód zapłonowy iskra immergas iskra iskra zanika
równoległe łączenie wzmacniaczy dobrać tranzystory sterujące piece metal
nawadnianie trawnika nawadnianie trawnika
Xerox WorkCentre 6605 – brak druku przez Wi-Fi, działa tylko z jednego komputera, sieć LAN/Wi-Fi, problem z IP Schemat sterownika lutownicy ELWIK LSE-30 – opis, elementy, typowe usterki, modernizacja