3 koła do ustawienia a nie 2. Ściągnij kopułkę z aparatu i pokręć tym kołem którego wg Ciebie nie trzeba ustawiać.Wnioski wyciągnij sam.
Witam. Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem z odpalaniem na zimnym silniku? Mam podobne objawy.
Rozumiem ze to benzyna? Błedy sa? Iskra jest? LPG jest? + po stacyjce jest na wtryskach? Masowanie jest?
Pokolei przewody że świecami wspinałem do cewki i świece przykładałem do bloku na włączonym zapłonie wtedy iskra pokazywała się na świecach Dodano po 2 Po kolei przewody że świecami wspinałem do cewki i świece przykładałem do bloku na włączonym zapłonie i iskra była
Witam, mam pytanie. Kupiłem samochód z pękniętym paskiem rozrządu w cenie złomu, silnik 1,8 turbo z gazem 150KM. Po rozkręceniu pokrywy zaworów nic nie było widać, wałki całe, szklanki całe. Kupiłem pasek, ustawiłem na znaczki wałek i wał, i silnik odpalił, chodzi na 3 cylindrach, na 3 jest ciśnienie, na wszystkich jest iskra i wtrysk paliwa. Chcę to...
cewka błyszczy się, wymieniał ktoś, ale być może to dobry trop.... ale skoro iskra jest to ona może powodować takie anomalie ? ze dwa punkty iskry są widoczne na wale ?
Iskra jest,paliwo jest,ch..wie co jest. W parametrach vag co"widzi"?? Masz tam odległości i status. Może hak widzi i nie działa.
Czujnik wymieniłem i dalej nie odpala iskra jest , ale odkryłem że pompa paliwa nie podaję paliwa ściągałem wężyk ten za filtrem i podczas kręcenia nic nie leci .Może ktoś wie jak się dostać do pompy paliwa i przekaźnika ?
Czytając to wszystko nie wiadomo czy płakać czy się śmiać. Podstawowa sprawa to sprawdzić czy jest iskra , czy pracuje pompka paliwa i jakie jest ciśnienie paliwa.
spaliła mi się cewka ( nie palił na dwie świece)po wymianie cewki kabli i świec autko dalej nie ma mocy i też spala około 20l gazu. pojechałem do warsztatu i po wpięciu się do komputera wykrył 5 błędów, po ich usunięciu został jeden " zasilanie silnika". stwierdził że nie pali na wszystkie świece i wysłał mnie do innego fachowca. ten drugi powiedział...
Miałem tak w VW Sharan 2.8 też szarpało a najbardziej jak po padało okazało sie że kable miały przebicie po wymianie kabli i świec inny samochód. I kiedy miałeś zakłądany gaz? jaki silnik ? jaki parownik ? do jakiej mocy jest parownik ?
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
Musisz dopasować ECU do immo.
Sprawdz czy masz zalozony dobry czujnik. Ja kiedys mialem zonka przyciagli auto z nowym hallem tylko to nie był ten co pownien.
Mam podobny problem...pompka faktycznie nie działa za każdym razem ale iskry brak:/ Testowałem go VAG i brak błędów...jak się skrzynką bezpieczników auto zapalało...teraz zdechło całkiem...który przekaźnik może odpowiadać na iskrę??
sprawdź zasilanie na czujniku
albo cewkomodul
Dziękuje za podpowiedź. Niestety (stety) mam osłone i z dołu to wygląda wsz.dobrze. Myślałem ostatnoi, że to faktycznie coś może z napięciem zasilającym samą cewkę. Ale tak jak mowie, problem tylko podczas sporej ulewy na drodze. Po otwarciu maski nie widać żadnych skaczących iskier itd..
Jest, ale tylko na rozgrzanym silniku.
Witam, problem z sharanem 2.0 8v. W komputerze blad czujnika Halla. Wymieniłem czujnik, dla pewności podmieniłem jeszcze drugi czujnik. W komputerze ciągle błąd 00515 od czujnika Halla, iskry nie ma. Możliwe że komputer siadl?
pod łapą z przodu (współczuje)
Cześć A_r_K Czy mógłbyś podać co było w twoim shariku. Ja mam alhambre z tym silnikiem. Wymiana czujnika Halla przewodów zapłonowych i przeczyszczony aparat zapłonowy oraz wymieniony przekaźnik 30 i nadal o rozgrzaniu gaśnie. Przyjeżdżam kilkaset metrów i gaśnie. Odpala bez problemów po ostygnięciu. Co jeszcze zrobić? Pozdrawiam kamsawi
a co rbiles przy aucie?
Kostka stacyjki.
Nie wiem co to ERA ale takie rzeczy jak moduł zapłonu od razu najlepiej kupować Boscha - który prawdopodobnie był oryginalnie tam montowany: https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow...
Witaj kolego ,powiem tak ze to ktos podpinał pod kompa i wyszlo ze brak iskry ,czy to mozliwe ,od czego zaczac aby usunac tą usterke
Czego brakuje , jak nie chce odpalić? iskry czy paliwa? Sprawdz , czy w tym czasie jest sterowanie na pinie nr.2 / środkowy/ na module zapłonu.
Witam serdecznie --koledzy mam problem z sharanem nie odpala mimo że ma iskrę i paliwo rozrząd ustawiony ideał aparat zapłonowy podmieniony na sprawny - czujnik hawlla nowy - ciśnienie na tłokach w okolicach 12 bar - zgodność iskry z GMP zgodna czyli ustawiona a niestety nie pali zalewa świece raz po raz na sam koniec kręcenia słychać pojedynczą eksplozje...
http://www.vw-sharan.pl/forum/archive/in... tu coś masz, ale o pompie nie piszą, także jak kręcisz rozrusznikiem, to chodzi pompa paliwa? Jak kręcę rozrusznikiem brak iskry i brak paliwa.
Co to jest układ zapłonowy ? Spójrz na schemat, z prawej strony, masz 3 podwójne cewki zapłonowe oraz moduł wzmacniaczy iskry, czyli drivery cewek. Z komputera wychodzą 3 sygnały sterujące, po jednym dla każdej pary cylindrów. Cewki podmieniałeś, bez efektu, pozostaje moduł, jego połączenie z komputerem lub sam komputer. Masz gaz, zobacz czy instalacja...
Sprawdź czego "brakuje" silnikowi. Iskry czy paliwa. Jeśli np zapali na "samostarcie" to już będziesz wiedział że problem leży po stronie paliwa (raczej do tego bym się skłaniał). Jaki typ instalacji masz zamontowany? BRC to nie wszystko co potrzeba nam wiedzieć... Skoro przy "nie świecących" kontrolkach z LPG auto nie chce zapalić to możliwe, że usterki...
Co prawda zamówiłem już nową cewke zapłonową, ale wyjąłem starą i chciałbym ją sprawdzić wiecie jak to zrobić? Czytałam na jakiejś stronie, że uzwojenie pierwotne ma mieć wartość od oma do kilku omów. Na innej zaś było bardziej szczegółowo: Tranzystorowa oraz z zapłonem sterowanym przez mape od 0,5-2,0 Ohm Technologia iskry pojedyczej i podwójnej od...
Przy okazji wolnego dnia postanowiłem ponownie powalczyć z autem. udało się ustawić zapłon przy pomocy VAG na wartość 58 - 7 czyli OK. po tej korekcji dochodzę do wniosku ze problem jest jednak mechaniczny gdyż czujnik jest ok, da się go ustawiać. wszystko w porządku zanim nie zgasiłem silnika, gdyż po zgaszeniu auto nie odpala, przy tak mocnym przekręceniu...
Ten dalej swoje. Pisz przecież że problemem przy tym konkretnym silniku C18NZ, może być czujnik na wale i dostaje zj..bki. Nie fachowiec powie że to czujnik Halla i nie musi zaraz zostać wyśmiany, jeżeli ma na myśli czujnik na wale. P.S. Zobacz co inni rozumieją pod pojęcie "czujnik Halla" http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Proszę mnie...
Teoretycznie iskra powinna przeskoczyć na świecy, jeśli jednak tam nie może zostać to zrealizowane, "prąd szuka najkrótszej drogi" lub najmniejszego oporu. Zastanów się czemu na świecy nie może dojść do wyładowania. Albo niewłaściwe świece zła ciepłota, albo zostają czymś zarzucone, albo kompresja za wysoka lub temperatura głowicy wzrasta nadmiernie...
A więc tak, dziś wymieniłem na nowy filtr powietrza, świeca, nowy olej i nowe paliwo, zbiornik paliwa wyczyszczony wraz z przewodami, iskra na świecy jest, do gaźnika podałem trochę paliwa podpompowałem i odpaliła na 5 sekund po czym zgasła, powiedźcie mi czy w gaźniku ta "igła " podczas pompowania powietrza powinna "strzelać"paliwem? Bo u mnie podczas...
Czy jest tu ktos co mogl by mi pomoc w tym problemie? Dodam ze gdy nie odpala to brak jest iskry a po kilku minutach wsz ystko wraca do normy
sharan iskra immergas iskra iskra zanika
transmisja rs485 sterowanie napędu gramofonu testy akumulatorów
sygnalizator świateł mijania schemat gniazda radia blaupunkt
Czy radio 14V działa na 12V? Analiza i porady HDMI nie działa w telewizorze LG - przyczyny i rozwiązania