Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
Pod maską masz czujnik uderzeniowy, wystarczy go wcisnąć
A masz podgląd parametrów aby zobaczycz "zezwolenie rozruchu"?
sprawdż błędy w sterowniku
Podłącz vaga a wszystkiego się dowiesz.
Witam.Po wypadku auto nie chce zapalić.Auto kręci rozrusznikiem chodzi pompa paliwa jednak nie ma iskry.Wymienione czujniki położenia wału..Podejrzenie padło na komputer(Siemens DME MS ( 844 5WK 90 329 index 02 1430844)-taki był w tym samochodzie.Auto z 2000 roku a na komputerze rok 98.Pierwsze pytanie czy mógł być taki komputer w tym aucie(czy nie...
Jeżeli kontrolka wtrysku nie działa, to o ile istalacja jest cała mógł paść komputer. Świecenie kontrolki CODE w ten sposób wskazuje, że dostaje zasilanie poza stacyjką, co świadczyłoby o jakimś zwarciu w instalacji lub jednak braku jakiejś masy. Zobacz, czy lakiernik nie zamalował punktu masowego lub czy instalacja w okolicy miejsca uderzenia nie została...
W najgorszym wypadku mogły spalić się końcówki mocy.
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Witam. Poduszki całe ale przewody od czujników pourywane.Więc może to być przyczyną bo czujniki nie podpinałem.
proponuje wymienić świece czasami zdaża sie ze padną wszystkie iskra może być ale nie tam gdzie powinna, miałem kilka takich przypadków klient zgasił auto i odpalić juz nie mógł sprawdzał iskre i była a jednak po wymianie świec auto ruszyło
Nie wiem czy tak jest w oplu , ale taka mała sugestia moze sterownik poduszek zablokował mozliwosc odpalenia auta
jest taki czujnik bezwładniosciowy,a zazwyczj wyglada jak przekaznik i ma czerwona głowke. musisz go wcisnąć.
Wiązkę można jeszcze sprawdzić na zwarcie i przetestować np żarówką. Choc najlepszym rozwiązaniem będzie podłączenie oscyloskopu pod wał/wałek. Za jednym zamachem masz przebieg i synchro.Jak czujniki wał/wałek "nadają" poprawnie ,immo nie trzyma, i ster ma poprawne napięcie podczas kręcenia to musi być iskra i koniec. W innym wypadku uszkodzony ster.
Tak na wszelki wypadek masz na pw. sposób sprawdzania tej cewki.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
podepnij pod vaga i sprawdź czy są błędy. Puźniej coś sie dopiero doradzi :)
w tedy chyba nie było by iskry. Na wszelki wypadek wymień fajke. Jeżeli iskra jest i podasz paliwo bezpośrednio do cylindra to nie ma mozliwości żeby nie odpalił. Chyba że paliwo jest jakieś stare zwietrzałe.
Tylko czy zwarcie nie powodowałoby coraz słabszej iskry? Jeżeli tak, to w moim wypadku nie widzę, żeby iskra słabła. Z drugiej strony, czy można wzrokowo sprawdzić czy iskra jest słabsza?
Jaki zapłon? Leonelli, Ducati czy Kokusan? Zacząłbym od odłączenia gaszenia od modułu, w zależności od rodzaju zapłonu inaczej jest rozwiązane. Bardzo możliwe że zalało stacyjkę, wyłącznik zapłonu lub instalację i powstające przebicie odcina iskrę. W przeciwnym wypadku mogło wystąpić uszkodzenie cewki zasilającej na statorze (zwarcie międzyzwojowe),...
Sprawdź na początek odpowietrzenie zbiornika paliwa, święcę oraz odległość cewki od koła zamachowego. Na wszelki wypadek, spróbuj dokręcić śruby głowicy.
Radzę poszukać na www.motelek.net - na pewno coś się znajdzie. Co do modułu, pewnie ciężko będzie go rozebrać. Przyczyna pewnie tkwi w uszkodzeniu tyrystora, kondensatora lub diody (choć jest wbudowana w stator - tzw. motoplat). Jest możliwe zastosowanie innego modułu, chociaż będzie pewnie problem z wyregulowaniem progu wysterowania tyrystora (inny...
Praktycznie nie ma możliwości ustawienia zapłonu. Czasami, ulega uszkodzeniu elektroniczny przerywacz w module. Uszkodzenie polega na przesunięciu punktu powstawania iskry, w takim wypadku tylko wymiana modułu. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, 0.3 mm. Spróbuj zwiększyć przerwę, na świecy. Nie rozbierałeś, przypadkiem, tego silnika? W tym...
Gdy włączę odkurzacz, zaczyna strasznie iskrzyć. Dałbym foto iskrzenia, ale to niebezpieczne. Ale daję foto silnika wyłączonego. Iskry mocno się sypią. Ok. wszystko jasne. Foto też czasami jest dobre, ale tutaj, w tym wypadku, przypadku wypadałoby umieścić nie foto, a filmik. Jeśli foto wykonane to z filmikiem też nie powinno być problemu. :arrow:...
W tym wypadku gdyby czujnik wału/wałka padł iskra powinna być mimo wszystko Obstawiam cewke
A nie jest zablokowany od wypadku?
Nie jest wyjątkowa, jak masz duży wybór innych, to porównaj czy pasuje i do kineskopu, i do płytki. Tylko to nie ma sensu. Bo jak weźmiesz starą i też będą "iskry lecieć"? Nadal nie będziesz wiedział nic - bo może ta stara też kiepska. W tym wypadku najskuteczniej zastosować nową. A Łódź to duże miasto i bez problemu powinieneś kupić. Weź do sklepu...
Więc wychodzi na brak iskry przy gorącym silniku . W innym wypadku na gazie powinien załapać .
Oprócz zmiany układu zapłonowego trzeba też zapewnić energię dla tego układu i do ładowania akumulatora. Jeśli włożysz w silnik prądnicę/alternator, to możesz tak zrobić. W przeciwnym wypadku bateria akumulatorów (akumulator) będzie notorycznie niedoładowany lub zapłon będzie się odbywał tylko z baterii i w końcu silnik zgaśnie, bo zabraknie energii...
Sugeruję zatem dać sobie z tym spokój, bo jak ktoś "zielony" zabiera się za zabawy z prądem, to może z tego być w najlepszym wypadku trochę iskier i kupa dymu.
Kabel jest zapewne zintegrowany z cewką A nie jest przypadkiem tak, że przewód wysokiego napięcia jest po prostu wkręcany na taki stalowy odczep z gwintem? Inna rzecz która przyszła mi do głowy to: Warto jeszcze poobserwować pracujący silnik z odsłoniętą cewką wn w zupełnej ciemności. Spotkałem się z przypadkiem, że cewka wn po prostu świeciła w środku...
Witam moim zdaniem to może być przebicie na trafopowielaczu ,ale powinno być słychać trzaski i gdzieś powinna przeskakiwać iskra .Oczywiście w takim wypadku powinno zadziałać zabezpieczenie i wyłączyć odbiornik .
sprawdz czy w czasie wlaczenia zaplonu pojawi sie iskra jezeli tak to do wymiany modul w przeciwnym wypadku sprawdz instalacje i czujnik obrotow
Iskra przeskakuje tylko w wypadku kiedy włączany jest zapłon lub kiedy złączam przewód do masy przerywając. Zkąd idzie kabelek od masy w 3-pinowej wtyczce? Z tego co wyczytałem moduł steruje masą, ale z modułu nie wychodzi biało-brązowy przewód który wychodzi z w/w kostki. Z modułu wychodzi tylko przewód "+" i sygnałowy "0"
Zobacz czy masz iskrę na świecach. Jak brak to odłącz przewód wyskoiego napięcia od od aparatu (ten co idzie do cewki) i tam podlacz swiece. Jak brak dalej iskry zobacz czy cewka jest zasilana (przeciwległe przewody,pamiętaj o włączeniu zapłonu ;)). Jak napięcie dochodzi to coś ze sterowaniem lub cewką. Zobacz czy czujnik Halla jest zasilany (też przeciwległe)....
Wymieniłem moduł i aparat i pomogło auto zaczęło odpalać tak jak powinno czyli od tyka. Ale mam inny problem zaczęło palić mi za dużo gazu za 10zł robi około 30 km a wczesniej byłem w stanie przejechać prawie 80 no i na benzynie strasznie szarpie i gaśnie ale nie z powodu braku iskry. Na wszelki wypadek przerobiłem instalacje i odpiełem zasilanie gazu...
Na płycie Integry też jest bezpiecznik, dlaczego w tym wypadku nie zadziałał?
iskry ze szczotek są - krótkie, ok. 0,5-1 mm (na początku były dłuższe w jednej szczotce) Zobacz lepiej na wszelki wypadek jaka jest długość szczotek i czy się nie zacinają, bo za chwilę może być to samo.
Czyli sterowania nie ma na wtryski. Pompa startuje po właczeniu zapłonu? Iskra jest?
Jeżeli mówiąc o macce masz na myśli zasilanie anody kineskopu, to w żadnym wypadku nie wolno powodować iskry. Taki test nie istnieje! Pozdrowienia.
Wyłącznik wstrząsowy wbij.
Popieram kol. jaga134. Przy szlifowaniu grubą tarczą można skierować iskry lekko w bok, ale przy przecinaniu do przodu? To się prosi o wypadek , nie da się utrzymać szlifierki przy lekkim zacięciu i pójdzie na człowieka. Motywacja, że iskry dostaną się do wirnika? Co jest ważniejsze zdrowie czy szlifierka za 100-200 zł.Z praktyki majsterkowicza: żadna...
Na górnej płycie są 2 IRFZ24 i 2 IRF9Z24, jedne są z kanałem P, drugie N. W żadnym wypadku nie ma 4 jednakowych.
Zapraszam do odwiedzenia strony producenta Termet S.A. i odnalezienia serwiasanta z listy, a nie z łapanki!!! Najłatwiej wymienić, a w najgorszym wypadku generator iskry, palnik zapalajacy, elektroda, cewka. Serwisanci wiedzą do czego jadą i jak naprawić. Kiedy ludzie oduczycie się dzwonić do pierwszego lepszego z gazety....
Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale z tego co wiem to im wyższe napięcie tym dłuższa iskra może powstać. Dlatego nawet jak tv jest wyłączony przełącznikiem to iskra przeskoczy. Ja to tak właśnie rozumiem. Idąc dalej tym tropem, to co z tego że mamy jakieś zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, skoro odległość wejścia do takiego urządzenia, od jego wyjścia...
Witam, jeśli na świecy był czarny nagar to oznacza że silnik pobiera olej przez tłok albo zaworami(niebieski dym z tłumika), w takim wypadku naprawa jest nieopłacalna.
Jeśli pracuje na wyższych obrotach, na niskich gaśnie, a w dodatku odpala tylko na pycha przy wyższych obrotach - nieszczelność komory korbowej silnika, w pierwszej kolejności sprawdzić uszczelniacz od strony zapłonu. W innym wypadku do sprawdzenia długość iskry która powinna wynosić min. 7 mm. Jeśli masz nową cewkę butelkową to wiedz że te najtańsze...
Auto po wypadku może sterownik uszkodzony.
Problem ze skuterem Zipp Toros F16. Mianowicie nie odpali z rozrusznika za żadne skarby, wcześniej odpalał tylko z kopki lecz zaczęła się zacinać i przeskakiwać, więc odpalanie z niej odpada. Kupiłem nowy akumulator myśląc, że to jego wina iż nie chce odpalić właśnie z rozrusznika. Skuter kręci, ale nie chce odpalić, podlewałem benzynę pod świece też...
Witam. Ten element to szczotka węglowa. Którą producent sobie nazwał L75. Dobiera się je raczej po rozmiarze ewentualnie miejscu i typie wyprowadzenia w tym wypadku linki miedzianej..;)
W takim wypadku może dawać nie dostatecznie mocną iskrę na świecy.
Bezwarunkowo wymień trafopowielacz bo w innym wypadku odbije się to czkawką.
Moim Problemem było nie wzbudzanie się ECU (brak kontrolki silnika) na szczęście usterka była prosta przegniły przewód łączący BSM z ECU, Niestety zanim naprawiłem przerwę w przewodzie zrobiłem samochodem 30km (do pracy) podając masę bezpośrednio na BSM i po tym zabiegu auto umarło, w sterowniku silnika pojawił się błąd P1613 Telekodowanie - bład ogólny,...
Kondensatory elektrolityczne ładujesz napięciem stałym. Pamiętaj aby nie przekroczyć dopuszczalnego napięcia kondensatora bo w przeciwnym wypadku może wybuchnąć co może być niebezpieczne. Jak masz kondensator o napięciu 10V to nie możesz podłączyć pod niego napięcia wyższego niż 10V itd.
Silnik jest zagazowany? tzn. na LPG? nie, jezdzi na czystej benzynce. Iskra sprawdzona - podaje, na wszelki wypadek palec rozdzielacza jest wymieniony. Czy ktos wie, jak sie dostac w tym modelu do jednostki sterujacej? (Siemens)
Pytanie podstawowe jakie to są wartości ciśnienia - bezwzględne (absolutne) czy względne (liczone w stosunku do ciśnienia atmosferycznego)? Myślę, że to 1.3 ATA jest liczone jako absolutne (czyli daje ok 0.3 ATA więcej niż na zewnątrz komory) Takiego rzędu nadciśnienie pompuje się do pontonu i jest dość sztywny więc miękka komora też powinna być OK....
Opłaca się ,o ile kolega nie ma zamiaru Cię wykiwać (tym bardziej że go nie znasz). Mimo wszystko przeczyść dokładnie turbiny - najlepiej się do wydłubuje patyczkami do uszu (są elastyczne i łatwo dotrą w każdy zakamarek) albo płaskim wkrętakiem z nawiniętą ściereczką ,później dokładnie osuszyć - w przeciwnym razie możesz trwale uszkodzić silnik (ale...
Najłatwiej podłączając go do sprawnego Piaggio, Gilery itp. Warto także przemierzyć stator. Jeśli wyniki są poprawne, to najczęściej cewkomoduł do wymiany. W przeciwnym wypadku stator do wymiany.
Czujnik położenia wału przed chwilą sprawdzony, 1,2PIN zimny 1400 omów w miarę nagrzewania spada do 900 omów, bardziej go nie nagrzewałem bo się stopi. Zrobiłem też test z nagrzaniem i montażem na szybko odpala bez najmniejszego problemu. Zmieniłem także przekaźnik pompy paliwa. Testu ciśnienia paliwa jeszcze nie zrobiłem. Czemu jest tak że gdy pojawia...
A pytałem się czy jest iskra jak niema to wiadomo co sprawdzać w tym wypadku padł czujnik halla
Witam Moze i blachostka ale...Zanim Kolega zacznie zabawe polecam dotknac palcami jakiegos metalowego elementu polaczonego z ziemia.Innaczej moze iskra przeskoczyc i ...... Pozdro Ps.Na wszelki wypadek zalecalby reinstalke windy
Zgadza się, ale musisz wiedzieć, że określone urządzenia zapłonowe są zaprojektowane pod określone silniki i do swojej jawy musisz mieć typ który jest zrobiony specjalnie do niej a nie np. do jakiegoś trabanta. W przeciwnym wypadku guzik z mocniejszej iskry :? . Ogólnie zapłon bez przerywacza jest o niebo lepszy niż z przerywaczem.
brelo elektrodowa świeca ma to do siebie że iskierka może przeskoczyć w różnych miejscach a nawet powinna i powinna ona przeskakiwać w tych miejscach co to jest najwięcej mieszanki paliwo-powietrze i dzięki temu polepsza się spalanie takowej mieszanki i przesto podnosi się sprawność silnika itd.itp. I pewnie jak nie będzie miała iskra mocy takiej jak...
Dzięki za podpowiedź. Sprawdziłem, rzeczywiście nie ma iskry. Na wszelki wypadek sprawdziłem też na zapasowych świecach, więc to można już odrzucić. Czyli albo cewka zapłonowa albo aparat zapłonowy? Niby sprawdziłem. Zasilanie na cewkę jest. Z pomiarów wynika że cewka nie ma przepalonych obwodów. Kable przemierzyłem - niby ok czyli opory zgodne z instrukcją....
Iskra jest, świeca mokra, kręci super, na wszelki wypadek wymieniłem tłok głowice i tuleje jedyne co się zmieniło to sprężanie jest lepsze. I co ty na to??
Dodam jeszcze że przy zwarciu był naprawde duży chuk i duża iskra... To chyba przetweornica w takim wypadku... Jakie koszty :)?? Jakby to coś pomogło w kosztorysie i wogóle odpowiedzi czy da się naprawić to z tego co pamiętam tam były 2 kondensatory photoflash 330V 16uF
Witam! Mam następujący problem z tym układem. Mianowicie złożyłem go na płytce drukowanej identycznie jak jeden z forumowiczów. Na początku podłączyłem jako zasilanie transformatorek 12V 1,5A (nie prostowałem napięcia). Iskra miała ok. 0,5-0,7cm a grubość na oko niecały milimetr. Następnie myślac ze wina stoi po stronie wydajności prądowej podłączyłem...
W żadnym wypadku. Jeśli nałożysz pastę np. na mosfety, to mogą nawet polecieć iskry.
No a jak ma nie być zwarcia od otworu do otworu w karterze silnika? toż to jeden kawałek aluminium jest?! Wybacz, ale w takim wypadku lepiej daj to komuś kto ma jakiekolwiek pojęcie o elektryce...
No zgadzam się, jeszcze lepiej ze sprzęgłem. Ale alternator nie zaszkodzi wymienić na wszelki wypadek.
Mam taki problemik, że moje autko nie ma iskry. Nie wiem czym to jest spowodowane. Dostało strzała w przód i od tamtej pory nie chce odpalić. Ma zamontowany alarm, czy to może być przyczyna że rozłączyło zapłon a może ma on jakiś wyłącznik że przy wypadku coś sie dzieje aby silnik zatrzymać ?
W takim wypadku sprawdza się czujnik położenia wału. Pozdrawiam.
Znam ten problem,odczułem na własnej skórze.Przyczyną jest skrzynka bezpieczników głównie odrywają się luty pod zielonym przekaźnikiem.W tym wypadku nie będziesz miał iskry,nie będzie się załączać pompka paliwa.W zależności jakie luty się odrwią.Najlepiej zrobić tak rozebrać całą skrzynkę i odnowić wszystkie luty przez ponowne lutowanie.Problem zniknie...
To prawda, objawy tak sugerują, choć gaźnik niedawno był czyszczony, do tego kiedyś miałem taki przypadek-gdzie przez wadliwą świecę iskra była na tyle słaba, że silnik chodził tylko przy idealnej mieszance a przyspieszenie=wzbogacenie i go dławiło. Długo walczyłem z gażnikiem aż okazalo się, ze na innej świecy jest wszystko ok, ba-palił nawet rozregulowany....
Swieca zapłonowa powinna mieć o odpowiednią wartość cieplną , w tym wypadku Iskra F80 lub jej katalogowy zagraniczny odpowiednik. Świeca za zimna np. F95, F100 będzie zalewana. Świece za gorace np F75 , F65 i inne samochodowe będą tracić iskrę po silnym nagrzaniu i maksymalnym obciążeniu silnika. Przerwa na świecy ma wynosić ok. 0,5mm. Dla tego najpierw...
no włanie-tutaj także szukałem problemu,jak strzeli jest sucha ,w innym wypadku wilgotna.przy wykręconej świecy iskra jest ok.fajka także trzyma świecę dobrze,przewód nie uszkodzony...zastanawiałem sie czy przypadkiem nie będzie winy w cewce albo kondensatorze-to jest silnik Dodano po 38 gdzie są platynki pod kołem zamachowym
W sumie nie powinno się na wypadek gdyby iskra uderzyła w obudowę. Zważywszy też na to, że nigdzie nie mam uziomu... Co o tym sądzisz? Ja jakoś nie chciałbym mieć obudowy o nieznanym potencjale... Z tego co wiem to w DRSSTC się robi tzw. " strike rail ", czyli taką szynę wokół pierwotnego i obudowy, aby jak już to wyładowania w nią uderzały, a nie...
(at)BUCKS tak z ciekawości ... jako zabezpieczenie na wypadek cofki spalin. Czujnik czadu ... na jakiej wysokości zamocować i w którym miejscu najlepiej będzie.
Sprostowanie. Aparat jest ten który był. Wymieniana była cewka. Czy przy wymianie cewki też mógł się zapłon przestawic, czy w tym wypadku nie?
W żadnym wypadku. A - liniowy B- logarytmiczny http://pl.wikipedia.org/wiki/Potencjomet...
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Dlaczego ostatnio zapaliła się Kia po wypadku koło Łodzi(ten głośny, gdzie zginęły 3 osoby)? Stalowy zbiornik, auto nadziało się na metalową barierkę, poszła iskra i 3 osoby żywcem spłonęły. Mnie tylko boli, że moderatorzy czepiają się błahych rzeczy, a temat, w którym kilka stron poszło na polityczne gadki(jak dla mnie średnio kulturalne) sobie wisi...
Z twoim to jest loteria. Podłączysz kartę, naciśniesz Power i może się poprawnie uruchomi, może być tak że podczas grania zacznie się zawieszać/restartować itp. W najgorszym wypadku naciśniesz Power, zobaczysz dym, iskry a przy braku szczęścia połowa części będzie do wymiany.
Nie wymagam tego. Chcę tylko wiedzieć czy w naszym wypadku winowajcą jest EWS. Jeśli tak, to z resztą dam sobie radę.
To bardzo, bardzo nie dobrze. W takim wypadku byłbym zadowolony z uzyskana chociaż tej 3centymetrowej iskry. Człowiek się narobił i szkoda by było to po prostu teraz wyrzucić. Może pokombinuje coś z elektrodami bo te, które są aktualnie zamontowane mają przekrój kwadratowy, może okrągłe by były lepsze
Czesc.Czyli podsumowujac wymieniles modul,zielony kabelek,cewke zaplonowa,napiecie na niebiwskim kabelku przy cewce jest,palec rozdzielacza sie obraca. sprawdz wiec,czy na niebieskim przewodzie przy cewce jest napiecie w momencie krecenia rozrusznikiem.Sprawdz tez,jak wyglada kabelek w srodku rozdzielacza(ten,do ktorego jest podlaczony ten zielony kabelek)....
Lol, niedługo Malossi i Polini będą robić własne skutery... Odłącz okrągłą kostkę od wiązki statora do instalacji elektrycznej, w ten sposób odłączysz gaszenie, zasilanie świateł oraz ładowanie. Podłącz prawidłowo moduł zapłonowy, bianco - biały, rosso - czerwony, verde - zielony. W takim układzie iskra powinna występować bez problemów. Jeśli jednak...
stawiam na halla Nie twierdzę, że nie. Ale jako ciekawostkę dodam, że w moim wypadku też stawiano na halla. Samoistne pojawianie się iskry wyczaiłem przypadkiem. Czasami zatem pozory mylą...
Witam. Mam problem z odpaleniem auta. Honda Prelude rocznik 95. Przekopałem całą elektrykę. Nie działa pompa paliwa i nie ma iskry. Doszedłem do wniosku że zadziałało zabezpieczenie przy wypadku . Auto jest po lekkim dzwonku. Szukałem wyłącznika podobnego jak w fordach, renówkach czy innych autach. Czy jest coś takiego w Preludach?
Zgadza się. W drugiej części opisujesz że po zakręceniu wody podgrzewacz nadal pracował, a to oznacza że gotuje wodę, a to oznacza że bez serwisu sie nie obędzie. Przy naprawach na własną rękę w Twoim wypadku ryzykujesz rozsadzeniem urządzenia.
No i widzisz, w nexii masz rozdzielacz. Kopułka jak i sam palec może być do wymiany (włącznie z przewodami WN). Palec z czasem się wypala (tak jak świeca), kopułka ze starości może dostać mikro pęknięć w które wnika syf i tym syfem ucieka iskra (da się ustalić przy dobrym świetle), w skrajnym wypadku też jest wypalona i do wymiany. Kopułka na pewno...
Witam auto jak w temacie mam problem mianowicie dziś wszystko z rana było ok po około 13 km jazdy gdy ruszałem ze świateł silnik zaczął przerywać zatrzymałem się by sprawdzić co się dzieje.Mam wrażenie jak by palił na 3 cylindry (nierówno pracuje na wolnych obrotach) auto posiada lpg ,zarówno na lpg jak i na benzynie silnik przerywa ciężko się rozpędzić...
Postanowiłem sprawdzić jak żarówka spisuje się w praktyce i wyniki były bardzo pozytywne. Podłączyłem ją do kuchenki w której kondensator okazał się nieskuteczny i by lepiej ocenić efekty obserwowałem termostat. O ile wcześniej iskrzył niczym spawarka to po dodaniu żarówki widać było tylko małe iskierki jak z piezoelektrycznej zapalniczki. Co prawda...
Jutro miałem jechać do mechanika wymienić paski ale zastanawiam czy ze mnie nie zedrze.Myślę ze kupię jakąś literaturę i zrobię to sam a co, w najgorszym wypadku zawór wbije się w tłok.:D
Witam, otóż problem w Renault jest taki, że nie pali. Auto po nocy nie odpala, poprzedniego dnia zrobiła 40km, zgasiłem i wszystko było ok. Myślałem że akumulator za słaby, niestety podładowanie nic nie dało. Zaznaczę ze była mała ilośc paliwa , to dolałem do baka 5l benzyny(nie świeciła się kontrolka rezerwy, ale na wszelki wypadek). Zauważyłem że...
W tym silniku, nie da się wkręcić świecy z dłuższym gwintem, bez jej uszkodzenia. Nie mam na myśli uszkodzenia jej przez tłok, ponieważ świeca nie jest bezpośrednio na nim, tylko praktycznie nad zaworami. Wkręcając taką świecę, dolna elektroda oprze się o powierzchnię cylindra i w najlepszym wypadku powstanie zwarcie elektrod.
Wszyscy opisują "wielkie mądrości", a podstawową metodą sprawdzenia czy układ wysokiego napięcia pracuje, jest i było "od zawsze" zbliżenie śrubokręta (z rączką z izolacji) do kapturków lamp PY88 i PL500 (ewentualnie PL36). Dlugość iskry powinna być około 5 mm. Następnie ten sam śrubokręt zbliżamy do kapturka prostownika WN, np. EY86, lub innego, także...
https://portalnarzedzi.pl/artykul/prawid... Nie powinno byc tak, ze iskry zawsze powinny leciec na osobe a nie do przodu. Jak iskry leca do przodu to znaczy, ze szlifierka poleci w osobe podczas wypadku. Chyba powinno sie trzymac szlifierke podczas ciecia tak jak na zdjeciu nr 2 niezaleznie od tego czy jest to 125, czy 230?
Moich zmagań ciąg dalszy.Zmieniłem dla pewności fajkę, przewód od fajki styki popsikałem środkiem do odśniedziania.Nie pomogło.W akcie desperacji rozebrałem jeszcze raz gażnik okazało sie że jedna komora pływaka nabrała benzyny.Przy okazji idąc za radą wygotowałem gażnik w occie i zmieniłem pływak.Odpaliłem lecz motor dalej przerywał na dużym gazie.Wpadłem...
ok iskra jest, wtryskiwacz nie podaje paliwa pompa paliwowa się nie odzywa
citroen wypadku laguna wypadku czujnik wypadku
huawei gniazdo naprawa wodomierz magnes corsa przyspieszaniu
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
PbO₂ – jak wykonać elektrodę z dwutlenku ołowiu na grafit, tytan, ołów | elektroosadzanie, formowanie Zamienniki IGBT 40N60FD: FGH40N60FD, FGA40N60FD, STGW40N65DF2, IKW40N65H5 – porównanie parametrów